נפתלי בנט, לפי איזה שעון אתה מתזמן את השבת?

אתמול נפתלי בנט בחר להתייחס לשעון וושינגטון ואילו הערב, בחר להתייחס לשעון ישראל. מתי נכנסת השבת לפי נפתלי בנט?

"צלמו כאילו אני לא יודע", נפתלי בנט בארה"ב (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

הררי מילים כבר נכתבו בעד ובגנות פארסת הביקור של נפתלי בנט בבית הלבן, אך מבין אותם הררי מילים – מבצבץ מקרה קטן, המסמל את הממשלה והעומד בראשה בצורה מדויקת.

לאחר שנדחתה פגישתו של בנט בבית הלבן על ידי אנשי הנשיא, ונקבעה מחדש ליום שישי, בשעה בה השבת כבר נכנסת בישראל – נטען תחת כל עץ רענן כי בנט לא חילל את השבת, שכן לפי שעון וושינגטון – השבת טרם אמורה הייתה להיכנס.

ההסבר הזה יכול היה להתקבל ולהיחשב כהגיוני, אלמלא פורסם הפוסט הזה, ממש בצאת השבת בישראל, כאשר בוושינגטון השבת עדיין בעיצומה.

 

 

השבת בוושינגטון נכנסת 7 שעות מאוחר יותר מאשר בישראל, אבל לפי נפתלי בנט וצוות יועציו ויח"צניו – השבת יוצאת באותה השעה בדיוק כמו בישראל.
ובכן, כשם שהממשלה כולה בנויה על נוחות וסלקטיביות, כך גם, מסתבר, הם יכולים לבחור שם במועדי כניסת ויציאת השבת לפי נוחות. לבנט הפתרונים.

 

*תודה לעידו שיפוני על תשומת הלב והערנות.

 

למאמרים נוספים של מעין סמון – לחצו כאן.

 

 

 

 

 


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 תגובות למאמר

  1. ברור שכניסה ויציאה של השבת או כל מועד אחד הוא לפי השעון המקומי ואך ורק לפי השעון המקומי. כך שהאמירה של בנט בקשר לכניסת השבת שעדין לא נכנסה היא נכונה ויציאת השבת לפי שעון וושינגטון עדין לא הגיעה.
    אז כמובן שאצל בנט האמת גמישה מאד. בדיוק כפי ש 3 מליון כבר קיבלו את החיסון השלישי. אין קורונה אלא מחלת הדלתא וכו. נוכל השאר נוכל

  2. נשמע די הגיוני.
    ביום שישי בשעון וושינגטון הוא נפגש עם ביידן, ושלח את המכתב לאנשי הדיגטל שלו שנמצאים בארץ.
    אנשי הדיגיטל כמובן לא מחויבים לצאת השבת בוושינגטון, אלא בארץ, ולכן הם פרסמו אחרי צאת השבת כאן.

    1. אסכמתא לדבריך?

      או שדוברי השקרן למצביעיו, גונב השלטון עם 6 מנדטים, בטוחים שכל סיפור שאתה ממציא הוא לא אמת אלא בנט?

    2. אז אנשי הדיגיטל חיללו שבת ביום ששי אחה״צ?
      ואז הוא עוד שיקר וטען אחרת?

  3. בנט כל כך שיכנע את עצמו שהוא טוב לישראל ונתניהו רע לישראל שמבחינתו לנצח את ביבי זה עניין של פיקוח נפש ולכן דוחה שבת.

  4. קשקשנית בשקל שלא יודעת את ההלכה כנראה. לגבי הפגישה בארה"ב הרי ששבת נקבעת לפי המקום שאדם נמצא בו, אז ברור שיש ללכת לפי שעון ארה"ב, וזמן כניסת השבת שם. לגבי הפוסט, הוא העולה על ידי יועצים של בנט שנמצאים בארץ, ולכן גם בזה לא היה שום חילול שבת.
    בקיצור קשקוש אחד גדול.

    1. לא ע"י היועצים, אלא ע"י אלוהים בעצמו.

      אם כבר אתה ממציא ללא אסמכתאות, מי כתב מה ומתי, מדוע להסתפק רק בהמצאה אודות לוחמי הדיגיטל הנועזים, שכתבו ללא ידיעתו של ראש ממששת המנדטים?

      או שבהלכה שלך, כל סיפור לא מנומק שתמציא, הוא או אמת או בנט?

    2. הציוץ מהארץ
      (בוא נניח שזה נכון)
      נכתב בגוף ראשון
      ולכן בנט היה צריך להיות יותר רגיש
      סא טו

    3. א. גם בישראל בנט נוהג לשלוח הודעות ולסמס לעוקבים שלו במהלך השבת.
      ב. כאשר בנט התחייב בחתימה על מסמך כתוב "לא אאפשר ממשלה בראשות לפיד גם לא ברוטציה" זה היה לאחר שהוא כבר סיכם להקים ממשלה כזו עם לפיד. האם זה מסתדר לך טוב עם ההלכה? האם מבחינתך אין בכך חילול שם שמים ברבים?
      ג. כבר נחשפה העובדה שבנט ושקד רוקנו את קופת "הבית היהודי" בעשרות מיליוני ש"ח ללא חשבוניות בניגוד לחוק וגם מכרו נכס נדל"ני של "הבית היהודי" בבת ים ואיש לא יודע איפה הכסף כאשר בנט ושקד מסרבים לתת תשובות, (בימים אלה מוגשת תביעה אזרחית בעניין), האם זה מסתדר לך עם ההלכה?

    4. טוב שאמרת ״כנראה״… היא בסה״כ ניסתה להבין מה עבר בראשו הנפתולי של בנט.
      לגבי תירוציך המשונים, אינני מבין: האם טענתך היא שבנט מפרסם בעצמו כאשר כבר שבת בארץ, אבל שולח ליועציו בארץ עוד מבעוד יום (שישי) הודעות עתידיות (המפרטות דברים שיתרחשו רק מאוחר יותר, במהלך השבת בארץ) הודעות לפרסום במוצ״ש? נשמע לי קצת נפתלתולי אפילו עבור נפתול. אבל לא עבורך, ״כנראה״…

  5. אם בנט שלח את ההודעה בשישי לפי שעון ארהב
    לישראל שהיתה כבר בתוך השבת.
    האם זה מותר?

  6. על הצגת בנטינו נפתליני מניח תפילין ועטוף טלית לא נותר אלא לצטט את ההערה האירונית של הרב ברל ויין שאמר כי עשיו גם גידל זקן ופאות וגם לבש קפוטה ושטריימל

  7. האם מותר לחטט באף ביום שבת.

    תודה לאל כחילוני שהשתחררנו מהבלי האורתודוכסים שרואים בנו את החמור של המשיח וגם תודה לאותו אל שהתשחררנו מהשקר של הרפורמים שגם הם משתמשים בחילוני כאידיוט למטרות עולם האידיאות האוניברסלי שלהם.

    לאחר ההתפכחות ומתוך היכרות רבת שנים עם הכיפות- יותר לא ניפול בפח ובכל דרך נשמור מרחק מכל הצרות שהפלתם ועוד תפילו בעזרת בנט ושאר משיחים על החברה הכללית

  8. מעכשיו צריך להפסיק להגיד "אמת ושקר" צריך פשוט להגיד "אמת ובנט"