"מהתמלילים עולה התנהלות פלילית לכאורה של מנדלבליט, המערכת שומרת עליו"

העיתונאי בועז גולן בעקבות צו איסור הפרסום הגורף שהוטל על פרסום תמלילי פרשת הרפז: "עננה כבדה מאוד על היועמ"ש, הציבור חייב לדעת מה קורה פה"

"דורשים לקבל הסברים". בועז גולן והיועמ"ש אביחי מנדלבליט | צילום מסך

"לא זכור לי מקרה כזה של צו איסור פרסום דרקוני, לא באופן אישי ולא בכלל אצל שום איש תקשורת אחר שאני מכיר". כך אומר בועז גולן, מייסד 'חדשות 0404' ומגיש בערוץ 20, בעקבות הסערה סביב צו איסור הפרסום שהוטל על תמלילים מהקלטות אביחי מנדלבליט הקשורות לפרשת הרפז. הסערה החלה בראשית השבוע לאחר שגולן צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי תמלילי ההקלטות נמצאים בידו והוא מתכוון לפרסם "חומרים מפחידים", כדבריו, אך הפרסום נאסר בעקבות פניה של משרד המשפטים.

גולן מספר כי לאחר שציין שהחומרים נמצאים בידי פנו אליו ממשרד המשפטים ואסרו על הפרסום, "בגלל צו שקיים כבר במשך כמה שנים על כל הפרשה, ובגללו גם אסרו לאחרונה פרסום של ברוך קרא בחדשות 13 שקשור למעורבות של גבי אשכנזי בפרשה". לדבריו, "ביקשתי לקבל את הצו כדי להבין בדיוק מה כתוב בו אבל במשרד המשפטים מסרבים לתת אותו ובמקום זה מוסרים תשובות מוזרות על כך שצריכים לעבור עליו מחדש וחלק מהעובדים נמצאים בהשתלמות באילת".

איך אתה מסביר את זה?

"יש פה מערכת ששומרת על אחד מחבריה ומאתרגת את היועמ"ש מנדלבליט. אין לזה שום הסבר אחר. לא ביקשתי לפרסם דברים שקשורים לעניינים אחרים ואנשים אחרים שמופיעים בחומרים, ואפילו לא לפרסם את זהות האנשים שמנדלבליט דיבר איתם, אלא רק ציטוטים שלו עצמו. גם את זה מסרבים לאשר לפרסום. הרי החקירות והענייניים המשפטיים בפרשת הרפז הסתיימו מזמן, אז מה יש להסתיר פה? וזה מראה ששומרים עליו".

על פי גולן, מתוך הדברים המצויים בתמלילים עולים חשדות חמורים מאוד לגבי התנהלתו של מנדלבליט בעת כהונתו כפרקליט הצבאי הראשי. "מהדברים שקראתי אני מאמין שההתנהלות של מנדלבליט בפרשה הייתה פלילית, כולל הדלפות מחקירות לחשודים ולמעורבים אחרים ושינוי גרסאות לכאורה, כמו במשפט שציטטתי אותו אומר: "אני חושב שגם אסור לדבר על זה אפילו". צריך להזכיר את המכתב מ-2015 שבו היועמ"ש הקודם וינשטיין כתב כי החליט לא להגיש כתב אישום נגד מנדלבליט בגלל שהעברות שעבר לכאורה בפרשת הרפז היו ברף הפלילי הנמוך ולא השפיעו בסופו של דבר על החקירה. כלומר, גם על פי וינשטיין מנדלבליט ביצע עבירה. אנשים אמרו אז שהמכתב נשלח בגלל טינה אישית בין השניים, אבל תמלילי ההקלטות מחזקים את העמדה של וינשטיין".

העיתוי של פרסום הדברים מצידך לא נראה מקרי

"זה לא משהו שנולד עכשיו. החומרים נמצאים אצלי בימים האחרונים אחרי שעבדתי לקבל אותם במשך כמעט שנה, ובעקבות הפרסום הראשון בעניין של יואב יצחק באתר News1 על עצם קיומן של הקלטות, שבהן לכאורה נמצאים ציטוטים מפי מנדלבליט בהקשר של פרשת הרפז. כעיתונאי וכאזרח מודאג, הרגשתי שיש פה סיפור שהציבור חייב להכיר וזאת הייתה המוטיבציה שלי לחיפוש החומרים. בוודאי שאם הייתי מקבל את התמלילים מוקדם יותר הייתי מפרסם אותם מיד, וגם דיברתי על כך במשך תקופה ארוכה בתוכניות שלי. אין פה שום יד מכוונת מלמעלה".

איך פרסום החומרים יכול להשפיע על תדמיתו הציבורית של מנדלבליט?

"באופן אישי, למרות שאני איש ימין וכעסתי מאוד על תפירת התיקים לנתניהו תמיד האמנתי שצריך לחכות לכל הראיות וצריך לתת אמון ביועמ"ש. אבל אחרי שקראתי את תמלילי ההקלטות שהגיעו אלי אני יכול להגיד שאיבדתי לחלוטין אמון באיש. אדם שעבר בצורה כזו על החוק לא ראוי להיות בתפקידו, ואני בטוח שאם החומרים האלה היו ידועים לציבור לפני כמה שנים מנדלבליט מעולם לא היה מתמנה לתפקיד היועץ המשפטי. תוסיף לזה את העובדה שגבי אשכנזי שהיה חלק מרכזי בפרשה ההיא מכהן כיום כחבר כנסת, ויחד עם מנדלבליט מתנגד לפרסום הפרטים. מה יקרה אם היועמ"ש יצטרך לקבל החלטה שקשורה לאשכנזי או בכלל למפלגת 'כחול לבן'? יש פה ניגוד עניינים שזועק לשמיים".

אילו צעדים משפטיים אתם שוקלים בעניין צו איסור הפרסום?

"רק אחרי שנקבל באמת את הצו נוכל לבחון ביחד עם עורכי הדין שלנו איך להתנהל מולו מבחינה משפטית. האבסורד הוא שאנחנו עדיין מחכים לקבל אותו ואני בכלל עוד לא יודע מה כתוב בצו. יתכן גם שנשקול להצטרף לערעור של חדשות 13 בעניין. מעבר להשלכות פוליטיות או משפטיות שיכולות להיות לפרסום הדברים, קודם כל אנחנו דורשים לקבל הסברים על ההסתרה הזאת. יש פה עננים כבדים מאוד על דמות מרכזית במערכת והציבור חייב לדעת מה קורה".

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה:

"צווי איסור הפרסום בפרשה הוצאו בשעתו תוך כדי השתלשלות החקירה וגם אחריה ע"י בתי המשפט השונים. צו איסור הפרסום שבתוקף כרגע אוסר לפרסם את כלל השיחות (שמע ותמלילים) שנאספו בהליכי הביקורת והחקירה, ללא מגבלת זמן בכפוף לפרסומים שהותרו בהחלטות קודמות. עתירה לביטול הצו נדחתה, וכרגע תלוי ועומד ערעור בעניין בבית המשפט העליון. ובאשר לטענות האישיות כלפי מר מנדלבליט – די אם נפנה לקביעת ועדת האיתור לתפקיד היועמ"ש וכן לקביעת הרכב של חמישה שופטי בג"צ פה אחד בעתירות השונות נגד מינויו לתפקיד היועמ"ש, כי לא דבק רבב במעשיו".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

96 תגובות למאמר

  1. "חלק מהעובדים נמצאים בהשתלמות באילת”
    זה עוד קרוב, ליאת בן ארי היתה בחופשה באפריקה בזמן השימוע.

    1. היא לא ידעה שהיא צריכה לבקש מימך אישור לצאת לחופשה
      היא עובדת מדינה ותאמה חופשה חודשים רבים מראש
      לא ידעה שאתה החלטת לרתק אותה לבסיס

    2. יצאה לחופשה כאחרונת הפקידות הזוטרות… האנשים הללו רוצים לקבוע גורלות ולהשפיע על מדיניות אבל בלי שום אחריות אישית… אם היה מדובר במישהו מהימין הייתם מורחים אותו בזפת ונוצות בכיכר העיר במשך חודשים!

    3. איזה קטע, גם מועד השימוע נקבע מראש, אבל בכל זאת במין הצטרפות מקרים קוסמית, קבעו אותו בדיוק
      בזמן שהיא באפריקה. היתכן ולפרקליטות אין תוכנת יומן שיכולה לגלות מתי פרקליטים בתיק הכי חשוב במדינה,
      נמצאים בחופשה ולקבוע את השימוע במועד אחר?

    4. אם היא לא רוצה שנחשוב שהיא תופרת תיק לראש ממשלה מתוך בורות או אפילו אג’נדה (כפי שמסתבר מדעות משפחתה שהתפרסמו) המינימום זה להיות בשימוע ומעניין לי את הישבן החופשה שהיא תיאמה מראש. מדובר כאן בראש ממשלה והתיקים עם השפעה על כלל המדינה כמו כל עובד במקצוע חשוב היא יכולה לוותר לרגע על הדייט עם הזברות ולעשות את עבודתה אלא אם כמובן הכל תפור מראש ואז לא משנה מה יגידו בשימוע ואז באמת מובן למה היא הייתה באפריקה. היא התנהגה באופן בזיוני לא מכבד ולא מקצועי ומן הקצת שהתפרסם לגביה בנושאים אחרים ומן הניתוח החד של אלי ציפורי בתיק 4000 שמוכיח שאלו אוסף שקרים לא מקצועיים שבמקרה הטוב נובעים מבורות, מסתבר שזה מאפיין כללי של עבודתה.

    5. זה כמו ששופט ינהל תיק במשך שלוש שנים, ואת פסק הדין תכתוב הקלדנית של השופט, עקב יציאת השופט לחופשה בספארי, חופשה שנקבעה מראש.

    6. היא עובדת מדינה שמתנהגת כחברת הכנופיה של דון קורליאונה.
      היא איימה על פרקליטה אחרת שתמרר לה את החיים אם זו לא תתפטר מתפקידה…
      כלומר הגישה לה מה שמכונה אצל דון קורליאונה "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"…
      כשזו תבעה אותה ליאת בן ארי שיקרה וטענה שלא ביצעה סחיטה באיומים נגד עמיתתה.
      היא רק לא ידעה שהיא הוקלטה.
      ההקלטה הוגשה לבית הדין והתובעת זכתה במשפט והמדינה נאלצה לשלם לה פיצויים.
      על חשבון כולנו כמובן…
      ומה קרה לליאת בן ארי?
      כלום!
      היועמ"ש הדהד בהכנעה את מה שהכתיב לו שי ניצן שקידם את הגברת לתפקיד עוד יותר בכיר במכרז שנתפר עבורה מראש…
      במילה אחת, היא הסתפחה ל-LA FAMILIA
      מרגע זה היא יכולה לעשות את זה מהמקפצה ולכן היא אף לא טרחה להיות נוכחת בשימוע למרות שזה תפקידה מה גם שאת כתב האישום הם כבר הכינו מראש…

      חחחח….

    7. העובדה שאף ערוץ טלוויזיה נוסף לא התייחס לתמלילי מנדלבליט מעידה על חומרת העניין. מצופפים שורות. פקרליטים מושחתים, אנשי תקשורת שקשורים אתם ןמקבלים חומרים מודלפים. בהסכמה
      שבשתיקה לא אומרים מילה על התמלילים המוטרפים האלה. מנדלבליט גומל להם בהדלפות. זו לא אותה עבירה שבה מואשם נתניהו?

  2. ועוד צועקים על אלה שאיבדו אמון במערכת המשפט
    חונטה שמחפה אחד על פשעי השני. ומוצאת קורבן שלישי להסחת הדעת.

    1. האנשים של ביבי עובדים שנים לפגוע במעמד בתי המשפט ושלטון החוק. עכשיו הם "מתפלאים" ומתהדרים בסקרים שאין אמון במערכת

    2. ההפך, ביבי גיבה את מערכת המשפט, וזה הטעות הגורלי שלו, בקיצור הוא חפר לעצמו את הקבר הזה !!!
      הוא במו ידיו הריץ את מנדבליט ואת שי ניצן לתפקידים האלה, למרות האזהרות של בנט ושאר חברי הימין, אמרו לו הזהירו אותו שהוא חופר לעצמו קבר, אבל הוא האמין במערכת המשפט, נאיבי!

      ביבי אולי ראש ממשלה מצוין גאון ובעל יכולות יוצאות דופן, הביא את המדינה להישגים חסרי תקדים.

      אבל מבחינת בחירת האנשים שלך שקרובים אליך, הוא כשל שוב ושוב ושוב, וזה חבל.

  3. מה שהשמאלנים היו עושים זה להדליף את החומרים לעיתונים בחו"ל ואח"כ לצתת אותם…

  4. אנחנו לא עיבריים. כלל וכלל לא. הגלות המכוערת שולטת מלאה תאוות ובצע כסף.
    שמעתי שיר הכי עיברי שבעולם אולי מהעיבריים ביותר. אבל לא מיפה אלא מישם מהתנך העיברי בן המאה 21 הנכון ואמיתי. שם בחגורת התנך. קוראים לו פרי ברד ציפור חופשייה. של לנרד סקינר וביצוע מדהים ניפלא של ויוננה ג'אד. גם שלה ניפלא יפהפה. זה קשור ליריבות פה מה שקורה לתחרות שכולה בין גלותיים וגלותיות.
    פרי ברד העיברי עיברי יצא מהתנכיות הכי אקטואלית בעולם. ככה זה כשהתנך שולט במאה 21. מביא איתו שפע ציורי מעופף נבואי חסר גלותיות. איזה מזל שהם לא גלותיים. כי צרה ענקית פה. אומנם גויים אבל לקחת משפע התנך העיברית שבהם ולהכיר להם תודה.
    נימאס מהגלות פה בארץ נאחזים בה כולם ולא מרפים. הביאה פגניות אלילות שכן זה מה שמביא הבצע כסף. אמונת התנך אין בה שום כסף. עיברייה טהורה לא אלילית . בילעדית שלנו עצמית מעצם הנשמה שבנו. כולה עתיד. רוחות נבואה נהדרות ניפלאות .איזה מזל שבתנך אין גלות אלפיים שנה. רוצה לשוט לעופף לעוף כמו הנביאים העיבריים ובלי גלות. משה הנביא היה האדם הכי אנטי גלותי בעולם. הביא פנטזיה מושלמת שמסמלת את החזרה לגן עדן הפנטסטי. כבר שם היה עיברי לאומי ואפילו לא דרך בארץ ישראל. מפצי פנטזיה היישר מגן עדן ששוכן פה. מנוסעי הזמן העיבריים הנביאים ונביאות.
    היום ויכוחים בין גלותיים אלה לגלותיים השניים. רוצים להנציח מה ששולט כבר שיבעים שנה. שמש העמים קומוניסטי גלותי. הכל פה במדינה למעלה שמש עמי. מלא נוכריות קומניזם רעב לכח לאלילות. שיבעים שנה שהם בפועל אלפיים שנה נוספות .

  5. אם גנץ יעלה לשילטון אני חוששת שיהיה רע מאד. כבר עכשיו הוא מנחה את אנשי המפלגה שלו לא להתראיין. כבר מרגישים שיש שליטה דיקטטורית. הוא מת להיות ראש ממשלה, מתוך אגו. אין בו ענווה, אין בו יראת כבוד לתפקיד. אין לו טיפת ניסיון פוליטי אבל הוא מת להגיע לתפקיד.

    1. לשירה מגיבה 7.להזכירך שאריק שרון עמד לקבל לראשונה את רשות הממשלה נאמרו עליו דברים שאף ראש ממשלה לא נושמת כמוהו ולדעתי מתגעגעים אליו היום הרבה מאוד גם מקרב הליכוד ..להזכירך מה נאמר על מנחם בגין לקראת הבחירות דאז,לכן לא נכון לנבא דברים שאף אחד לא יודע, ומה גם שהעם גם בוחר את מנהיגיו וגם כשצריך מוריד אותם מכס השילטון .

    2. לשירה מגיבה 7.להזכירך שאריק שרון עמד לקבל לראשונה את רשות הממשלה נאמרו עליו דברים שאף ראש ממשלה לא נושמת כמוהו ולדעתי מתגעגעים אליו היום הרבה מאוד גם מקרב הליכוד ..להזכירך מה נאמר על מנחם בגין לקראת הבחירות דאז,לכן לא נכון לנבא דברים שאף אחד לא יודע, ומה גם שהעם גם בוחר את מנהיגיו וגם כשצריך מוריד אותם מכס השילטון .

  6. בממשל משרת עבריין אחד שהיוע"מש הקודם יהודה וינשטיין שמר על התחת שלו – היוע"מש הנוכחי.בפוליטיקה הישראלית משרת עבריין אחד כח"כ שיהודה וינשטיין שמר גם על התחת שלו – הרמט"כל בדימוס חבר כנסת גבי אשכנזי.שניהם אנשים לא ראויים.חבל שכחול לבן כללה בין מועמדיה עבריין כה בכיר.חבל שרוה"מ מינה עבריין בכיר מפקד הפרקליטות הצבאית תא"ל בדימוס אביחי מנדלבליט ליוע"מש בממשלתו.היום הוא משלם על הכללת עבריין בצוות ממשלתו.

  7. מר גולן למה לא תחקור את היועץ המשפטי לממשלה לסירובו לאפשר לחקור את ער נתניהו בתיק 3000(תיק הצוללות) ולמה לא תקש את היועץ לחקור את מר נתניהו בהצהרת ההון שלו לפי בקשת מבקר המדינה הקודם . ומה עם תיקי המניות של קרוב משפחתו מילקובסקי? מה דעתך רודף הצדק והיושר גם זה הציבור רשאי לדעת

    1. נו אז למי הם מחכים שיחקרו אבל שיתחילו לאפשר חקירה חיצונית לא תלוייה ולא מכרים על הפרקליטות

    2. ביום שנתניהו יזוכה, יחזרו לתיק 3000. בטח יש להם עוד שקים של חוטי תפירה.

  8. מניסיון אישי שלי בהתנהלות מול הפרקליטות ומשרד המשפטים, התרשמתי ששני הגופים הללו, האמונים וממונים על על מערכת הצדק – דווקא הם מושחתים לגמרי….יש לי גם דוגמאות ושמות.
    צריך לנער לגמרי את המערכות הללו ולהחליף את כל שדרת הניהול שם.

  9. הכל נגוע בשחיתות !!! הרפז ! רות דוד ! הדלפות לתקשורת תמורת סיקור אוהד על הפרקליטות /הפרקליטים מיל לשופטים הכל נגוע ! היכן שתיגע במערכת המשפט זיהום !

  10. המערכת רקובה מלמלעה , תראו את ההודעה של היועמש שלא לחקור את התנהלות פרקליט המדינה בעניין הפניה לשופטים מכהנים ותבינו עד כמה המערכת כולה רקובה, רקבון כה עמוק, עד שרוב הציבור כבר איבד את האמון במערכת ובעומדים בראשה , כשמשהוא מתוך המערכת מבצע מעשה פלילי זה היה ב" טעות ", אבל לאזרח הפשוט דין שונה, באזרח הפשוט ניתן להיכנס בו עם כל העוצמות, אנו נמצאים בימים קשים, אוי לנו כמדינה, לאיזה שפל הגענו.

  11. צמרת הפרקליטות מתנהגת כארגון עברייני:
    מחזיקה בכספת חומרים מפלילים על אישים שונים, במקום לפתוח בחקירה כדי לחשוף את האמת עוסקים בהסתרה כדי להפוך את האנשים הללו לבני ערובה בידיה ולעושי דברה …
    יש לזה שם: סחיטה באיומים….
    יואב יצחק חשף את הדברים הללו כבר לפני כמעט שנתיים אבל תקשורת המיינסטרים עברה על כך בשתיקה מוחלטת
    כך גם בעניינו של ליברמן…
    במשפט פאינה קירשנבאום הבכירה ממפלגת "ישראל ביתנו" אמרה במפורש שדבר מכל מעשיה העברייניות לא נעשה ללא ידיעת הבוס
    אבל באופן תמוה התביעה לא הביאה את ליברמן להעיד במשפט הזה ולו פעם אחת!

    הפרקליטות מאתרגת אותו ובתמורה הוא מפרק פעם אחר פעם את הממשלה וגורם לבחירות חוזרות פעם אחר פעם. במצב שנוצר הפקידים חוגגים והפרקליטות נמצאת בעמדת כוח.
    (לדוגמא: לאחרונה המשנה לפרקליט המדינה דינה זילבר העבירה הנחיה לבצע שימוע לילדי הפיליפיניות. זאת במקום לבצע את המוטל על הרשויות עפ"י החוק, לשלח את הפיליפיניות האלה חזרה למולדתם.
    ככה בפרקליטות סוללים את הדרך לשימועים דומים לילדי המסתננים מאפריקה כדי להשאיר גם אותם בישראל)
    התקשורת, (להוציא את יואב יצחק), שותקת שתיקה מוחלטת בעניין ונמנעת לשאול שאלות אמתיות

  12. ושאף אחד לא יטיף לנו שחייבים לשמור על המערכת "כי אין לנו מערכת משפט אחרת".
    א. על מערכת מלוכלכת כ"כ אסור לשמור.
    ב. מה זה "אין לנו מערכת אחרת"? חסרים עו"דים מצוינים בארץ, ואפילו יותר?
    מחליפים! מנקים את המערכת!
    תראו לאן הגענו כי מפלגת הליכוד לדורותיה שמרה עליהם, במקום לטפל בכל חריגה בזמנה.

  13. הפושע מנדלבליט מנהל את מערכת המשפט תחת שרביטו של ניצן חורץ גורלות ושוכח שחווה את החרב פפיות מהחונטה
    כל מצנרת הראשית בייוב בפרקליטות

  14. אין צו מרמים אותך החוק אומר שאם קיים צו חייבים להציגו אל תאמין להם ותן להם הזדמנות להציג את הצו עד לתאריך ולא יפורסם החומר !

  15. מה העונש שמקבלים מי שמפר צו איסור פרסום?
    בא תביא את החומרים ואני אפרסם אתם…..

  16. לצערי גם ביבי אשם שמינה אותו למזכירו ואחר כל ליועץ…למרות שאהוד ברק הזהיר את ביבי…למרות שהיועץ בזמנו הזהיר את ביבי…לאור כל מה שאתה טוען…ולאור כל מה שפורסם אז בפרשת הר פז…סביר להניח…שהפרקליטות…שי ניצן ואחרים…קבלו שבוי…עם תיק נגדו במגירה…הרי היועץ מהר פז תמיד טען שתופרים לו תיק…אז התיק בהקפאה…וכך קרה שגם לאחר שימוע…לא היה צריך את הפרקליטה והיא יצא לחופשה…וניסוח כתבי האישום נשארו…כפי שהם נקבעו על ידי הפרקליטות…אחרת…הר פז יתעורר…!!!

  17. אולי תחקור למה ביבי מינה את מנדלבליט? הסיבה היא מה שגילית. אפשר לסחוט את מנדלבליט ולכן טוב לביבי שהוא יהיה זה שיאשים את ביבי. ביבי היה איתו כשהפרשה התפוצצה והיה איתו כשרות דוד פוטרה ובעוד המון מקומות בהם גם ביבי וגם מנדלבליט גנבו סוסים יחד והסיבה היחידה שיש כתב אישום היא ששי ניצן וליאת בן דוד לא מוכנים לתת לזה להמשך.

    1. יש בעיה אחת קטנה עם כל התיאוריה שלך. אם מנדלבליט ״גנב סוסים״ ביחד עם נתניהו אז העובדה שמוגש כתב אישום רק נגד נתניהו מוכיחה את הטענה לאכיפה בררנית, ויותר מזה, לשימוש בתיקים פתוחים וחומר מודיעני כמנוף לחץ על בחירים לפעול לפי הנחיית דרג פקידותי לא נבחר. אנשים שממונים על אכיפת החוק לא רשאים לבחור אילו חוקים הם אוכפים ועל מי יוחל החוק.

  18. מי זה שומר על מנדבליט?
    אומר לכם עיתונאי ימני שידע ושמר בשקט שמה מנדסליט כפי ששיערו יסגור את תיקי נתניהו…
    החזיק בעז גולן בבטן ושמר בסוד והינה מנדבליט כבר לא חבר לדרך אז נפרסם …

    פרסם גולן פרסם!!
    כמו שדרוקר עשה אין סוף לחוקרים שהפכו לחקירות משטרה שלא היו נפתחות ללא דרוקר. …

    לא לבכות, להיות עיתונות אמיתית ולא רק שנוח לכם !!

  19. חובה לפרסם, זכות הציבור לדעת, ובעיקר לאור ההתנהלות של מנדבליט ופרקליטי המדינה בתיקי נתניהו.

  20. גם אני בעד ניקוי אורוות וחשיפת האמת אבל משני הצדדים הגיב:

    הפרקליטות היא קן צרעות שיש לחשוף. אין ספק ששי ניצן נחש, ויש להבין מה הולך שם בפרקליטות, ולחשוף את כל הקשור במנדלבליט, גבי אשכנזי, יואב סגלוביץ', נוני מוזס וכל מה שקשור בידיעות אחרונות.

    אולם ניקוי אורוות יש גם בימין וגם נתניהו צריך לצאת אל העם ולחשוף דברים שמסתובבים עלומים, כמו למשל המסמך המשפטי שרבים יודעים על קיומו בין ביבי לשרה, ושבו הוא מחוייב לכל מיני דברים. מה תוכנו של המסמך הזה, ומה יש להם להסתיר? האם שרה יודעת על ביבי כל מיני דברים שהיא מתחייבת שלא לחשוף? יש לציבור זכות לדעת.
    כמו כן, הציבור צריך לדעת מה בדיוק טיב הקשר בין ביבי נתניהו והעיתון ישראל היום ושלדון אדלסון. האקונומיסט חשף שראש הממשלה הוא זה שמאשר את הידיעות המרכזיות. תביעת דיבה לא הוגשה. האם הדברים נכונים? מה יש להם להסתיר? זכות הציבור לדעת.

    כמו כן, יש לחשוף חשבונות בנק והצהרות הון, ולהתייחס לשמועות לפיהם ליאיר נתניהו יש דרכון דיפלומטי שהמוסדר סידר לו, כדי שיעסוק בהפקדת כספים מפוקפקת הקשורה בחשבון בפנמה. אלו כולן דברים שעל הציבור לדעת.

    יש כל כך הרבה דברים לחשוף. בפרקליטות, בבתי המשפט, במשטרה, בכנסת, בבית ראש הממשלה (שאינו אדם פרטי) בלשכת ראש הממשלה, בעיתונות. את כל אלו יש לחשוף ולהביא לידיעת הציבור, וכך האמת, אבל כ-ל האמת, לא רק מה שנוח לאוהדי נתניה, כך הכל יחשף.

    1. גם גנץ וגם לפיד צריכים לצאת אל העם ולעשות מה שאתה ממליץ

      https://conspil.com/2019/01/benny-gantz-and-the-green-berets/

      https://conspil.com/2019/10/lapid-2/

      וגם גבי אשכנזי וגם אהוד ברק

      https://conspil.com/2019/11/perss-2/

      https://conspil.com/2018/10/lolita-frankist-wexner-cult-of-idf-barak/

      וגם אורלי אבקסיס

      https://conspil.com/2018/04/orly-levy-abekasis-lebeit-shatil/

      ואולי כדאי שגם אתה תצא אל העם ותחשוף בשביל מי אתה עובד וממחזר רכילויות חסרות חשיבות ומה בדיוק אשתך צועקת לך מהמקלחת כשאתה נמצא בבית שימוש ומה נכנס לחשבון הבנק שלכם מאיזה סוג של ארגונים.
      זכות הציבור לדעת, לא?

    2. גם אני בעד ניקוי אורוות וחשיפת האמת אבל משני הצדדים הגיב:

      לא. אני לא מעניין את הציבור. אני אזרח פרטי. לא נשוי ועובד במחלבת תנובה בצפון. נתניהו כן מעניין את הציבור. נתניהו לא אזרח פרטי. ככה פשוט.
      אגב, קונספיל אתר שעובד בשביל טראמפ ונתניהו. גולש בו ומכיר אותו. הכל ידוע ואין נסיון להסוות. כולם יודעים. הכל יש לחשוף.
      הרכילויות אינן זולות, פשוט אתה מדבר מפוזיציה. ראש הממשלה כבול בהסכם משפטי. רבים יודעים זאת. מדוע מסתירים זאת מן הציבור? זכותם של אוהדיו לדעת הכל לא?
      אני אומר לחשוף הכל. משטרה פרקליטות בתי-משפט, ידיעות אחרונות וישראל היום, גנץ אבקסיס לפיד אשכנזי סגלוביץ'. ה-כ-ל לחשוף. גם דברים שקשורים ברבין. ה-כ-ל.
      אתה אומר לחשוף רק חלק. אני אומר הכל, אתה אומר חלק. הפסדת, הראית שאתה לא-עצמאי. לכן אתה לא אוהב אמת וחשיפות, אלא אוהב את ביבי. מצפה שתמשיך להגיב שטויות ואני להראות את השטויות שלך.

  21. לא משנה מה נכתוב. שמים עלינו פס אחד גדול. לא סופרים אותנו. למה הם לא מתעלמים מהתיסכול של כולנו

  22. לחקור את החוקרים! גם באנגליה יש יחידה שתפקידה לחקור את השחיתות ברשויות החוק!!! הגיב:

    את מי מעניין צו איסור פירסום…
    תן לעיתונאי מחוץ לישראל לפרסם את הדברים ותפנה את הקוראים לפוסט או לאתר שלו!
    הדברים חייבים להתפרסם בלי שום שיהוי!!!

  23. אין אף אחד נקי כולם שם לקויים אף אחד לא ראוי …..ויש הרבה שינאת חינם עצוב ביותר!!!! מערכת מישפט ומישטרה ….ממזמן קלטנו שהכל חרטה ורק אחד שומר ומגן ….אין צדק בשום מקום חד משמעי הכל קומבינה לא צריך תואר להבין את זה!!!!!

  24. למה אתה מדבר.תפרסם את התמלילים.אדרבא לא צריך להפחיד ולאיים.כל פגם שחייב על החלטתו של היועץ בין שנעשתה כחוק או לא תישפט על ידי האזרחים במדינה.ליביה

  25. מערכת המשפט רקובה לחלוטין. עכשיו זה מכה בי, ההכרה שכל החורבן של גוש קטיף הרי היה תוצאה של אותה מערכת שתפרה תיקים לאריאל שרון! והרי רק כדי להימלט מהתיקים הללו הוא בחר במהלך הנוראי של ה'התנתקות'!!! אתם קולטים על מה מדובר???
    בעצם כל נבחרי הציבור כפופים לאיום הזה.
    מכאן שהפרקליטות, בג"ץ, היועמ"ש -הם הם שליטי המדינה ומי שלא סר למרותם מוצא עצמו נאשם בפלילים!!!
    חבר'ה, אם אנשי אמת אנחנו צריך לדרוש פירוק מיידי של כל המערכת. פירוק, חשיפה של חומרים, ואור השמש הוא המחטא הטוב ביותר.
    מישהו אמר ש'פרקליטות' זה מלשון 'פירוק אליטות'… לו יהי.

  26. כל הכבוד לך מר גולן על עבודתך העתונאית המעולה אל תוותר תדרוש לפרסם את הקלטות אהחנו איתך שבת שלום

  27. צו איסור פרסום על כל המעשים הפלילים של אנשי השמאל. לעומת זאת אצל ביבי הכל הודלף לתקשורת על ידי יד מכוונת בכוונה תחילה.
    קגב זה כאן שמאל= מחלקה יהודית בקגב= יבסצקיה

  28. אנחנו במדינה לא דמוקרטית ולא יעזור כלום החקירות של עד המדינה מסתירים את תמלילי השיחה של מנבליט מסתירים האם אנו מדינה דמוקרטית או מדינה שיש אנשים בה שהם מעל החוק והדין ואם כן אזי בואו נבטל את הבחירות שגם כך לא קבועות כלום

  29. החומר (שמע ותמלילים) אינו חייב להתפרסם בישראל דווקא. צו איסור הפירסום מוגבל לתחומי מדינת ישראל (בית משפט ישראלי לא יכול לאסור פרסום בחו"ל). וזהות המפרסם? עיתונאי זר. לא חשוב אם הוא צרפתי, קפריסאי או גרמני. רק חשוב שיהיה פרסום.פירסום כזה ישטוף מייד את הרשת …

    1. עדיף לך בית המשפט העליון: שופטי העליון ממונים עד פרישתם בגיל 70, אינם נדרשים לתת דין וחשבון בפני הציבור, אינם מבקשים את אמון האזרחים אחת לכמה שנים ואינם נושאים בשום אחריות להשלכות פסיקותיהם. הם יושבים במגדל שן על משכורות בסיס של כ-45 אלף שקל בחודש, עוד עשיריה כבונוסים, פנסיה תקציבית ופדיון ימי מחלה. יש שופטים שרק על ימי מחלה לקחו בסביבות החצי מיליון שקלים.

  30. לא הבנתי מה זה בדיוק- משרד המשפטים ביקש את הצו. מי זה "משרד המשפטים"? השר? פרקליט המדינה? היועמ"ש עצמו? מישהו יודע?

  31. לא הבנתי מה זה בדיוק- משרד המשפטים ביקש את הצו. מי זה "משרד המשפטים"? השר? פרקליט המדינה? היועמ"ש עצמו? מישהו יודע?

  32. מי הביא את מננדלבליט ?למרות שידע את כל זה ?כנראה שמי שהביא אותו חשב שיוכל לסחוט אותו והוא יהיה בכיסו ולא יפעל נגדו .ברגע שמנדלבליט פועל נגדו מוציאים את הלכלוך שלו וכך מנסים להשתיק .גם את מ"פקל המשטרה אלשיך הובא עי ביבי סולק עי ביבי והושמץ עי ביבי

  33. בועז גולן …פרשת הרפז מענינת אותך כמו השלג דאשתקד….חמורה ככל שתהיה גם אתה מגוייס. לעניין נתניהו !!!! שקוף

    1. ומגיד שכך…
      זה פוטר את הפרקליטות ומשפחת הפשע מביהמ'ש העליון לפעול ביושר ולהתנהל כחוק?
      וחכה שיפתחו את פרשת רות דוד…
      כל "המשפחה" של אהרון ברק תהיה מאחרי סורג ובריח

  34. אפשר לחשוב שמנדלבליט יקר, העריך כותב את כל הטקסטים של כתב האישום. לא אישיותו והתנהלותו של מנדלבליט מעסיקה את הכותבת, אלא האיש מהלפור.

  35. גם חרשים ועיוורים לא יאמינו למנדלבליט שלא עבר על החוק וששי ניצן לא סוחט אותו

  36. כמנהג השמאל הבזוי ההזוי והבוגדני מתבקש גולן לדאוג ולפרסם את הממצאים בתקשורת הזרה ובכך לעקוף את קנוניית השמאל ובית המשפט הנוהג כמשפחת מפיה וארגון פשיעה רחב ידיים.
    זו תהיה תחילת התפוצצות הבלון המפיונרי ומכאן נמשיך לפרשת רות דוד שתוליך להושבת המפיה השיפוטית בתא הכלא.

  37. גם אם מה שרשום נכון, זה לא קשור לעברות בהן חשוד מר נתניהו. יש מספר עצום של ראיות מסוגים שונים לאשמתו של מר נתניהו וגם אם מר מנדלבליט חשוד בדבר כזה או אחר אין בכך בכדי להוריד מהחשדות כלפי מר נתניהו.

    אני איש ימין אבל אני גם אזרח שומר חוק ומאמין גדול בשלטון החוק. אם יש צורך לבצע ניקוי אורוות אז שיבצעו. זה כאמור לא מוריד במאום מהחשדות הכבדים מאוד כנגד מר נתניהו.

    1. כול החשדות אינם אלא תפירת תיקים,,, שאל את נשיא המדינה ריבלין,,, להזכירך קהלני, נאמן,עורך הדין וינרוט שהיה עו"ד של ביבי, רפול,, ועוד,, ואולם כאשר מדובר באנשי החוק כגון גברת רות דוד המושחתת והנוכלת,, מפכל המשטרה דנינו,, גברת עדנה ארבל שפיברקה תואר שני(שופטת בעליון) וגם שלשלה לכיסה כ-200000 שח ועוד,, תיקים אלו קבורים עמוק בפרקליטות אז קודם כול יש לנקות את כול השחיתות בפרקליטות, ובבתי במשפט,ורק לאחר מכן יש להם את הזכות לבדוק אחרים בקיצור אני כאזרח המדינה רמת האמון של במערכת המשפט שווה ל-000000000

      ואתה אדון ימני זה בכלל לא קשור- אם אתה ימני או שמאלני מערכת משפט רקובה בדומה לשכננו

  38. מישהו יכול להסביר לי למה בועז גולן לא פירסם ישר ורק התרברב שיש לו הקלטות? הרי אילו היה מפרסם לא היה שומע כלל ממשרד המשפטים, כי הם לא היו מספיקים לשקר כאילו יש צו, או להוציא כזה צו.

    זו היתה התנהלות מוזרה מצד בועז גולן, בלשון המעטה. עיתונאי שיש בידו כזה חומר מפרסם אותו וזהו.

    1. דוד (47) – אתה צודק לגמרי. הרברבנות הזו עלתה לו ולכולנו ביוקר רב.
      בבית הספר היסודי הוא לא הבין את הפסוק אַל יִתְהַלֵּל חֹגֵר כִּמְפַתֵּחַ

  39. בקיצור המערכת שומרת עליו פרטים מפלילים ובאופן הזה היא מחזיקה אותו ב.. ודואגת שהוא יקבע מה שהיא רוצה

  40. לא יאומן. ממש מדינת דיקטטורה משפטית. העבריינים בפרקליטות עוברים על החוקים כמעשה שיגרה כך שהם יודעים זה על מעשיו של זה . מאזן האימה שומר על החונטה בקשר עברייני של שתיקה. כמו מגדל קלפים תוציא אחד וכל המגדל מטמוטט. צריך להתחיל מהעבריינית רות דוד.

  41. ובמקרה הכל צף עם קבלת כתב האישום. כמה נוח

  42. בועז גולן היה צריך לחכות עם ה"סקופ" שלו עד שיהיה בשל לפרסום ואז לפרסם את תמלילי ההקלטות ואולי אפילו את ההקלטות עצמן. במקום זאת הוא בירבר את עצמו לדעת במשך ימים אם לא שבועות ונתן למערת שהות להתארגן ולסגור אותו מכל הכיוונים. אם לא יהיה איזה עיתונאי בחו"ל שיפיץ זאת, התמלילים לא יראו אור גם בעוד 2000 שנים.
    —–
    על כאלה כבר נכתב: אַל יִתְהַלֵּל חֹגֵר כִּמְפַתֵּחַ.

    למי שלא מכיר את הפסוק:
    חֹגֵר הוא מי שחובש את בגדי הקרב.
    מְפַתֵּחַ – הוא מי שמסור את בגדי הקרב – לאחר המלחמה.

  43. את השחיתות של הפרקליטים אף אחד לא יחקור, אני לא אתפלא אם בקרוב מאד יזמנו את בועז הנועז לחקירה, אם זה יקרה, אנשי הימין יצטרכו לארגן מחאה במשך ימים עד להקמת וועדת חקירה והעמדת כל המעורבים מהפרקליטות והמשטרה והתקשורת והפוליטיקה לדין, אחרת- הלכה לנו המדינה והדמוקרטיה!

  44. את השחיתות של הפרקליטים אף אחד לא יחקור, אני לא אתפלא אם בקרוב מאד יזמנו את בועז הנועז לחקירה, אם זה יקרה, אנשי הימין יצטרכו לארגן מחאה במשך ימים עד להקמת וועדת חקירה והעמדת כל המעורבים מהפרקליטות והמשטרה והתקשורת והפוליטיקה לדין, אחרת- הלכה לנו המדינה והדמוקרטיה!

  45. מי יודע מה ייעשו בתקופה זאת. אין לנו אמון במערכת החוק והמשפט וכמו שקרה עם הפרקליטה רות דוד שחומרים נעלמו או נמחקו גם כאן יש סיכוי שיקרה מטעמים ברורים לשמור על מי שהם חפצים ביקרו ולא לאפשר דיון ציבורי דמוקרטי. בושה וחרפה. ממש גניבת דעת וזכות הציבור לדעת בעיקר כשמדובר בנושאי משרות בכירים ובכירות המשפיעים וחורצים גורלות.

  46. יש לפרסם מיד וגם אם יש צו האוסר בפירסום לדעתי אסור להמתין כי מי שמנהל את מישרד המישפטים יעשה הכל לינמנוע את הפירסום לכן אין שום חשש מפירסום ואחרי כן להיתמודד נגד צו המניעה מה כבר יכלו לעשות את האמת יש לגלות לציבור ומיד לפני הרכבת ממשלה זו או אחרת ישר כח אומץ ואל פחד

  47. לא שדברים לא ידועים של שמור לי ואשמור לך . אבל, כל פעם מחדש זה מדהים איך כל הדברים האלה איכשהו רוקמים את התיק של נתניהו בגלל השמור לי כמו גנץ מפכל לפיד מוזס, הדברים שעשה חפץ????מ פ ח י ד!!לחשוב שזה יכול לגעת בכל אחד.

  48. הגיע זמן שתשימו לב לזה , המארגן הגדול – אהוד ברק, המוטבים – בכירים במשק שהצטרפו לגייס החמישי , הנפגעים עם ישראל עקב חוסר חוק בעיניין ניגוד עיניינים וחוסר חוק "סוכן זר" שימנע אנשים שממומנים ע"י אנטישמים לשרת בשרות המדינה, התוצאה – השתלטות עויינת של גייס חמישי על מוסדות המדינה – https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001304462&fbclid=IwAR1vhPsAYRViwyqGE_xqBEMndHa7G2LyXOCMvxIpLY21dY9NxcLVJpHyE0E

  49. אני פונה לבועז גולן ואומרת.לו בדקתי בלשכת מנכל משרד המשפטים הם טוענים שאין שום צו איסור פירסום ולא ביקשו להוציא כזה.
    היועץ שקרן ומשקר במצח נחטשה שיש צו בעוד אתם מתרוצצים לבדוק משהו מסריח

    1. מנדבליט הוא איש ימין, בן איש ימין, הצביע לכנסת ליכוד, על דיברתי, הוא איש אמת ופועל על פי מצפונו בלבד. אבל, אבל, לא יעזור לו שום דבר . בסוף לא יהיה משפט, ביבי ינצח בבחירות וירכיב את הממשלה הבאה. זה נראה הזוי שמרו את הקטע הזה אצלכם ולא תתחרטו. אני במקומכם הייתי מבקש להעמיד לחקירה במכונת אמת את היועץ הקודם, מר ויינשטיין ושואל אותו שלוש שאלות שאחת מהן קשורה למעורבותו של עו"ד ויינרוט ז"ל בסגירת התיק ומעורבותו של דן גרטלר החרדי שהעמיד על הרגליים את אביגדור ליברמן שר"י שונא החרדים. יעלו ניצוצות עד השמים כאשר יתבררו הנסיבות לסגירת התיק. אגב, מחברת הספר מהפרקליטות "תיק אביגדור ליברמן" חששה לא פעם ששליחיו של ליברמן יפגעו בה פיזית. הסיפור עוד לא נגמר. ייחקר ויינשטיין !!!

  50. מר גולן יקר.
    אם באמת יש בידך את החומר, הרי שאתה יכול לפרסמו בלי בעיה בכלל.
    שלח את החומר לטורבטוטו (הכתב לענייני משפט) שגר בבונגלולו כפר קטן בשומבלולו מדינה מרכז אפריקאית במנהטן. ומשם להפיץ לעולם את הגילוי על מנדלבליט הרפז אשכנזי והפרקלישטות בירושלים.
    כך נדע כולנו כי אתה לא משקר, ואולי בעזרתו של הכתב טורבטוטו נגלה את האמת המסריחה.
    ונדע כיצד החרא ביקש להריח כמו "שאנל-5".
    ואולי נצליח לבער את הרע מקרבנו.

  51. אוי לנו ולמדינה עם פרקליטות מושחתת…מה שאנכנו מבינים היום. הגרמנים הבינו ב 1945

  52. אני רק שאלה, האם יתכןששי ניצן מיודענו מחזיק את הקלטות של מנדלבליט כאמצעי סחיטה,תגיש אישום נגד ביבי לא יפורסם. לאתגיש כתב אישום יפורסם. האם זו הסיבה שמנדלבליט השפיל את עיניו כשהודיע שהחליט להטיל כתב אישום על ביבי. ?????

  53. שידע הצבור בישראל. זו לא סתם סיסמה אלא מציאות. צפויים לנו ימים קשים מנשוא בקרוב. מלחמה גרעינית צפויה להתרחש בארץ ישראל ממש בקרוב. עם ישראל יסבול מאד ממלחמה זו בגלל כל הכופרים והערב רב שבו. האמונה הולכת ונחלשת וזה גורם לצרות רבות שהיו ועוד יהיו חלילה בארץ ישראל. לכן אני מציע להתייחס ברצינות לנבואות האמת ולשוב למקורות היהדות. להתחיל להתאחד שמאל וימין-אשכנזים וספרדים-חילונים וחרדים ויפה שעה אחת קודם. שלא תגידו שלא אמרנו לכם…

  54. צריך להפסיק את המלחמות הפנימיות כי בקרוב נצטרך להתמודד עם מלחמות חיצוניות גדולות וקשות הרבה יותר.אני מציע לשמור על כוחות נפש כדי שנוכל להתמודד עם מלחמת גוג ומגוג המתקרבת במהירות אלינו בישראל. אם לא נתאחד ולא נתאגד יהיה לנו קשה מאד להתמודד עם גוג ומגוג. מי שלא יקח ברצינות את דבריי יתחרט על זה בעתיד. אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים.

  55. אני איש ימני… מייחל לנתניהו לנצח בגדול ולהמשיך לשמש את מדינת ישראל כראש ממשלתה.
    שאלה קטנה… לאור כל פרסומי מנדלבליט ושחיתויותיו…איך קרתה התקלה שמינויו יצא לפועל ע״י ביבי ???
    האם ביבי ידע או לא? ואם לא ידע מי אשם שלא יידע אותו

  56. לתבוע את המנ בלטה על סיקור אוהד והדלפות לדנה וויס שמור לי ואשמור לך. מועדון סגור פרקליות יועמ"ש ותקשורת.

  57. יש לחקור את החוקרים ולמנות ועדת ביקורת על כל החומרים ..אשמור לי שאשמור לך כך זה עובד הזוי מדינה מתוקנת 2019 בושה שחיתות לשמה

  58. אני תומך במספר 6 תצפצפו ותפרסמו וגם יותר מכך..כתוב..כורה בור יפול בו.. וזה מה שיקרה לנבל המושחת מנדלבליט.וגם לשאר בפרקליטות וכן לראש המושחתים שי ניצן…עוד יבוא יום בקרוב והכל יודלף…מה עם גנץ הפחדן זה שאשתו שולטת עליו העילג..צריך לפרסם הכל ..!!! חייבים לצאת כולם לרחובות ארבע מיליון איש לתמוך בנתניהו..זה הזמן לפני שהשמאל ימסור את המדינה ויצרף את הערבים נגדנו..אוי ואבוי לרגע הזה…חילונים דתיים כולנו ימנים אחים אנחנו..צריך להקים צעקה ולהפיץ את הדברים גם בחו"ל..התקשורת בשאר הערוצים רועדים מפחד שנתפוס אותם במערומיהם..יורם שפטל ושכמותו צריכים להגן על נתניהו בכל מחיר..זו קריאה מחוייבת מכורח המציאות ומחייבת כל אחד מאיתנו אחים יקרים אסור לנו לשתוק..הרשימה המשותפת וכחול לבן וליברמן הבוגד מחכים בפתח הבחירות כדי למסור חצי מהמדינה…! מה יהיה על החיילים והחיילות שלנו שיהיו בריאים באשר הם..כבר היה חכם שאמר..לחישה באוזני מפקד מזעזעת צבא שלם..אנחנו הימנים חייבים לסלק את השמאל בבחירות..

  59. מודאג מאד ממה שמתחולל בתקשורת , פרקליטות , צמרת משטרה ,ברור לכולם נטיותיהם הפוליטיות . ועוד ידוע שרגש כמו נטיה גובר על כל שיקול אובייקטיבי. הקורבן הגדול הוא ביבי תפרו לו תיקים פלילים , שווקו את הפרטים ללוח הזמנים הפוליטי. הכל על מנת להוריד את ביבי למחוק פוליטית . אחרים עם עבירות חמורות יותר לא נוגעים. המחולל הגדול היא חלקים בולטים בתקשורת. מצב זה גורם לכל מתוסכלי נתניהו . מרידור , בגין , אולמרט , וכו׳ לנקום בביבי שלא ספר אותם.

  60. אדם לא יכול להוציא על חומרים שנוגעים בעניין שלו צו איסור פרסום!!!
    אחרת ,יש לו הרבה מה להסתיר,וראוי להפר את צו איסור פרסום כי הוא בעצמו לא נתן אף פעם הוכחות שיש צו איסור פרסום!
    מושחתים אמרנו?
    אחרי כל כך הרבה הדלפות בתיקי חקירות נגד נתניהו הגיע הזמן שירגיש בחזרה!!!!!!!!!!!!

  61. במקום לבכות לצאת לרחובות ככה הם יבינו טוב את מקומם כמה ימים והכל יסתדר או לחלופין שכל אחד יקח איתו 10 אנשים לקלפי זה בטוח יבינו

  62. ״ מה יקרה אם היועמ”ש יצטרך לקבל החלטה שקשורה לאשכנזי או בכלל למפלגת ‘כחול לבן״? ״
    אתה מתכוון כמו התעסקות בתיק פלילי נגד ראש המפלגה המתחרה, דבר שמסייע להם בקלפי?