המשטרה לא מאפשרת הפגנה מול בית בן ארי: "משתיקים את זכות המחאה"

מארגני המחאה מול בית המשנה לפרקליט המדינה קיבלו אמש מסמך שמתיר הפגנה מצומצמת במרחק רב ומוגבלת ליומיים בשבוע: "יש כאן אכיפה בררנית ופוליטית"

חוק שווה לכולם? עו"ד ליאת בן ארי | צילום מסך

משטרת ישראל מטילה הגבלות קשות על ההפגנה מול ביתה של המשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי, כך עולה ממסמך שנמסר אמש למפגינים ועליו חתום מפקד מחוז המרכז ניצב עמיחי אשד. על פי המסמך, המשטרה אוסרת למעשה לקיים מחאה כלשהי בסמוך לביתה של בן ארי במושב חירות בשרון ומורה למפגינים להתאסף במרחק רב, אך גם שם מתירה התאספות רק יומיים בשבוע למשך שלוש שעות. המשטרה מציבה אפשרות נוספת למחאה באזור קרוב יותר לבית, אך שם מאפשרת נוכחות של חמישה מפגינים בלבד וללא כל ציוד הגברה. לטענת ניצב אשד החתום על המסמך, תנאים אלה נקבעו "לאחר שאיזנתי בין הזכות לחופש ביטוי מצד אחד לבין שלום הציבור וביטחונו מצד שני".

המסמך המשטרתי שנמסר למפגינים אמש

המחאות מול ביתה של המשנה לפרקליט המדינה המשמשת גם כתובעת המובילה בתיקי נתניהו החלו בראשית השבוע שעבר, עם פרסום החשדות נגדה בדבר עבירות בנייה לכאורה שבוצעו בנכס בבעלותה בראש העין. מאז מגיעה לאזור כמעט מדי ערב קבוצה של מפגיני ימין, שהחלה בכמה מפגינים בודדים וצמחה לכמה עשרות. אורלי לב, פעילת ימין וממארגני ההפגנות "למען הצדק ולמען ראש הממשלה" אומרת בשיחה עם 'מידה' כי המשטרה "מתנכלת למפגינים".

לדבריה, "בכל יום מגיעים שוטרים וממציאים כל מיני תירוצים כדי להרחיק ולהשתיק אותנו. אנחנו לא מסיתים ואין שום אלימות במחאה שלנו. לא עשינו שום דבר נגד החוק, אבל המשטרה פשוט לא מאפשרת לנו לקיים מחאה ופוגעת בזכויות שלנו".

איך זה מתבטא למשל?

"כל יום יש סיפור חדש. בחלק מהערבים כיבו פשוט את האורות ברחובות של המושב אז נאלצנו להפגין לאור פנסי הרכבים. בערב אחר הגיעו אנשי הביטחון של המושב וטענו שאנחנו מפריעים לאירוע שמתקיים שם. אחר כך התקשרו אלי מהמשטרה ואמרו שוועד המושב ביקש שלא נגיע, ואתמול זימנו אותי להגיע לחקירה בתחנת קדימה וכבר איימו שיעצרו וירחיקו אותי. גם כמות השוטרים שעומדת מולנו כל ערב היא מוגזמת ממש ביחס למספר המפגינים. יש כל הזמן תחושה של הצקות וניסיון להתיש אותנו".

איך את מסבירה את ההבדל בין היחס המשטרתי אליכם לבין מה שקורה בהפגנות השמאל?

"האפליה ביחס בין הפגנות של ימין ושמאל ברורה לכל. לדעתי יש כאן אכיפה בררנית ופוליטית. בבלפור ובקיסריה מגיעים אלפים, מרעישים ומלכלכים ומבזים את סמלי המדינה. הייתי בהפגנה שלהם בקיסריה והמפגינים שם אפילו לא אפשרו לשיירת ראש הממשלה לעבור. הם מפגינים ממש ליד הבית שלו ואף אחד לא מרחיק אותם או מטיל עליהם מגבלות. אבל אצלנו כשיש הפגנה שקטה ומכובדת רק מנסים כל הזמן להפריע לנו ולהכשיל. זה נראה כאילו המשטרה מפחדת מול השמאל וגיבורה על הימין".

איך אתם מתכננים להמשיך עם ההגבלות החדשות?

"הביזיון הזה של ההגבלות הלא-חוקיות על הפגנה לא מייאש אותנו. אנחנו מתכוונים להמשיך להגיע ולהפגין ולהשמיע את קולנו, כמו כל אזרח במדינה דמוקרטית".

גורם מרכזי נוסף בהובלת ההפגנות מול בית ליאת בן ארי הוא פעיל הליכוד והצדק בוריס אפליצ'וק, אשר מספר בשיחה עם 'מידה' על מטרת המחאה. "אנחנו דורשים דבר פשוט מאוד: שליאת בן ארי תתפטר", הוא אומר. לדבריו, "יש כאן פרקליטה מושחתת לכאורה שסרחה וחשודה בביצוע עברות בנייה ומיסוי, וגם לכאורה רכשה את הקרקע לא לפי תנאי המכרז. זו האישה שמובילה את חקירות נתניהו, שגם בהן נעשו הרבה עברות לכאורה. לא יתכן שמי שאמורה לאכוף את החוק ולשמור עליו תתנהל בעצמה כמו עבריינית ושקרנית לכאורה".

אפליצ'וק מתאר את השתלשלות העניינים מאז החלו ההפגנות במושב חירות לפני כעשרה ימים. לדבריו, "בהתחלה היינו פחות מחמישים איש ובכלל לא היינו צריכים אישור משטרתי, אבל כבר בערב הראשון כשהפגנו מול הבית הופיעו פתאום ניידות ושוטרים. בימים שלאחר מכן הזיזו אותנו לכיכר הסמוכה, ובהמשך בכלל לחנייה מסחרית שרחוקה מאוד מהבית".

מפקד מחוז מרכז טוען שההגבלות על ההפגנה מול בן ארי הן חלק מ"שמירה על שלום הציבור"

"אין שום פגיעה בשלום הציבור ושום אלימות בהפגנות שלנו. נכון שאנחנו מעבירים מסר חריף נגד ליאת בן ארי, אבל ההפגנות הן שקטות ואנחנו מקפידים לשמור על כל ההנחיות וההוראות של השוטרים. יש שיח מכובד ומעולם לא ניסינו לעשות משהו נגד החוק. לכן המסמך שקיבלנו אתמול מהמשטרה הוא מסמך מביש במדינה דמוקרטית. אחרי שקראתי אותו ובתור יוצא ברה"מ, אני יכול להגיד שמפקדי משטרת פוטין יכולים לעבור השתלמות בישראל איך להשתיק מפגינים ולמנוע מהאזרח את הזכות הבסיסית למחות. זה דבר מעציב ומדאיג מאוד".

מאיפה לדעתך נובע ההבדל ביחס אליכם לעומת התנהלות המשטרה בהפגנות השמאל?

"אין לי הסבר חוקי לדבר הזה. ההסבר ההגיוני היחיד הוא שיש כאן אכיפה בררנית. אין יותר חוק שווה לכולם, והוא מופעל רק לפי מה שנוח באותו רגע למשטרה או למערכת המשפט. הרי הייתה רק השבוע החלטה של השופט מינץ לפיה מותר להפגין בבלפור גם בשעות מאוחרות וגם תוך פגיעה בחיי השכנים, כי זכות המחאה היא זכות בסיסית שעולה כל זכות אחרת. אז דווקא אותנו מגבילים, כשאין בכלל מה להשוות בעוצמת ההפגנות והרעש שלהן? יש פה אפליה ברורה והוראת משטרה בלתי-חוקית בעליל".

אולי יש בכל זאת הבדל בין הפגנה מול בית ראש הממשלה לבין הפגנה מול בית של אדם פרטי

"זה נכון שליאת בן ארי היא עובדת ציבור ולא נבחרת ציבור, אבל הכוח שיש לה בידיים חזק יותר ממה שיש להרבה פוליטיקאים. היא הרי חתומה על כתבי האישום המופרכים נגד נתניהו, ובפועל בעצם משפיעה השפעה אדירה על סדרי השלטון במדינה, עם מחול השדים הבלתי פוסק סביב החקירות וההדלפות שכולן תוזמנו לפי סדר היום הפוליטי. לפקידים בישראל יש כוח בלתי מוגבל והם למעשה השליטים, אז אסור להפגין מול הבית שלהם?".

לדברי אפליצ'וק, ההגבלות החדשות על ההפגנה לא מייאשות אותו אלא רק מחזקות אותו להמשיך. "אני לא מתכוון לוותר ואמשיך להגיע להפגין למרות הכל. לפני שלושים שנה עליתי ממדינה אנטישמית וטוטליטרית למדינת היהודים. אין לי ארץ אחרת. יש פה מלחמה על הבית ואין לנו ברירה אלא להמשיך ולהיאבק. התקשורת לא מסקרת אותנו ומתנהלת כאילו אנחנו לא קיימים, אבל אנחנו נמשיך וננסה להשפיע על התודעה הציבורית".

עורך הדין חור אוריאל ניזרי, המייצג תושבי השכונות רחביה וטלביה בירושלים בבקשתם להעביר את הפגנות השמאל למיקום אחר בשל הפגיעה הקשה בחיי השכונה, אמר בשיחה עם 'מידה' כי החלטת המשטרה בנוגע להפגנה במושב חירות "מייצרת אפליה קיצונית".

לדברי עו"ד ניזרי, משטרת ישראל קבעה בהחלטותיה האחרונות "סטנדרט חדש של אפליה בעניין ההפגנות": "מצד אחד המשטרה יודעת להטיל הגבלות קיצוניות על מחאה מול ביתה של ליאת בן ארי ומהצד השני לא אוכפת ולו את הדין הפלילי, בהפגנות בשכונות רחביה וטלביה. זו התנהלות שמעלה חשש ממשי כי המשטרה פועלות ממניעים פוליטיים שהם פסולים וחמורים ביותר, ותוך אפליה בין אזרחים הגובלת בפלילים". עו"ד ניזרי הוסיף כי "אנו נדרוש את מיצוי הדין עם מפרי החוק. החוק איננו צחוק ואינו המלצה או הלצה. אנו קוראים עוד הבוקר למשטרת ישראל להשוות את התנאים למחאה במושב חירות לתנאי המחאה בירושלים, והחלת דין אחד לכל האזרחים".

***

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "גם בתקופה מורכבת זו המשטרה מאפשרת לכל אזרח את זכות המחאה בשוויוניות וללא משוא פנים, ללא כל קשר לנושא ההפגנה וזהות המפגינים ובהתאם לחוק ופסיקת בימ״ש. בהתאם להחלטת בג"צ בנושא, אין לאפשר מחאות ליד מעונם הפרטי של אישי ציבור (בשונה ממחאות בסמוך למקום עבודתם או מעונם הרשמי). בהתאם המשטרה פועלת מכוח סמכותה להציב תנאים שיאפשרו את המחאה כחוק במרחק מהבית".


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

52 תגובות למאמר

  1. משטרה מושחתת. זהו מעון רשמי של ראש ממשלתנו האהוב, אבל זה גם מעונם הפרטי של עשרות משפחות הנפגעות מההפגנות של הבולשביקים. המעון הרשמי של ראש ממשלתנו האהוב אינו עומד בנפרד יש לו שכנים, יש שם רחוב שלם. למה מותר לפגוע במעון הפרטי של עשרות המשפחות? גם אם ההפגנה לא נגדם, אבל למעשה היא פוגעת בהם

  2. המשטרה מתעקשת לאמת את הסיפור הנושן על שוטר שיודע לקרוא ושוטר שיודע לכתוב?

    השוטר שכתב את התגובה, כנראה "לא מכיר" את ההפגנות שנערכו *מול* ביתו של מנדלבליט, לפני שבג"צ ניאות להרחיקן ל-120 מטר (!) ממנו ו/או לכיכר גורן ו"מפגינים" שהגיעו לבית כנסת בו הוא מתפלל.

    וזו רק דוגמא אחת. אבל המשטרה עסוקה בלעזור לסמול בניסיונו לערוך הפיכה אלימה (כמו כל סמול בהיסטוריה), במקום לדברים שהשוטר המגיב משקר שהוא דואג להם.

    1. הדמוקרטיה פשטה את הרגל הגיע זמן שהעם יתקומם נגד בתי המשפט והמשטרה די עברתם כול גבול העם על סף התפוצצות

    2. ההבדל בין מושחת שמאל למושחת ימין היא, מושחתי שמאל אין להם אפילו קמצוץ של בושה!

  3. קצין אגם אם אתה מפר החלטה של בית מישפט מה אתה מצפה מאזרחים אתה שוטר שמיצר עבריינים כשהם לא אתה אפס זה עניו של זמן שצביר במדינה יפרקו את בית מישפט פרקליטות מישטרה זה עניו של זמן ואתה אשם בזה אפס

  4. צבועים, ההפגנה מול ביתו של ראש ממשלה מותר? ומול ביתה של בן ארי אסור? עד מתי תמשיכו עם המסר הכפול שהפגנות זה זכות יסוד בדמוקרטיה ? לא להאמין. זוהי שחיתות וכולם צריכים לעמוד לדין.

    1. זה לא אותו הדבר. אם אתה לא מבין את ההבדל יש לך בעיה.
      אלה מפגינים נאורים ואלה מפגינים ימניים.

    2. הסיבה ככל הנראה היא שנתניהו נבחר ציבור ובן ארי אינה כזו. לכן עושים את ההבחנה. לא שזה מניח את דעתי. לא חושב שהשכנים של ראש הממשלה צריכים לסבול מהטירוף שמתחולל שם. מה גם שהטירוף הזה לא יוביל לשינוי שהם מייחלים לו. סתם צועקים ומטנפים. ראש הממשלה יעזוב את מעונו רק אם יחליט ללכת שוב לבחירות.

    3. שהשמאל הפגין ליד ביתו של מנדבליט זה היה בסדר. ואיפשרו את זה. למרות שהוא לא נבחר ציבור. רק שהימין מפגין אז זה אסור. בקיצור צריך להפגין כדי להראות את האבסורד ושכל המציביעים יבינו שחטפו להם את המדינה

  5. אז לפי המשטרה ראש הממשלה והנשיא צריכים להיענש על כך שמעונם הפרטי הוא גם ״מעון רשמי״(מה ההגדרה של זה?)?!

    1. פוליטיקאים צבועים ומגעילים.שיספר מה הוא עשה לערבים בשירות הצבאי שלו.ממש לא הדליק להם אורות.

  6. בהפגנות נגד מנדלבליט הגבילו לפעם בשבוע, שלוש שעות, וגם רחוק מאוד מהבית שלו.
    ההפגנות מול בלפור הן לא מול הבית של נתניהו אלא מול בית ראש הממשלה. יש הבדל

    1. חחחחחח
      אתה חושב שאנחנו אידיוטים, עבריינים כמו בשמאל?
      כרגע ישנו מצב, כמו בלבנון, שהחיזבאללה/מערכת המשפט בארץ חטפו מדינה.

      מקווה שזה ישתנה בקרוב.

    2. מה?

      לאחר שנים של הפגנות מול ביתו, היו צריכים ללכת לבית משפט כדי להרחיק ל-120 – ולא כל המפגינים בכלל נשמעו לזה – ואתה מספר לנו איפה מפגינים איך?

      לשקר אתה יכול אצלך בסמול כהרגלכם. לא לישראלים שרואים כבר בעיתונות, מי מפגין איפה.

    3. ההבדל היחיד בין ״בית ראש הממשלה״ ל״ביתו של נתניהו״ הוא סמנטי. זה מקום המגורים הנוכחי שלהם בדיוק כמו שהביתשלך הוא מקום המגורים שלך.
      חוץ מזה, הפגנה מול בית ראש הממשלה היא גם מול הבתים של השכנים או שגם הבתים שלהם הם רשמיים?

    1. צודק היא לא איש ציבור כמו ראש הממשלה אלא עובד ציבור. השאלה אם יש הגנה מיוחדת לעובד ציבור ביחס לעבירות שעשה שלא במסגרת עבודתו הציבורית

    2. אז אם היא לא פוליטיקאית אסור להעביר ביקורת על ההתנהלות שלה? מי קבע שהציבור יכול למחות רק נגד פוליטיקאים? מאיפה אתם ממציאים את הקביעות ההזויות הללו? מי שירד מהפסים זה השמאל עם הכרזות מטופשות, חסרות כל ביסוס חוקי או מוסרי. בניגוד לפוליטיקאים (שלמרות התעמולה רבים מהם אנשים הגונים), שנבחרים בבחירות דמוקרטיות, לציבור יש רק דרך אחת למחות על התנהלותם של פקידים מושחתים לכאורה, וזה ע"י עתירות לבג"ץ או ע"י הפגנות. זאת זכות דמוקרטית בסיסית!

    3. היא עבריינית שנתפסה מאיימת ומשקרת על כך לבית המשפט (כתבה (!) בתצהיר שלא היו דברים מעולם אך מאחר והוקלטה, היא ושליחיה, נאלצה להודות ששיקרה).

      לכן. עצם העובדה שאתה מתעלם מעובדה ידועה זו, אשר פורסמה בעיתונות הכללית ומגדף, מוכיח שכמו כל סמולני – אתה משקר ומנסה לקלל, במקום לעסוק בדיון ענייני.

      ולא, להבדיל משקרני הסמול, אינני רוצה עבריינית ממונה על אכיפת החוק.

  7. היום התברר סופית השמאל בישראל השתלט בבית המשפט בצבא ובמשטרת ישמעאל קומץ של הזויים שולטבמדינה לא יעזור ר"מ ימני שר, ח"כ, בחירות לא נחשבות, הצמרת בארגונים נשלטת ע"י הומואים =שמאל חורבן בית שלישי הלכה המדינה היפה שבנינו בדם ילדינו ואחינו
    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"

  8. מרידור דני

    לפני 3 ד'

    מעריב,אתם לא תמחקו. 130 הרוגים במדינת אוייב כלבנון,בישראל הממסד הבטחוני,ממשלת ישראל ,המטה הכללי,עירית תל אביב,מכריזים על אסון בלבנון! מלחמת לבנון השניה,נהרגו חיילים יהודים קדושים וגם יהודים מעל 100 הרוגים במלחמת לבנון השניה! מדוע לא מכריזים אסון? מדוע לא האירו את עירית תל אביב??? מדוע לא הורד דגל ישראל לשבוע??? מדוע אין הפגנות זעם בישראל אז. יש לנו, מטה כללי של צ.ה.ל רקוב כבר עשרות שנים,גם ממשלות רקובות מדוע הרסו והחריבו את גוש קטיף, הרס הרבה יותר גדול מלבנון ולא הוכרז אבל??? ואסון?

    השב

  9. צריכים לשאול את גנץ למה פתאום הוא לא מגן על זכות ההפגנה הקדושה שהוא כל כך שיבח אותה בבלפור???

  10. ליאת בן ארי
    לכאורה עברה עבירה חמורה היא ובעלה
    כאשר הצהירו ושיקרו במכרז לרכישת דירה
    וגם עברה עבירה על הרחבה ושינוי הדירה
    ללא היתר מרשויות החוק
    אותה לא מעמידים למשפט פשוט כי היא
    מקורבת לאנשי החוק היכן רשויות החוק
    במדינה

  11. מה קרה ???? אהרון ברק בזמנו הגביל בשעות ובן ארי
    למה לגמרי אסור להפגין ולשרה היקרה לראש הממשלה שלנו למשפחתו וכל השכנים מה בדיוק קורה שם
    חברה זה לא בסדר לגמרי גם השטח הבנוי ללא אישור צריך לקחת
    בחשבון אם זאת דמוקרטיה אז קדימה

  12. אין כאן אכיפה בברנית פה מדובר בבית פרטי בבלפור זה מעון ממשלתי ולא םרטי בקיסריה נוהגים בדיוק כמו כלפי ליאת בן ארי

  13. זה הבית הפרטי של בן ארי בחפור זה המעון הממשלתי מבנה ציבורי, בקיסריה נוהגים בדיוק כפי שנוהגים לגבי ביתה של בן ארי.

  14. דרך אגב עמיר מולנר ומשפחת אברג'יל רוצים לארגן הפגנות ולהטריד את השוטרים והפרקליטים ששלחו אותם לכלא. למה אסור גם להם? בין הפותרים נכונה תוגרל מילגה למכללת מאותגרי משפט.

    1. השוואות זה לא הצד החזק שלך, ואם כבר מאותגרים – אולי כדאי שתבדוק איפה בדיוק גב' בן ארי השיגה את התואר שלה במשפטים

  15. לדעתי הפגנות ליד בתי אנשים לא מתאים.
    שיפגינו בכיכרות.אבל אם יש יחס סלחני לשמאל המתפרע והחולני בהפגנות המבישות אז בושה למשטרת ישראל על ההגבלה לה9גין מול גב'בן ארי אם יש סיבה. ובמקביל להטריד את ראש הממשלה ומשפחתו באופן נוראי .כאילו שזה עיקרון מקודש להפגין כשזה נגד ביבי.
    לא מתאים לשר בטחון פנים לאשר זאת.יש לי מחשבה שהוא לא מעודכן אחרת היה משנה זאת. מאחלת לכולנו הרבה רוגע וחיים טובים מתוך צדק לא בררני.חבל.

  16. הטינופת בהתגלמותה
    אלה שומרי ה"דמוקרטיה"

  17. משטרה – לא יתכן שבבלפור לא חשוב בטחון הציבור ובמושב חירות יש חשיבות ברורה ומכוונת לשמור על בטחון הציבור
    אם אתם בונים על קידום או על כתבה אוהדת מצד שמאל אינכם אלא טועים וחבל…
    תנו שירות אחיד לכולם ותשתדלו

  18. אחרי הבחירות צריך לקצץ סמכויות הרבות
    שניתנו לשוטרים ,הם נהיו השופט, המוציא לפועל ,והתליין .ומי נתן להם גם להרביץ ולחנוק
    אזרחים זה אנחנו הממשלה,והפרקליטות
    הם לא אבא ואמא שלנו תארו לעצמכם המשטרה
    מכה את ילדינו מול הפנים שלנו הרי כל דבר
    שנתערב יעצרו גם אותנו בעילה של הפרעה
    לשוטר במילוי תפקידו מה הגועל הזה
    לקצץ מיד בסמכותיהם מיד.

  19. אי אפשר להפוך הפגנות מול בתי פקידי-ציבור לנורמה. אין להם אמצעים לההתמודד עם זה כמו שיש לרראש מנשחה שגר בעצם במבצר מבודד ומוגן ע"י מערכת שלימה וברציפות.
    מתנהלת בישראל מערכה תוקפנית נגד אנשי מערכת המשפט – שופטים עליונים ופקידים בכירים – כי זה מועיל לאינטרס של כל מיני גורמים, כמו ימינה ונתניהו עצמו, שבית המשפט "מפריע" להם בכל מיני דרכים.
    להרבה פה הצורך להדוף זאת הוא כבר במדרגה של הצורך להדוף איומים מהחמאס ומהחיזאבלה. כי שלימות המדינה בשני המקרים על הפרק.
    למרבה המזל יש עתה ממשלה עם גנץ וניסנקורן שפועלים בנחישות בענין. ועוד למרבה המזל נתניהו ממולכד עתה איתם כי בסקרי דעת הקהל הוא צונח בהתמדה והאיום של בנט עליו, אם תהיה עוד מערכת בחירות, יותר חמור מבחינתו מזה של גנץ. כמו כן החרדים עליהם הוא נסמך גם לא מעוניינים בבחירות (משיקוליהם העצמיים שלהם כרגיל וכמובן).
    כך שיש תקוה

    1. לשקר אתה יכול למי שלא יודע שהפגנת שנים, מול ביתו של מנדבליט.

      פלשת לבית הכנסת בו הוא מתפלל ועכשיו אתה משקר שזה אסור? למזלינו, הישראלים יודעים שתקוותו היחידה של הסמול זה לשקר ולרצוח ישראלים, תמורת פרסים מאוסלו.

  20. המשטרה משפילה את הימין. המשטרה היא לטובת השמאל בצורה מובהקת ואפילו לא מנסה להסתיר זאת.
    בושה וחרפה למשטרת ישראל!

  21. אדוני השוטר, זה ממש לא נכון מה שאתה טוען, אם אסור להפגין מול בתים פרטיים, מדוע אישרתם הפגנה מול ביתו של השר אוחנה , או השר כץ….כי זה נוח לכם ..

  22. התגובה ההולמת ביותר, שלטים הרכבים מבריסטול. העם דורש א ) התפטרות מיידית של רות דויד ב) אדון היועץ הוציא את הקלטות מהבוידעם לציבור. וכן הלאה כל אחד והפיטגם המנצח שלו. וכך הם יבינו שהאמין,לא מטומטם ולא יתן לחוצים להחזיר אותנו.לימות אוסלו וכדומה.

  23. זה ממש ברור, השופטים רואים את חבריהם מפגינים ונותנים להם את כל התמיכה בהפגנות. לא רוצים לפגוע בחברים שלהם שופטים ועו"ד ולכן לא נותנים להם את הזכות להפגין בכל מיני טענות סרק. מדינת משטרה ופרקליטות ובתי משפט.

  24. במשטרה יש מנהלים מנוולים.
    למה הימין לא מצליח במשך עשרות שנים לנקות את זה???
    מקווה שאוחנה יצליח.

  25. חולדאי צריך לעמוד לדין פלילי בגין פגיעה בביטחון המדינה.יחד איתו נתניהו,השמאלן הבלתי נלאה:מעביר סיוע הומניטרי למדינות אוייב,כמו לבנון,סודן ואריתריאה.מגייס ערבים לסיירת מטכ"ל,לשב"כ ולמוסד.בלי שום חוצפה.צריך להעמיד לדין פלילי את השב"כ,המוסד ואמ"ן,על פגיעה בביטחון המדינה!!!
    איזו חנפנות למדינות ערב–על חשבון גבו של הציבור היהודי וחללי מערכות ישראל.איזה ביזיון!!! גם לפיד צריך לשבת בכלא,על חבירתו לח"כ ערבים,עוכרי ישראל.פעם האמינו שזו צריכה להיות מדינה של יהודים.לא מספיק ש–100,000 יהודיות כבר נשואות לערבים? נתניהו מסייע לאוייב,כדי להתחנף לשמאל כדי להפחית הפגנות נגדו.השב"כ המוסד ואמ"ן צריכים לשבת בכלא על בגידה בביטחון המדינה!!!

  26. בן ארי מנוולת ומושחתת כמו כל הפרקליטות והמשטרה.שוטרים גונבים סמים ומוכרים אותם,סוחטים דמי פרוטקשן ממשפחות פשע וסוחטים מינית נערות ליווי.השחיתות בישראל היא בכל מקום.
    ככה המדינה הזאת מתנהלת.גם אהוד ברק גנב,דרעי גנב– ויושב בכנסת.הכל מבוסס על סידור ג'ובים.כמו במקרה של יעקב פרי,שבכלל לא היה בצבא,אבל טען שכן.הכל שקר.המשטרה מגנה על ביבי,בהפגנות,אבל דופקת אותו מאחורי הגב,יחד עם השב"כ.השב"כ רצח את רבין,אישר פיגועי התאבדות כדי לאפשר לחמס לעלות לשלטון–והתגאה והפיץ זאת,הכל על חשבון יהודים שנפגעו מזה.ביהמש"ט מושחתים והם פוליטיקאים לכל דבר ועניין,משפיעים על סדרי שלטון.
    בג"ץ שמאלני ושולט במדיניות הענקת סטטוס "פליט" לחצי מליון ""פליטים"" שמספרם האמיתי מוסתר מהציבור.זוכים לקצבאות פליט,לשכ"ד מלא (!!!),
    לוקחים עבודה לאין ספור יהודים רעבים ללחם ולקורת גג.זה הזלזול של נתניהו,11 שנים בשלטון–ולא מנע דבר מהתופעות הללו.גם לא מנע אלא עודד השתלטות ערביי ישראל על שוק העבודה,תוך דיכוי ומניעת הזדמנויות מחלשי החברה היהודית בישראל.גם לפיד מושחת,אבל יושב בכנסת ומתקדם.

  27. ביבי לא אשם בקורונה לאף אחד אין פתרון פלא.
    ראש ממשלה בוחרים בבחירות. המצב בשאר המקומות בעולם יותר גרוע. מה אתם רוצים, שיפתחו את המשק ושכולם יהיו חולים?
    ביבי זה האבן בסכר שבלעדיה כל הסכר יתמוטט.
    היו סבלניים. תנו לזמן לעשות את שלו. יש לנו הנהגה חזקה. אל תחלישו אותנו.

  28. החשיבה כאילו היועמ"ש לממשלה והפרקליטות עם גורמים שאינם מושחתים היא טעות גדולה.מנדבליט ניסה לסחוט את נתניהו לכספים לחרדים.הפרקליטות היא ארגון פשיעה לכל דבר,שמעמידה לדין לפי שיקולים פוליטיים ולפי שחיתות אישית.הפרקליטות נתפסה לא פעם כמקבלת שוחד משוטרים שסחרו בסמים.יש סגירת תיקים לפי אינטרס.זו השחיתות האמיתית.בפרקליטות ובמשטרה,והתקשורת לא עוסקת בזה כלל.

  29. נשמע כמו כללים מאוד סבירים בשביל להגן על עובדי ציבור מהפגנות פרועות.
    הכללים האלה צריכים להיות רלוונטיים גם ליועץ המשפטי לממשלה וגם לראש הממשלה בבית שלו.

  30. נערות מגוש קטיף נשלחו לכלא וכאן אפילו לא חוקרים את "הלא בן" .