חאן אל-אחמר: הערבים מאיימים לתבוע חיילים בהאג, השמאל הקיצוני מגבה

'שורת הדין': "לכוחות הביטחון אין ממה לחשוש"

"ננקוט בכל האמצעים המשפטים". שוטרים מול מתפרעים בחאן אל-אחמר | פלאש90

תושבי חאן אל אחמר מאיימים להגיש תביעות בבית המשפט הבינלאומי בהאג נגד חיילים שישתתפו בפינוי המאחז. המהלך מקבל גיבוי מגורמים בולטים בשמאל הקיצוני.

עכשיו, כשהמינהל האזרחי סיים לחלק את ההודעות מטעמו על תכניות ההרס, תורם של תושבי חאן אל אחמר ושל הפעילים הפלסטינים…

Posted by Michael Sfard on Tuesday, 25 September 2018

במסמך, שנחשף על ידי ארגון 'לביא', נכתב כי "הנכם מוזהרים כי הרס הכפר חאן אל-אחמר מהווה הפרה חמורה של החוק ההומניטרי הבינלאומי בדרגה העולה לכדי פשע מלחמה, עליו ניתן להעמיד לדין בבית הדין הפלילי הבינלאומי הפועל בהאג". מנסחי המכתב הוסיפו כי "מדינת פלסטין היא חברה קבועה בבית הדין הפלילי הבינלאומי" ולכן יש לה סמכות לכאורה לתבוע את חיילי צה"ל הפועלים מעבר לקו הירוק. בחלקו האחרון של המסמך נכתב כי "תושבי הכפר חאן אל-אחמר ונציגיהם מתעתדים לנקוט בכל האמצעים המשפטיים הנתונים בידיהם, ובכלל זאת פניה לבית הדין הפלילי הבינלאומי, בכדי להביא לצדק את אלו אשר יזמו, תכננו, השתתפו, פיקחו או לקחו כל חלק אחר בהריסת הכפר חאן אל-אחמר, יהא דרגתם או תפקידם אשר יהא".

המסמך חולק לחיילים לאחר שבימים האחרונים חילקו נציגי המנהל האזרחי צווים לפולשים בחאן אל-אחמר כי עליהם להתפנות עד מחר (שני) לקראת פינויים מהמקום. ההודעה נמסרה בהתאם להחלטת בג״צ שקבעה כי המאחז אינו חוקי ויש לפנותו. שופטי בית המשפט העליון דחו את כל עתירות שהוגשו נגד הכוונה לביצוע אכיפה במקום.

כעת נראה כי התושבים לא מתכוונים להתפנות, בין היתר בשל לחץ מצד הרשות הפלסטינית. בעבר הודו נציגי הפולשים כי גם האיחוד האירופי, המממן מבנים רבים במאחז כולל בית הספר שבמקום, לוחץ עליהם שלא להתפנות.

המסמך חולק על ידי מוחמד חטיב, דמות בולטת בהפרות סדר ביו"ש ופעיל BDS. בעבר הדגיש חטיב כי "אנו משקיעים מאמץ רב לגרום ללחץ על ישראל בחו"ל. פעילים שלנו הביסו את התעמולה הישראלית בזכות התמונות שבהן הם נראים מוכים ופצועים כשהם נעצרים בהפגנות". מתברר, אם כן, שתמונות מעימותים בין חיילי צה"ל לערביי יו"ש הם חומר גלם עבור התעמולה של חטיב. לכן ניתן לצפות למלכודות צילום מהסוג הזה גם במהלך פינוי חאן אל-אחמר. נותר לקוות כי דובר צה"ל ערוך למתקפת נגד הסברתית.

"לחיילים ולשוטרים אין ממה לחשוש"

לדברי עו"ד ניצנה דרשנר-לייטנר, מייסדת ומנהלת ארגון 'שורת הדין' הפועל משפטית נגד ישויות טרור ומתמחה במשפט הבינלאומי, לכוחות הביטחון אין סיבה לחשוש: גם אם הפלסטינים יגישו תביעה בהאג היא תהיה חסרת סיכוי. "הנייר סובל הכל, ובית הדין בהאג סובל הכל". לדבריה, "ישראל מזיזה את התושבים בחאן אל אחמר למקום אחר, אבל הם עוברים למקום אחר באותו שטח 'כבוש' לכאורה ולכן הפינוי לא נעשה בניגוד לדין הבינלאומי". דרשנר-לייטנר מתייחסת לסעיף 49 באמנת ג'נבה לפיו "אסורה העברה בכפייה של מוגנים, יחידים או רבים, וכן אסור גירושם של מוגנים מתוך שטח כבוש אל שטחה של המעצמה הכובשת או אל שטחה של כל מדינה אחרת, כבוש או שאינו כבוש". במקרה זה כאמור מתפנים התושבים לאזור אחר ביהודה ושומרון ולכן לא מדובר בהפרת החוק הבינלאומי.

נקודה נוספת שמציינת דרשן-לייטנר היא שהפינוי נעשה לצרכי הגנה על התושבים, הממוקמים על כביש מספר 1 הסואן. בנוסף הדיון בנוגע לחאן אל אחמר הוכרע בבית המשפט העליון הישראלי כך שהמדינה עצמה מיצתה את הדין בנושא. "לחיילים ולשוטרים שישתתפו בפינוי אין מה לחשוש. המדינה מגנה עליהם", היא אומרת בנחרצות.

מיכאל ספרד וחברים

חטיב הוא כאמור פעיל פלסטיני ותיק, אך מי שהעניק לו גב הוא לא אחר מאשר עורך הדין מיכאל ספרד, בא כוחם של ארגוני שמאל קיצוני כמו שוברים שתיקה ויש-דין. ספרד שיתף בדף הפייסבוק שלו צילום של ההתראה שחילקו חטיב ושותפיו. לצד צילום המכתב כתב ספרד את תובנותיו שלו: "עכשיו כשהמנהל האזרחי סיים לחלק את ההודעות מטעמו על תכניות ההרס, תורם של תושבי חאן אל-אחמר ושל הפעילים הפלסטינים המסייעים להם לחלק אזהרות משלהם לחיילים ולשוטרים העומדים לקחת חלק בהחרבת הכפר ובגירוש הכפוי של תושביו". פרופ' אורן יפתחאל, מרצה באוניברסיטת בן גוריון, התלהב מהיוזמה וכתב: "רעיון מצוין. כדאי להפיץ ויראלי עם תרגום לאנגלית".

ספרד פרסם גם  סרטון של הפולשים מחאן אל-אחמר מחלקים את המסמכים לחיילים באוגדת איו"ש, והוסיף לפרסום כיתוב באנגלית: "פעילים פלסטינים חילקו אזהרות לחיילים כי הריסת חאן אל-אחמר היא פשע מלחמה ומעורבות בפעולה זו תחשוף את החיילים לסיכון משפטי".

البيرة تحذير جنود الاحتلال من الملاحقة القانونية إن شاركوا في هدم قرية الخان الأحمر

Posted by ‎تلفزيون فلسطين Palestine tv‎ on Tuesday, 25 September 2018

בין חטיב לבין מיכאל ספרד קיים קשר הדוק: ספרד ייצג את חטיב, כשהוביל את ההתפרעויות של תושבי בילעין נגד כוחות הביטחון. לפני כשנתיים צולמו השניים מחובקים ומסמנים באצבעותיהם תנועת 'וי' לאות ניצחון על המאבק להזזת גדר ההפרדה באזור בילעין. "המאבק בכיבוש יימשך עד שננצח", כתב ספרד.

Five years ago the fence that stole half of the lands of the village of Bil'in was taken down thanks to our victory in…

Posted by Michael Sfard Law Office on Tuesday, 28 June 2016

בעבר היו שותפים חטיב וספרד להגשת תביעה בבית המשפט במונטריאול כנגד חברות קנדיות על כך שהן בונות בעיר מודיעין עילית, מעבר לקו הירוק: "הגשת התביעה, על אחת כמה וכמה אם היא תצליח, תביא ללחץ עצום על חברות ומשקיעים המוכנים להשקיע בהתנחלויות" אמר אז ספרד. "חוקים כמו בקנדה יש גם באירופה ובאמריקה. זה הכיוון שאליו העולם צועד: צווים שיפוטיים מכל רחבי העולם יאסרו הפרות חמורות של המשפט הבינלאומי גם במקומות אחרים". בית המשפט בקנדה דחה את התביעה של ספרד וחטיב, כשהוא נשען בין היתר על פסיקת בג"צ בנושא.

בעשור האחרון קיבלו יש דין ושוברים שתיקה, שני הארגונים שספרד נוהג לייצג, כ-8.5 מיליון שקלים מהקרן לישראל חדשה. הארגונים גם זכו בשש השנים האחרונות לתרומות של כ–43 מיליון שקלים מישויות זרות.

עו"ד מיכאל ספרד מסר בתגובה: "אני לא ניסחתי את המכתב, ולא הייתי מעורב בתלייתו וחלוקתו. שיתפתי את דבר חלוקתו בפייסבוק. לא פנו אלי לייצג את אנשי הכפר חאן אל אחמר או כל גורם אחר בתביעה להעמיד חיילים לדין וגם אם היו פונים או יפנו אני לא עוסק בהליכים פליליים בחו"ל. הייתי רוצה מאוד שישראל לא תבצע פשעי מלחמה ואני עושה כעורך דין כמיטב יכולתי במערכת המשפט הישראלית למנוע ביצוע פשעים כאלה".

מארגון 'לביא' הפועל למען מינהל תקין בישראל נמסר: "מדובר בפעולה שנועדה לזרוע אנרכיה ולהטיל אימה על כוחות הביטחון ושופטי ישראל, אנו קוראים לרשויות האכיפה לבצע את תפקידם, ולאכוף את החוק על העבריינים בחאן אל אחמר ועל סייעניהם הפלסטינים והישראלים – ללא מורא".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 תגובות למאמר

  1. שיתבעו !! גם ככה האמריקאים מחכים להם בפינה עם העניין הזה של בית הדין בהאג.
    האמריקאים הוציאו לבית הדין בהאג אזהרה שאינה משתמעת לשתי פנים. תביעה נגד ארה"ב או אחת מבנות בריתה תגרום לסנקציות אישיות נגד השופטים והתובעים. אני רוצה לראות שופט אחד או תובע אחד שאינו מפחד מנקיטת צעדים ע"י ארה"ב.

  2. א) מכיון שבבית הדין הפלילי בהאג (שישראל אגב לא מכירה בו ולכן אין לו סמכות לדון ישראלים) אפשר להגיש תביעה כנגד פרטים, הרי שכל חייל שתוגש נגדו תביעה בהאג יוכל לדרוש את גילוי המקור ל"עובדת" היותו בזמן ובמקום המתוארים בתביעה. מכיון שצה"ל לא אמור לשתף מידע עם אירגונים אזרחיים המנסים לפגוע בחייליו, מסתבר שזיהוי החייל יהיה עבירת ריגול. כך שנשאלת השאלה כיצד צה"ל מתכונן למנוע ריגול שכזה בשורותיו, וכיצד הוא מתכוון לטפל במי שמרגל ויחשוף את חיילי צה"ל לתביעה בהאג?

    ב) "בעבר הודו נציגי הפולשים כי גם האיחוד האירופי, המממן מבנים רבים במאחז כולל בית הספר שבמקום, לוחץ עליהם שלא להתפנות". האם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו מתכוון להגן על מדינת ישראל ולזרוק מפה לכל הרוחות את האירגונים האירופאים שמזיקים למדינת ישראל בכוונה תחילה, או שישנה סיבה אחרת, אשר אינה ידועה לציבור הבוחרים, שבעטיה חיילי צה"ל צריכים לחשוש מידם המזיקה של אנשי אותם אירגונים?

    ג) נניח, רק נניח, שמי מחיילי צה"ל שיעסקו בפינוי יזוהה איכשהו, כיצד מדינת ישראל תגונן עליו, משפטית ואחרת, אם וכאשר תוגש נגדו תביעה בהאג? כיצד המדינה תגונן על בני משפחתו שיהיו נתונים למתקפות אלימות, בישראל ובחו"ל? בעצם, למה מדינת ישראל צריכה לגונן על החייל ובני משפחתו? מדוע שמדינת ישראל לא תכריז כי כל תביעה כנגד חייל צה"ל כלשהו בהאג, תגרור חיסול פיזי של אנשי האירגונים האירופאים הפועלים במדינת ישראל, בעוון ריגול, וההולנדים (המארחים את בית הדין הפלילי) יהיו הראשונים להיות מחוסלים.

    ד) "לא מדובר בהפרת החוק הבינלאומי". על איזה חוק בינלאומי מדברת הגברת דרשן-לייטנר? היכן הוא ספר החוקים הבינלאומי (או אינטר-גלקטי)? מה קורה למדינה אשר מסרבת להכיר באותו "ספר חוקים"? האם האו"ם (כלומר, צבאות המדינות החזקות באירגון האנטישמי הזה) יפלוש לאותה מדינה? ומהן הסנקציות המוטלות על מדינה אשר אינה מכבדת את "ספר החוקים הבינלאומי", במידה ויש ברשותה נשק גרעיני וטילים המסוגלים לשאת אותו, נניח עד הקצוות המערבי והצפוני של אירופה?

    ה) “לחיילים ולשוטרים שישתתפו בפינוי אין מה לחשוש. המדינה מגנה עליהם”. כן, נוכחנו בזה בהשתלחות ובשקרים של שר הביטחון (שהינו רמטכ"ל לשעבר, כלומר סמכות השיפוט העליונה בצה"ל) ושל הרמטכ"ל (גם הוא סמכות השיפוט העליונה בצה"ל), בעניינו של אלאור אזריה. אני חוזר לשאלה השלישית – נניח, רק נניח, שמי מחיילי צה"ל שיעסקו בפינוי יזוהה איכשהו, כיצד מדינת ישראל תגונן עליו, משפטית ואחרת, אם וכאשר תוגש נגדו תביעה בהאג?

  3. גם אצלנו בית המשפט מסוכן – הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט1
    שופט בבית המשפט המחוזי בירושלים רפאל יעקובי קבע שלתנועת 'אם תרצו' ישנם מאפינים או הבטים פאשיסטים" קבע, קבע. מאימתי בית המשפט מומחה למחשבה פוליטית? מאחר והחליט כך לקבוע, מוטב היה אילו התעמק יותר בהגדרת המונח הפאשיזם. פאשיזם הוא מהמילה האיטלקית פאסיו –Fascio. אגד או צרור. אגד זרדים – שכן כל הזרדים ביחד – אנחנו חזקים, וכל אחד לחוד חלש. זה היה הסמל של הלגיון הרומי. לכן בפשיזם המדינה בשל ערכה המוסף מסכום חלקיה, היא ערך עליון. המדינה היא בלבד הדואגת לפרטים, ומותר לה לעשות הכל בשם ולמען העם לכן הפרטים מרצונם מותרים על חרותם. את הפאשיזם מאפינת האמונה שהשלטון שבידי השולטים חייב להיות נצחי אלו מורמים מעם ובשל יכולות מיוחדות הגיעו לתפקיד. הסמכות מוחלטת – חייבים לציית לה. כל צורות השלטון אחר פסול, הם הסמכות האחרונה. המדינה או מוסדותיה הם מעל הכל, היחיד בטל לחלוטין. הייצוג אינו אישי ובא לידי ביטוי באיגודים. בפשיזם מותרת מפלגה אחת בלבד השאר אינן לגיטימיות.המונח פאשיזם יכול להיות מימין וגם משמאל. בישראל לגבי מרכזי הכוח רק השמאל לגיטימי. מערכת המשפט הישראלית המקבלת לשורותיה רק בעלי השקפה פוליטית מתאימה לה. בישראל משפטנים בשרות המדינה לקחו לעצמם סמכות מוחלטת תוך שלילת כל בקרה חיצונית.

    השיטות המועדפות
    התאגידים הם אחד מאמצעי הפיקוח לכן להם חופש פעולה יחסי. השליטים מחלקים מתנות כדי לשמר את האינטרסים ההדדיים של העלית. אנשי עסקים או מקורבים לשלטון מנצלים זאת לזכיה בעמד ולהתעשרות, לדוגמא אצל שמעון פרס ההפרטה נעשתה בהענקת חברות ממשלתיות כמתנות לבעלי הון על חשבון שאר האזרחים. שני הכיוונים לשחיתות: השליטים זוכים לטובין מהעלית הכלכלית, וזו נהנית בתמורה מהעדפת השליטים הצוברים עושר גם ממקורות אחרים למשל, גניבת משאבים לאומיים. מנגנוני הביטחון הם בשליטת אותה עלית כפי שאהוד ברק דאג לקדם שמאלנים בצבא גם המשטרה בעיקרה שמאלנית. התקשורת מסתירה שהרי היא חלק מאותו שלטון, לכן אין כמעט מי שמסוגל לפעול נגד השחיתות כי הציבור אינו מודע למתרחש.

    תעמולה בלתי פוסקת – הפצת מידע מוטעה: קורה שרשות השידור מודה ב"דיסאינפורמציה" כלשונה! בחלק מהמדינות התקשורת בשליטת המועדפים פוליטית ולעולם אינה חורגת מהקו. במדינות אחרות די בשליטה מעודנת יותר כדי להבטיח את צייתנותה, בין האמצעים: שלילת רישיונות ומימון, לחץ כלכלי, פנייה להתאמה אידאולוגית ואיומים מרומזים. בישראל ישנה יועצת משפטית המתאימה לרצונו של בית המשפט השולט פוליטית. בתקשורת הישראלית הקו השמאלני שלה אינו מותיר לאחרים להתבטא. ברשות השידור רשימה שחורה של אישים שאסור להזמנים. באמצעות שימוש תעמולה מתוחכמת האוכלוסייה משלימה עם הפרות זכויות אדם באמצעות דחיקה לשוליים ואף דמוניזציה של אלה שזכויותיהם נפגעות. כאשר ההפרות גסות במיוחד, נעשה שימוש בסודיות, הכחשה והפצת מידע מוטעה כפי שעושים במשטרה בפרקליטות ובבית המשפט. שימוש בשעירים לעזאזל כאמצעי להסיח את דעתם של אנשים מבעיות אחרות, ובאופן מבוקר ניתוב התסכול הציבורי לכיוון הרצוי. בישראל אלו נעשים כנגד חרדים ומתנחלים לשיטתם המבזבזים את משאבי הציבור ולא שחיתות השלטונית.

  4. גם אצלנו בית המשפט מסוכן – הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט2
    הסתרת המידע – הפשיסטים מתעבים את חופש המחשבה והביטוי של דעות אחרות. בישראל ההסגל האקדמי נמצא תחת פיקוח הדוק של ראשי האקדמיה ; חברי סגל שאינם מישרים קו עם הנורמה הפוליטית השמאלנית סובלים מהטרדות או מסולקים. ביטויי רעיונות אחרים נתונים להתקפות קשות. מבחינתם רק לביטוי דעתם יש ערך כלשהו. גם אומנים מקבלים חשיפה ומעורכים רק אם הם בשמאל. כמה מעצבנים אותם המגיבים אותם "טוקבקיסטים" ארורים ! משאלי/סקרי דעת קהל בדרך כלל מזויפים. בבחירות, האליטה השולטת דואגת להטות את התוצאות לכיוון הרצוי, מזכיר את ימי מפ"אי העליזים. בין השיטות לעשות זאת: שליטה במנגנון הבחירות עצמו, איומים על מצביעי אופוזיציה או שלילת זכויותיהם, פסילת קולות חוקיים, וכמוצא אחרון – פנייה אל מערכת המשפט, הנאמנה או שהיא חלק מהשליטים – בישראל השמאל שולט באמצעות משפטנים הפרקליטות ובית המשפט שחטפו את השלטון.

    רשויות חוק מעולות ואכזריות
    המאפין העקרי הוא מערכות צדק פלילי אכזריות עם מספר עצום של אסירים בבתי הכלא – בישראל כל שנה רבבות רבות נעצרמם ומושלכים לכלא על ידי המשטרה הפרקליטות ובית המשפט השמאלנים. המשטרה זוכה להאדרה ונהנית מכוח כמעט בלתי מוגבל, שמביא תכופות לניצול לרעה של כוחה. פשע רגיל ושונות פוליטיית נכרכים יחד לאישומים פליליים חסרי בסיס לשימוש נגד יריבים לדעה – במשטרה ובפרקליטות הרבה מאוד תיקים באפלה במיוחד נגד מדינאים מימין. ישנו טיפוח פחד ושנאה כלפי פושעים או יריבים כתירוץ להגדלת סמכויותיה וכוחנותה של המשטרה – המשטרה אינה מונעת פשעים וגם אינה מנסה במיוחד לתפוס פושעים כדי למנוע השנות פשיעה, לעומת זאת מרבה לתפור תיקים למי שנוח לה. ביטול האזרחים בפני המדינה, המוסדות שמרכיבים אותה ישראל בפני מוסדות אכיפת החוק שבידיהם חיים ומוות, זהו פאשיזם.

    בעקרון כאשר מוסדות אכיפת החוק יוצאים נגד אזרח, בית המשפט מניח תקינות, ללא כל כונה לבדוק את התנהלות אותם אירגונים. בית המשפט מניח תקינות חקירות המשטרה בין השאר על פי הוראתו של "הדמוקרט הגדול" -אהרון ברק. אף קודם לכן דאגו לקדם זאת בחוק – סעיף 10ב' לפקודת הראיות. כל מה שחוקר משטרה כותב ומביא את החשוד לחתום, בין אם בתחבולות בהפחדה לחץ ועינויים, נחשב כתקין ואמיתי ללא תקנה. לכך השלכות חמורות על כל מה שהמשטרה מרשה לעצמה לעשות בלא שמישהו יתן את הדין. התעללות ועינויים נוראיים בעצורים/נחקרים גם הטפלות לאנשים ברוחוב ומעצרים ללא סיבה. שופטים לא רק שאדישים לגמרי לקורות את העצורים הנחקרים במשטרה, אלא שמגיבים בבוז ובשטנה. לא נדיר שפורצים בצחוק לועג רועם למשמע תאורי זועות וסיוטים שעברו על הנאשמים. שופטים כלל אינם מוצאים לנכון להעביר לגורמים מוסמכים כלשהם את הטיפול בפשעי המשטרה, כפי שהם יודעים לעשות לגבי מדינאים שאינם "מתנהגים יפה" בהתאם לרצונם.

    התביעה מסתירה חומרי חקירה מהנאשמים, אך שופטים נותנים לה גיבוי ישנם גם שופטים הטוענים – בניגוד לחוק כי זו זכותה של ה תביעה הטענה היא שתובעים עובדים בנאמנות ועל נאשמים לסמוך על שיקול דעתם של התובעים. התביעה גם בזמן המשפט מביעה התנגדויות שונות להצגת חומר עדות כמו חומר חקירה, מוצגים ואף מתנגדת לזימון עדים. על פי חוק סדר הדין הפלילי אסור לתביעה להתערב באופן הגנת הנאשם ובכל זאת שופטים תומכים בתובעים בכל מעשיהם.

  5. כם אצלנו בית המשפט מסוכן – הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט3
    התיחסות בית המשפט כלפי התביעה הוא באהדה וכבוד וקבלת כל הדרישות, ואילו כלפי הסנגוריה יחס של זלזול עוינות וגם השפלה. לפני שנים לא רבות החליטו השופטים שעורכי דין המיצגים לקוחות בשעה שהם עוזבים את אולם הדיונים, עליהם להפנות את חזיתם אל השופט ולהתקדם אל הדלת רק בהליכה לאחור. נוהג זה היה מקובל כלפי בני מלוכה ואצולה. אולי יש להיות אסירי תודה על ששופטים אינם דורשים שישתחו אליהם אפיים ארצה. לאור תאות השררה והכבוד שלהם אולי גם זה יגיע. לא יקל הדבר כי עורך דין העוזב את האולם באופן טבעי, כלומר פונה אל הדלת ואפילו בעמידתו בדלת פונה אל השופט וקד קידה, זוכה למבט נזעם ולהטיית ראש לאמר לו שנהג בחוצפה. ככל ששופט פחות הוגן והתנהגותו מעוררת יותר בוז, כך הוא מקפיד יותר על גינוני הכבוד כלפיו.

    שופטים אינם דורשים כל גינוני כבוד מצד נציגי המדינה התובעת, מצד הפרקליטות או התביעה המשטרתית. נהפוך הוא כלפיהם הם המגלים יחס של יראת כבוד. עורכי הדין המופיעים בבית המשפט, הן הקטגור והן הסנגור נחשבים לקציני בית המשפט במובן זה שעליהם לעזור לבית המשפט לעשות משפט. מעשית רק התובע נחשב על ידי בית המשפט לקצין בית המשפט. שופטים אינם מתחשבים כל כך בבקשותיהם של הסנגורים ואילו משאלות התובעים הינן בגדר הוראות. הכל בשם ניהול תקין של משפט. התיחסות זו תקפה גם כאשר תובעים עוברים על כל חוק וכל תקנה. תובעים הם המיצגים את המדינה על כן תובעים על פי תפישתם המעוותת של שופטים הם המיצגים את הציבור, את האינטרס הציבורי. תובעים אמורים ליצג את האינטרס הציבורי אלא שברוב המקרים מיצגים רק את רצונם "בנצחון"- השגת הרשעה בכל מחיר. הסנגורים לפי גישה זו מיצגים "רק" אנשים פרטיים. גם כאשר כל יום העבודה הם שופםטים דנים לא באדם בודד אלא ברבים הנפגעים מגישה זו, אין הם רואים את הנאשמים כפרטים מתוך כלל הציבור הרחב, שכל אחד מעונין ביחס ובמשפט הוגן. זאת על שום שרק מוסדות המדינה לשיטתם מיצגים את האינטרס הציבורי, ואילו אנשים פרטיים אינם הציבוריות – גישה פאשיסטית טהורה.

    גישת השופטים כלפי עצמם – בית המשפט גופו כלומר הם מוסד חשוב ביותר במדינה, על כן הם כמובן מאליו ראויים לכוח מוחלט. לא העם יבחר בהם או ידיח אותם, לא העם יבקר אותם. עליו לחלוק להם כבוד וזה מעוגן בחוק בסעיף זילות בית המשפט לחוק העונשין. כל מה שבית המשפט דן בו אסור בבחינה מחודשת כלשהי. למשל חוק מבקר המדינה אוסר בקרה של כל דבר הנמצא בהליכים משפטיים וגם כשעבורו המשפט הסתיים. על כל השגה או תלונה לגבי בית המשפט להיות מופנית אל גורמי בית המשפט בלבד והם לבדם המבררים וקובעים על פי הדרך שהחליטו עליה שהיא קביעה בעצמם לגבי עצמם. שופטים מצפים שכולם ישבחו יהללו וירוממו אותם, את הצדק והקידמה היוצאת מתחת ידם. כל מי שאינו עושה כך, חוטא לשיטתם בעזות מצח ויוצא נגד שלטון החוק שהוא כמובן חופף לשלטונם המוחלט כי את קביעותיהם יש לקבל כאמת מוחלטת – הדוצ'ה תמיד צודק.

  6. גם אצלנו בית המשפט מסוכן – הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט4
    המטרה המוצהרת של שלטון פאשיסטי היא טובת וחיזוק המדינה, אם כי בדרכי פשע שאחריתם החלשת המדינה. בניגוד למדינה הפאשיסטית שחרתה על דגלה את חיזוק קיומה ופריחתה, אם כי ברמיסת הפרט לא השיגה מטרה זו, בית המשפט בחתירתו המתמדת תחת אושיות קיומה של המדינה מנסה להראות עד כמה אינו פאשיסטי. אלא שכל דרכיו הן פאשיסטיות ובכך חוטא מכל כיון נגד קיום המדינה. גם בהתערבותו בעניינים מדיניים ואף צבאיים לרעת המדינה. בית המשפט בישראל עושה ככל שהוא יכול לפגוע בבטחון המדינה ובחזון הציוני. בית משפט זה מצטין גם בעריצות שחיתותו כלפי האזרחים ההורסת את החברה.

    במדינה פאשיסטית יכולים חלק ניכר מאזרחיה לחיות חיים טובים יחסית כל עוד הם כנועים לשלטון, מבלי שידעו רע מהמדינה. אלא שאוי לו לאזרח שרשויות החוק שמות עליו יד. במקרה זה רשויות החוק עושות בו כל שהן חפצות. הם השלטון ועל כן הרשויות מתפקדות על פי כללי המשחק הנוחים להן בכל עת. האזרח אינו יכול לעשות דבר. כאלו הן רשויות החוק במדינת ישראל ובית המשפט בראשן נותן את הגיבוי המוחלט. בשונה ממדינות פאשיסטיות יחס זה אינו נובע מהשלטון המרכזי כי אם מהרשויות עצמן, בינהן בית המשפט הבלתי מפוקח המגבה סדר זה. יחס הוגן לא קיים, כללי המשחק אינם מובהרים לאזרח והם יכולים להשתנות ככל שהרשויות חפצות. מבחינת המאפין העקרי של מדינה פאשיסטית בית המשפט בישראל עונה להגדרה זו. בחינת עיקר העיקרים של עבודת בית המשפט – קיום יחס הוגן וניהול משפט הוגן, הרי שזהו ההבט הפאשיסטי של מערכת המשפט בישראל. המערכת המשפטית כמובן אינה עונה להגדרה של רצון בטובת המדינה אם כי זה אינו מאפין שהוא יחודי לפאשיזם ולא המאפין השלילי. המערכת המשפטית ועמה שאר השמאלנים כמובן אינם מודעים לפאשיסטיותם כי כי כך למדו שכל שמאל הוא לא פאשיסטי וכל אוהב מולדתו הוא פאשיסט… המשפטנים השמאלנים יכולים בלי שום ריסון עצמי לכפות את דעתם הפוליטית על אחרים אך עם מישהו אחר רק מביע ספק מייד מתנפלים עליו שהוא כופה את דעותיו הפוליטיות. אלה הפאשיסטים, לא מי שמחזיר לעצמו את הגזילה.

  7. ברצוני להפנות את תשומת הלב לעווית טרמינולוגית (שטיפת מוח שמתבצעת ע"י עצם השפה שבה משתמשים) בכל הנוגע למלחמה הערבית/פלסטינית נגד היהודים. בכל נאום, כמעט בכל משפט הנוגע למזה"ת, השיח בנוגע לפלסטינים הוא שיח של "זכויות". כלומר, לפלסטינים יש "זכויות בלתי ניתנות לערעור" לכל דבר ועניין משרוך נעל ועד הגדרה לאומית ו"זכות" השיבה. לא תשמעו נאום על הנושא הישראלי פלסטיני בלי לשמוע על אינספור "זכויות" שמגיעות לפלסטינים. לעומת זאת כל איזכור של ישראל נקשר אוטומטית למונח "החוק הבינלאומי". אין עוד מדינה בעולם חוץ מישראל – גם כאלה שמבצעות פשעי מלחמה סיטוניים באכזריות שלא תעלה על הדעת – שהזכרת שמה נקשר אוטומטית עם "הפרת החוק הבינ"ל" או איום ב"האג". בעבור ישראל קיימת מערכת של איסורים וחובות ותו לא: דברים שאסור לה לעשות לפי החוק הבינ"ל או דברים שהיא חייבת לעשות לפי אותו חוק בינ"ל, ובשני המקרים השיח כלפיה הוא שיח של איום.

    זוהי כאמור שטיפת מוח ואינדוקטרינציה שנעשית מתוך בסיס השפה, עוד לפני שמגיעים לתוכן. ישראל היא עבריינית ופושעת בלי קשר לנושא שבו מדובר, כבר מעצם השפה, שפת "החוק הבינ"ל", ולעומת זאת הפלסטינים הם קרבנות שמגיעות להם זכויות כבר מעצם העובדה שמישהו מדבר עליהם. המקור לעווית הטרמינולוגית המכוונת הזו הוא המרכסיזם, שהשתמש שימוש מתוחכם מאד באסטרטגיה לשונית זו כבר בשנות ה-50 (כוחות הקידמה" הזכורים לרע).

    כתוצאה מכך מתקיים היפוך של התופעה הידועה, שבה היהודים הם אחראים מבוגרים ולכן הם האחראים לכל הצרות של הפלסטינים ובכלל, בעוד שהפלסטינים הם ילידים פרימיטיבים אינפנטיליים ולכן אין להם שום אחריות למעשיהם, דבר שרק מאשר את אחריות היהודים למסכנותם, מ.ש.ל. האבסורד הוא שבטרמינולוגיה הזו דווקא ההתייחסות לישראל היא כאל ילד קטן ("אם לא תעשה כך וכך יבוא השוטר וייקח אותך"), ולא פנייה בגובה העיניים כמו לאדם בוגר. ארגוני השמאל יחד עם האיחוד האירופי והאו"ם הפכו את השימוש בעיוות הטרמינולוגי הזה לאמנות ממש. ישראל נלחמת ברמת התוכן ההגיוני והמובן מאליו, אבל לא מודעת ולא מתמודדת עם הנשק האולטימטיבי של אויביה – הגדרה אינדוקטרינרית של היגיון השפה עצמו, שמנטרל מראש כל היגיון מחשבתי של התוכן. כשאנו עושים "הסברה" אנו נלחמים כמעט מלחמה אבודה מראש, כי גם אנחנו נגררים למלכודת השפה המהונדסת של השמאל המרכסיסטי. איך לנצח במלחמה זו, קשה לי לומר, אבל חייבים לפחות להיות מודעים לתופעה זו ולהציף אותה, קודם כל לעצמנו ואח"כ לעולם.

    1. מה שכתבת הינו מעניין וחשוב. אבל לדעתי כדאי שתתחיל עם השקר הראשון – השם שלהם אינו "פלסטינים" על שלל הטיותיו.
      אם כבר רוצים להגדיר אותם תחת מכנה משותף, אזי ההגדרה הנכונה שלהם הינה "פלשתינים". מקור השם הוא בתורה, ומשם התגלגל לשימוש ע"י היוונים, ולאחריהם ע"י הרומאים. ובכל מקרה – השם פלשתינים, שורשו פ.ל.ש., דהיינו פולשים.
      ולמי שחושב שארץ ישראל נקראת "פלשתינה", הרי שהרומאים עצמם קראו לו יודיאה ("יודיאה קפטה") עד לאחר חורבן בית המקדש השני והמרד הגדול.

    2. נכול מאוד מה שכתב 'לעובד'.
      היו כאן בארץ ישראל בתקופת המקרא כובשים מהאיים היוניים שנקאו פלישתים מלשון פולשים. בינהם גוליית וגם דלילה. קללת אדריאנוס היתה שהארץ לא תהיה שייכת להיהודים לכן קרא לה פלסטינה. עוד הרבה הרבה לפני שהיו כאן ערבים. גם אחרי הרומאים המשיכו לקרא לארץ פלסטינה על שם הפלישתים. האנגלים קראו לארץ PALESTINE ויהודים אספו תרומות עבור פלסטינה – הישוב היהודי. הערבים המעטים שישבו כאן ואלו שהגרו לכאן למצא פרנסה ושאר תנאים טובים יותר בעקבות הציונות עדיין לא קראו לעצמם Fלסטינאים. לחבל ארץ זה הערבים קראו בתקופת המנדט הבריטי דרום סוריה.

      לאחר שהמציאו שהם עם והחליטו לאמץ לעצמם את השם אך אבוי אין בשפה הערבית פ דגושה כלומר P בלועזית. באופן טבעי הם בדרך כלל אומרים ב – B במקום פ P. אך פ רפה – F נשמעת דומה יותר ולכן הם אומרים Fלסטין.

    3. אתה בהחלט צודק כשאתה מציין ש"כשאנו עושים “הסברה” אנו נלחמים כמעט מלחמה אבודה מראש".
      זאת משום שבמקום להוביל יוזמה הערבים ממשלות ישראל במשך עשורים, ובמיוחד הדברים תקפים באשר לממשלות מפא"י, ביקשו "להושיט יד לשלום" למדינות ערב. מה שהסתכם ב"הסברה" בפורומים שונים חו"ל. שזה מילה מכובסת להתגוננות ואפולוגטיקה. כל מי שמתגונן נתפס כחלש כמי שהצדק איננו לצידו. מי שצודק לא מתגונן ולא מסביר הוא יוזם ותוקף.

      הדברים הגיעו לממדי אבסורד כשבמערכת החינוך נכשלים ללמד חומר בסיסי להיסטוריה של הקמתה של מדינת ישראל. רוב בוגרי מערכת החינוך הכללית חסרי מושג באשר לשאלה מכוח איזה חוק בינ"ל הוקמה מדינת ישראל.
      לרוב תתקבל התשובה שישראל הוקמה מכוח "החלטת החלוקה של האו"ם מ-47"… כי זה מה שמלמדים במערכת החינוך.

      זה נכון גם לגבי בעלי השכלה אקדמית כמו גם בעלי תואר שני במשפטים למשל. לא ברור אם פרופסורים המלמדים באקדמיה הם בעלי ידע מתוקן יותר בסוגיה הזאת. כנראה שלא כי כולם סומכים על תועמלני השמאל ואם במצע של מר"ץ כתוב כי המפלגה מתנגדת להתנחלויות מעבר לקוו הירוק מכיוון שהדבר נוגד את החוק הבינ"ל אז זה כנראה נכון. טעות.

      הגיע הזמן לנצל את העובדה ששר החינוך היום הוא מהבית היהודי ולסלק את הבערות הבסיסית בהבנת צדקת הדרך של העם היהודי מול הערבים. הגיע הזמן שכל בוגר תיכון יהיה מצויד בידע לנהל ויכוחים אינטליגנטיים גם בארץ וגם בחו"ל.

  8. הסמולנים היהודונים מנסים לחסל אותנו ואנחנו חייבים לחסל את סכנה הזאת ויפה שעה אחת קודם!

    1. ידידי, ימיני אנכי, ורוצה ביישוב ארץ ישראל ע"י יהודים, וכמה גויים אשר מקיימים 7 מצוות בני נוח (לדאבוננו, אין כמעט כאלו בארץ ישראל). עם זאת, הדרך לחדש את חזקת עם ישראל על הארץ המובטחת לו, ולו בלבד, לא כוללת פגיעה ביהודים שדעתם שוללת את החזקת הארץ ע"י בני עמם.
      אני מבקש להזכיר לך את דבריו של מנחם בגין "היו שקטים, יהודים נאמנים; לא תהיה בארץ זו מלחמת יהודים ביהודים".
      אני גם מבקש להזכירך כי את חידוש ההתיישבות היהודית בתחילת תקופת בית המקדש השני, ביצעו היהודים למרות ההתנגדות הפעילה של שכניהם הגויים, וגם אז היו יהודים שסייעו לגויים. זה לא עזר למתנגדים. על אפם ועל חמתם נוצרה ריבונות יהודית בארץ ישראל, שהגיעה להצלחה ועושר מרובים. וכל זה נעשה ללא מלחמת אחים. לדאבוננו, כשזו פרצה, כולנו חווים עד עצם היום הזה את תוצאותיה.

  9. מאחר שחאן אל-אחמר היא בשטח C – שטח שבו בהסכם בינ"ל חתום ומוכר שמהווה גם את הבסיס המשפטי לרשות הפלשתינית, הסכם אוסלו, מוענקת לישראל גם הסמכות המדינית וגם האזרחית ןמאחר שפינוי חאן-אל אחמר עבר את כל התהליך השיפוטי הישראלי עד פסק דין של העליון נאיום בפניה להאג הוא חסר שניים לחלוטין

  10. גם לכם נמאס מהחתרנות העוינת של האיחוד האירופי בעזרת הפעלת ארגוני "סיוע" זרים בארץ?(כאלה שעוזרים למנוע הריסת בתי מחבלים ובנייה פלשתינית בלתי חוקית) רוצים לעשות מעשה ולא רק לברבר? בימים אלה מוקמת קבוצת אקטיביסטים ששמה לה למטרה לפעול נגד התופעה, וללחוץ על משרד החוץ לשנות מדיניות מאדישות מוחלטת להחלת ריבונות ישראלית במדיניות החוץ. אם אתם בפנים אתם יותר ממוזמנים לשלוח מייל לelchaif@gmail.com

  11. מהתשובה של ספרד אני מבין שהוא כן היה שותף לפרסום המכתב. הוא לא "ניסח" את המכתב אבל הוא לא מכחיש שהיה לו קשר לניסוח.

  12. הגיע הזמן לתת לשמאל הפשיסטי מכה כל כך קשה שלא יתאושש ממנו.

  13. אותנו צריך לעניין רק למה החרפה הזאת עדיין עומדת על תילה. שום דבר אחר שיוצא ממייצגי הרוצחים הניאו נאצים הערבים ועוזריהם.

  14. המפלצות האלה העבירו לבית הדין בהאג חומרים סודיים של צהל ושמות של מפקדים וחיילים בצהל
    הקאפוס האלה שולחים אנרכיסטים להתגייס לצבא ולהוציא מהצבא חומרים ורשימות שמיות את החומרים האלה הם העבירו לארגונים אנטישמיים עם חוות דעת משפטיות שקריות שלאחד בשם ספרד שגם הוא אוכל כמותם כסף גרמני הם משקרים בלי להניד עףעף הם חוקרים חילים שזה עתה השתחררו ומציאים מהם סודות צבאיים לטעמי הם פושעים שעוברים עבירות של של בטחון המדינה לפי סע 90 -100 שחלקם נושאות מאסר עולם ואפילו מוות וצריך לבדוק מי מגונן עליהם יש לצבא אחרים ידע די ברור איזה חומרים הועברו ויש את היכולת לחקור את מסלול החומרים כדיי לזהות את הפושעים ולהאמיד אותם לדין נראה שבסוף המסלול הם מקבלים שתוף פעולה מדיפלומטים ואזרחים זרים שצריך להעניש לגרש מפה
    https://www.the7eye.org.il/laws/6844 בלינק זה רשימת הפשעים והעונשים כולל סעיפים של מאסר עולם ואף מוות !!
    פרי הבאושים של ארגון שוברים שתיקה, ערן אפרתי, היה אחראי על גיוס של מאות עדויות אנונימיות שעדיין נמצאות באתר של הארגון, אותן עדויות שהארגון משתמש בהן כדי "להוכיח" את השקרים ועלילות הדם שלו. תראו באיזה להט, של מיודענו משנות הארבעים, הוא מספר לקהל שלו בארה"ב שבברוטליות השוטרים האמריקאים ובהרג שחורים ברחובותיה של ארה"ב אשמים צה"ל ומשטרת ישראל. אנטישמיות קלאסית במיטבה – היהודים אשמים בכל.
    בפעם הבאה שאתם קוראים עדויות של שוברים שתיקה תזכרו את האיש.
    האדם הזה חורש את ארה"ב מקצה לקצה עם הסיפורים האלו. שתפו בבקשה.
    פשוט אי אפשר להאמין למראה העיניים ומשמע האוזניים. יהודי מטיף בלהט נאצי נגד ישראל. אפילו ההיסטוריה לא תדע לפרש את זה. היצור קורא לארץ ישראל, פלסטין.