תאגיד השידור השמאלני – נגדך ובכספך

אין שום תירוץ לבזבוז הון עתק מכספי משלמי המיסים כדי לממן לברנז'ה של השמאל תאגיד שידור פרטי

הפכו לזן נכחד. קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל מול זהבה גלאון | צילום מסך

תאגיד השידור הישראלי ממשיך לרענן את לוח השידורים היומי"

במשפט חגיגי זה נפתחה אמש הודעה לעיתונות שפרסמה חטיבת החדשות בתאגיד, ובה התבשרנו על הורדת תוכנית האקטואליה בהגשת אראל סג"ל וקלמן ליבסקינד. מה ה"רענון" המדהים שהגו בתאגיד במקומה? תוכנית אקטואליה יומית שתעסוק "בכותרות היום במגוון נושאים", ותוגש על-ידי לא אחרת מאשר גאולה אבן, שהצטרפה לרשות השידור אי שם בשנת 1993. אין ספק שמשב רוח "מרענן" שכזה, בן כמעט שלושים שנה, כבר מזמן לא ראינו.

הודעת התאגיד עוררה גל תגובות נזעמות מצד אנשי ימין, ובצדק רב. מזה חודשים ארוכים מקננת ברבים התחושה שעיתונאים ומגישים ימניים מודרים, נדחקים החוצה או מועזבים מן התאגיד בתואנות שונות, ואת מקומם תופסים במהרה אנשי שמאל מובהקים. ההודעה אמש הייתה מסמר נוסף בארון הקבורה של "נייטרליות" התאגיד הציבורי.

זה לא חדש. כבר בשלב הקמת התאגיד, אמיר איבגי, שהיה אחד המגישים הבולטים ברשות השידור, ניהל מגעים להשתלבות בתאגיד, אבל חטף טריקת דלת רמה. בראיון ל'מידה' לפני כשנתיים וחצי אמר איבגי כי "את התוצאות ואת הקולות שחסרים שם אנחנו רואים טוב מאוד על המסך". הזמן שחלף מאז הוכיח עד כמה מדויקת הייתה האבחנה.

מגמת הדרת הימין רק הלכה והחריפה. קחו למשל את אמילי עמרוסי, שהגישה בתחילת הדרך את יומן הערב פעמיים בשבוע ועוד תכנית ביום שישי. עם הזמן כנפיה קוצצו עוד ועוד, עד שאפילו התכנית 'אמילי והפרופסור' הייתה בסכנת ביטול. או בני טייטלבוים, המגיש הוותיק של 'הכל דיבורים' ברשת ב', שנדחק לערוץ מורשת בתאגיד. תחתיו נכנס קלמן ליבסקינד בליווי גנן שמאלני, שמשגיח שהילד חובש הכיפה לא ישתולל יותר מדי. ואולי המקרה הבולט ביותר – יעקב אחימאיר, שסיים קריירה מוצלחת וארוכה במיוחד בשידור הציבורי בטעם מר במיוחד.

בכל פעם שהראו את הדלת לאחד מקומץ העיתונאים הימנים שהצליח לשרוד, נכנס במקומו "אחד משלנו" – כלומר, שלהם – כזה שיתאים טוב יותר למה שהחבר'ה בטוויטר אוהבים לשמוע. במקום עמית סגל – חיים לווינסון; לראשות חטיבת החדשות מונתה אילאיל שחר, שבילתה כמעט 15 שנים בחממת גל"צ; במקום יומן הערב שהגיש רן בנימיני – תכנית דעות בכיכובה של שלי יחימוביץ'. ועוד.

המגמה ברורה לגמרי. מאחורי הקלעים מספרים העיתונאים הימנים ואנשי המערכת ב'כאן' על תחושות קשות מאוד. בשיחות סגורות מתגלה שב'כאן' אנשי ימין חווים יחס מנוכר וקשה, התערבות בתכנים, השפלות ופגיעה בהכנסה. מי שאיכשהו עוד נותר עומד על הסיפון קיבל מסר ברור: אין לך מקום של ממש בסירה הזו.

מה שבטוח, זו לא בעיה תקציבית. הנה, בזמן שהימנים בתאגיד הופכים לזן נכחד, בשנתיים האחרונות עולה שוב ושוב שמו של רביב דרוקר כיעד מרכזי של התאגיד, עם פיתוי בדמות חוזה שמן במיוחד. הוסיפו לכך תכניות כמו זו בהגשת גורי אלפי ולוסי אהריש, או את 'היהודים באים', שהפכו לתכנית שמאלנית הרבה יותר ופתחו עונה ברוח רדיקלית עבשה, ותקבלו את האמת: זה לא "ריענון" אלא טיהור פוליטי.

מי שלא סוגר – אדום

הריסון היחסי שאפיין את התאגיד בשנתיים הראשונות לקיומו הושלך בהזדמנות הראשונה. כל עוד חששו ב'כאן' מסגירה או קיצוץ, שיחקו שם משחק שקוף. כמה ימנים בתפקידים זוטרים, קצת כיפות וכיסויי ראש בעמדות ביניים, והביקורת שככה. לחלק מקוראינו יהיה לא נעים לשמוע, אבל גם חברי הכנסת של המגזר הדתי-לאומי קנו את הלוקש הזה ונתנו לתאגיד גיבוי חזק, לצד רבים בתקשורת המגזרית.

בין המתריעים הבולטים נגד הקמת התאגיד היו כותבי אתר 'מידה', שזיהו את הדינמיקה הזו עוד מתחילת הדרך, והבינו שכסף ציבורי משוחרר לעולם לא יוחזר, ושברגע שהרכבת יצאה מהתחנה, מוסד השידור הציבורי ילך בדרכו של כל ארגון ממשלתי: נטייה חזקה שמאלה במורד הזרם של האליטות הפרוגרסיביות זוללות המיסים.

התאגיד הפך למה שהוא נועד להיות מלכתחילה: כספומט של הברנז'ה, שמתחזק את זרוע יחסי הציבור של מפעל החינוך מחדש של השמאל הישראלי. הם נתנו לימנים לשחק קצת בבריכה, קצת שעות נפרדות לדתיים וביקורים מזדמנים בבריכת הפעוטות, אבל את הכסף הגדול, את המנגנון, זמן האוויר, הנושאים, המסגור, המסרים, העריכה והמונופול על התדרים הארציים – את כל אלה הם שומרים לעצמם. בערוגת השמאל הזו, הימין נדרש רק לדבר אחד: לשלם את הצ'ק.

יש רק פתרון אמיתי אחד ויחיד לנושא התאגיד והיה צריך לממש אותו מלכתחילה: לסגור, להפריט, לבטל, להעיף, לאיין ולהעלים. כל דבר אחר, כל נסיגה או פשרה, כל נסיון "להשפיע" או "לעצב" יהיו עוול היסטורי ובכייה לדורות. במדינה לאומית שוחרת חירות ושגשוג אין מקום למונופול דורסני של שידור ציבורי בתדר הארצי. על זה, רבותיי, שווה ללכת בכל הכוח. אפילו לבחירות.


גם לכם נמאס מהמקהלה החד-גונית בה אתם צופים מדי ערב על המסך? יש לכם הזדמנות לעשות עכשיו את הצעד הראשון בדרך לשינוי. תמכו באתר ‘מידה,’ רכשו מנוי חודשי בסכום צנוע ועזרו לתקשורת עצמאית להמשיך להתקיים 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

46 תגובות למאמר

  1. הימין לא בשלטון.

    כל מהפכה אפילו במדינת עולם שלישי היתה מתחילה בהשתלטות על בניין הנשיאות ובניין הרדיו.

    הימין עלה לשלטון ב- 1977 והיה יותר שנים בשלטון לכאורה מאשר המערך, מפלגת העבודה ולאחר מכן מפלגות אווירה כמו קדימה וכעת לפיד-גנץ.

    כשאתה בשלטון המשמעות היא ישום המדיניות שהצהרתה עליה בבחירות.

    הכנסת והממשלה משולות בעיני לילדות בת-מצווש בשמלה יפה ואולי אפילו איפור של גדולות אבל את ההחלטות החשובות לא מקבלת כלת השמחה אלא רק אבא ואמא שאלו הם: בג"ץ, יועצין משפטים ופרקידות שממנה את עצמה.

    רק לפני כמה שבועות ראינו עתירה לבגץ כנגד השר אוחנה איך העז למנות פקיד במשרדו ללא אישור של הגדולים.

    אבל אין לנו אלא להלין על רוה"מ נתניהו שמשל יותר מכל רוה"ח אחר אבל לא פעל לחלוטין כנגד ה- deep state. הצהיר במפורש ש"יגן על בג"ץ".

    בתקווה שאחרי לכתו של נתניהו אנשי הימין יבינו שהם לא ילדת בתמצווש.

    1. דברים נכונים.
      רק תיקון אחד: הימין שולט פחות שנים מהמערך וכו׳ כי הוא לא שולט ברצף מ77. אל תשכח שהיו בדרך גם פרס, רבין, ברק, שרון(מהרגע שהוא עזב את הליכוד לטובתמפלגתהאווירה ׳קדימה׳) ואולמרט.

    2. התקווה ללכתו של נתניהו זו התקווה של הבולשביק המצוי. את כל אחד אחר תחסלו ביתר קלות

    3. תן לנו מתכון מה היה על נתניהו לעשות מול התאגיד: הוא הרי ניסה לסגור את ערוץ 10 בגלל חובות הערוץ ומיד ארנון מילצ'ן (החבר של כנופיית רק-לא-ביבי) החליט לחסל אותו, כי הוא מסוכן מדי.
      אם אין לך מתכון בדוק, כנראה שהגעת לכאן לצוד אידיוטים שימושיים ולספר להם ש"רק-לא-ביבי".

  2. גם את שפטל העיפו מ-103 ואת גדי טאוב מהתוכנית של אראל סג"ל. משהו לא טוב קורה פה, מריח כמו קנוניה של הסמול.

  3. מה להלין. אצל ביבי זה חוק, לסבסד את הגופים העוינים. כמו הרשעות הפלסטינאצית, האירגונים הזרים העויינים.

    1. אתה הדגם של הרשעות הפלסטינאצית המודרך על ידי הפוליטבירו לכל נושא לגרור את נתניהו ולהכפיש ולהשחיר ולגדף מפני שנתניהו עומד לכם כקוץ מהגרון הוא המונע את השתלטות הפלסטינאצית על מדינת היהודים. כל החקירות בסגנון הסוביטי נפתחו נגד נתניהו ביום בו החליט על סגירת ערוץ 10 בגלל החובות. כולם התגייסו אז להפיל אותו. הנושא של המאמר הוא הפרטת התקשורת. אבל אתה בולשביק מאוס מסיח את הדעת לכיוון של נתניהו. כמה שאתה רקוב.

    2. מרקוס – אף אחד לא גרר את נתניהו לנושא להפך רבים בימין היו נגד הקמת התאגיד וכמובן גם השמאל היה נגד, נתניהו צעד להקמת התאגיד בעוז ובגאון נגד לחצים מימין ומשאל. גוף תקשורת ציבורית הוא בשום אופן לא מדיניות ימנית גם אם מי שמקים אותו חושב שהתאגיד יהיה מאוזן יותר משאר התקשורת השמאלנית. רבים בימין התחננו לנתניהו שידאג לתקשורת חופשית ובשום אופן לא לתקשורת ציבורית גם אם ימנית השמאל כמובן גם התנגד לגוף תקשורת ציבורי שלא אמור להיות שמאלני אבל משהוקם כמובן שלא היתה להם שום בעיה להתפרנס ממנו בנוחות ובמשך הזמן להטות אותו לכיוון "הנכון". אבל נתניהו החליט מה שהחליט למרות ההתנגדות מימין ואחרי זה כשנראו התוצאות בשטח הוא התחרט.

    3. לדודו. פרט, מי בימין התנגד להקמת התאגיד ודרש הפרטה מוחלטת? היו כאלה שבקשו להשאיר את המצב הקיים של רשות השידור. גם בית המספח העליון קשר את ידי מי שרצה להפריט את התחום לחלוטין. היחיד אבל היחיד שהיה בו סיכוי להפריט זה היה נתניהו, אבל לבד גם הוא לא יכול. מי היום בימין קורא להפריט חוץ מאשר האתר הזה? חבר כנסת אחד קורא להפריט? אולי השכל אתה מפריח קבוע של סיסמאות ו"עובדות" חסרי שחר, שמטרה אחת להם, להכפיש את נתניהו, מעוז הימין בארץ ישראל, כן נתניהו.

    4. מרקוס – חיפוש קצר בגוגל ותמצא קולות בימין מזמן כבר להפריט את השידור הציבורי – למשל כאן
      https://www.kav.org.il/28-%D7%94%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99/6-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99
      לומר שנתניהו לא יכל להפריט כי הוא היה לבד זה קישקוש. אף אחד בליכוד לא משמיע דעה אחרת מנתניהו ואם נתניהו היה הולך להפרטה מוחלטת כל הימין היה איתו היה לו רוב בכנסת בלי שום בעיה.

    5. לדודו. קו ישר זה קנה מידה? זה מחייב אותו לפעול לעשות משהו. מה אתה עובד עלינו, הכל כדי להכפיש את נתניהו? גם מידה בעד הפרטה. גם פייגלין ואנשיו. גם אני אז מה? אבל תראה פוליטיקאי אחד, חבר כנסת אחד, אולי השכל. נתניהו הוא הרי היחיד המבין לעומק את הכח של ההפרטה, אלא שאין לו עם מי לגשת למאבק הסיזיפי הזה. אין כמו נתניהו. אגב, גם קו ישר, לפתע תמך במסקנות הגזל של ששינסקי.

    6. יופי מרקוס, תמשיך להגן ככה על ביבי שלנו. בדיוק בשביל זה אני משלם לך.
      אסור שתישמע שום ביקורת מימין על ביבי, אחרת האדיוטים עלולים להפסיק להצביע לו, ואז מי יקדם את המדיניות שלנו בכנסת ובממשלה?
      נכון, יש לנו את בגץ, אבל השילוב הזה של בגץ מהצד המשפטי וביבי מצד הממשלה יוצר תנועת מלקחיים שמקדמת את ישראל אל הערכים שאנחנו מאמינים בהם.

    7. אדון סורוס. אתה בוט בולשביק שכיר חרב שנשכר להכפיש ולהשמיץ את נתניהו בכל מקום. אני כאיש חופשי ובן חורין תומך בנתניהו ובז לשכירי חרב מסוגך. היהודים תומכים בנתניהו

  4. אין כל צורך לצפות בנציגי המחבלים המצדיקים כל רצח של ישראלי/ת. אם אני ארצה לראות שרצח ישראלים זה שלום, אני אצפה ישירות ב-المنار. לא בחיקויים.

    זה טוב גם לשמירה על רמת ערבית טובה, מה שמועיל הרבה יותר לדו-קיום על שכנינו, מאשר כל מתרצי המחבלים על המסך 🙂

    אם פעם בכמה עשרות שנים, יפספסו האורחים ותתגנב להם דעה שונה מרצח ישראלים, לשידור – ניתן יהיה לצפות בה. תמיד צריך לדעת להבדיל 🙂 עד אז, נציגי החזבאללה יכולים לשהות באשליות שהם משדרים והם אפילו "עיתונאים". אתם יודעים, כמו זאת מהטמבלביזיה של הקוראיה הצפונית. גם היא בטוחה שהיא עיתונאית. בעיקר כאשר היא מדווחת על רצח צפון קוריאנים/יות שחשבו אחרת. בדיוק כמו אצלינו 🙂

  5. לראות את הפרקים האחרונים של היהודים באים ביום שישי בערב בזמן קורונה (כשכולם תקועים בבית)- עם בדיחות לא מצחיקות אנטי ציוניות ואפילו ממש אנטישמיות היה באמת מאוד מצער. לפני כן היה לי רושם שדברים משתפרים במידה מסוימת בישראל ויש כבר הבנה יותר טובה של המציאות כאן ורצון לחיים משותפים של ימין ושמאל והבנה מסוימת אצל מכרי לפחות שאנטי ציונות למשל לא קשור באמת לשמאל.
    א. מקווה שהקהל יצביע ברגליים
    ב. מקווה לראות את את אנשי המרכז בישראל צוחקים על קיצוניים, ביחוד על אלו שחושבים שביקורת עצמית זה אומר לצחוק על השכן שלך, צריך כבר לצחוק עליהם, יהיו הרבה עונות לסדרה שכזאת.
    ג. אשמח לראות את התאגיד נסגר אם זו ההתנהלות שלהם.
    ד. מקווה לראות ולשמוע את קלמן בכל מקום!

    1. רק תאר לך שהיו עושים תוכנית בידור בשם "הערבים באים" או "ההומאים באים" מעניין מה היה קורה…….

    2. ראיתי את ההתחלה של התוכנית הראשונה לפני כמה שנים וזהו.

      הבנתי באיזו שינאה מדברים שם ומציגים את היהודים והיהדות ואת התנ"ך.

      במקום להקיא העברתי לערוץ אחר ומאז זה מחוק עבורי.

  6. כותרת גרועה ! חבל.

    השורה התחתונה של המאמר טוענת: "יש רק פתרון אמיתי אחד ויחיד לנושא התאגיד והיה צריך לממש אותו מלכתחילה: לסגור, להפריט, לבטל, להעיף, לאיין ולהעלים. "

    מצויין, אבל איך המסקנה הזו מתיישבת עם הכותרת "תאגיד השידור השמאלני – נגדך ובכספך" ?
    מן הכותרת משתמע שבעית תאגיד השידור היא שמאלניותו. אז נניח שהתאגיד יעבור מהפך וישמיע רק דעות ימניות, אז הוא כן בסדר ?
    ומן הצד השני, נניח שהוא יאויין ויבוטל, ורשת תקשורת פרטית תפציץ דעות 'סמולניות', אז גם כאן תהיה דרישה "לסגור, להעלים" ?

    האינכם רואים כיצד הכותרת סותרת את המסקנה הסופית (הנכונה, כמובן) ?

    1. לא נכון.
      מהכותרת משמע שהבעיה היא שזה גם נגדנו(שמאל) וגם בכספנו. כל אחד בנפרד הוא ניתן להצדקה וקבלה אבל השילוב הוא פשוט בגידה.
      ברור שמערכת מידה מעדיפים לוותר על המימון ולהשאיר את הדעות אבל זה לא אומר שהם לא היו מסתפקים בהשארת השידור הציבורי אבל התאמת דעותיו לדעת הרוב.

    2. הכותרת מגדירה את התופעה. הדגש על המימון. אין לנו טענות על הדער שטירמר מרחוב שוקן הוא פרטי ויעשה כרצונו, אם כי גם הוא ממומן, כמה מטורף, על ידי מודעות ממשלתיות המוזמנות אצלו בשפע ללא כל יחס לתפוצה שלו. העקרון ברור, גוף פרטי המסכן את קיומו אם דעת הקהל נגדו, אין בעיה. גוף ממומן צריך להסגר.

  7. לא ראיתי שנזעקתם כאשר התאגיד זרק את לוסי האריש או ירון לונדון. בכל מקרה ההצעה לסגור את השידור הציבורי היא אות קלון ופגיעה בדמוקרטיה שכנראה לא ממש חשובה לכם.שדור צבורי הןא חלק מהמשחק הדמוקרטי וקיים אפילו בארצות הברית.

    1. אתה מתעלם מן ההקשר, הם לא נזרקו בגלל שמאלנותם – במקרה של לוסי לא בטוח שנזרקו בכלל.
      לוסי האריש השתתפה כמנחה בהפגנות פוליטיות, לא היה ניתן להתעלם מכך, אבל בכל אופן היא כנראה עוד קודם ניהלה מגעים עם ערוצים אחרים.

    2. הפוך, חביבי.
      "שרות ציבורי" הוא שרות של פוליטיקאים. זוהי מהות ה"ציבוריות". בכל גוף "ציבורי" קיים, השליטה והניהול הם בידי הפוליטיקאים. לא קיים אף גוף ציבורי שמי ששולט ומנהל אותו זה הציבור הרחב.

      לכאורה, הפוליטיקאים פועלים בשם ולטובת הציבור. האם זה מתקיים בפועל ? והשאלה כלל לא תלויה בממשלה ימנית או שמאלית, מושחתת או צדיקה, בישראל או בעולם. לשר האחראי, ולגוף עליו הוא אחראי, יש תפיסת עולם כלשהי, יש אג'נדה, יש מטרות. אם, לאחר השגת אלה, יש גם מקום לטובת הציבור, והשר איננו סוציומט מקצועי, אזי הוא גם יעשה למען הציבור, אבל … זה רק אם עדיין ישאר לכך מקום. וכמעט לעולם זה לא יקרה, כי בראש סדרי העדיפויות של הפוליטיקאי נמצא מי ? הפוליטיקאי.

      לו משחקי הגוגואים היו "שרות ציבורי" – נו, לא נורא. חשיבות הגוגואים למשחק הדמוקרטי,לחוסן המדינה ואזרחיה, לא מי יודע מה. דווקא בגלל שתקשורת חופשית כה מהותית לדמוקרטיה, דווקא בגלל שהיא המייצגת את חופש ההבעה, דווקא בגלל זה חייבים לנתק אותה מכל קשר לפוליטיקאים.

    3. העובדה ששידור ציבורי קיים בארה"ב לא הופכת אותו בהכרח לרעיון טוב.
      אין סיבה שהמשחק הדמוקרטי לא יוכל לעבוד גם בלי שידור ציבורי ויש אפילו בסיס רציני לסברה שזה רק ישפר אותו(ובדרך יחסוך לאזרח הקטן כספי מיסים שהוא באמת זקוק להם).

    4. מה אתה מקשקש. אין דבר כזה שדור ציבורי בארצות הברית, אתה לא מכיר את תחנות השידור האדירות העצמאיות של ארצות הברית? נכון, תחנת שידור ציבורית היא חלק מהמבנה הדמוקרטי אבל נוסח ברית המועצות. "דמוקרטיה עממית". אנחנו לא מזדעקים על שזרקו את קלמן, טוב מאד עשו, הוא שימש להם עלה תאנה, והוא היה זה שתקף את נתניהו בכל הכוח כשנתניהו רצה להפריט את התקשורת וסיכן את משרתו של קלמן. על זה נאמר, על דאטפך אטפוך

    5. אין שום קשר בין שידור "ציבורי" לבין דמוקרטיה.

      מעולם לא היית כל הוכחה ששידור "ציבורי" מאוזן יותר, משידור השקרנים מ-CNN (לדוגמא). לא לכל מילה אפשר לקשור את המילה "דמוקרטיה", ואז להאשים כדרך הסמול השקרן, את מי שחושב אחרת ממך ש"פגיעה בדמוקרטיה שכנראה לא ממש חשובה לכם".

      כיוון שאני, לא ממש ראיתי שנזעקת, כאשר הפסיקו להוסיף כלור לבריכות בארץ. בכל מקרה, ההחלטה לא לשים כלור, היא פגיעה בזכויות המיעוט. לכן, אתה נגד הדמוקרטיה. מה שנדרש להוכיח. לא שדמקרטיה , מעבר לניגוח, היית חשובה לסמול השקרן.

    6. משלם המיסים בארה״ב לא משלם על שידור ציבורי!
      נקודה!
      הכל מתרומות!

  8. גם את פתחי וזמרי הורידו לתקופה מסוימת והשאירו את "עד כאן" בלי ימנים.
    התכנית של תם אהרן מזכירה תכניות של קומיקאים אולטרה פרוגרסיביים בארה"ב
    גלית דיסטל במקרה הטוב מקבלת כמה סרטונים ב"תאגיד דיגיטל" והופעת אורח פעמיים בחודש במהדורת שישי של התאגיד.
    אם אני זוכר נכון ביום השואה הם שידרו תוכנית על חנה ארנדט.
    "סוכן תרבות", "בין השמשות", "חדר 101" כולם אנשי שמאל מובהקים.
    ב"סליחה על השאלה" אף פעם לא יביאו חרדים, מתיישבים, אנשי ליכוד, אנשי ימין, תושבי דרום תל אביב שגם נגדם יש המון דעות קדומות.

  9. לסבור את החממה השמאלנית הזאת שסוללת כסף ומשדרת למען השמאל בלבד !!!
    לא מוכנים לממן אותם יותר במאות מליונים !!!

  10. שודדים, גנבים, נוכלים, רמאים, מושחתים = שמאלנים!
    750,000,000 ש׳ח בשנה!
    750,000,000 ש׳ח בשנה!
    750,000,000 ש׳ח בשנה!

  11. ביבי אל תקשיב להם. תמשיך לתת לנו יד חופשית כפי שעשית עד עכשיו.

    1. בוט בולשביק מצוי שכיר חרב לגרור את נתניהו לכל נושא. הפרטת התקשורת זה הנושא, הסיכוי היחיד להפרטה נמצא בנתניהו בשלטון. וזה מפחיד אתכם

  12. התאגיד הגיע להישגים חסרי תקדים בגלל ובזכות הנהלה מקצוענית ומצויינת.
    כשהיתה לוסי אהריש קפצו מהימין ובכו.
    כשאין ערבים קופץ הברדוגו ומתבכיין.
    כשיש ימניים כמו קלמן וסגל וטאוב קופצים מהשמאל ובוכים
    כשהם מוחלפים בגלל רייטינג עלוב קופצים מהימין ובוכים
    לכן זו גדולה לנווט ולנהל את הערוץ הציבורי בעת הזו.
    ואלדד קובלנץ עושה עבודה מעולה. האירוויזיון בישראל יצירת מופת. יצירות המקור מעולות. סדרות מעולות. מערכת החדשות מעולה !
    אז יש מי שרוצה שוב להשתלט ולהרוס ולזרוע כאוס ולהשתמש בערוץ לטובתו האישית.
    להזרים את שקריו לציבור התמים.
    מוריד את הכובע בפני הנהלת התאגיד שעומדת מול כל נסיון משמאל ומימין לחבל ולחסל את הערוץ הציבורי היחידי.

  13. לפני זמן, פוטרתי מעבודתי בתאגיד. עד היום לא נמסר לי הנימוק לצעד זה. ראש הממשלה הגיב על כך באומרו כי פוטרתי על כי העזתי, באומץ, להביע את דעותי הפוליטיות. אמנם לא הסתרתי ואיני מסתיר את דעותי, אבל לאלה לא היה מקום בתכניה של התוכנית "רואים עולם", בעריכתי. יחד עם הפסקת עבודתי, שנכפתה עלי בלא נימוק, נוכחתי לדעת כי מנכ'ל התאגיד, אלדד קובלנץ, הערים עלי, לא נהג עמי ביושר. ולא אפרט כאן. אני רק מניח כי כך נהג גם כלפי עובדים אחרים.
    אשר לטענות על מגישים "שמאלנים" או "ימנים": לי לא איכפת מהן דעותיו של מגיש פלוני. לקברניטי התקשורת צריכה להיות חשובה תכונה אחת: ימני או שמאלני, ובלבד שינהג בהגינות בהצגת נושאי החדשות בהגשתו. ימני או שמאלי, כל אחד מהם, יכול וצריך להיות עיתונאי הוגן.

  14. לצערי הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
    חשוב שיש את מידה, גיא בכור ואחרים. אבל איפה פה השינוי? זה רק הולך כל הזמן לקיצוניות בולשביקית יותר ויותר.

  15. הפוליטרוקים מרשעות השידור משקרים? לא יכול להיות 🙂

    הנה רק עוד דוגמא אחת, בשקרי הסמולנים: https://www.kan.org.il/Item/?itemId=73048 בכתבה רק "שחכו" הפולטרוקים לספר לקוראים, שכל המתלוננים נגד עצרת הבחירות של נשיא ארה"ב, טיילו בהפגנות של מיליונים ללא שום מסכות ושום קורונה.

    אבל זה יעצור את השקרנים של "כאן"? מה פתאום, הם גם יספרו לכם שהדרישה של הנשיא, לקבל יחס זהה למפגינים הללו, היא "איום". מי צופה בשקרי הסמול? נכון, רק חזבאללה 🙂

  16. האויב האמיתי על שלטון העם הוא לא השמאל,אלא הימין ה"ממלכתי" [שזו מכבסת מילים לימין הרופס ונחיתי] הם מסנדלים כל יוזמה לשינוי הוגן,כחלון,מרידור,הנגבי,בגין והנדל וכל מיני עציצים המשרתים את מנגנוני השליטה של השמאל! יש לחדד מסרים ולוודא שנבחרי הציבור הימניים יהיו רק אלו המחוייבים למשילות.

  17. אנשים כמו בנט ושקד תמכו בפתיחת התאגיד, ולצערי הם נקראים ימנים. רק בישראל אתה יכול לחייב אזרח לשלם על מה שהמדינה תחליט מה טוב לך לראות ולהחשב ימני רק בגלל שאתה בעד רעיון ארץ ישראל השלמה. כמה עצוב כמה הזוי.

  18. בפועל מתעב הציבור את התקשורת הישראלית,ואינו קונה דבר מכל מרכולתה הרקובה הגיב:

    אשכול זה ימקד את הדיון הציבורי בהתנהלותה החמורה של התקשורת הישראלית שאינה משרתת את הציבור,שאינה מדווחת את המציאות,ושמייצרת מציאות וירטואלית בתקווה שהציבור הרחב יקנה את השקר ויקבלו כאמת.

    בפועל מתעב הציבור את התקשורת הישראלית,ואינו קונה דבר מכל מרכולתה הרקובה.

    מה שהתקשורת הצליחה ליצור זה הרבה הרבה אנטישמיות נגד ישראל ואזרחיה היהודים,ופעילות כלל עולמית נגדה המקבלת הדרכה מדוייקת כיצד ניתן לפעול נגד ישראל בצורה הכי אפקטיבית.

    הציבור הרחב מחכה להקמת ערוץ טלביזיה לאומי שייצגו וישרתו כראוי.ערוץ תואם פוקס ניוז הוא הכרח המציאות בישראל 2010.

    באשכול זה אציג את מעשיה ועיוותיה של מפלגת התקשורת הישראלית,כפי שמכנה אותה בדייקנות ד"ר גיא בכור.

    אפתח במאמר של בכור שכאשר קראתי אותו בפעם הראשונה נדהמתי מעוצמתו ומדיוקו הפלאי.

    מכאן עלינו לקיים דיון ציבורי גובר והולך שיוביל בהמשך לפתיחת התקשורת בארץ לגורמים נוספים הקיימים בציבור,על מנת לספק את המידע למרבית הציבור,מתוך נקודת הראייה והעמדה הלאומית יהודית ישראלית האוהדת,שתחליף את אספקת המידע העויינת החולנית המחליאה והמניפולטיבית המתבצעת במדינה החטופה שלנו מזה עשורים רבים.

    לעיון:

    https://rotter.net/forum/gil/20103.shtml

  19. התאחדות מרעילי הבארות בישראל הידועה בשם התקשורת הגיב:

    דברי פתיחה – שפטל:"התקשורת הישראלית המושחתת הפכה להתאחדות מרעילי הבארות בישראל!"
    מתוך שפטל עצבני ( 11/07/2010 )
    עו"ד שפטל פותח את התוכנית ומונה את הסיבות שגרמו לו להאמין שהתקשורת הממוסדת בישראל היא הרעה החולה של מדינת ישראל.

    מדוע מתנכלים על לא כלום לאריה דרעי? מדוע מתעלמים מ"פשעיו" של השופט אהרון ברק? "דירה להשכיר" – הגירסה המודרנית…

    http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FDIDHK&c41t4nzVQ=KL

  20. גלי צה"ל היא תחנה מיותרת ובזבוז משאבים ותקציב.

    הבלוף הגדול הוא שהתחנה משרתת את הדמוקרטיה והצבא.

    התחנה הזאת מתיימרת להיות שופר הדמוקרטיה והסולידריות של הצבא.

    בפועל היא תחנה גזענית, שהשדרנים הבכירים בה מהשמאל בלבד ,ושיבוץ האחרים נעשה רק על בסיס הייחוס.

    היא גם המפעל שמייצר את מרבית שדרני השמאל השולטים היום בתקשורת ,שהם שופר של המיעוט במדינה שלא אוהב את צה"ל.

    http://b.walla.co.il/?w=/3050/1744071

    תגובית 6

  21. 71 שנות שנאה עצמית - עד כדי הלקאה. 71 שנות בנים-של, אחים-של, חברים-של...לכו הביתה! נמאסתם! הגיב:

    71 שנות שנאה עצמית – עד כדי הלקאה.

    71 שנות כיבוש אוזני מאזינים ולבבות עיוורים מראות את המציאות.

    71 שנות בנים-של, אחים-של, חברים-של.

    71 שנות גניבת-דעת.

    71 שוד הקופה הציבורית.