פחד ותיעוב באולפן שישי

הקמפיין הפוליטי המתמשך של גורמים במערכת המשפט ובשיתוף התקשורת מעלה הילוך, ורק מוכיח את צדקת הביקורת נגד המערכת ואת הצורך הדחוף בשינוי

מה אתם רומזים? אמנון אברמוביץ', השר לוין וגיא פלג | פלאש90

האבק סביב בחירות 2019 מתחיל לשקוע, הציבור אמר שוב את דברו אך התקשורת הישראלית לא נחה, ממשיכה לייצר ספינים ללא הפסקה וכרגיל מסרבת להכיר במציאות. אז מה עושים כאשר שוב הפסדנו והעם בחר את הבחירה השגויה? כמו ילד קטן ומפונק שלקחו לו את הצעצוע, הפרשנים והעיתונאים חוזרים לשיטה הישנה והמוכרת של התעלמות מכללי המשחק הדמוקרטיים, ואליטות הפקידים והמשפטנים שנלחצו מהכרעת העם הסוחפת שוב חוששות לאבד מעט מכוחן.

בדיון שנערך אמש בתכנית 'אולפן שישי' בנושא הקמת הממשלה וחלוקת התיקים הצפויה על רקע כתב אישום אפשרי שיוגש נגד נתניהו, אמר הכתב גיא פלג כי "אני לא מעלה על דעתי שראש הממשלה, שענייניו צפויים להתגלגל בבית המשפט המחוזי וכנראה בעליון, ייתן את התיק ליריב לוין".

ומדוע האפשרות הזו נראית כה דמיונית לפלג? מכיוון שלדבריו, לוין הוא "חבר כנסת כל כך לעומתי לבית המשפט". בהערת אגב הזכיר פלג גם את המקרה בו העז אהוד אולמרט למנות את דניאל פרידמן לאותו תפקיד, ובכך רמז שלמעשה מערכת המשפט התנקמה באולמרט על כך שהעז למנות שר משפטים לא משלנו.

במילים אחרות, גיא פלג אומר שאסור לראש הממשלה למנות אדם מסוים לתפקיד שר המשפטים, רק מכיוון שאותו אדם מחזיק ר"ל בדעה שיש לעשות שינוי במערכת המשפט, ואם יעשה זאת הדבר עשוי לפגוע בו. הוא אמנם לא אומר זאת מפורשות, אך משתמע מדבריו שמבחינת פלג והמקורבים אליו במערכת, שר משפטים אידיאלי יהיה כזה שיתיר לאקטיביזם השיפוטי ולאכיפה הבררנית להשתולל, ובתמורה אולי תקל המערכת עם נתניהו ולא כמו שעשתה עם אולמרט.

והנה הקטע המלא למעוניינים, גיא פלג ואברמוביץ' מאיימים בצחוק כמובן בצחוק חיחיחי על נתניהו שלא ימנה שר משפטים מסוים כי המערכת תנקום בו. ביבי, אם אתה לא הולך עד הסוף הפעם מגיע לך כלא. בצחוק.

Posted by Yotam Zimri on Friday, April 12, 2019

ואם תהיתם האם מישהו בכל הפאנל המאוזן והפלורליסטי חשב אולי להעיר על חומרת דבריו של פלג, אל דאגה. אמנון אברמוביץ' מיהר לקפוץ על העגלה ואמר: "אני מסכים עם גיא פלג לחלוטין". הפרשן הבכיר דאג גם לחזק את הנקודה כאשר הוסיף: "אני אגיד בצחוק, יריב לוין שר משפטים זה עוד שנת מאסר לנתניהו".

אברמוביץ' פיזר עוד רמז לגבי העדות שנתן לוין בתיק 2000, המשך לדברים שאמר בחודש פברואר לפיהם במקרה שלוין יהיה מועמד לשר משפטים, "העדות ודאי תראה אור".  מאיפה יודע אברמוביץ' על תוכן העדות, מי דאג להדליף לו ומדוע גורמים במערכת המשפט מחזיקים לכאורה מידע על שרים ומאיימים דרכו בתקשורת? שאלות שצריכות להטריד כל אזרח שומר חוק ושוחר דמוקרטיה.

הדיאלוג הקצר הזה נמשך פחות מדקה, אבל חשוב להתעכב על הדברים שנאמרו בו ועל האופן שבו הושמעו. יושבת לה חבורה חד-גונית של עיתונאים בכירים באולפן החדשות המרכזי, ובשעת צפיית השיא בערב שישי מבטלים לחלוטין את הכרעת העם הדמוקרטית ומהלכים אימים על נבחרי ציבור מבלי למצמץ אפילו לרגע.

היסטוריה של אתרוגים

אז מה באמת מדאיג כל כך את אברמוביץ', האם שלטון החוק והמלחמה בשחיתות הם הנושאים העיקריים שעומדים למול עיניו? ובכן, זה תלוי. הרי ראינו כבר במקרים דומים בעבר שלאותו אברמוביץ' לא הייתה בעיה לאתרג ראשי ממשלה כאשר הוא חשב שיש בכך צורך לתקופה מסוימת.

זכורה במיוחד ההתבטאות שלו בתקופת הגירוש מגוש קטיף, אז הכריז כי “יש לשמור על [אריאל] שרון כמו על אתרוג, כי הוא היחידי שבאמת מסוגל לבצע את הדבר הזה…לדעתי צריך לשמור עליו לא רק מפני הדגלים הפוליטיים, אלא מפני דגלים משפטיים שניסו להלביש עליו”. בהמשך הוסיף תנאי נוסף לתמיכתו הזמנית בשרון ואמר: “האתרוגיות היא עד ספטמבר 2005 [עד לאחר ההתנתקות], אחר כך נשקול מחדש”.

אדם אחר שזכה לטיפול האתרוג של אברמוביץ' רק לאחרונה היה המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך. בראשית כהונתו של אלשיך הוא ספג ביקורת חריפה מהפרשן, שפברואר 2017 טען למשל כי הכיפה לראשו מסגירה את שאיפותיו הפוליטיות להשתבץ במפלגת הבית היהודי. אך כחצי שנה לאחר מכן, ובעקבות פגישה שנערכה בין השניים ב-31 באוגוסט, חל מהפך דרמטי בגישתו כלפי המפכ”ל, שהפך לפתע לשומר הסף החשוב ביותר של שלטון החוק. יממה לאחר הפגישה, שוב במסגרת ‘אולפן שישי’, כבר המטיר אברמוביץ’ שבחים על פועלו של המפכ”ל ובעיקר על חלקו המרכזי בחקירות ראש הממשלה: “רוני אלשיך עשה שם עבודה מעולה”, החמיא לפתע למי שעד לא מזמן קטל בכל הזדמנות.

לפני שנה בדיוק, כאשר כהונת המפכ"ל עמדה לפני סיום, טען אברמוביץ' במהדורת החדשות כי הוא מאמין שראש הממשלה אינו מעוניין בהמשך כהונתו, בשל נטייתו לכאורה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד נתניהו. אברמוביץ’ הביא אז תוכן מ”שיחה בין המפכ”ל למקורביו” בה אמר כי “לא יוותר על ערכיו תמורת שנה רביעית בתפקיד”, ורמז לשיקולים פוליטיים בקבלת ההחלטה. עוד באותו ערב, דיווח ג’וש בריינר בעיתון ‘הארץ’ כי גורמים בכירים בממשלה הגדירו את הדיבורים על הארכת הכהונה כחסרי שחר.

ההטייה הפוליטית של אנשי התקשורת כל כך בוטה, שהם כבר לא חוששים להפגש בגלוי עם בכירים בשמאל כפי שעשו רק לאחרונה עם אברמוביץ' וחבריו עם גבי אשכנזי. אלה הן כמה דוגמאות, אבל השיטה ברורה: מי שיכול לעזור לסייע לפגוע בנתניהו ובממשלת הימין, יזכה לסיקור מלטף ואוהד. כל השאר יקבלו כותרות שליליות, איומים מרומזים והדלפות מגמתיות, עד אשר יואילו להתיישר ויעברו לצד הטוב.

שלטון הצללים

נקודה נוספת שיש להדגיש בסיפור הזה היא הקשר ההדוק בין עיתונאים לגורמים במערכת המשפט והחוק. הדברים אותם אמרו אמש פלג ואברמוביץ' לא נאמרו במקרה. המילים והעיתוי נבחרו היטב, וסביר מאוד להניח לאור מקרי העבר כי הם משקפים את דעתם של בכירים במשרד המשפטים ובפרקליטות.

כתבים ופרשנים רבים ניזונים מהדלפות ודיווחים מתוך מערכת המשפט, וחלקם אף עשו קריירה מהדלפות סנסציוניות מחדרי החקירות ומציטוט גורמים עלומי שם בפרקליטות או במשטרה. שיתוף הפעולה הזה מוכיח שוב כי גם בתקשורת וגם במערכת אכיפת החוק מנהלים למעשה קמפיין פוליטי מתמשך, תופעה שהיא סכנה גדולה לא רק לאמון הציבור בתקשורת או בחוק, אלא לאמת ולמשטר הדמוקרטי. היא מרגיזה עוד יותר כשהיא מגיעה מאותם אנשים שאמורים לשמור על שלטון החוק אך חותרים תחתיו כל העת, ומאותם עיתונאים שמטיפים על שקיפות אך עושים הכל כדי להסתיר מידע לא רצוי.

גיא פלג עצמו הודה בכך אתמול עם ההערה על אולמרט ופרידמן, שלמעשה מרמזת שגורמים במשרד המשפטים פעלו ופועלים בכל הכוח נגד פוליטיקאים שמאיימים על מעמדם. ראינו זאת היטב עם מצעד החקירות נגד אנשי ימין, בזמן ששלל חשדות דומים נגד אנשי שמאל עברו בדממה ואפילו לא נחקרו. גם חושף שחיתות אמיתי כמו תנ"צ גיא ניר, שהיה אמור לכאורה להפוך לגיבור בתקשורת המודאגת כל כך משחיתות, הפך לנרדף והוקע על ידי המערכת.

למעשה, תופעות האכיפה הבררנית והתקשורת המוטה והמאתרגת מוכיחות לנו שלאנשי התקשורת ומערכת המשפט לא באמת אכפת מטוהר המידות, והם מתעלמים בנוחות משחיתות כל עוד היא בצד הנכון. כאשר אתה חוקר ומדווח על חשדות רק מצד אחד של המפה הפוליטית, אתה למעשה מעניק לצד השני כרטיס חופשי לפעול ללא פיקוח ומעודד אותו למעשי שחיתות שהוא יודע שאיש לא יחקור לעולם.

באופן אירוני, התגובה ההיסטרית של מערכת המשפט לאפשרות שמבקר חריף שלה כמו יריב לוין יהיה זה שיעמוד בראשה, רק מוכיחה את צדקת הביקורת ואת הצורך הדחוף בשינוי. כאשר מוסיפים לכך את טקטיקת האיום וההפחדה כלפי כל מי שמנסה לערער על שלטון הצללים הזה ואת ההתעלמות המוחלטת מתוצאות הבחירות, לא נותר אלא להגיע למסקנה שכתב האישום האמיתי צריך להיות מוגש נגד התקשורת הישראלית ושותפיה במערכת החוק.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

38 תגובות למאמר

  1. ביבי לא יישב בכלא. הוא גם לא יורשע. העם חכם ורואה שמערכת ה"חוק" היא למעשה ממשלת צללים/ארגון פשע ששולט במדינה ולכן הגדיל את כוחו של נתניהו בבחירות. השוטרים שתוטל עליהם המשימה לעצור את נתניהו ייסרבו פקודה. עשרות אלפי ישראלים יעמדו מול בית ראש הממשלה ולא ייתנו למשטרה לעצור אותו. אנשי הפרקליטות ומערכת המשפט לא יוכלו להראות את פניהם בציבור. והם כולם מבינים את זה מצויין.
    זה לא איום, זו עובדה.

    1. זהו חומר תעמולה ארסי המעליב את האינטליגנציה. העם אכן אמר את דברו תיקו מדויק בין נתניהו וגנץ. נתניהו לא ניצח בבחירות. תיקו זה לא ניצחון . נתניהו זכה, לא ניצח, בתמיכה של מפלגות ימניות שמצטרפות אליו לא מתוך אהבה אלא כי הם ימניות. לא לוקחים מאיתנו "צעצוע" אלא את מהותה הדמוקרטית של המדינה ואנחנו נילחם. מערכת המשםט תחת ה=מתקםה מוסד הנשיאות תחת מתקפה מערכת הבריאות קורסת הקשישים והעניים נרמסים הפכנו לרפובליקת בננות. נלחם. אוהו איך שנלחם.

    2. מסכים איתך במיליון אחוז….לעולם לא ניתן לדיקטטורה הבולשביקית לעצור את ביבי!
      נקודה!
      ניצא למלחמה אלימה נגד השופטים, השוטרים, וכל התקשורת!
      עם הם רוצים מלחמת אזרחים/אחים….שרק ינסו לעצור אותו!

    3. חלילה מלחמה אלימה. נעשה כל מה שאפשר במסגרת החוק על מנת להפיל את החונטה השולטת במדינה

  2. אני כבר מיזמן לא רואה את המדייה היא כולה מתוכנתת מהונדסת תחת שילטון הדיפ סטייט הזר שניכנס והורס ומחריב אותנו. צריך מדייה אחרת אמינה דוברת אמת לוחמנית אידיאליסטית. גם הנהגה אחרת שתוציא את הדיפ סטייט הזר מהמדינה. מנהיגים אחרים אליטות אחרות שאוהבות את העם ולא את הכח ובצע הכסף של זרים. ישראל נישלטת על ידי זרים . הולבשה עלינו פיקציה וירטואלית. האליטות החדירו לפה ממשלת צללים זרה היא הפירמידה תמורת בוכטות של בגידה. ואלה החדירו וירוסים לכל מוקדי הכח ותוכנות בינה מלאכותית. הדיפ סטייט מחובר לפשיעה המאורגנת העולמית לדרקנט הסנאפ ומישתמש בהם במכשירים להריסת המדינה אליה הוא חודר לשיעבודה ולהשתלת תושביה בשבבים כדי להפכם לרובוטים אוטומטים בשרות האגנדה שלה.כל מדינת ישראל היא וירטואליה. כן אפשר לעשות זאת. רומא אלכסנדר מוקדון נפולאון כבשו עם חיילים אדמות ועמים. חיילי הדיפ סטייט הם מתכנתים מהנדסים בינה מלאכותית שבבים והמון שיטות מעולם הביון של ציד אדם אם קיי אולטרא שליטה מוחית ניסויים נוראים בבני אדם ילדים. ישראל כולה מלאה בזה מיתחת לשטח. טמנו לנו מלכודת כל האליטות הפכו לאליטות בגידה. תמורת זה מפנקים אותם בכסף הנאות חיים הטבות למינהם.העם לבטח מרגיש שמשהו לא בסדר. ישראל צריכה מהפכה שינוי לסלק את ממשלת הצללים הזרה הזו ואת האליטות. ישראל כולה מלכודת נוראה לאזרחיה. איך אומר השיר אין לאן ליברוח אין איפה להיסתתר. אני מקווה שהעם יתפקח יבין שהוא מהופנט ומישתמשים בו להרס עמו ולהרס המדינה ויסיק מסקנות. כל מוסדות השילטון מעורבות מושתלות וירוסים .זה רביט הול מבוך בו מיתרוצצים המוני אנשים במלכודת פתאים.

    1. אתה חייב ללמוד לכתוב עברית – זו תהייה בהחלט התחלה חשובה עבורך. פחות "י" בכל מילה.

  3. הפלא ופלא כולנו חזינו בשידור חי בפריים טיים בעיתונאים שלכאורה מתווכים לשוחד או משמשים שליחים בסחיטה באיומים של גורמים בשירות המדינה – בפרקליטות, אולי אפילו ניצן בעצמו או סגניו המאוכזבים – את ראש הממשלה שנבחר רק אתמול.. בוא.. חבל אתה בחור טוב אם תמנה את לוין תקבל עוד שנה בכלא…

    ראיס העירייה גבסו ושות' בנצרת עילית נשפטו והורשעו בנסיבות יותר קלות – הם לכאורה פנו הציעו התפטרות של בעל של עובדת עירייה ממועצת העירייה תמורת ביטול הפיטורים שלה במסגרת תוכנית הבראה. פה בשידור חי מאיימים על ראש ממשלה שלא יעז למנות שר כזה או אחר או שיזכה בשנה נוספת בכלא.

    ואם הם לא שליחים אלא רק פרשנים מה הם אומרים? שניהם מסכימים שהשופטים או הפרקליטים נקמנים מונחים משיקולים זרים ומקבלים החלטות משיקולי נקמנות זרים לתיק שלפניהם. כלומר מצדיקים את הטענות של ביבי..

  4. שינוי חקיקה המתיר תביעות אזרחיות כנגד שופטים
    והשקעת השופטים בקרבות משפטיים אינסופיים לחפותם
    תוך כדי חיקוק ששופט שעסוק בהגנה על חפותו אינו כשירת מידתית ובצורה סבירה לעיסוק בשיפוט מעשי.

  5. כמדומני שפלג רק נתן פרשנות לדברים שעלול בית המשפט לעשות, אני לא רואה למה יש להאשים אותו.
    אם הוא צודק (וזה אם גדול) אז זה מראה על שחיתות של הפרקליטים/שופטים וכו'

  6. מה חדש,ולא מפתיע השמאל הוא צבוע לאינטרסים מחליף דעות בהתאם למי שרוצים לאתרג הם יצעקו בחדשות ואנחנו ננצח בקלפיות
    תמשיכו רק כך הליכוד ישלוט עוע עוד ועוד

    1. תודה לבגץ שבגלל הפסילה של בן ארי הבאתי מצביעים לאיחוד הימין . תמשיכו להתעלל בציבור ואתם רק נותנים לנו מרץ להפגין כח בקלפי . מעניין שבגץ לא פסל את הבחירות….

  7. אוי לו לנתניהו (שאני מעריך ואף אוהב) אם ישעה לעצות אחיתופל ויחתור להסדר עם החונטה המשפטית. למענך ולמען עמנו רוצץ את ראש הנחש.

    1. לא " עם ישראל" אלא העדר של נתניהו שההאשמות נגדו הן חמורות מאין כמוהם. דבריך מורים שאתה אדם מסוכן. אולי עולם תחתון. לא רוצה אנשים מסוגך במדינה שלי. את תואם את האוכלוסיה של המדינות סביבנו.

  8. עם ישראל קולט שגם אם מדובר בהאשמות בהאשמות האלו הן התפלות לזוטות שגם הן יופרחו. גנבתי עט מהבנק

  9. מה רצית מר אמיר לוי היקר, שניפול אפיים ארצה ונבכה ונאמר אמן על מה שהולך להיות כאן, הרי בגלל הממשלה הקודמת והעומד בראשה, אנחנו רוצים להחליפה, תאר לעצמך מה הייתם אתם עושים לו זה היה להיפך?!!!

  10. מה רצית מר אמיר לוי היקר, שניפול אפיים ארצה ונבכה ונאמר אמן על מה שהולך להיות כאן, הרי בגלל הממשלה הקודמת והעומד בראשה, אנחנו רוצים להחליפה, תאר לעצמך מה הייתם אתם עושים לו זה היה להיפך?!!!

    1. פשוט וקל
      בואו נבכה על מר גורלנו
      למה לא נלחמים בהם?
      ימנים פחדנים

  11. אני שנים מסרב בתוקף לראות ערוצים אלו, כשאברמוביץ מדבר – אני מזפזפ בשלט.

  12. מה רציתה מר אמיר לוי היקר, שנרד על ביכינו ונכה על על החזה ונאמראמן על מה שהולך להיות כאן? הרי בגלל זה בדיוק נלחמנו להחליף את הממשלה הזו בגלל שהיא כל כך גרועה,

  13. הפאשיזם (או נאוסטליניזם) של בית המשפט1
    שופט בבית המשפט המחוזי בירושלים רפאל יעקובי קבע שלתנועת 'אם תרצו' ישנם מאפינים או הבטים פאשיסטים" קבע, קבע. מאימתי בית המשפט מומחה למחשבה פוליטית? מאחר והחליט כך לקבוע, מוטב היה אילו התעמק יותר בהגדרת המונח הפאשיזם. פאשיזם הוא מהמילה האיטלקית פאסיו –Fascio. אגד או צרור. אגד זרדים – שכן כל הזרדים ביחד – אנחנו חזקים, וכל אחד לחוד חלש. זה היה הסמל של הלגיון הרומי. לכן בפשיזם המדינה בשל ערכה המוסף מסכום חלקיה, היא ערך עליון. המדינה היא בלבד הדואגת לפרטים, ומותר לה לעשות הכל בשם ולמען העם לכן הפרטים מרצונם מותרים על חרותם. את הפאשיזם מאפינת האמונה שהשלטון שבידי השולטים חייב להיות נצחי אלו מורמים מעם ובשל יכולות מיוחדות הגיעו לתפקיד. הסמכות מוחלטת – חייבים לציית לה. כל צורות השלטון אחר פסול, הם הסמכות האחרונה. המדינה או מוסדותיה הם מעל הכל, היחיד בטל לחלוטין. הייצוג אינו אישי ובא לידי ביטוי באיגודים. בפשיזם מותרת מפלגה אחת בלבד השאר אינן לגיטימיות.המונח פאשיזם יכול להיות מימין וגם משמאל. בישראל לגבי מרכזי הכוח רק השמאל לגיטימי. מערכת המשפט הישראלית המקבלת לשורותיה רק בעלי השקפה פוליטית מתאימה לה. בישראל משפטנים בשרות המדינה לקחו לעצמם סמכות מוחלטת תוך שלילת כל בקרה חיצונית.

    השיטות המועדפות
    התאגידים הם אחד מאמצעי הפיקוח לכן להם חופש פעולה יחסי. השליטים מחלקים מתנות כדי לשמר את האינטרסים ההדדיים של העלית. אנשי עסקים או מקורבים לשלטון מנצלים זאת לזכיה בעמד ולהתעשרות, לדוגמא אצל שמעון פרס ההפרטה נעשתה בהענקת חברות ממשלתיות כמתנות לבעלי הון על חשבון שאר האזרחים. שני הכיוונים לשחיתות: השליטים זוכים לטובין מהעלית הכלכלית, וזו נהנית בתמורה מהעדפת השליטים הצוברים עושר גם ממקורות אחרים למשל, גניבת משאבים לאומיים. מנגנוני הביטחון הם בשליטת אותה עלית כפי שאהוד ברק דאג לקדם שמאלנים בצבא גם המשטרה בעיקרה שמאלנית. התקשורת מסתירה שהרי היא חלק מאותו שלטון, לכן אין כמעט מי שמסוגל לפעול נגד השחיתות כי הציבור אינו מודע למתרחש.

    תעמולה בלתי פוסקת – הפצת מידע מוטעה: קורה שרשות השידור מודה ב"דיסאינפורמציה" כלשונה! בחלק מהמדינות התקשורת בשליטת המועדפים פוליטית ולעולם אינה חורגת מהקו. במדינות אחרות די בשליטה מעודנת יותר כדי להבטיח את צייתנותה, בין האמצעים: שלילת רישיונות ומימון, לחץ כלכלי, פנייה להתאמה אידאולוגית ואיומים מרומזים. בישראל ישנה יועצת משפטית המתאימה לרצונו של בית המשפט השולט פוליטית. בתקשורת הישראלית הקו השמאלני שלה אינו מותיר לאחרים להתבטא. ברשות השידור רשימה שחורה של אישים שאסור להזמנים. באמצעות שימוש תעמולה מתוחכמת האוכלוסייה משלימה עם הפרות זכויות אדם באמצעות דחיקה לשוליים ואף דמוניזציה של אלה שזכויותיהם נפגעות. כאשר ההפרות גסות במיוחד, נעשה שימוש בסודיות, הכחשה והפצת מידע מוטעה כפי שעושים במשטרה בפרקליטות ובבית המשפט. שימוש בשעירים לעזאזל כאמצעי להסיח את דעתם של אנשים מבעיות אחרות, ובאופן מבוקר ניתוב התסכול הציבורי לכיוון הרצוי. בישראל אלו נעשים כנגד חרדים ומתנחלים לשיטתם המבזבזים את משאבי הציבור ולא שחיתות השלטונית. ——————-

    הסתרת המידע – הפשיסטים מתעבים את חופש המחשבה והביטוי של דעות אחרות. בישראל ההסגל האקדמי נמצא תחת פיקוח הדוק של ראשי האקדמיה ; חברי סגל שאינם מישרים קו עם הנורמה הפוליטית השמאלנית סובלים מהטרדות או מסולקים. ביטויי רעיונות אחרים נתונים להתקפות קשות. מבחינתם רק לביטוי דעתם יש ערך כלשהו. גם אומנים מקבלים חשיפה ומעורכים רק אם הם בשמאל. כמה מעצבנים אותם המגיבים אותם "טוקבקיסטים" ארורים ! משאלי/סקרי דעת קהל בדרך כלל מזויפים. בבחירות, האליטה השולטת דואגת להטות את התוצאות לכיוון הרצוי, מזכיר את ימי מפ"אי העליזים. בין השיטות לעשות זאת: שליטה במנגנון הבחירות עצמו, איומים על מצביעי אופוזיציה או שלילת זכויותיהם, פסילת קולות חוקיים, וכמוצא אחרון – פנייה אל מערכת המשפט, הנאמנה או שהיא חלק מהשליטים – בישראל השמאל שולט באמצעות משפטנים הפרקליטות ובית המשפט שחטפו את השלטון.

    רשויות חוק מעולות ואכזריות
    המאפין העקרי הוא מערכות צדק פלילי אכזריות עם מספר עצום של אסירים בבתי הכלא – בישראל כל שנה רבבות רבות נעצרמם ומושלכים לכלא על ידי המשטרה הפרקליטות ובית המשפט השמאלנים. המשטרה זוכה להאדרה ונהנית מכוח כמעט בלתי מוגבל, שמביא תכופות לניצול לרעה של כוחה. פשע רגיל ושונות פוליטיית נכרכים יחד לאישומים פליליים חסרי בסיס לשימוש נגד יריבים לדעה – במשטרה ובפרקליטות הרבה מאוד תיקים באפלה במיוחד נגד מדינאים מימין. ישנו טיפוח פחד ושנאה כלפי פושעים או יריבים כתירוץ להגדלת סמכויותיה וכוחנותה של המשטרה – המשטרה אינה מונעת פשעים וגם אינה מנסה במיוחד לתפוס פושעים כדי למנוע השנות פשיעה, לעומת זאת מרבה לתפור תיקים למי שנוח לה. ביטול האזרחים בפני המדינה, המוסדות שמרכיבים אותה ישראל בפני מוסדות אכיפת החוק שבידיהם חיים ומוות, זהו פאשיזם.

    בעקרון כאשר מוסדות אכיפת החוק יוצאים נגד אזרח, בית המשפט מניח תקינות, ללא כל כונה לבדוק את התנהלות אותם אירגונים. בית המשפט מניח תקינות חקירות המשטרה בין השאר על פי הוראתו של "הדמוקרט הגדול" -אהרון ברק. אף קודם לכן דאגו לקדם זאת בחוק – סעיף 10ב' לפקודת הראיות. כל מה שחוקר משטרה כותב ומביא את החשוד לחתום, בין אם בתחבולות בהפחדה לחץ ועינויים, נחשב כתקין ואמיתי ללא תקנה. לכך השלכות חמורות על כל מה שהמשטרה מרשה לעצמה לעשות בלא שמישהו יתן את הדין. התעללות ועינויים נוראיים בעצורים/נחקרים גם הטפלות לאנשים ברוחוב ומעצרים ללא סיבה. שופטים לא רק שאדישים לגמרי לקורות את העצורים הנחקרים במשטרה, אלא שמגיבים בבוז ובשטנה. לא נדיר שפורצים בצחוק לועג רועם למשמע תאורי זועות וסיוטים שעברו על הנאשמים. שופטים כלל אינם מוצאים לנכון להעביר לגורמים מוסמכים כלשהם את הטיפול בפשעי המשטרה, כפי שהם יודעים לעשות לגבי מדינאים שאינם "מתנהגים יפה" בהתאם לרצונם.

    התביעה מסתירה חומרי חקירה מהנאשמים, אך שופטים נותנים לה גיבוי ישנם גם שופטים הטוענים – בניגוד לחוק כי זו זכותה של ה תביעה הטענה היא שתובעים עובדים בנאמנות ועל נאשמים לסמוך על שיקול דעתם של התובעים. התביעה גם בזמן המשפט מביעה התנגדויות שונות להצגת חומר עדות כמו חומר חקירה, מוצגים ואף מתנגדת לזימון עדים. על פי חוק סדר הדין הפלילי אסור לתביעה להתערב באופן הגנת הנאשם ובכל זאת שופטים תומכים בתובעים בכל מעשיהם.

    1. אה, ההוא [רפאל יעקבי], להתרשמותי האישית, מדובר באנלפבית בדרגת אימבציל קרוב למוחלט או לחלופין למושחת אישיות חדל אישים [הכל להתרשמותי האישית כמובן]. להתרשמותי האישית הוא אינו קורא מאומה מכתבי הטענות, או מה שיותר נראה, אינו מבין מאומה או שלא איכפת לו ממאומה.
      ויש ממין העניין להזכיר כאן את "יחוסו"…כלומר את היותו בן של…
      ועוד יותר יש כאן ממין העניין להזכיר את היותו "סרוג"…
      להתרשמותי האישית, הרבה מ"הסרוגים" שמונו לכיוצ"ב, מונו כסרוגי-מחמד"…כלומר שלהתרשמותי האישית, הם הגרועים שבגרועים בכל הנוגע למשפט וצדק, בפרט אזרחיים.
      מכיר קצת מקרוב כמה כאלה מהם המחממים כיסא משפטי, ומתרשם אישית ששכמותם מהווים סיבה מספקת לחוסר אמון מוצדק בכל המערכת המשפטית.

  14. מזעזעים!!!!!!…..חבורת עוורים לאומה!…מייצגים את עצמם בלבד!!!…היי תתעוררו על עצמכם זה לא העם….אתם חבורת נלוזים ומכועריםשלא מקבלים את המציאות!!! ניכשלתם בדרך!!!…אבל לא נורא …העם לא טיפש…ככל שתכו במילים ובדרך הרעה והבוטה ומה שאתם מייצגים…"כן יפרוץ וירבה ביבי והעם"…חבורת שקרנים!!!מכחישים ומתכחשים…בושה לדמוקרטיה….איךאמנון מייצג אולפן….מוריד אותו למדרגות כו'"כ נחותות!!!….יאלללללה הביתה!…למי שאכפת… להתחיל להפעיל להוציא ולהוקיע עוכרי ישראל!!!…אמן כן יהי רצון!..

  15. הפאשיזם (או נאוסטליניזם) של השמאל ובתוכו בית המשפט2
    התיחסות בית המשפט כלפי התביעה הוא באהדה וכבוד וקבלת כל הדרישות, ואילו כלפי הסנגוריה יחס של זלזול עוינות וגם השפלה. לפני שנים לא רבות החליטו השופטים שעורכי דין המיצגים לקוחות בשעה שהם עוזבים את אולם הדיונים, עליהם להפנות את חזיתם אל השופט ולהתקדם אל הדלת רק בהליכה לאחור. נוהג זה היה מקובל כלפי בני מלוכה ואצולה. אולי יש להיות אסירי תודה על ששופטים אינם דורשים שישתחו אליהם אפיים ארצה. לאור תאות השררה והכבוד שלהם אולי גם זה יגיע. לא יקל הדבר כי עורך דין העוזב את האולם באופן טבעי, כלומר פונה אל הדלת ואפילו בעמידתו בדלת פונה אל השופט וקד קידה, זוכה למבט נזעם ולהטיית ראש לאמר לו שנהג בחוצפה. ככל ששופט פחות הוגן והתנהגותו מעוררת יותר בוז, כך הוא מקפיד יותר על גינוני הכבוד כלפיו.

    שופטים אינם דורשים כל גינוני כבוד מצד נציגי המדינה התובעת, מצד הפרקליטות או התביעה המשטרתית. נהפוך הוא כלפיהם הם המגלים יחס של יראת כבוד. עורכי הדין המופיעים בבית המשפט, הן הקטגור והן הסנגור נחשבים לקציני בית המשפט במובן זה שעליהם לעזור לבית המשפט לעשות משפט. מעשית רק התובע נחשב על ידי בית המשפט לקצין בית המשפט. שופטים אינם מתחשבים כל כך בבקשותיהם של הסנגורים ואילו משאלות התובעים הינן בגדר הוראות. הכל בשם ניהול תקין של משפט. התיחסות זו תקפה גם כאשר תובעים עוברים על כל חוק וכל תקנה. תובעים הם המיצגים את המדינה על כן תובעים על פי תפישתם המעוותת של שופטים הם המיצגים את הציבור, את האינטרס הציבורי. תובעים אמורים ליצג את האינטרס הציבורי אלא שברוב המקרים מיצגים רק את רצונם "בנצחון"- השגת הרשעה בכל מחיר. הסנגורים לפי גישה זו מיצגים "רק" אנשים פרטיים. גם כאשר כל יום העבודה הם שופםטים דנים לא באדם בודד אלא ברבים הנפגעים מגישה זו, אין הם רואים את הנאשמים כפרטים מתוך כלל הציבור הרחב, שכל אחד מעונין ביחס ובמשפט הוגן. זאת על שום שרק מוסדות המדינה לשיטתם מיצגים את האינטרס הציבורי, ואילו אנשים פרטיים אינם הציבוריות – גישה פאשיסטית טהורה.

    גישת השופטים כלפי עצמם – בית המשפט גופו כלומר הם מוסד חשוב ביותר במדינה, על כן הם כמובן מאליו ראויים לכוח מוחלט. לא העם יבחר בהם או ידיח אותם, לא העם יבקר אותם. עליו לחלוק להם כבוד וזה מעוגן בחוק בסעיף זילות בית המשפט לחוק העונשין. כל מה שבית המשפט דן בו אסור בבחינה מחודשת כלשהי. למשל חוק מבקר המדינה אוסר בקרה של כל דבר הנמצא בהליכים משפטיים וגם כשעבורו המשפט הסתיים. על כל השגה או תלונה לגבי בית המשפט להיות מופנית אל גורמי בית המשפט בלבד והם לבדם המבררים וקובעים על פי הדרך שהחליטו עליה שהיא קביעה בעצמם לגבי עצמם. שופטים מצפים שכולם ישבחו יהללו וירוממו אותם, את הצדק והקידמה היוצאת מתחת ידם. כל מי שאינו עושה כך, חוטא לשיטתם בעזות מצח ויוצא נגד שלטון החוק שהוא כמובן חופף לשלטונם המוחלט כי את קביעותיהם יש לקבל כאמת מוחלטת – הדוצ'ה תמיד צודק. —————–

    המטרה המוצהרת של שלטון פאשיסטי היא טובת וחיזוק המדינה, אם כי בדרכי פשע שאחריתם החלשת המדינה. בניגוד למדינה הפאשיסטית שחרתה על דגלה את חיזוק קיומה ופריחתה, אם כי ברמיסת הפרט לא השיגה מטרה זו, בית המשפט בחתירתו המתמדת תחת אושיות קיומה של המדינה מנסה להראות עד כמה אינו פאשיסטי. אלא שכל דרכיו הן פאשיסטיות ובכך חוטא מכל כיון נגד קיום המדינה. גם בהתערבותו בעניינים מדיניים ואף צבאיים לרעת המדינה. בית המשפט בישראל עושה ככל שהוא יכול לפגוע בבטחון המדינה ובחזון הציוני. בית משפט זה מצטין גם בעריצות שחיתותו כלפי האזרחים ההורסת את החברה.

    במדינה פאשיסטית יכולים חלק ניכר מאזרחיה לחיות חיים טובים יחסית כל עוד הם כנועים לשלטון, מבלי שידעו רע מהמדינה. אלא שאוי לו לאזרח שרשויות החוק שמות עליו יד. במקרה זה רשויות החוק עושות בו כל שהן חפצות. הם השלטון ועל כן הרשויות מתפקדות על פי כללי המשחק הנוחים להן בכל עת. האזרח אינו יכול לעשות דבר. כאלו הן רשויות החוק במדינת ישראל ובית המשפט בראשן נותן את הגיבוי המוחלט. בשונה ממדינות פאשיסטיות יחס זה אינו נובע מהשלטון המרכזי כי אם מהרשויות עצמן, בינהן בית המשפט הבלתי מפוקח המגבה סדר זה. יחס הוגן לא קיים, כללי המשחק אינם מובהרים לאזרח והם יכולים להשתנות ככל שהרשויות חפצות. מבחינת המאפין העקרי של מדינה פאשיסטית בית המשפט בישראל עונה להגדרה זו. בחינת עיקר העיקרים של עבודת בית המשפט – קיום יחס הוגן וניהול משפט הוגן, הרי שזהו ההבט הפאשיסטי של מערכת המשפט בישראל. המערכת המשפטית כמובן אינה עונה להגדרה של רצון בטובת המדינה אם כי זה אינו מאפין שהוא יחודי לפאשיזם ולא המאפין השלילי. המערכת המשפטית ועמה שאר השמאלנים כמובן אינם מודעים לפאשיסטיותם כי כי כך למדו שכל שמאל הוא לא פאשיסטי וכל אוהב מולדתו הוא פאשיסט… המשפטנים השמאלנים יכולים בלי שום ריסון עצמי לכפות את דעתם הפוליטית על אחרים אך עם מישהו אחר רק מביע ספק מייד מתנפלים עליו שהוא כופה את דעותיו הפוליטיות. אלה הפאשיסטים, לא מי שמחזיר לעצמו את הגזילה של הארץ.

  16. מספיק לחפור לנו על הבחירות. שבעים מאד מהבירבורים עד שממש בא להקיא.
    תביאו נושאים חשובים אחרים.
    עשיתם שטיפת מוח לציבור במיוחד שבוע לפני הבחירות . די מספיק.

  17. גיא פלג נוכל שלוקח 5000 שח להרצאה של שעה . כידי לקבל את הכסף בשלום מספר על הקשרים שלו עם השופטים והמשטרה . נמנע להראות את היותו שמולאני .

  18. אז השמועה התבררה כנכונה. אולמרט נשפט רק כי מינה את דניאל פרידמן כשר משפטים. פשוט מאד.
    זה לא איום של מאפיה. זה ממש פעולת מאפיה בפועל!

  19. א. השמאל מעולם לא נח לרגע, מה רגע, לשניה. (מה שאי אפשר לומר על הימין, וזאת לגנותו)
    ב. אצל השמאל השרותים כבר לא בשימוש זמן רב שכן הם עושים הכל מהמקפצה בלי למצמץ ובלי בושה. (מה שאי אפשר לומר על הימין, וזאת לזכותו)

  20. תחילה יש לטפל בתביעה על ידי הפרדה מוחלטת בין התביעה לשפיטה
    במדינת ישראל קיימת תלות הדדית בין בית המשפט לפרקליטות. לכן חוסר ההגינות מצד שופטים שפסיקתם היא ברוב ככל המיקרים הרשעה. אם שופט מסויים מידי פעם מזכה הוא מכונה "שופט סנגורי" השופטים המרשיעים תמיד אינם נקראים "שופטים קטגורים" כיון שזהו המצב הרגיל. הכרחי כמו במדינות המתוקנות לבטל כל זיקה בין פרקליטות לבית המשפט. ולו רק מסיבה זו יש לעבור לשיטה בה מי שבוחר קריירה של תובע לעולם, כן לעולם אסור לו להיות שופט כך זה נהוג בעולם. יחסי התלות ההדדית בין בית המשפט לפרקליטות הם שנותנים לבית המשפט את הכוח לטרור המשפטי שלהם. דוגמאות לעריצות בג"ץ באמצעות הפרקליטות: הפרקליטת פיתחה דרכים לסיכול ממוקד של מינויים שאיננה חפצה בהם מבחינת ההשפקות הפוליטיות. בכך היא לחלוטין משבשת את הליכי המינויים לתפקידים ציבוריים. הפרקליטות מקיימת הליכים אשר במשך שנים היו סודיים והוסתרו אף מהממשלה שמטרתם היא אכיפת יתר כלפי מתישבי יהודה ושומרון ותת אכיפה כלפי גוזלי קרקעות בדואים. כוח כפייה זה מאפשר גם כוח כפייה מדיני מניגוד לחוק – שהרי אין מי שיותר פורע חוקים מבית המשפט העליון.

    שופטי העליון נשענים על כוח הטרור המשפטי. כיון שלא כפי שצריך להיות בדמוקרטיה, בישראל אין הפרדת רשויות. זה אומר שהתביעה שהיא מהרשות המבצעת והשפיטה שהיא מהרשות השופטת מקיימות בינהם יחסי גומלין הדוקים. הרי רוב השופטים באים מהתביעה. במדינה מתוקנת צריכה להיות הפרדה מוחלטת. מי שבחר בקריירה של תובע לעולם אך לעולם לא יוכל להיות שופט. כך לשופטים אין כוח על התביעה וזו לא מפתיעה בתביעות לרצון בתי המשפט. בישראל השופטים פוקדים על התביעה להוציא תביעות נגד מדינאים העושים דבר מה שאינו לרוחם! גם משרד היועץ המשפטי פועל לפי רצון בית המשפט!

    יש להפריד בין משרד היועץ המשפטי לממשלה לבין התביעה. היועץ המשפטי לממשלה צריך להיות חלק מהממשלה וכשמו ליעץ לטובת העניין כיצד לתפקד חוקית. כפי שנהוג במדינות מתוקנות עליו להיות איש אמונה של הממשלה.. אלא שבזה אין די התביעה כולה צריכה להיות מופרדת מהשפיטה. המצב כיום הוא שהיועץ הוא בראש התביעה שאינה נפרדת מהשפטה. כל זמן שאלו אינם נעשים המשפטנים ימשיכו לרדות בנו.

    התנאי אחר הוא הוצאת מינוי שופטים מידי השופטים להם אסור שתהיה דריסת רגל במינוי ממשיכיהם משום שזה מקור הכוח העיקרי של השופטים על התביעה. כך כל מי ששייך לתביעה ושואף להיותר שופט באחד הימים, יעשה הכל לשאת חן בעיני השופטים. יכנע לנורמות שלהם.

  21. הלך העורב אצל הזרזיר. מה אפשר לצפות. שמעתי את גיא פלג נכנס בביבי. " צריך לפגוע בביבי, במשפחתו בתפקידו בחשבונו בכספו וכו'. קיא של רעל. ואני אומרת, זה לא מה עשה ביבי, לא החקירות ולא מעשיו. יש פה בעיה הרבה יותר חמורה. באיזה בית גדל פלג? בית ללא כל ערכים. בית שדיברו סרה בכל אחד שקנה משהו חדש, בכל אחד שאמר משהו. בכל מי שלא מצא חן בעיניהם. זה מה,שלמד בבית בו גדל. כשישבו לשולחן קרעו וצלבו אנשים. כי אדם טוב, לא מדבר ככה. אברמוביץ , זו בעיה של תיסכול על הפציעה . סו התמרמרות

  22. להקיא…"עיתונאים"…."אובייקטיביות"….לאן עוד נגיע עם הליכלוך והספינים?

  23. לפחות באקדמיה רצוי לשנות ולו במעט את היחסים בין הכוחות. רצוי להקים מוסד להשכלה גבוהה במעלה אדומים. תחילה בתחומים החיוניים שיש בהם מחסור, למשל במקצועות הבריאות. להקים שם בית ספר לסיעוד, לפראמדיקים, מדעי הטבע כתמיכה בבית ספר עתידי לרפואה ובמיוחד ואולי קודם לרפואת שיניים בה המחסור חמור אף יותר.