"לחזק את הריבונות": הונגריה מוציאה מחוץ לחוק את הארגונים של סורוס

חוק חדש שעבר בפרלמנט ההונגרי קובע כי פעילים אשר יעסקו בעבודה למען מהגרים בלתי-חוקיים צפויים לעונש מאסר; "רצון העם יחזור למשול"

מתחיל להפסיד? גורג' סורוס | World Economic Forum

בית הנבחרים ההונגרי העביר ביום רביעי שעבר סדרת חוקים שתהפוך את הסיוע למהגרים בלתי-חוקיים לעברה פלילית, וזאת בניגוד לעמדת האיחוד האירופי שהזהיר נגד המהלך.

החוקים זכו לכינוי "לעצור את סורוס", על שם המיליארדר היהודי ממוצא הונגרי ג'ורג' סורוס, שמממן רבים מארגוני השמאל הקיצוני בעולם. על פי החוק החדש, לא ניתן יהיה לסייע למהגר בלתי חוקי שלא זכאי להגיש בקשת מקלט, לבצע פעולות נוספות במטרה לזכות בסטטוס של קבע בהונגריה. אנשים פרטיים או ארגונים שיעסקו בכך צפויים לעונש מאסר.

ויקטור אורבן | Európa Pont

מפלגת האזרחים ההונגרית בראשות ראש הממשלה ויקטור אורבן זכתה בבחירות האחרונות בכשני שליש מהמושבים בפרלמנט, והיא זו שקידמה את החוק למרות התנגדות עזה מצד ארגוני 'זכויות אדם' ביבשת.

אורבן טען כי החוקים החדשים נחוצים על מנת למנוע מהמדינה להכנס למשבר עמוק בעקבות גלי ההגירה ההמוניים, כפי שקרה למספר מדינות באירופה בשנים האחרונות. עד כה נראה שרוב הציבור ההונגרי מסכים עם העמדה הזו, ובחר להעניק לאורבן ניצחון גורף בבחירות שנערכו בחודש אפריל.

חלק עיקרי מהקמפיין של אורבן לראשות הממשלה התבסס על התקפות נגד מדיניות ההגירה של האיחוד האירופי, ובמיוחד נגד ג'ורג' סורוס, מי שעומד מאחורי מספר ארגונים שמטרתם סיוע למהגרים בהונגריה.

אורבן האשים את סורוס ואת הארגונים להם הוא תורם בעידוד הגירה המונית אל תוך אירופה, במטרה לשנות את תרבותה של ואת הרכב האוכלוסייה שלה, האשמות אותן סורוס הכחיש. בחודש אוקטובר בשנה שעברה התייחס אורבן להשפעתו המזיקה של איש העסקים ואמר:

רשת הארגונים של ג'ורג' סורוס השיגה לעצמה תחומי השפעה נרחבים בתוך הפרלמנט האירופי וכמו כן בקרב גופים אחרים של האיחוד האירופי. המטרה שלו היא לבנות יבשת אירופה חדשה שתהיה בעלת אוכלוסייה מעורבת תוך כדי השמעת גינויים לממשלת הונגריה בשל דעותיה המתנגדות להגירה"

לאחרונה הצטרף אורבן למנהיגי ימין ממדינות אחרות כמו פולין ואיטליה, בעמידה משותפת נגד שיטת המכסות של האיחוד האירופי, המחייבת כל מדינה החברה באיחוד לקלוט מספר מסוים של מהגרים מאפריקה ומהמזרח התיכון.

דובר מטעם ראש הממשלה אורבן הודיע כבר בחודש שעבר כי הונגריה נחושה להגיל את ההשפעה של ארגונים חוץ-ממשלתיים בשטחה. "אנחנו הולכים לחזק את יסודות הריבונות שלנו אשר נמצאים תחת מתקפה", אמר והוסיף: "רצון העם הוא שזה שיחזור למשול בזירה הפוליטית".

מאבק ממושך

המאבק ההונגרי בהשפעה הזרה בראשות סורוס נמשך כבר תקופה ארוכה, כאשר הממשלה בבודפשט מנסה להפעיל לחץ על הארגונים אותם מפעיל איש העסקים כדי לגרום להם לעזוב את המדינה. כך למשל, תקנות חדשות שקבעו כי שר הפנים יוכל להוציא מחוץ לחוק ארגונים "המהווים סיכון לביטחון הלאומי", גרמו לסורוס להעביר את המכללה שהקים מהונגריה לווינה. חלק מאנשי הצוות של ארגונים אחרים הקשורים לסורוס ופעלו בהונגריה כבר עזבו את המדינה למשרדים חדשים בברלין.

כמו כן החליט הפרלמנט ההונגרי בשבוע שעבר על תיקון לחוקה שאומר כי "אוכלוסייה זרה" לא תוכל להתיישב באופן קבוע במדינה. בכך למעשה חסם אורבן את ניסיונות האיחוד ליישב מחדש בתוך הונגריה מבקשי מקלט שהגיעו למדינות אחרות באירופה.

מהגרים חוצים את הגבול בהונגריה | Gémes Sándor

בפגישה בנושא הגירה במטה האו”ם בניו-יורק שנערכה לפני כשבועיים, אמר שר החוץ ההונגרי פיטר שיראטו כי “בעיית ההגירה לא צריכה להיות מנוהלת, היא חייבת להיעצר”.

על פי שיראטו, הכאוס והטרור שהביאו המהגרים על המדינות האירופאיות המארחות אותן הוכיח כי הניסיון לאינטגרציה של זרים נכשל. “הונגריה דוחה את העמדה הטוענת כי הגירה היא טובה. הגירה היא רעה לאלה שנאלצו לעזוב את ביתם, היא רעה למדינות בהן הם עוברים בדרך, והיא מציבה אתגרים רבים למדינות היעד”, הסביר.

עוד הוסיף השר כי הפתרון לבעיה טמון דווקא במדינות הערביות העשירות, שצריכות לפתוח את דלתן לאחיהם המוסלמים. “תוצאות הבחירות האחרונות הוכיחו כי המצביעים בהונגריה הביעו את עמדתם על הגירה בבירור. המטרה העיקרית של הממשלה החדשה היא להבטיח את ביטחונה של המדינה ואזרחיה”, אמר.

האם אירופה מתעוררת?

כפי שדיווחנו לאחרונה ב'מידה', מגמת האנטי-הגירה החלה תופסת תאוצה במספר מדינות באירופה. הממשלה החדשה באיטליה, בראשה עומדת קואליציה בין מפלגת חמשת הכוכבים הליגה הצפונית, הציגה תכנית מפורטת לפעולה בסוגיית המהגרים הבלתי-חוקיים, במטרה לגרש כחצי מיליון מהם מתחומי המדינה.

“הדלת שלנו פתוחה לאנשים הנכונים, אבל אלה שבאו לכאן כדי לעשות צרות ולקבל תשלומי רווחה יקבלו כרטיס בכיוון אחד”, אמר שר הפנים האיטלקי החדש מתאו סלביני.

גם שכנתה של הונגריה, אוסטריה, הודיעה לאחרונה על כוונתה לנקוט במדיניות הגירה קשוחה יותר. לפני כשבועיים דווח כי הממשלה האוסטרית החליטה לסגור שבעה מסגדים בעיר וינה ולגרש משטחה אנשי דת מוסלמיים קיצוניים.

הקנצלר האוסטרי סבסטיאן קורץ אמר ממשלתו החליטה לפרק את ארגון “הקהילה הערבית הדתית”, שהפעיל את המסגדים בווינה ונודע בקו הטורקי-לאומני שלו, והיא בוחנת מחדש את אשרות השהיה של עשרות אנשי דת נוספים.

מנגד, אירגוני זכויות אדם גינו את החוק ההונגרי החדש המכוון נגד ג'ורג' סורוס. ארגון 'אמנסטי' הבינלאומי אמר כי מדובר ב"נקודת שפל חדשה ביחסים בין הממשלה לחברה האזרחית", והגדירו את החוק כדבר "שיש להתנגד אליו לאורך כל הדרך".

הונגריה ואירופה אינן הזירות היחידות בהן מנסה ג'ורג' סורוס לקדם את אג'נדת השמאל הקיצוני שלו בעזרת כסף רב. כזכור, במסמכים שהודלפו בארה"ב לפני כשנתיים נחשף כי סורוס פעל רבות כדי להשפיע על הסכסוך הערבי־ישראלי, והשקיע בין השאר ב״הטלת ספק במעמדה של ישראל כדמוקרטיה״ בפני הקהילה הבינלאומית, באמצעות ״חיזוק הקשר של ארגוני חברה אזרחית בישראל עם שחקנים בינלאומיים, האיחוד האירופי וארה״ב״.

כמו כן התגאה ארגונו של סורוס ב״אתגור המדיניות הגזענית והאנטי־דמוקרטית של ישראל בזירה הבינלאומית, והשפעה על היחסים הבילטרליים בין האיחוד האירופי לישראל״.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 תגובות למאמר

  1. אפילו התולעים לא יסכימו לאכול את הנבלה של סורוס לאחר שהוא יתפגר, פשוט גם התולעים לא יכולים להתמודד עם הצחנה של הרוע שנודפת ממנו

    1. ניתן לשער שסורוס היה ממשפחת מקורביו של הסבא ישראל קסטנר שמכר את נשמתו לשטן כפי שקבע השופט במשפט הדיבה שהגיש קסטנר נגד מלכיאל גרינוולד והחרב התהפכה על קסטנר. גרינוולד האשים את קסטנר שמילט את עצמו וכמה מאות ממקורביו תמורת הסגרת 700,000 יהודי הונגריה שהובלו למשרפות אושוויץ.

  2. סוף סוף מתחילים להתעורר
    ברור הוא שסורוס מנסה לשנות דברים באמצעות כספו בניגוד לרצון התושבים המקומיים. סורוס מנסה לכפות מצב שלא מקובל על התושבים ואולי מגיע לסורוס את התואר "מקיאבלי".

    כל תנועת המוסלמים לאירופה או לישראל אינה מקובלת כי הם אינם רצויים. מצד שני מדוע לא ילכו למדינות מוסלמיות אחרות? נראה לי שיש כאן פעולה מכוונת למלא מקומות לא מוסלמיים במוסלמים וכך לשנות את התרבות או לגרום למהומות. אני מניח שאין לזה סיבה הגיונית כלשהי חוץ מאשר שסורוס יכול.

    רואים איך צרפת ואנגליה התשתנו מאז שהמוסלמים נכנסו לתוכה. לא צריך להיות רוב כדי לשנות את תרבות המדינה מספיק להיות כמות שהיא מסה קריטית לשינוי. רואים איך ארדואן מאיים בגלי הגירה של מוסלמים אם לא יתנו לו מה שהוא רוצה

    לכן טוב שמינות שונות באירופה מתעוררות לפני שיהפכו למדינות מוסלמיות.

  3. ברכות לשותפים הלאומים שלנו בהונגריה על המשך בלימת המזימות של סורוס חתרן סדר עולמי!!!

  4. ומתי יוציאו מחוץ לחוק את הארגונים של סורס בישראל אני מתכוון לקרן ושלוחות הרעל שלה, בצלם, שוברים שתיקה, שלום עכשיו וכל שאר שונאי ישראל עם השמות המפוצצים

  5. מעניין שאורבן היה אחד מיני רבים מאוד שקיבל מילגה ולמד במוסדות שהקים סורוס בהונגריה ומחוצה לה. אבל תמיד ימצאו את היהודי התורן לרכב על גבו פוליטית. ו נתניהו הצטרף לאורן בנושא זה.

    1. המנוול החלאתי החתרן המסוכן סורוס הוא יהודי תורן לרכוב על גבו?

      סורוס והקרן הזרה האמריקנית החתרנית – הקרן להשמדה כהגדרת יאיר נתניהו ואירגוניה פועלים לחיסול הסדר העולמי הקיים ולהשלטת סדר עולמי קומוניסטי רצחני אנטי דמוקרטי ואנטי אנושי!!!

      את עושה מסורוס מסכן קטנטן, אה?

      תתעדכני לפני שאת כותבת שטויות – או שאת שליחה שלו ומטעמו?

      וכדאי שתדעי שאין בו שום דבר יהודי למעט הולדתו לאם יהודיה. הוא מזמן התנכר למורשתו ולעמו. קיראי קצת על החלאה הזה בויקיפדיה ובשאר מקורות המידע כדי שלא תישארי בורה ועמת ארצות כפי שהצגת עצמך בדבריך!!!

      בושה וחרפה לכתוב מה שכתבת!

  6. גם בישראל חייבים להקים ועדה מקרתיסטית לאיתור בוגדים הגיב:

    מקארתיזם הוא כינוי לפעולה ממשלתית, שמטרתה לסמן ולהעניש פעילים הנוקטים עמדות פוליטיות שאינן תואמות את רצון הממשל והעם או חשודים בחוסר פטריוטיות במדינה דמוקרטית.

    בזמן האחרון מנסים אנשי שמאל להרתיע את הרוב הציוני והיהודי במדינת ישראל מלנסות לפגוע במדינת השרשור ובממשלתה הסמוייה על ידי צעקות: מקרתיזם מקרתיזם. פאשיזם פאשיזם.

    זו בדיוק אותה שיטה בה נקט השמאל כאשר חשש מכיבוש מנדטים סוחף בקרב הציבור היהודי על ידי כהנא,ואיבוד השלטון בעמדות הכוח האמיתיות בישראל כיוון שכהנא התכוון ברצינות לערוך שינוי אמיתי שלא כמו הליכוד שאינו משנה דבר אלא נסחף בזרם השמאלני שמכתיבה ממשלת השרשור (בג"צ – שהוא הממשלה האמיתית בתוך מעי המדינה האומללה והחטופה בידי השמאל בראשות בג"צ) מזה עשורים רבים.

    כהנא התכוון אכן לשלוט ולפעול על פי אמונתו ובעזרת הכוח שיקנה לו העם בבחירות.

    דבר זה הפחיד את השמאל עד מוות.

    השיטה לחסלו בכל מחיר היתה כמובן יצירת דה לגיטימציה קולנית וחולנית לכהנא ולמשנתו הפוליטית.

    מה הוא בסך הכל אמר? שום דבר מרעיש יותר מדי,ושום דבר שאינו הגיוני ונכון.
    המטרה היתה הרחקתו וחיסולו .

    כאשר קראתי לא מזמן את משנתו גיליתי שאין בדבריו של כהנא שום דבר שיכול היה להצדיק את ההתנפלות המופרעת שערך עליו השמאל בראשות הבג"צ העומד בראש ראשות ממשלתו השרשורית.

    הבנתי שכהנא היווה איום משמעותי על מחנה השמאל השרשורי כיוון שהיה נאמן ליהודים וליהדות ולמדינה היהודית,והשמאל ידע שהוא לא יוכל להגיע עימו לשום הסכמים סמויים או חשאיים,וגם לא יצליח לעצור את הסחף בעם, לעבר פתרון שהוצע על ידי כהנא,ושהוא מאד הגיוני ונכון למי שחי עם הערבים ומכירם.

    כהנא היה זוכה למספר ענק של מנדטים שהיה מביא עימו ניקוי אורוות מוחלט וסילוק השמאל מכל נקודות השליטה שלו.

    חיים משותפים נורמלים לא יתקיימו פה לעולם כל עוד ערבים גרים באותה מדינה עם היהודים.
    אין דבר כזה בשום חברה על פני כדור הארץ.

    בכל מקום שנמצאים ערבים ומוסלמים בתוך חברה שאינה מוסלמית, מתנהלות מלחמות עקובות מדם וחסרות תוחלת וסוף.

    אין ברירה אלא להפריד את המוסלמים לחלוטין לטריטוריה משלהם,בה הם לא יוכלו להפריע למהלך החיים התקין של אחרים.

    ערבים כמיעוט הם מתכון לאסון .עליהם על פי הקוראן לשלוט.

    ולכן יש לדאוג להפרדת יהודים וערבים מוחלטת.

    כמו שרדפה ממשלת השרשור את כהנא בשיטות הפחדה בולשביקיות,כך היא מנסה עכשיו להפחיד את הציבור מפני המילה מקרתיזם.

    אני מוצאת את המילה במאמרים של חברי כנופיית התקשורת על בסיס יומיומי.

    הכוונה שלהם היא להפחיד את העם מפני המילה,כך שיוכלו למנוע כל נסיון לניקוי האורוות בישראל משליטת השמאל שנקנתה בכוחנות,וחייבת להיות מסולקת.

    כך מתכנן השמאל למנוע חקירת הקרן לישראל החדשה ,כי זה "מקרתיסטי"!

    חיסול שלטון הבג"צ (ההרכב הנוכחי שהחלטותיו הן תמיד נגד היהודים ובעד הערבים) על המדינה כי זה מקרתיסטי.

    פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה ועיקורו מכוחו הלא מידתי כי זה מקרתיסטי.

    חיסול מטה קרמניצר המסונף למשרד החינוך ומחדיר חומר אנטי ציוני לספרי הלימוד כולל ערכות נכבה מטעם עמותת זוכרות המחולקות חינם כי זה מקרתיסטי.

    סילוק כל המרצים האנטישמיים והאנטי ציוניים הקוראים להחרמת וגרימת נזק לישראל, ממוסדותינו,אוניברסיטאותינו ובתי סיפרנו ומכללותינו,כי זה מקרתיסטי.

    הפסקת שיתוף הפעולה של הכנסת והממשלה עם המכון הפרטי של אריק כרמון הנקרא המכון הישראלי לדמוקרטיה, ומקדם את רצון השמאל הקיצוני לקבע את עצמו בעמדת שלטון במדינת השרשור, כי זה מקרתיסטי.

    הכנסת אנרכיסטים למעצר ולכלא כי זה מקרתיסטי.

    הגדרת בגידה בלאום מחדש כי זה מקרתיסטי ופשיסטי.

    ופעולה נגד בוגדים ומזיקים מכל הסוגים והדרגים כי זה מקרתיסטי ופשיסטי.

    בכוונה חזרתי על המילים הללו בכל משפט על מנת להדגיש את ההיסטריה השמאלנית המסתתרת מאחורי השימוש המופרז שהוא עושה בהן עכשיו, על בסיס יומיומי.שטיפת המוח הנודעת.

    השמאל יודע שהשגת מדינת כל אזרחיה נמצאית כבר בהישג יד ולא ייתן לאיש להפריע לו.

    השמאל גם יודע שהציבור הימני הלאומי נמצא במצב התעוררות ותסיסה גוברת לקראת דרישה בלתי מתפשרת לחיסול המדינה השרשורית.

    השמאל אם כך בלחץ אטומי.מה יקדים את מה?

    חיסול המדינה היהודית, או פעולה מקרתיסטית צודקת ,לחיסול ההשתלטות השרשורית על המדינה ועתידה הלוט בערפל,על מנת שמדינת ישראל תבריא ותמשיך במסלולה התקין כמדינה יהודית ,המשמשת כביתו היחיד של העם היהודי בעולם.

    הדרך הכוחנית והטובה ביותר היא יצירת הדה לגיטימציה הנודעת מבית מדרשו של השמאל.לצעוק כל דקה: מקרתיזם,פאשיזם!!!

    עכשיו עלינו להבין מהו מקרתיזם, ולדון האם זה הדבר הראוי הבא, שעלינו לבצע בישראל על מנת להצילה כמדינה לעם היהודי, רגע לפני מצב האל-חזור של הפיכתה למדינת כל אוייבינו.

    לעיון:

    http://rotter.net/forum/gil/20051.shtml

  7. הלוואי שהעם בישראל היה לומד מההונגרים ומצביע פה אחד לליכוד. 61 מנדטים יעשו את השינוי סוף סוף הגיב:

    עלינו ללמוד מההונגרים שדואגים לארצם כמו שצריך ושמים פס על כל העולם. הצביעו ונתנו לימין שני שליש מהמושבים ואיפשרו לממשלה לטפל בשאל הבוגדני והמנוול.

    כשבישראל יצביע כל העם לליכוד – יוכל ראש ממשלה בישראל לנקות את האורוות הצואות והמסריחות בכל אשר נפנה. יטופלו שמאלני בג"צ והייעוץ המשפטי הדיקטטורי שמנטרל את נבחרי העם.

    נמאס לנו מהמצב המסוכן.

    כמו שאמר אורבן:

    “רצון העם יחזור למשול”.

    כך בדיוק צריך לקרות בישראל ומהר.

    לטפל בבג"צ ולסלק מפה את קרן החתרנות ואירגוניה.

  8. אהרון ברק וג'ורג' סורוס הם תאומים ברעיון ובמעשה ובנזק שהם גורמים לעולם ולישראל.קיראו ראיון של ארי שביט עם ברק: הגיב:

    ארי שביט: טוענים נגדך שאתה פוסט-ציוני. שהפסיקות שלך בעניין קעדאן ובעניין חוק האזרחות היו פוסט-ציוניות.

    אהרון ברק: …ישראל צריכה להיות… מדינת כל אזרחיה…כבר ב-78' בקמפ דיוויד הצעתי לבגין לפתור את הסכסוך בקונפדרציה. ישראל יהודית עם מיעוט ערבי כמדינה אחת, הפלסטינים מדינה שנייה וירדן מדינה שלישית. כל אחת מהשלוש היא מדינה עצמאית החברה באו"ם אבל שלושתן יחד גם מדינה…

    ארי שביט: אהרן ברק, למעלה מעשרים שנים כיהנת כשופט עליון, על מה גאוותך? מהי גולת הכותרת של עבודת השיפוט שלך?

    אהרון ברק: פסק הדין החשוב ביותר של בית המשפט העליון הוא בנק המזרחי, אותו פסק דין מ-95' שאליו התייחסתי כשדיברתי על המהפכה החוקתית. בית המשפט מימש רגע היסטורי. באותו רגע, הכנסת אמרה… שהיא אינה כל-יכולה. אולם אם בית המשפט לא היה מממש את האמירה הזאת היינו ממשיכים…לכן לא נתנו להזדמנות לחלוף. בעיני הזדמנויות מעין אלו הן שקובעות את גורלו של בית משפט… בחודשי הסתיו של 95' אנחנו ראינו את ההזדמנות. כל השופטים שישבו בהרכב חשו שהרגע הוא רגע מכונן. רגע שבו אתה לא מפרש חוק ואפילו לא מפרש חוקה אלא מפרש את התהליך ההיסטורי שהביא לחקיקת חוקי היסוד ומסיק ממנו את קיומה של חוקה…

    ארי שביט: יש שאומרים שבמעשה שעשיתם נהגתם בהיבריס משפטי. היו שהאשימו אותך אישית בכך שנהגת כנפוליאון המכתיר את עצמו לקיסר…

    http://www.mqg.org.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA/%D7%90%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%9F%D7%91%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99%D7%AA/tabid/351/Default.aspx

    *****************

    עכשיו הבנתם מי גנב מאיתנו – העם – את יכולת המשילה – משילות שלנו והשליט עלינו מין "סורוס" כזה ששמו בג"צ?

    “רצון העם יחזור למשול”!!!

    נמאס לנו מכך והגיעו מים עד נפש.

  9. אירופה אבודה משני סיבות.או ממיעוט ילודה.או ממיעוט מוסלמי המתרבה בקצב גבוה.כך או כך התרבות המערבית הלבנה באירופה תיפול.אלא אם הם יתחילו ללדת וזה לא יקרה.או שיביאו מהגרים נוצרים או לא מוסלמים.יש מליוני נוצרים ערבים.או שחורים.או לטינים שישמחו להגר.ומליוני אסיאתים לא מוסלמים שישמחו להגר לאירופה.כך אירופה תרויח רוב מובהק לא מוסלמי לנצח.וכח עבודה זמין.ויציבות שלטונית עם רוב בולם.לו יהי.

    1. המוסלמים יגורשו מאירופה. הקוראן עוד יוצא אל מחוץ לחוק כמו מיין קאמפף. זה ספר שמעודד רצח. דין מוחמד בסייף. הגיב:

      אירופה עוד תהפוך למרחץ דמים. עוד לא נאמרה המילה האחרונה. חכה רגע.

  10. יש הבדל גדול בינינו לבינם.
    הונגריה סבלה מהאחיזה הסובייטית בין השנים 1945-1989. מאז קריסת בריה"מ ב-1989 אין בהונגריה מפלגה קומוניסטית ואין בה שמאל כדוגמת השמאל הישראלי שראשית פעילותו קדמה להקמת מדינת ישראל. חלקו הקיצוני של השמאל אצלנו אף התנגד באופן פעיל להקמת מדינה יהודית עצמאית ולאחר קום המדינה המשיך להשתעבד לבריה"מ.
    בן גוריון התנגד למק"י ואף השתדל להוציא חלקים ממפ"ם מהמשחק הפוליטי. ההצלחה הייתה חלקית.
    בעשורים האחרונים השמאל הזה הקצין והרים את ראשו מחדש. השמאל הפחות קיצוני שב"מדינת העומק" מעדיף לשתף פעולה עם הקיצונים מסיבות פוליטיות.
    מכיוון שכך לא נראה לי שניתן להעביר חקיקה הדומה לזו ההונגרית והלוואי שאתבדה.

    1. אתה צודק. זו הטרגדיה של מדינת היהודים. השמאל הפסיכופטי שייצר מרקס הדפוק קם לתחיה כמו עוף חול מפלצתי הגיב:

      מרקס קרל היה אידיוט יהודי מהסוג שחשב באמצעות מוחו המוגבל שאם ימציא שיטה שבה על בני האדם אסורה האמונה הדתית הוא לא יהיה עוד יהודי מוקצה אלא אדם מכובד המקובל בחברה והאנטישמיות תיעלם מהעולם.

      הוא ייצר שיטת שלטון דיקטטורית ורצחנית שלא רק שלא מנעה מבני האדם להאמין באלוהים איש על פי דתו ואמונתו אלא עוד הגבירה את השינאה ליהודים בגלל שממציא השיטה המעוותת הוא יהודי.

      השמאל איבד אחיזה בשלטון בישראל ולכן כמו תמנון רב זרועות ממציא את עצמו מחדש וביתר שאת בשנים האחרונות בדמות של מפלצת מזוויעה.

      גם בעולם כולו מתרחשת התופעה הזו בגלל יהודים – יצורי שאול בדמות למשל סורוס ויהודים שמאלנים בארה"ב- שבאמצעות כסף מלוכלך ולהט חולני לא נורמלי – זורעים זרעי השמדה לרצון העם בכל מדינה ומדינה וישראל והיהודים בראש מעייניהם.

      הבעיה שבישראל שולט בג"צ המאוייש באנשים כאלה והם שמונעים וימנעו כל פעולת הצלה שהציבור הרחב חש שחייבים לנקוט בה כדי למגן את המדינה מפני המפלצת הזו – ורק משהו מהסוג D9 יוכל למגרה.

      העם היהודי רגיל לכופף את ראשו ולקבל את הגרזן.

      כנראה שאם לא יהיה פה שינוי דרסטי – הסוף של המדינה היהודית הקטנה שלנו כבר כתוב על הקיר ובפעולת מלקחיים הם יצליחו להציף אותה בגויים כל כך רבים שניאלץ לברוח מפה שוב.