הדיפ-סטייט הובס בבחירות, שי ניצן צריך ללכת הביתה

פרקליט המדינה ומי שעומד בראש מערכת המשפטנים והפקידים שהובילה את מסע הציד נגד נתניהו צריך להסיק את המסקנות ולקבל את הכרעת העם

עדיין כאן? פרקליט המדינה שי ניצן | פלאש90

ביום ה- 19.12.2018 עמד פרקליט המדינה שי ניצן על בימת וועידת גלובס וסטר לדמוקרטיה ולציבור בישראל בפרצוף. ניצן הופיע בוועידה שעות ספורות בלבד לאחר שהופיע בה גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והשליך פצצה שאיש לא ציפה כאשר הודיע שחוות הדעת של הפרקליטות בעניין חקירות נתניהו הוגשו ליועמ"ש.

מדוע בחר הפקיד המשפטי הבכיר דווקא את הבמה הפומבית הזאת כדי להודיע הודעה כה דרמטית? מדוע לא הסתפק בהודעה לקונית לעיתונות? האם תיאם את פרסום ההודעה בצורה הזאת עם היועמ"ש?

ועידת ישראל לעסקים 11.1.18 | בצל החקירות: הצמרת המשפטית על במה אחת

רגע לפני שנגמר השבוע, אתם מוזמנים לסגור את ועידת ישראל לעסקים 2018 איתנו ועם הצמרת המשפטית של ישראל: שרת המשפטים איילת שקד, היועמ"ש אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן. עכשיו בשידור ישיר מירושלים#ועידתישראללעסקים

Posted by ‎גלובס – Globes‎ on Thursday, January 11, 2018

ובכן, ניצן, לבלר משפטי בנשמתו ותלמידו המובהק של אהרון ברק, האיש שביצע את ההפיכה השלטונית בישראל, פעל בהתאם לקוד ההפעלה שירש מהגורו שלו. הוא רואה את תפקידו כמי שצריך להמשיך את מסורת ההפיכה השלטונית של הפקידות המשפטית, ולהיאבק בנבחרי ציבור שמאיימים על העריצות של הדיפ-סטייט.

הפעולה המחוצפת של ניצן לא הסתכמה רק בהודעה ביחס לחקירות ראש הממשלה, אלא הוא מצא לנכון להטיף באותה ההזדמנות לציבור ונבחריו על ההיררכיה הנכונה בפקידוסטאן: "יש גם מי שהיה מעדיף מדינה ללא בג"ץ וללא יועץ משפטי לממשלה. משמעות הדבר היא ויתור על דמוקרטיה ושלטון החוק".

בהקשר הזה כדאי להזכיר כי בכנס לשכת עורכי הדין שהתקיים בחודש מאי 2018 גער ניצן פעם נוספת בציבור, אשר לדבריו "לא באמת הפנים את חומרת עבירות השחיתות". אין אפוא פלא שהרשה לעצמו את ההופעה השערורייתית על בימת ועידת 'גלובס'. מי יגיד לפקיד מה לעשות?

אך אותן הופעות היו רק הקדימון לאירוע השיא במסע הרדיפה של ניצן וחבר פקידיו נגד נתניהו. ביום ה- 28.2.2019,  בשיאה של מערכת הבחירות, בחרו היועמ"ש ופרקליטות המדינה לפרסם את "כתב החשדות" בתיקי נתניהו. אז הסתבר ששי ניצן נקט בגישה המחמירה ביותר נגד ראש הממשלה, וניתן לשער שהלהט שלו השפיע רבות על כך שלראשונה בישראל מומלץ להגיש נגד נבחר ציבור כתב אישום על "סיקור אוהד", אחד המרכיבים הטבעיים ביותר בחיים הציבוריים, מרכיב שגם המדליפים מהדיפ-סטייט שלא נחקרים מבקשים להשיג.

ראשי הדיפ-סטייט, שניהלו ומנהלים מסע ציד נגד ראש הממשלה, ששותקים לנוכח מבול הדלפות, שבוחרים לנהל את המסע מעל במות ציבוריות במעין עימות פומבי והניחו כתב חשדות ערב הבחירות כדי להפוך אותו למוקד העניין – הם הם שהעמידו בפני הציבור את הבחירה במי הוא הוא נותן את אמונו, בהם או בראש הממשלה.

להניח את המפתחות

מדובר הרי באותם אנשים ממש שנוהגים לדבר על החשיבות של אמון הציבור במערכת אכיפת החוק, ולכן עצם העובדה שהניחו את עצמם במרכז מערכת הבחירות, העניק הזדמנות פז לבדוק באופן אמפירי את אמון הציבור במערכת הזאת.

ובכן, מפלגת "כחול לבן" יחד עם מפלגות העבודה ומרצ שהובילו לכך שהבחירות תהיינה על הנושא הזה ובהתאם למה שדחפו שי ניצן וחבריו, זכו ל-45 מנדטים. הגוש שהביע תמיכה בנתניהו זכה ל- 65 מנדטים, לא כולל כרבע מיליון קולות למפלגות ימין שירדו לטמיון אחרי שלא עברו את אחוז החסימה. מעבר לתוצאה הפוליטית שמראה כי בקרב המפלגות היהודיות לגוש הימין יש רוב עצום, הרי שהבחירה החד-משמעית של הציבור בנתניהו היא לא פחות מכרטיס אדום מהדהד לראשי ההפיכה הפקידותית-משפטית בישראל.

לכן הפעולה המיידית ששי ניצן היה צריך לבצע בעקבות תוצאות הבחירות, היא להניח את המפתחות וללכת הביתה. אלא שכידוע הוא עדיין כאן, ובמקום זאת אנשי תקשורת החלו להלך אימים על ראש הממשלה בשם הארגון המסואב שניצן עומד בראשו.

משמעות הדבר היא שבמקום לקבל את דין הבוחר ולהתפטר, מובילה המערכת בראשות שי ניצן את ישראל למסלול של התנגשות ודאית שעשוי לחולל פגיעה קשה בדמוקרטיה עצמה. לכן יש לקוות שהפעולות המרכזיות של הממשלה החדשה תהיינה להציל את הדמוקרטיה מידי הפקידות המשפטית שהביאה אותה אל עברי פי פחת.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

62 תגובות למאמר

  1. ((( לא ניתן לדיפ סטייט לגנוב לעם ישראל את המדינה/הדמוקרטיה!!! )))
    ((( הגיע הזמן להתקוממות עממית ומהפכה אזרחית אלימה נגד הדיקטטורה!!! )))
    ((( דיקטטורה בולשביקית לא מחליפים בקלפי….רק במרד אזרחי!!! )))

    1. בו קודם ניתן צ'אנס לממשלה החדשה שתבצע את הנידרש…

    2. קודם כל, לא כך משתמשים בזה. תודה על אישוש הסטריאוטיפ לגבי שמאלנים ו memes.
      דבר שני, ביבי יצא מזה עם יותר מנדטים ממה שנכנס והחבר'ה שלך הפסידו. אין לנו צורך להחליף אף אחד.

    3. פרשת קו 300 ב1985. העיפו את הזמיר. היועמ"ש שהיה קודם מורה בינוני ולא נחשב בהר הצופים
      זה הזמן לעשות סדר חדש
      השאלה היא מה תעשה האופוזיציה של חבורת גנץ
      .סמי וסוסו.

    4. לס חכם.
      אם היית מכיר את פרשת קו 300 ואת המשמעות של המקרה כנראה שלא היית מגיב כך. מדובר באחת הפרשיות החמורות של רצח וטיוח במדינת ישראל.
      הסיבה שזמיר פוטר זה בגלל שעמד על עקרונות החוק והמדינה (פוליטיקאים) ביקשה להסתיר.
      ראה את החנינה שקיבלו הרוצחים לפני העמדתם לדין כדי לא להביך את ישראל.
      בשם הביטחון נעשים הרבה מעשים לא חוקיים.
      עד היום הפרשת היא אירוע כואב בשב"כ.

  2. התחלקתם על השכל. כמו כל המדינה שאט אט מתקרנפת. איפה הייתם כשהוגש כתב אישום נגד אולמרט ובנימין בן אליעזר? יש פה תיק עם מאות עמודים על אישומים שחלקם יותר רציניים וחלקם פחות וכשיגיעו הפקוטוקולים המלאים, נהיה יותר חכמים. הכי קל ליפול לתאוריות קונספירציה, הפרקליטות זה לא one man show וכפי שהוכח עם נפילתו של אולמרט, זה גם לא עניין של ימין ושמאל. זה עניין שהמדינה שלנו כל כך ריכוזית שאי אפשר להגיע לצמרת ולא להיות מושחת.ויכול להיות שיש פה כשל מערכתי וזה דיון אחר.
    בנוגע לתזמון של פרסום כתב החשדות ותקופת הבחירות, בל נשכח שביבי הוא זה שהקדים את הבחירות בידיעה מוחלטת מה יהיה הלו"ז של ההמלצה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע. אם יש פה גורם שעיוות את המערכת לצרכיו, זה ראש הממשלה ולא ההפך.
    לגבי הקשר בין הכרעת הבוחר לכתבי האישום, אז אני מבין שעל פי הגישה שלכם חוזרים לימי הביניים שבו כיכר העיר היא זו שמחליטה אם אדם אשם או לא מבלי ללמוד משפטים, בלי לקרוא את כתב החשדות, בלי להבין את הדקויות של החוק והאישומים. כל זה הרי לא באמת משנה. העם אמר את דברו. אם כיכר העיר חושבת שביבי צדיק גדול אז יאללה שירדו ממנו.
    עצוב שזאת רמת השיח של הימין בימים אלה. התקרנפות מוחלטת. ואומר את זה אחד שממש לא רוצה שתקום פה ממשלת שמאל עם ניסנקורן, הועדים הגדולים בתמיכת המפלגות הערביות, אבל כמו בגין מאמין בממלכתיות שאט אט הופכת להיות דבר מגונה בשיח הישראלי. שיהיה לכולנו בהצלחה עם כל ההתקרנפות וחמומי המוח באינטרנט להמשיך להיות מדינה ליברלית וכלכלה משגשגת. לי זה מריח כמו ארדואניזציה.

    1. הרדיפה של השמאל את ראש הממשלה שקופה ומוכחת כל יום מעל דפי העיתונים , חקירות שנמשכות שנים , הדלפות מכוונות ליועץ המשפטי ולהשפעה על האזרחים. הדברים הגדולים והטובים שעושה הממשלה נעלמים מעל דפי העיתונים והמדיה בכלל. עבירות של נציגי ציבור מהשמאל כלל לא נחקרים ואפילו לא מובאים לבירור . ואתה מדבר על התקרנפות של הימין ?
      מי שמתקרנף אלו השמאלנים שכאילו פועלים למען הצדק והשוויון אבל לפי מעשיהם נחשים לא קטנים.
      ומנחם – אל תבלבל לנו את המוח "אם כיכר העיר חושבת… " העם לא מטומטם כמו שאתה מציג אותו ואל תהיה שחצן גדול (תהיה שחצן קטן) כי הציבור מבין טוב מאוד את כוונות השמאל ובאיזה אופן הם רוצים להחליף את השלטון במדינת ישראל . הבנת את זה עיתונאי קטן שלי ?

    2. לאחר למעלה משנתיים של חקירות, הרצאת משאבים עצומים, גיוס עדי מדינה מעמדות מרכזיות בממשל של נתניהו, המליצה המשטרה בליווי אינטנסיבי של הפרקליטות להגיש כתבי אישום על שוחד, מרמה והפרת אמנונים נגד ראש הממשלה בתיקי 1000, 2000, ו 4000. היועץ המשפטי שעל פי החוק בישראל הוא זה שפוסק אחרון, בחן את החומר בצורה יסודית ובהתייעצות עם שמונה פקידים בכירים החליט לההעמיד לדין את ראש הממשלה בכפוף לשימוע בדברים הבאים: מרמה והפרת אמונים בתיק 1000, מרמה והפרת אמונים בתיק 2000, שוחד מרמה והפרת אמונים בתיק 4000. מה זה בדיוק מרמה והפרת אמונים? יש לזה כמובן תשובות משפטיות מפורטות, אך הערכה שלי שרוב מכריע בציבור אין לו מושג מה שזה אומר בדיוק, או מה בדיוק נתניהו ביצע בעברות המיוחסות (שאל את לפיד אם החוק עבר?). עברת השוחד היא כיסוי אוהד בוואלה, שלא צריך להיות אוהד ביבי כדי להבין שזו בדיחה לפחות בתוצאה המעשית שלה. אין הדבר דומה לחשדות בשוחד של מעטפות כסף, מאות אלפי דולרים, או חצי מיליון לבני משפחה אחרים. החלטת הציבור שהעברות המיוחסות לנתניהו אינן מצדיקות שיבוש פעילות של ממשלה נבחרת על ידי חקירות מתישות או דיונים בבתי משפט כשרא הממשלה מוחזק כנאשם. אז העם אינו בהכרח חושב שביבי הוא צדיק גדול — השאלה המפוצצת הזאת אינה רלוונטית — העם הביע אי אמון במערכות שהובילו אותנו לכתבי אישום מהסוג הזה, והביע אמון בהנהגתות של נתניהו.

    3. חבל על הזמן. הציבור לא מבין במשפטים ,חוק וסדר אבל מבין בפופוליזם. מדובר באותה מערכת שמגינה על האזרחים מפני פשע מאורגן, פשיעה ביטחונית, פשיעה חקלאית וכדומה.
      כשזה מגיע לר' ממשלה אהוד פתאום כולם מושחתים.
      דומה הדבר להערצה לאדולף היטלר. לא משנה מה החוק אומר המנהיג מעל החוק.
      אין להשוואה כמובן כל קשר למטרות הנאציזם ותפיסת עולמו אלא לתפיסת העם את מנהיגיו.

  3. אמממ… אבל זו דיפ-סטייט… זה לא מקבל את הכרעת העם והולך מרצונו… אם הוא יעשה ככה, הוא לא דיפ-סטייט 🙂
    אני קורא לשי ניצן להשאר… אחרת הוא לא דיפ סטייט אמיתי, וזה יהיה מאוד מאכזב, לגלות שכל הזמן נלחמנו בסתם, פקיד…

  4. הבעיה היא שיש סיכוי שנתניהו לא יעשה דבר וימשיך לאפשר לפקידים ולמשפטנים להשתולל.
    ארבע קדנציות והוא לא עשה דבר לצמצום התופעה המבישה הזו. ארבע קדנציות שתפקיד היועמ״ש לא פוצל כמו במדינה מתוקנת לתובע כללי ויועץ משפטי, ארבע קדנציות שנתניהו לא עשה דבר לשינוי שיטת בחירת השופטים, גם עכשיו שמסתבר שאפי נווה הביא את הוועדה לרמות סיאוב שמקומן במדינות כמו לוב או סוריה, אני חושש שהוא לא יעשה דבר. ארבע קדנציות וכהונת השופטים לא נקצבה והם מתמנים לכל חייהם כמו באיזה חונטה דרום אמריקנית. נתניהו מדינאי מבריק אבל בנושא הזה של ריסון מערכת המשפט ושמירה אמיתית על הדמוקרטיה מפני מזימות השמאל ״הדיפ-סטייט״ כמו שנכתב כאן, הוא פשוט אפס, וכולנו מפסידים.

    1. השמאל קודם מביא את האסון ואז מצביע עליו ועל מי שמנסה להתמודד איתו ואומר שהוא נכשל. קודם מסנדל באופן עוקף-דמוקרטיה את מנהיגי הימין שנבחרו בבחירות דמוקרטיות (כולל פתיחת תיקים משפטיים מפוברקים נגדם) ואחר כך טוען שהם לא יודעים לשמור על הדמוקרטיה מפני עוקפי הדמוקרטיה. השמאל דחף לגירוש היהודים מגוש קטיף (חבל עזה) וסתם את הפה לכל אנשי הימין שאמרו שזה ייגמר בטילים על כל הארץ ובהחמרת המצב הביטחוני. ועכשיו הוא אומר: בואו נכניס לעזה את החיילים שלנו, אלה ש"מוסר" השמאל דורש מהם להקריב את חייהם כדי לא לפגוע בתומכי המחבלים שמתחזים לאזרחים. אנשי סדום היו גאים במוסר הבזוי הזה.

    2. נכון שזה מה שהיה עד עכשיו. אלא שעכשיו מתכננים כתבי אישום ואם ראש הממשלה רוצה להציל את עורו הוא חייב לטפל במשפטנים. תודה לאל דן מרידור הנאלח והמבחיל כבר לא נמצא ולא בני בגין המטורלל למדי. הבעיה עם חברי הליכוד שהצביעו בעד גדעון סער הנאלח והמבחיל וכך נכנס לליכוד במקום גבוה. הבעיה גם שכחלון מפריעון קיבל ארבעה 4 מנדטים.

  5. הצחקת אותי.
    שאני אתפטר?
    העם טועה, שהעם יתפטר!
    חוץ מזה, מה תעשו לי?

  6. מה עם הצוללות?
    מין הראוי ששי ניצן ימשיך להדליף לנו על החקירות.
    עד המדינה נעצר לכ 30 יום ושי ניצן לא מדליף לנו דבר.
    ולא רק הוא,
    גם המשטרה משום מה סוגרת את פיה .
    ההייתכן?
    מה המשטרה פתאום מתוכנת ?
    הפרקליטות פתאום מתוכנת ?

  7. ממש ממש כך!
    הם מדברים על דמוקרטיה ועל שלטון החוק ומתנהלים כאילו אין דמוקרטיה ואין שלטון חוק.
    פעם אחר פעם טובלים והשרץ בידם!
    הגיע זמן חשבון!
    יש צורך דחוף להנהיג נהלי ביקורת ברורים וחדים על הפרקליטות, עם מבקר שיכול להורות על סילוקם מהשירות הציבורי כמו גם על העמדתם למשפט במקרה הצורך!

  8. הוא לא צריך להסיק מסקנות.
    הוא צריך להמשיך את ההצגה שהחל בה
    וללכת על האישום של נתניהו בכל התיקים
    והיה ונתניהו יצא אשם הוא צריך לשלם את המחיר
    היה ויצא זכאי (וזאת אני מקווה) ניצן צריך להיכנס לכלא יחד עם שותפיו לתפירת התיקים.

  9. איזה יתפטר? יש לו משכורת פצצה. מכונית עם נהג וכוח עצום ביד. בחוץ הוא כלום. אפס קטן. כישוריו המשפטיים עלובים. הוא לא היה מקבל תיק של תביעות קטנות. רוב הפרקליטים בזים לו ואלה שמקורבים אליו זה מחנופה. הוא יודע שלעולם לא ימונה לשופט. כולם יודעים שהוא שקרן ולא אמין. עוד תשעה חודשים הוא ימשוך ואז ייעלם לנו מהחיים.

  10. הפוך.
    הדיפ-סטייט ניצח בבחירות, כשהעם בחר שוב את מי שחסם בעקביות את פסקת ההתגברות.
    זה העם שהולך הביתה, מבחירתו.

  11. כל מה שאתם יודעים על שי ניצן הוא רק הקצה של הקצה.
    האיש הזה בונה כבר 30 שנה מערכת מושחתת למהדרין שגוררת את ישראל אל הגיהינום.
    אינספור עוולות נוראיות רשומות על שמו.
    הוא זה שבנה את כל תיקי נתניהו ורעייתו.
    הוא זה שהדליף את כל ההדלפות המשמעותיות.
    הוא מחזיק בהקלטות סתר של גבי אשכנזי ומנדלבליט ומחזיק את שניהם במקום רגיש.
    הוא בעצם מציג מאפיינים פסיכופתיים שלא היו מביישים גם את אדולף היטלר.

  12. מציע שנדבר על מספר הקולות ולא המנדטים .
    כשאומרים 2.5 מליון לעומת 1.4 מיליון זה יותר נכון והרבה יותר משכנע.

  13. יש לאיין את בתי המשפט בכלל ובמיידי להביא לאלתר להכרעת העם מה יהיה עם איציק אברג'יל, אל קפונה, עמי פופר, ביבי, יגאל עמיר, גבלס, צ'ה גווארה וכמובן קין רוצחו של הבל. ואחר כך את איפרג'ן. וכולם בערך יזכו למשפט הרלוונטי היחיד: הכרעת העם (שמורכב מערב רב, אוכלי שפנים, מנשקי מזוזות ובועלי נידה) ונאמר אמן.

    1. מה עם להביא להכרעת העם את המשך קיומו של "מידה"? או של משה איפרגן? מה עם להביא להכרעת העם את יכולות הביטוי של רן ברץ? לא, כי העם, נכון להיום, ממש מצביע לטובת הכחדתו של "במידה" שנאלצים לקושש תרומות מתומכים בודדים… אז אולי כדאי להזהר קצת יותר בריצה להכרעת העם, לא?
      (נ.ב. אם יש לתקן פינות מלוכלכות שמערכת המשפט (ואין מערכת בלי פינות מלוכלכות) אז יש לתקן את הפינות המלוכלכות ולא להרוס את המבנה כולו כדרישת משה איפרגן ומנהיגיו)

    2. לאיש בלי שם. די להלך אימים.
      העם לא רוצה את דיקטטורת הבגץ, ולא את עריצות היועמשים.
      רוצים לשחרר את צהל ממגבלות משפטיות עוינות
      רוצים משילות בנגב ובגליל.
      רוצים לגרש את המסתננים.

  14. שי ניצן הביתה מי בחר בך וכל הצוות שלו ליאת בן ארי וכ.ו.ל.ם. הביתה שונאי ביבי איך ייתכן שאחרי כמה שעות שקיבלו המלצות של אלשייך הרשע העבירו את אותם המלצות כהמלצות של הפרקליטות עתה אתם רואים 3 מיליון איש במדינה רוצים את ביבי כולל כל הקולות שלא עברו את אחוז החסימה כמה קולות בחרו בכם אפס

    1. שי ניצן נבחר בידי ציפי ליבני
      מינוי פוליטי – שמבהיר את התנהגותו הצפויה
      בסוף השנה נגמרת הקדנציה שלו – אין טעם בלחפש איך לפטרו
      עדיף להתרכז במי יחליף אותו
      ניזרי סגנו שלארך כל הדרך טוען שאין תיק יכול להיות מתאים…

  15. משה איפרגן,
    ה"לבלר" שי ניצן,פרקליט המדינה,אינו מקבל ואינו וממלא אחרי הכרעת העם? נו,באמת!

  16. דיר מנחם,
    תפירת תיקים זו כל התורה על רגל אחת.
    בתוך 10 דקות אני מכניס גם אותך , מנחם, לכזה בור פלילי שבחיים לא תצא ממנו:
    בקלי קלות תואשם בעבירות מס הכנסה, הטרדה מינית , בריגול… ובעוד אלף האשמות סטליניסטיות מבית מדרשו של אורוול.

    הבחירות האלה היו על השיטה הזאת ! ואני מקווה שכל תופרי התיקים יוכנסו לכלא לשארית חייהם.

  17. עד שנבחרי הציבור לא יראו לניצן ולמנדלבליט את הדרך החוצה הם לא יעשו זאת.
    צריכה לקום באופן מיידי ועדת חקירה ממלכתית, עם כל הסמכויות הנדרשות, כדי לחקור לעומק את כל השתלשלות העניינים בנושא היועמ"שים, פרקליטי המדינה ומפכ"לי המשטרה. להפוך כל אבן ולנקות לגמרי את המערכת המסואבת והמושחתת הזו שמכנה את עצמה "שלטון החוק".

    צריך להזכיר לכל המלהגים והחשובים בעיני עצמם שדמוקרטיה היא לא "שלטון החוק" אלא "שלטון העם". חוקים יכולים להשתנות, שופטים מתחלפים וגם נציגי הציבור – אבל העם הוא הריבון. בדמוקרטיה יצוגית העם הוא הריבון דרך נבחרי הציבור ולכן להם המילה האחרונה ולא לחבורה של משפטנים שמינו את עצמם.

    1. דבר אחד לא הנתי – אם הדיפ סטייט כולל גם את בתי המשפט – איך זה שהם זיכו את יעקב נאמן, רפאל איתן, אביגדור קהלני ואיווט ליברמן ?

    2. לא הבנת איך השיטה עובדת. המטרה אינה לשפוט ולהרשיע אלא למנוע את קבלת התפקיד ו/או לגרום לנבחר להתפטר. וגם כמובן, להרתיע מועמדים שהמערכת אינה חפצה ביקרם. מרגע שהמטרה הושגה , אין לפרקליטות וליועץ המשפטי שום עניין בהרשעה.
      רוצה הוכחה ? תראה את הראיון עם הפרקליטה שאמרה שאם נתניהו יתפטר, התיקים יסגרו בעקבות השימוע.

  18. כל הכבוד לאתר מידה
    והעיקר לא לפחד כלל
    חייבים להמשיך את הביקורת נגד הדיפ-סטייט , נגד הבגצוקרטיה שפוגעת בנו האזרחים.

  19. לא הבנתי מה השטות הזאת של "שיניח את המפתחות…"
    שר המשפטים החדש צריך להביא לפני הממשלה יועץ משפטי חדש ופרקליט חדש, לקבל את אישורה
    ואת שני הליצנים הנוכחים, לפטר.
    אין צורך בכל ההנמקות המתוחכמות והפלפולים המשפטו-פוליטיים.
    על אלכסנדר מוקדון והקשר הגורדי שמעתם?
    יש לנתק באבחה אחת מוחצת את שלטון הפקידות ולהחזיר אותה לגודלה הטבעי בגובה הדשא.

    1. ומה בדיוק תעשה כאשר העם יחליט בהכרעה דמוקרטית שהוא מואס בך ולכן ברצונו לצפות בך מתנדנד מצווארך על עץ גבוה? למי בדיוק תפנה? לאיזה פקידה בגובה דשא שאוחזת בקשר גורדי דמוי מוקדון? יש לך את זה בהנמקות יותר מפולפלות?
      (רק אל תפנה אלי…)

  20. כל האליטות של היום עמוק עמוק בדיפ סטייט. זה הרי הוא הדיפ סטייט קבע שהפעם הם ישלטו. ממש כמו שהוא קבע ליפני הפריימריס בארצות הברית ברפובליקנים שטראמפ יבחר. הם הישתלטו על העולם כולו. על כן לפנינו ניצבים בובות מהונסות לעילא ולעילא. מתוכנתות עם שבבים אולי , ומרופדות במיליארדים של שוחד כסף. כל האלטות בסל הדיפ סטייט. כל המדינה זיוף ענק הלבשה וירטואלית פיקטיבית. בשיתוף פעולה עם המדייה הבדייתית. הם שולטים פה בכל בלאטה. עד כדי כך כיבוש התיכנות הטראנסהומניזם כה חזק. זה כבר לא בנוסח רומא או נפולאון זה עולם מושגים אחר לגמרי. כמה כח מטורף אלוהים נתן לארצות הברית. אתה כולך בהלם מישתומם ומנסה להבין. מה המשמעות איך זה שאליטה הישתלטה על העולם מארצות הברית ולמה אלוהים איפשר סליחה שיבוש גנטי זה. הוא הרי הרס את מיגדל בבל הבין מה יהיה אחריתו. הם שם במיגדל הרי רצו להילחם בו. אז למה איפשר זאת היום. זה הרי קריאת תגר עליו. ועוד גם באדמה שלו. הנשמה כולה בהלם מישתוממת ולא מבינה. איך זה שאליטה הישתלטה על כל היבשות כולם . רוצעת בכל שליטי העולם. הנביא דניאל אמר ויש שם נבואות על הקרן ששולטת בעצומים שזה השמנה וסלטה של העולם. גם כתוב שהקרן המוזרה הפרובוקטיבית הזו קורא עליו תגר . כתוב שהיא מפילה שלוש מהקרניים. מה שנישאר זה אולי שמדובר באחרית הימים. מה שרואים זה אידאות שמוצו כולל אגב היהדות. זה קרה גם לאיסלם ולנצרות. מבחינתנו זה כבר לא יהדות ולא כהונה. אלא עולם הנבואה עולם הפנטזיה האומנותי. מול אומנות ההטעיה אומנות ההונאה תבוא אומנות מגן עדן. תרפא לנצח כי הרע יבוטל. מול שכלתנות האדם יבוא משהו אחר ניפלא קסום נהדר. על זה ספר הנסיעות בזמן , הרב מימדי התנכי מספר. התנך זה זמן אחר. אין אלא לקטלג זמן בו העל טיבעי מעורבב בטיבעי, כזמן השונה מיזה שלנו. זו טעימה והטעמה וטעם של הגן של עדן . וזה מרמז על העתיד לבוא. זו היצמדות מלאת נחמה. האל בסוף יחזור כי עולם זה שלו הוא. ולך לך לי נישאר להיצמד אליו.

  21. לפטר את אוייב המדינה שי ניצן שמנסה לקדם הפיכה ולהשליט את דעותיו הפוחץליטיות

  22. בשיטת המשפט האמריקאית ,12 מושבעים או יותר פוסקים זכאי או אשם על בסיס חוות דעת( לא של משפטנים) אלא של אזרחים מהשורה. בבחירות האחרונות הרוב הכריע שראש הממשלה זכאי למרות שטיפת המח הממוסדת ולמרות הבמה הכמעט בלעדית של הקפואים מהפרקליטות.
    המשמעות של תוצאת הבחירות האחרונות עוד לא חילחלה לתודעתם של קברניטי הפוטש.

  23. הכוח הרישמי של נתניהו יוצא לקרב,הכוח הוא העיתונות הימנית

  24. מדוע ראש הממשלה או שר משפטים לא מפטרים את שחמה ניצן ואת מנדלבליט בדומה לטראמפ שפיטר את קואומי ואת שר המשפטים בארצות הברית.שני האשים חתרו תחת שלטון הריבון

  25. האם יכול הציבור לדון בתלונות שהצטברו בפרקליטות ולשפוט את ביבי, לא משנה תוצאות הבחירות

  26. שי ניצן אל תישבר רוחך,אתה בטח מבין לאן הם חותרים.אני בטוח שלא יצליחו,בבחירות הקודמות היו לימין 67 מנדטים בבחירות האחרונות רק 65 מנדטים,הם עושים רעש כאילו קיבלו 80 מנדטים,הם לא יחזיקו שנה אחת

  27. מדהים איך ביבי הצליח,לגרום לאנשים חכמים,להחריב את שילטון החוק רק כדי להציל אותו.

  28. אתה פשוט מרמה את הציבור ולא משכנע מבלבל את השכל בטיעון מגמתי.
    מונע משנאה ורגשי נחיתות אתה סכנה לדמוקרטיה, תומך שחיתות והפרת אמונים בתיק עובדים עשרות פרקליטים והחלטות מתקבלות בכובד ראש, עצם הגשת כתבי האישום על ידי היועמ"ש אומר דרשני

  29. התבלבלת כותב יקר. צי שתוקף ומסית נגדבית המשפט זה מי שאמור להיות דוגמא ומופת לכיבוד החוק. אותך ואותי היו דנים ומזמן היינו יושבים בכלא על עברות כאלה וכשראש הממשלה שן עצמו מעל החוק ונתמך ברוב העם שמאמין לו שהוא חף מפשא חובת פרקליט המדינה להעמיד את הדברים במקומם ולהחזיר את הציבור לדרך הישר והוא עושה זאת. זה זאתה בוחר לתמוך בפושע לכאורה ומוכן להקריב את כל הפרקליטות והיוע. והמשטרה למען תמיכה בפושע לכאורה נראה הזוי…

  30. יש להדיחו במיידי .שטוף שינאה איומה לביבי ביריון בית המישפט שלא בוחל בשום אמצעי בניצול מעמדו לחסל מנהיגים מוצלחים בעם היהודי

  31. הדיפ סטייט זה שלדון אדלסון שהינו נגד ניצן. באמצעות כספו המפוקפק מנהל שתי מדינות שהופכות להיות לאומניות ושונאות זרים. מזכיר אירועים שהיו בעבר.

  32. Term limit!

    לכל הפאשיסטים (לא משנה מאיזה תפוּצה) שלא מצליחים להפנים למה הנהנתן (המושחת ומשחית) והקלפטה צריכים ללכת הביתה.

    1. בוא נפיל חקירות על ראש ממשלה כדי להגיד שראש ממשלה לא יכול להתנהל תחת חקירות ויתפטר… מביך. הדרך המושחתת של השמאל לחתור תחת שלטון הימין הנבחר היא להשתמש בפקידים הרקובים של מוסדות המדינה כדי להשחיר את פני הפוליטיקאים הימניים, לעקר את כוחם על ידי הצגתם כמושחתים ולהחזיק אותם תחת חקירות משטרה בלתי נגמרות ולטעון שבגלל זה אסור להם לנקות את הריקבון במוסדות המדינה (משטרה, פרקליטות, מערכת המשפט ועוד).
      השמאל בארה"ב ניסה לעשות בדיוק את אותו הדבר לטראמפ: אנשי שמאל בשירות הציבורי ניטרלו את התובע הכללי ג'ף סשנס בכך שקשרו אותו לחקירות, בעוד שאנשים אשר התמנו על ידי אובמה והם שהתחילו את החקירות האלה – נשארו מוגנים מביקורת ומפיטורין.
      את הפוליטיקאים אנו יכולים להחליף כל ארבע שנים אבל את הפקידים ה"מקצועיים" דוגמת רוני אלשייך, שי ניצן ודינה זילבר קשה להחליף גם אם הם מושחתים מאוד ומשמשים כלים בידי אינטרסנטים מושחתים ביותר.

  33. אני חייב שמישהו יסביר לי את ההיגיון של הימין וקרובי ראש הממשלה.

    1. אם העם בחר בנתניהו אז זה הופך אותו להיות מעל החוק?
    האם הוא יכול לרצוח ולאנוס? האם הוא יכול לקחת שוחד רק בגלל שהעם הסכים?

    2. חלק מהאסטרטגיה של ראש הממשלה הייתה, שלא יהיה כלום אחרי השימוע.
    שהוא יצליח לשכנע את היועץ או את בית המשפט שאין פה כלום.
    אם רוב העם בחר בו בגלל שהם חושבים שהוא ייצא זכאי בבית המשפט,
    זה גם סיבה לתת חסינות לראש הממשלה?

    3. במילים אחרות: אי אפשר גם לומר לבחור בביבי כי הוא ייצא זכאי במשפט,
    ואז לטעון שהצביעו לו כי לא רוצים שיעמוד למשפט.

    4. יש תחושה שהימין בישראל עף על עצמו ולא מטיל מגבלות על הכוח שלו.
    בשביל להשאיר את נתניהו והימין בממשלה,
    פועלים קרובי ראש הממשלה לפגוע בכל המוסדות שמגנים על אזרחי ישראל.

    5. זכרו!!! המשטרה הוא גוף שפועל למען המדינה!!!
    הפרקליטות זה גוף שפועל למען האזרחים.
    הם אלה שעושים את עבודת הקודש במלחמה בשחיתות, בפשע ובאנסים.

    לא הוגן לפגוע בהם רק בגלל שנתניהו רוצה להמשיך ולהיות ראש ממשלה.

    1. הפרקליטות תפרה תיקים לדרור חוטר ישי, לרפול ,לקהלני,לריבלין ,ולנאמן, וגם לרמון שהאישה המעורבת בענין בכלל לא רצתה להתלונן במשטרה ושלחו חוקרים לאמריקה ללחוץ עליה להגיש תלונה. זו פרקליטות מושחתת. יתכן שנתניהו אשם אבל משפט צדק הוא לא יקבל במערכת המשפטית השמאלנית.גם הענין של הגשת כתבאישום כפוף לשימוע הוא מעשה עורמה. כי רק אחרי שימוע מחליטים אם להגיש כתב אישום ולא להפך, והיועץ בכוונה רצה לפגוע בנתניהו.

  34. ללכת הביתה?בשום אופן רק לכלא. משפט ראווה יעני. כמו שרצה לעשות לנתניהו .ולהושיבו שנים טובות בכלא את הניצן ו הזה .

  35. ‏שאלה מי בחר את ‏ניצן לתפקיד בנימין נתניהו אמרו לי בנימין נתניהו אל תבחרו אותו הוא שמאלה אן גדול אבל בנימין נתניהו סיבוב לשמוע ומחר אותו אז אומרים שבנימין נתניהו ירוויח את כל הצרות ויושר אז כולכם תפסיקו לבכות בניו יצר את ניצן

  36. אנחנו לא ראינו את הראיות המסמכים, ההקלטות וכל העובדות. אנחנו גם לא משפטנים שמכירים את כל דקויות החוק. פוליטיקאים מצול הצדדים (אולמרט , הרשזון, נאמן, וכו) נחקרו על ידי אותה ונשפטו. גורלם נקבע על סמך המידע.