יד גרמנית אחת מתנצלת, השנייה מממנת פעילים אנטי-ישראלים

תחת הכסות של "זכויות אדם", סכומי עתק זרים ממשיכים לתדלק תעשיית שקרים וחתרנות ענפה

הנשיאים הרצוג ושטיינמאייר | עמוס בן גרשום, לע״מ

השבוע התקיים בגרמניה טקס האזכרה המרכזי לציון חמישה עשורים לטבח 11 הספורטאים הישראלים במינכן. הנשיא הגרמני פרנק שטיינמאייר פיזר בנאומו קורטוב התנצלויות בפני המשפחות השכולות, וגם הוסיף בין השורות רמיזה על כך שהאירוע המחריד, בו שוב יהודים חסרי אונים נרצחו על אדמת גרמניה, בעיקר הרס את הפקת הענק שמטרתה הייתה תיקון התדמית הלאומית:

המשחקים האולימפיים של מינכן היו אמורים להיות שונים בתכלית מהמשחקים הקודמים בגרמניה של 1936. כשהנאצים ערכו כמופע תעמולה בומבסטי, כשניצלו לרעה את הרעיון האולימפי למען למטרותיהם… מינכן 1972 הייתה אמורה להיות אנטיתזה לברלין 1936. הרפובליקה הפדרלית הצעירה רצתה להציג עצמה כחברה פתוחה לעולם, ליברלית, שזוכה להכרה וכבוד בקרב הדמוקרטיות…"

ובכן, רצון לחוד ומעשים לחוד. במחקר שפרסמה לאחרונה קרן 'ברטסלמן' הגרמנית, התגלה כי 34% מהגרמנים מחזיקים בדעה גרועה מאד כלפי הישראלים. דעתם של שליש מהגרמנים מתבטאת בין היתר בהתעקשותם לממן ארגוני תעמולה אנטי-ציוניים, המבקשים לצבוע את ישראל בצבעים מפלצתיים.

חלק מאותם "ארגוני זכויות אדם" קשורים לארגון הטרור 'החזית העממית לשחרור פלסטין', ושישה מהם הוכרזו בישראל כארגוני טרור בעצמם. על אף שאת המהלך גינו צרפת, ספרד, איטליה, הולנד, שבדיה, דנמרק, אירלנד ובלגיה, מי שהקדימה את כולן הייתה, כמובן, גרמניה.

אחד מהארגונים אותם גרמניה מממנת, ולא רוצה שישראל תכריז עליו כארגון טרור, הוא 'אדאמיר'. רואה החשבון של הארגון, סאמר ערביד, עמד בראש חוליית המחבלים שבאוגוסט 2019 פוצצה מטען תופת במעיין דני, רצחה את רנה שנרב בת ה־17 ופצעה את אביה ואחיה. בראש תשתית הטרור שיזמה את הפיגוע עמדה חאלדה ג'ראר – חברת הפרלמנט הפלסטיני מטעם 'החזית העממית' ומראשי הארגון.

ארגון אחר הממומן בכסף גרמני נקרא 'אל-חק'. בראשו עומד שעואן ג'בארין, מחבל מורשע בגין מעורבותו בגיוס מחבלים לאימונים בחו"ל במסגרת 'החזית העממית'. בפסק דין של בג"ץ בעקבות בקשתו לטוס לכנס בצרפת נכתב עליו כך:

העותר דנא פועל ככל הנראה בבחינת ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד. בחלק משעות פעילותו הוא מנהל של ארגון זכויות אדם, ובחלק אחר הוא פעיל בארגון שידיו מגואלות בדם. הוא לא בוחל במעשי רצח ובניסיונות לרצח, אשר דבר אין להם עם זכויות, ואדרבה, שוללים הם את הזכות הבסיסית מכולן, זכות היסוד שביסוד, שבלעדיה אין זכויות אחרות – הזכות לחיים"

גרמניה לא מסתפקת במימון עתק לארגונים תומכי BDS,  עמותות הפועלות להשתלטות על שטחי C או מוסדות שחבריהם מגייסים בלילות חוליות טרור. היא מממנת גם ארגונים ישראלים שעובדים קשה מאוד כדי לשכנע את העולם שישראל היא מדינת אפרטהייד המבצעת פשעי מלחמה על בסיס יומי.

בעשור האחרון השקיעו מדינות זרות וגופים זרים שונים סכום של מעל 154 מיליון שקלים בארגוני תעמולה ומשפט ישראלים, כולם נמצאים על המנעד שבין שמאל לשמאל אנטי-ציוני רדיקלי. בין הארגונים הבולטים שגרמניה הרשמית מממנת בישראל נמצאים למשל 'המוקד להגנת הפרט' המגן משפטית על מחבלים ובני משפחותיהם, וארגון 'בצלם' המשתמש במשאביו לעידוד לחץ בינלאומי נגד ישראל, והאשמת חיילי צה"ל בביצוע פשעי מלחמה.

והנה רק השבוע פרסמה יו"ר הנהלת בצלם אורלי נוי, טור המסביר לנו כי פיגוע הירי על אוטובוס החיילים בבקעת הירדן בו נפצעו שבעה כלל אינו מעשה טרור, אלא "מטרה לגיטימית להתנגדות". זה מה שגרמניה מממנת. אלו הקולות שהיא מבקשת להגביר במדינת היהודים ובעולם. אל תתנו למפגני הצביעות הגרמנית להתל בכם. הם תמיד היו אלופי העולם בתעמולה.


מתן פלג הוא יו"ר תנועת 'אם תרצו'. ספרו החדש 'מדינה למכירה' ראה אור בהוצאת סלע מאיר.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות למאמר

  1. כשכל אורח זר שמגיע לישראל מובל ישר למוזיאון שמלמד אותו שהשואה היא פשע שנאה כי היא היתה תקיפת החלש על רקע גזעני,
    כשראש ממשלת ישראל מגדיר כל פשע שנאה כאנטישמיות ( https://mida.org.il/2021/07/15/%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%90-%D7%99%D7%90%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%93-%D7%9C%D7%94%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA/ ),
    כשישראל נותנת מלוא הלגיטימציה להאשמות נגדה-
    איך אפשר לצפות שרגשי החרטה של הגרמנים על השואה והרצון לכפר עליה לא יהפכו למנוע פרו-פלשתיני?

  2. כל מי שקצת מתעניין בהיסטוריה מבין שהאנטישמיות היא חלק מהותי מהעמים הנוצרים והמוסלמים, אנטישמיות שהובילה לשיא של השואה.
    האם תקופה של 80 שנה יכולה לשנות דעות שהתפתחו והושרשו בציבור במשך 2000 שנה? ברור שלא היא פשוט תקבל פנים שונות, מודרניות יותר שיכולות לעבור מתחת לרדאר.
    העברת הכספים לפגיעה וחיסולה של מדינת ישראל היא בדיוק הפעולה שהייתי מצפה ממדינות אירופה, בעיני הבעיה היותר גדולה זה ישראלים, יהודים, שנוהים אחרי ה״פלורליזם״ והצדקנות המזויפת ביבשת.