ועדת חקירה למערכת המשפט עכשיו

החשדות סביב היועמ"ש והסירוב הגורף של בכירי הפרקליטות לקבל כל ביקורת או בדיקה מחייבים ניקוי עמוק למען השבת אמון הציבור במערכת

התנהלות כוחנית. היועמ"ש מנדלבליט | צילום מסך

בערב יום חמישי התפרסם כי היועץ המשפטי לממשלה שלח מכתב לנציבות שירות המדינה, בו הוא טוען כי ממלא מקום פרקליט המדינה דן אלדד אינו ראוי לתפקידו, מתח ביקורת על התנהלותו וקבע כי קיימת "מניעה משפטית" להמשך כהונתו.  בתגובה הוציא אלדד הודעה בה הוא טוען כי מכתב היועמ"ש הגיע לאחר שנודע למנדלבליט כי אלדד הורה לבחון מחדש פנייה בעניינו. כפי שחשף יואב יצחק באתר News1 , ככל הנראה בדיקתו של אלדד קשורה לחלקו של מנדלבליט ב'פרשת הרפז' ובאופן בו נסגר התיק נגדו.

כזכור, מנדלבליט אשר שימש כפצ"ר בשנת 2010 נחקר על חלקו בפרשה, ובספטמבר 2014 המליצה המשטרה להעמידו לדין בחשד להפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט משום שידע על קיום 'מסמך הרפז' אך לא דיווח על כך. בהמשך התיק נגדו נסגר, אך חלקים נרחבים מחומרי החקירה נותרו חסויים לציבור עד היום ונאסרו לפרסום.  לפי טענת אלדד, כאשר ביקש לבחון את החומר הקיים מהעבר בנושא בלשכת פרקליט המדינה, עלתה ממנו "לכאורה תמונה מדאיגה בכל הנוגע לטיפול בעניינו של מנדלבליט." לטענת אלדד, מכתבו של מנדלבליט היה ניסיון להקדים תרופה למכה ולתקוף את כשירותו "על מנת לחבל בעבודתי ולהפריע לתפקודי התקין".

נורית ליטמן | משרד המשפטים

בסביבת מנדלבליט כמובן לא נותרו אדישים, וביום שישי בבוקר הוציאו מכתב עליו חתומים כמעט כל בכירי הפרקליטות שהתייצבו להגנת היועמ"ש, הגדירו את מכתבו של אלדד "בלתי לגיטימי" ורמזו כי הוא פועל ממניעים פוליטיים. בכירי הפרקליטות אף פנו לאלדד וכתבו כי התנהלותו "מקומה לא יכירנו בארגון שחרת על דגלו ערכים של יושר, אמת ושמירה על שלטון החוק" אך אל תטעו, לא מדובר בסכסוך עבודה תמים, ובוודאי לא בערכי "יושר ואמת". כבר אתמול בצהריים חשף עמית סגל כי מי שחיברה את המכתב היא נורית ליטמן, המשנה לפרקליט המדינה ומי שהייתה אחת המועמדות של מנדלבליט לתפקידו של אלדד.  מדובר כאן בקרב על השליטה במערכת החוק, יחד עם ניסיון נואש של היועמ"ש להסתרת מעשיו מן העבר.

כולנו זוכרים את מלחמת החורמה שניהל מנדלבליט כדי למנות את מקורבו מומי למברגר לתפקיד פרקליט המדינה. מנדלבליט אף קבע אז בניגוד לחוק מפורש שמעניק לשר המשפטים את הסמכות לבחור מחליף לפרקליט המדינה כי קיימת "מניעה משפטית", מושג בו היועמ"ש משתמש בכל פעם שהוא רוצה לכפות את רצונו על המדינה, ואין לו שום קשר לסיבות משפטיות אמיתיות.

כאשר בחר שר המשפטים אוחנה למנות את אורלי בן ארי לתפקיד, מועמדת אשר אינה שייכת לכוורת העוטפת את מנדלבליט ושי ניצן, תקף היועמ"ש את עצם המינוי. למרות היותה של אורלי בן ארי פרקליטה ותיקה ומנוסה, קבע מנדלבליט כי אסור למנותה משום שלא כיהנה בתפקיד פרקליט מחוז לפני כן (תפקיד שלא קיבלה בעבר כי לא יישרה קו עם מדיניותו של שי ניצן). גם הנהלת הפרקליטות לא נשארה חייבת והפיצה פרסומים רבים על אי-כשירותה של בן ארי, עד שבחרה לפרוש מהתפקיד. לאחר מכן בחר השר אוחנה את דן אלדד שעמד בראש מחלקה בפרקליטות, אך למרות זאת שוב קבע היועמ"ש כי יש "מניעה משפטית" למנותו ורק לאחר מלחמה ארוכה הסיר את ההתנגדות לאחר שטענותיו נדחו.

זוכרים את אותם בכירים "אובייקטיבים" בפרקליטות שטענו כי מנדלבליט צודק? מיד בעת היוודע המינוי של אלדד בחרו המשנות לפרקליט המדינה לעזוב במחאה את קבוצת הווטסאפ של צמרת הפרקליטות ובהמשך מנעו ממנו גישה למחלקות שלהן – פעולות מרד שלא היו עוברות בשום מקום אחר, אך נענו בשתיקת הסכמה מצד מנדלבליט. קולם של בכירי הפרקליטות לא נשמע מעולם אלא רק כדי להגן על הבית. נראה שמבחינתם התנהלות פושעת מקובלת כל היא נעשית על ידי "אחד משלנו", ואבוי למי שמעז לחרוג מן השורה. אחידות מחשבתית ותפיסה מקובעת כזו אינה דבר רצוי באף מוסד, והיא מטרידה עוד יותר כאשר היא רווחת בקרב מי שאמורים לקבל הכרעות הרות גורל בפרשות שהסעירו את כל המדינה. גם במקרה של ההתקפה על אלדד, ההתגייסות הכללית נגדו רק מדגישה את הצורף הדחוף בפירוק הקליקה של צמרת משרד המשפטים.

ומה לגבי העומד בראש המערכת? פעם אחר פעם מנדלבליט משתמש בכוח תפקידו לכפות את עמדותיו האישיות על נבחרי ציבור בניגוד לחוק לחסום יוזמות שונות ולטרפד חוקים של הממשלה והכנסת. כראוי לבן משפחה, במשך שנים הוא גם מנע כל בדיקה לגבי עלילות שי ניצן למרות ביקורת קשה ותלונות רבות, אותו ניצן שבעצמו עשה הכל כדי למנוע ביקורת על הפרקליטות. מדובר בהתנהלות כוחנית ובלתי-נסבלת שהביאה למצב של חוסר אמון ציבורי מוחלט במנדלבליט וחבורתו. לא יתכן שמוסדות הייעוץ המשפטי והפרקליטות ימשיכו להתנהל ללא כל ביקורת ובשיכרון כוח מוחלט. הדרך היחידה לנקות את האורוות הלו ולשים קץ למאבקי הכוחות היא הקמת ועדת חקירה בלתי תלויה שתרד לחקר האמת אחת ולתמיד. זהו צעד שכבר היה צריך להתרחש מזמן, ודרוש כעת יותר מאי פעם.


עו”ד יותם אייל הוא חבר הפורום המשפטי למען ישראל

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

42 תגובות למאמר

  1. בחוק, בגידה היא אי נאמנות פלילית, בדרך כלל למדינה. זהו פשע המכסה כמה מהמעשים הקיצוניים יותר נגד האומה או הריבון של האדם. זה כולל בדרך כלל דברים כמו השתתפות במלחמה נגד מדינת מולדתו, ניסיון להפיל את ממשלתה, ריגול אחר הצבא שלה, הדיפלומטים שלה, או שירותי החשאיות שלה למען עוינות זרה ועזה, או ניסיון להרוג את ראש המדינה. אדם המבצע בגידה ידוע בחוק כבוגד.

    המניעים לבגידה מגוונים: החל מהזדהות אידאולוגית עם השקפת עולמו של האויב (הערבי), דרך בצע כסף (הקרן לישראל חדשה) וכלה ברגשות נקם (רק לא ביבי) על עוול אמיתי או מדומה וכן בתסביכי נפש(שמאלנים = חולי נפש).

    התקוממות עממית ומהפכה אזרחית יהודית נגד האויב הפנימי של עם ישראל = הדיקטטורה הבולשביקית האנטישמית השמאלנית שחיסל את הדמוקרטיה….בדרך!

    1. "בארגון שחרת על דגלו ערכים של יושר, אמת ושמירה על שלטון החוק" בדיחה מרה. צריך לפגוש את יוצאי הפרקליטות המכהנים במערכת המשפט ולהתנסות בדרכי הפעולה שלהם כדי להווכח אישית עד כמה הם נמצאים במקום הפוך לערכים של יושר אמת ושל שמירה על החוק. אין חכם כבעל הניסיון, אמרו חכמי האמת שלנו. הנאמר על ידי זו חכמת בעל הניסיון.

  2. אני בעד שאהרון ברק ילך אבל איתו גם המימסד הרבני הגמרא. להתחיל מחדש. זה הרי שני יסודות שמובילים אותנו אלפי שנים. תבינו זה לא שיבעים שנה זה אלפיים שנה. הכהונה לסוגיה. היא מדורדרת נורא. להתחיל מחדש כי מגיע לנו. מגיע לנו יותר טוב יותר היי ונגיד לישן ביי. האנכרוניזם והרגרסיה האדירה והאלילות המטורפת זה מה ששולט היום. אוהבת אני את עמי עד בלי די עם שהביא את הספר הכי ניקרא בעולם האם לא יכול לייצר יותר טובים יותר מנצחים יותר ויותר ויותר. אנחנו עם מהעתיקים בעולם ידענו עליות וירידות בגדנו באלוהים בגדנו בערכים שלנו אבל תמיד שבנו הבייתה. אבא לא בגד בנו סבלני רחמן אוהב ומתוק מחכה שנשוב אליו ונהיה כמו בזוהר התנכי הניפלא מי יכול לנו. אני רוצה אותו את אבא התנכי לא זה האלילי לסוגיו היום. אני רוצה לדבר איתו .ההרגשה שאין יותר לגיטימציה אין מבינים ניגמרה הברית. גם בינינו לבינו וגם ברית הקשת בענן. הרעב ללגיטימציה זה מה ששולט. רק האל התנכי יכול להחזיר זאת. החלון היום זה של אחרית הימים התיקון הכי קשה מיכולם. לא קל ביכלל לחיות היום. המון צער .עצוב לי על מיליארדי הנשמות בעולם. תיראו מה שקורה מסביבנו כמה סבל. התיקווה בהתחלה מחדש. איתחול אוונגרד. כמה האומנות ותרבות יכלה לסייע בעיניין אם הימין היה משכיל ומבין. אין לי תיקווה מיזה הקיים לא מימנו בוודאי לא מהצד השני. אני מחכה לאחרים לגמרי. התחלה מחדש כמו ב48. עם מוסריים ישרים צנועים משכילים אמיתיים ואכותיים שלאשכחו את מושכלות התנך התנך התנך התנך הנבואי לא הכהונתי. שבוע טוב. אני שמחה שאתם קיימים הלוואי והיו עוד הרבה כדי ליפתוח בשיח לאומי בסיעור מוחין מהבסיס הכי ביטני שיכול להיות. איך אומר השיר הניפלא של הוגו. דה סם אופ אולל סינג. השורש לכל הדברים שבעולם. יסוד היסודות הגן עדניים. שם נימצא הפיתרון. דה סם אופ אולל סינג. הבסיס לכל הבסיסים שבעולם. שבוע טוב.

    1. מה קישרת את זה לגמרא?
      אולי תסביר את עצמך…
      אתה כנראה בודאי כבר יודע את כל הגמרא.
      נשמח לשמוע מה הקשר.

    1. יותר מימנה שמערכת המישפט עושה כל המישפט של נתניהו מכור בית מישפט זה מקור הפשע כולם נגועים יותר גרוע מקורותיה
      מימנה יש למנדנביט לחשוש חבריו במערכת המישפט והפרקליטות כל כך ישרים לדעתם מי שישר לא פוחד כל הכבוד לא לבד תמשיך אל תיכנע

      רוצים לדעת את הכל על מנדנבליט פה ועכשיו מהר מהר כמו שעושים לביבי
      מנדנבליט הבריאות הם הרבה ואל התפיסה היא פעם אחת .תיפתח הכל
      אל תפחד מי שמאמין אין לא מימנה לחשוש .ואים אתה חושש אזי יש סיבה
      בוא תוכיח את יפו תל אים יש דבר כזה
      דעו קראתם את ביבי אתם תיפול כמו מוגדל קלפים אחד אחד
      אין אמון במערכת המישפט ולך הטווח
      הענק שאסור לוותר עלך השר אוחנה
      אל תרופה אתה חייב להמשיך כשר המשפטים לדורות
      מנדנבליט יש שולחים למקום
      ישבתי שמו

  3. אף פעם אין שם עמדה שונה מהעמדה השלטת ע"י השולטים.
    אין "איפכא מסתברא" (מארמית: ההפך מסתבר).

  4. בג"ץ מאז אהרון ברק – השופט בדימוס ישו"ז תפס את את כס השיפוט ועד היום, שבו מכהנת אסתר חיות כנשיאת העליון, כל השוטים השמאלנים, האנטי ציונים והאנטי יהודים הללו הרסו והשחיתו את החוק ואת המשפט ואת ההגינות. שוטים אלו שדדו את שלטון העם, הם הפכו את עצמם מעל הממשלה הנבחרת, מעל הכנסת שנבחרה ע"י העם בבחירות דמוקרטיות. הם מאמינים שהם התגלמות האלוהים, לכן מותר להם לעשות ככל העולה על רוחם, לרוקן את הקופה הציבורית, לא חייבים בשקיפות, אסור לבקרם ולהעביר עליהם ביקורת. הם הפכו לאנשי שררה ובוגדים במשימתם לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית ועל אזרחיה מפני אויבים מפנים, דוגמת האויב הערבי -"הרשימה הערבית המשותפת", ומפולשים מבחוץ דגמת המסתננים המוסלמים מאפריקה. בג"ץ הנשלט ע"י שמאלנים תאווה בצע, הפך לאויב הפנימי הכי מסוכן לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. הוא חבר לאויב הערבי שבפנים ומשמש לו כמגן וכמסייע להגשים את מטרתו, דהיינו, חיסול מדינת היהודים והפיכתה למדינת כל אזרחיה, שזה השלב שלפני הפיכתה למדינה ערבית-מוסלמית. בג"ץ הפך לנושא הדגל של השמאל ההולך לפני המחנה. הם הרסו יישובי יהודים ללא בדיקת טענות הערבים, מתירים לאויבי ישראל מחו"ל להיכנס אליה,…והם משמשים רק אחת מגרורות השמאל השולט בכל העמדות החשובות והמרכזיות בארץ, ובכל עמדות הכח, ומדכאים את היהודים הציונים והפטריוטים. בג"ץ הנשלט ע"י השבט הלבן – חונטת השמאל, פועל נגד כל זהות יהודית של המדינה, נגד ההתישבות ונגד א"י. בג"ץ הפך לאסון הכי גדול למדינת ישראל, יותר פי כמה מנגיף הקורונה.

    1. צודק ראה חסימת תגובות שאינן תואמות את השמאל הכל מדוייק

    2. דברים מדויקים. אין ספק.

      בג"ץ הפך לזרוע הראשי של אויבי עם ישראל.
      הוא הפך לדגל וכידון הראשי של השמאל הבוגדני להשמדת עם ישראל.

  5. ראינו חשדות חמורים נגד המשטרה, אח"כ נגד היועמ"ש והשופטים וייתכן שבקרוב נגד הסוהרים במעשיהו. מערכת נורא מושחתת ממש מפחיד.

  6. אין לי אימון בכלל במערכת המישפטית המושחטת למה יש צוי איסור פרסום שזה נוגע להם ואים יש ימני ישר הכול מותר ועורפים את ראשו אסור להם להיות ריבון על הפוליטיקה הכות ממנעים אישיים חייבים לעבור בדיקה אמיתית ושיתנו את הדין

  7. ועדת חקירה כבר נדרשה לפני שנתיים. כעת צריך ניקוי ארוות יסודי. השתן עלה להם לראש כבר מזמן.

    1. אם לקנות אורוות אז בעוד כמה משרדי ממשלה .מה דעתך משרד ראש הממשלה,התקשורת,הבריאות שם הכל עפי חוק ןנוהל?? חהחהחה

  8. פיקוח על רשויות האכיפה
    ועדת חקירה עומד בראשה שופט, והרי מערכת המשפט הם הגורם הם שצריכים להחקר. גם חקירה חד פעמית לא תעזור. שנו צורך דחוף בגורם שיפוטי בר סמכות הענשה על הפרקליטים. הצרה היא שאין מוסד שישפוט את השופטים והתובעים כיון שאין לנו מספיק מוסדות. יש לנו כנסת קטנה שמספר חבריה 120. כבר מזמן מזמן אינה מספיקה לגודלה של המדינה. לא רק שהיא קטנה אלא חלקה אפילו אינה מתעניינת בשלום המדינה על תושביה. אלו הן המפלגות הערביות אשר בעודן מאיישות את הכנסת, הן מתנגדות לעצם קיום המדינה. כנגד החלטת הכנסת בג"ץ פסל את החלטת הכנסת להוציאן אל מחוץ לחוק, כמובן מתוך דאגה לכנסת כדברי יצחק זמיר… גם אין לנו בית נבחרים גבוה שיפקח על הכל: על הכנסת ופיקוחה על הממשלה וגם כמובן על בית המשפט. יש צורך בפיקוח על שיעשה על ידי בית נבחרים גבוה כפי שנעשה במדינות אחרות.

    נציגי העם צריכים להיות אחראיים על גורמי האכיפה. הצרה היא שאין מי שיעשה זאת כיון שאין בישראל מספיק מוסדות. אין מוסד שישפוט את השופטים והתובעים כיון שאין לנו מספיק מוסדות. יש לנו כנסת קטנה שמספר חבריה 120. כבר מזמן מזמן אינה מספיקה לגודלה של המדינה. לא רק שהיא קטנה אלא חלקה אפילו אינה מתעניינת בשלום המדינה על תושביה. אלו הן המפלגות הערביות אשר בעודן מאיישות את הכנסת, הן מתנגדות לעצם קיום המדינה. כנגד החלטת הכנסת בג"ץ פסל את החלטת הכנסת להוציאן אל מחוץ לחוק, כמובן מתוך דאגה לכנסת כדברי יצחק זמיר… גם אין לנו בית נבחרים גבוה שיפקח על כולם: על הכנסת ופיקוחה על הממשלה וגם כמובן על בית המשפט. יש צורך בפיקוח על שיעשה על ידי בית נבחרים גבוה כפי שנעשה במדינות אחרות. משכנו צריך להיות היכן שנמצא כיום בית המשפט העליון. בניין זה מתאים גם כיון שיש בו תאי אסורים לצורך מעצרים של גורמי אכיפה חשודים כפי שהם עושים לאזרחים. בינתיים על שר המשפטם לדאוג שהכנסת תפקח על הפרקליטות ותבחן את מעשיה.

    1. ממשלה עים רמטכלים שעמדו להרכיב ממשלה עים תומכיי רוצחיי חיילים אחמד טיבי. זה ממשלה שעם ישראל לא בחר .גנץ וניסנקורן הנוכל ידאגו לרצות את כנופיות הנוכלים מהעליון.

    2. שפרירית. למען השם יותר קצר. מקסימום 3 משפטים. את הכל אפשר להכניס בשלושה משפטית. למי יש סבלנות לקרוא את הטרחנות הארוכה הזו? לכתוב ואחר כך למחוק 80 אחוז. לקצר לקצר לקצר די

  9. סוף סוף. מעולה. תנו להם שיתפטרו. מי צריך אותם על הראש?. יש בשפע מועמדים יותר מוכשרים שיעשו עבודה הרבה יותר מקצועית ונקייה מפוליטיקה. ושאולי נדחקו לקרן זווית על ידם…

    1. אתה מחפש מועמדים מוכשרים יותר? יש לי כמה. כל יום כשאני משליך את האשפה, מסתובבים ליד הפחים שלושה-ארבעה חתולי זבל חמודים. אין שום ספק בליבי שהם יוכלו להחליף בקלות את מנדלבליט, את ליאת בן ארי ואת שי ניצן. דינה זילבר בכלל קטנה לידם. עם נושאי תפקידים חדשים ורעננים כאלה, רמת השחיתות, ההונאה, תפירת התיקים והאפליה כנגד החרדים, המתנחלים, תושבי דרום תל אביב והפוליטיקאים מן הימין, כולן ירדו פלאים. על האפליה לטובת הפלסטינים, המסתננים, עמותות השמאל והפוליטיקאים של השמאל, אני בכלל לא מדבר. היא תיעלם כאילו לא הייתה מעולם.

      נ.ב
      אם מישהו חושב שאני צוחק, טעות בידו. הלוואי והיה מדובר בבדיחה. כבר נגמרו לי כל הבדיחות. אם יש כאן בדיחה, היא על חשבון כולנו.

    1. דיר חזירים, לא אורוות. ע"ע אורוול 1984

  10. לחקור את עוכר ישראל הזה המתחזה ליהודי חרדי כנראה יש לו קופת שרצים על הגב שמוסתרת עם גיבוי הפרקליטות ושותפיו בבגדץ פקידים שתפשו תחת והשתן עלה להם לראש ולכלא

  11. מנדלבליט טיפוס נאלח ונתעב. מבחיל ברמות, רק לראות תצלום שלו גורם לי בחילה של ממש.

  12. מנדלביט עים ההתנהגות הגסה והיתערבות בכול מהלך של הממשלה הפך להיות האיש אכי מאוס ושנוא על רוב חלקי המדינה

  13. 73 שנים יש להם משמעות היסטורי להיום. בנושא של שינאת אחים. אז בזמן שדוד יסד את המדינה 33 שנה ושלמה בנה 40 היה 73 שנים. ובדיוק כששלמה נפטר, היה מלחמת אחים עם רחבעם הבן של שלמה, שעם ישראל לא קיבלו את מלכותו של רחבעם, שאמר אבי יסר אותכם בשוטים ואני אייסר אותכם בעקרבים, וכך נחלק עם ישראל לשניים שבט יהודה ובנימין היו עם רחבעם, ועשרת השבטים עם ירובעם בן נבט, +++++ ועוד תקופה של 73 שנים בזמן החשמונאים, שמעון יסד את ממלכת החשמונאים והלני המלכה בנתה, ועד שמתה הלני המלכה היה 73 שנים ואז שני בניה הורקנוס ואריסטובלוס נלחמים על הכס, וכך בשנת ה 73 מתפוררת הממלכה, עכשיו אנחנו באותו סיטואציה אנחנו בשנת 73 למדינת ישראל, מה קורה? כמה שינאת חינם. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי שיהיה אהבת חינם, כי כוחנו באחדותינו, אם לא נתאחד אנחנו נתפורר.

  14. כל עוד בנימין נתניהו מגן, בגופו ממש, על מערכת המשפט לא תינקף אצבע כדי להעמיד לדין את העבריינים.

    1. נתניהו וכל ראש ממשלה אחר חסר כח של ממש להאבק במערכת המשפט. הכח של מערכת המשפט הוא מוחלט. זה לא התרחש ביום אחד, זה היה תהליך, אבל היום אנחנו נמצאים בסוף התהליך. מערכת המשפט השתלטה על מדינת ישראל

  15. כל פושעי הפרקליטות ובראשם מנדלבלוף, מסתתרים תחת מטריית "האמת והצדק". ארגון פשע בתוך משרד המשפטים, שיכול ללמד כל ארגוני הפשע בעולם, איך לנהל מערכת פושעת בצורה מתוכננת, בעזרת חינוך של כל העוסקים בתוכה. כמובן, ע"י סימון הדרך לכיוון תפקידים יותר בכירים למי שעומד במשמעת הקבוצתית, ולהבדיל, מהן התוצאות למי שלא הולך בתלם. והמבין יבין. חיים לנקות במהירות ועכשיו את כל הסדר המשפטי במדינה כולל ובמיוחד את הב"ץ . (בג"ץ = ר" ת משמאל לימין – צוררים גדולים בישראל).

  16. אני מתבייש במנדנבליט. הוא מוציא שם רע, ורוע. מצער שכל המערכת נרדמה בשמירה לפני שקיבל את מינוייו השונים. ולצערנו בית המשפט העליון הולך שבי אחריו, או מסכים עם "מידותיו"

  17. מנדבלופ חייב היום להניח את המפתחות.היא אפשר לסמוך עליו.אם הוא ערכי שיבקש ויאשר את חשיפת ההקלטות בפני וועדה בילתי תלוייה.והיא תחליט .לדעתי יעיפו אותו בבושת פנים.נתניהו יעמוד למשפט.ואם יהיה משפט צדק יצא זכאי.בושה למנדבלופ שהוא מתנהל כך.לדעתי בשיתוף פעולה עם בגץ.גם שם שחיתות לא חסרה.כמה שהסירחון עולה לשמיים

  18. קדימה זה הזמן אין דרך חזרה עכשיו נבין מה קרה כמה שחיתות ויבינו עוד שביבי כחול לבן ע"י.סוף גנב לתליה יש להם הרבה מה להסתיר.

  19. לא ייתכן שהקלטות שאין בהם סודות בטחוניים יוסתרו על ידי מערכת המשפח למען אחד מחבריה והוא ימשיך לשלוט במדינה מכח היותו "יועץ" בלבד. אחרי מה שכבר פורסם צריך להעמיד בפניו אולטימטום: לפרסם את החומר הבעייתי מבחינתו שנאסר פרסומו, או להתפטר מיד.

  20. מדהים לראות איך הימין משתמש בשיטות של מפאי השינה והותיקה.
    כל מי שמתנגד לשלטון הקיסר, מיד מוקע בראש כל חוצות.

    הימין הפך להיות צבוע בדיוק כמו השמאל.

  21. כל הפרקליטות לכלוך אחד גדול חבל שהגענו למצב כזה שהפרקליטים משמיצים ומלכלכים אחד על השני

  22. חבורה של מושחתים שיכור כוח יש לרמוס את המוסד הזה עד היסוד ולבנות פרקליטות המורכבת ממגון פרקליטים עם השקפות עולם שונות. מנדלשליכט בשמירה על התחת שלו פועל בניגוד עניינים כמו ראש מאפיה בעצם הוא ראש המאפיה עם שותפיו מהפרקליטות ובג"ץ הרועץ לעם ישראל.

  23. ועדת איתור ליועץ המשפטי
    שר המשפטים צחי הנגבי מינה ועדה ציבורית בראשות נשיא בית המשפט העליון בגמלאות מאיר שמגר. על פי המלצותיו של מאיר שמגר שהיהיועץ המשפטי לממשלה על ועדת איתור ליועץ המשפטי לממשלה להיות מורכבת מ:
    1. שופט גימלאי של בית המשפט העליון ההמונה על ידי נשיא בית המשפט העליו. פרופ' דניאל פרידמן שינה מעט וקבע שהיו"ר יהיה שופט גמלאי לא בהכרח מבית המשפט העליון.
    2. שר המשפטים או יועץ משפטי לשעבר הממונה על ידי הממשלה.
    3. חבר כנסת הממונה על ידי ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת.
    4. עורך דין הנבחר על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין.
    5. איש אקדמיה המיומן במשפט ציבורי ובדיני עונשין הנבחר על ידי פורום ראשי פקולטות למשפטים של האוניברסיטאות והמכללות בישראל.

    לפחות ארבעה מכל חברי הועדה להסכים על כשירות המועמד. יש למנות יועץ הכשיר להתמנות לשופט בבית המשפט העליון.

    היועץ המשפטי לממשלה אמור לעבוד עם הממשלה למען קידום מטרותיה כלומר קידום מדניותה באופן חוקי ללא ניגוד לחוקים. היועץ המשפטי לממשלה אמור לעבוד יחד עם הרשות המבצעת ולא שום ראשות אחרת. אלא שעבודתו עבור נבחרי העם הרשות המבצעת זו לא בדיוק יוצאת לפועל. עצם היות הועדה בראשות נשיא בית המשפט העליון לשעבר מעידה על המלצותיה על כוחנות ועל שתלטנות בית המשפט. הרי הוא מתמנה על ידי שופטים כשבראשם ממליץ נשיא בית המשפט העליון. שר המשפטים שהוא לעיתים קרובות משפטן ולפעמים נענה לרצון הממסד המשפטי או לחליפין היועץ המשפטי לשעבר נוהג כזה לא נעשה במקרים אחרים. ברוב המקרים ליוצאי תפקיד אין אמירה לגבי מחליפיהם. עורך דין הממונה על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי דין – אלו מופיעים בפני שופטים ותלויים בהם ולא ילכו בניגוד להמלצות נשיא בית המשפט העליון. איש אקדמיה בתחום המשפט הנבחר על ידי פורום ראשי פקולות למשפטים. אלו גם כן מהווים חלק מהממסד המשפטי. הם מעוניינים שדלתות הממסד המשפטי תהינה פתוחות בפני בוגריהם אחרת אין טעם להכשרה שהם מספקים.

    בנוסף לאישים המרכיבים את הועדה, ישנו גם התנאי שעל היועץ להיות לדעתם כשיר להתמנות לשופט בית המשפט העליון. תנאי אחרון זה כמובן גורם ליועץ להיות מונע לזכות במשרת שופט בבית המשפט העלין. תנאי זה כמובן גורם לו לעשות הכל בהתאם לרצון נשיא בית המשפט העליון. כל אלו כמובן גורמים לכך שהיועץ המשפטי כלל אינו נאמן לממשלה ולעם אלא לרצון נשיא בית המשפט העליו שפרושו שהוא שליח הרשות השופטת בתוך הרשות המבצעת. מכאן שהרשות השופטת קובעת את פעילותה של הרשות המבצעת.

  24. מערכת בתי המשפט האמורה לשמש דוגמת מופת לאזרח הפשוט מו השורה,,,,,דוגמה לצדק יושר וניסיון כפיים,,,, מאז הרגע שנחשפתי לפרשת רות דוד והפושע רונל פישר ,,,,, פרשת יו"ר לישכת עורכי הדין,,,, שופטות שתמורת שרותי מין מקבלות קידום,,,, הבנתי מהמערכת רקובה חסרת טוהר מידות ויש מקום לניקוי אורוות

  25. אכן חובה לפעול להקמת וועדת חקירה לבדיקת עומק של העברות החמורות של בכירי הפרקליטות ובהם תפירת תיקים וטרור משפטי