כן לעצמאות, לא ל'אמנת איסטנבול'

הצטרפות לאמנה תפגע בריבונות הישראלית ובעיקר תסכן את הרוב היהודי במדינה ואת זהותו

השרים סער ושקד | דוברות הכנסת

בימים אלה, הרחק מאור הזרקורים, מקדמים השרים גדעון סער, איילת שקד ויאיר לפיד סכנה גדולה למדינת ישראל בדמות צירוף ישראל ל'אמנת איסטנבול', סכנה שעשויה להיות בכיה לדורות.

מדינת ישראל מצויה במלחמת קיום מיום הקמתה. למלחמה זו שתי חזיתות: החזית מול האויב המאיים להשמידנו פיזית ואויב מתוחכם יותר המנסה לפרק את זהותה היהודית של המדינה מבפנים. רק ביום חמישי האחרון קיבלנו למרבה הצער תזכורת כואבת לקמים עלינו לכלותינו באופן פיזי. מלבד זאת, מחדלי הממשלה הפוסט ציונית בראשות בנט-לפיד מול האויב הפיזי רבים מספור. החל מהזירה האיראנית עם התבטלות מוחלטת מול ממשל ביידן, ועד הזירה הפנימית בה המשך קיום הקואליציה תלוי במפלגת התנועה האסלאמית, עם כל ההשלכות הביטחוניות הנלוות לכך.

איום אחר, הרבה יותר קשה לאבחון אבל לא פחות מסוכן, הוא האיום על זהותה של המדינה והניסיון להכפיף את מדיניותה ואת ערכיה לערכים פרוגרסיביים גלובליסטים. והממשלה הזו, ממשלה שהיא התגשמות החלום המתוק של ארגוני 'הקרן לישראל החדשה' ושאר העמותות במימון מדינתי זר, מהווה קרקע פורה ליוזמות שהן הרס מדינת ישראל כמדינה יהודית.

בשקט בשקט, הרחק מאור הזרקורים, איום גדול מתרחש עלינו בימים אלה בדמות הכוונה הישראלית להצטרף כמדינה חתומה על 'אמנת איסטנבול'. המטרה המוצהרת של אותו מסמך היא "מאבק באלימות כלפי נשים ואלימות במשפחה". זו שיטה ידועה, לדבר בשם "ערכים נעלים". הרי איזה אדם שפוי ירצה להתנגד למאבק באלימות נגד נשים? אולם, כמו במקרים רבים אחרים, הסכנה היא בפרטים הקטנים. מעיון מעמיק, טומנת ההצטרפות לאמנה שלוש סכנות עיקריות:

סכנת אובדן הריבונות

האמנה מגדירה מנגנון פיקוח המורכב משני נדבכים: גוף פיקוח שמורכב מקבוצת מומחים לפעולה לאלימות כלפי נשים, יחד עם ועדה מטעם הצדדים המעורבים באמנה (נציגים פוליטיים מהמדינות החותמות)

ועל מה יפקח המנגנון? ראשית, הוא יפקח על אימוץ מערך חקיקה שלם. מדינת ישראל למעשה מתחייבת לחוקק חוקים בהתאם לבקרה של מועצת אירופה. "המדינות החברות ינקטו צעדי חקיקה…" הוא המשפט הפותח את רוב סעיפי האמנה. בסעיף 3.70 נקבע כי "האסיפה הפרלמנטרית של מועצת אירופה תוזמן לבחון בדרך קבע את יישומה של אמנה זו".

האם מדינת ישראל צריכה פיקוח חיצוני על מצב החקיקה למען זכויות הנשים בה? האם יעלה על הדעת שמדינת ישראל הריבונית תשעבד את עצמה מרצון לביקורת ולפיקוח חיצוני על בית המחוקקים שלה?

בחתימה על ההסכם, מכניסה ישראל את עצמה למלכודת שבה היא מקריבה את ריבונותה עבור כוחות זרים ואינטרסים בינלאומיים שונים ומשונים.

סכנה דמוגרפית לרוב היהודי

בסעיף 60 נקבע כי "המדינות החברות ינקטו צעדי חקיקה או צעדים אחרים נחוצים להבטיח כי אלימות מבוססת מגדר נגד נשים תוכר כסוג של רדיפה". בהתאם נדרשת קביעת מעמד פליט לנשים אלה. זהו פתח להצפת ישראל בפליטים, או במקרה שלנו: פליטות. כל אישה "נרדפת" (ולאור מצב זכויות הנשים באזורינו, יש לא מעט כאלה) תהיה זכאית לקבל מעמד פליט.

מבחינת הרוח הפרוגרסיבית שעומדת מאחורי האמנה ורואה בביטול הלאומיות יעד – גבולות פתוחים ככל הניתן והרחבת המושג "פליט", הם  צעדים מתבקשים.

עבור כל מי שהציונות חשובה לו ומעוניין לשמר מכל משמר את הרוב היהודי של מדינת ישראל, מדובר בפוטנציאל להצפת ישראל בהמוני פליטים ואיום על הרוב היהודי הקיים בה.

סכנה לזהות היהודית המסורתית

האמנה קוראת באופן ישיר לחינוך מחדש:

"המדינות חברות ינקטו את הצעדים הדרושים לקידום שינויים בדפוסי התנהגויות חברתיות ותרבותיות של נשים וגברים, מתוך מטרה לבער דעות קדומות, מנהגים, מסורות ושאר נהגים"

על פי דרישה זו, ניתן יהיה לשפוט את ערכי המסורת היהודית כמו כל עמדה אחרת הסבורה שיש הבדל בין גברים לנשים, ולהגדירה כעמדה שנוגדת את האמנה ובכך מעודדת אלימות נגד נשים.

עוד על פי האמנה, ערכי המסורת של עם ישראל יצטרכו לעבור את תחת ביקורת ולהיבדק האם הם מתאימים לרוח הפרוגרסיבית של הפמיניזם הרדיקלי או שיש "לבער אותם" כלשון האמנה.

כל מי שערכי המסורת היהודית חשובים לו ואינו מעוניין להכפיפם לרוחות פרוגרסיביות, חייב להתנגד בכל כוחו להצטרפות לאמנה. לא ייתכן שהעם היהודי, אשר ידע לדאוג לזכויות נשותיו ובנותיו לאורך כל הדורות, יכפיף את עצמו לרוחות זרות שהורסות את ערכי המשפחה בכל העולם המערבי.

בג"ץ רק מחכה לפתח

גם כאן אסור לשכוח את המערכת המשפטית ובג"ץ בראשה, כראש החץ בקידום אג'נדת מדינת כל אזרחיה. אילו היינו חיים בעידן שלפני המהפכה החוקתית ו'חוק יסוד כבוד האדם וחירותו', ניתן היה לפטור את דבריי כאילו מדובר בפרנויה. אולם במדינת ישראל של שלושת העשורים האחרונים ומהיכרות עם דרך הפעולה של האימפריאליזם המשפטי, ברור לנו לאן הדברים יגיעו.

לאחר הצטרפות לאמנה זו, נתחיל לראות פתאום פסיקות של שופטים ברוח האמנה ובהתאם לערכי ה"דמוקרטיה המהותית", שנעלה בעיניהם על כל דבר חקיקה והחלטת ממשלה. צעד של הצטרפות היום יהיה בכיה לדורות, בדומה להצבעה על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו לפני שלושים שנה, וצעד נוסף בביטול זהותה היהודית של מדינת ישראל והכפפת ערכיה לפרוגרסיביות העולמית.

על כל המחנה הלאומי להתנגד לחתימת ישראל על האמנה. יש להילחם באלימות בכלל ובאלימות במשפחה בפרט (בין אם מדובר באלימות נגד נשים, אלימות נגד גברים או אלימות נגד ילדים) באמצעות חינוך, הסברה ואכיפת החוק. אין לתת לגורמים רדיקלים לנצל טרגדיות לקידום אג'נדות פרוגרסיביות. 74 שנים להכרזת העצמאות, יש לוודא שאיש לא יכרסם בערכי העצמאות של מדינת ישראל. לא באמצעות השפעה על מדיניותה, לא באמצעות השפעה על ערכיה ובטח שלא על ידי הכפפתה לגורמים זרים.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 תגובות למאמר

  1. כבר מזמן הבנתי שהיהודים לא חפצי חיים. בא להם גולה עוד פעם. כנראה.

    1. לא כל היהודים, איריס. יש כאן קבוצה אתנית מטורללת שאינה חפצה חיים הסוחפת את הקבוצה האתנית השפויה לאובדנה המסורתי יחד איתה.

  2. כל הכבוד על המאמר החשוב!
    רק לא הבנתי: מדוע הכותב שמבין את האיום שברוח הפרוגרסיבית על התא המשפחתי (ויחסי גברים ונשים בכלל) כמוכח בסוף הסבר הבעיה השלישית-
    לא מכניס את חיזוק הרוח הפריגרסיבית כבעיה רביעית?

  3. מאמר חשוב על סוס טרויאני, שנחעד להחדיר אג'נדה פרוגרסיבית ובטח שלא לעזור לאלימות במשפחה.

  4. זו אינה הרשימה הראשונה של הכותב [חבר מפלגת הליכוד] שבה הוא מציג עצמו כחרד לזהות המדינה היהודית ויכולת המשילות של נציגי הציבור ומצביע על הסכנה -האמיתית- מצד "המערכת המשפטית ובג"ץ בראשה, כראש החץ בקידום אג'נדת מדינת כל אזרחיה…שנעלה בעיניהם על כל דבר חקיקה והחלטת ממשלה" אך יחד עם זאת פוטר מכל נשיאה באחריות את חברי הממשלה, אלא הנשבעים פומבית לשמור אמונים למדינה וחוקיה אך בוגדים בשבועה זו עם הסכמתם לכל החלטה של המערכת המשפטית ובג"ץ בראשה. כמובן שבתקופת ממשלת הזדון/אבדון הנוכחית הבגידה בשבועה זו היא מדיניות מוצהרת אך נראה שגם אם המערכת הפוליטית תשתנה עדיין כותבים כמו זה ימשיכו לתאר מציאות חלקית, לצרכיהם הפוליטיים.

    1. כאשר המשטרה מסכימה לכל החלטה של בית המשפט-מה אתה חושב שיקרה למי שיעז לסרב להם?

  5. אבל יש בעיה מהותית לפרוגרסיביות: מהי אשה?
    רק לאחרונה נשאלה מועמדת ססמולנית פרוגרסיבית לבית המשפט העליון בארה"ב, והיא לא ידעה לענות…
    אז קודם שיגדירו לנו מה אשה, ונמשיך משם…
    אני למשל לסבית ממין זכר, אבל רק בין 14:00 ל-16:00, חוץ משבתות וחגים