זוהי שקיעתה של התביעה

ראשי התביעה ממשיכים להתחפר בדרך ללא מוצא ומעדיפים לעסוק בספינים מאשר בעבודה משפטית

ממשיכים להתחפר. מנדלבליט ומיארה | עמוס בן גרשלום, לע"ם

הקלישאה הנפוצה ביותר בחוגי הימין מאז הפרסום הדרמטי מערב חמישי על כך ששופטי משפט נתניהו הזהירו את התביעה לגבי הסיכויים הקלושים להרשעה בשוחד בתיק 4000, גורסת כי מי שעקב באמת אחרי המשפט לא היה מופתע מן המסקנה אליה הגיעו השופטים, שאמורה הייתה כבר להיות כמעט מובנת מאליה.

גם קוראי אתר זה לא היו אמורים להיות מופתעים. בשנים האחרונות, עוד עם פתיחת החקירות והרבה לפני כתב אישום או משפט, התפרסמו בדפים אלו שלל מאמרים וכתבות המתארים כיצד הרדיפה המשפטית אחר נתניהו הפכה בידי "שומרי הסף" למטרה בפני עצמה, אשר בשמה קידשו כל אמצעי – החל מפעולות חקירה פסולות ואכיפה בררנית מובהקת, איומים אישיים על נחקרים ועדים תוך העלמת עין מכל חוק או כלל קיים, דרך ניהול מערכה תקשורתית של הדלפות ותדרוכים ועד לרשלנות בסיסית בהליך שאמור היה להיות המוקפד והמפוקח מכל, ובאופן כללי התנהלות מטרידה ביותר מצד מי שאמורים היו להיות אמונים על שמירת ואכיפת החוק.

תקצר היריעה מלפרט את אינספור ה"שגגות", כשלים, מחדלים, שערוריות ופרשיות קשורות שנחשפו בתיקי האלפים, חלקן אפילו באולם בית המשפט. כל המידע הזה כאמור היה גלוי למי שבאמת מתעניין במשפט ולא ניזון אך ורק מדיווחים מוטים בערוצים מסוימים. זו כבר אינה קלישאה, אלא המציאות כפי שרואים אותה גם השופטים עצמם, שככל הנראה חשו כבר מזמן כיצד גדשה הסאה ולא נותרה להם ברירה אלא להבהיר את הדבר לאשורו בפני התביעה.

יתרה מכך, לפי הודעה שפורסמה אמש מטעם עורכי הדין בעז בן צור וז'ק חן מצוות ההגנה, הדיווח הראשוני בעניין היה גם הוא חלקי והוצא במהרה מן ההקשר החשוב ביותר, שהוא לדבריהם "פניית השופטים לתביעה לפעול על פי סמכותה ולשקול חזרה מאישום השוחד". למי היה האינטרס להמעיט בחומרת הדברים שנאמרו בלשכת השופטים ובמקומם לדווח משהו כללי ומעורפל יותר? הצופה הסביר ישפוט.

בכל מקרה, לאחר כל החשיפות והשערוריות וגם לאחר אזהרת השופטים, היועמ"ש מיארה כבר הודיעה שהיא מעוניינת להמשיך לנהל את המשפט כסדרו ולא לסגת מסעיף השוחד המתמוטט כפי שהמליצו למעשה השופטים. על פי חלק מהתדרוכים המוזרים מסוף השבוע, ובהתחשב בעובדה שעד כה נשמעו במשך שנים עשרות עדי תביעה וביניהם כאלו שנחשבו למרכזיים ביותר, מיארה אולי בונה על עדי ההגנה שיעזרו לבסס טוב יותר את אשמת השוחד, עוד היפוך הזוי שרק מדגיש עוד יותר את חולשת התביעה.

אמנם מיארה ופרקליט המדינה איסמן ירשו מקודמיהם בתפקיד עסק ביש רציני, אך בהתעקשותם על אישום שקרס, במידה רבה בשל התנהלות התביעה, הם רק ממשיכים להתחפר בדרך ללא מוצא ושוב מעדיפים לעסוק בספינים מאשר בעבודה משפטית אמיתית.

לא ברור אם מדובר בחובבנות, יוהרה או שילוב של הדברים, אבל די ברור עד כה שמדובר בהמשך של אותה התנהלות אובססיבית מצד התביעה – ראשית יורים לכל עבר את החיצים, אחר כך דואגים כבר לצייר את המטרות, ואם צריך גם מזיזים אותן בהתאם. נותר רק לקוות שהפארסה הזו תגיע בקרוב לסיומה הראוי בבית המשפט.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 תגובות למאמר

  1. ברמה האישית, אולי מדובר בחובבנות, יוהרה או שילוב של הדברים, אינני יכול לדעת,

    (כי אני אישית לא יודע לקרוא מחשבות, אך כמובן ברור לי לחלוטין מדוע אלה האפשרויות הסבירות ביותר לדעתו של הכותב)

    אך מה שאני יכול לדעת בוודאות מוחלטת – זוהי תגובה של מערכת אשר מעולם לא היית צריכה לשלם על שום טעות!

    מערכת, אשר מעולם לא היית חייבת בדין וחשבון על מעשיה, לאף אחד! יש לזה שם – קוראים לזה ביקורת (ולפעמים אך ממש לא תמיד, היא גם עצמית)!

    כמה פרקליטים אתם מכירים שאיבדו את רשיונם כתוצאה מ"שגגות"??? ועכשיו חישבו על כל מקצוע אחר שאתם מכירים – אם זהו מקצועכם, מקצוע חבריכם, כל מקצוע שאתם מכירים – מה שיעור האנשים *שם*, שלא שילמו על כל "שגגה"? 0 אחוז? פחות (גם חפים מפשע "הורשעו")?

    תבינו, זו המשמעות האמיתית של הבחירות – קוראים לזה הקשר למציאות ו/או שם נוסף לכך, זו המילה ביקורת.

    זו הסיבה המרכזית מדוע יש בחירות.

    לא בחירה – דהיינו, חד פעמי, בלשון יחיד, אלא בחירות – ברבים. זה רק אצל החונטה שהשתלטה על ביהמ"ש העליון, זו בחירה, ביחיד. רק במקצוע אחד במשק, אתה מגיע לתפקידתך וזהו – תקוע שם לנצח, ללא תלות ב"שגגות". עמידה חוזרת ונשנית לבחירה, מבטיחה בדיוק את זה – עמידה נשנית וחוזרת לביקורת הציבור. אי אפשר לפסוק ש"להב הסכין לא היית ארוכה מספיק" (https://news.walla.co.il/item/3149662) ולחזור הביתה לישון בשקט, בידיעה שעבודתך מובטחת.

    אז מה ש"קבעת" אבסורד מגוחך מארץ רצח זה שלום עם קורבנות? מי יכריח אותך לשלם על זה? גם אם "קביעתך" תתהפך בערעור, מה זה בדיוק אומר לגבי העתיד המקצועי שלך? כלום!!! שמעתם פעם על שופט שפוטר בגלל פס"ד מגוחך? ופרקליט? ועכשיו, כל אחד אחר שאתם מכירים, כולל עצמכם, אשר בעבודתו "נפלה שגגה" מארץ "יד ימין לא יודעת אם רגל סמול עושה משהו"? איפה הם/אתם היום? באותה עבודה???

    גם אם כל הרכבי השופטים יפתיעו אותי אישית ויזכו את נתניהו זיכוי כזה, שפרקליט יפני היה עושה לעצמו חרקירי על מדרגות ביהמ"ש, מה יקרה לגלי בהרב מיארה? המקשים יגידו, תקום סערה כזו שהיא לא תוכל להמשיך (כולל הבנאית מראש העין). אבל זו בדיוק הכוונה, סערה סערה – מה ב*פרקליטות* ו/או המלכות המשפטית על הממשלה, יגרום לה לעשות זאת? בהצלחה למחפשים.

    חבר רשות נבחרת, מסמול או מימין, יודע שעל כל מעשה מטורלל בעיניי הבוחרים שלו, בכנסת הבאה הוא/היא לא תהיה. הבחירות באופן אלמנטרי ביותר *מבטיחות*, שאם לא היית מחובר למציאות, מעל רף מסויים – אחרת המערכת הבאה, את/ה בבית. לא צריך בשביל זה שום "סערות". זה קורה אוטומטית! כי ככה השיטה בנויה!

    אז תהי הסיבה בראשיהם של בהרב מיארה, איסמן, בן ארי ושאר אייתולות המשפט אשר תהי – מה שבחירתם (המשך ההליך) אומרת בוודאות, זה היעדר ביקורת עצמית מינימלית. הנחה לפי עדי ההגנה יתרמו לתביעה, אבסורדית אפילו יותר מאורך הסכין ורצח – לא כי אני ב"כ של נתניהו. אלא כי צריך להיות ממש ט*פש, כדי להביא עוד עדים – אם עכשיו זה התור שלי, ההרכב אמר שהתביעה נכשלה ולא הוכיחה מאומה ממה שהתכוונה (מה שפירטה בכ"א) ועכשיו אומרת שהיא מחכה לעדים שלי. אם אני לא מביא שום עד (במדינה מתוקנת, לא זו שכנופיית החוק מדמיינת, אני צריך להביא עדים רק אם אני חשוד במשהו ולא להיפך – חזקת החפות), אז זהו, הלך הקייס של בהרב מיארה? זה קצת יותר מורכב במשפט האמיתי (כמובן), אבל נדרש תואר 7 באייתולות כדי לראות את מה שרשמתי?

    אז, תהי תוצאת המשפט אשר תהי. יש בו עוד כמה סעיפי אישום שיכולים לקבל כל תפנית ויתכן וכל מה שלפנינו, זו הצגה שאייתולות משחקים ע"מ שנאמין שבית המשפט הוגן ואובייקטיבי.

    אך גם אם בית המשפט הוגן ואובייקטיבי וגם במקרה וכל זה הצגה, החונטה לא שמה לב שתגובתה האי רציונאלית (אם זו הצגה, אז זה כלל לא משנה, אלא נהפוך הוא – התביעה יכלה אפילו להרוויח כמה נקודות זכות, אם היית "משפילה מבט, אומרת שגגנו ומתקנת את כתב האישום" ואם זו האמת, אז אדרבא – כל מה שכתבתי, בריבוע) – היא בעצם מביאה את העדות החזקה מכל, לנחיצותה של הרפורמה (יש למישהו כאן ספק אם משפט נתניהו קשור איכשהו לרפורמה?) לה האייתולות והטרוריסטים השותפים להם, מתנגדים בכל תוקף.

    כי רשות שלטונית, מנותקת מהמציאות, חסרת כל מודעות וביקורת עצמית ובעיקר, ללא שום מנגנון שלטוני האמור להחזיר את אלה – זו ההגדרה של דיקטטורה.

    אבל נדרשת מודעות עצמית, בשביל לראות זאת.

  2. מה ההסתברות שראשי הפרקליטות מבינים שאם יוכח שהם השתמשו בכ- 400,000,000 ש"ח מכספי המדינה למשפט הזה והעסיקו כאלף שוטרים באופן ישיר ועשרות פרקליטים כעשור – מאות מהם יפוטרו ברגע שהמשפט יקרוס?
    ———————————————————————————————————————————————————————-

    העובדות:

    1) הפרקליטות הוכיחה שיש DNA פגום בארגון הזה – ע"ע דבריה של השופטת המחוזית גרסטל.
    צטוט: "על שי ניצן אמרה גרסטל כי "בתקשורת בינינו היו מספר פעמים שהתרשמתי…שיש קושי עם העניין הזה…של דיוק ושל אמירת אמת. ואני חושבת שפרקליט מדינה צריך להיות מנהל וצריך להיות מנהיג. מה שאני נחשפתי אליו זה שזה לא המצב. אין מנהיגות בפרקליטות". בהמשך היא השיבה על השאלה האם ניצן ראוי להיות פרקליט המדינה: "באמות המידה שלי, הסובייקטיביות, לא. מתוך ההיכרות שלי איתו, לא"."
    סימוכיו: https://www.themarker.com/law/2017-01-23/ty-article/0000017f-e207-d9aa-afff-fb5ff4c80000

    2) כולנו מכירים את שרי המשפטים ושרי המשטרה שהוגש כנגדם כתב אישום שהופרך לאחר מכן בביהמ"ש. מספר חלקי של דוגמאות: פרו"פ נאמן (ע"ע תקעתי את הפשיסט), גבורי ישראל: רפאל איתן, אביגדור קהלני, גל הירש, שר המשפטים לשעבר רמון, דבריו של פרו"פ פרידמן שחשש מתפירת תיקים.

    סביר כי כאשר יתברר לסמביוזה של הון-שלטון-עיתון שגרמו להוצאה של 400,000,000 ש"ח באופן ישיר בעבור כלום ושום דבר (ע"ע מה שנחשף על רוה"מ לשעבר לפיד והסיגרים של מילצן בסוויטה באילת והניסיונות להפעיל פקידת משרד האוצר (עובדת של שר האוצר לפיד) לטובת מילצן – מי שהפך את לפיד למולטי מליונר), לא יתכן שעל אותה העבירה לכאורה של מרמה והפרת אמונים צד פוליטי אחד מבלה שנים במשפט והשני לא הוגש כנגדו כתב אישום. מה לגבי מסיבת יומהולדת לשמעון פרס שנתקבלה מאת בעלי הון במיליונים או השתיקה של כבוד הנשיא הרצוג בפרשת העמותות במשטרה – אם יש בעיה היא האכיפה המאוד בררנית שמגלה כי הפרקליטות היא מאוד פוליטית לכוון צד מסויים (האם אם היינו מבצעים מדגם בפרקליטות היינו מגלים 90% פתקי מר"ץ וחד"ש? למען הסר ספק זו שאלה לא אמירה). נזק עקיף של עשרות מיליארדים ב- 5 מערכות בחירות. מדינה שהמשטרה שלה היא לא קיימת ומתעסקת תחת פיקוח הפרקליטות בפוליטיקה מדינתית בזמן שהבסיס של עבודת משטרה כמו טיפול בפשיעה קלאסית של סחיטה באיומים (פרוטקשיין), שוד מזויין, פיגועים לאומניים, גניבת מכוניות, התפרצויות לבתים, חבלה במזיד, גניבות חקלאיות, בניה בלתי חוקית והשתלטות על קרקעות מדינה,…..

    ממה שאנחנו רואים, הפרקליטות שהחפיפה את המשטרה לפעול תחת חסותה ובהוראותיה.

    —————

    קריסת תיקי נתניהו תאפשר לשר סביר כמו השר לוין לפטר מאות פרקליטים בצמרת הפרקליטות ולמנות 10-20 פרקליטים שרואים את יעדי השר הנחייה לבצוע לאלתר. כפי שאמר השר לווין – במשרד המשפטים אין עציצים כי השר הוא העציץ. סגן של היועמ"שית הגיע לוועדת חוקה וסתר את דברי השר כשנפגש עימו יום קודם ולא טרח לידע אותו על מה יגיד לוועדה. במדינה נורמאלית השר לוין בסוף הדיון היה מזמן את היועמ"שית וסגנה ומפטר אותם לאלתר לאחר שימוע בן 5 דקות.

    לפרקליטות ולבכירים יש אינטרס שמנוגד להבנתי לאינטרס של העם היושב בציון. מבחינתם שתיקי נתניהו ימשכו עוד עשור ועד אז, הם יפרשו לפנסיה תקציבית מפנקת. ימשיכו עד אז להפעיל את המשטרה ככלב תקיפה פרטית שלהם. ימשיכו לנהל את הפוליטיקה של ישראל מבלי שהם נושאים באחריות.

    בעשור הזה, נתניהו יכול למות, לפרוש לפנסיה, לאבד את השלטון לשמאל או עוד אלף ואחד תרחישים נוספים.

    לפרקליטות שערוותה נחשפה ברבים יש אינטרס למרוח עוד 5-10 שנים בעלות של עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

  3. כדי לשנות את כל המפלצת המתקראת בטעות "מערכת המשפט" בישראל חייבים לשנות את הסילבוס של הפקולטות למשפטים בארץ הגיב:

    מה שלומדים אצלנו בפקולטות למשפטים אינו אלא כל תוצרת האדון שמכנה את דברי המחנה הציוני היהודי הלאומי יצרן חרוזי רעל והדיקטטור ושודד הים המשפטי כהגדרת פרופ'פוזנר את אהרון ברק.

    לומדים שם רק מספריו ושטיפות המוח והפסיקות העקומות שיצר יחד עם משובטיו השולטים שם ובוחרים את עצמם בעצמם.

    צריך שתוקם ועדת בדיקה לחומרי הלימוד שם.

    האיש הזה לא גאון וגם אינו חכם כלל.

    הוא אדם ערמומי ונכלולי ותו לא.

    אדם ירוד וחסר מוסר, יושרה ומצפון וחסר ידע כלשהו ביהדות ובכל המורשת יהודית של עמנו.

    בושה שאדם זה מעצב את חומרי הלימוד של הדורות הבאים במערכת המשפט.

    זוהי מערכת חולה, עקומה, לא תקינה ולא מתפקדת אשר גורמת לעם היהודי נזק בלתי הפיך ותביא לחיסולו המוחלט כעם ריבוני במדינתו היחידה והקטנה תוך הצפתה בגויים, בערבים, באוקראינים, בהודים, בפיליפינים בתאילנדים ומסתננים מכל הסוגים שלמדו שבישראל יש מערכת מופרעת שתשאיר אותם פה אם ילדו פה ילדים – וזאת על מנת שיחוסל הרוב היהודי פה לנצח.

    טפלו בסילבוס שם!!!

  4. היה כאן פוטש משפטי שצלח - וזאת רק כי כולם היו תלויים בפסיקות מחוללי הפוטש ונמנעו מלהגיב או למחות פן יבולע להם. 2.בקצרה: ברק היה מפלצת הגיב:

    אם ימשול בנו ראש-ממשלה פיקטיבי…שיעמוד בראש ממשלה פיקטיבית, עם שרים פיקטיביים…ולהם יהיה יועץ משפטי פיקטיבי…שייצג אותה בפני בג"צ פיקטיבי…השחיתות במדינה – הפיקטיבית – תמוגר לנצח!!!

  5. הגיע הזמן לקרוא לדגל את הציונים ללכת וללמוד משפטים ולהיכנס לשירות הציבורי הגיב:

    הטובים הלכו להתיישבות ובנין הארץ, אח"כ להגנה ולקליטת עליה, אח"כ לבטחון ולטיס.

    כיום, רק הציונות הדתית יכולה לתת את המענה הנכון.

    לא מספיק להתנדב לצבא ולהתקדם שם.

    צריך להיכנס בהמונים ללמוד משפטים ולא לחשוש או להיות מושפעים מהמורים, נציגי האיחוד האירופי, ששולטים שם בפקולטות.

    עם קבלת התואר – כל שר משפטים מהמחנה הלאומי צריך לדאוג להכניס אותם לעבודה בפרקליטות, ללא הנחות ואפליות, אבל בין שווים לבחור את הציוני והמומלץ.

    היועץ המשפטי לא מדבר מפיו. הוא עושה דברם של פקידיו הבכירים שהושתלו בפרקליטות מזה שנים.

    את הפרקליטות, משרד החוץ, האקדמיה, התקשורת – יש לכבוש מלמטה.

    הנבחרים לא יעשו דבר עבורנו.

    האלטרנטיבה הינה מהפכה לא שקטה – ולזה לא כדאי להגיע.

  6. נתחיל מהסוף: המדינה אינה יהודית ואינה דמוקרטית.

    השלטון נוהג כלפי יהודים כשלטון זר ומאפשר למערכת משפט (אנגלי וטורקי) לשלוט באזרחים שלא בחרו בה אלא בו.

    אכן, בזיון של השלטון, אבל ל"בוחר" אין מה לעשות. הרי ממילא השלטון עושה ככל העולה על רוחו:

    שימון פרס מפר את חוק המפגשים ונעשה נשיא ששווה 60 מיליון שקל בשנה;

    אריאל שרון מפר כל הבטחותיו לבוחר, ובג"צו מאשר רמיסת זכויות אדם.

    בבחירות מתחילה ונגמרת הדמוקרטיה. שעות מדף מצומצמות ביותר.

  7. פרופ' אבי דיסקין: שופטי העליון ''בורים ועמי ארצות'' כמו גם אוליגרכים תאבי שלטון הגיב:

    בראיון לערוץ הכנסת, ביקר פרופ' אבי דיסקין, מהחוג למדע המדינה באוניברסיטה העברית את המתרחש במערכת המשפט.

    הוא דיבר בשקט ובנימוס, אבל הגדיר את שופטי העליון "בורים ועמי ארצות" כמו גם תאבי שלטון ואת ביהמ"ש העליון כ"אוליגרכיה כוחנית המשבטת את עצמה לדעת, כזו המחליפה ללא כל זכות חוקית את המחוקק ומתערבת בעניינים ציבוריים שאין לשופטיה כל מושג בהם".

    פרופ' דיסקין הביא דוגמאות לבורות של שופטי ביהמ"ש העליון, שמשעינים את פסקי הדין שלהם על ציטוטים ורעיונות של הוגי דעות ופילוסופים, אבל עיון קל במקורות מגלה שהללו כתבו בדיוק הפוך ממה שהשופטים העליונים שלנו ציטטו והביאו בשמם.

    היתה זו ביקורת אינטלקטואלית שכבר שנים לא ראינו על במותנו והיה בזה גם משהו עצוב, כאשר דיסקין סיפר כיצד בחוגים החברתיים שלו השופטים מקבלים תמיד גיבוי בלתי מותנה וכי הוא יודע שדבריו אינם ה"בון טון" המקובל בקרב מי שקובעים באקדמיה את תקציבי המחקר, המינויים ומסלולי הקידום.

    פרופ' אבי דיסקין בתוכנית קפה הפוך, בנושא אקטיביזם שיפוטי, ינואר 2010.

    http://www.izs.org.il/heb/?father_id=289&catid=349

  8. ידוע שעיניו של אדם הן החלון לנשמתו. תיראו את שני הפרצופים בתמונה. איזה כיעור. מרתיע לצפות בהם הגיב:

    המבט אינו מפיץ אור כמו המבט של אנשים טובים – אלא חושך.

    ממש רואים את הרוע ואת האופל.

  9. שר המשפטים דניאל פרידמן: מערכת המשפט תופרת תיקים לפוליטיקאים שפועלים נגדה הגיב:

    פורסם בתאריך 21 בספט׳ 2015

    שר המשפטים לשעבר פרופסור דניאל פרידמן התארח באולפן הפטריוטים ואמר שמערכת המשפט תופרת תיקים לפוליטיקאים שפועלים נגדה. הפוליטיקאים חוששים מכך ויודעים שאם יצאו נגדה יהיה לזה מחיר

    מערכת המשפט תופרת תיקים לפוליטיקאים שפועלים נגדה!

    https://www.youtube.com/watch?v=Z8jZ02Y05hw

    פרופ' דניאל פרידמן: "מה שאני רואה לא פעם זה שאנשים שמתבטאים בכיוון שאני מדבר עליו, ברגע שהם נכנסים לפוליטיקה, תוך איזה זמן, הם משתנים. אתה רוצה אני אתן לך דוגמאות. למשל תחשוב על לפיד האבא. לפיד האבא כשהיה שר משפטים…למעשה היה חותמת גומי של בית המשפט העליון.

    אראל סג"ל: המערכת תופרת תיקים למי שהיא לא רוצה כשר משפטים ולאחרים? אתה חששת מתיק?

    פרופ' פרידמן: קודם כל אנחנו מדברים על ההווה או על העבר?

    אראל סג"ל: על העבר.

    פרופ' פרידמן: אם אנחנו מסתכלים על העבר, אז היו מספר מקרים של העמדות לדין ושל חקירות שאין להן הסבר מתקבל על הדעת. זה מה שאני מוכן לומר. יותר מזה אני לא מוכן לומר.

    אראל סג"ל: בזמן שהיית שר משפטים אתה חששת מהמערכת?

    פרידמן: אה, נעזוב את ההיבטים האישיים. אני…

    אראל סג"ל: אבל זה חשוב, אתה יודע. אנחנו מדברים על דמוקרטיה במובן העמוק ביותר. האם אתה חששת?

    פרידמן: אני חושב שאני פעלתי כפי שמצפוני הנחה אותי. אבל נכון הוא שבעבר היו תופעות כאלו. זה נכון ואני מוכן להוסיף עוד משהו. זה נכון שהפוליטיקאים מאד מאד חוששים מן העובדה שאם הם לא ינהגו כפי ש"ראוי" לנהוג, עלולות להיות לזה תוצאות לא חיוביות ביום סגריר.

    אראל סג"ל: וואו…

    פרידמן: החשש הזה קיים. קיים!

  10. כיצד ייתכן שהפרקליטות תחציף פנים ותדרוש שראש ממשלה יעזוב את החיים הפוליטיים? הגיב:

    מאיפה זה מגיע הטירוף והקיא הזה?

    מאיפה?

    זה הרי דבר שלא ייתכן כלל שיהיה קיים או יצא לפומביות כלשהי, שלא לדבר על כך שהפרקליטות הנתעבת על אנשיה הנתעבים מרשים לעצמם ללא רתיעה או חשש להודיע שאם ראש ממשלה נבחר יסכים לצאת מהמערכת הפוליטית ייסלח לו.

    מי אתם שתסלחו בכלל? מאיפה זה מגיע החולניות והמופרעות הזו שאתם חושבים שיש לכם בכלל זכות או רשות לומר ולהביע כאלה שאיפות?

    פסיכופאטיה מזוקקת במדינה אומללה וחטופה על ידי כוחות השטן!

  11. להערכתי הגיע הזמן לשלול ממיארה ומנדלביט את רישיון העו"ד ולפטרם לאלתר!

  12. אז לדעתכם עדיף שנתניהו יורשע ואז לא תהיה בעיה.

  13. היו צרכים מלפני שנים לחסל לסגור ולאטום את בית המישפט העליון הרודף את החלשים ואת הניזקקים ומעוטי יכולת עד להריסת חייהם כלכלית חברתית בדרך שהיא בלתי מוסרית מושחתת ובדרך מרושעת של תמיכה מלאה בחלק אחד של תושבי המדינה והם האשכנזית.וזניחת עדות המיזרח ושליחתם לבתי כלא והריסת מישפחות.ותמיכה מלאה בכל תחומי החיים לאוייבנו הערבים בכל האמצעים.ונתינה ומסירת אדמותינו וכספנו להם.והפיכתם לא דני ארצנו.וניתינת לגטימציה לשלוט על עיר בירתנו ירושלים .שאין דבר כזה בשום מדינה בעולם ששולטים זרים על עיר בירתם

  14. אכן כן.
    אך "עיקשות הפרד" של הפרקליטות ואוכפי החוק בכלל, הוליגה דבר יפיפה- עו"ד עמית חדד, המייצג את בנימין נתניהו באנגליה, נראה בדרכו עם משקפי שמש לאולם האנגלי כמו טום קרוז בימיו הטובים.

  15. אכן כן.
    אך "עיקשות הפרד" של הפרקליטות ואוכפי החוק בכלל, הוליגה דבר יפיפה- עו"ד עמית חדד, המייצג את בנימין נתניהו באנגליה, נראה בדרכו עם משקפי שמש לאולם האנגלי כמו טום קרוז בימיו הטובים.

  16. מערכת המשפט כשלה ובגדול..איפה "שופטי הצדק" למה לא מבטלים את המשפט "התפור" הזה..כל ילד יודע שהמשפט הזה כולו סילוף הדין…בושה,בושה,בושה,רפורמה עכשין