החברה החדשה של 'שוברים שתיקה': אחת התומכות הגדולות של לואיס פרחאן

ארגון השמאל הקיצוני ערך סיור לפעילים אנטי-ישראלים מארה"ב, ביניהן בת טיפוחיו של המנהיג המוסלמי האנטישמי

"הוא הגדול מכולם". טאמיקה מאלורי ולואיס פרחאן | אינסטגרם

ארגון 'שוברים שתיקה' מקיים קשרים עם פעילי שמאל אמריקנים בעלי זיקה לאנטישמיות בוטה. טאמיקה מאלורי, פעילת שמאל קיצוני אמריקנית, ערכה בשבוע שעבר סיור בחברון עם מייסד 'שוברים שתיקה' יהודה שאול. "היום הייתי מספר שעות בחברון", סיפרה מאלורי על הסיור עם שאול, ממנו יצאה "מאוד מוטרדת".

מאלורי נמצאת לאחרונה בלב סערה תקשורתית בארה"ב בשל הערצתה ללואיס פרחאן, מנהיג הארגון האנטישמי 'אומת האסלאם'. בעבר שיבח פרחאן את אדולף היטלר כ"איש דגול" ואמר על היהודים כי "כאשר אלוהים מכניס אותך לתנורים, זה לָנצח". פרחאן גם נוהג לכנות את היהודים "אויב" ו"שטן" ולהאשים אותם בפיגועי ה-11 בספטמבר. רק לפני כחודשיים נשא פרחאן נאום אנטישמי נוסף בו טען כי "היהודים שולטים בכל סוכנויות הממשלה ואחראים לכל הניוון שמגיע מהוליווד".

לפני כחודשיים החמיא פרחאן למאלורי, בזכות פועלה כאחת ממארגנות 'צעדת הנשים' נגד טראמפ. בסרטון מהאירוע ניתן לראות את הקהל באולם מריע למאלורי, שמצידה קיבלה בברכה את המחמאות מהמנהיג האנטישמי. כפי שדיווחנו ב'מידה', מנהיגות 'צעדת הנשים' וביניהן מאלורי, מאשימות את ישראל בביצוע "רצח עם נגד הפלסטינים" ואחת מהן אף תומכת בגלוי בטרור נגד ישראל.

בעקבות התשבחות להן זכתה מפרחאן ספגה מאלורי קיתונות של ביקורת מכלי תקשורת מרכזיים בארה"ב, ביניהם CNNוושינגטון פוסט, 'ניו יורק דיילי ניוז' ו-CBS. למרות זאת, מאלורי לא רק שסירבה לגנות את פרחאן, אלא סיפרה כי היא משתתפת קבועה באירועים שמארגנת 'אומת האסלאם', והמשיכה להגן על עמדותיו הקיצוניות של פרחאן ועל מערכת היחסים שלה עמו.

יקירת 'שוברים שתיקה' מייחסת לפרחאן תכונות של גדולה, ולפני כשנה תועדה בתמונה בה היא מחובקת עם המטיף האנטישמי. "הוא ללא ספק הגדול מכולם בכל הזמנים", כתבה מאלורי על פרחאן, והוסיפה: "תודה לאלוהים שהאיש הזה עדיין חי ועושה טוב לאנשים".

"פרחאן הוא האדם המתועב עלי אדמות"

פרחאן נחשב לאחד האנטישמים הרעילים והמשפיעים ביותר בעולם. בן שפירו, פובליציסט יהודי-שמרני ואחד הקולות הבולטים של הימין האמריקני כיום, מכנה את פרחאן "האדם המתועב ביותר עלי אדמות".

פרחאן נוהג להפיץ תאוריות קונספירציה אנטישמיות בדבר אחריות היהודים לפיגועי ה-11 בספטמבר והשליטה שלהם לכאורה בהוליווד וב-FBI. הוא הציג עצמו כשליח של ישו שמטרתו "להסיר את המסכה מעל פניו של השטן היהודי", ולהוביל יהודים לשערי הגיהינום. פרחאן גם הביע בעבר תמיכה בפיגועי ההתאבדות של הפלסטינים נגד ישראל.

לאחרונה פורסמה תמונה משותפת של פרחאן עם הנשיא לשעבר ברק אובמה שצולמה בשנת 2005, לפני שהתמודד לנשיאות. רבים בארה"ב טוענים כי במהלך הפריימריז הדמוקרטים והבחירות לנשיאות ב-2008 התמונה המרשיעה הייתה בידי עיתונאים אך הם נמנעו מלפרסם אותה על מנת שלא לסכל סיכוייו של אובמה להיבחר. פולמוס זה מלמד על עוצמת ההשפעה של פרחאן בציבוריות האמריקנית.

מאלורי כאמור משתפת דרך קבע את נאומיו של פרחאן, תוך שהיא דוחקת ברשתות החברתיות להאזין לדברי הבלע האנטישמיים שלו. באופן אירוני התמיכה המוחלטת של מאלורי בפרחאן האנטישמי לא מפריעה לה להצהיר על עצמה כ"לוחמת באנטישמיות". בשבועות האחרונים היא אף הובילה קמפיין שקרא להחרים את הליגה נגד השמצה מהשתתפות בפעילות נגד גזענות של רשת 'סטארבקס' וטענה כי הארגון היהודי פועל בגזענות נגד שחורים.

השקרים של שוברים שתיקה עולים מדרגה

מאלורי מבקרת בימים אלו בישראל כחלק ממשלחת של 'המרכז לזכויות חוקתיות'. מדובר בארגון אנטי-ישראלי שפעל בעבר כדי להעמיד לדין בכירים ישראלים (אבי דיכטר ומשה יעלון) בגין "פשעי מלחמה", מאשים את ישראל ב"טיהור אתני" ומקדם קמפיינים של תנועת החרם האנטישמית (BDS). מנכ"ל הארגון אף ביזה בעבר את זכר השואה וטען כי 'יד ושם' עושה שימוש בשואה כדי "לכבס את חטאי הכובש".

בארגון מתארים את הקמת ישראל ומלחמת העצמאות כאירוע שבו ביצעה ישראל "הרג המוני בפלסטינים", וחלק מחברי המשלחת פעילים גם בארגון האנטישמי 'Black Lives Matter', שעל מעלליו דיווחנו בהרחבה בעבר ב'מידה'.

בארגון ניסו לטייח תמיכתם ב-BDS, ככל הנראה כדי להימנע מעימותים עם הרשויות הישראליות בכניסה לארץ, אך ניסיונות אלו לא צלחו. כניסתם לישראל של שניים מבכירי הארגון סורבה בשל פעילותם בקמפיין ה-BDS.

הפעילים שכניסתם התאפשרה, וביניהם מאלורי, סיירו כאמור בחברון בהדרכת יהודה שאול מ'שוברים שתיקה'. אחת מהמשתתפות בסיור סיפרה כי שאול תיאר בפניהם כיצד ישראל "מרוקנת באופן שיטתי את הבתים בחברון מתושביהם הפלסטינים". לדבריה, מייסד שוברים שתיקה "יודע היטב על מה הוא מדבר, הוא שירת בחברון ואכף מדיניות זו". בתמונות ניתן לזהות גם את מאלורי מקשיבה ל'הסברים' של מייסד 'שוברים שתיקה'.

לפני מספר חודשים דיווחנו ב'מידה' כי שאול נוהג להפגיש את אורחיו מחו"ל עם משפחת תמימי תומכת הטרור ומפיצת האנטישמיות. שאול גם היה זה שהעניק השראה לנאום 'הרעלת הבארות' האנטישמי של אבו מאזן כשסיפר לפני כשנה כי מתנחלים הרעילו בארות של פלסטינים. אבו מאזן התנצל על שקריו, מייסד 'שוברים שתיקה' לא.

"מתנחלים" בנגב

מלבד הסיור בחברון מאלורי ויתר חברי המשלחת האנטי-ישראלית ביקרו גם במחנות פליטים פלסטינים, במזרח ירושלים ובאום אל חיראן בנגב. הם גם 'זכו' למפגשים עם ח"כ איימן עודה, הראפר תאמר נאפר וחברי ארגון 'בדיל' המפיצים דרך קבע תוכן אנטישמי בוטה. מטרת הסיורים: להתחקות אחר ה"עקירה השיטתית והגזענות הממוסדת" מצד ישראל.

מי שהעביר לחברי המשלחת את הסיור בירושלים הוא ארגון 'שורשים ירושלים', הרשום בישראל ונשען על מימון זר, בעיקר מהאיחוד האירופי ומדינות אירופה. אחראי התקשורת של הארגון, מיכה קורץ, הוא אחד ממייסדי 'שוברים שתיקה’ וסיפר בעבר בראיון כי הוא מוצא את תנועת החרם על ישראל "מעוררת השראה". בשנת 2004 הוא נחקר במצ"ח ביחד עם פעילים אחרים ב'שוברים שתיקה' בחשד להתעללות, ביזה והשחתת רכוש במהלך שירותו הצבאי.

'שורשים ירושלים' מקדם אג’נדה של תמיכה וקידום ה-BDS, קריאה למימוש זכות השיבה לתוך תחומי ישראל ואף תמיכה בטרור הפלסטיני מצד בכיר בארגון. לאחר שהשתתפה בסיור של הארגון ושמעה את דברי הבלע שלו, מאלורי המליצה עליו בחום:

בסיור של המשלחת באום אל חיראן תוארו מעשיה של ישראל כ"נישול, עקירה וגירוש". חברי המשלחת לא מבדילים בין שטחי יהודה ושומרון למדינת ישראל ומכנים גם את יהודי הנגב "מתנחלים". לא מן הנמנע כי זו תהיה הפעם האחרונה שמאלורי וחבריה תומכי החרם יורשו להיכנס לישראל.

פנינו ל'שוברים שתיקה' לבקשת תגובה והיא תפורסם ברגע שתתקבל.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 תגובות למאמר

  1. בגידה לפי החוק הישראלי:

    סעיף 37 לחוק העונשין סימן ב
    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה
    א. מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.
    ב. מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו – מיתה או מאסר עולם.

    103. תעמולה תבוסנית
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו – מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו – מאסר עשר שנים.

    1. אז מה אם עבר על החוק ?
      ממתי אוכפים חוק זה ?
      ישראל מלאה בכאלה (במידה כזו או אחרת) ..קרה להם משהו ?

    2. לפי ההיגיון של בגץ הרשע.
      אם העברה היא מצד שמאל זה חופש ביטוי\חופש אומנותי\מעשה אמיץ
      אם העברה מצד ימין זה פשע חמור. זה סכנה לדמוקרטיה. וסכנה לציבור.

      ככה זה שבגץ הרשע שולט ללא כל הפרעה ומגבלה

  2. אם החברה של המוסלמי הניאו-נאצי "מוטרדת", אז יש לפחות סימן טוב אחד שמדינת ישראל לא רק מפריעה להתיישבות ביו"ש.

  3. השמאלנות הפכה מאידיאולוגיה אנטי קפיטאליסתית לתנועה שאם תגיע לבסיס האידיאולוגי, אז ברור שזו מלחמה להכחדת הגזע הלבן. אגב, רק בגזע הלבן יש רבים המייחלים להכחדתם הם.

  4. כל זמן אשר דמות מהותו האמיתית של השימון הרע הזה לא יוכר והוא לא יוקע עבור מה שהוא היה באמת אין תקווה שנזכה לראות בצמצום תופעת הפרסיזם.

  5. מתאימים כמו כפפה ליד. מצד אחד חלאה אנטישמית וניאו נאצית שלא נעלב כשקוראים לו היטלר, כי בשבילו "היטלר היה אדם נפלא". ומהצד השני ארגון תעמולה אנטישמי הזוי ובזוי.

  6. אכן מענין אם האנטישמית הזאת היא אורחת של שוברים שתיקה, מצער אם כן.
    מצער גם שאתר מידה לא מפרסם מה שקרה באום אל חיראן- נישול של בדואים ממקום מושבם, האשמת מורה חף מפשע שהוא מחבל והריגתו. לא השוטרים אשמים במה שקרה שם- הממשלה אשמה בכך שעימתה שוטרים עם תושבים בדואים והביאה למות השוטר והאזרח. ושר הפנים העלוב ארדן שיקר לתקשורת ונתגלה בקלונו.

  7. מצליחים להוציא ארכיון שלם מהאירן ולא מצליחים למנוע כניסתם של גורמים כאלה לארץ.

    מישהו יכול להסביר איך זה קורה?

  8. נשגב מבינתי איך אפשר לאחר קריאת המאמר שלא לשנוא שמאלנים או לכל הפחות לא לחבב אותם. אני יודע שיגידו לי שהם הקיצונים, אבל קיצוניי השמאל מנסים כל הזמן פה בארץ להרעיל ולחדור לשמאל השפוי ובכך לזהמם.

  9. דפנה נכבדה הרבה מאוד ערכאות משפטיות קבעו שיש באום חיראן השתלטות על קרקעות וכי עליהם לפנות את המקום
    לכולם יש בתים ומגרשים בישוב בדואי מוכר ומוסדר רק שהם רוצים גם וגם . כל השאר הוא אוסף שקרים שגם אם חוזרים עליהם לא הופכים אמת

  10. רק התקוממות עממית ומאבק אלים של עם ישראל נגד כל הסוכנים הזרים יעשה פה סדר אחד ולתמיד!

    1. ככל ששוברים שתיקה ימשיכו במעשיהם, כך הם מביאים נזק אלקטוראלי לשמאל.
      לכל הימנים, אל תפריעו להם, תנו להם לירות לשמאל ברגליים.

  11. מדינה מטומטמת. מדוע מאפשרים לאשה כזאת להכנס לישראל.
    אותם ישראלים או יהודים שונאי ישראל יהיו בין התלויים הראשונים בככרות העיר על ידי המוסלמים בעוון בגידה כאשר תהיה למוסלמים אפשרות כזאת. רק תחת שלטון מטומטם ישראלי נותנים להם במה.

  12. כל הרוצה להיות ראש, מיצר לישראל- זאת כבר סיפרו לנו חז"ל לפני למעלה מ-2000 שנה ואני לא אתפלא אם תיחקר פעילותו של האנטישמי האמריקני הוותיק-פרחאן ימצא כי הוא מממומן ע"י "אגודות צדקה" אסלאמיות כאלה ואחרות בחסות הדמוקרטיה האמריקנית קמים ארגונים אנטישמיים וחשוכים להחריד ואילו על הארגון "שלנו" שוברים שתיקה" שכל כולו סתירה ושנאה לישראל וליהודיה בחסות כספי שוחד אירופאים ניאו אסלאמיים אני בטוח ביום שתיובש הביצה הממונית לא יוותר איש בארגון הזוי זה ודמויו