דעה: מיקי זוהר בשירות זהבה גלאון והקרן החדשה

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) צפוי לקחת חלק בכנס אותו מארגנת הקרן החדשה בשיתוף גופי שמאל קיצוני נוספים. ליו"ר תנועת 'אם תרצו' יש בעיה קשה עם הצעד הזה. עדכון: בעקבות פניית 'מידה', ח"כ מיקי זוהר החליט לבטל את השתתפותו בכנס

בעקבות פניית מידה - החליט לבטל את השתתפותו בכנס השמאל, ח"כ מיקי זוהר (צילום: אורן כהן)

עדכון: בהמשך לפניית 'מידה' – ח"כ מיקי זוהר החליט לבטל את השתתפותו בכנס השמאל שמארגנת הקרן החדשה לישראל, מכון 'זולת' ועיתון "הארץ'.

טרם אפתח את דבריי ולדבר על נושא המחלוקת שהתגלעה ביננו בתנועת 'אם תרצו' לבין ח"כ מיקי זהר, חשוב לי לומר עליו כמה מילים טובות. מיקי זוהר הוא אדם שבדרך כלל מאוד קשוב לציבור ואף מאד מחובר אליו.

ח"כ זוהר הוא אדם נגיש לציבור, ותמיד שמח לעזור. הוא פועל במחנה הלאומי, למען המחנה הלאומי, וקרוב לוודאי שאלו התכונות שהפכו אותו גם לפוליטיקאי מוצלח, שכן אנשים סביב אוהבים לבחור באדם שהם מרגישים שנמצא שם בשבילם. זה מיקי שאני הכרתי וקרוב לוודאי זה מיקי שעשרות אלפי אזרחים בישראל מכירים, לכל הפחות.

כאשר זה הבסיס ממנו מגיע נבחר ציבור, צורמת בהרבה ההחלטה להשתתף ולקחת חלק פעיל ב"ועידת ישראל לדמוקרטיה" של עיתון הארץ, הקרן החדשה לישראל ומכון זולת (ארגון שמאל קיצוני שאותו ייסדה זהבה גלאון). הקרן לישראל חדשה היא ארגון פוליטי זר, הרשום ופועל בישראל כחברה זרה ובכל זאת פועל לכיפופה של המדינה המארחת אותו ביתר שאת באין ספור סוגיות כבדי משקל שיש בהן להשפיע על קיומה של מדינת ישראל- הן כמדינה יהודית, הן כמדינה דמוקרטית והן כמדינה בכלל.

אותה קרן, למשל, היא בעלת מניית זהב בהשארת עשרות אלפי מסתננים בלתי חוקיים מאפריקה בישראל. הארגון הזר והמסוכן הזה הרים קמפיין בינלאומי רחב היקף לסיכול העברתם למדינה שלישית בשנת 2018. הן באופן ישיר והן על ידי העברת מענקי חירום לארגונים ישראליים בכדי לחזק את התנגדותם למדיניות הממשלה הנבחרת בישראל.

הקרן לישראל חדשה גם מממנת ארגונים המגנים על מחבלים ומשפותיהם בבתי משפט ישראלים. ארגון "המוקד להגנת הפרט" למשל, הזוכה מדי שנה לתמיכה של מאות אלפי שקלים בשנה מן הקרן, הגן משפטית בשנים האחרונות על 81 מחבלים ובני משפחתם. מחבלים שרצחו יחד 77 חפים מפשע.

הקרן לישראל חדשה מממנת ארגונים הפועלים למחוק את זהותה היהודית של המדינה כמו "עדאלה", ארגונים המתפרנסים מהכפשת חיילי צה"ל בעולם כמו "שוברים שתיקה", שקוראים ללחץ בינלאומי על ישראל כמו ארגון "בצלם" ועוד עשרות רבות של ארגונים כאלו בדיוק. ארגונים המאשימים את ישראל בפשעי מלחמה, אפרטהייד, גזל מים ועלילות דם שונות ומשונות נוספות.


לקריאת מאמרים נוספים על הקרן החדשה – לחצו כאן.


בדוחות הכספיים האחרונים שפרסמה הקרן הזרה, אף התברר שהיא חזרה לתמוך בישראל בארגון בלדנא. ארגון אשר לאורך שנים מקדם תעמולה קשה במגזר הערבי נגד שירות בצה"ל ושירות לאומי בקרב בני מיעוטים ואף עומד מאחורי כתובות גרפיטי של תמיכה במחבלים.

הקרן לישראל חדשה היא אחד הגורמים המובהקים שהפכו את הסכסוך לביזנס ואת הכפשתה של ישראל לעסק משגשג.

גם ברמה הפוליטית, הקרן לישראל חדשה תומכת ומממנת ארגונים שפעלו להפלת ממשלות בראשות מפלגת הליכוד ורק לאחרונה פורסם כי הקרן מימנה במאות אלפי שקלים ארגון שכל מטרתו הייתה הקמת ממשלה בראשות בגני גנץ ולא בנימין נתניהו.

חלק אקטיבי בגיוס הרווחים

כאשר מיקי זהר מסכים לשבת באכסניה הממומנת על ידי קרן אנטי ציונית שכזו, זה לא אומר שהוא "מפקיר" את הבמה לטובת בעלי השקפות דומות לה, אלא שהוא מכשיר את מה שהיא מקדמת ורואה בה גורם לגיטימי.

יתרה מכך, הדבר התמוה ביותר הוא שבזמן שח"כ זוהר זועק תחת כל עץ רענן וקורא לשלול תקציבים מהארגונים אותם הקרן החדשה מממנת – הוא עתיד לקחת חלק אקטיבי בכנס שעלות הכניסה אליו נעה בין 100 ל 200 שקלים. הרווחים, כמובן, לא יגיעו למטרות המזוהות עם דעותיו של זוהר, אלא לגופים המארחים. נסו להבין את גודל האבסורד בפעולותיו של זוהר הוא קורא לשלול את מי שהוא בעצמו מסייע במימונם, רק בעצם נוכחותו בכנס שהם מפיקים ומרוויחים ממנו.

שימו לב:

עלות מחירי הכרטיסים לכנס של ארגוני השמאל הקיצוני (צילום מסך)

במקום להוקיע את מה שהיא עושה, בין היתר מימון ארגונים שלחצו על ישראל בבג"ץ ובעולם נגד הוראות פתיחה באש בגבול עזה, דבר שהוביל בסופו של דבר, גם אם לא בכוונה ובקשר עקיף, למקרה רציחתו של חייל מג"ב, בראל חדריה שמואלי השם יקום דמו. אותם מיקי זוהר מחבק כעת.

במקום שמיקי זהר יכתוב ארבע מילים למנכ"ל הקרן החדשה, דניאל סוקאצ' היושב בסן פרנסיסקו: "דם חיילנו אינו הפקר" הוא יעניק לו תעודת הכשר.

זה פשוט טירוף ואיבוד כיוון אמיתי.

לקריאת מאמרים נוספים על הקרן החדשה – לחצו כאן.

מתן פלג הוא יו״ר תנועת ׳אם תרצו׳.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 תגובות למאמר

  1. זה אותו מיקי זוהר שבתגובה להקמת הקואליציה הנוכחית התחיל לטען שהימין טעה בהחלטתו לעמוד בעקשנות על ערכיו ולא להתפשר ולהתרפס-נשמע בדיוק כמו בנט כשהוא הכין את הדרך לבגידה.

  2. ולמה נותנים לקרן הזו לפעול בישראל? ולעוד ארגוני שמאל קיצוני? כי ישראל מדינה דמוקרטית? אז מה!
    דבר ראשון להעיף אותם מפה ושבגץ יצעק עד מחר…

  3. בגידה היא פשע של תקיפת רשות ממלכתית שאליה אתה חייב נאמנות. זה כולל בדרך כלל מעשים כגון השתתפות במלחמה נגד ארץ מולדתו(שמאלנים), ניסיון להפיל את ממשלתו(הנבחרת), ריגול אחר צבאו, דיפלומטיו או שירותיו החשאיים למעצמה עוינת וזרה (אירופה, אמריקה), או ניסיון להרוג את ראש המדינה (הפריצה לבלפור). אדם המבצע בגידה ידוע בחוק כבוגד (שמאלני,קומוניסט, פרוגרסיבי).

  4. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  5. עיתון "הארץ", מדבר על דמוקרטיה, כפי שקודם דיבר על (מילה אחרת שהכותבים בו אוהבים מאוד) – שלום.

    כלומר, לקרוא לרצח ישראלים עבור פרסים מאוסלו – שלום.

    לפיכך, הדמוקרטיה היחידה שהוא יכול לדבר עליה, מוכרת כדיקטטורה לכל אדם, שלא זקוק לאישור משוקן ע"מ לחשוב עצמאית. והועידה, ודאי תעסוק שבהמצאת סלוגנים, כיצד למכור לישראלים, שהפעם רצח הישראלים אינו עבור פרסים מאולו אלא לטובתם 🙂

    להשתתף בועדה כזו, זהה להשתתפות בועדת החמאס לדו קיום בין העמים. הכותרת יפה אך הקשר בין כוונות השמתתפים לכותרת, זהה לקשר בין רצח ישראלים עבור פרסים מאוסלו, לשלום.

  6. גרמניה הנאצית 1939 = מדינת ישראל הקומוניסטית האנטישמית 2021!

  7. לכל אדם יש מחיר ויש משהו שמפחיד אותו , חוץ מאנשים כמו אברהם אבינו שהלך לכבשן האש בשל דעותיו , רובנו מפחדים ממשהו , או מאד רוצים משהו .

    המקצועיות של אנשי הקרן החדשה ודומיהם היא למצוא את הנקודה הזאת ולהפעיל אותה , וזה עובד אפילו על אריק שרון שבמקומות אחרים היה אדם ללא פחד . במקרה של ההוא וידידתו אני חושב שהם מראש היו מושתלים כחפרפרות עד שהגיעו להישג הנכבד היום