ליאת בן ארי, הגיע הזמן לספק תשובות

מלבד ניסיונות הכחשה והתחמקויות, המשנה לפרקליט המדינה טרם מסרה תגובה עניינית לחשדות החמורים נגדה

עו"ד ליאת בן ארי | צילום מסך

קרוב לחודש ימים חלף מאז פרסמו עקיבא ביגמן ואראל סג"ל ב'ישראל היום' את החשדות על כך שהמשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי ביצעה עבירות בנייה בנכס שברשותה בראש העין, בו נעשו לכאורה עבודות לפיצול ללא היתר במטרה לבנות יחידת דיור נוספת. מספר ימים לאחר מכן, ביגמן וסג"ל חשפו כי בן ארי עקפה לכאורה את כללי המכרז שקבעו כי הבתים נבנו למטרת מגורי חברי העמותה בלבד ולא למטרת שכירות. בראשית השבוע שעבר, בועז גולן חשף בערוץ 20 עבירות בניה נוספות שנעשו לכאורה בביתה הפרטי של בן ארי במושב חירות. כל אלה מצטרפים לשורת פרסומים ארוכה של אלי ציפורי על חשדות לאי-סדרים נוספים בהליכי התכנון והבניה.

בכל אחת מן החשיפות המטלטלות היה חסר דבר אחד משמעותי: תגובתה של מושא הכתבה. בתחילה, בן ארי סירבה כלל להגיב ופשוט התעלמה מן הדברים, ובהמשך נמסרה שוב ושוב מדוברות משרד המשפטים אותה הודעה גנרית שמצד אחד האשימה בחוצפה דווקא את העיתונאים המבקשים לחשוף את האמת כמי שנגועים באינטרסים, ומצד שני המשיכה כל העת לטעון כי " אין בכוונתנו לתת יד לניסיונות אלה ואין כל מקום להתייחס לשאלות הנוגעות לחייה האישיים של גב' בן ארי". תגובה עניינית לטענות הקשות שהועלו נגד עובדת ציבור בכירה לא נמסרה עד לרגע זה.

התנהלות זו מצידה של בן ארי והמערכת המגוננת עליה אינה תופעה חדשה. כפי שפרסמנו בעבר, במשרד המשפטים סירבו בתוקף מסור על פרטים על המכרז בו זכתה בו ארי בתפקיד המשנה לפרקליט המדינה, למרות תהיות חמורות שעלו סביבו וטענות של פרקליטים לפיהן היה מדובר ב"מחטף לקידום ליאת בן ארי". בתשובה לבקשת ארגון ‘לביא’ לחשוף את המועמדים הנוספים לתפקיד ואת זהות מנסחי המכרז, נמסר כי מדובר ב”מידע פנימי”. בהמשך סירבו במשרד המשפטים למסור גם פרטים על החופשה המשפחתית אליה יצאה בן ארי בשיאו של השימוע בתיקי ראש הממשלה אותם הובילה, שוב בטענה כי המידע "פנימי וסודי".

פרשת חשדות הבניה של בן ארי מראה לנו פעם נוספת כי דווקא אותם אנשים שאמונים על אכיפת החוק רואים עצמם כפטורים ממנו כאשר הדבר נוגע לענייניהם האישיים, ולא מוטרדים לרגע מזוטות כמו שקיפות או מנהל תקין אותן הן דורשים מאחרים ואוכפים ביד קשה. הרי אם לא נפל רבב במעשיה של הפרקליטה הבכירה, מה מונע ממנה מלומר זאת קבל עם ועדה ולהפריך את החשדות העומדים נגדה? ואם מדובר בעניין אישי ופרטי, כפי שטוענת הדוברות בלהט, מדוע לא שמענו את בן ארי עצמה מגיבה? במקום זאת, ליאת בן ארי בוחרת שוב להתבצר מאחורי דוברים (רשמיים ואחרים) ומתמקדת דווקא ברדיפת אזרחים פרטיים ובהשתקת המחאה הלגיטימית שקמה נגדה.

אבל ניסיונות ההשתקה לא יצליחו לאורך זמן מול הטענות הקשות שממשיכות להיערם ככל שנחשפים פרטים נוספים מפרשות הבניה, וגם להסתרת האמת יש גבול. לאור זאת, ראוי כי ליאת בן ארי תתייצב מול הציבור אותו היא אמורה לשרת ותמסור אחת ולתמיד תגובה עניינית לחשדות הכבדים התלויים נגדה. לא בתדרוכים של כתבי חצר או שיחות רקע, ולא בהדלפות החביבות כל כך על הפרקליטות – הגיע הזמן לספק תשובות אמיתיות.


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

82 תגובות למאמר

    1. בקרוב תוקם יחידת עילית שמטרתה לצוד את הציידים.

    2. ישיעהו הנביא; ״ כִּסְדֹם הָיִינוּ, לַעֲמֹרָה דָּמִינוּ ״ הגיב:

      מה כי תלינו על עוזרתו של הנוכל הנבל הנבזה והמושחת שהוא אב אבי אבות הטומאה הדיקטטור ד״ר אביחי מנדלבליט, שמונה לתפקיד היועץ המשפטי של הממשלה במרמה תוך הסתרת מידע שהיה מונע את מינויו למשרה, ותוך שהוא בתפקיד, נסחט בידי פרקליט במדינה לפעול בכל דרך להגיש כתב אישום על ראש הממשלה להפיל ראש ממשלה ומכך ממשלה נבחרת דבר שחונטה מאורגנת מפקידות בכירה במשרדים ומוסדות לרבות בית המשפט העליון שהם מתנגדי החוג הנבחר והשולט במדינה, השואפת לתפוס שלטון שאין ביכולתם להגיע אליה בדרך דמוקרטית.
      זה אותו יועץ משפטי שמינה עצמו גם לפרקליט המדינה, האיש שבידו לחקור את דרך מינויו הבלתי חוקי של היועץ המשפטי, שזה הוא עצמו.

    3. שכחתם.החוספת כנרת בראשי.לאחר מכן הצטרפו השאר.

    4. בינתיים כולל המאמר הזה הוא בבחינת אנחנו נובחים והשיירה נוסעת. אין שום הצעה איך לנשוך ולא רק לנבוח. הנה למשל הצעת חוק שתוגש על ידי חבר כנסת, בינתיים נראה שרק קרעי אמיץ לעשות זאת, עבר אדם עבירת בנייה ביודעין לא יתמנה לתפקיד בפרקליטות המדינה. נתמנה לתפקיד לפני העבירה או עשה את העבירה בזמן היותו משמש בתפקיד בפרקליטות, יועבר מיד מתפקידו בכל הנסיבות אלא אם כן יוכיח שלא ידע שיש במעשהו מן העבירה.
      בערך הצעת חוק כזו, אפשר לשכלל ולתקן. אבל הגיע העת למעשים לא רק לנבוח

    5. ישעיהו הנביא? הוא דיבר גם נגד שחיתות נתניהו

  1. הבעיה הקשה האמתית היא, שאין כאן מנגנון בלתי תלוי חיצוני לפרקליטות, שיעמיד את מושחתי הפרקליטות לדין, אם מנדבליט, בן ארי, רות דוד, שי ניצן, עושים לכאורה (?) עבירות קשות , ועוד יכולים לשבש ראיות והוציא צווי איסור פרסום- וכולם משתינים עלינו מהמקפצה , ועוד אחת דינה זילבר, שכותבת בספר בשיא חוצפתה את משנתה הפאשיסטית- שהפקידים צריכים לנטרל את הפוליטיקאים ולקחת את רסן ההחלטות השלטוניות – ולא מפוטרת מידית מתפקידה, ועוד שופטים שונים עושים חוכא ואיטלולא מהחוק הכתוב ומחליטים מה שבא להם , אין כאן תקווה לכלום.
    צריך מנגנון ברור שיעמיד אותם בקלות לדין, מי שמחכה לזה שהם יואילו בטובם להתפטר, לצערי הוא טיפש.

    1. האם אי אפשר לפנות בעתירה לבגץ נגד היועמש מנדלבליט שהוא גם פרקליט המדינה כעת על כך שהוא מייצג אדם נגדו יש תלונות על עבירות פליליות בהן צריך לטפל פרקליט המדינה? העבירות ע"י עובדת מדינה אך ללא קשר להיותה עובדת מדינה. האם כל עובד מדינה יזכה לייצוג ע"י פרקליט המדינה או היועמש,על חשבון המדינה, בעבירות פליליות שיבצע ללא קשר לשירותו כעובד מדינה?

    2. השחיתות במדינה מתחילה במערכת המשפט ומשחיתה כל חלקה טובה.
      מדוע אין דין בוזגלו כדין בן ארי. אשמח לשתף את המקרה הפרטי שלי אשר אתו הגעתי עד למחלקה להנחיית תובעים במשרד המשפטים על עוול כבד בו יצא נגדי כתב אישום בגין עבירת בנייה אף שכבר הוסדרה במסגרת תכנית שינויים בסמכות מהנדס. יתירה מכך, המדובר בשינויים מינוריים של גודל חלון ובניית גדר במקום זו שקרסה. אשמח לשתף לצורך כתבה שתשפוך אור על ההתנהלות השרירותית של מערכת המשפט.

    3. יבוא צדיק ויגיש תלונה במשטרה!!!
      או שיפסיקו הכלבלבים לנבוח, כי לנביחות מעבר לגדר אין דום סיבה לענות .

  2. הבעיה הקשה האמתית היא, שאין כאן מנגנון בלתי תלוי חיצוני לפרקליטות, שיעמיד את מושחתי הפרקליטות לדין, אם מנדבליט, בן ארי, רות דוד, שי ניצן, עושים לכאורה (?) עבירות קשות , ועוד יכולים לשבש ראיות והוציא צווי איסור פרסום- וכולם משתינים עלינו מהמקפצה , ועוד אחת דינה זילבר, שכותבת בספר בשיא חוצפתה את משנתה הפאשיסטית- שהפקידים צריכים לנטרל את הפוליטיקאים ולקחת את רסן ההחלטות השלטוניות – ולא מפוטרת מידית מתפקידה, ועוד שופטים שונים עושים חוכא ואיטלולא מהחוק הכתוב ומחליטים מה שבא להם , אין כאן תקווה לכלום.
    צריך מנגנון ברור שיעמיד אותם בקלות לדין, מי שמחכה לזה שהם יואילו בטובם להתפטר, לצערי הוא טיפש.

  3. לצערנו סיפורי המקרא אודות אחאב ואיזבל, ואיתם כל המלכים שפשעו כנגד עם-ישראל. כל אלה מחווירים לעומת מערכת המשפט בישראל.
    אם ירדנו לרמה של "זנות-משפטית". הרי ימים אלו יירשמו לדיראון בתולדות עם-ישראל.
    בממשלות ישראל איבדנו אמון.
    אולי כל שנותר לעם הוא: לקחת את המושכות לידיו ?
    לקוות ולייחל ליום בו יתקיים הפסוק: "אָכֵן כְּאָדָם תְּמוּתוּן וּכְאַחַד הַשָּׂרִים תִּפֹּלוּ:" תהלים פב-7

  4. הדבר החמור ביותר בעבירות שנעברו על ידי ליאת בנארי זה שלא מדובר במעידה ובמשהוא חד פעמי אלא מדובר על דרך עבודה שיטתית.
    היא ובעלה ישבו יחד ותכננו איך לעשות הרבה כסף תוך כדי ביצוע עבירות ולא היה להם שום מעצור בביצוע העבירות.
    כלומר מדובר על פושעים סידרתיים.
    נעשה השוואה בין בנארי לבין קורבנה נתניהו:
    1. העיתונאים שתוקפים אותה נגועים ברצון להפיל אותה.
    אמת, לעיתונאים יש אג'נדה והם רוצים לקדם אותה ולהפיל אותה.
    אלא מה, גם לשופטי העליון יש אג'נדה אישית שהם מקדמים בפועל בניגוד לחוק
    (איך קוראים לעבירה הזאת הפרת אמונים ?? ועוד כמה עבירות)
    גם לבנארי ולמנדלבליט ולשי ניצן השקרן (מתחרז יפה) יש אג'נדה אישית שגרמה
    לתפירת התיקים ההזויים נגד נתניהו.
    2. היא תסדיר את מצב הדירה שיהיה חוקי (נניח שאפשר, כי הרי כל הסדר שתעשה
    עם עיריית ראש העין יהיה תוצאה של סחיטה, איומים ושוחד).
    אז אם מתניהו יחזיר היום את כל הסיגרים ובקבוקי השמפניה אז יבטלו לו את
    התיקים.
    יש עוד פשוט התעייפתי

    1. לדעתי הבעיה קשה עוד יותר, והיא בעיית עומק, הבאה לידי ביטוי למשל מהתגובה הזו של אבי כהן. והבעיה שאני מדבר עליה היא שנראה שהסמול מצליח לגרור אותנו לביוב המוסרי שלו; לא רק שזו בעיה בפני עצמה, אלא שבביוב הזה לסמול יש יותר נסיון מאיתנו, ושם הוא כנראה יכול לנצח אותנו (בפראפראזה על מארק טוויין).
      רוצה לומר – למה צריך להיות לנו אכפת בכלל איך אדם בונה את ביתו (כל עוד לא מפריע לשכנו כמובן)? למה צריך להיות לנו אכפת שאדם רוצה לעשות כסף? או שלאדם יש אג'נדה? הפשפוש הבלתי פוסק בענייניו הפרטיים לגמרי של אחר – זוהי תכונה סמולנית טיפוסית, ונראה שהם מצליחים להדביק אותנו בה.
      עכשיו, יש בישראל חוק, ואדם שעבר על החוק צריך לתת את הדין על כך. זאת ועוד, כאשר מדובר בעובד ציבור – הפרטרים קשוחים עוד יותר ובהתאמה גם הדין. ואם ליאת בן ארי עברה על החוק היא צריכה לשלם את המחיר הראוי. לאחר שזה מבוצע, אפשר גם לדבר על שינוי החוק (ולמען השם, סוף סוף הפחתת הרגולציה המוטרפת שנותרה לנו מימי מפא"י).
      יחד עם זאת, יש כאן משחק עמוק יותר שהסמול גורר אותנו לתוכו. וברור שהם לא משחקים לפי שום חוקים, כי בכל רגע הם משנים אותם ומזיזים את השער. אנחנו מנסים לרדוף אחריהם במשחק האינסופי הזה, במקום לקרוע את המסיכה מעל הפנים שלהם ולחשוף אותם במערומיהם – לא כי הם יתביישו (זה לא מנגנון שקיים אצלם), אלא כי יש קהל שצופה, ואולי יעשה מעשה (הצנוע שבמעשים – הצבעה שכלתנית בקלפי). אנחנו עדיין מנסים לשחק בצורה נקייה והוגנת, בזמן שהם מחביאים קלפים בשרוול ומעבירים שטרות מתחת לשולחן.
      אני כבר באמת לא יודע, זה די מייאש לראות טיעונים סמולניים יוצאים מהפה שלנו. ליאת בן ארי וחבר מרעיה צריכים לשלם את המחיר – אבל כיצד אנחנו נמנעים מלהפןך לסמולנים בעצמנו תוך כדי התהליך? איך מנצחים במשחק מבלי לשחק בו? נדרשת כאן חשיבה מחדש.

  5. אני מקווה שעו"ד לב"א לא תתפטר !!!
    תנו למערכת הנ"ל להתבוסס בגועל שלה.
    תנו לשופט ברק, אלייקים רובינשטן לדרוקר גיא פלג וכל השאר להסתכל בראי ולהגיד לילדים ולנכדים שלהם כמה הגב' לב"א מסכנה…רדופה… הגונה….תנו להם להתפתל בהסברים על מעשי מנדלבילט.ושי ניצן…
    והאמת? אני בטוח שאחד כמו השופט רובינשטיין מתפלל בסתר ליבו שהיא תתפטר.
    אבל אין לו אומץ ואין בו אמת לקום ולומר דברים. פוחד מבשר ודם.
    לא פוחד מאל עליון. בדיחה עצובה.
    השופט אינייקים…

  6. חחח

    תגובות?
    שקיפות?
    הגיע הזמן שתבינו שהפשע המאורגן בארץ, מאורגן על ידי שלטון שופטי בית המשפט העליון,
    בהנהלת אהרון ברק, והפרקליטות היא רק הזרוע המבצעת.
    זרוע מבצעת שבתחום אחריותה היא המשטרה והתקשורת.

    ועד שלא יהיה רוב שיחליף את שופטי בית המשפט העליון זה ימשך ימשך ועלול אפילו להפוך את המדינה לדיקטטורה.

    ומי שחושב שזה הזווי, עיניו אינן בראשו.

    1. כולם כולל במשטרה ובפרקליטות קוראים את כל ההערות והתגובות שהם למעשה דעת הציבור ולא עושים דבר בנושא
      וזה אומר שלאף אחד ממש לא אכפת מה העם חושב

  7. למה דוברות הפרקליטות?? מדובר בעניין פרטי שלה אזי שתתכבד ותגיב.
    נבלות אוכלי חינם מצופפי שורות.
    אני לא מתומכי ביבי.אולם ודאי אין לי אמון במערכת המשפט.ובעיקר בפרקליטות.
    עובדי ציבור המקבלים שכר מהמיסים שלנו.מן הראוי שיעמדו לביקורת.וכל אימת שאינם מוכנים לכך.אזי המה ושוחיהם חארות אוכלי חינם.רודפי שררה.

  8. למה היא צריכה לספק תשובות לעלובי החיים

    העליתה לא צריכה להסביר היא צריכה רק לקחת והרבה

  9. כבר כתבתי ואכתוב עוד הפעם
    מושחתים יש גם בשמאל וגם בימין!
    בן אדם הוא בן אדם ולא מלאך
    אבל,
    יחי ההבדל "הקטן"
    המושחתים בשמאל אין להם טיפת בושה

  10. היא לא יכולה לספק תשובות אמיתיות כי היא מהפרקליטות והיא מעל העם הנבער. גם אסור לה לומר דברי אמת.

  11. לפי מה שאנחנו מבינים מותר עכשיו לבנות , לפצל ולעשות מה שבא בלי היתר בניה אם לבעלת הבית מותר אז לכל תושב במדינה מותר והוא פתור מאישורים .. זה נכון או ????

  12. העבריינית צריכה לשלם מכיסה עבור הייצוג המשפטי, הדוברות ובכלל.
    כל הנושא הוא פרטי לגמרי.
    היא גונבת למעשה את הכסף הזה מאיתנו, האזרחים.
    חטא על פשע!!

  13. מה חדש הפרקליטות היא חסינה בפני כל ויחד עם כמה חברים שיש לה בתקשורת כמו גליקמן ,וגיא פלג,וכבר נמאס ואחר כך מתפלאים למה האימון יורד שכך מיתיחסים שיש גלוי הם המורמים מעם פשוט היתדרדרנו,וזה רע ואי אפשר עוד לשתוק ,זאת חונטה שלא היתה

  14. השחיתות במדינה מתחילה במערכת המשפט ומשחיתה כל חלקה טובה.
    מדוע אין דין בוזגלו כדין בן ארי. אשמח לשתף את המקרה הפרטי שלי אשר אתו הגעתי עד למחלקה להנחיית תובעים במשרד המשפטים על עוול כבד בו יצא נגדי כתב אישום בגין עבירת בנייה אף שכבר הוסדרה במסגרת תכנית שינויים בסמכות מהנדס. יתירה מכך, המדובר בשינויים מינוריים של גודל חלון ובניית גדר במקום זו שקרסה. אשמח לשתף לצורך כתבה שתשפוך אור על ההתנהלות השרירותית של מערכת המשפט.

    1. המקרה שלך אינו בודד, לך לכל רשות מקומית: תעקוב אחרי עשירי וקבלני העיר, ותבין היכן הקומבינות.
      רשויות מקומיות מתנהלות בצורה עבריינית מול אנשי שלומם.
      השחיתות הכי גדולה, כפי שמתבטאת בראש העין מול ליאת בן ארי, הינה בתחום הנדל"ן.
      הם, עם היועצים המשפטיים יודעים להסתיר כל מידע, ולאיים על כל מי שמבקש מידע.

      עד שבמדינה לא נוכל לבקש בירור או להישפט בפני חבר מושבעים, לא נוכל לנקות אן מאורת הנחשים.

  15. הטרור ה'משפטי' כפי שמתבטא בהתנהלות בית המשפט העליון פרקליטות ומשטרה, מחזיק את מדינת ישראל, מראש הממשלה עד אחרון האזרחים כבני ערובה
    וזה מזכיר
    כיצד החיזבאללה מחזיק את לבנון כבני ערובה עם הטרור שלו,
    החיזבאללה והשמאל יושבים בבית הנבחרים, ומגינים 'כחומת ברזל' על מעשיהם הנפשעים

    כעת ציך 'פיצוץ' גדול, כמו בבירות, בכדי להתחיל הכל מחדש, ולבנות נכון את התשתית המשפטית.

  16. מי שלא רוצה לשמוע שקרים שלא ישאל שאלות.אפילו אם יעמידו אותה לדין היה תצא נקיה מפני שיש מאחוריה מפעל אקונומיקה תוצרת מנדבליט בע"מ.לא רק ניצן החזיק את מנדבליט,גם עוריו הפרקליטים

  17. למדה מהבוס מנדבליט אך מסתרים מידע כגון הקלטות תלמידה מצטינת השאלות של הציבור לא מענין לא אותה ולא את מנדבליט

  18. פשוט מאוד הפכנו להיות מדינה מספר 2 של איטולות פרקליטות ובתי משפט חומייני, השמאל הקיצוני תשכחו מזה לא תקבלו את השילטון בבחירות דמוקרטיות !!!

    1. אתה עדין חושב שהם מנסים לקחת את השלטון בבחירות דמוקרטיות?

  19. הפרקליטות לקויה ועליה לעבור חקירה ממלכתית בלתי מוגבלת על מה שקוה שם לא יתכן שהם יהיו מעל החוק זאת לא דמוקרטיה זאת דיקטטורה שלטונית לא לזה יחלנו לא נחדול מלבקר את הפרקליטות עד שתהיה ועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה העם לא שותק יותר אתם שם לעבוד את הציבור ולא לעבוד על הציבור פושעים אתם אין אימון בציבור בכם הסיקו מסקנות ומהר

    1. לא חדש! זוכרים פרשת השופטת דליה דורנר שנתפסה נוהגת במהירות מופרזת בכביש 1 ודאגה " ליידע" את הקצין מי היא? והשופט שמגר,נשיא ביה"מ,דאג לכתוב חוו"ד לטובתה (לפי משפטנים בכירים דאז זה היה "טיהור השרץ בק"ן טעמים").
      ההיסטוריה לא חוזרת אלא ממשיכה.

  20. אם היא לא תעמוד למשפט כול הציבור יעבור על החוק ונראה מה אתם תעשו וגם המשטרה לא תעזור החוק לכולם אחיד או היררכיה אין משהו אחר זאת תהיה מהפכה על שם מנדבליט

  21. היה אדם אחד בשם אוליאנוב (לנין למי שלא מכיר) שאמר :
    כמה שיותר רע ככה יותר טוב".
    והוא צדק !!!
    עד לפני שנים ספורות אמירות נגד מערכת הבמשפט היו מתקבלות בעקימת אף על ידי מרבית הציבור. היום מרבית הציבור מבין שמערכת המשפט מסואבת ומושחתת.
    דעת הקהל כבר מוכנה לשינוי.
    ומדובר בתנועת מטוטלת. ככל שמערכת המשפט תמשוך את המטוטלת לצד אחד, כך המטוטלת תגיע רחוק יותר לצד השני.
    סבלנות…

  22. מושחתים נמאסתם פקלטותובגץ ומערכת המשפט צריך לפזר אותם

  23. פרקליטי "פאקליטות המזימה" מקבלים גיבוי מבית המשפט העליון! למה שיתנהלו אחרת?

    בראש התביעה של מדינת ישראל מכהן אדם המסתתר מאחורי צו איסור פרסום אשר מטרתו היחידה הינה להעלים מאזרחי המדינה את העובדה שבראש התביעה הכללית יושב עבריין.

    אותו העברין מורה על פרקליט המדינה המכהן תחתיו, לגנוז את חקירתו בעילה כוזבת. "העדר אשם"

    אוי לך ארץ אשר אלו הם פרקליטיה ואלו הם בכירי שופטיה.

    עלבון, בושה, חרפה וכלימה.

  24. נו, מושחתים – בן ארי, מנדלבליט, ניצן ועוד רבים רבים – קצה היריעה מלפרט דברים מושחתים רבים שנעשו בנוסף. אין למען השם לחשוף את האמת כבר !!!!

    1. נניח שהכל נכון – האם זה מנקה את נתניהו?

    2. לצופה. בעיני היהודים נתניהו כבר היה נקי קודם. אתה צודק בכך שבעיני היהודים בן ארי כבר מקודם נחתמה כמושחתת.

  25. הפרינצסה מעל החוק. בשבילה החוקים אחרים משאר האנשים . ממש כנופיה שמגנה על אנשים שחפצים ביקרם . שמור ליואשמור לך . איפה שרגא בן גיגי מהתנועה לאיכות השלטון לא שמעתי אותו שיוצא נגד המיוחסת . הוא מחפש רק את ביבי בוקר צהריים וערב . הוא מפחד להתעסק איתה אולי הוא יצטרך טובה ממנה . מי יודע

  26. הגברת ליאת בן ארי משמשת דוגמה חיה לפניה המושחתים של הפרקליטות בראשה האיש הקטן והנקמן , שיכור מתחושת כוח , זה שהורס את המעט שנותר בקן הצרעות עליו הוא אחראי , אביחי מנדלבליט .יקרת ליבו , ליאת בן ארי לא תימלט מאימת הדין . עבירת חריגה בניה בראש העין , הפרה בוטה של הסכם העמותה , חריגת בניה גם במושב חרות . האשה הזאת לכאורה היא אשה מושחתת ומשמשת ראש מיסוי וכלכלה ? הייתי ממנה אותה לראש ביזוי וקלקלה . לא נניח לך . תרגישי את אשר עשית לנתניהו כמילות השיר " איך שגלגל מסתובב " .

  27. לא הבנתי למה גוף ציבורי צריך להגן ולספק הסברים על התנהלות פרטית של אחד מעובדיו?
    ומדוע התקשורת הממסדית יוצאת להגנת אותו עובד ולא מבצעת תחקיר עובדתי על הארוע ולהביא את האמת לאזרחים במקום נסיונות פתטיים להגן על שמה הטוב של אותה עובדת?
    האם עד כדי כך הם יחסי התן וקח בין גופים ממשלתיים לבין התקשורת?

    1. אתה צודק: למה הליכוד יוצא להגן על נתניהו שעשה עבירות פרטיות:
      "מתנות בין חברים" זה ציבורי? מה נתניהו נתן "לחברים" שלו?
      כשאינו מעדכן את שר הביטחון (צוללות, F-35 לאמירויות) זה ציבורי?
      אם היה מעדכן את שר-הביטחון, זה היה ציבורי. כשאינו מעדכן – זה פרטי, לא?

    2. לצופה. הרבה יותר חזק לומר למה נתניהו ראש ממשלת ישראל הציבורי יוצא להגן על נתניהו הפרטי? ובמיוחד על העבירה הנוראה שלא אידכן את יעלון, אוי ואבוי, יעלון נפגע ונתניהו מגן על הפגיעה הזו! נורא ואיום

    3. מרקוס? אתה מחמיץ את העיקר: לא יעלון נפגע – המדינה נפגעה!

  28. חושפת הפרשה היא כנרת בראשי, לוחמת בעוז מול כנופיית שלטון החוק.
    כנרת את בליבנו.

  29. בן ארי לא חייבת לך או לכם מאומה.
    בסך הכל פתחה דלת חיצונית בדירה שרכשה!!!!

    1. אפילו לא דלת שמה ,היא שמה בסך הכל אוהל שהנכדים יבואו לשחק

    2. הצופה , התבלבלת עם האתר , התכוונת להכנס לדער שטירמר מרחוב חוקן, נקלעת לפה בין יהודים, אתה עוד עלול לקבל ריח יהודי

    3. היא ובעלה "בסה"כ" התחייבו בחתימת החוזה (עפ"י תנאי העמותה) לא להשתמש בנכס להשכרה אלא לגור בו ומיד השכירו אותו. כלומר הם רימו.
      הם בסה"כ לא ביקשו היתר מהרשויות לפצל את הנכס ל-2 נכסים נפרדים כדי להימנע מלשלם על כך כפי שמורה החוק. ולא שילמו מסים כמתחייב עפ"י החוק.
      מה שאתה מציע כאן הוא לפטור אותה מהחוק כיוון שהיא התובעת בתיקי נתניהו

    4. יהודי? סבי ז"ל, דתי מאד (אתה בטח יודע מה זה אומר שמושבו בביה"כ היה ליד ארון הקודש),
      אמר: "החופשים יהודים יותר מהשחורים!" התגובה המגעילה שלך היא דוגמה נוספת שהוא צדק.

  30. מלכוד 22
    גנץ, אשכנזי וניסנקורן עבריינים שמקבלים הגנה
    ממנדלבליט ומהפרקליטות ובתמורה הם מספקים
    מטריית הגנה לכנופיית שלטון החוק.
    מאזן האימה יצר מצב בו המדינה נשלטת ע"י הפקידים וע"י מפלגת הבג"ץ.

    בן ארי ומנדלבליט יכולים להשתין מהמקפצה,
    התקשורת תטען שמדובר בגשם וגנץ, אשכנזי וניסנקורן ימנעו כל מהלך שיפגע במשתינים.

  31. למה אף אחד מבין אלפי עורכי הדין הימניים לא מגיש בג״צ. האם רק בשמאל יש אנשים עם ביצים????

  32. מפחיד לראות ולשמוע שאלה האמונים על החוק ועל ניהול תקין של משרדי הממשלה פשוט לא עושים זאת כאשר זה נוגע להם האם מנדלביט בן ארי ודומיהם בפרקליטות האם הם מעל החוק מעל מנהל תקין מה קורה פה. המצחיק שאנשים אלה רוצים שנאמין להם שהם מעמידים את ראש הממשלה על שחיתות ועל מינהל לא תקין ומה אתכם אתם שחייבים להיות הכי צחים מה קורה במשרדים שלכם בלשכות שלכם. איפה ההגינות היושר הטוהר לזעזעל האם אנו במדינת משטר אפל של הפרקליטים מנדלביט תעצור הכל תפתח הכל על מנת שהציבור יראה יתחיל להאמין שהצדק והחוק הוא מעל הכל אחרת אנוכי נכה צה"ל אומר לעזעזל האם למדינה הזו נתנו את החיים שלנו מדינה אפלה שיש בה אנשים שמנהלים או ה לפי אינטרסים שלהם ולא על פי החוק הדין והטוהר

  33. במקום לשמש דוגמה, ניצלה את מעמדה.
    במדינה אירופאית מתוקנת הייתה מתפטרת.
    אמר יור ועדת התכנון והבניה בראש העין שזאת עבירה חמורה ושאדם זק הן 93ן חרג במטר וחצי הועמד לדין

  34. אשרי המאמין, אבי ייסר אתכם בשוטים (שי ניצן)
    אני אייסר אתכם בעקרבים (אביחי מנדליבליט)
    ומעל כולם ניסנקורן הצבוע

  35. חשדות כבדים ? בניית פרגולה ופיצול דירה (כnu הוספת דלת כניסה נוספת). מי ישמע ? ב- 99.9% מהמקרים זה נסגר בתשלום קנס סימלי כלשהו, ללא בית משפט כמובן.

    1. א. לא נכון. יש רשימה ארוכה של טענות גם לגבי הבית בראש העין וגם לגבי הבית במושב חירות, כמו גם אי סדרים בהליכי המכרז שעושים להגיע למיליוניום.
      ב. אם זה נראה לך משהו כל כך שולי, מה עוצר את גב' בן ארי מלספק תשובה נורמלית? למה היא ממשיכה להתחמק ולהכחיש?

    2. זאת ועוד, האנשים האמונים על שלטון החוק אמורים להיות זכים וצחים כשלג, שאם לא כן יאבדו מיידית את זכותם ויכולתם לשפוט אחרים, וכן לא יוכלו עוד לשמש דוגמא.
      ומעבר לכך, כאשר משתמשים במדינה ומוסדותיה בתור אלה כנגד אויבים – טבע הדברים שביום מן הימים היוצרות יתהפכו. על כן, כאשר הסמול רודף אישים מהימין באמצעות מערכת המשפט, חזקה עליהם שהגלגל יתהפך עליהם. ומי שגר בבית זכוכית, שלא יזרוק אבנים.
      ואם כל מה שכתבתי לא היה ברור, אקצר – אתם התחלתם, ואתם בישלתם את הדייסה, ועכשיו תהנו ממנה. לא כיף הא?

    3. אוריאל צודק: "האנשים האמונים על שלטון החוק אמורים להיות זכים וצחים כשלג"
      וזה מתחיל בראש הממשלה. צריך גם לטפל, כנהוג, בעבירות של משפחת בן-ארי
      – אבל איך זה מזכה את נתניהו הודה במו פיו בהתנהגויות שערורייתיות (מחוץ לכתבי האישום)?

    4. אלמנטרי.

      אם גם לדעתך, “האנשים האמונים על שלטון החוק אמורים להיות זכים וצחים כשלג. צריך גם לטפל, כנהוג, בעבירות של משפחת בן-ארי” (שלא נדבר על כך, שבהליך אחר נמצא שאיימה על פרקליטים אחרים בפרקליטות (!!!) ואף שיקרה על כך לבית המשפט, עד שהתברר לה שנתפסה כי הוקלטה!), אז תנאי מקדים *לכל* הליך משפטי זה "האנשים האמונים על שלטון החוק אמורים להיות זכים וצחים כשלג."

      כל עוד זה לא מתקיים, אתה יכול לספר לפמפלט של שוקן, מי "הודה" במה.

    5. האדון "Observer" כנראה עושה אובזרבציה עם איבר אחר חוץ מעיניו, שכן נראה כי הוא פוזל לגמרי. וכמובן שעל פי הוראות הנציב הגדול של הקרן להשמדת ישראל, הוא חייב לגרור לכל דיון את רה"מ נתניהו. מעניין אם גם כשהילד שלו בא וצועק שאחיו הכה אותו, גם אז הוא עונה לו – נתניהו, וצוללות, וחמגשיות וסיגרים.
      ולענייננו, יש לברר את נושא העברות לכאורה של הגב' בן-ארי, ואם תמצא אשמה לזרוק אותה מכל המדרגות על פי הדין, וכל המוסיף גורע. זה הנושא ואין בלתו. וזהו סימפטום של המערכות שלנו שהפכו מסואבות בגלל שנים רבות של כרסום פנימי על ידי קומיסרים מהסמול ועצימת עיניים של אנשים טובים. אין לוותר לאף סמולן, אין להתנצל בפניהם, ואין להתעלם כי זה בעיניהם אישור להמשיך בפשעיהם.

    6. אוריאל חושב ששכחנו שכל עניין הפרקליטה בן-ארי עלה רק בגלל נתניהו.
      הדוגמה שלך על ריב האחים מתאימה גם לך: טפל בעבירות נתניהו שהודה בהן
      (אפילו אידיווח לשר הביטחון זו "מעילה באמון" הציבור) וטפל בבן-ארי.
      הפוסל – במומו פוסל, וְאִידָך – זִיל גְּמוֹר!

  36. שמה על כולם ז' ,וכל שיש אשמות היא עולה עוד מדרגה בכדי להשתין על "הפרמטיבים" מיותר גבוהה עד שתגיע לעליון ומשם גם תשתין וגם תצחק על כולם בדרך לבנק…

  37. אפילו לא דלת שמה ,היא שמה בסך הכל אוהל שהנכדים יבואו לשחק

    1. הנה, יש לנו מתנדב חדש לתואר יצור הביצה – המגיב Observer. זה מה שנשאר להם בסמול – חמגשיות. לא חזון, לא יושר, לא ערכים, לא צדק, לא חמלה, לא שלטון חוק, לא הישגיות, לא נדיבות, לא שיחה, לא טיעונים לוגיים, לא פשרה, לא ענווה. כלום. מה נשאר?

      חמגשיות.

    2. חחח אוריאל, בסה"כ מישהו (ימין או שמאל, כנראה שמאל) רוצה בסארקזם לצחוק על המצב
      תוך כדי רמיזה ל"חמגשיות" (תירוץ לארוחות משלוח באלפי-שקלים. אז אני מזכיר את המקור.
      אז אני לא שמאל – לאכזבתך – אני איש ארץ ישראל השלמה, הצבעתי לתחייה, סולד משחיתות!
      ב 2015 הצבעתי למחנה הציוני כדי להוריד את המושחת – הקדמתי ב-4 שנים את בני בגין, דן מרידור, רוני מילוא, ועוד רבים אחרים ממנהיגי הליכוד האמיתי שלא הצביעו לליכוד בבחירות האחרונות.
      אני מקווה שמי הים בעזה טעימים 🙂

  38. הבעייה בכל הבעיות המשפטיות ושל הפרקליטה בן ארי וכל החבורה המושחתת מהפרקליטות
    זה חברי הכנסת הפחדנים מוגי הלב שכל אחד מפחד איזה תיק יפתחו עליו ולכן הם לא עושים כלום
    ונותנים למושחתים האלה להשתולל לא עכרא גנב חורא גנב

  39. אם זה לא היה כל כך מצחיק זה היה עצוב, אבל זה כל כך מצחיק אותה שהיא צוחקת כל הדרך אל המקפצה, ומשאירה לנו את העצב.

  40. הכנסה משכר דירה מעל 30.000 שח מה עם תשלום המיסים 10 שנים אחורה שע"פי תקנות מס הכנסה . דין בוזגלו וליאת שווים . תבעו כ"כ הרבה ןהגישו כתב יאישום וכופר מופרז – דין שווה למיסי שכר דירה לבדוק שלא דיווחו כעת.

    1. בוזגלו, אז איך אתה מצליח להתעלם ממתנות במאות אלפי שקלים שנתניהו קיבל?
      “מתנות בין חברים”? מה נתניהו נתן למילצ’ן ופאקר, כחבר? הצחקת אותי 🙂

    2. הנה הבולשביק שלנו התורן, אדון Observer, מגיע לטנף כאן – נתניהו, נתניהו, נתניהו! הוא צווח. כי זה מה שלימדו אותו במרתפי הקרן להמשדת ישראל. הכל כולל הכל, בתוספת "אני בכלל ימני, איש התחייה, אני יותר ימני מבגין!". איך לא נמאס להם לשרלטנים האלה, פרי מעשה ידיו של ז'דאנוב בעצמו, להמשיך עם השקרים. מעניין אם יש להם גלגלת כזו של מספרים כמו בקופת חולים של פעם, והם באים אחד אחרי השני עם אותן שטויות עלובות ואותם שקרים, זהים לחלוטין אחד לשני כמו זומבים משוכפלים. אבל זה בסדר, דעתנו לא תוסח. הוא ימשיך לצווח על נתניהו ואנחנו נמשיך להחזיר את הדיון לנושא המקורי – יש לבחון האם בן-ארי עברה על החוק, ובמידה וכן עליה לשלם את המחיר כדין ולבחון היטב ומחדש את התיקים שהיו תחת ידיה.
      ואיך אומר חבר שלי – וְאִידָך – זִיל גְּמוֹר!

  41. הכנסה משכר דירה מעל 30.000 שח מה עם תשלום המיסים 10 שנים אחורה שע"פי תקנות מס הכנסה . דין בוזגלו וליאת שווים . תבעו כ"כ הרבה ןהגישו כתב יאישום וכופר מופרז – דין שווה למיסי שכר דירה לבדוק שלא דיווחו כעת.