תושבי דרום ת"א דורשים לחשוף נתוני פשיעת המסתננים: "המשטרה מסכנת אותנו"

בעתירה שהוגשה לביהמ"ש טוענים התושבים לטיוח ולרשלנות המשטרה בהתנהלות מול מסתננים. שפי פז: "פועלים בקשיחות נגד פעילי ימין ומלטפים אנשי שמאל"

"אוזלת יד באכיפת החוק". מסתננים בהפגנה בירושלים | פלאש90

האם משטרת ישראל תידרש לספק בקרוב את נתוני פשיעת המסתננים? בעתירה שהוגשה לאחרונה לבית המשפט ומתפרסמת כאן לראשונה, מבקשים תושבי דרום תל-אביב להורות למשטרה לספק נתונים מלאים אודות שיעורי הפשיעה של שוהים בלתי חוקיים בישראל.

לטענת העותרים, אשר מיוצגים על ידי עו"ד איתמר ברקאי, המשטרה "מעמידה את אזרחי ישראל ובדגש על תושבי דרום תל-אביב בסיכון ממשי לביטחונם וחייהם", וזאת בשל "אוזלת ידה השערורייתית והרשלנית" בכל הנוגע לאכיפת החוק על המסתננים.

תושבי דרום תל-אביב מאשימים כי בטיפולה "הפחדני", המשטרה לא פותחת תיקים נגד המסתננים "בכוונת מכוון" במטרה לייפות את הסטטיסטיקה, "כאשר בפועל אין בין המידע הסטטיסטי ובין המציאות בשטח דבר וחצי דבר".

המשטה נדרשת להגיב לעתירה עד יום חמישי הקרוב.

מלחמה מול הפוליטיקלי-קורקט

עתירת תושבי דרום תל-אביב הוגשה בעקבות חשיפת 'מידה' לפני כארבעה חודשים, בה תואר כיצד סירבה המשטרה לחשוף לציבור מידע על שיעורי הפשיעה בקרב המסתננים הבלתי-חוקיים, מחשש להתפרצויות אלימות ואף ממניעים של ”פגיעה ברגשותיהם”. עוד נחשף כי נכון לשנת 2012, השנה האחרונה לגביה קיימים נתונים מלאים אודות פשיעת המסתננים, המסתננים פשעו במאות ואף אלפי אחוזים יותר מחלקם באוכלוסייה והיוו סכנה ממשית לציבור.

כעת נדרשת המשטרה לספק נתונים מלאים אודות שיעורי הפשיעה של מסתננים מאפריקה ושוהים בלתי חוקיים ממזרח אירופה בשנים 2018-2010, בפילוח לפי סוגי אוכלוסייה (אריתראים, סודאנים, גאורגים, אוקראינים וכו'), סוגי עבירות, ובהשוואה לאזרחים הישראלים המתגוררים בשכונות דרום תל-אביב. המשטרה גם נדרשת לדווח כמה תיקים הבשילו לכדי כתב אישום, כמה תיקים נותרו פתוחים עד היום, כמה נסגרו ומהי עילת סגירתם.

איך מרגיש אדם שארצו בוגדת בו? כמו הקיא שהיה מרוח על רצפת חדר המעצר.ליל אמש. מדרחוב נווה שאנן. שתי פעילות מתעדות עסקים ומוקפות על ידי המון זועם. כולם גברים. המשטרה מוזעקת למקום ואנחנו בעקבותיה. בשטח המסתננים מסתובבים חופשי, אמבולנס מטפל באלישבע, ושוטרים מאוד רגועים לוקחים את הפרטים של שתי הנשים וזורקים את המילה פרובוקציה. האווירה שוב מתחממת כשאורי ואני חוזרות לצלם את המעורבים בתקיפה ואורי דוחפת בובת ראווה.תוך דקה ש׳, אורי ואני עצורים. המסתננים עומדים מסביב, צוחקים ומצלמים.ככה מרגיש אדם שארצו בוגדת בו.שש שעות החזיקו אותנו במשטרה אתמול. שש שעות על כלום. שש שעות על ההתעקשות להילחם על הבית. שש שעות על מאבק לא אלים שהנשק היחיד שלו הוא המצלמה.״תבואו שוב מחר, נחכה לכם,״ סינן לעברי הסודני מעבר לסורגים (היחיד מבין התוקפים שנעצר).ואנחנו באים שוב היום.כל מי שרוצה להצטרף הערב שיפנה אלי בהודעה פרטית.קישור ליו טיוב:https://youtu.be/6xy5LizR–E

Posted by Sheffi Paz on Tuesday, August 7, 2018

העתירה הוגשה בשמו של אור שרון, יליד דרום תל-אביב, שמאז הגעת המסתננים לאזור סובל לדבריו  "באופן יום-יומי מהתנהלותם האלימה והעבריינית של המסתננים", דוגמת מעשי תקיפה, שוד וגזל, אלימות מילולית, השחתה של רכוש ציבור, שימוש בסמים וצריכת אלכוהול לשוכרה ברחובות. "הדעת אינה יכולה לעכל כי זוהי המציאות במדינת ישראל של שנת 2018. מדינה מתקדמת אשר מפקירה (פשוטו כמשמעו) אז אזרחיה לעולה", נכתב בעתירה.

אנשי דרום תל-אביב גם תוקפים בחריפות את הנימוקים שהעלתה המשטרה לטיוח נתוני פשיעת המסתננים. לפי עו"ד ברקאי, נימוקי המשטרה "ריקים מתוכן, תאורטיים ובעלמא, אשר אינם מגובים בבסיס ממשי", וכל זאת על מנת "שלא תיחשף אוזלת ידה בטיפול בפשיעתם הגואה של המסתננים".

מאיימים על המותקפים

נקודה נוספת שהודגשה בעתירה היא העובדה שהמשטרה מגנה דווקא על "רגשות" המסתננים התוקפניים, בו בזמן שהיא מפעילה יד קשה כנגד הקורבנות הישראלים: "באופן שערורייתי גורמי הסיכון הברורים מוגדרים כ'לא מסוכנים' בעוד אלו שאינם מסוכנים מוגדרים כ'מסוכנים' והכל מאינטרסים ושיקולים זרים של המדינה".

באחד המקרים המתוארים, שהתרחש במאי האחרון ועליו דווח בהרחבה ב'מידה', הותקפו שפי פז ופעילים נוספים על ידי קבוצה של מסתננים בשכונת נווה שאנן. בסרטון המתעד את האירועים ניתן לספור מעל לעשר פעמים שבהם נקטו המסתננים באלימות על מנת למנוע מהישראלים לתעד את המתרחש, כאשר ברקע ניתן לשמוע צעקות של הישראלים המותקפים.

אלא שבמשטרה לא רק שלא אכפו את החוק כלפי המסתננים התוקפים, אלא איימו לעצור דווקא את את הישראלים שהותקפו. פז הגישה תלונה למשטרה נגד התוקפים, ואף סיפקה לשוטרים את כלל הסרטונים המתעדים את האירוע. האזרח שהותקף מסר גם הוא עדות מפורטת בתחנה.

למרות הסרטונים והעדות המפורטת, במשטרה נמנעו מלזמן את המסתננים האלימים לחקירה ובתוך פחות מ-48 שעות מיהר קצין אח"מ בתחנת שרת, רפ"ק עדי ברקוביץ', לסגור את התיק. העילה: "אירוע שההליך הפלילי אינו המסגרת המתאימה לבירורו" – כלומר היעדר אשמה פלילית. במשטרה טוענים אמנם כי התלונה נבדקה "ביסודיות ובמקצועיות", אך באופן תמוה עדותו של האזרח המותקף כלל לא נכללה בתיק החקירה וכאמור התוקפים לא נחקרו.

ביוני האחרון הגישה פז ערעור על ההחלטה לסגור את התיק, אך גם היום, כחמישה חודשים מאז האירוע, במשטרה טרם מסרו החלטתם בנושא.

במקרה אחר עליו דיווחנו לאחרונה ב'מידה', שוב הפכה המשטרה את היוצרות והסתמכה על עדויותיהם של המסתננים האלימים בבואה לעצור אזרחים ישראלים, מבלי לספק עילת מעצר בשטח. באירוע שהתרחש בחודש אוגוסט בגינת לוינסקי, המשטרה אף מנעה מתושבי דרום תל-אביב להגיש תלונה נגד מסתננים, לכאורה בניגוד לחוק.

אלה 5 דקות של משטרת שר״ת בשיא עליבותה, פחדנותה וביזיונה. המשטרה לא רק התירה את דמנו, אלא סימנה אותנו כמטרה. הם לא רוצים אותנו בשטח. הם לא רוצים שנתעד את ההתנהלות הכושלת שלהם. נקודה.• משטרת המסתננים בחרה להאמין לתלונת שווא של אחד מדרי גינת לווינסקי ולא לעורכת הדין שהיתה איתנו בסיור ונפגעה מהבקבוק שנזרק עליה.• משטרת הביזיון החזיקה את דורון במעצר והביאה אותו בפני שופט באשמה שהחזיק בכיסו סכין. אך מכיוון שהסכין לא נמצאה בחיפוש, הם התחכמו והוסיפו סעיף של השמדת ראיות.• משטרת החרפה נעלה בפנינו את דלת התחנה במשך שעות וסירבה לאפשר לנו להעיד, להביא ראיות ולהגיש תלונות, כדי שתוכל אחרי כן לטעון שעשינו פרובוקציה.דורון שוחרר בסופו של דבר בערבות עצמית ובלי צו ההרחקה שרצו לאכוף עליו (התודה לעו״ד Itamar Barkai). וזה מה שכתב השופט דניאל בארי בהחלטה:״טענה אחת רצינית בפי הסנגור והיא שלא אפשרו לעדי ראיה להגיש תלונה על האירועים שהתרחשו באותו היום. אם הדברים הם נכונים, מדובר בדברים חמורים ביותר.״אבל הוא פיספס את הדברים החמורים באמת: כי אם אירוע אלים – שבו עשרות מסתננים, נרקומנים וסוחרי סמים מתנפלים על אזרחים, זורקים בקבוקים, יורקים, מאיימים, מגדפים ומכים – מסתיים שוב במעצר של הפעיל שהזמין את המשטרה ובאפס מעצרים בקרב התוקפים, אז סדרי העדיפויות של ״משטרת ישראל״ ברורים מאוד ומפחידים עוד יותר.ואם אתם צריכים עוד סיבה לצאת מהבית ולבוא להפגנה ב-30.8, אז אין לי יותר מילים בשבילכם.https://www.facebook.com/events/579162122485654/

Posted by Sheffi Paz on Tuesday, August 21, 2018

"במשך ארבע וחצי שעות עמדנו מחוץ לדלת הסגורה של תחנת שרת, ולא נתנו לנו להגיש תלונה או לספק ראיות", העידה שפי פז. "באותו זמן נכנסו ויצאו מהתחנה מתלוננים אחרים באופן חופשי. ברור שמישהו נתן הוראה שלא לאפשר לנו להיכנס".

מה שמותר לשמאל

האצבע הקלה על ההדק של המשטרה בכל הנוגע למעצרים ופתיחת תיקים לתושבי השכונות בולטת עוד יותר אל מול חוסר האכיפה כלפי פעילי שמאל שעברו לכאורה על החוק. כך למשל, באוקטובר האחרון נעצרו פז ושני פעילים נוספים ונחקרו באזהרה בגין ריסוס גרפיטי באזור נווה שאנן.

כעבור מספר ימים הגישו פעילי השכונות תלונה נגד שלושה אנשי שמאל – כתב 'הארץ' אורי משגב, פעילת המסתננים ספיר סלוצקר-עמרן והמאייר זאב אנגלמאייר – אשר תיעדו עצמם משחיתים מודעות בחירות של מפלגת הליכוד בתל-אביב, לעתים תוך פגיעה ברכוש ציבורי דוגמת תחנות אוטובוס. בכל המקרים האלה המשטרה לא ראתה מקום לחקור את אנשי השמאל, וסגרה את התלונה בנימוק כי ״נסיבות העניין לא מצדיקות המשך חקירה״.

Posted by Sheffi Paz on Saturday, November 17, 2018

פז משוכנעת כי מקרים אלו מוכיחים מעל לכל ספק כי המשטרה נוקטת באכיפה בררנית ומפלה פעילי ימין: "בשני המקרים מדובר במחאה פוליטית בחוצות העיר. השופטת קבעה שבמילה 'גירוש' אין משום הסתה לאלימות או לגזענות, כך שהתירוץ הזה מתבטל. ומה שיש לנו בסופו של דבר זו אכיפה קשוחה ומיותרת נגד פעילי ימין וליטוף על הראש לפעילי שמאל".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה:

בכל הנוגע לעתירה שהוגשה והטיפול בנושא:

"אין כל קשר בין פעילות המשטרה באזור דרום ת"א ותוצריה לבין בקשה לקבלת נתונים עפ"י חוק חופש המידע, ולראייה במהלך השנים האחרונות חלה דווקא ירידה משמעותית של כ-22% (משנת 2014 בהשוואה אל מול אשתקד) בכמות התלונות על פשיעה של נתינים זרים באזור, מה שמעיד דווקא על ירידה בפשיעה בהקשר זה ולא להיפך. משטרת ישראל פועל בדרום העיר תל-אביב באופן המותאם למרקם החיים, צרכי האוכלוסייה ומאפייני הפשיעה באזור. בשנים האחרונות תגברה המשטרה את הנוכחות המשטרתית בשטח ע"י הקמת יחידות השיטור הרגלי ויחידת מג"ב ייעודית, הכול במטרה למגר פשיעה ולאפשר מרקם חיים תקין לאזרחים הנורמטיביים בשיתוף פעולה עם כל הרשויות השונות הנוגעות בדבר, ועל אף שהטיפול בסוגיית המסתננים לישראל איננו מונח לפתחה של משטרת ישראל. כך או אחרת, בימים אלו אנו מגבשים את המענה בנושא לעותרים לרבות מסירת הנתונים הרלוונטיים בהתאם להוראות החוק ואנו נשיב לעתירה בבימ"ש כמקובל".

בכל הנוגע לתיקים שתוארו בפנייה:

"כל תלונה המתקבלת במשטרה נחקרת ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת, הכל אל מול חומר הראיות והוראות החוק, ללא כל קשר לזהותו של מתלונן או קורבן, מוצאו או דעותיו. החלטות אודות ערר שהוגש על חקירה זו או אחרת ימסרו למתלונן כמקובל. מעבר לכך איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות".

בכל הנוגע לנושא בכללותו ולטענותיה של שפי פז:

"בניגוד לנטען, משטרת ישראל מאפשרת לכל אזרח באשר הוא את חופש הביטוי והמחאה כחוק, ובתנאי שזו תואמה עם המשטרה כנדרש ואינה להפר את הסדר הציבורי בניגוד לחוק. לצערנו פעם אחר פעם בוחרת הגב' שפי פז להכפיש את משטרת ישראל, לאחר ששוטרים נדרשים פעם אחר פעם לטיפול בהתנהגות ובמעשים לא ראויים מצידה ומצד חבריה. החל מהפרות הסדר הציבורי, דרך יצירת פרובוקציות, וכלה בעימותים יזומים. הניסיון לטעון למניעים פוליטיים בעבודת המשטרה מופרך לחלוטין, שכן מחובתה של המשטרה לבצע אכיפה, לפעול ולחקור כל מצב של תלונה או דיווח שעניינו הפרת חוק או הפרת הסדר ציבורי. למען הסר ספק, מדיניות האכיפה של המשטרה איננה מבחינה בין קבוצה זו או אחרת, מטרותיה ועמדותיה ומשטרת ישראל תמשיך לאפשר לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל דת, מין או דעה פוליטית לממש את זכותו לחופש הביטוי והמחאה בהתאם לחוק ולא בניגוד אליו".

עו"ד איתמר ברקאי מסר בתגובה:

עו”ד איתמר ברקאי | איליה קיטוב

"התנהלותה של המשטרה היא לא פחות מלעג לרש. לא זאת בלבד שמשטרת ישראל לא מבצעת את עבודתה והלכה למעשה מפקירה את ביטחונם של האזרחים תושבי דרום תל-אביב לחסדיהם של גנבי גבול עבריינים, אלא שמשטרת ישראל מגדילה לעשות וקושרת לעצמה כתרים לא לה עת מפרסמת דו"חות (נטולי כל קשר למציאות) אשר מראים לכאורה על ירידה באחוזי הפשיעה. את הטענה לירידה באחוזי הפשיעה מבססים במשטרה על ירידה בכמות התיקים שנפתחים נגד גנבי הגבול השונים, רק מה שהמשטרה לא מגלה לציבור זה שהירידה בכמות התיקים שנפתחים היא לא בגלל שגנבי הגבול הפסיקו לפשוע, אלא בגלל שבמשטרה פשוט נמנעים מלפתוח כנגדם תיקים פליליים ולהגיש כנגדם כתבי אישום.

אנו הצגנו בעתירה מקרה לדוגמא בו ההימנעות מפתיחת ההליך הייתה ברורה מאוד ואף תועדה בכתב על ידי השוטרים עצמם, וברשותנו דוגמאות נוספות ולרבות כאלו בהן המשטרה מנעה פיזית הגשת תלונות כנגד גנבי גבול בגין עבירות אלימות חמורות שביצעו.

כאמור, העובדה שהפשיעה של גנבי הגבול אינה בירידה אלא בדיוק ההיפך, עולה אף מדברים שאמרו בכירים במשטרה בעצמם. כלומר, יש התנגשות מהותית ביותר בין מה שאומרים במשטרה ובין הנתונים שחושפים לציבור, והכל בשל שקילת שיקולים זרים, פסולים ובלתי ראויים. הדבר הזה לא יכול להימשך ואנו לא נסכים לכך שהמשטרה גם תגלה אוזלת יד ותפקיר את ביטחון האזרחים ואת תושבי דרום תל אביב בפרט, וגם תסתיר ותכסה על אוזלת ידה בכך שתמנע את חשיפת מלוא המידע בפני הציבור בטענות חסרות בסיס וריקות מתוכן".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 תגובות למאמר

  1. אם תושבי דרום תל-אביב הצביעו כמו שהצביעו, אז אני מציע להשאיר את מבקשי המקלט מאפריקה בדרום תל-אביב. אי-אפשר מצד אחד לקטר ולהתלונן ומצד שני לא לשקף את זה בקלפי בבחירות המקומיות.
    אני אומר להשאיר את מבקשי המקלט איפה שהם.

  2. בזיון אחד גדול
    אין משילות, אין חוק, כל דאלים גבר.
    כולם אשמים ובראשם ראש ממשלתנו. אבל הפושע העיקרי הוא נטו. בכל פעם שצריך לסלק אבן משפטית מהדרך, נטו מתנגד.
    מעניין היכן הם מחזיקים אותו….

    1. נתניהו בולם כל חוק מועיל, הוא מפריע לתפקוד משרדי הממשלה, הוא שונא את כל השרים הכי מוצלחים, הוא הורס גשרים כבישים וערוצי תחבורה, הוא מקלקל את כל יחסי החוץ שלנו עם מדינות העולם, הוא מחבל בכלכלה החופשית. הגיע הזמן שהוא יפנה את מקומו לאיילת שקד, משה כחלון, יואל חסון ותמר זנדברג. כך לפחות ניתן להבין מתגובותיהם של המגיבים החמוצים שלא מחמיצים אף מאמר כדי להאשים את נתניהו בכל הרע שבעולם (כנראה בתשלום נאה מצד שליחי אויבינו).

    2. אמנם אני לא המגיב שחתם בשם "אחד העם", אולם זוהי תגובתי:

      כולם לא בסדר, כולם דפוקים, כולם חמוצים.
      רק ראש הממשלה בנימין נתניהו מושלם.
      אז אולי תנסה פעם להסביר מדוע ראש הממשלה בנימין נתניהו לא פועל להעיף מישראל את המסתננים האלימים? אני לא מדבר על שב"ח רגועים (אוקראינים, גיאורגים, פיליפינים, הודים, קולומביאנים וכו'), אלא רק על אלו האלימים, שמשום מה כמעט כולם מסודאן ואריתראה. הרי יש מספיק חוקים שהוא יכול להשתמש בהם בכדי לבצע גירוש. אני מזכיר את העובדה שרוב המסתננים האלימים הגיעו דרך מצרים, כלומר לא עומדת להם הזכות לבקש מקלט בישראל, גם לא על פי אמנת רומא, שבעצמה לא אושררה בכלל בישראל, כלומר אין לה תוקף חוקי בישראל.
      ומה לגבי הנשים שלהם שמסתננות לישראל דרך טיסות רשמיות המגיעות לנתב"ג? והילדים שנולדים להם מנשים שהגיעו לישראל באשרת תייר ונשארו?

      מניעות משפטיות? כבר עניתי לך.
      שמא יש מניעות שאינן גלויות לציבור? בטוחני שתושבי דרום תל אביב ירצו לשמוע מה הן אותן מניעות שאסור לגלות לציבור.

      האם שמעת פעם על אולימפיה חביב מנתניה? בטוחני שהיא היתה עושה ככל שביכולתה לספר לך מה עושים מסתננים אלימים, לו היתה חוזרת להכרתה (לפי רופאיה, היא לעולם לא תחזור להכרה). דמה על ידיו של מי שלא פועל לסילוק מסתננים אלימים, ואחד מהאחראים, אחד מהם, יש רבים, הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

      אז תביא סיבות אמיתיות ומקובלות על כלל הציבור, ועד אז עדיף שתשתוק כי אתה מזיק לבוס שלך. מתגובותיך רואים עד כמה הבוס שלך לא עושה מה שצריך לעשות.

    3. ל'נתניהו אשם בכל' אם נתניהו כל כך מוצלח למה כל כך רע???

    4. על ראש המתחזה בוער הכובע: כמה שהטרול הוא יותר שמאל ככה הוא מתעקש שהוא יותר ימין וככה הוא מטנף יותר על נתניהו. בשביל חברי מפלגת "רק לא ביבי" גם חתולה בחצאית יותר טובה מנתניהו. אתם לא יכולים לנצח אותו ולכן אתם ממליצים לאנשי הימין לבחור כחלון / סער / שקד – אתרוגים שלכם שאתם שולטים בהם כמו ששלטתם באריאל שרון ובאהוד אולמרט.

    5. על ראש המתחזה בוער הכובע: כמה שהטרול הוא יותר שמאל ככה הוא מתעקש שהוא יותר ימין וככה הוא מסנגר יותר על נתניהו.
      שימו לב שהביביסטים מכנים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשם המשפחה שלו בלבד. לא מכבדים את תפקידו ולא מכבדים אותו כנושא משרה ציבורית.
      ועדיין לא ענית על הבקשה הקטנה שלי – תביא סיבות אמיתיות ומקובלות על כלל הציבור להימנעות של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסילוק המסתננים האלימים ומשפחותיהם שהסתננו גם הן.

    6. הנחיות עדכניות של השמאל לטרולים שלו:

      1. מגיב המפרסם דברי אהדה להתנהלות נתניהו יכונה "ביביסט".
      2. מגיב המפרסם דברי אהדה להתנהלות נתניהו ומשמיט משמו את התואר "ראש הממשלה" יואשם כמי שלא מכבד את תפקידו.
      3. מגיב המפרסם דברי אהדה להתנהלות נתניהו ומקדים לשמו את התואר "ראש הממשלה" יואשם כ"חסיד שוטה של הקיסר".
      4. מגיב הנמנע מלפרט צעדים חשאיים לטיפול בבעיות המדינה יואשם כמתחזה לאיש ימין, כלומר איש שמאל החפץ בהעצמת הבעיות האלה, כדי לסייע לנתניהו בהרס המדינה.

    7. שכחת את מס' 5 – אף פעם אל תגיב עם מידע מוצק והוכחות התומכות בראש הממשלה בנימין נתניהו. וכשמכניסים אותך לפינה, ענה שראש הממשלה בנימין נתניהו נוקט בצעדים חשאיים ואי אפשר לחשוף אותם. כך כל הימינים יאמינו לך שאתה כביכול שותף סוד של נתניהו, והוא ורק הוא ראוי ויכול להנהיג את מדינת ישראל, ורק הטרולים מהשמאל עדיין יבקשו הוכחות. כך תיצור הגנה מסביב לנתניהו, וכאשר תבוא השעה ההגנה הזו תתפרק ברגע אחד של חשיפת מניעיו האמיתיים של נתניהו.

    8. המטרה הראשונה במעלה בתוכנית שלנו היא פירור הימין בארץ: לדחוף כמה שיותר אנשי ימין להאמין שנתניהו מקדם את האג'נדה של השמאל ולגרום למצביעי הימין להצביע למפלגות קטנות מבוססות-פרובוקציה כמו "עוצמה" ו"זהות". המפלגות האלה, שעובדות בשירותנו, מערערות את מפלגת הימין של הליכוד. ראשיהן מודעים לכך שהם לא מנהיגים אותן כדי להקים ממשלה אלא רק כדי להוריד קולות מהימין ולגרום להפחתת המנדטים שלו. ככל שנצליח לשכנע יותר בוחרי ימין שנתניהו הוא למעשה איש שמאל, יותר קולות של מצביעי מפלגות ה"ימין" הקטנות ייזרקו לפח ויגדל הסיכוי להעלות לשלטון את לפיד או את גנץ. הטקטיקה שלנו היא להפריד בין מפלגות הימין, כדי להחליש את הליכוד והסיסמה שלנו היא: "רק לא ביבי".

  3. משטרה פושעת נגד האוכלוסיה1
    חונכנו להאמין שהמשטרה אחראית נגד פשיעה ויש למשטרה ענין בהפחתת עברינות ופשיעה. אכן תפקידה הרשמי של המשטרה הוא לדאוג לבטחון הציבור, לטפל בפשיעה ולעשות הכל כדי למנוע אותה ולהציל אנשים מפני פושעים ולמצא את החשודים בפשעים שנעשו להפחתת הפשיעה. אלא שהמשטרה איננה ישות כי אם אירגון המורכב מפרטים ועניינם שונה מהמטרות שהוצבו למשטרה כאירגון. ענינם העיקרי הוא להראות כמתפקדים כדי להחזיק במשרות בפרנסה, בטובות ההנאה ובתנאים הסוציאליים. ארגון המשטרה גם אינו מפוקח. כאשר התוצאות האמיתיות אינן מעניינות, יש לכך השלכות על אופן התנהלותם. כאשר שלום הציבור אינו מענין ואילו קיומו של האירגון והמשרות הוא הענין, המשטרה מציגה מראית עין שהיא עושה את תפקידה. היעד הקל ביותר להצגה הוא כמות ההרשעות בתחומים שונים. לראשי המשטרה החשוב מכל הוא הסטטיסטיקות כדי להראות תפקוד. במשטרה מלכתחילה נקבעים יעדים סטטיסטים ובהתאם לכך הפעילות. אוי למי שיצא נגד שגרה זו של ראשי המשטרה מלעסוק כמעט בלעדית בסטטיסטיקות. חבר הכנסת והרמט"ל לשעבר רפאל איתן המנוח עמד להיות שר המשטרה. הוא התכון להנהיג רפורמות מרחיקות לכת במשטרה. אלא שראשיה לא אהבו זאת כלל, בשליטתם שאינה יודעת גבולות תוך שיתוף פעולה עם הפרקליטות אשר גם היא עובדת לפי תוצאות רצויות שנקבעות מראש "סידרו" כתב אישום נגדו. לא נותר לו אלא לותר על משרה זו.

    כאשר הפעילות איננה מכונת מטרות אלא רק מראית עין של תפקוד יש לכך השלכות על כל הבט של התפקידים. על כן פעולות אחרות נדחקות הצידה למשל מניעת עברינות ופשיעה וגם הצלה. לדוגמא ברוב המדינות הדמוקרטיות, כאשר שוטר רואה אדם שיכור שהולך אל רכבו, הוא מזהירו ועושה כדי למנוע ממנו לנהוג. בישראל שוטר רואה אדם שתוי, הוא ממתין שיתחיל לנהוג ואחר כך דולק אחריו, כך הוא תופס אותו בשעת מעשה. לגבי עברות ופשעים שכבר נעשו, המשטרה טופלת חשדות על מי שנוח לה. כל שקר וכל זיוף כשרים כדי להביא לכך שיוגש כתב אישום וכדי שתיהיה הרשעה. לגבי תלונות במיוחד עם המוסר בדה מספיק אודות אנשים מסוימים, המשטרה נוהגת באותה הדרך. בכל המקרים הללו הנחקר יכול להסביר בכל דרך שלא קימת אפשרות שעשה את המיוחס לו. דבריו יכולים להיות הגיונים ואמיתיים אך את המשטרה זה אינו מעניין כלל. הוא יכול להמשיך להסביר כדי שיאמינו לו, אך מצד המשטרה זה איננו הענין. "חוקרים" עושים הכל כדי לטפול אשמה ולא משום שאינם מאמינים לנחקר אלא משום שמפקדיהם רוצים תוצאות של אשמה והם גם למדו שיטות להשיג זאת. כל אזרח הינו בכח מי שבהזדמנות יטפלו עליו אשמה כלשהי עלפי הנסיבות.

    תלונות מעלילים יכולות להיות מופרכות ביותר, "חוקרים" כלל אינם מתיחסים לחוסר ההגיון, וגם אינם טורחים לאמתן כדי שלא יצטרכו להפריכן. במקום זאת טורחים לבנות תרחיש לא הגיוני ולהדביקו לנחקר. כך המשטרה מעודדת עברינות באמצעותה. לדוגמא ביום תאונות דרכים שלא קרו הפכו מזמן למכת מדינה. העברינים הכבדים יותר נעזרים באלימות או באיום באלימות כלפי קורבנם. לקורבנות אלו אין כל סיכוי שהמשטרה תחוש לעזרתם. לפעמים אותם עברינים אף ממשיכים להתנכל והם מחבלים ברכבי הקורבנות. עברינים אף הורסים כלי רכב מבלי שהמשטרה תנקוט כל פעולה. בכל מקרה וודאי שלא עוזרים למואשמים בגרימת תאונה גם כשזו לא היתה כלל. זו רק דוגמא אחת מני רבות לאי העזרה מצד המשטרה לפונים אליה במצוקתם. אם כפי שהמשטרה מתימרת לתת שרות לאזרח שומר החוק, היא אינה טורחת כלל לברר מיהו שומר החוק ומיהו העבריין.

  4. מה שמר ברקאי שכח לספר זה שרוב תושבי הדרום מאד אוהבים את המסתננים ומתפרנסים מהם. הם משכירים להם דירות (מפוצלות עד גודל של מלונות) ומוכרים להם מוצרי טבק, אלכוהול וכו' בפיצוציות. לכן, כשבאנו, "לעזור" ולקחת לפריפריה את אותם המסתננים קמו עלינו תושבי הדרום והסכימו שניקח רק את מקרי הסעד הקשים ביותר שלא יכולים גם לגדל ילדים וגם לשלם שכר דיור. מר ברקאי שכח גם לספר שאותם פעילי שמאל גם מביסים את חוגי הימין כל פעם שיש בחירות כמו לאחרונה לוועד שכונת שפירא, כי התושבים הישראלים מתפרנסים מהזרים.

  5. אם המשטרה נמצאת במצב של אוזלת יד, ומחביאה או לא מפרסמת,את נתוני הפשיעה בדרום ת״א, ונוסף לזה
    גם נמנעת לפתוח תיקים פלילים, במקרים אלימות ,ושוד ,מצד המסתננים. אז זו משטרה שלא עושה את תפקידה,
    שהוא להגן על אזרחי ישראל, ומשטרה שמפחדת מאנשים. שמשליטים בריונות ואלימות, צריך להחליף את מפקדיה,
    צריך למנות ועדה שתחקור מה קורה שם, וזה מעיד גם שמשטרה מתרשלת גם במקרי פשע אחרים ,אנחנו שומעים
    מדי פעם,תלונות של אזרחים, שפנו למשטרה לעזרה ולא נענו