התמונה המעוותת של 'שוברים שתיקה'

ארגון השמאל הקיצוני הוכיח שוב כי אינו בוחל בשימוש בתעמולה שקרית, עם פרסום שלט החוצות באנגלית עבור באי האירוויזון

טרור מחשבתי. שלט החוצות של 'שוברים שתיקה' | פייסבוק

"גדולה הכנסת אורחים מקבלת פני שכינה", לימדונו חז"ל, ובארגון 'שוברים שתיקה' הזדרזו מאד לקיים מצוות הכנסת אורחים. הם אף השקיעו בשלט חוצות הקורא לאורחי האירוויזיון לקחת חלק בסיור של הארגון לשם קבלת "תמונה מלאה" על הנעשה אצלנו, מדינת ישראל.

כפי שהוכח בהזדמנויות רבות מאד, ה"תמונה המלאה" של ארגון השמאל הקיצוני הינה גיבוב של שקרים וחצאי אמיתות אשר מתווכים לאוכלוסיית העולם בפרלמנטים, כנסים ותערוכות בחו"ל וכן בסיורי שטח, בעיקר בעיר חברון.

גם כאשר תחקירני תוכנית 'המקור' בערוץ 10, שאינם חשודים בימניות יתר, בדקו עשר "עדויות" מדגמיות שאסף הארגון, רק שתיים מתוכן הוכחו כעדויות אמת. ארבע הוכחו כשקריות לגמרי או מעוותות ונטולות הקשר, ולגבי השאר לא היה ניתן לקבוע בוודאות.

צילום מסך מתוך ‘המקור’, ערוץ 10

ארגון 'האמת שלי' ביקש, ועדיין מבקש, להתעמת עם נציגי 'שוברים שתיקה' בכל פורום אפשרי, אך פעם אחר פעם מבטלים נציגי השקר את הגעתם כאשר נודע להם כי נציגי 'האמת שלי' יהיו שם.

חופש הביטוי בהחלט עומד לצידם וטוב שכך. גם מטרתם המוצהרת של סיום ה"כיבוש" לגיטימית בשיח הדמוקרטי הישראלי, אבל דרכי הפעולה שלהם אינן לגיטימיות. לצורך השגת המטרה הם דוגלים בשיטת "תמות נפשי עם יהודים": מסירת תמונה מעוותת ושקרית על פעילות חיילי צה"ל על מנת לזעזע את יסודות הלגיטימיות שלהם לפעול בשטח תוך פגיעה ביכולת ההגנה שלהם על אזרחי ישראל.

מנגד, ההתעלמות המוחלטת של 'שוברים שתיקה' מהפרות של זכויות אדם פלסטיניות מצד ארגוני הטרור עושה עוול למושג "זכויות אדם", וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על ההתעלמות מהפרת זכויות האדם של אזרחי ישראל על ידי הפלסטינים. רק בשבוע שעבר, בזמן שמאות אלפי אזרחים – נשים וגברים, ילדים וזקנים – היו תחת איום הטילים מעזה, נציגי 'שוברים שתיקה' שהו בדרום אפריקה בכנס של ארגון התומך בחרם על ישראל, ולא מצאו לנכון להזכיר ולו במילה את המתרחש בארצם.

פחדני השקר

שיטות הפעולה הנלוזות של מעוותי ה"תמונה המלאה" חצו מזמן את גבולות השקר הרגיל. בעזרת המושג המכובס "נרטיב" הם מעקמים את המציאות, ומפליגים למחוזות של מחיקה מהשיח את כל מי שמתנגד להם.

אזרחי ישראל והכרעתם הפוליטית אינה רלוונטית וחסרת חשיבות עבור אנשי השקר. הם פועלים בעולם להפעלת מנופים דיפלומטיים וכלכליים על ממשלת ישראל הנבחרת, ומסרבים בתוקף להתעמת עם עמדות מנוגדות, כפי שמציג ארגון 'האמת שלי'. הם מפעילים טרור מחשבתי על מארגני כנסים ופאנלים, כמו גם על אמצעי התקשורת בישראל. טרור אשר לצערי הרב נושא פירות: אייטמים רבים נגנזים או מבוטלים בשל אי-השתתפותם של פחדני השקר בעימות, ובכך גם לא מושמעת העמדה שמנגד: האמת.

כבר 3 שבועות שאנו עמלים תוך כדי שיתוף פעולה עם מספר חברי כנסת מסיעות הבית השונות כדי לקיים דיון דחוף בכנסת אודות הפעילות הבלתי מתקבלת של שוברים שתיקה בבתי הספר התיכונים בארץ.באופן לא מפתיע, שוברים שתיקה לא הגיעו לדיון היום. לפרלמנטים זרים הם כמובן מגיעים בחפץ לב, אך כשמזמינים אותם לכנסת הם בוחרים להיעדר במופגן.הנה דברים שאמר היום בוועדת החינוך, מייסד הארגון אביחי שורשן. ***אנו רוצים לומר תודה רבה ליו"ר הוועדה, חבר הכנסת יעקב מרגי, לח"כ Amir Ohana – אמיר אוחנה, לח"כ עודד פורר – Oded Forer ולח"כ מאיר כהן – Meir Cohen שעזרו לנו בשבועות האחרונים להוציא לפועל את כינוס הוועדה.

Posted by ‎האמת שלי‎ on Wednesday, December 28, 2016

אז מדוע ליחס חשיבות כזו לארגון קטן ושולי כל כך, אשר ממילא רוב הציבור הישראלי לא תומך בו ולא מסכים עם עמדותיו? חשוב לעשות זאת מכיוון ששתיקה מאפשרת להם לעבור משקר לטרור מחשבתי, ומפגיעה בלגיטימיות של צה"ל לפעול לפגיעה בלגיטימיות של ישראל לארח את האירוויזיון.

הם לא עוצרים בעתות מלחמה או שגרה, מפיצים את משנתם בדרכי חטא, וכוחם בעולם הולך וגובר. את ההשפעה הרעה אנחנו בארגון 'האמת שלי' פוגשים כבר שנים רבות בבירות אירופה, והשבוע קיבלנו אותה על שלט חוצות בתל-אביב. בואו נעשה יותר ונרים את קול האמת.


עופר רץ הוא חבר הנהלה בארגון 'האמת שלי'. עקבו אחריהם בפייסבוק ובטוויטר.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 תגובות למאמר

  1. להפעיל שיטות הסזון של מפא״י וזרועותיה מתקופת טרם קום המדינה נגדם.

    1. הסזון התבסס על הסגרה של אנשי האצ"ל לבריטים. ברוך השם אין עכשיו בישראל שלטון זר, ובכל מקרה ידוע מה נאמר על המלשינים. לעומת זאת חרם נגדי על מארגני הבידיאס ועוזריהם הוא מעשה ראוי.

  2. מה עוזר לנו שכתבת את המאמר בעברית וללא הפניות להוכחה מדויקת של השקר?

  3. ארור משרד הפרסום שאישר לתלות את התעמולה הזאת.

  4. לא מצליחים לשכנע את העם אז מטנפים עליו בדיבור לארצות העולם.
    ויחד עם בצלם מבקשים ללחוץ על ישראל.
    זה כמו שבויכוח בתוך משפחה, יוצאים לרחוב לצעוק את טענותיהם והולכים למשטרה שתפעיל כח על משפחתך..
    ….שטינקרים כבר אמרנו?

  5. צבועים שאתם, לא נוח לכם עם האמת שהשלט הזה מציג,
    מי שמשתמש במושגים כמו שטינקרים, כניראה שלא רוצה שיגלו עליו דברים לא טובים שעשה. וזה בדיוק מה שעושה הימין

    1. מי שמפיץ "עדויות" אנונימיות ללא שום עובדה, תאריך, מקום או שמות רק בשביל לקדם אג'נדה פוליטית קיצונית, כנראה שיש לו הרבה מה להסתיר. זה בדיוק מה שעושים 'שוברים שתיקה' וחבריהם השקרנים

    2. גם אם לא ניקח בחשבון את השקרים הבוטים שלכם, עדיין, אמת היא סך כל העובדות הנוגעות לעניין, כלומר התמונה המלאה. זה בדיוק כמו תובע שיעלים את כל העובדות שיכולות לזכות נאשם ולטעון אחר כך שכל מה שהוא הציג הן עובדות אמיתיות. כשאתם נעזרים למטרה הזאת בתמיכה של אומה שרק לפני שמונים שנה הייתה אחראית לרצח 6 מליון מאיתנו זה לא נשמע כל כך תמים.

    3. עכשיו אתם לפחות מתחילים עם קצת אמת לשם שינוי, מדברים על סיום "הכיבוש". כמטרתכם העיקרית. כי בהתחלה דיברתם על עברות של חיילים ומוסר. ואתם עושים את זה בדרך הכי לא מוסרית וישרה. שקרים בוטים, שיח רק מחוץ למדינה, לחץ חיצוני ע"י שקרים שארופאי מצוי קונה כי יהודי ש"מיתנדב" להיות הרע בסכסוך מול הערבים מין הסתם יודע על מה הוא מדבר. אין לכם יכולת אמיתית לדבר בארץ כי אתם שקרנים וכאן כל מי שרוצה לדעת יודע את האמת. כניראה שתעשיית השלום משלמת טוב כי אני לא מצליח למצוא סיבה אחרת לשקרים שלכם.

    4. יהודים חולים בנפשם היו לאורך כל ההסטוריה של העם היהודי. מומרים, אוטו-פובים=שונאי עצמם היו לאורך כל הזמנים. כעת יש את הקרן לישרראל החדשה-על שלוחותיה, JFP, Jstreet ודומיהם.
      ברל כצנלסון כתב: היש בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב־עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות־נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן, יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות שונות ל'שמד'! כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על־ידי יסורי העם ומשאת נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינאים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח – אל ידע מצפוננו שקט." ~ נאום 1 במאי

      בזמנים קדומים יהודים מומרים שלדעתי חלקם היו חולי רוח עם הפרעת אישיות קשה פעלו נגד בני עמם. המומר הראשון שכתב נגד היהודים ודתם היה משה ספרדי, הנודע בשמו פיטרוס אלפונסו שהיה רופא המלך אלפונסו הששי. הוא המיר דתו בשנת 1106, חיבר ספר נגד תורת היהודים והאיסלם, אבל השפעתו הייתה קטנה. דונין מן רושיל בצרפת הוחרם ע"י הרבנים מפני שדיבר נגד התלמוד. הוא התנצר, שינה את שמו לניקולאס, והלשין לפני האפיפיור גריגורי התשיעי שהתלמוד מלא נאצות נגד הנצרות, מתיר את דם הנוצרים, ומרשה לעשוק את כל מי שאינו מאמין ביהדות.
      בעקבות דבריו החלו הנוצרים לרדוף את הרבנים, גזרו שרפה על התלמוד, והחלו ויכוחים בין מומרים ורבנים. אחרי הויכוח עם ר' יחיאל מפאריס נשרפו בשנת 1442 עשרים ושתים עגלות מלאות ספרי התלמוד. המומר פאבלו כריסטיאני מן מונטפליר שהתווכח עם הרמב"ן בשנת 1263, הלשין על התלמוד לפני האפיפיור קלימנס הרביעי הוא נתמנה צנזור לבדוק את ספרי הרבנים ולמחוק מהם כל דבר המתנגד לנוצרים. המומר אבנר מבורגוש מסר למלך אלפונסו הי"א על ברכת המינים בתפילת העמידה, ואחרי שהתווכח עם הרבנים שלוחי הקהילות פורסם חוק האוסר את הברכה הזאת ולמחוק אותה מן התפילה. מומרים אחרים השתדלו לגרום שיהודים אחרים ימירו את דתם, ביחוד המומר יוהן מן ואלאדוליד שחבר שני ספרים נגד היהודים. המומר שלמה לוי מבורגוש, הנודע בשם "פאול די סאנטא מריא" היה בתחילה תלמודי, ונעשה ארכיבישוף מן קארתאגונא, ויועץ להמלך הנרי השלישי מקשטיליא. הוא הלשין על התלמוד, וערך אגרות גלויות בדרך לעג אל הרבנים הגדולים בספרד.
      אליו התחבר תלמידו יוסף ן' חי מלורקא (אללורקי) שנשתמד ונקרא בשם "גרונימו די פאנטא פי". הוא היה רופא ויועץ האפיפיור בנדיקט הי"ג, והתווכח עם הרבנים בטורטוסא להוכיח מכתבי הקודש והתלמוד את אמיתת ישו כמשיח. הויכוח נתמשך 24 חודשים (פברואר 1413 עד נובמבר 1414). חיבר ספר להראות כי התלמוד מתיר ליהודים להשבע לשקר בגלל היתר הנדרים בתפילת "כל נדרי".
      לסיכום: שנאת חינם ושנאה עצמית לא נדירה בקרב העם היהודי, תמיד יש סיבה למסיבה.

  6. השיטות שבהם הארגונים הללו פועלים מזכירים מאוד את האינקוויזיציה ואת גרמניה של שנות השלושים. גם אז, כמו היום היו יהודים שחשבו שהפתרון טמון באימוץ הקודים של התרבות האירופית ה"נעלה" גם במחיר של צביעות והתכחשות לאמת. זה לא מקרי שהארגונים הללו פועלים בחסות ובמימון אירופי. אירופה לא השתנתה, הטבע האנושי לא השתנה וההסטוריה חוזרת על עצמה בגלל טיפשים (עם קבלות אקדמיות) שלא מסוגלים להבין עובדות חיים בסיסיות.

  7. הגיע הזמן ששוברים שתיקה יוכר כארגון טרור ואנשיו יאסרו. חד וחלק.

  8. חובה לחוקק חוק בכנסת המוציא מחוץ לחוק גורמים מפיציי שקרים בגנות מדינת ישראל !צריך ללמוד מהתנהלותו של המלך חוסיין איך למשול ! מעצר בית לכל אדם המפיץ שקרים בגנות המדינה !זה קיים בכל ארצות ערב !במיוחד בעזה ! זה קיים בדמוקרטיות כמו רוסיה. איראן טורקיה .אז למה שאנחנו נהיה שונים ? אם בגרמניה הכריזו על הBDS כארגון אנטישמי. חובה להטיל הגבלות גם על ארגון העויין את מדינת ישראל ונעזר ממימון של מדינות עויינות לישראל ! אכן גם פה חייבים לזכור ברומא תתנהג כמו רומאי !אני מציע לחוקק חוק בכנסת המאפשר למדינה לתבוע על הוצאת דיבה גם למדינת ישראל,ולא רק לאזרחים .אפשר ועורך דין ממולח וחכם יגיש תביעה יצוגית בשם אזרחים הנפגעים מפרסום שקרים על מדינת ישראל