ניסיון פוטש של השמאל: "אנחנו מעודדים פגיעה במוסדות השלטון"

ההפגנה במוצ"ש האחרון ליד ביתו של היועץ המשפטי לממשלה חשפה את האמת: לפוליטיקאים ולתקשורת הצטרפו כעת אנשי 'שוברים שתיקה', מחאת הגז ואנרכיסטים אלימים, שהתגרו במשטרה: "הם באו להפגנה במטרה ברורה להיעצר". הכל בשירות הפוטש נגד נתניהו

פוגעים בשלטון החוק; ברק, מנדלבליט ויניב. צילומים: תומר ניוברג, רועי עלימה, יונתן סינדל, פלאש 90.

ההפגנה במוצאי שבת נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מסמנת עליית מדרגה בניסיון הפוטש של השמאל נגד הממשלה הנבחרת. אחרי שבועות ארוכים של הפגנות, הצטרפו לפעילים הקבועים קבוצה גדולה של אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני, שרבים מהם, כמה מפתיע, קשורים לעמותות 'הקרן החדשה לישראל'.

במהלך ההפגנה, שהתקיימה ללא אישור המשטרה, מנעו השוטרים מהמפגינים את כניסתם לרחוב מגוריו של מנדלבליט. בשל התפרעות המפגינים, המשטרה נאלצה לעצור 14 מהם. "המפגינים באו בכוונה ברורה להיעצר", אומרת ל'מידה' הפעילה החברתית שפי פז, שנכחה בהפגנה. "מהרגע הראשון הם התגרו בשוטרים, דיברו במגפון ואמרו כל הזמן 'בואו למנדלבליט', למרות שהם ידעו שיש צו שאוסר להתקרב לאזור הבית שלו. בתור פעילה חברתית מנוסה שיודעת לזהות כששוטרים נוהגים באלימות, אני חייבת לומר שהשוטרים היו מאוד נינוחים ועשו מאמץ מעל ומעבר כדי לא להגיב לפרובוקציות. בסוף המפגינים השיגו את מה שרצו, חסמו את הכביש ונעצרו. עבורם להיעצר זה כמו לסמן 'וי' על הקת של הנשק".

בסרטון מההפגנה, שצולם על ידי פז, ניתן לראות כיצד קציני המשטרה מבהירים למפגינים כי מדובר בהפגנה לא-חוקית, ובהמשך כמעט מתחננים בפני המפגינים שלא להיגרר לפרובוקציות. "איזו טעות", אומר קצין המשטרה למפגינים, ומזהיר אותם מפני יגאל רמב"ם, הנחשב לפעיל רדיקלי במיוחד. "הבן-אדם הזה, אני מכיר אותו, הוא יסבך אתכם", אומר השוטר לפעילים בהתייחס לרמב"ם, שהיה אחד הפעילים המרכזיים במחאה החברתית בקיץ 2011.

אכן, רמב"ם אינו סתם פעיל 'רדיקלי', אלא איש שמאל קיצוני, שביולי האחרון נעצר לאחר שהשליך גז מדמיע לעבר מפגינים למען אלאור אזריה. לאחר התקיפה, התגאו רמב"ם וחבריו בפעולתם תוך שהם מדגישים כי "הצבא הוא רוצח". גם בהפגנה במוצ"ש לא התרשמו המפגינים מהאזהרות, ובסופו של דבר רמב"ם נעצר. הוא אמנם אומר ל'מידה' כי "מגוחך לטעון" שביקש להיעצר על-ידי המשטרה, אבל כפי שניתן להתרשם מציוציהם של רמב"ם וחבריו, מעצר עבורם הוא אות כבוד וסימן להפגנה מוצלחת.

יד ימינו של רמב"ם, שנעצר עמו בהפגנה, הוא ערן בריל, שגם הוא היה מראשי מחאת האוהלים. נטייתו של בריל לאלימות מילולית ופיסית ידועה ומתועדת. "אני יורק על אנשים", התגאה בריל והוסיף כי הוא יורק על "אנשים שמגיע להם שיחתכו להם את הראש". בהמשך הסרטון אמר בריל כי היריקה היתה "הנחה מאגרוף". האלימות הבוטה והשפה המשתלחת הזו לא הפריעו ל'קרן החדשה לישראל' להציג אותו כנציג "דור צעיר של שינוי חברתי". עם כאלו פעילים, איזה סוג של "שינוי חברתי" בדיוק מבטיחה לנו הקרן? לתורמים הפתרונים.

פעילה רדיקלית נוספת שהגיעה לשטח היא סיגל אביבי, ממנהיגות מאבק המסתננים בדרום תל-אביב. כפי שפורסם ב'מידה', אביבי כינתה את ישראל "מדינת אויב" ותיארה אותה כ"ישות שטנית" ש"הגיעה שעתה להיעלם". בנוסף, היא משתפת פוסט בו מכונה ראש הממשלה נתניהו "פסיכופת" ולדעתה "ההיסטוריה הציונית מלאה בפושעים כדוגמתו". יולי נובק, מנכ"לית 'שוברים שתיקה' לשעבר, נכחה גם היא בהפגנה, יחד עם אבי בלכרמן, המפעיל את דף הפייסבוק 'חדר המצב – צדק חברתי', השופר של פעילי המחאה החברתית. גם אור-לי ברלב, מהפעילים הבולטים של מחאת הגז הייתה במקום.

את מטרתם של אוסף האנרכיסטים הרדיקליים המלבב הזה ניסח ברק כהן, מי שגידף את מירי רגב ובני משפחתה לפני כחודש, בפוסט ארוך בפייסבוק: "לחברים ולחברות שלי אין שום בעיה עם שחיקת האמון במוסדות השלטון, ההיפך אנחנו מעודדים ומפרים את חוסר האמון הזה". המטרה שלהם ברורה: לעשות הכל כדי שיוגש כתב אישום נגד נתניהו.

קואליציית 'הקרן החדשה' קמה לתחייה

מסתננים, מתווה גז, שוברים שתיקה וצדק חברתי – זה נשמע כמו סדר היום המובהק של 'הקרן החדשה לישראל'. האם הקרן מגויסת שוב במאבק שנועד להפיל את נתניהו? התשובה חיובית. טביעות אצבעותיה ניכרות. מלבד כל פעיליה שהיו בהפגנה, נזכיר כי כבר לפני כחודשיים תלה ארגון הקרן 'זזים' שלטי חוצות בפתח-תקווה, כדי ללחוץ על היועץ המשפטי מנדלבליט. גם עמוד הפייסבוק של הקרן מלווה את החקירות מזה כחצי שנה, בניסיון ללחוץ על מערכת אכיפת החוק. בנוסף, ארגון נתמך הקרן 'האגודה לזכויות האזרח' פנה אתמול למשטרה בדרישה שתתיר למפגינים להפגין בשכונת מגוריו של מנדלבליט.

מתערבים בחקירה פלילית. צילום מסך

לכל אלו נוספים המובילים הקבועים של ניסיון הפוטש בשמאל. בהפגנה השתתפו לא מעט פוליטיקאים כמו אראל מרגלית, איילת נחמיאס ורבין, מיכל רוזין, ומיקי רוזנטל, שאמר בעבר: "גורלו של ראש הממשלה הזה לא ייחרץ בבחירות, זאת תהיה החלטה משפטית", וכי "בין המלצת המשטרה לכתב אישום עדיין עומד היועמ"ש".

לקלחת נוסיף את המפגין הסדרתי נגד מנדלבליט, אלדד יניב, שכבר חשף את שיטת הלחץ שלו על היועמ"ש באמצעות רביב דרוקר, שבמקרה או שלא מפרסם היום ב'הארץ' מאמר על ההפגנה בפ"ת תחת הכותרת "ומנדלבליט שותק" – ככל הנראה כדי להעצים את לחץ השמאל על היועמ"ש.

הפוליטיקאים, ארגוני הקרן, אנשי התקשורת, הפעילים הרדיקליים – כולם יחד מתלכדים כדי לשדר לאביחי מנדלבליט מסר אחד: אם תחליט שאין כתב אישום, נצלוב אותך ציבורית. ולעזאזל שלטון החוק.

ראש ממשלה בעבר – מוביל פוטש רדיקלי בהווה?

כעת גם מסתמן מוביל פוליטי למאבק: אהוד ברק, שאמר רק לפני ארבעה חודשים: "האופוזיציה האמיתית בישראל היא אני, דרוקר ואלדד יניב". אותו ברק פרסם השבוע סרטון שבו הצהיר בתקיפות ש"המאבק עוד לא החל". הוא תוקף את אמינותה של מערכת האכיפה וטוען שהחקירות "נמרחות לאין קץ" ואף "חלילה מטויחות". ברק מגן על האנרכיסטים שהפגינו במוצ"ש, שלדבריו "באו למחות על המריחה והטיוח".

'הקרן החדשה לישראל', אהוד ברק ופעילים רדיקליים המשלבים ידיים כדי להפיל את נתניהו – כל זה קרה כבר ב-1999. אז זה הצליח להם, וברק כנראה מתגעגע.

לא ייאמן.כעומק החקירה המתנהלת לאיטה – עומק ההפקרות של הדייר מבלפור. והיועץ המשפטי מורח זמן לאינסוף.3 הערות על ההפגנה כל מוצאי שבת, 700 מטר מביתו של מנדלבליט. צפו ושתפו:

Posted by ‎Ehud Barak – אהוד ברק‎ on Sunday, 28 May 2017

אבל האמת היא שאהוד ברק אינו אותו ברק. אז הוא היה ממלכתי ורציני יותר. כיום הידרדרותו ניכרת. כעת הוא יוצא כאחרון הפעילים הסהרוריים נגד משטרת ישראל ש"עוצרת מפגינים תוך שימוש באלימות", וקורא למרי עממי של השמאל: "איפה מנהיגי האופוזיציה? איפה הנוער הנפלא שלנו שחרד לעתידנו ולנורמות העולות מהמסכת הזאת?" ברק זועק וקורא ל"נוער העבודה ומרצ, הסטודנטים, צעירי הקיבוצים והמושבים" ולפעילי המחאה החברתית: "להיאבק". חוסר ההיענות של הציבור להצטרף להפגנות הוא מבחינתו "חרפה" ש"תדבק בכולנו".

אבל ברק טועה: החרפה כבר נדבקת, ואין לאן להוליך את הבושה. לאיזו דמות מגוחכת הפך ראש ממשלה לשעבר בישראל, שמשתף היום פעולה עם הקיצוניים שבארגונים וההזויים שבפעילי השמאל כדי לפעול נגד שלטון החוק ולקבל כותרת. עצוב.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

124 תגובות למאמר

  1. תגידו, מה קרה לכם? הפגנות של אזרחים זה פוטש? אתם יודעים מה זה פוטש?
    ממש איבדתם את זה עם הפרנויה סטייל האילומינטי שיש לכם. וואו, יש שם 10 פעילים ״סדרתיים״ שמפגינים, איזו ידיעה. הדמוקרטיה בסכנה, פוטש!
    דרך אגב, אחד הדברים הכי נוראיים לדמוקרטיה שקרו פה בזמן האחרון היה ההשתקה הממסדית של פעילי הימין שמחו נגד ההתנתקות. כיף לראות שלמדתם את הלקח הנכון מהאירוע הזה.

    1. איך לכתוב מאמר דעה במידה:
      1. למצוא אנשים שיש להם ביקורת על ביבי.
      2. לכנות אותם שמאל קיצוני ולהאשימם בהפיכה נגד מוסדות השלטון.

    2. בדיוק. מידה נהיו השופר של ביבי, כל כך עצוב עד שיש אתר ימין נורמלי גם הם מסתאבים.
      כאילו שהם לא יודעים שאין דבר כזה הפגנה בלתי חוקית של פחות מ-50 איש.
      סימון של אנשים כ"רדיקלים" וכ"אויבי הציבור", ממש בולשביזם נהיה פה ומידה מקדמים את זה. כמה מאכזב.

    3. ל"מזועזע" מהשימוש במילה ה"מפחידה" – פוטש.
      הבה נסביר מהו פוטש?
      פוטש – פירושו מזימה לתפיסת השלטון מידי השליטים החוקיים, על ידי קבוצה מצומצמת בדרך שאינה חוקית.
      כיום משתמשים במושג פוטש, גם לתיאור של נסיונות לשינוי המצב הקיים, גם כאשר נסיונות כאלה אולי לא עוברים על החוק, אך המכנים אותם פוטש מסמנים אותם לציבור כלא נאותים.

    4. ליהודי ישראלי –
      ואיך בדיוק ההפגנה הזו נועדה לתפוש את השלטון באמצעים לא חוקיים? אתה יודע שאנחנו חיים בממשל דומקרטי שבו מותר להפגין גם אם אתה מיעוט נכון? זה מדהים כל פעם מחדש כמה שהימין נהיה בכיין! פאק! אתם פשוט חבןרה של קלומניקים! תפשו את עצמכם ביידים ותתמודדו בכבוד עם הפגנה! שכחתם מה זה להיות יהודים

    5. ובכן איך עושים פוטש וקוראים לו "הפגנות"???
      חוברים לעיתונאי/ם שמאלני/ם בכמה מאמצעי התשקורת המובילים למשל דרקר או ברמובי, תופרים אין ספור כתבות מגמתיות וחד צדדיות נגד הממשלה ובעיקר נגד העומד בראשה, ואם זה לא מצליח אז משתמשים באשתו או בבנו…. מה שנקרא שטיפת מוח להמונים דוגמת תעמולת התקשורת בצפון קוריאה או ברוסיה הסובייטית….

      ואז מגייסים המון כסף מכל מיני קרנות עלומות יותר או פחות, כסף שנמסר למשרדי יחסי ציבור ומשרדי עורכי דין ומגישים בערך כל חודשיים תביעה נגד ראש הממשלה, או אשתו…נגד בנו עוד לא הגישו אבל זה בטח יגיע… תביעות יזומות ואולי, לכאורה, אפילו שתולות בכוונת מכוון וכמובן, העיתונאים העובדים בשירות הזה מסקרים באופן מגמתי וחד צדדי את "הפרשות" פרשת: 10000 20000 30000 40000 50000 60000 70000 80000….וכו'….

      והעיתונאים…בשם חופש המידע או השד יודע איזה חופש (אולי, למשל, החופש לעשות פוטש' תחת כנפי הדמוקרטיה "ובשמה") ובכן העיתונאים מקבלים דיווחים שוטפים מחדרי החקירות של הפרשות, חלילה לא הדלפות, רק מידע, ומפרסמים אותם השכם והערב – בהמשך לשטיפת המוח להמונים…..

      ואז, אם איזשהו יועץ משפטי עוד לא עבר בהצלחה את שטיפת המוח להמונים, עושים הפגנה מול הבית שלו. כל שבוע הפגנה. הוא פשוט לא יכול להימלט משטיפת המוח הזו. היא נוכחת מול ביתו ומסוקרת בנאמנות על ידי חבר מרעיהם של האלדדים למיניהם….ובכלל לא משנה שהחקירות נסגרות בזו אחר זו כי אין ראיות ואין אשמה…שטיפת המוח כבר עשתה את שלה…..או כך לפחות מאמינים מארגניה.
      ככה עושים פוטש' בשם הדמוקרטיה תוך שימוש ציני בכלבי השמירה של הדמוקרטיה שהם יותר כלבים מאשר שומרים….ותוך שימוש, לכאורה, בגורמים במשטרה שנבחרו למלא תפקידם בלי מכרז ובסכום שעולה פי אלף מונים על "רהיטי הגן" שהושאלו או "בקבוקי השתיה" או השטויות האחרות הקשורות ב10000, 20000, 30000, 40000 הפרשות המומצאות חדשות לבקרים על ידי היזמים.

  2. לא באמת עצוב. לא צריך לשחק בכאילו. ברק בעיקר מגחיך את עצמו בבחירותיו האחרונות. ובאשר לפעילי השמאל ,אפשר רק לדמיין ממה מורכב עולמם …אנשים קטנים עם כעס גדול.

    1. אני יודע ממה מורכב עולמך.
      שנאה,גזענות והחרבת המדינה עבור ילדינו.
      הכל בשם האלוהים שלכם.
      גועל נפש

  3. "הקרן להשמדת העם היהודי". אוטו אנטישמים, קומוניסטים, פרו ערבים וחולי נפש.

    1. על מה אתה מדבר, אנחנו מדברים פה על צדק לך תעשה שעורי בית ותבוא להפגנה ותחיל לשאול שאלות ואל תזרוק פה סתאם שטויות לאוויר אני ימני גאה שרוצה צדק במדינה

    1. כן, תהפכו את היוצרות, אתם מומחים בזה. רק הכתבה היא הבעייה פה.

    1. כותב הכתבה לא מבין מהי דמוקרטיה ולא מבין שנתניהו מוביל למשטר לא דמוקרטי.
      אם יצליח זה יהיה א ס ו ן לכולם ואין לזה בכלל קשר לדעות פוליטיות של שמאל וימין.
      לטעמי נתניהו הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה אי פעם לעם ישראל
      ויכול הליכוד למצוא מועמדים ראוים ממנו שהמדינה קודמת אצלם לאינטרס האישי.

  4. אותו ברק, שנבחר בשנ 1999 באמצעות עמותות פיקטיביות והזרמת כספים אליהן, על כך נחקר נושא כליו אז, יציק (בוז'י) הרצוג, ששתק בחקירה כ"זכות" בסיסית, ואף כיום מזכירים לו זאת. אותו ברק שנסחב בנושא ה" פוטש" המדומה או הנכון שתוכנן נגדו כשר בטחון ע"י הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי!! עם המסמך השקרי שהגיע בכוונה לידי אברמוביץ והפך לפרשת הרפז. לעם יש זכרון מצוין לא פחות מאילה חסון ודן מרגלית, אשפי התקשורת.

  5. כל ההפגנות ה"חברתיות" השמאלניות / ערביות

    נועדו להפיל את השלטון הישראלי

    בהמשך להפלת השלטונות במדינות ערב

    באביב הערבי

  6. איפה הימים שבהם ראש הממשלה בגין דחה את נסיונות המשטרה לפזר הפגנות תחת ביתו ?
    מידה, זה בזיון שהפגנה כנגד איש ציבור נקראת ”בלתי חוקית“. זוהי אחת מזכויות היסוד של אזרח. למרות שאין זה מן העניין, פוליטית אני מצוי בימין.

    1. שמענו עליכם, נביאי הזעם המתחפשים ל"ימין אמיתי", המציגים את נתניהו כאויב ישראל ו"מתגעגעים" לבגין או לשמיר – כדי לדחוף אותנו לתמוך במשה פייגלין, ברוך מרזל, איתמר בן-גביר ושאר תואמי אבישי רביב, וכך לתת את השלטון לשמאל.

    2. החוק מונע הטרדה של המשפחות והשכנים ומתיר הפגנות מול מקום העבודה בלבד. זהו איזון בין זכות ההפגנה למול פגיעה בציבור.

    3. איפה הימים שהמפגינים לא היו חלאות אלימות פסיכופתיות שצריכות להיות מאושפזות בבית משוגעים​?

    4. פטיש אוויר,
      מי זה "עליכם" ? אתה מכיר אותי במקרה או יודע מה בחרתי בבחירות האחרונות ?
      ואיפה קראת במה שכתבתי את הצגת נתניהו כאויב העם ?
      תתמודד עם הטיעון עצמו: זכותו של אזרח במדינת ישראל להפגין, בין אם זה מימין ובין אם זה משמאל.
      צפצפ,
      החוק לא "מתיר הפגנות מול מקום העבודה בלבד" מאיפה הבאת את זה ?
      עם זאת הנחיות היועמ"ש אינן מתירות הפגנות מול ביתו של *עובד ציבור שאינו נבחר ציבור* וכידוע היועמ"ש אינו נבחר ציבור (אבל השפעתו בממשלה נרחבת). אתה מבין ? הפגנה מול ביתו של שר, כן. מול ביתו של היועמ"ש, לא. וזאת ע"פ החלטת היועמ"ש. בעיני מדובר בפארסה.
      ראה סרטון הסבר לזכויות המפגין:
      https://www.youtube.com/watch?v=HgGaWV5_s6Q

  7. הפיתרון חברות הבטחה שישמרו על ביצוע הצוו
    מנסיון הפגנה הראשונה במקום מעצר חדר מיון
    המשטרה יכולה לסייע בפינוי הדרך ליחידות ההצלה

  8. הגיע הזמן שמישהו יחקור איך ברק נהיה מולטי מיליונר. הרי משכורות של מיליונים תמורת משרת דירקטור שגוזלת לכל היותר שעות בודדות בשבוע היא לא פחות שוחד מסיגרים קובנים או שמפניות ורודות!

  9. מברק נשאר ביוב פוליטי אדום מסריח ואנטישמי.

  10. גם למתנגדי משטר בבריה"מ הקומוניסטית קראו אנארכיסטים אלימים וטרוריסטים, שיטה ידועה ונלוזה של משטרים חשוכים ואנטי דמוקרטיים להוקיע מקרבם מתנגדי משטר ודמוקרטים.

  11. השמאל בעזרת כספים רבים וגדולים מהקרן לישראל חדשה +כספים גרמניים שתומכים בקבוצות שמאל אנרכיסטי כמו שוברים שתיקה פועלים כיום כנגד הישות הציונית כנגד הדמוקרטיה שלנו למעשה כנגד מדינת ישראל

  12. כותרת הפוסט מעוררת סקרנות ולמרבה האכזבה (או יותר נכון השמחה) אין לה שמץ של כיסוי בכתבה. כפי שאין מקום וצידוק לייחס כל הימין אמירות והתנהגויות פסולות של יחידים מהשוליים הסהרוריים שלו כך אין לפעול כך לגבי השמאל. זו דמגוגיה פלגנית וחסרת אחריות. מאכזב.

  13. יש דבר אחד שצריך לעשות (אני שם)להגיכ עשרות אלפי אזרחים לשמור אל הדמוקרטיה מפני השמאל היהודי הארור שהיום עשה כל העולה על רוחו ואין אישעומד מולה. כל פכץעם שיש הפגנה נגד היועץ או ראש הממשלה צריכים להגיע כמות מספקת לשם ולהבריח אתם לכול הרוחות. נראה אותכם בהפגנה הבאה שם

    1. אתה ממש מאיים באלימות נגד קבוצת מפגינים אשר מפגינים בצורה חוקית, ולפי רוח הדמוקרטיה. ביבי נתניהו מפרק את הדמוקרטיה הישראלית, ייקח שנים לתקן את הנזק שהוא יוצר בכדאי שהוא יוכל לשלוט. למשפחה הזאת אין גבולות. שרה נתניהו החליטה שהיא ומלניה חברות טובות, וזה הוא. הלך על מלניה.

  14. הבעיה היא שגם מנדלבליט, כמו היועצים המשפטיים לממשלה לפניו, הוא אבן ראשה חיונית בחונטה הדיקטטורית של המשפטוקרטיה שבראשה התייצבו היועץ ובג"ץ. לכן לא נוכל להזיל דמעות תנין על הפגנה שמתרחשת נגד הנבל המדכא. משטרת ישראל, היא עצמה ביריונית, פוסט ציונית, חסרת מעצורים והרתמותו של הכותב להגן עליה, אין להצדיקה. אכן, אירגוני השמאל הבוגדניים החתרניים הם בעיה חמורה, אלא שהכותב ניתלה בעניין שאינו מוצדק לחלוטין, הפגנה מול הטרוריסט המשפטי מנדלבליט היא מוצדקת ואינה פוטש, גם אם המבצעים אותה הם בריונים בוגדניים.

    1. תמחק את המילה עברי ממך, כי אתה אנטי עברי, אתה מחלל את השם. מוחמד מתאים לך יותר

  15. באמת??? אלה האנשים שהיו שם?? "אנשי 'שוברים שתיקה', מחאת הגז ואנרכיסטים אלימים". לא נראה לך שההשוואה הזאת בעייתית? דמגוגיה זולה באתר שפעם עשה עיתונות ראויה

  16. 1. במה חטאו שכניו של מנדלבליט שהם צריכים לסבול את ההפגנות הקולניות הללו משך שבועות על גבי שבועות? רוצים להפגין, שיפגינו מול משרדו, לא מול ביתו…
    2. הזכות להפגין היא זכות יסוד בדמוקרטיה, אכן, אך יש מקום לשיקול דעת בהקשר זה. הפגנה כנגד נושא תפקיד בדרישה שיקבל החלטה לא על סמך שיקול דעתו המקצועי, אלא בהתאם להתרשמותם האישית של קומץ (גדול ככל שיהיה) של אנשים רעשנים אשר גיבשו את התרשמותם זו בהסתמך על מידע חלקי ומגמתי, ובהיעדר השכלה משפטית, היא היא פגיעה קשה בדמוקרטיה. בשביל מה צריך יועץ משפטי ומערכת משפט בכלל? שההמון ישפוט… הכיכר פתוחה לקהל הרחב, הנכם מוזמנים לבוא ולבצע לינץ' בראש הממשלה… זאת חרפה! אלא שהמפגינים הנאורים והמתורבתים, לכאורה, משתמשים במנגנונים הדמוקרטיים כאילו היו הכיכר…

  17. מלבד העובדה שמדובר בכתב שטנה, זהו גם גיבוב שטויות חסר תקדים. אנרכיסטים? פוטש רדיקלי? מימון מהקרן החדשה? תוציאו את הראש מהתחת של ביבי ותתחילו להפעיל את המוח. אתם מחרחרי שנאה מקרתיסטים וקרוב היום בו תיזרקו לפח הזבל של ההיסטוריה. רגע לפני, יהיה מעניין לבדוק איך ועל חשבון מי *אתם* מממנים את הפעילות שלכם

  18. וואי וואי וואי,איך שברק נראה כמו איזה ילד בגן שכועס שאף אחד כבר לא מתיחס עליו. פשוט פאטת אבל ברמות גבוהות. מה שכן הוא ממש מצחיק – הופעה שלו זה חזק יותר מSaturday night live כאילו סטנדאפיסט בחסד. טוב נו הרי הוא העיד על עצמו שהוא מוכשר וידע לפרק שעונים. לפרק רק לא להרכיב. ברק אתה כשלון עלוב, כתם בהסטוריה של המדינה, כל דרגה שקיבלתה מעבר לסמל זה היה כבר גדול עליך. בחיית עשה טובה לעם בישראל, לך לישון תעשה כסף רק תעזוב אותנו בשקט. אתה כבר דיי נמאסת עלינו אז פשוט עוף לנו מהעיניים. סבבה?

  19. חבורת הזבל שמאלנית ומשועממת, שונאים את עצמם ואת החברה, במקום לעבוד ולעשות משהו מכובד וטובים הם עובדים עבור אנטישמים באיחוד האירופי וקרן פורד

  20. הפגנה זה לא פוטש. הפגנות ממומנות עי כספים מחול ופעילים זהים בכל ההפגנות כנראה שזה כן ניסיון לפוטש אזרחי.

  21. איזה " ימין ", איזה " סמול " ואיזה " פוטש " ?…
    הפוטש האמיתי הוא שהחרדים והמתנחלים ( כל אחד — לשיטתו ) עושים במדינה כבשלהם. גועל נפש !
    ותודה לביבי שהיגיענו עד הלום וגם לציבור האזרחי שנושא בנטל אבל שותק כדג ואכל חרא כי הוא פחדן ושבוי בידי הרטוריקה " היהודית " עאלק…

  22. השמאל עומד בשער והמתריע.נכון החלפת השלטון הכרחית ולכן ההפגנות הללו.אנו אנשי השמאל נמגר את שלטון הימין הקיצוני ומהיר את דברינו בארץ ובעולם עד שימוגר השלטון הדיקטטורה הזה.

    1. "נמגר את שלטון הדיקטטורה…"
      להזכירך, מדובר בשלטון "דיקטטורה" שנבחר על ידי רוב המצביעים.
      ואחר כך עוד יש מי שלא מבין למה קוראים למה שאתם עושים בשם פוטש.

  23. "פוטש" זה גם מוזס? או "מתנות" בשווי מאות אלפי שקלים? שפי פז אחת שהפציעה פתע בשבת האחרונה שקולה כנגד מי שמתייצב שם כבר 27 שבתות? מה קרה לכם באתר "מידה" שאיבדתם את הראש והאתיקה העיתונאית שאתם מתגאים בה?! אתם מוזמנים כמו עיתונאים הגונים אחרים ("חדר המצב" "הצינור") לבוא וללות אותנו ולראות במי באמת מדובר – קבוצת אזרחים מהשמאל והימין ששמה לעצמה מטרה להיאבק בגרירת הרגליים של היועמ"ש שאמור לחקור פרשיות שהוא עצמו אולי היה מעורה בהם בתפקידו הקודם! במקום לרקום עלילות מופרכות כדאי שגיעו לשטח כי המציאות שונה לחלוטין. ואידך זיל גמור.

    1. בטח, אתם סתם קבוצת אזרחים תמימים. והעיתונאים ה"הגונים" מ'חדר המצב' ומ'הצינור', מסקרים אתכם בדיוק כפי שאתם רוצים. ובלה, בלה, בלה, שקר כלשהו.

    2. לא מדובר פה על האזרחים שמפגינים כל שבת. מדובר על חבורת פעילים רדיקלים, המגדירים את עצמם כמתנגדי משטר, שחטפו לכם את ההפגנה במוצ״ש. החברה שהפגינו בכיכר גורן הם מפגינים לגיטימים והמשטרה לא הפריעה להם. הקבוצה שיצאה מתוך ההפגנה והתגרתה במשטרה היא סיפור אחר לגמרי, ואם לא תבינו את זה מהר, הלך על המחאה שלכם.

  24. לכתוב שטויות שממציאים לבד זה קל…
    אתה רוצה באמת להבין גלעד?
    אולי תדבר איתי ? (אני זה שעמד עם פסוקים מישעיהו ונעצר על זה…)
    השילטון הנורא שעליו אתה מגן הוא לא ימין, ומי שתוקף אותו הוא לא שמאל – די כבר עם החרטא הזאת – פסה – תמציאו משהו חדש כי אנחנו שמאל וימין ואמצע ולמטה ולמעלה – כולם – בני עם ישראל שנימאס לנו מחבורת השודדים שאתה משמש להם שופר
    תיקרא את דברי ישעיהו – תגיד לי אם השילטון שלך ראוי – מול רמירה כזאת!

  25. כמה שקרים בכתב אחת !
    אנחנו א- מפלגתיים
    יש ביניו אנשי ימין ואנשי שמאל
    אנחנו נגד השחיתות
    אישית אני ימנית ולא אוהבת את שוברים שתיקה .
    אנחנו אנשים מבוגרים 40-70 זה חתך הגילאיים שלנו . אנשים ששרתו בצבא
    אני עצמי בת לפלמחניקית . אנחנו אנשי ארץ ישראל היפה והטובה .
    ומי שכתב הכתבה , אני מתכוננת להגיש נגדו תביעה על הוצאת דיבה!!

    ועם ישראל : במקום שהמשטרה תטפל בפשיעה היא מטפלת ב עברינים .
    אני נעצרתי בגלל שני. לי בתיק מגאפון .
    על מה נפתלי התנפלו 4 שוטרי מגב ושברו לו היד – ללא כל סיבה מוצדקת .
    ואל תספרו לי סיפורים
    מה שהעין ראתה והאוזן שמעה _לא תספרו סיפורים !!!!
    והכתבה השקרית הזאת מוכיחה אצ צדקתנו
    מוכיחה שהשחיתות הרקיעה שחקים .
    השלטון השתלט על התקשורת ועכשיו רוצים לאסור את זכות המחאה
    ושלום אין דיקטטורה
    ברוכים הבאים לדיקטטורת השחיתות .
    עכשיו הוכחתם לח שחייבים להמשיך במלוא הכוח. כי אתם משקרים !!!!!!!

    1. ואת הטקסט השקרי הזה מבקש נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו להפיץ ! נתיהו הוא האדם המסוכן ביותר לישראל, סכסכן ופלגן במתכוון, דוחף רעל לציבוריות הישראלית על בסיס יומי. מפחיד לחשוב לאן חסר הגבולות והאחריות הזה לוקח אותנו !!

    2. מירה, תראי שוב את הכתבה. אף אחד לא תקף את הקבוצה הקבועה שמפגינה מול מנדלבליט כל מוצ״ש. אפשר להסכים איתכם או להתנגד לכם, אבל המחאה שלכם לגיטימית ואסור לדכא אותה. הכתבה מדברת על הקבוצה של האנרכיסטים והשמאל הקיצוני שחטפה לכם את ההפגנה וחיפשה מעצרים ורעש תקשורתי. אתם לא מעניינים את רמב״ם וחבריו. אתם רק הפלטפורמה בשבילם. והם יחסלו את המחאה שלכם כמו שחיסלו כל מחאה שהתלבשו עליה. אני ראיתי במו עיני אנשים מבוגרים מהמחאה המקורית מתחננים בפני הקיצוניים לא לצאת מכיכר גורן ולא להפר את צו בית המשפט.

  26. כמה טימטום , הביזה של ממשלת ישראל היא לאור היום. אותה יש לעצור ע"י העמדתו לדין של ראש וראשון לבוזזים – ביבי עצמו.

  27. בקיצור לשמאל נגמרו הכדורים במחסנית…איפה כיף לשבת ולצפות בהם סובלים…משהו כמו ללכת לגן חיות

  28. כדאי להתמקד בעיקר: משטרת ישראל מפרשת באופן הזוי ולא חוקתי את החלטת בג"צ ומבקשת למנוע מאזרחים שומרי חוק למחות נגד התנהלות היועמ"ש במרחק גדול מאד מביתו[שבע מאות מטר מרחק הליכה]. איסור הפגנות ומחאות של אזרחים שומרי חוק ודורשי חוק ומעצרם, הוא פגיעה מסוכנת של המשטרה באושיות הדמוקרטיה. כל השאר הוא הסטת הדיון מן העיקר. ראו בלינק מכתבה החריף של האגודה לזכויות האזרח למשטרת ישראל בנושא. http://www.acri.org.il/he/wp-content/uploads/2017/05/right-to-protest-Petach-Tiqva-240517.pdf

  29. בשל התפרעות המפגינים? איך מעז מישהו שלא היה שם לכתוב שטויות כאלה? (בעצם די ברור. הוא אמד מאנשי הלשון הארוכה והחומה). אף אחד לא התפרע. המשטרה הביאה אוטובוס ומילאה אותו בעצורים אקראיים – הכול מצולם אצלי. הייתי שם. לא קשור בכלל ל"שמאל" או "ימין" או כל סיסמה אחרת שהנהנתן המושחת הראשי מאכיל אתכם, ואתם אוכלים בתיאבון, כי למה לחשוב לבד.
    פוטש, באמת.

    1. בחלום שלך עצורים אקראיים. אתה פשוט לא מכיר את הנפשות הפועלות. העצורים הם פעילי שמאל רדיקלי ואנרכיסטים. אנשים שקוראים לעצמם מתנגדי משטר ואנטי ציונים.

  30. איזה שטויות, כאילו שהנהגה לא מושחתת זה עניין של ימין ושמאל.
    זכות ההפגנה היא קדושה בדמוקרטיה. והפגנה בשביל לחקור את המושחתים לא קשורה לימין ושמאל.
    רק בן אדם פרנואיד יכול לכתוב כתבה כזאת

    1. כאילו שהקרן החדשה נלחמת בשחיתות עם כל התעלולים הפיננסיים, המנכ"לים שמחליפים ארגונים כמו גרבים ומאות הארגונים שמתהדרים בשמות מטעים.

      הקרן לישראל חדשה נלחמת בציונות וביהדות.
      הדרך לחיסול המדינה היהודית היא העברת יהודה ושומרון לכנופיה האנטישמית. כל האנרכיסטים הנאורים שתומכים בהם היו מתקיימים ממשהו יצרני לולא תשלומים מחו"ל. הם עוסקים בהרס, בשלהוב יצרים והעמקת מחלוקות.

  31. מטורף, אזרחים מטומטמים נלחמים על משטרה במקום לתת לה להתעסק בבטחון פנים.

  32. "נתניהו הוציא צו שמתיר למפעל מזהם להמשיך להרוג 2500 איש בשנה בגז! מרגישים בטוחים?" מעניין שנתניהו לא תבע אותי על הוצאת דיבה בגלל הפוסט הזה. זה נראה לי קצת יותר חמור מאיזה שיירה שעצרה או לא עצרה. נתניהו רוצח ישראלים עבור בצע כסף. חייבים להפגין נגד נתניהו. זו חובתנו המוסרית. הגז לא מבחין אם אתה ימני או שמאלני, ערבי או יהודי. המשרד להגנת הסביבה הוציא צו סגירה בגלל זיהום חמור שלא היה כדוגמתו ונתניהו ביטל את הצו "מטעמי ביטחון". מרגישים בטוחים?

  33. התגובה שלי היא שאני מאוכזב מהמשטרה, בהפגנות שהיו ללא אישור לדוגמא האתיופים לא היו כל כך אדיבים… בשלב הראשון כבר פתחו באש. רק במדינת ישראל שהשמאל שולט לצערנו.

  34. יועץ משפטי שלא רוצה לקמבן תיקים בתמורה לתפקיד בעליון ?
    בעיה גדולה עבור הסמול שהתרגל למנגנון נוסח האינקויזיציה של תיקים וחקירות
    למי שלא "יודע את מקומו".

    ההפגנות האלה מול ביתו של היוע"מ מזכירה לי את אותן קבוצות אוהדי כדורגל
    שרוצים להפטר ממאמן אז מארגנים לו קללות בלתי פוסקות לפני המשחק,במהלכו ולאחריו
    ללא קשר לתוצאת המשחק,להמאיס את חייו עד כדי כך עד שיתפטר.

    למה עוצרים את אנשי הארגונים האלה ולא מגרשים אותם לסוריה ?
    הרבה יותר זול והרבה יותר אפקטיבי.
    אלה ששונאים יהודים ואת ישראל יותר מכל דבר אחר,לא צריכים להיות בשטחה של ישראל.

  35. 40 שנים שהשמאל מסית וצווח בהיסטריה שהנה המנהיג הימני דהיוםמוביל להרס הדמוקרטיה , פאשיזם ושאר מילים אוטומטיות שלהם.
    בינתיים, מאז המהפך, יש פי כמה יותר ערוצים, עיתונים, הפגנות ועצרות מתנגדות שלטון. ועדיין , השמאל צווח בהיסטריה שהנה הפאשיזם.
    אין אמון בשמאל. הבטחתם פאשיזם, אני מקבל רק מדינה משגשגת וחופשית יותר ויותר.
    מה שמוזר זה שצעירים מאמינים לשקרים האלה. מוזר ועצוב.

  36. תשמע צוויק, זה לא מצחיק מה שאתה עושה כאן. אתה מאשים אותי בניסון לפוטש לא חוקי כנגד השלטון. אתה מאשים אותי שאני ממומן על ידי גורמים זרים. אתה מאשים אותי בשמאלנות קיצונית שבוגדת במדינה. אז מה צריך לעשות אתי ועם שכמותי, אם אנו כאלה, אה? אתה לא אומר, אבל המסקנה מתבקשת. אתה מתיר את דמי!
    היזהר לך, שדם לא ידבק בידיך. היזהר במילותיך.

  37. תשמע צוויק זה לא צחוק, היזהר במלים שלך. מה עושים עם מי שחותר לעשות פוטש נגד שלטון נבחר, אה? מכניסים אותו לכלא,שופטים אותו, מגרשים אותו מהארץ, פוגעים בו, נכון? אז בעצם אתה מתיר את דמי, נכון? ואני לא איש שמאל, לא ממומן על ידי אף ארגון, לא מנסה להחליף את השלטון. אני אזרח שומר חוק ודורש חוק שנמאס לו מהשחיתות השלטונית המטורפת, ודורש חקירה עצמאית, ישרה, שלא נגועה בניגוד עניינים לפרשות השחיתות השונות.
    היזהר במלים שלך, אל תתיר את דמנו המפגינים.

  38. לא יאומן שראש הממשלה משתף את הבדיחה הזאת. הביקורת המובעת פה היא ילדותית ומלאת תסביך רדיפה.

  39. זה לא סימן על הקת.
    זה כנראה יותר חשבונית עיסקה מנופחת.
    אם תיעצרו – תקבלו יותר כסף.
    כשאלה השמאל הרדיקלי, אפשר להבין.
    כשמדובר בחברי כנסת זו תעודת עניות וכנראה גם אפשר למצוא כמה עבירות במישור הפלילי.

  40. מהפה שלו לאלוהים, בינתיים השמאל מפוהק, ונתניהו נאלץ להפיל את עצמו. אם לא הוא, בנט יפיל אותו.

  41. יפה שאנשי השמאל מגיבים כאן בזעם כנגד נתניהו ומתארים עצמם כאנשי ימין חסודים.איבדתם את זה לחלוטין.מכאן שלוחה ברכה לראש הממשלה הטוב ביותר שקם לעם הזה בנימין נתניהו אל תערץ ואל תיחת מכל המקטרגים עליך ובמיוחד מהצבועים.אוהבי הארץ קומו ליבשו עוז ועמדו איתן מול הגויים הללו דוברי העברית המתעתדים לעמוד כגייס חמישי ולחבור לאוייבינו המסוכנים ביותר כדי לפגוע בארץ הטובה.לא ירחק היום ומי מהם ייצא לפעולת התאבדות כנגד יהודים פה בארץ.

  42. אקונומיקה ומטח אבנים בעמונה = מקבלים מליונים
    הפגנה שקטה בפתח תקווה = נסיון הפיכה אלים ?
    ולגבי 'מימון זר' מעניין מי מימן את עמונה, ממש חסר אינטרסים…

    כשהשלטון בוחר את "האנרכיסטים שלו" ומתגמל אותם … מצב חמור

    1. נכון רוצים להפיל את נתנייהו , אבל זה המהות של שילטון דמוקרטי , אנשים חושבים שהשלטון לא בסדר ורוצים להחליף אותו.
      אולי יותר לגיטימי להפעיל קבוצת מילואמניקים תמימים כמו שעשה נתנייהו אחרי מלחמת לבנון השניה

    2. לא מבין מה הבעיה עם הפגנה ולא משנה של איזה קבוצה – מדובר בזכות בסיסית שנתניהו השתמש בה בהיותו באופוזיציה.
      מדובר בזכות אזרחית בסיסית כל עוד היא עומדת בתנאי החוק .

    3. תמים קטן ונחמד מדובר בהפגנה נגד "השחיתות". אם הייתם מפגינים בתל-אביב הייתי מבין אותכם ולמרות שהייתם מכניסים כמה מילים נגד היועץ דיינו. אבל אתם מפגינים נגד היועץ המשפטי ושמאשימים אותו לא פחות ולא יותר כמשתף עם הפשע זה, או שהוא מאשים את נתניהו או שהוא חלק מהפשע. ולכן (לצערי המאמר לא שם דגש על כך ) יש פה כמה צביעות 1) אתם מפגינים נגד פקיד 2) הצביעות הכי גדולה שאתם מפגינים נגד יועץ משפטי ומאשימים אותו כשותף לפשע ( במקרה שהוא יסיק שאין טעם לכתב אישום ) וכאן אני שואל איפה כל המילים הגדולות בעד השופטים, ואני מדבר על דברים בסיסים שאתם כל כך נזעקתם להגן למרות שרוב הוויכוחים היו על חוקים שהשפיעו על מרחב הציבורי ( שזה תפקידו של הכנסת ) ופה אתם טוענים טענה שהיא פי אלף חמורה שהיועץ לא יכול לשפוט באופן פרטני את ביבי כי הוא משתף, אם כך גם בגץ אני יכול לטעון שהם לא יכולים להרשיע את קצב כי שמאלנים.

  43. חחחחחחחחחחחחחח-"אנרכיסטים אלימים "שקר,שקר תירדפו,דפוקי שכל!

  44. צוויק, אתה מצנזר תגובות?
    אז אומר שוב את מה שאמרתי בתגובה הקודמת שלי שהורדה: היזהר במלים שלך, מי שמאשים אזרחים בניסיון פוטש, מתיר את דמם. המסקנה המתבקשת היא שיש לגרש אותם,לאסור אותם,לפגוע בהם, כי הם אויבי העם והמדינה. הנה לדוגמה מה שכתב כאן אחד המגיבים, וזה משקף את הדרך שבה רבים יבינו את המאמר הזה:
    "למה עוצרים את אנשי הארגונים האלה ולא מגרשים אותם לסוריה ? הרבה יותר זול והרבה יותר אפקטיבי.
    אלה ששונאים יהודים ואת ישראל יותר מכל דבר אחר,לא צריכים להיות בשטחה של ישראל."
    אז היזהר במלים שלך. מלים יכולות להסית לפעולות. אתה אולי לא רוצה להביא לתוצאה זאת, אך המאמר שלך עלול.

  45. קישקושי ביצים, הייתי בהפגנה, אין לי שום קשר עם הקרן החדשה, ולעניין שפי פז אני תומכת במאבק שלה. לא מכירה את היגאל הזה מעולם לא פגשתי בו. אזרחית אני המבקשת שהחקירות על ביבי לא יהיו נגועות בידי שומרי הסף שלו. כמו כן זכות ההפגנה היא מיסודות הדמוקרטיה. עניין ידוע שלשפי פז יש בטן מלאה על היגאל הזה, אני קוראת את הפוסטים שלה ולפעמים משתפת, חבל שנגררה לחבל גם בשאיפה שלי לדמוקרטיה בישראל, חבל מאד.
    שפי, טרם צפיתי בוידאו שלך למה עשית את זה, יכולת לתקוף את היגאל הזה בזירה אחרת.

    1. אני חזרתי ואמרתי גם בדף שלי וגם בראשית הכתבה הזאת שהמחאה שלכם היא לגיטימית ואני באתי למחות יחד איתכם נגד הפגיעה בחופש המחאה. הביקורת שלי היא בדיוק נגד האנשים שליכלכו את המאבק שלכם ויקחו אותו למקומות שאני בטוחה שאת לא מעוניינת בהם. אם יש מי שמחבל שיטתית בחופש המחאה ובמאבק הדמוקרטי זו החבורה שהתלבשה לכם על ההפגנה במוצ״ש. זה לא הייתם אתם שרצו לבית של מנדלבליט ולא אתם שהתגרו במשטרה ונעצרו. זה באמת אנרכיסטים שלא רוצים דמוקרטיה אלא מהפכה. תראי את הווידיאו.
      שימי לב לפתיח של הכתבה (שאני בכלל לא אחראית לה):
      ״אחרי שבועות ארוכים של הפגנות, הצטרפו לפעילים הקבועים קבוצה גדולה של אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני, שרבים מהם, כמה מפתיע, קשורים לעמותות 'הקרן החדשה לישראל'.

    2. נשמח אם תזדהי בשם מלא ויוכלו הקוראים לבדווק אם באמת אינך קשורה לחבורה הממומנת ו/או פסיכופטית הזו…

  46. השמאל האנטי ציוני כל כך מתוסכל מכך שאינו מקבל את תמיכת הבוחרים. כל סטודנט שנה א לפסיכולוגיה יודע שתיסכול מביא לתוקפנות. אבל זה לא יעבוד. שינוי עושים בקלפי. הם יכולים לזעוק מרה עד לב השמים הציבור בישראל מקיא אותם מקרבו. אנרכיסטים אנטי ציונים בעליל. באשר לאהוד ברק, נו טוב, עוד בהיותו במדים בחש בפוליטיקה. הבנו שהאיש גאון בפירוק שעונים אז כדי אולי שיפתח חוג לשעות הבוקר.

  47. התקפה כהגנה זה כל כך כיתה ב . צוללות. סיגרים. ידיעות. זה העניין. נא לא להעביר נושא בבקשב

  48. כאשר הטירוף, הסילוף והשנאה הם המכתיבים את התנהגות השמאל והימין( כן מטורפים ישנם בשני הצדדים) כדאי לסגור את הכל ולמסור את המפתחות לאלו שממתינים .

  49. פשוט עניין השוואה כאשר אנשי ימין הפגינו גם כאשר גרשו אותם מביתם יתרה מנעו מהם להגיע להפגנה לפני הניתוק איפה היו אנשי המוסר נהפוך, רוב רובו של התקשורת גינתה אנשי ימין . זווית אחרת אבל משליכה כאשר אוהדי הפועל תל אביב עושים מעשים בזויים ואלימים רוב התקשורת מגבה אותם כמו מקרה של שחקן מכבי שהוכה במגרש על ידי אוהד עבריין של הפועל את מי גינתה התקשורת כן כן את שחקן הכדורגל זהבי, לעומת אוהד ביתר במעשה אגרסיבי הקל ביותר מקהלה אדירה של תקשורת מגנה בהחלט לגטימי אבל מדוע לא לאוהדי הפועל רק בשל שרוב התקשורת אוהדי הפועל?

  50. זה לא ניסיון פוטש ולא כלום אלא צביעות בריבוע. הייתם מעלים בדעתם הפגנת ימין נגד שופט מבית המשפט העליון של החונטא הדיקטטרי ? הרי כל בר עם מיקרפון היה קורא על הסתה אנשים היו נשפטים על ביזוי כבוד החונטא.לכן צריך לשים את הדברים במסגרת אדומה ולשמוח שהצבועים מוכחים את עצמם כאשר הם מדברים על "כבוד בית המשפט" ויתר הסיסמאות .

  51. שוב פעם גיבובי שטויות מתוזמנים ומגיבים מטעם השלטון המושחת

  52. ראש הממשלה חשוד בשחיתות במאות אלפי שקלים. תצעקו פוטש עד מחרתיים, הוא יתן את הדין!!!

  53. הרמה של תאוריות הקונספירציה שלכם באמת מגרדת את התחתית. תכף תכתבו שקםטריילס זו מזימה סמולנית להרעיל את ביבי.זה ישמע יותר אמין מהגיבוב הזה. איזו בושה.

  54. אותם אנשים נבזים אותה מטרה נבזית, אותו גועל נפש, רק התחפושת מוחלפת.
    נתניהו הוא ראש הממשלה. הימין והדתיים בשלטון וזה חזק. תאכלו את הגרביים, כי כובע אין לכם.

  55. פעם הראשונה שאני נכנסת לאתר זה ממה שקראתי אני ממש בהלם היום שמעתי את התוכית של דקל גל"צ ושם לא הזכירו בכלל מי הם המפגנים רק תקפו ותקפו את היועמ"ש העיתונות והתקשורת מסתרים מידה ומוסרים דיווחים חד סטירי מהיום שיהיה לי ספק במה שמדווחים לציבור הכנס לכאן.

  56. ימין זה שם משפחה – מימין ליברלי ועד ימין לאומני. האחרון – הלאומני – ממציא כל יום דבר חדש. עוד זה מדבר בחוק מגמד דמוקרטיה וזה בא בחדשה: פעולה לסילוק ראש הממשלה היא מעשה "פןטש". ופוטש אשור מן התורה. מדוע אסור בדמוקרטיה לפעול לסלק את ראש הממשלה – בתנאי שלא עוברים על החוק. מדוע אסור לאזרחים שאורח התנהגותו של ראה"מ פסול בעיניהם להתארגן ולהפגין כרצונם. הרי אין דומה בחריפות מילולית ופיזית להפגנות של הימין להפיל ראשי ממשלה מהשמאל או המרכז.
    חובה על אזרחים להתארגן ולפעול לסילוקו של ראש ממשלה בימי בחירות ובין הגחירות ככל שסיכוייהם נחשבים בעיניהם. הביקורת הצובעת מחאה פוליטית במונח פוטש היינו לא חוקית היא מופרכת. העובר על החוק ייענש. אבל, לא המשטרה קובעת מה חוקי ומה פוטש. השולט פסול להציג עצמו קורבן.

  57. האם התרגום של הקרן לא אמור להיות: "הקרן לישראל החדשה"?
    למה עושים להם הנחה? הם אומרים בפה מלא את מה שהם רוצים. ישראל חדשה / אחרת.

  58. קשקושי הבל מהבטן. ערבוב דברים, עובדות מבולבלות. לא רציני.

  59. יש לדייק: שם ה"קרן" הוא "הקרן לישראל חדשה": ה-New מכוון ל-Israel, לא ל-Fund.
    ואז"ג.

  60. עם כל סלידתי מהשמאל הארור שלנו
    אני לא רואה כאן כל פוטש

    אוסף מטורללים שהתכנס להפגין
    יהיו המשתתפים וטיעוניהם הזויים ככל שיהיו
    זו עדיין הפגנה

    כדאי לחשוב קצת לפני שמתלהמים ולא חסרות
    סיבות לבקר במישור המהותי את השמאל המשומד שלנו

  61. פוטש?
    הפגנה היא פוטש?
    רק מי שדוגל במשטר טוטאליטארי, כמו אלו שהכרנו במאה העשרים, יקרא להפגנה פוטש.

    תתביישו.

  62. איזה מאמר נוראי. אין פה התמודדות עם אף טענה של המפגינים על גרירת רגליים. אין הצגה מאוזנת של הצד השני ועמדתו…ממש בושה עיתונאית שדי עונה לממוצע הרגיל של התקשורת הימנית המגוייסת לחצר הקיסר מקיסריה….

  63. במדינה דמוקרטית ליברלית (וישראל אינה ולא הייתה מעולם כזו) חופש ההפגנה הוא זכות בסיסית. אין צורך באישורים מהמשטרה ואין תפקידה של המשטרה לאשר להפגין. זכותם של אזרחים להפגין מול גרירת הרגלים של היועץ המשפטי לממשלה, שלא מכבר היה מזכיר הממשלה, כלומר קיבל תפקיד הנוגד את רציונל תפקידו הקודם. כל זה לא אומר שאין לעצור אם יש מפגינים אלימים, אבל זה לא משליך על עצם ועל כלל המפגינים. יש לזכור שלאזרח יש מעט כוח פוליטי לעומת השלטון ואם לא תהיה לו אפשרות להביע את דעתו, יש בכך משום לפגום ברמת הדמוקרטיה הליברלית, שכאמור מעולם לא הייתה קימת בישראל. אבל בתחום חופש הביטוי הייתה קיימת, אם כי לא ברמה מספקת.

  64. הימין לא רק הפגין מתחת ביתו של רבין, הוא גם ירה בו. ככה נראה פוטש אמיתי של אנשים שבגדו בדמוקרטיה.

    1. אורי כל מילה בסלע. את זה הם מנסים להשכיח,אבל אתה בוודאי מבין זאת

    2. שמאלנים יפי נפש, אתם ממשיכים בהסטה המתועברת והגורפת שלכם נגד הימין. "הימין" לא רצח את רבין ואנחנו, אנשי הימין אוהבי עם ישראל מבכים מרה את הרצחו של המנהיג הנאצל הזה. מי שרצח את רבין ז"ל היה מטורף אחד, בדיוק כפי שאנשים מן השמאל, מיעוט, הסגיר אנשי ימין לבריטים בתקופת טרום המדינה. אתם יוצרים פילוג בעם מאז ומעולם. די לכם. אנחנו צריכים לחלוק כאן אותה ארץ, אתם ואנחנו. מדינת ישראל, מדינת היהודים.

  65. וואו. מידה, וואו.
    הגעתם לשפל חדש.
    אתם מזמן לא דמוקרטים. הפגנה, היא חוקית. היא דמוקרטית.
    גם אם אתם ממש ממש ממש לא אוהבים אותה. גם אם היא אישית נגד ראש הממשלה.
    זה זכות דמוקרטית בסיסית
    החלקתם על השכל לגמרי.

  66. לביבי רועד הפופיק כי הואמבין שכולםמבינים וההתנגדותלא היא לא שמאל קיצוני אלא עם ישראל.להפגנות גיעים גם אנשיחירותותיקים שמאסו בו ובדרך הלא דמוקרטית אותה הוא מוביל

  67. ריבוי התגובות מסמול מוכיח על מצוקתם…
    אמנם רחמנות על מסכנים אלה, אבל גם חובה לוודא שלא יגרם נזק מ"מסכנותם"…

  68. ל"מזועזעים" מהשימוש במילה ה"מפחידה" – פוטש.
    הבה נסביר מהו פוטש?
    פוטש – פירושו מזימה לתפיסת השלטון מידי השליטים החוקיים, על ידי קבוצה מצומצמת בדרך שאינה חוקית.
    כיום משתמשים במושג פוטש, גם לתיאור של נסיונות לשינוי המצב הקיים, גם כאשר נסיונות כאלה אולי לא עוברים על החוק, אך המכנים אותם פוטש מסמנים אותם לציבור כלא נאותים.

  69. גלעד צווייג – אני מקווה שלא התכוונת, אבל בכתבה אתה הזו (ורוה״מ בשיתוף שלו) מתיר את הדם של המפגינים האלה.
    כמו שכבר ציינו פה חלק מהעונים – מה שקורה פה זה לא פוטש. המילה הזו מתקשרת אצלנו להפיכות צבאיות אלימות, ובפרט לזו של היטלר – לא סתם התוצאה הראשונה בגוגל לחיפוש ״פוטש״ בעברית ובאנגלית.
    יתרה מכך, פוטש אמיתי מהווה בישראל בגידה לפי חוק העונשין תחת סעיף ״פגיעה בריבונות״. העונש על עבירה זו היא מוות.
    עכשיו, ברצוני להאמין שאתה לא שם עצמך שופט בעניין זה, אך עוד יכול לקום תליין מהציבור שיבין את דבריך כלשונם ויוציא לפועל את גזר דינך.
    הקפד באוצר המילים שלך והתנצל, לפני שדם מפגינים אלה או אחרים יהיה על ידיך.

  70. מי הזמין מכם את הכתבה הזאת? פשוט מגוחך ומסית.

  71. כל הדברים המתוארים בכתבה מעידים יותר מכל על דבר אחד

    השמאל הישראלי השפוי והראוי, איננו קיים עוד

    במקומו קם שמאל רדיקלי, קיצוני, החותר תחת אשיות מדינת ישראל וערכיה
    שמאל החותר תחת הדמוקרטיה, ושואף לשלטון סטליניסטי, המשמיד את מתנגדיו

    חבל, כיון ששמאל שפוי דרוש למדינה, בעיקר בכל מה שאמור בנושאים חברתיים. שמאל מהסוג שיגאל אלון, מנהיג דגול כשלעצמו, ייצג.

    למרבה השמחה, מה שקרוי היום שמאל, לא יראה את מסדרונות השלטון במהרה, אם בכלל.

  72. למדתם מילה חדשה… אז עכשו כל ביקורת על פשעי השלטון זה פוטש

    1. חדשה כמו הקרן לישראל החדשה, שבה אסור לגוף תקשורת להביא כתבות שאינן מתיישרות עם הקו השמאלני הנדוש והמגוחך. הרי ברגע שבו יפגינו אנשי ימין מחוץ לביתן של בג"צ תתבכיינו שרוצחים את יסודות הדמוקרטיה- נשמת אפה.

      בדמוקרטיה הישראלית נבחר מנהיג (שאני לא סובל) והשמאל הנוכחי (שאני לא סובל) עסוק בעשור האחרון בשני דברים:
      הפלת ביבי
      מסירת שטחים

      פתחי עיתון- כל עיתון. ביקורת על השלטון לא חסרה.
      התקשורת מבקרת מבוקר ועד ערב. מה שחסר כאן הוא שמאל חברתי -כלכלי שלא מתפרנס מסורוס וארגונים אנטישמיים מחו"ל. שמאל שמתיישב מחוץ לגוש דן, שמאל שעוזר בשכונות מצוקה, שמאל שנלחם על זכויות עובדים גם כשמדובר במזרחים ואתיופים. שמאל שלא עסוק בהאשמת יהודים, בשנאת דתיים ומתנחלים, שמאל שעוסק בקירוב בין ציבורים ולא בהעמקת שסעים. זה השמאל שחסר לי.

  73. חבורת הנוכלים :אלדד יניב, אהוד ברק , רביב דרוקר ושותפיהם בתקשורת ובשמאל ההזוי בכלל – לא יעזור לכם שתלכלכו ותאיימו על גורמי אכיפת החוק. נתניהו פה ולהישאר לעוד הרבה שנים של שלטון שיהפוך אותנו למעצמה . על אפכם וחמתכם

  74. תשמעו הכתבה הזאת כל כך מגוחכת ומלאת שטנה שבא לי לבכות. כל הכתבה נועדה כדי לגרום לאנשים לשנוא אנשים אחרים מבלי שתהיה לזה סיבה אחת טובה. פשוט עצוב שאתם קוראים לעצמכם ציונים. אתם הגרועים שבאנטי ציונים. בשביל להגן על ראש ממשלה אתם מוכנים לזרוק את הדומקרטיה הישראלית. אנשים באו להפגין, והפגינו בצורה לא אלימה – וזה כל הסיפור. שכחתם מה זה דומקרטיה

  75. שטויות ושקרים אני ימני ואני בא להפגין כי אני מתבייש בראש הממשלה שבחרתי בו.
    אני ליכודניק 35 שנה וכל טמבל רואה שביבי הורס את המדינה ובזז את הכל ומגיע לו עונש חמור שבחמורים.
    ההפגנה חוקית ובאישור בית המשפט ורוב המפגינים הם מבוגרים כמוני ומאוד מתונים שבאים לצעוק שנמאס להם לראות איך ביבי והכנופייה שלו שזה כבר מזמן לא ליכוד אלא פשע מאורגן גונבים לילדים ולנכדים את העתיד!
    השוטרים היו נחמדים וגם המפגינים שהיו יותר מ 500.
    איזה פוטש תגידו לי? ביבי כבר לא ראש הממשלה שהיה, הוא חי בסרט והגיע הזמן להיפרד עם כל הכאב.

  76. זהבה גלאון ושוברים שתיקה מינו מקורב שלהם למשרד התקשורת ביום הראשון בתפקיד. המקורב נתן למנכל בזק (חבר של זהבה) הטבות במליונים.
    זהבה גלאון איפשרה גם לבטל מכרז בינלאומי לרכישת כלי שייט. נציג המספנה שזכתה מיוצג על ידי עורך הדין של זהבה גלאון.
    בתגובה מפגינים בניגוד לחוק ימנים קיצוניים. צריך לעצור אותם.

  77. הימין בפאניקה לכן כל הפגנה לגיטימית היא פוטש, הרודן מפחד מהחזרת הדמוקרטיה במדינת ישראל. הפחד של הימין שהעם יקבל בחזרה את השליטה על הבטחון והכלכלה וזה מעביר אותם על דעתם. עד עכשיו במשך עשרות בשנים הם שדדו את קופת המדינה בחסות הרודן (כמובן שהוא לא ידע ולא ראה )

  78. את הקרן החדשה חייבים להוציאה אל מחוץ לחוק ואם צריכים חקיקה בנושא עמותות ש מממונות עי גורמי חוץ לא לאפשר זאת בשום מקרה הדוגמה הרעה של הקרן החדשה שמזרימה הון עתק לארגוני שמאל סהרוריים ובזויים חייבת להפסק ואנו יודעים שנשמת אפה של עמותה כזו היא אחת משכורות מנופחות למארגנים דוגמת אהוד ברק אלדד יניב ומר דרוקר המושחתים שמזרימים גם לפעילים מזומנים כדי לקעקע את חוקי הדמוקרטיה ולהוביל לאנדרלמוסיה ואנרכיה שאילו היו מצליחים הינו מגיעים למלחמת אחים עקובה מדם ולאבדון הפרקליטות המשטרה ובתי המשפט חייבים להתעורר ולשנות גישה ולהם יש חלק לא מבוטל ב ניסיון להפוך אותנו למדינת העולם השלישי אם לא ישנו את גישתם והבנה שהליכים כאלו מסוכנים לאין ערוך תמונות אלו ישובו למסכי המדיה בצורה מפלצתית של מלחמת אחים שסופה מי ישורינו

  79. הימין חייב לעבור מדיבורים למעשים . היכן שמפגין השמאל הרדיקלי חייב להיות מענה מעשי במקום , קרי הפגנת נגד. לא לאפשר להם ללחוץ את היועץ המשפטי אם כי מאמין אני שמנדלבליט אינו ניתן לכיפוף . 40 שבועות של הפגנות מטעם הקרן הארורה נגד ישראל והתקשורת נאלמת דום ואף מגבה את אותם רדיקלים החותרים נגד אושיות המדינה .