ללא מעצורים: מנדלבליט איבד את הבלמים

התנהלות כוחנית, שכרון כוח וזלזול מוחלט בציבור הפכו את היועמ"ש לאויב שלטון החוק

התנהלות כוחנית. היועמ"ש מנדלבליט | צילום מסך

בשנים האחרונות התרגלנו להצהרות בומבסטיות הנשמעות חדשות לבקרים בשמאל ובתקשורת על "קץ הדמוקרטיה", "פגיעה בשלטון החוק", "משטרים אפלים" ותהליכים למיניהם. אלה כמובן האשמות המוטחות דרך קבע בימין ומנהיגיו, אך כמעט כרגיל בכל היסטריה שמאלנית מצויה, המציאות והעובדות הפוכות לחלוטין.

קחו למשל את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. לאחר שנים בהן הותקף ללא הרף משמאל והוצג כ"סמרטוט" ו"רכיכה", רדיפתו אחרי ראש הממשלה וכתבי האישום המופרכים שהגיש נגדו הכתירו אותו כמעט בין לילה לאתרוג הקדוש החדש ואביר הדמוקרטיה עלי אדמות. הוא מצידו אימץ בחום את חיבוק הדוב הזה, זנח כל עכבה ומראית עין, ודורס בשכרון כוח את מה שנותר משלטון החוק בישראל ומאמון הציבור בו.

חישבו על החשיפה המטלטלת בדבר עבירות הבנייה שביצעה לכאורה ליאת בן ארי או ניגודי העניינים של שופטי העליון, חשדות שבוודאי מחייבים חקירה ובירור; היועמ"ש פוטר אותם בלא כלום ואפילו לא חש צורך לספק הסברים לציבור. במקום זאת, מישהו במערכת פועל על פי פנקס התכסיסים הדמגוגי ומדליף לכאורה לתקשורת ציטוטים על "הסתה" נגדו ונגד הפרקליטות. זהו, אם כן, עולמו של מנדלבליט: לו מותר לבקר את כולם כל הזמן, לעתים בחריפות רבה ובאופן לגמרי לא ענייני, אך כל ביקורת עליו או על עמיתיו היא "הסתה". לאור החשיפות החמורות הקשורות במנדלבליט, ליאת בן ארי ושופטי העליון בראשות אסתר חיות, אפשר לומר בפרפרזה, כי הטענה שביקורת היא הסתה הפכה למפלטה של האוליגרכיה המשפטית ממחדליה.

מסע ההשתקה הזה מראה שוב את הסימביוזה שבין מנדלבליט והמערכת שבראשה הוא עומד לבין התקשורת: מדובר בסיקור אוהד בעוצמות שלא נראו כאן מזה זמן רב, שמאפשר למנדלבליט, מבחינתו, שימוש פוליטי ואישי במערכת אכיפת החוק, כאילו החוק כפוף לו. אך זהו רק קצה הקרחון.

מזה כמה שנים, מאז נפתח מחול השדים סביב תיקי נתניהו ונספחיהם, טוענים בימין לאכיפה בררנית נגד ראש הממשלה והימין, החל מתעשיית החקירות הענפה והאישומים התקדימיים, דרך שלל כשלי הפרקליטות והמשטרה ועד אינספור הפרשות שנקשרו בשמם של פרקליטים ובכירי מערכת המשפט. אך השבועות האחרונים, דווקא לאחר פתיחת משפט נתניהו, חשפו כי לא רק שהמגמה מתחזקת אלא היא שוברת שיאים חדשים.

מי שעומד שוב במוקד הוא היועץ המשפטי לממשלה, שבימים האחרונים העביר להילוך־על את אובססיית הרדיפה. זה החל במכתב השערורייתי אותו שלח לנתניהו ובו הכתיב לראש הממשלה את התחומים בהם הוא יכול ולא יכול לעסוק, בדגש על הגבלת מעורבותו במינויים במערכת אכיפת החוק והמשפט בשל "ניגוד עניינים" והיותו נאשם בפלילים. מנדלבליט באמת מאמין שהוא הריבון, ולא העם שבחר את הכנסת והממשלה. גם לאחר שנתניהו דחה את הקביעות הללו בטענה שמנדלבליט עצמו נמצא בניגוד עניינים, היועמ"ש התעקש וסירב להעביר את ההכרעה למבקר המדינה או לשופט בדימוס.

לכך יש להוסיף את שרשרת ההחלטות של מנדלבליט בנוגע להגנה לה זכאי ראש הממשלה במשפטו, בהן אסר בעקביות על כל אפשרות של נתניהו לקבל מימון חיצוני הדרוש להגנתו המשפטית, ואף טען בקביעה תמוהה במיוחד כי התשלום לפרקליטיה של אשת ראש הממשלה עשוי להיחשב כ"טובת הנאה עקיפה". במילים אחרות, לאחר שדאג להגיש כתבי אישום תפורים ומופרכים נגד נתניהו במה שנראה כתאוות רדיפה אישית, כעת היועמ"ש אפילו לא מאפשר לנאשם להתגונן כראוי, ועוד מעז לקבוע שהוא נמצא בניגוד עניינים בנוגע לסמכויות הבסיסיות ביותר שלו כראש ממשלה.

כל זה מתרחש כמובן כאשר מנדלבליט בעצמו סובל מאינספור כשלים מהותיים, חוקתיים ומוסריים. הוא מחזיק מזה תקופה ארוכה בכובע הכפול של תפקידי היועמ"ש וממלא מקום פרקליט המדינה – אנומליה פשוט בלתי נתפסת במדינה דמוקרטית. הוא מנהל את הפרקליטות באופן מפוקפק, מקדם מקורבים ודואג לאינטרסים האישיים שלו. הוא עושה הכל לטאטא מתחת לשטיח את החשדות החמורים נגדו מימי פרשת הרפז. הוא פעל, כפי שחשפה אילה חסון, בניגוד עניינים מובהק מול ניצן בפרשת עילת סגירת התיק נגדו. ועוד.

כעת נוספה למסע הרדיפה האישי וביסוס שלטון היחיד בפרקליטות צלע שלישית: שיתוף הפעולה בין היועמ"ש לשר המשפטים החדש ניסנקורן ולראשי 'כחול לבן'. השר שנשבע להגן על מערכת המשפט ולמעשה לטייח כל מחדל וחשד נגד אנשיה, זוכה בתמורה להגנה מהיועמ"ש. אמש החליט מנדלבליט, באופן חריג, לקחת את הטיפול בפרשת 'המימד החמישי' מידי יריבו דן אלדד ולהעניק אותה למשנה לפרקליט המדינה ומקורבו מומי למברגר. למרות שמשנים לפרקליט לא עוסקים בליווי חקירות, היועמ"ש סירב לנמק את הצעד. האם לסיור המתוקשר במשרד המשפטים לצד מנדלבליט וניסנקורן שערך בחודש שעבר בני גנץ, אחד החשודים העיקריים בפרשה, יש קשר להחלטה? האם העובדה שגנץ מקפיד כמעט מדי שבוע לשחרר הצהרת גיבוי ליועמ"ש מול ראש הממשלה קשורה גם היא לטיוח 'המימד החמישי'?

הוסיפו לכך את הדיווחים מן הימים האחרונים לפיהם מנדלבליט הוא זה שמאפשר למעשה את המשך קיום מפגני האנרכיה והאלימות מול מעון ראש הממשלה, תוך שהוא מסרב לכאורה לחקור תלונות על איומים והסתה קשה נגד נתניהו, ותקבלו תמונה מטרידה ביותר: אביחי מנדלבליט הפך למלך ישראל. הוא שולט ביד רמה על כל הנעשה במדינה. הוא רודף את ראש הממשלה הנבחר, ונחוש למנוע ממנו סמכויות וייצוג משפטי ראוי. הוא מסלק בשיטתיות כל אדם שעשוי לאיים על מעמדו. הוא מתנהל בכוחניות מפחידה מול הממשלה והכנסת.

את כל זה עושה אביחי מנדלבליט כאשר הוא עצמו סוחב על גבו קופת שרצים כבדה, ותוך תמיכה פוליטית מצד שר המשפטים ושר הביטחון, שלא לדבר על הסיוע מהתקשורת. אף אחד לא מעז לגעת בו, ואף אחד לא יכול להגביל אותו. בפועל, מנדלבליט זרק לפח את הדמוקרטיה הישראלית, והכתיר את עצמו כשליט היחיד של המדינה. אולי היה אפשר להגדיר את ישראל כמשטר של אבסולוטיזם נאור – אם רק היה משהו נאור בשלטון המשפטנים.


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

105 תגובות למאמר

    1. זה שקר לומר שלא מאפשרים לנתניהו להגן על עצמו. יש לו עשרות מליונים בבנק אבל הוא מתעקש לקבל מימון מגורמים זרים ללא תקדים וללא הצדקה. יש חשש כבד שאותו סיוע משפטי הוא בעצם העבאת כספי שוחד שעליהם הוסכם מראש ולכן מנדלבליט צודק

    2. אורי היקר,
      כמה כסף לדעתך אמור לעלות ניהול משפט כזה ?
      ראשית, המדינה, קרי הפרקליטות והמשטרה, הוציאו יותר ממאתיים וחמישים מליון שקלים על חקירות.
      שנית, ניהול המשפט מצד הפרליטות, צוות של כ- 25 פרקליטים, יעלה למדינה במהלך השנים הבאות עוד חמישים מיליון שקלים.
      שלישית, כמה יעלה ניהול המשפט לראש הממשלה, ודאי שלא פחות מההוצאה של הפרקליטות.
      אם ראש הממשלה יביא את הכסף מהבית, הוא יפשוט רגל. וייתכן שמעבר לרצונם של הכוחות הפועלים כנגדו, פרליטות, יועמש, משטרה, בג"ץ, אגודות השמאל עם הכסף מחו"ל, תקשורת ועוד, להביא לנפילתו מהשלטון, בכלים לא דמוקרטיים כמובן(ללא בחירות), הם רוצים לראות אותו מרושש, עני, אם אפשר גם ללא פנסיה מהמדינה, נגרר ומובל לכלא.
      זה חלומם הרטוב של כל שמאלים המצויים היושבים בכל העמדות האסטרטגיות, שהשנאה נשפכת מלשונם בכל פעם שרק שמזכירים את שמו של ראש הממשלה.
      כל הכבוד ליכולותיו של ראש הממשלה נתניהו לעמוד איתן במשך שנים מול מתקפות השנאה והרשע, לו אישית ולבני משפחתו.

    3. כתיבה לא מקצועית.
      כבר בהתחלה לוקה במשוא פנים, הרי אם מנדלביט החליט לחקור משהו, אי אפשר לחשוב שהוא עבר צד, הרי ידוע מי מינה אותו וזה, בדכ יודע את מי הןא ממנה (כמובן לפרק זמן קצוב עד הנקודה שבה הוא לא שפוט). לכן עצם "האיתרוג" לא גוף אותו ללא בסדר. מותר לשמאל וגם לימים לעטוף ולחבק אנשים ויתרה מכך, אדם שללא משוא פנים חוקר ובודק בשני הצדדים צריך להיות נערץ על ידי כל יהודי. לעומתו אדם שמפלג את העם ויוצר קרעים אינסופיים בהשחרת ציבור שלם שבנה פה את המדינה, צריך מהר ללכת ולהדאיג כל יהודי שזה מי ששם לו לראש.
      הגיע הזמן לחזור לתורה הקדושה. נראה לי שבאמת נשכחה כאן. צדק תרדוף, אהרון אוהב שלום ורודף שלום. לא תשא פנים במשפט חא תעשה איפה ואיפה… איפה אנחנו?
      מזכיר לכם שהשם מעדיף עבודה זרה ואחדות, כימי אחאב, לעומת שנאה יוקדת וכמות במקומן.

    4. כיפה על הראש ,מבזה את הדת הכי אמיתית והישרה , לא מתבייש לטמא את בית הכנסת , מבייש את הדת היהודית הטהורה

  1. אני לא מבין מה הבעיה? למה אתם מתלוננים כל כך הרבה נגד מנדלבליט? הרי כבר מזמן ברור שהכול מותר לו. מי קבע כך? איזו שאלה, הוא בעצמו.
    למי שלא מבין, קוראים לזה הפרדת רשויות, איזון סמכויות, התנהלות סבירה ומידתית. או בקיצור, שקר כלשהו מבית מדרשו של מחליף האל עלי אדמות, אהרן ברק.

    1. כתבה מטופשת וחסרת כל היגיון "מפגן האנרכיה" שמוזכר בכתבה, הוא מחאה לגיטימית לחלוטין שבה רוב המשתתפים שומרים על החוק. במחאות אחרות, כמו מחאות החרדים והנכים, בהם עברו על הרבה יותר חוקים ופגעו בסדר הציבורי, אף אחד לא צעק אנרכיה, והמשטרה לא הגיבה באלימות קיצונית, כשהיא מבצעת מעצרים אלימים על ימין ועל שמאל. אם מישהו פה לא שומר על שלטון החוק זה ממשלת נתניהו. כמובן אני בעד שיחקרו כל אדם שעבר על החוק, אבל הסטנדרטים הכפולים של הכותב פשוט מביישים
      את נתניהו, שמואשם בשלוש עברות שחיתות שלטונית חמורות אסור לחקור, משום מה, ואת ליאת בין ארי ושופטי העליון, חייבים לחקור, כאילו החוק היא בחירתו האישית של הכותב.

    2. האם גב' בן ארי ושופטי העליון הם מעל לחוק?
      הגיון מוזר יש לכם שם בשמאל. אפילו תגובה עניינית אתה לא מסוגל לכתוב בלי "ביבי רע!"

    3. אנונימי,
      מי אמר לא לחקור את נתניהו? קראתי את כל הכתבה ואת התגובה שהגבת אליה ולא מצאתי את זה.
      נא לא לתקוף אנשי קש!

    4. מנדלבליט שורש עמלק צריך לבדוק אם הוא יהודי לדעתי הוא השטן בהתגלמותו

    5. עד היום,לא מובנת לי ההתנהלות המשפטית וההיררכית,שיועץ.משפטי הוא הסמכות,והמחסום,בפני כל אזרח,בכל נושא משפטי.אני תוהה,כיצד המדינה מתנהלת,עם הגיעה בקרוב לגיל גבורות,עם מערכת חוקים,מימי הממשלה העותומנית,ומימי המנדט הבריטי.תעודת עניות ותסכול,לראות-שקבוצה אליטיסטית מנהלת חיי מדינה שלימה.ועדיין ללא חוקה.ועדיין ישנם עיוותים.ואם ראש ממשלה בישראל מתקשה להתגונן מול מערכת משומנת ומתוקצבת,אז בודאי שהאזרח מן השורה,לעולם לא יוכל לקבל "משפט צדק"במתכונת הקיימת.חייבים לשנות מהיסוד,את אופי המערכת המשפטית והחברתית לטובת כל אזרחי המדינה.ולפרק את ה-"כח המשחית"שחולשת עליו קבוצה אליטיסטית…

    6. ל-3: מנדלבליט בפירוש עבר צד,ויורק לבאר שמינתה אותו,או-שלחילופין-מראש הוא היה בצד הנגדי והוריד את הראש עד שיקבל את המינוי.מכל מקום-התנהגותו בתקופה האחרונה,הולכת וצוברת גסות ועזות מצח,כאילו הוא אדוני הארץ,

  2. מה לא ברור?

    כנופיית הגלימות מבינה ששקריה התגלו. יותר ויותר אזרחים שמים לב לאכיפה סלקטיבית, שימוש במושגים מעולם המשפט כדי לשוות מראה"משפטי" לדעה פרטית (שכבר מזמן נסתרה, בנוסף להכל) ובעיקר, לשימוש ברשות השופטת כדי לגנוב את הבחירות ולקבוע לשאר הרשויות ולכל הבוחרים – את מה שהן לא מוצאות כשגוי והם, לא בחרו – בשם דיקטטורת הסמול.

    וכמו כל דיקטטור בהיסטוריה האנושית (לו זו שנלמדת באמצעות הדולרים שסורוס גנב), גם כנופיית הגלימות הופכת ליותר ויותר כוחנית ומנותקת.

  3. זה נראה כמו מאבק סיזיפי, לפחות כל עוד ממשלת האחדות קיימת וניסנקורן במשרד המשפטים.
    ובכל זאת, אתם עתונאים ולכן אל תרפו, אל תאפו, על תאפו מהנושא הזה של מנדלבליט. הציבו לעם, וביוחד לשוחרי הדמוקרטיה בעיני עצמם, שוב ושוב את התמונה הברורה של מנדלבליט עוקר הדמוקרטיה בישראל…

  4. זה שיכרון הכוח מניע את מנדלבליט. זה הפחד.
    מנדלבליט יודע שכל אדם אחר שעשה מעשים כמו אלו שהוא עשה, היה הולך לכלא.
    ומנדבליט פוחד. מאד פוחד.
    הוא מוכן לעשות הכל כדי לא להגיע לכלא.
    בכספות הפרקליטות מונחת פצצה מתקתקת. מנדלבליט יושב עם שעון עצר ומונה את הדקות והשניות שתחול על תוכן הכספת "התיישנות".
    אבל מנדלבליט לא מבין שהוא בסך הכל דוחה את הקץ. תוכן הקלטות יתגלה לבסוף בדרך כזו או אחרת. ומנדלבליט יאלץ לעזוב את תפקידו. ובאותו רגע יפתחו עבורו שערי הגיהנום.
    מנדלבליט משאיר במשרד המשפטים הרבה מאד אויבים שמחכים בלו בפינה לשעת הכושר. וזו בוא תבוא.
    אני לא חושב שאני אטעה הרבה אם אומר שסופו של מנדלבליט יהיה בכלא, שאם לא כן, תהיה לנו מדינה ללא שלטון חוק.

    1. אם המלך מנדלבליט ימשיך להתפרע ולעשות ככל העולה על רוחו, הוא יגיע בסופו של דבר לבית הסוהר. אינני מבין את הגיבוי שנותנת לו אתי חיות וחבריה בבגץ. זהו אדם מרושע, מנוול,שכל היום נמצא ברדיפה אחרי נתניהו ואחרי משפחתו. לא עצר את המאיימים והמסיתים לרצח נתניהו ובנו. בסוף הדם יהיה על ידיו ועל ידי כל אילו שנותנים לו גיבוי. ההסתה מצד הדגלים השחורים עם אבוקות האש והחולצות החומות, עוד תביא לרצח פוליטי של ראש ממשלה מכהן. לידיעתכם. מילים יכולות להרוג………

    2. מנדלבליט שדד את תפקיד פרקליט המדינה מאלדד הישר כדי למנוע נגיעה בקלטות המוסתרות שלו עד ספטמבר שאז תחול התיישנות הגיב:

      איש שפל נמוך מגעיל וחסר יושרה מינימלית השבוי בסבך שקרים והסתרות ונוכלויות והעמדות פנים ופחד משתק. מוחו משותק מפחד מפני ניצן ואחרים. אבל כידוע האמת תמיד תמיד תצוף כך או אחרת. יהיה כיף לראותו כשהכל ייחשף. איש מבחיל ומזיק המנהל הפיכה שלטונית יחד עם בן ארי והפרקליטות שבתוך הפרקליטות. בעעעע

  5. עד מתי.
    מנדבליט.
    עד מתי ועד היכן לא תעצור !
    שים הכל בצד. ושמור על שפיותך.
    מה תגיד לילדיך. נכדיך?

    כל בר דעת יודע שאתה שבוי בידיים של אנשים בפרקליטות שלא עוצרים כלל.
    רות דוד רונן פישפר.
    ליאת בן ארי.
    שמות שיזכרו לשלילה לעד. ומי הגן עליהם?
    עצור. וחתוך.

  6. אם מנדל בליט עושה משהו שאתה לא אוהב ומתלונן על כך, סימן שהוא עושה את המעשה הנכון. והוא עושה זאת לאורך כל תפקידו.

    1. לשיטתך אם מנדלבליט מתמנה ברמאות לתפקידו, כשהוא מסתיר מוועדת האיתור שיש לו תיק פתוח במשטרה זה סימן שהוא עושה את המעשה הנכון ?
      אתם בשמאל ירדתם לגמרי מהפסים, השנאה לנתניהו חירפנה אתכם.
      זה כבר דורש טיפול נפשי מקצועי.

  7. מנדבליט רואה שמתקרב תחילת הקץ ומנסה למשוך כמה שיותר עד שיעבור זמן איסור פרסום חוק התישנות.זה ברור.בורח מאימת הדין.אבל זה יגיע.

    1. מנדלבליט ממשיך ואף אחד לא עוצר בעדו או מפטר אותו.
      דיבורים במקרה זה. לא עוזרים. צריך מעשים…
      הימין, העם חייבים להתעורר.
      גונבים לנו את הדמוקרטיה…

  8. מנדבליט איש חחש מובל ומדקלם מה שחיאת בן ארי ושי ניצן מכתיבים לו !! הוא לא מבין שהשנאה אחיו והאמון במערכת המדםטית גואה והבוך ניא ירס בבושת פנים !!,
    איך הוא יום יום לוחקי חעצמומסמכויות מבחי צהסביר אבל את הקלטות הוא לא חושף מתחבא מאחוריהם
    מייחלים ליום שאחד האמיצים יפתתו את הקלטות ויחשך פרצופו של מנדבליט שעושה הכל כדי להפיל את נתניהו
    מנדלבליט תוריד את הכיפה אתה מבזה את הדת !!
    אלוקים רואה הכל !!!!

  9. מצער מאד שמול ההתנהלות הנכלולית של מנדלבלוק, שנועדה לכסות על פשעים, שלו ושל מחזיקי מבושיו, יש רק טורי דעות ודברת אינסופית. אין שוב נסיון מצד הרשויות הנפגעות בדמוקרטיה, להתקומם ולעצור את ההשתלטות של הכלול.

    1. צריך להגיע אליו ולקחת אותו לחקירה לא יכול להיות שמושחת ונוכל יתנהג בבזיון בזמן שמעליו רובצת קופת שרצים איפא החוק מה הולך פה לכלא מיד

  10. והימנים במקום לעשות מעשה יושבים ושותקים. תראו את הסמול איך הוא נחוש. לראות ולקנא. הלוואי עלינו היינו מצליחים להרים הפגנות כמו שהסמול מרים. אבל לבלפור באים רק איזה 60 ימנים. ואפילו בפתח תקווה או בכיכר הבימה בהפגנת הימין באו מקסימום כמה אלפים בודדים. אנחנו הרוב בקלפי פעם אחרי פעם אבל בשטח הדבר לא מורגש. ותנו לי להגיד לכם שבסוף בסוף ראש הממשלה שלנו ילך לכלא על לא עוול בכפו ושום דבר לא ישתנה. מקסימום יצאו קצת לרחובות והמשטרה תטפל בנו פי 1000 קשה ממה שבסמול והמחאה תדעך. אני לא מבין למה לא מפטרים את מנדלגייט הזה עכשיו. מה יש לך ביבי? למה אתה לא נלחם?? איפה כל השרים והחכים מהליכוד שיתמכו?? רק קרעי מארק אוחנה ומיקי זהר. איפה כולם?? איפה השסניקים? בקצב הזה ביבי גמור, גם אם זה יקח 4 שנים.

    1. הפרקליטות צריכה או משרד המשפטים באם במשפט יוכח שאין שוחד או מענקים ממשאבי
      המדינה לכל הקשורים בתיק המדינה תחזיר את כל הוצאות המשפט של נתניהו ואף תחייב את כל הוצאות המשפט מכל הפרקליטים והיועץ המשפטי ואם יתבררשגם החוקרים המשטרה ואף עדי המדינה מחוייבות כולם בהוצאות של
      המדינה באופן אישי מכיסם למען ייראו וייראו

  11. מנדלבליט ממלא את תפקידו ביושר והגינות.נתניהו בחר בו לתפקיד ועשה בחירה נבונה.מותר למנדלבליט לפעול נגד נתניהו ולהעמידו לדין.

    1. שוב אתה ממחזר את אותה הטענה החלולה שבעזרתה מטמטמים בתקשורת את העם:
      היכולת למנות יועמ"ש הוצאה מידי הממשלה והעומד בראשה כבר ב-1997 לאחר פרשת בר-און-חברון. וועדת שמגר קבעה שמי שיעסוק בבחירת היועמ"ש היא וועדת איתור מקצועית. חברי הוועדה הם שממיינים את המועמדים ו"ממליצים" לממשלה עליהם.
      ובכן, במקרה של מנדלבליט הוא היה המועמד היחיד שעליו "המליצה" הוועדה. הממשלה הייתה צריכה נואשות לאייש את התפקיד הזה. מנדלבליט לא היה המועמד המועדף מבחינת הממשלה ושרת המשפטים התלוננה על כך. אך בלית ברירה מועמדותו של מנדלבליט אושרה. הממשלה פעלה באישור הזה כחותמת גומי בלבד. האיש הזה הסתיר מהוועדה את עבריינותו . את העובדה שהתיק שלא לא נסגר מחוסר אשמה. אחד מחברי הוועדה קבע לא מזמן שאילו חברי וועדת האיתור היו נחשפים לעובדות הבעייתיות (העבריינות) של מנדלבליט הוא לא היה נבחר.

  12. הדברים גובלים בהוצאת דיבה.
    אני מאוד מודאגת מניפוץ ערכי יסוד.
    אנשים מתחרים ביניהם מי ישמיץ יותר את שלטון החוק.
    ואין דין ואין דיין.

    1. רחל, הבעיה שמה ששופטי בג"צ עם המוסר הכפול והפרקליטות המושחתת עושים זה לא שלטון חוק כי הם לא רואים את עצמם כפופים לאותו חוק משתי בחינות: א. הם לא מחילים על עצמם מה שהם דורשים ומצפים מאחרים (ראי ערך חשיפות קלמן ליבסקינד, ומה שליאת בן ארי עשתה עכשיו)
      ב. הם מפרשים את החוק כרצונם וממש לא ככתבו ובזה הם מראים שהם בזים למחוקק!!
      שלטון החוק אנחנו רוצים!! שכווולם שווים בפני החוק ולא שלטון המשפטנים שהם לא נבחרי ציבור!!!!!! עד מתי רוממות הדמוקרטיה תיהיה בגרונכם שמאלנים כאשר ההפך היא מגמתכם! תמיד הייתם ותמיד תיהיו (כקבוצה) שקרנים וצבועים. פתולוגיה.

    2. נכון, אבל מצד שני אנשים מתחרים מי ישמיץ יותר את ראש הממשלה, שנבחר כחוק, והחוק עומד לצידו להמשיך לשרת בתפקידו עד פסק דין חלוט.
      כל הרעש של השמאל האנרכיסטי הוא בלה בלה, בדיוק כמו הבלה בלה שלך.
      ערכי יסוד אלק. לא מצליחים בבחירות, עברו להכפשות בתקשורת. לא הצליחו לשנות את דעת המצביע עברו לחקירות משטרה ולא מצאו ממש. לא מצליחים בחקירות, עברו למשפט ולאשמה הזויה ומומצאת. לא מצליחים במשפט, עברו להפגנות בככרות. לא מצליחים בהפגנות עברו להפגנות עם איום על ראש הממשלה ועל בני ביתו, לשרוף אותם בלפידים. והכל יחד עם תזמורת של כלכלבי הפרקליטות ונציגיהם בתקשורת.
      והאיש עומד איתן, וכל היתר קלאם פאדי.

    3. שלטון החוק ?
      גברתי מבינה בכלל מה היא כותבת ?
      יועץ משפטי שנבחר במירמה לתפקידו כשהוא מסתיר שיש לו תיק פתוח במשטרה, זה נקרא אצלך שלטון חוק ?
      לדעתך הכתבה הזו היא הוצאת דיבה ?
      מה הבעיה ? כל המנגנון המשפטי הממשלתי עומד לרשותו של מנדלבליט. נראה אותו תובע דיבה !!

    4. איזה ערך יסוד נופץ?
      הדברים אינם גובלים בדיבה, שאם כן מנדלבליט היה תובע,
      תסמכי עליו או שולח את גליקמן להסביר
      יש דין ויש דיין הוא לא היועמ"ש ולא בג"צ…
      מעט סלנות אישה טובה ותראי איך השמים נופלים על כל
      "האנשים המודאגים מאד"

    5. הדברים גובלים בגרעינים, שהתוכי הסמולני מקבל על קיא קבוע של סיסמאות.

      מתי אתה מתחיל לכתוב שרטיבות המים גם זה בגלל כל הקיא שהקאת?

    6. יש סרטון המעיד על זה שבנה של ליאט סתר לקצין משטרה. הוא לא נעצר ולא עשו לו כלום. אם זה היה חרדי מה היה קורה אז לדעתך.

  13. הוא מנדבליט עושה מה שהוא רוצה לאור יום הוא מנדבליט משליך לתקשורת מדבר על כולם ועליו אסור לדבר
    הוא שיודע יותר מכל אדם אחר כמה ראש הממשלה שלנו מדהים
    מקשיב לשקד עושה עד היום את מה שהיא אומרת הוא מאוד רצה שהיא תבחר את השופטים תארו לכם איזה טיפוס הוא אחרי מה שהיא עשתה במערכת המשפט וכל הבלאגן שנוצר היא אשמה ומנדבליט עושה עבירות על ימין ועל שמאל ושולף צו איסור פירסום על מנת שלא יגלו את הקלטות שזכות האןמנטרית של העם לראות מה מעשיו

    1. על אחד שפל כמו מנדלשילכט קראנו בהפטרת השבוע ישעיהו הנביא אומר על היועמ"ש ועל בכירי הפרקליטות ושופטי העליון"שרייך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים יתום לא ישפוטו וריב אלמנה לא יבוא עליהם" התורה שבכתב והתושב"ע מלאים תוכחות ואזהרות חמורות לשופטים ודיינים העושים משפט שקר,אוי להם מיום הדין ואוי להם מיום התוכחה,,,

  14. מדבלוף המושחת מתי יסתלק מחיינו לעזזל אין חוקים במדינה

  15. לא ברור מדוע אדם מן השורה רודף את ראש הממשלה.יתכן ופתחו עליו תיק. ואם לא יעשה ויתנהל כרצונם התיק שלו יפתח. בדיוק כמו עדי מדינה. אין לי מידע מדוייק. זאת רק השערה.

  16. צריך להעמיד את מנדלביטש לדין לפני כל אחד
    ולעשות משפט צדק נגד השמאל הקצוני…שההתנהגותם עוברת כל גבול אנושי.
    בקיצור צריך מהפך ולעצור את כל הפריצים שהם נגד עם ישראל..למען יראו וייראו!!

  17. אכן הוא איבד את הבלמים,
    וזה מסוכן מאוד, אומנם הוא יכול ההידרדרות זו לפגוע באנשים,
    אך בל נשכח שבסופה של הידרדרות מגיעה ההתרסקות,
    וזה מה שיקרה לו,
    מה הוא לא מבין שדרכו היא בומרנג שחוזר לו?!
    מה, אין דין ואין דיי?!
    כולם בסופו של דבר יראו את ההתרסקות הזו,
    מקוה שיפקח את עיניו

  18. מנדלבליט הוא פטריוט יהודי דתי- לאומי שומר חוק. כמו אלשייך שהיה מתנחל.
    כל המתקפה על מנדלבליט נועדה להציל את עורו של ביבי הנאשם בשוחד מרמה הפרת אמונים.
    לא יעזור לכם.

    1. היית בזמן האחרון בבדיקת עיניים ?
      מנדלבליט שומר חוק ?
      האדם הזה התמנה לתפקידו ברמאות כשהוא מסתיר את העובדה שיש לו תיק פתוח במשטרה.
      וזה לטעמך שומר חוק ?
      כנראה שאתה לא כל כך יודע מהו חוק ומהו שלטון חוק. אני רק לא מבין למה אתה מתעקש להציג את בורותך וטפשותך ברבים.

    2. במצב שנוצר קרי מעשיו של היועץ ואמירותיו ,לא מאפשרות לו להמשיך בתפקידו אפילו יום אחד יותר. הוא חייב לצאת לחופשה לפחות עד סיום משפטו של ראש הממשלה.התנהלותו הכוחנית לא מאפשרת לו להיות אובייקטיבי.הוא חד צדדי לחלוטין.מתנהג כקטגור.יש להוציאו לחופשה עד לאחר המשפט

    3. תשעת הימים יש למעט בשחוק ובדיחות דעת….

      חתיכת מבוכה התגובה שלך…. מה יעזור לך?

    4. אדם דתי לא מחלל שבת כמו שמנדלבליט עשה שכתב פוסט תגובה לכנרת ברשי ביום שבת כנראה שדתי הוא לא אבל ליצן אם תחפושת של דתי יכול להיות

  19. תזכיר לקוראים מי מינה את היועץ המשפטי ,מנדלבליט לתפקידו . היועץ מבצע את תפקידו בהתאם לחוק עם הנחות ענק לפציינט שמינה אותו. למרות זאת נמצא לאחר חקירה מעמיקה חומר מרשיע בגין שוחד,מירמה והפרת אמונים – זה מוקד הבעייה. כל השאר אלו קשקושים תפלים. אם יש לך מידע על עברות של מישהוא תעבירו לחקירת משטרה

    1. שוב ממחזרים את אותה הטענה החלולה שבעזרתה מטמטמים בתקשורת את העם:
      היכולת למנות יועמ”ש הוצאה מידי הממשלה והעומד בראשה כבר ב-1997 לאחר פרשת בר-און-חברון. וועדת שמגר קבעה שמי שיעסוק בבחירת היועמ”ש היא וועדת איתור מקצועית. חברי הוועדה הם שממיינים את המועמדים ו”ממליצים” לממשלה עליהם.
      ובכן, במקרה של מנדלבליט הוא היה המועמד היחיד שעליו “המליצה” הוועדה. הממשלה הייתה צריכה נואשות לאייש את התפקיד הזה. מנדלבליט לא היה המועמד המועדף מבחינת הממשלה ושרת המשפטים התלוננה על כך. אך בלית ברירה מועמדותו של מנדלבליט אושרה. הממשלה פעלה באישור הזה כחותמת גומי בלבד. האיש הזה הסתיר מהוועדה את עבריינותו . את העובדה שהתיק שלא לא נסגר מחוסר אשמה. אחד מחברי הוועדה קבע לא מזמן שאילו חברי וועדת האיתור היו נחשפים לעובדות הבעייתיות (העבריינות) של מנדלבליט הוא לא היה נבחר.

      במדינת ישראל מי שקובע אם לחקור ומה לחקור הוא מנדלבליט . והוא מסרב לחקור את התלונות המוגשות לו.

  20. מתוקן משגיאות הקלדה

    מנדלבליט היה בזמנו הרבה יותר מתון – למשל כמה זמן היסס עד שהגיש כתב אישום נגד נתניהו.
    אלא שהכוחניות והאגרסיביות של אלה שהתקיפו אותו בליכוד ובימין נותנת עתה את אותותיה בו. הוא מחזיר מלחמה שערה באותה נחרצות – והם עומדים נדהמים.
    הוא יודע שיש מאחוריו תמיכה מוחלטת כמעט אןבססיבית של אלה שרואים במתקפה על מערעת המשפט בישראל סכנה למדינה.
    גם יודע שגנץ וניסנקורן יגנו עליו כחומה בצורה ומבין שלביבי לדחוף עכשיו לבחירות זה ענין לא פשוט כלל ועיקר. הליכוד בנתדרדרות בסקרים ואחרי הבחירות מחכים לו בנט ושקד עם הרבה בבטן עליו.
    בקיצור מנדלבליט חיבר אחת לאחת ופועל בהתאם. לא נבהל מהברוטאליות של מתנגדיו אלא משיב להם מנה אחת אפיים.
    כל תקופה וגיבוריה והוא כך לפחות.עבור אותו חלק מהציבור בישראל שנחוש בדעתו להגן בגופו על מערכת המשפט בישראל ועל בית המשפט העליון מהזאבים מהימין.

  21. הדיון מפורט לפרטיו ונכון ללא ספק .אך השאלה הנשאלת היא מה אנו כאזרחים צריכים לעשות עם זה ?!?! מכל הסיפור של היועהמ״ש עולה הזעקה מי יהיה האיש או הגוף שישים סוף לכל מעלליו שאינם נגמרים . האם עלינו לסבול את תעתועיו עד תום כהונתו ?!?
    מי יכול לפטרו?? או לפתוח לו את תיבת פנדורה שלו ????

    1. 61 חברי כנסת ימין אמיתי והעבריניים האימיתיים בכלא

  22. הטרגדיה של היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה אביחי מנדלבליט:
    שהוא יודע שהוא משקר במצח נחושה!
    והוא יודע שהוא משתין על הציבור,החוק והדמוקרטיה מהמקצפה!
    והוא יודע:
    שאילה חסון,כנרת בראשי,אבי ויס,יואב יצחק,אלי ציפורי,יורם שפטל,
    בועז גולן,שמחה רוטמן,אילן ציאון ורבים אחרים: צודקים=עם קבלות!
    והוא יודע שיש לגבי אשכנזי צדדים אפלים!
    והוא יודע שבפרשת "הממד החמישי' יש ממש נגד גנץ,אלשיך ובן-ברק!
    והוא יודע שהנשיא ריבלין צדק כשכינה את המשטרה והפרקליטות:
    "כנופית שלטון החוק"!
    והוא יודע שהפרקליטות והמשטרה מדליפות ותופרות תיקים!
    והוא יודע שאהוד ברק מושחת ומסוכן לדמוקרטיה,
    שקנה שלטון בכסף ב-1999,
    והיום הוא מממן את האנרכיסטים המסוממים בבלפור –
    מהמיליונים שקיבל שלא כחוק מקרן וקסנר והפדופיל אפשטיין!
    והוא יודע שליאת בן-ארי עבריינית בנייה!
    והוא יודע שהנשיאה חיות ושופטים בעליון נגועים בניגוד עניינים!
    והוא יודע שנעשה לרה"מ עוול חסר תקדים בעולם!
    והוא יודע שמדובר ברדיפה פוליטית ובתפירת תיק להדחתו,
    כי בקלפי אי-אפשר!
    והוא יודע שנתניהו לא יזכה למשפט צדק – כי זה יהיה הסוף שלו ושל
    "כנופית שלטון החוק" שירש משי ניצן – והשופרות שלו בתשקורת!
    והכי הכי יודע מנדלבליט, את מה שכל יהודי מאמין יודע:
    ששופטים יש בשמיים תחילה,
    והם יסירו בפניו את צו-איסור הפרסום מעל הקלטות המעידות,
    על תפירת תיק לנתניהו, כי:
    "לא צריכים להיות חכמים מידי להבין,
    שאחרי הרעידות אדמה האלו,
    יש סיכוי גדול שמדלבליט תפר את התיקים לנתניהו –
    בגלל שנסחט ע"י שי ניצן שהחזיק בקלטות שלו –
    משבש הליכי חקירה"!
    (אילה חסון,5/19)

  23. היועמש לממשלה לא נבחר בבחירות אלא הוא פקיד שמונה לתפקידו הממלכתי על ידי הממשלה. וראש הממשלה. ותפקידו והסמכויות שלו לשמור על שלטון החוק הם במסגרת סמכויות הרשות המבצעת.

    מי שממנה הוא זה שאחראי ונותן דין וחשבון תציבור על תיפקודו וזה שמפטר ואם יש לך טענות בקשר לתיפקוד שלו נא פנה בבקשה למי שמינה אותו.

    רוהם ושר המשפטים הם גם מי שאפשרו למפגינים להפגין ליד הבית שלו וליד בית הכנסת שלו במשך חודשים ארוכים לאיים עליו ולמרר לו את החיים ולשבור את רוחו כאילו היה פוליטיקאי ולא שווה ערך לשופט.

    וגם למי שהיה אחראי על משרד המשפטים הוא שאפשר לפרקליט המדינה להחזיק את התיק שלו פתוח ולסחוט אותו במשך שנים.

    בנוסף או לחליפין אם אדם במעמדו קצין בצהל בן של ראש תנועת ביתר מזכיר הממשלה לשעבר שמונה על ידי נתניהו מוצא את עצמו בלית ברירה הולך על הראש של נתניהו ומנסה להדיח אותו בכל מחיר כנראה שהוא רואה בזה חובה שנגזרת מהתפקיד הממלכתי שלו וכנראה שכמי שמכיר את רוהם וסביבתו המטורללת יש לו סיבות מצויינות.

    שמחתי לעזור.

    1. עם עזרה כמו שאתה מציע, מי יודע לאן נגיע…
      תפסיק למחזר את השקר שראש הממשלה והממשלה ממנים את היועמ"ש. מאש 1997 היועמ"ש נבחר על ידי ועדת איתור בראשות שופט עליון (אלא מה) ויש בוועדה רוב לפקידות המשפטית.
      הממשלה גם אינה יכולה לפטר את היועמ"ש.
      באשר לשר המשפטים ? כדאי שתשאל ת חיים רמון ואת יוסי ביילין איזו השפעה יש לשר המשפטים על ניהול משרד המשפטים.
      שמחתי לעזור ….באמת

    2. מנדלבליט חושב שישכחו לו מהקלטות ומשאר העברות ביצע אם יאפשר כאוס שלטוני.

  24. מנדלביט יודע שהפוליטקאים מהימין הם מלאים רגשי נחיתות ורפיסות ואי יכולת למשילות ויודע לבחור לאן הרוח נושבת. כל יללה של הימין נגדו, הוא עולה עוד מדרגה, בדיוק כמו בן ארי בכדי להשתין עוד יותר מגבוה על הימינים הפרמטיבים והפחדים..עד לעליון.

    1. בזיון לדת,הסר הכיפה מעל ראשך,יש דין ויש דיין..

  25. עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום !
    השבטים רצו להרוג את יוסף כדי שלא ימלוך עליהם !
    ולבסוף מכרו אותו למצרים רק כדי שלא ימלוך עליהם ! ומעניין שדווקא הם אלה שגרמו שיוסף יהיה מלך במצרים נגד כל החוקים וימלוך עליהם ועל כל העולם !
    מנדבליט ! דע שביבי ראש הממשלה שלנו הוא כמו מסמר בלי ראש ו"השם-איתו" ולא תוכל לא אתה ולא כל חבירך בשמאל להורידו ממינויו ע"י בורא עולם !
    לנו ברור שבורא עולם ינצח אותך ואתה תרד לבאר שחת !

  26. הוא לוקח לעצמו טת כל הזכויות ומחליט מה מותר לו ומה אסור למה כי אין משהוא מעליו
    לפחות תן םנתניהו מימון אל תהיה כזה זבל תן לו רק מימון לא חפות לא את האמת שהוא צודק רק אפש-ר-ות להוכיח אין לו שום בושה להתנהג כך?

  27. מי שמנהל את היועץ המשפטי מזה 11 שנים הוא נתניהו וכל הטענות צריכות להיות מופנות אליו.הניהול ברמת על מעל שר המשפטים מעל השר לבטחון פנים ומעל הקואליציה באמצעות חקיקה ועוד כלים באחריות נתניהו.כותב המאמר חושף לטענתו מחדל רב שנים בניהול היועץ ואינו מתייחס ללב המחדל (אם זה מחדל) שהניהול הרשלני של היועץ באשמת מי שמנהל אותו.

    1. אתה חי במדינת לה לה לנד.
      נתניהו לא ממנה את היועץ המשפטי, לא יכול לפטר אותו ובטח לא לנהל אותו.
      אתה חושב שכולנו טיפשים ?
      אם נתניהו היה מנהל את היועמ"ש נראה לך שהוא היה מאפשר לו להגיש כתב אישום נגדו ? למנוע ממנו מימון המשפט ? ולנצר את אפשרויות ניהול הממשלה על ידו ?
      או שאתה חושב שנתניהו אידיוט ????

  28. אחריות הראש.
    מפעל כושל והראש מאשים את האחראי המשפטי.במצב כזה מועצת המנהלים מפטרת את הראש כי הוא קבע שהאחראי המשפטי כשל והוא היה אחראי במפעל לפקח ברמת על גם על האחראי המשפטי וכשל בכך.

    1. 61 חברי כנסת ימיניים אמיתיים ונראה מי ילך לכלא.

  29. כל הכבוד למנדלבליט, השם יעזור לו לנקות את השורות משחיתות ואנרכיזם שלטוני חסר מעצורים.

    1. השחיתות ואנרכיזם חסרי המעצרים מצויים בתוך הפרקליטות.
      נא עיין בספר של הגב' דינה זילבר "ביורוקרטיה כפוליטיקה" (2006)
      היא כתבה שם במפורש שהגיע הזמן שהפקידים ייקחו מנבחרי העם את ההחלטות על המדיניות. כלומר שהפקידים יעסקו בהחלטות פוליטיות. וכך יעקפו את ההליך הדמוקרטי המסוכן!!
      כל זאת במסווה של מקצועיות.
      היא כותבת שהמשפטנים הם קבוצת אינטרס, גילדה, שקבוצות אינטרס אחרות במדינה לא מסוגלות להתחרות בה.
      הגב' הנ"ל היא המשנה של היועמ"ש

  30. שאלה:

    אם מנדלבליט מחליט לרצוח מישהו ברחוב כי בא לו.
    מי יכול להאשים אותו או לתבוע אותו?

  31. לדעתי יש להמתין למשפט ולשמוע את ההוכחות שיש ורק אז לקבוע עמדה!יתרה מזאת אתה מראש מחליט שהשופטים גם כן לא הגונים אחרת הם יצליחו לעלות על " תפירת התיקים" ואם כבודו לא מאמין להם אז מה יגיד פושע לא מיוחס בבואו להישפט? הלכה מערכת המשפט! אם זכור לי נכון היטלר ימש כשעלה לשלטון ביטל את מערכת המשפט בצורה דמוקראטית והיתר ידוע.

    1. פרופ' רות גביזון כבר כתבה שנתניהו לא יזכה למשפט צדק.
      התקשורת כבר שפטה אותו.
      וכבר עכשיו במהלך הימים הראשונים של המשפט המשטרה הגישה לבית המשפט תמלילים כשהיא משופצים כדי להסתיר את עובדות האמת…

  32. כל מילה בסלע!!! נמאס כבר מהיועץ המשפטי המשתולל וחסר העכבות,שחושב שהוא שליט הארץ ואין בלתו.

  33. מנדלבליט משכלל את התיזה של מורו ורבו אהרן ברק,שהחליט בשביל כולם שביהמ"ש העליון והיועץ המשפטי הם הם שקובעים פהה במדינה ועל פיהם יקום ויפול דבר

  34. לא יעזור לו כלום. מנדלביט יכנס לכלא בקרוב. האמת תצא לאור. הוא לא יצליח לכסות ולהגן על הפשעים
    שלו ושל המאפיה.

  35. שלום לא הייתי מוכן להחליף אותך אפילו לרגע כי אני בטוח שאתה לא יושן טוב ולא יכול להתפלל כמו שצריך כי את אתה אומר את השיבה שופטחיך כבראשונה עם כל הליכלוך שהולך במחלקה המשפטית

  36. מנדלבליט חזק ואמץ,אתה עושה את עבודתך כראוי.מה עם תיק הצוללות ותיק המניות?

  37. עושה הכל כדי לכסות על האין חקירה בעניין הצוללות.נקווה שיתעשת ..ויחקור כמו במדינה מתוקנת.

  38. החטא היחיד של מנדלבליט היה שנלחם על הצדק כדי שראש הממשלה יועמד לדין. מהרגע הזה הפכתם אותו לאוייב האומה.

    1. הפוך. מי שהפך אותו לאויב האומה היו אלדד יניב, אהוד ברק, זהבה גלאון ושות' שהסיתו נגדו ללא רסן, כינו אותו רכיכה וסמרטוט, היועץ המשפחתי וכו, והמפגינים שהשחיתו את קבר אביו

      כרגיל בשמאל משליכים על הימין את כל מה שהם עצמם עושים

    2. נלחם על צדק? איך? על ידי המצאת ורקיחת ותפירת אישומים שלא קיימים בעולם? הוא אחוז באשכיו על ידי ניצן ושות׳ הגיב:

      והצדק של מנדלבליט זה אשכיו הלפותים והקלטת בכספת. פושעים השתלטו על מערכת המשפט של מדינת ישראל. פושעים ובעלי ניגודי עיניינים ופרקליטות בתוך הפרקליטות.

  39. הפרקליטות צריכה או משרד המשפטים באם במשפט יוכח שאין שוחד או מענקים ממשאבי
    המדינה לכל הקשורים בתיק המדינה תחזיר את כל הוצאות המשפט של נתניהו ואף תחייב את כל הוצאות המשפט מכל הפרקליטים והיועץ המשפטי ואם יתבררשגם החוקרים המשטרה ואף עדי המדינה מחוייבות כולם בהוצאות של
    המדינה באופן אישי מכיסם למען ייראו וייראו

  40. מזכיר משטרים אפלים מנדלבליט צריך להיות עד של ההגנה אולי שם יאלץ לומר את האמת

  41. מפחיד מה שקורה שמערכת המשפט והחוק של ישראל !
    מה קורה לימין אין אנשי משפט שיכולים להגיש בג"ץ נגד כל התנהלות של למנדלבליט ?? זה שהוא יועץ משפטי , וזה שמינה עצמו גם לפרקליט המדינה , זה ניגוד עניינים זועק לשמים !
    מנדלביט אדם מושחת !!!

    1. הבג"ץ זה הוא. יש לך חוש הומור או שאת תמימה. נראה לך שבג"ץ יחליט נגד מנדלבליט. מציאות מפחידה, רוסיה וגרמניה הנאצית. שלטון טוטליטרי בלי שום אמצעי ויסות והגנה על האזרחים.

  42. יש למנדלבליט שתי עיניים מלאות רוע וערמומיות שפלה. איך זה ששקד היללה אותו על יושר? ממש רואים מבט של נוכל שעושה במחשכים דברים רעים הגיב:

    מנדלבליט מתנהג בטירוף. הוא איבד שפיות מינימלית והכל כל כך צפוי ושקוף. מנהיג החתרנות וההפיכה השלטונית.

  43. נבל מושחת ששם ראש ממשלה על הגריל למען טובתו האישית והימלטות מעונש.

  44. נתניהו אשם שהוא לא נלחם לפיטוריו ולא איפשר את הועדה הפלמנטרית לבדיקת שופטי העליון..

  45. ולמה שמנדלבליט לא ישתלל אם מאפשרים לו? אם מאפשרים לו לעבור על החור וכללי המוסר פעם אחר פעם אחר פעם, הוא עושה הכל מהמקפצה ללא מורא וללא פחד. למה מה נעשה לו חוץ מלילל.
    אני רואה אותם (את כל מערכות החוק) בדמיוני מתגלגלים מצחוק בלשכות שלהם.
    בינתיים דור שלם גדל כאן ולא מכיר שלטון אחר.

  46. לא ירחק היום ומנדלבליט יעמוד ערום כביום הוולדו ויצטרך להסביר ולנמק התנהגותו הפושעת .איש קטן , נקמן , עוסק בפלילים וממשיל עצמו כסגנו של בורא עולם. איש הזוי ובזוי החוסה בצל כיפה וזקן עבות ככזה שמבייש את דת ישראל . שי ניצן , אסתר חיות , רות דוד , יוחנן דנינו , בני גנץ , רוני אלשייך , דינה זילבר , ליאת ספארי בן ארי אלה האנשים שהרועץ המשפטי לממשלה דואג לבל יועמדו לדין בחסות ובעידוד שר המשפטים אבי פופקורן . החשבון עמכם ייעשה מוקדם מן הצפוי והשעון מתקתק ומזכיר לכולכם שאינכם מורמים מעם ואולי ההיפך הוא הנכון.

  47. מפחיד. מזכיר את הימים הרעים של המאה הקודמת. השתלטות הבולשביקים ברוסיה וגרמניה עם עלית ושלטון הנאצים. סתימת פיות, אין גורם מבקר. אין גורם מווסת. נתניהו מובל בחוצות העיר עטוף בזפת ונוצות תוך כדי עידוד של הפרקליטות. עוד לפני 20 שנה. רובישטיין איתר פרקליטה מדליפה ועשה מעשה של יראו וייראו. כאן החוקר, התובע והתליין-הוא המדליף. כל זאת בחסות "רשויות" ע-קיפת החוק. יש מעט שווים יותר ומליונים שווים פחות. פחד…..יותר גרוע מסדום.

  48. אז מה עושים עם כל החומר הנכתב כאן? האם למישהו במדינה יש שיניים לשנות במשהו אם כל הנאמר כאן אמת? לפי הכתוב נראה שהיועץ הממשלתי הוא מעל החוק. בינתיים הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

  49. בושה וחרפת אני מתבייש להיות אזרח במדינה .
    אין לי אמון ממערכת המשפט.פרקליטות מושחתת.
    שומרים תיקים לפי צורך השעה
    מחזיקים את העבריינים בביצים

  50. שהמדינה תממן דרך הסנגוריה הציבורית את העו"ד שלו.כמו שהם גייסו במיויחד את הסנגור הצבאי הכי חזק להגן על הערבי(החשוד), באונס ילדה בת השבע ממודיעין עלית.