ליכודניקים חדשים, שמאלנים ישנים

ערב הפריימריז, התארגנות השמאל בליכוד מריצה מועמדים שהביעו עמדות מנוגדות לחלוטין לערכי התנועה, וחלקם היו פקודים במקביל למרצ ומפלגת העבודה

המועמדים לפריימריז בליכוד | מתוך דף הפייסבוק 'הליכודניקים החדשים'

בימים אלו מגייסים 'הליכודניקים החדשים' כספים עבור ששת מועמדיהם לפריימריס. היעד: כשני מיליון שקלים, שיחולקו שווה בשווה בין המועמדים: ליאור מאירי, דן קלארמן, הדר ויסמן שמחוני, אסף רותם, יניב טוירמן וניר הירשמן. נכון לכתיבת שורות אלו גויס סכום של למעלה מחצי מיליון שקלים.

הבעיה: ארבעה מבין ששת המועמדים – מאירי, טוירמן, קלארמן ורותם – אינם חברי ליכוד. עניין פעוט זה אינו מצוין בדף הראשי של הקמפיין או באתר הליכודניקים החדשים בו מוצגים המועמדים. היכן כן מופיעים הדברים? באותיות הקטנות, בדף נפרד של "הצהרת תורם" – אליו ניתן להגיע דרך קישור המופיע בירכתי העמוד הראשי. מדובר במיקום לא בולט, בלשון המעטה, ויש סיכוי לא מבוטל כי רבים מהתורמים כלל לא מודעים אליו.

באותו דף מפרסמים 'הליכודניקים החדשים' מידע לא מדויק בנוגע לסיבה בגינה אותם ארבעה אינם חברי ליכוד:

ראינו לנכון ליידע את ציבור התורמים שנכון להיום, ליאור מאירי, אסף רותם, יניב טוירמן ודן קלארמן אינם רשומים כחברים במרשם החברים של המפלגה, עקב הרחקתם הבלתי חוקית מהמפלגה על ידי מנהלת הליכוד. בעתירה שהגישו הנ"ל נגד ביטול חברותם, בית הדין של הליכוד קבע כי הוצאתם מהמפלגה נעשתה בניגוד לדין.

האמת המלאה היא שמאירי וטוירמן הורחקו עקב השתייכותם ל'ליכודניקים החדשים', בעוד שרותם וקלארמן נגרעו מהמפלגה עקב התפקדות כפולה למפלגות אחרות: רותם היה פקוד במקביל למרצ, וקלארמן למפלגת העבודה. בנוסף, כפי שנראה בהמשך, לכל הפחות הרחקתו של רותם אושרה על-ידי בית הדין.

אבל לא זו הבעיה הגדולה של מועמדי 'הליכודניקים החדשים'. הבעיה היא שכמעט כל המועמדים ש'הליכודניקים החדשים' מנסים להפוך לחברי כנסת מטעם התנועה, הוכיחו בעבר שהקשר שלהם לליכוד קלוש, שהם אנשי שמאל שהתפקדותם למפלגה איננה ישרה, ושאין בכוונתם לקדם את האג'נדה של הליכוד ואת טובת התנועה.

נשמע מוזר? החומרים שאסף פעיל הליכוד עופר בינשטוק מוכיחים זאת, מועמד אחר מועמד.

ליאור מאירי

רותם וקלארמן הם רק שניים מבין כ-7,400 מתפקדי ליכוד שנמצאו פקודים במקביל למרצ והעבודה. כמאתיים מהם ביקשו דרך הל"ח לחזור לליכוד. פנינו לשתי המפלגות בבקשת תגובה אך הן סירבו להגיב.

ההתפקדות הכפולה של פעילי 'הליכודניקים החדשים' לא מפתיעה. בעבר הסביר ליאור מאירי, מייסד הארגון, כי התפקדות כפולה היא אמנם עבירה פלילית, אך ישנה דרך להתחמק מעונש: "שהלובי שלך יהיה מספיק חזק כדי שאף אחד לא ירצה להתעסק איתך". מאירי גם הסביר שאפשר להתפקד למפלגה אחת ולהצביע למפלגה אחרת, ובלשונו: "זה אולי לא הדבר הכי אתי בעולם, יותר אתי אלון, אבל זה אפשרי".

בספטמבר 2016 הזהירה טלי נחום, פעילה ב'ליכודניקים החדשים', כי "אם הייתי ביבי והייתי שומעת על קבוצה כזו קרוב לוודאי שהייתי משנה את תקנון המפלגה". מאירי השיב לה כי אם נתניהו היה רוצה ויכול לשנות את התקנון "הוא היה משנה כבר לכבוד פייגלין". נחום התרצתה ופעלה לפקוד חברים חדשים להתארגנות, תוך שהיא מדגישה כי אינם מחויבים להצביע ליכוד. בעבר גם הבהיר מאירי כי "להתפקד = להתמרד".

מאירי, קלארמן וטוירמן גם הופיעו בעבר בהפגנות הפוטש של אלדד יניב ומני נפתלי ליד ביתו של היועמ"ש – כשהם לבושים בחולצת הליכוד. מאירי הפסיק להגיע להפגנות אך כשתקפו אותו על כך שהוא וחבריו לא מגיעים להפגנות, הבהיר כי בעצת עורכי דינו הוא אמנם לא מגיע, אבל ל'ליכודניקים החדשים' וליניב מטרה משותפת: "אני ממש לא 'יושב על הגדר'. אני במערכה קשה ומתישה לפחות כמו לצאת לרחוב בכל מוצש, וגם גורלית יותר בעיניי. עם כל הכבוד למני ואלדד", כתב.

לאחרונה הבהיר מאירי מה יהיה הייעוד שלו בכנסת, אם יהפוך לח"כ מטעם הליכוד: "אני בגדול אלך לכנסת קודם כל להפיל חוקים". אילו חוקים ויוזמות חקיקה מאירי וחבריו בליכודניקים החדשים רוצים להפיל? חוק הלאום למשל שלדברי מאירי מהווה "תועבה מטונפת" ו"מוכתם בכתם הגזענות". את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כינה מאירי, מי שמזעק בימים אלו נגד הפגיעה בשומרי הסף, "לוחך פינכה עלוב, עבד בשירות אדוניו", והכריז כי היה ממנה במקומו את דינה זילבר לו היה ראש הממשלה.

מי שחושב שהליכודניקים החדשים מאמצים עמדות ימין לפחות בתחום הכלכלי, נכונה לו אכזבה מרה. רק לאחרונה הביע מאירי תמיכה במאבק השמאל נגד מתווה הגז, תוך הדהוד התעמולה הסוציאליסטית כי העלייה במחירי החשמל נופלת על כתפי מתווה הגז "המושחת".

מלבד סיכול יוזמות חקיקה ימניות מעוניינים ב'ליכודניקים החדשים' להשתלט גם על מרכז הליכוד, בדרך להשלמת 'המהפך' והפיכת הליכוד לתנועת מרכז-שמאל: "אנחנו לא נעצור עד שנהיה הכוח הגדול בליכוד. עד שיהיו לנו ראשי סניפים, חברי מרכז, חברי כנסת ושרים", הצהיר מאירי.

אסף רותם

מועמד אחר הוא אסף רותם, שלמרות התמודדותו בפריימריז בליכוד, התבטאויותיו דווקא מתאימות יותר למפלגה האחרת בה היה פקוד – מרצ. רותם התפקד לליכוד בשלהי 2011, בעידודו ודחיפתו של ליאור מאירי, וזמן קצר לאחר מכן פרסם מאמר ב'מאקו' תחת הכותרת "אני שמאלני ליכודניק" (בהמשך שונתה הכותרת).

באותו מאמר הבהיר רותם כי המטרה שלו ושל חבריו היא "להרחיק את הליכוד מ'השותפים הטבעיים' – המתנחלים המשיחיים והחרדים". רותם אף ערך השוואה מרומזת בין נתניהו להיטלר: "מיי נתניהו דוט אורג איי אל. מוזר לתת כתובת אינטרנט על שם דמות ולא בשם המפלגה… או שאולי הוא מונה עד סוף חייו? ואם כן, האם ה-URL מיין פיהרר היה תפוס?".

בפרסומים אחרים ברשתות החברתיות כינה רותם את רשימת הליכוד בפריימריז 2013 "חלום של השטן", הביע תקווה כי התנועה תחוסל, ואף הודה בכוונתו להצביע ל'ארץ חדשה', מפלגתו של אלדד יניב, על אף שכבר היה חבר ליכוד באותה העת.

כחלק משיטת השכנוע בה נקט כדי לגייס חברים ל'ליכודניקים החדשים', הציג רותם את מתפקדי הליכוד המתגוררים ביהודה ושומרון כ"מתנחבלים". כאשר האיחוד האירופי הודיע על כוונתו להחרים מוצרים מיו"ש כתב: "גאה בדרכון הגרמני שלי, ריספקט לאירופים".

לפני הפריימריס הקודמים הבהיר רותם לאן מועדות פניו:

בוקר טוב עבדים שלי! היום, 31 בדצמבר 2014, יתקיימו הפריימריז בליכוד ואני מסיים מסע בן שלוש שנים… כדי לשנות את הליכוד – המפלגה שמציבה את הפרעה שימשול בכם – למפלגה פחות מחרידה… אני רוצה להודות לפהרר של אזור גוש דן, ליאור מאירי, שהביא את הרעיון המבריק לגלגל כדור שלג במדבר הנתעב הזה.

לאחר ניצחון הימין והליכוד בבחירות האחרונות, רותם ביקש לגייס את המועקה כדי לשכנע אנשי שמאל נוספים להתפקד לליכוד: "חלאס. קחו אחריות. קחו כרטיס אשראי. 60 שניות ואתם איתי בחזית", זעם רותם, ופעל לפקוד אשת מרצ המשבחת ומהללת את דב חנין.

אם חשבתם שהשנים מיתנו את רותם – טעות בידיכם. רק לפני כחודש תקף רותם את שר האוצר משה כחלון על כך שהוא מעביר "הר כסף… לחרדים ומתנחלים" – אותם תיאר כפרזיטים, שונאי ומדירי נשים שרוצים "להחזיר את הילדים שלכן בתשובה".

היוש שמנמנות. יש לי שאלה שאני פשוט לא מבין אז תסגבירו לי. איך אתן חיות עם זה שהאיש שחילק את הר הכסף שאתן מייצרות לחרדים…

Posted by Asaf Rothem on Thursday, November 29, 2018

לאחרונה, תקף רותם את יאיר נתניהו על כך שהוא "מלא ארס ושנאה", והסביר כי לכן חשוב שרותם ו'ליכודניקים חדשים' שכמותו ייצגו את הליכוד בכנסת: "זה מוכיח לי ולאלפי מתפקדים רבים כמה שתנועת הליכוד חייבת את הליכודניקים החדשים. עלינו להיות חזקים, בועטים, נחושים להביא את האנשים הטובים ביותר לכנסת".

רותם עתר נגד ההחלטה להוציאו מהליכוד לבית הדין, שקיים דיון בעניינו ביולי האחרון. הוא הציג בפני הדיינים מכתב מטעם מפלגת מרצ לפיו אינו חבר בה, ושמו "השתרבב בטעות מסיבה לא ידועה". אך המכתב הוא מאוקטובר 2017 – חמישה חודשים לאחר שנערכה הצלבת הנתונים שהעלתה כי רותם מתפקד כפול.

ואכן, דיין בית הדין של הליכוד יצחק בם לא התרשם: "העלאת טענה בדיעבד כי שמו של העותר (רותם) 'השתרבב בטעות' למרשם… אין בכוחה לסתור את קביעת הליכוד כי יש להוציא את רותם משום התפקדות כפולה". בם ויתר הדיינים פסקו כי העתירה של רותם נדחית מאחר והמסמכים שצירף ביחס לאי-חברותו במרצ "נעשו לאחר יום הצלבת הנתונים".

אם כן, טענת 'הליכודניקים החדשים' לפיה בית הדין של הליכוד קבע שהוצאתו של רותם "נעשתה בניגוד לדין" אינה נכונה. למרות זאת, הם עדיין מציגים אותו כמועמד לפריימריז לכל דבר וענין.

דן קלארמן

מועמד נוסף לפריימריז, דן קלארמן, הורחק גם הוא מהליכוד עקב התפקדות כפולה במפלגת העבודה. בעבודה טוענים שנעשתה 'טעות', אלא שפרסומיו השונים של קלארמן מעלים כי הוא בהחלט מזדהה עם חלק מערכי העבודה ואף שמאלה ממנה. כך למשל, חודש לפני הבחירות הקודמות שיתף קלארמן סרטון של סתיו שפיר הקורא לתמוך במחנה הציוני. הסרטון הסתיים במילים: "ב-17 במרץ מחליפים את השלטון".

במהלך הפריימריז של הבחירות הקודמות, שיתף קלארמן לא מעט כרזות תעמולה של שפיר, בהן פנתה לתומכיה בקריאה הנרגשת: "אני צריכה אתכם". לקלארמן היה הסבר מענין מדוע לתמוך בשפיר: "כל אלו שהסבירו לי שהם פשוט לא מסוגלים להתפקד לליכוד כי זה עושה להם להקיא. זה הזמן לשים את הכסף איפה שעכבר שלכם". למרבה האירוניה, מאירי מציג את 'הליכודניק' קלארמן כראש ממשלה עתידי של ישראל, מן הסתם מטעם הליכוד.

בהזדמנות אחרת הביע קלארמן הזדהות עם ההצהרה של יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון כי לא תשב עם ממשלת נתניהו, בפוסט אשר הסתיים במילים: "קול למרצ זה קול בטוח להחלפת השלטון". לאחר הבחירות, ניסה קלארמן לצרף מתפקדים חדשים וכתב: "תפנימו. השמאל הפסיד בבחירות", ורק התפקדות ל'ליכודניקים החדשים' תפסיק את התחרות של ריקוד לצלילי החליל "מי יותר פטריוט".

בעיצומו של טרור הדקירות לפני כשלוש שנים שיתף קלארמן כרוז ארכיוני עם הקריאה "לצאת מהשטחים", בו הוסבר הטרור הערבי כתוצר של "הכיבוש", בעוד שההגנה של ישראל על תושביה היא "טרור נגדי".

בפוסט אחר טען כי "שלום באזורנו יוכל להתקיים רק בכפייה מבחוץ". קלארמן גם שיתף מספר פוסטים של ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה', ומזדהה גם עם אמירות אנטי-ימניות כגון: "בניכוי הגזענות, ההסתה והאלימות הדבר הכי גרוע בימין זה הבכיינות". ישפוט הקורא האם המתמודד על עמדת ח"כ מטעם התנועה הוא ליכודניק.

למגינת לבו של קלארמן דווקא תמר זנדברג היתה זו שחשפה את הבלוף שלו ושל 'הליכודניקים החדשים'. במסגרת דיון בערוץ הכנסת קראה זנדברג לחברי הליכודניקים החדשים “לחזור הביתה” לשמאל. לדברי זנדברג, “כאנשי שמאל, להיכנס למפלגת הליכוד ולהגיד: ‘אנחנו נשנה אותה מבפנים’ זה אחד ממופעי התבוסתנות הגדולים ביותר של השמאל".

הדר וייסמן שמחוני ויניב טוירמן

פעילה נוספת שמתמודדת בפריימריז היא הדר וייסמן שמחוני. אחרי הבחירות האחרונות, בעודה פקודה לליכוד, הביעה שמחוני אכזבה מרה מניצחון המפלגה אליה היא פקודה והעלתה לפייסבוק צילום מסך של התכתבות ווטסאפ עם בני משפחתה.

"אין כמו לקום לתוצאות אמת כאלה", כתבה שמחוני במרירות ובן משפחה אחר הוסיף: "חלום בלהות". אביה ניסה לעודד: "הפיתרון? כנראה, להתפקד לליכוד ולפעול לשינוי". שמחוני הסכימה: "אבא מתאר בדיוק מה שצריך לעשות. הליכודניקים החדשים". במקרה אחר הביעה שמחוני התלהבות כאשר קרובת משפחתה פקדה תומכת מרצ.

אך למרות התפקדותה לליכוד ושכנוע אחרים להצטרף אליה, וייסמן שמחוני ממשיכה כל העת לתקוף דווקא את העומד בראש התנועה. היא גם דחקה בחבריה לשתף פוסטים של אלדד יניב והבטיחה: "אוטוטו יניב ודרוקר מדיחים את ביבי, אז אין מה לדאוג".

פעילים רבים בליכודניקים החדשים מודים כי הינם אנשי שמאל שאינם מתכוונים להצביע ליכוד. כך גם המועמד יניב טוירמן, שהודה בכתבה של ציון נאנוס בערוץ 2 כי לא הצביע לליכוד בבחירות האחרונות.

נוכל להמשיך עוד עם שאר פעילי הארגון שכתבו וכותבים דברים לא פחות בוטים מאלה שפרסמו המועמדים לפריימריז, אך התמונה ברורה. אלה פניה האמיתיות של הקבוצה שקוראת לעצמה 'ליכודניקים חדשים' – התארגנות צינית וחסרת בושה ששמה לה למטרה לחתור תחת ההליך הדמוקרטי ומשקיעה בכך מאמצים ומשאבים רבים. מעבר להליכים המשפטיים המתמשכים שמתנהלים נגד 'הליכודניקים החדשים', רצוי שגם ציבור המתפקדים האמיתי של הליכוד יכיר היטב את הנתונים.

תגובות

עו"ד יניב טוירמן, מועמד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד והיועמ"ש של קבוצת הליכודניקים החדשים, מסר בתגובה לשאלות 'מידה':

לא ברור איזה מן עיתון מתנהל בצורה כזו, בה הוא מפרסם (ולא בפעם הראשונה) צילומי מסך מגמתיים, חלקם שקריים ובדויים. חשוב לציין כי למרות פניות חוזרות ונשנות, סירבתם לפגוש את נציגי הליכודניקים החדשים על מנת שאלה יוכלו להעמיד את דברי הבלע על דיוקם, ולסייע לכם לבצע עבודה עיתונאית ראויה, דבר אשר לא מנע מכם לשפוך בעבר (וככל הנראה גם בעתיד) את דמם בפומבי.

האג'נדה של הליכודניקים החדשים, כמו גם עמדתם של המועמדים באופן אישי, גלויה לציבור כולו באתר הליכודניקים החדשים, ובאתרים האישיים של המועמדים, ונשמח להתייחס לאמור בהם. צילומי המסך שהועברו לתגובתינו מהווים גיבוב של טענות מבושלות, שהוצאו מהקשרן, המוצגות באופן מגמתי, שנים רבות לאחר שפורסמו. במקום לנבור בפחי האשפה של הרשתות החברתיות בניסיון להשיג בדל של התבטאות, הינו מציעים למידה שלא לפחד ולשאול אותנו את השאלות הקשות, פנים אל פנים, כראוי לעיתונאים. אנחנו מבטיחים לא לנשוך".

בנוגע למתפקדים הכפולים:

"אסף רותם ודן קלארמן זכאים על פי החלטת בית הדין לחזור למרשם הליכוד כאילו לא הוצאו מעולם, אך המנהלת, כנראה בהוראת היועמ"ש אבי הלוי, מעכבת את החזרתם שלא כדין. אנחנו נוקטים בהליכים משפטיים דחופים ונדאג שהחלטת בית הדין תקויים, גם אם נידרש להגיע לעליון לשם כך. כרגע המנהלת מבזה את החלטת בית הדין"

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

63 תגובות למאמר

  1. שאלת תם: בתגובה לחשדות שלקח שוחד, נתניהו טוען שמה שהוא עשה חוקי. הוא לא אומר שזה מוסרי או תקין ציבורית. רק חוקי.
    אז למה זוטרים ממנו צריכים לעמוד בסטנדרטים יותר מחמירים? אם מה שהם עושים חוקי, כל השאר יקבע בקלפי.

    בקיצור, זה ניסיון ברור להשתמש בכלים משפטיים ותקשורתיים כדי להתערב ברצון הבוחרים בפריימריז של הליכוד.

    1. נתניהו קיבל סיגר קובני? ואו, שחיתות! היועץ המשפטי לממשלה קבע מפורשות שב"פרשת הצוללות" – לנתניהו אין שום קשר לשחיתות ואם היתה שחיתות קשורים אליה דווקא אהוד ברק
      ואליעזר מרום מפקד חיל הים. העיקר שבזבזו מיליוני שקלים כספי ציבור על חקירות והסירו אחריות ממושחתים אמיתיים בכך שהפכו אותם לעדי מדינה שלא ישאו בעונש. גם ב"תיק 2000" מי שפשע הוא לא נתניהו אלא מו"ל ידיעות אחרונות, וגם בסיפור עם מני נפתלי מי שפשע הוא לא בני משפחת נתניהו אלא נפתלי שהטריד מינית וקיבל פטור מעונש כי חבר לכנופיית רק-לא-ביבי. גם רוני ריטמן, מפקד לה"ב 433, שרדף אחרי קצינה באירוע משטרתי כשהוא שיכור קיבל פטור מלתת את הדין על מעשיו כיוון שהוא משתתף במסע להפלת נתניהו. רק מושחתי השמאל מסוגלים להגיד שנתניהו מושחת ושהליכוד מושחת. אדם מן היישוב רואה את כל השיפורים האדירים בתחבורה ובתשתיות ומבין שהכסף שלו מושקע ולא "נעלם" כמו שהיה בימי שלטון השמאל. במדינה מתוקנת היו מספקים על חשבון המדינה סיגרים לראש הממשלה כאוות נפשו. אבל כאן נכנסים לחדר השירותים שלו כדי לבדוק אם רכות הנייר לא עברה את התקן שקבע איזה משפטן שעבר איזו תוכנית "התמחות" באחת הקרנות להשמדת ישראל.

    2. נתניהו טוען שאם אין עברה (למשל דילים עם עיתונאים תמורת תמיכה), אז אין מה לחקור או להאשים, ובמיוחד כאשר ישנה סלקטיביות בחקירות ולא חוקרים פוליטיקאים אחרים (למשל יאיר לפיד).
      נושא המוסר הוא ענין חמקמק ואינדיווידואלי, ולכן אין מה לדון בו

    3. לא הבנתי. נתניהו מושחת? אז מה אתם מחפשים בליכוד? יש לכם את מר"ץ צחים כשלג. מה זה ניסיון ברור? זה הרצון של חברי הליכוד לגרש את הגייס החמישי מתוך הליכוד. פייגלין לפחות נאמן באמת לעקרונות הליכוד ארץ ישראל לעם ישראל, כלכלה חופשית, כיבוד המסורת. מושחתים שבמושחתים מעשה נבלה של חסרי בושה

  2. החתרנים החדשים.
    הליכוד צריך לעשות וועדת קבלה.
    ברור שקרנות אנטישמיות מהארץ והעולם מממנות ודוחפות את האנשים האלה.
    תשימו לב לשמות המשפחה, ישר מברלין.
    צריך לנטרל אותם, אלה מפגעים פוליטיים.
    ואם מישהו הזכיר התערבות 'גורם זר' בבחירות, אז זהו זה.

    1. התערבות הגורם הזר הוא Nazilant נאצילנט גרמניה ללא לאות שלא הפסיקה להיות נאצית וודאי שבאידן מרקל המרשעת הטיפשה. כמו כן גם נורוגיה שגם היא מדינת ציר נאצי. ברור שלצורך הצדקה עצמית הם דואגים לפלסטינאצים יוצאי המופתי הירושלמי. זה שנתן רעיון להיטלר להשמיד את כל היהודים.

  3. הכתבה הזאת לא שווה את הפיקסלים שהיא לוקחת אם אין בה מילה על שרן השכל.

  4. לא יאומן שאנשי שמאל מתפקדים כחברים בליכוד וכדי למנוע חקיקה והחלטות לאומיות חשובות למדינה. מי בליכוד עומד בפרץ למנוע את הרשמתם כחברי הליכוד?

  5. שיטה ישנה-נושנה של מיסיונרים נוצריים המתחזים ליהודים דתיים.

  6. אני לא חשבתי שהקיצוניים יכולים לרדת כל כך נמוך אבל טעיתי:
    במקום לתקן את האלמנטים במפלגות שלהם שמלתחילה גרמו אנשים לא לבחור בהם כמו תמיכה במחבלים, הצדקת מחבלים, קומוניזם, דמוניזציה של מדינת ישראל, פיתוח תעשיית השקרים, תמיכה באירגונים פוליטים אשר מנסים בלי בושה לחתור תחת הדמוקרטיה של מדינת ישראל כדי לקדם את האג'נדות שלהם, קיצוניות, אמונה בשקרים.
    או להתנהג כמו גדולים ולהפנים שהמדינת ישראל בחרה בליכוד בגלל שהם בדיוק ההפך מכל זה

    אתם מגייסים גיס חמישי כדי להפוך את המפלגה הגדולה שהעם בחר בה למפלגה שמאל קיצונית כדי לקדם את האג'נדות שלכם באמצעות חתירה תחת הדמוקרטיה הישראלית בניגוד לבחירתו של העם

    אני המום אני פשוט בשוק
    לא פלא שהם כל כך צעירים הם פשוט ילדים קטנים שבמקום להפוך את הצעצוע שלהם למגניב הם מנסים לגנוב לילדים אחרים שהפכו את הצעצועים שלהם למגניבים

  7. שרון הימני כביכול שבא ממפאי.יעלון המאפיניק.ושטייניץ משלום עכשיו.רגב מקדימה.הנגבי מקדימה.בגין ומרידור השמאלנים.
    ויש עוד רבים מתחזי ימין.גלעד ועומרי שרון למשל.

  8. כתבה ברמה של כיתה ב'.
    הליכוד שבר חזק מאד ימינה ולטובת דתיים לאומיים והמתנחלים בשנים האחרונות, הרבה מאד בגלל התפקדות המונית שהוביל פייגלין. הל"ח מנסים להחזיר את הליכוד למה שהוא היה פעם.
    שמתם צילומי מסך שאלוהים יודע מה ההקשר המקורי שלהם. הל"ח זוכו בבית הדין של הליכוד מהעתירה נגדם שכללה בעיקר צילומי מסך שהוצאו מהקשרם. תמונה אחרי תמונה.
    מספיק להסתכל בדף פייסבוק של עופר בינשטוק ולראות בכמה שנאה הבן אדם מלא.
    אם היתה לכם קצת יושרה באתר הזה הייתם מביאים תגובה של הל"ח.

  9. כתבה שלא שווה גרוש.

    אנשים מסוימים, שהם ליכודניקים לכל דבר ועניין, רוצים לשנות את המפלגה מבפנים כדי להחזיר אותה למה שהיא הייתה ב-2009 או ב-1979, בימי בגין. להרחיק אותה ממפלגות כמו ש"ס ויהדות התורה, ולהחזיר אותן למסלול של ז'בוטינסקי, בוגי יעלון ומישה ארנס. לא רק שאין בזה שום פסול, זה גם חיובי ביותר.

    הליכוד של היום הוא קטסטרופה, בעיקר בגלל רוח המפקד מר נתניהו שמאפשר זאת. חכ"ים כמו אמסלם, דוד ביטחון ואורן חזן לא ראויים בכלל להיות בכנסת. לא הייתי נותן להם לנהל חוות נמלים אפילו.

    הליכודניקים החדשים הם תופעה מבורכת.

    1. כל כך הרבה לחץ יש במילותיך, אתה באמת חושב שלהגיד שוב ושוב שאתם הליכוד האמיתי יעזור לכם לשכנע מישהו? עצוב, אבל בהצלחה 🙂

  10. אני הייטקיסט מצליח, בוגר טכניון מצטיין, ציוני בלב, ומדינת ישראל חשובה לי ביותר.
    אני נוטה ימינה ומצביע ליכוד, והתפקדתי לליכוד כדי שהליכוד יחזור לערכים הישנים של בגין, ארנס או מרידור.

    הצטרפתי לליכודניקים החדשים ופגשתי שם את מלח הארץ, אנשי מעמד ביניים שמדינת ישראל חשובה להם והם רוצים שהליכוד ייצג אותם.
    הליכודניקים החדשים הם התקווה לשינוי, הכוח להפוך את הליכוד למפלגה ימנית מתורבתת וישרה.

    למען עתיד ילדינו, אני ממליץ לכל חבריי הימנים להתפקד לליכוד ולתרום כסף לקמפיין שלהם.
    שבת שלום!

  11. שיטה בולשביקית פאסישטית ידועה. פולשים פנימה אל תוך גוף חי וזורעים כאוס עד לפירוקו

  12. תשמעו חברה מתנחלים דוסים ואנשי ועדים והסתדרות בולשביקית נגמרה החגיגה אנחנו באים לנצח בליכוד ולהחזיר אותו לתקופה הליברלית והמכילה , כולכם פוסט ציונים ואנטי ציונים אינכם קשורים במאומה לערכי הליכוד אתם אינכם השותפים הטבעים שלנו אלה מפלגות ימין מרכז ציוניות וליברליות….
    15000 חברים ועוד עשרות אלפים בדרך!!!!! הבחירות ב 2024 זה היעד שלנו ושם נחזיר אחת ולתמיד את החזון הציוני הערכי של מקימי האומה שלנו אשר התנתקו מהגלותיות היהודית והאמונה ש "אלוהים" יגאל אותנו
    תחיי הציונות תחי התקומה השניה הקרבה ובאה תחי מדינת ישראל היהודית ציונית ודמוקרטית על פי מגילת העצמאות וחזון הנביאים.

  13. לא מבין מה הבעיה. זו מהות הדמוקרטיה להתפקד למפלגה ולשנות מבפנים.

  14. עוד לר הבנתי מה הם מנסים לעשות – הקי הליכוד זו מפלגה ע-נ-ק-י-ת, ולאותם כמה אלפים של בוחרים שתולים, אין שום סיכוי להכניס את הנציגים המלוכלכים שלהם, בין אם יצביעו ליכוד או מרצ (הרי אף אחד אחר לא בליכוד לא יצביע להם בפריימריז).

    הם לא רלוונטים ממש כפי שמרץ אינה רלוונטית.
    יותר מדאיג אותי נציגי הליכוד האותנטים, שמתרפסים מול חמאס, או בטוחים בקיומו של העם המומצא עם השם המומצא, ואם תנסה לדבר איתם על זה ולערער את התפיסה שלהם, הם ישר ימציאו בכל מיני תירוצים הזוים ואם יבינו שזה לא עובד, א ז יתקפו אותך בהכרזה "מה זה משנה?"

    בקיצור, אני בספק אם אצביע ליכוד הפעם. הבעיה היא שאין אף אלטרנטיבה רצינית, שיש לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה.

    1. יש רק אלטרנטיבה רעיונית אחת בבחירות הקרובות: מפלגת זהות (בראשות משה פייגלין)

  15. ליכודניקים חדשים אעלק, שמאלנים גנבים.
    צחוק צחוק, יש מצב שישבו בסוף בכלא.

  16. חצי משרי הליכוד היו בקדימה וגירשו את המתיישבים מגוש קטיף או מירי רגב שכולם זוכרים מה הייתה דעתה.
    גלנט היה לפני שנייה עם כחלון ועכשיו הוא ליכוד.
    כולם עוברים מפלגות

    1. עוברים מפלגות מפני שחושבים ומצהירים שהמפלגה השניה טובה יותר, יותר מתאימה לאידאולוגיה שלהם. אבל לא עוברים כדי להפוך את המפלגה השניה כמו המפלגה הראשונה. עוברים מפלגה ופועלים ומיחלים להצלחת המפלגה השניה, אבל לא עוברים למפלגה השניה כדי לגרום לאנשים לא להצביע למפלגה השניה, לפעול לכשלונה. מי שצועק נתניהו מושחת המטרה שלו להכשיל את הליכוד להוריד אותו מהשלטון. למה הם עוברים לליכוד? כי הם תומכים במצע של הליכוד הם תומכים בעקרון שארץ ישראל שייכת לעם היהודי? בכלכלה חופשית? בכיבוד המסורת? קבוצה של נוכלים מעמידי פנים שבעזות מצח עוד מגדפים את מנהיגי הליכוד כמושחתים בטרמינולוגיה הבולשביקית הידועה הם שיא השחיתות

  17. האם לגיטימי להתפקד לליכוד ולהצביע לבית היהודי? (מתנחלים רבים)
    האם לגיטימי להתפקד לליכוד ולהצביע לעוצמה לישראל? (מתנחלים מעטים)
    האם לגיטימי להתפקד לליכוד ולהצביע למפלגת העבודה? (חברי הוועדים הגדולים שפקודים למלא מפלגות).

    אשמח לתשובות מנומקות, פלוס הסבר מה מפריד בין המקרים.
    תודה.

  18. גניבת קולות ימין בעזרת כספי הקרן, הוא מעשה נבזי, נוגד את ערכי הדמוקרטיה ונוגד ערכים ביסיים. לא פלא שרק שמאלנים ״מוסרים״ יכולים להעלות רעיון שקרי כזב

  19. כתבה מגמתית עד כדי שיקרית. הכותבים הם בבירור משרתיהם של מתנגדי הליכודניקים החדשים. המעוניינים למסגר את הדיון הפוליטי סביב ביטחון על מנת שיוכלו לטמטם את הציבור כדי שקבוצות האינטרסים הצרים שהם מייצגים יוכלו לשתות את הקופה הציבורית. אז אל תטעו – רואים את זה מבינים את זה ויצעקו את זה ובסוף תפסידו. הליכודניקים החדשים מייצגים אינטרסים רחבים של כלל האוכלוסייה ולכן בסוף הם ינצחו

  20. רוב חברי הליכוד הם חברי ועדים וקבוצות לחץ שחברותם נועדה להכשיל רפורמות שיטיבו עם הציבור ועלולות לפגוע באותם קבוצות קטנות ומאוגדות. אף אחד לא הלך לבדוק אם כל 3000 מתפקדי התעשייה האווירית הם ימניים ומצביעי ליכוד, זה המשחק הפוליטי, אז כשפתאום באה קבוצה שרוצה את טובת כלל הציבור, ברור שאותם קבוצות ילחצו, זה מפחית מהשפעתם ועלול להוביל לרפורמות שאמנם יחסכו כסף לכלל הציבור אבל ירעו עמם.
    אני ליכודניק, הצבעתי ליכוד תמיד, ואני מרגיש שהליכוד מתרחק ממני, הל"ח מייצגים אותי טוב יותר מכמה חברי כנסת קיימים. נתראה בפריימריז

  21. לא יותר פשוט והגון לעבוד במיפלגה שמתאימה לדעותיהם ולשכנע את הציבור???

  22. בימים הקרובים אני אחשוף לציבור הרחב, ארכיון סודי קטן מ 2016, שמכיל 700-800 צילומי מסך, פריטי מידע. ארכיון שמהווה 2-4 אחוז מסך החומרים שאספתי ולאו דווקא הקשים מביניהם. יש בארכיון הזה, למי שינבור בו מידע מדהים. קנוניה חתרנית ארגונית, פושעת, נגד שיטת המשטר הדמוקרטי בישראל, על ידי כנופיית שמאל אנרכיסטית. כנופיית שמאל שמורכבת בחלקה הגדול משמאלנים שהם שקרנים פתולוגים. נוכלים, רמאים שמסוכנים לשיטת המשטר הדמוקרטי בישראל פי אלפים מיגאל עמיר. יש בודדים שנפלו ברשת של הנוכלים הללו, והצטרפו אליהם, בגלל ששיטת ההונאה שלהם הייתה מתוכננת בצורה יסודית, הם תכננו כל מילה שבה הם עושים שימוש על מנת להטעות את מי שעומד מולם, את האויבים הפוליטיים שלהם. הבודדים הללו כשהם הבינו ומבינים מה באמת עומד מולם או שהם רבים איתם ובורחים או שכנופיית השמאל הזו חוסמת אותם.

    1. הם הסתירו את תוכניתם באופן כה יסודי שיש בידיך אלפי צילומי מסך. אין פה קנוניה ולא בטיח. הכל גלוי וידוע.

    2. הם תכננו להסוות את המזימה שלהם מהתחלה. הם פשוט זלזלו במי שעמד מולם. אבל עשו הכל על מנת לבלבל ולהסוות את הפשעים שלהם. ניהלו על הנושא שיחות ארוכות. איך להטעות. באיזה מילים להשתמש. באיזה מושגים לעשות שימוש. מה להגיד בגלוי ומה באישי.
      לאורך השנים, מיהירות ומחוסר זהירות, הם פשוט נכשלו פה ושם גם מזלזול במי שעומד מולם, נכשלו בלשונם, בכתב ידם. פשוט אספתי את הכשלים הללו, מהמון צירי זמן וממקורות שונים, כולל מהקבוצה הסודית שלהם ובניתי מפריטי המידע שאספתי, תמונה ברורה, של מה שהם תכננו וניסו להסתיר, תמונה שחושפת את המרמה והונאת ההמונים שהם תכננו לפרטים. את הקנוניה הארגונית, החתרנית, הפושעת שלהם, כנגד תנועת הליכוד וכנגד שיטת המשטר הדמוקרטי הישראלי.

  23. איך מצביעים לערכי הליכוד ובמקביל מתנערים מהנהנתנות והרדידות של ההנהגה

    1. מה הם ערכי הליכוד לדעתך? מי הרדוד בהנהגה? מי הנהנתן בהנהגה? אתה לא מצטרף למפלגה ומיד מכפיש אישית את מנהיגה. זה מלמד שכל הכוונה להיות סוס טרויאני

  24. צריך לסגור את הכנסת כולה היא מיצתה עצמה. גורמים זרים שולטים בה והכל מישחק מכור. להקים ועדה קרואה שתעביר אותנו תקופת ביניים ותהיה בפיקוח העם. פשוט לסגור את הבגץ את הגמרא את ואת ואת ואת. מנהלים אותנו קרימינלים עבריינים רובוטים מתוכנתים כולם בשרות זרים. צריך חלופה ותחלופה שתחזיר את המדינה לעם ותפעיל אידיאל. הכל שבור הרוס מיצה עצמו. זה מיקרו ומקרו גם האליטות בעולם מדורדרות בטרוף. אנחנו אחרת ואחרים, צריכים ניתוק מהעולם והפעלת אידיאל. שניראה עובדי ביניין עיבריים ומאמינים באלוהים. שניראה כל מקומות העבודה שמאויישים בידי זרים , עיבריים מאיישים אותם. קטיף סבלות….. צריך להחליף את הנרקסיזם השכלתני בבינה תנכית ברוח הנבואה. הבינה של התנך לא שכלתנית . היא בעבודה קשה בזיעה בנדודים ובמפצים מפעימים של ראיית אלוהים והיתגלויות ברוח הנבואה. זה אמונה אחרת זה אידיאל נעורים זה זוהר שלא יאומן . זה שמים שוכנים באדמה וזה רוח מיסטית נבואית עם בשורה של גן עדן.

  25. אנשים עם שמות ולוק גרמני, ועיראקי אחד, עובדים בכזה כאילו על הנייטיבז הנבערים
    תמונת פני השמאל

  26. גם על מצביעי כץ ומצביעי תעשייתו האוירית אתם עושים "תחקיר" כזה?

  27. אני לא מבין איך הטיפשות הזו קורית בעידן בו ניתן להצליב באופן חוקי רשימות חברים במפלגות שונות.

    1. צריך לפסול באופן אוטומטי כל מי שחבר במפלגה אחרת לבחור ולהבחר
    2. צריך תקופת צינון של קדנציה אחת לפסול כל מי שבעבר היה חבר במפלגה אחרת (או המליץ להצביע למפלגה אחרת) מלהיבחר.
    3. יתכנו מספר מועט של חריגים לכלל הצינון, לאחר שיעברו שימוע ציבורי בקשר לעמדותיהם.

    הנושא של קיפוץ פוליטיקאים ממפלגה למפלגה הוא תופעה ישראלית נפוצה מידי, ומעטים הפוליטיקאים האלו שנשארו נאמנים למפלגה החדשה אליה עברו.

  28. מה שצריכים לעשות, זה שאלפי אנשי ימין יתפקדו למפלגות שמאל אפילו למאוחדת ולעקור לשמאלנים את המעיים מהמעיים (משפט של הגששים) וכך לעשות להם את אותו הדבר

  29. כל הכבוד לכם על החשיפות
    לא סתם כל ראשי הל"ח מוחקים את ההיסטוריה שלהם בפייסבוק

  30. קבוצה של שקרנים, ואנשי ארס מרושעים. קבוצה ״סודית״ שנועדה כדי להפיל את הליכוד?? הגעתם לשפל השפלים

  31. גם לתגובות פה חדרו ה"ליכודניקים" החדשים. (מישהו כבר דאג לכך)
    השמאל על כל אגפיו חרוץ בצורה בלתי רגילה. אחד האיפיונים הכי בולטים של השמאל הוא חדירה לכל מוסד, לכל חור ולכל סדק, הם לא מזלזלים בשום מקום.
    הלואי והימין היה לומד קצת נחישות וחריצות

    1. סדר לי כסף מהקרנות להשמדת ישראל וגם לנו יהיה צבא של מתחזים, שתולים וסוסים טרויאנים שיחדרו לכל חור ולכל סדק. אהה, אבל הקרנות להשמדת ישראל לא מחפשות ימנים שרוצים לעבוד בעבודה כזאת…

    2. ממש חדרו! פעולת קומנדו מאחורי קווי האויב. לידיעתך, אני, ליכודניק חדש, בקשרי ידידות עם כמה מהכותבים והעורכים של אתר מידה לדורותיו כמה למעלה מ-15 שנה. תפנימו – אנחנו – לפחות רובנו – לא מגיעים מעבר להרי החושך של השמאל אלא מקרבכם. שפת השיסוי השתלטה על המחשבה שלכם וכל פעם שזורקים לכם את המלה שמאל על הטיותיה אתם נובחים "הרוסים באים".

  32. אם יש 7000 מתפקדים כפולים וזאת עבירה פלילית, שיילכו לבית המשפט וישלחו את כולם לכלא. גם את המתפקדים הכפולים של פייגלין והבית היהודי, אה, רגע…

    פייק ניוז במיטבו.

    מקווה שיתבעו את האתר הזה וישלחו את הכותבים לכלא על הוצאת דיבה.

  33. רגע, להתנגד להעברת כסף לחרדים ולקרוא להם פרזיטים זה שמאל?

  34. כל הכבוד למידה על החשיפה.
    נקווה שהליכודניקים החדשים לא ייבחרו

  35. אני חבר הליכוד משנת 98 ולדעתי הליכודניקים החדשים הרבה יותר ליכוד (בגין,מודעי,ארנס,איתן,מרידור) מאשר ה-"ליכודניקים" היום (חזן,רגב,…). הליכוד זה לא נתניהו. הליכוד היה לפני נתניהו ויהיה הרבה אחריו. זו מפלגה עם שורשים עמוקים שתמיד היו בה דיעות שונות. חוץ מזה אני לא רואה בעיה במעבר מפלגות (אני הייתי בתחיה לפני הליכוד, גלנט היה פקוד כולנו עד לפני כמה ימים…)

    1. מהתגובות הרבות ניתן ללמוד שהמון "ליכודניקים חדשים" חדרו לליכוד. מה שמבטיח את שלטון החונטה המשפטית לדורות. דמוקרטיה למראית עין.

    2. יופי של דוגמאות נתת בני בגין דן מרידור . אכן יתכן מאוד שהסוסים הטרויאנים החדשים ראו את הדוגמא והחליטו גם הם להיות "ליכודניקים". להזכיר דן מרידור עסק רוב הזמן בטיפוח קשריו עם החונטא המשפטית והוא שניסח את החוק הגרוע ביותר, חוק לא ברור שכל אחד יכול לפרשו כרצונו, הלא הוא חוק יסוד כבוד האדם.

  36. שיטת הבולשביזם החדש, הBDS, הרשות הפלסטינית ואוהדיהם בארץ: להשתמש בדמוקרטיה כדי להרוס אותה, לסתום בפניות את כל המוסדות ובתי הדין הלאומיים והבין לאומיים, להסתןן לתוך גופים ולהרוס מבפנים, להקים מאות "עמותות" שחקירתן תימשך שנים וותסיח את הדעת מהעשייה האמיתית

  37. בשל העובדה שבנקל אפשר להכניס סוסים טויאניים של האויב השמאלני לשורות הליכוד,יש לצמצם את כוחו של הליכוד ולהצביע לימין אמתי.

  38. יניב טוירמן, אני לא יודע כמה אידאולוג אתה, אבל כפוליטיקאי אתה נשמע די משופשף…
    נשאלת שאלות ובמקום לענות התחמקת ותקפת את השואלים פלוס הצעה נדיבה לבוא ולשאול "פנים אל פנים", למרות שזה בעצם מה שהם עשו.

  39. המאבק נגד מתווה הגז לא "שייך" לשמאל. כל אזרחי המדינה סובלים מיוקר המחייה כתוצאה מהמתווה המושחת… ומהתספורות לטייקונים. במטה מאבק הגז ישבו גם כאלו בעלי תפיסה ימנית הרבה יותר מכם….. ותעזבו את תיק 4000 השטותי , תיק 3000 הרבה יותר מעניין

    1. נראה שאתה לא ממש מעודכן בחדשות 🙂

  40. תחזרו למרצ והעבודה כבר היה אחד שמעתם כליו יאיר לפיד שקם ונולד כנגד השחיתות והיום הוא בכנסת מושחת מס' 1 עשה הפוך ויותר גרוע ממה שהאשים אחרים