מרב מיכאלי משוכנעת: הציבור הישראלי מטומטם

מיכאלי מנסה לשווק את ׳העבודה׳ כמפלגת שמאל-מרכז, אבל למעשה מה שהוביל את מראענה לעבור אליה זו לא ההתמרכזות שלה עצמה, אלא ההקצנה של המפלגה שהקימה את המדינה

״ההסתה נגד מרעאנה היא אותה הסתה שהייתה נגד רבין״ | יו״ר מפלגת ׳העבודה׳ מרב מיכאלי (צילום מסך)

מרב מיכאלי משוכנעת לכאורה שהציבור הישראלי מטומטם, אחרת אין דרך אחרת להסביר את קו ההגנה המפותל שבחרה לנקוט במשפט הציבורי של אבתיסאם מראענה. חשוב להבהיר: לפי לשון החוק מראענה לא אמורה להיפסל מהתמודדות לכנסת, אבל אף מפלגה ציונית לא אמורה להכיל מועמדת כזאת ברשימתה.

ניתן לחלק את טיעוניה של מיכאלי לשתי תקופות: האחת בין בחירתה של מראענה לרשימת ׳העבודה׳ ועד לראיון שזו קיימה באולפן שישי, ומאז.

כך למשל, זמן קצר לאחר שנחשפו התבטאויותיה הדוחות של מראענה בעמוד הפייסבוק שלה לאורך השנים, בחרה מיכאלי לסנגר על החברה הטרייה במפלגתה. בראיון ל-fm103, דחתה מיכאלי את הטענות נגד מראענה והסתפקה באמירה כי לה אישית קשה לקרוא את התכנים שהעלתה מראענה לרשתות החברתיות. מיכאלי נפנפה את הטענות ואמרה שההתבטאויות, שכללו בין השאר התגאות באי-עמידה בצפירה, התעניינות בחיי המין של הישראלים בימי האבל ובוז לזיכרון השואה, אינן מייצגות את עמדות מפלגת ׳העבודה׳ וכי בכוונתה לשוחח עם מראענה, על מנת להבהיר את הדברים.

היי סירי, מה זה דמעות תנין? | אבתיסאם מראענה ב׳אולפן שישי׳ (צילום מסך)

השלב השני בהגנה, כאמור, החל כאשר מראענה נעמדה בעצמה לפני המצלמות והתנצלה על הזלזול ביום הזיכרון. “באתי כאבתיסאם ואני מאמינה בקיום של המדינה שאני חיה בה”, השיבה ליוסי מזרחי לאחר שנשאלה אם תוכל לייצג מפלגה ציונית.

לאורך כל הזמן ניסו במפלגת ׳העבודה׳ לשווק את הפוסטים המבזים כמשהו ששייך לנחלת העבר, שלא לומר שמדובר במשובת נעורים, דברים קיצוניים שכל אחד אומר בצעירותו ומתבייש בהם בבגרותו וכדבריה של מראענה עצמה: “זה סטטוס ישן מאוד ועלוב”. אלא שרק לפני חצי שנה רמזה מראענה כי הפיצוץ בביירות נגרם על-ידי ישראל. זה סטטוס מאוד עלוב, רק לא כל כך ישן.

השיא הגיע כאשר השיבה מרב מיכאלי להחלטת ועדת הבחירות לפסול את מראענה. ממועמדת שצריכה להבהיר את דבריה, הפכה מיכאלי את מראענה לפוליטיקאית בכירה שסובלת מהסתה: “אין שום הבדל בין מה שנעשה למראענה לבין מה שנעשה לרבין. ממשיכים את אותו מסע הסתה שהתחילו ב-1993 נגד רבין עד עצם הרגע הזה”, אמרה לגלי צה״ל. זה אותו רבין, בשמו מדברת מיכאלי, שאודותיו כתבה מראענה בתגובה כי הוא חלק מאותו “קומץ מכנופיה ציונית שממשיכה לטהר את העם הפלסטיני מאדמתו עד היום הזה”, יחד עם שמעון פרס, יצחק שדה ויגאל אלון. גם כן ציונית.

רבין, פרס ויגאל אלון – כנופיה ציונית, כובשת וגזענית (צילום מסך)

פעם אחר פעם, בכל הראיונות של מיכאלי בנושא, היא מזכירה כי מראענה, תסריטאית וצלמת במקצועה, בחרה להתמודד במפלגה ציונית – מה שמצביע על שינוי כיוון. על אף הבחירה ה״מרגשת״, נדמה כי מדובר יותר באופורטוניזם פוליטי פשוט. לראייה, את ׳מרצ׳ היא נטשה לאחר שזו הייתה מתונה מדי עבורה. בשתי מערכות הבחירות האחרונות – כך עולה מעמוד הפייסבוק של מראענה – הצביעה למפלגת ׳הרשימה המשותפת׳.

מיכאלי מנסה לשווק את ׳העבודה׳ כמפלגת שמאל-מרכז, אבל למעשה מה שהוביל את מראענה לעבור אליה זו לא ההתמרכזות שלה עצמה, אלא ההקצנה של המפלגה שהקימה את המדינה. ייתכן שמקום תחת הפמיניסטית הרדיקלית מיכאלי ודוברת בל״ד לשעבר אמילי מואטי נראה מזמין יותר מ׳מרצ׳ או מ׳הרשימה המשותפת׳.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

80 תגובות למאמר

    1. מירב מיכאלי היא "החכמה" ששמה במפלגה אנטישמית חסרת תקנה שבזה לשואה ולמדינה היא תפסיד הרבה קולות בגלל זחיחות המח שלה

    2. מירב מיכאלי נהנית כרגע מאחוזי תמיכה יחסית גבוהים שיאפשרו לה ולקומץ מועמדים להיכנס לכנסת ולייצג את השמאל השפוי. כל פרשת איבתיסם הייתה טעות רצינית ועוד יותר נסיונותיה המגושמים של מירב להגן על השקפותיה ולייחס לעם טמטום. עוד התבטאות אחת כזו ומירב וחבריה צונחים מתחת לאחוז החסימה אם זה עדיין לא קרה. אין לי בעיה עם זה שאיבתיסם לא עומדת דום בצפירה או לא שרה את התקווה. אי אפשר לבקש מערבי שיביע צער על אנשים שנפלו במלחמה עם בני עמם או שיזדהו עם השאיפות הלאומיות של העם האחר. אבל ישנם דברים שאסור לה לומר כמי שרצה לכנסת כי הם מנוגדים לחוק- למשל להביע התנגדות למדינת ישראל כמדינה יהודית. זה לא נעים זה אפילו קשה אבל זה מה שיש ובמקום לנסות ולהגן עליה בטיעונים ילדותיים יש לדרוש מאיבתיסם שתתנצל על כל הדברים שאמרה נגד המדינה או שמוסדות המפלגה יתכנסו עוד לפני הדיון בערעור ויחליטו על הוצאת של איבתיסם מהרשימה. אולי אולי זה יתקן את הנזק שמסתמן כנזק כרוני ומתמשך שיסבך את כל המפלגה.

    3. חחחחחחח
      מדוייק!
      כמה פתטית היא נשמעת
      אכן מטומטם ציבור הבוחרים בה

    4. גדעון גנני. נפלו במלחמה עם בני עמם? אוי אוי. הם נפלו במלחמה כאשר באו להשמידם. מי שמבקש פריבילגיה לעמוד בצד כאשר ערבים יבואו להשמיד יהודים אינו שייך למדינה הזו

    5. גם הסבא שלה ישראל קסטנר הסיק בדיוק אותה מסקנה על ציבור 700,000 יהודי הונגריה שמסר אותם לידי הנאצים ושלח אותם למחנות ההשמדה תמורת הבטחת חייהם של כמה קרובי משפחה ומקורבים אחרים שמוערכים כ 1,800 איש.
      מרב מיכאלי נכדתו של ישראל קסטנר, הפעם יהודי ארץ ישראל לא ילכו כצאן לטבח על פי משנתך. סביר יותר שגורלך ידמה לסבך וכמו שסבך חוסל על ידי אנשי אותה מפלגה שאת עומדת כיום בראשה פן יחרוץ הנבל פיו ויגלה את שותפות מפא״י בשתיקה על השמדת יהודי הונגריה שלא היו ממינם.

  1. מפלגת העבודה, לא הקימה את המדינה.

    לא רק שאסור לחזור על המנטרה השקרית, שנוכלי הסמול היו רוצים שנשתמש בה אלא, מפלגת מפא"י (ממנה צמחה לימים מפלגת העבודה, יחד עם אחדות העבודה פועלי ציון/מפ"ם) היית מפלגה שיזמה (רק כדוגמא ראשונה) – פעולות תגמול. למעשה, דוד בן גוריון היה אחד מהיוזמים הראשיים של אסטרטגיה זו והפעולות השונות ממש, בפרט.

    זה שנוכלי הסמול גנבו את השם מהמפלגה ההיא – אומר אך ורק שנוכלי הסמול גונבים בכוונה תחילה ארגונים קיימים. זה חלק מהאסטרטגיה המכוונת שלהם. זהו. בלבד.

    עוד המחשה? בבקשה: מדוע אתם חושבים שבסרט הבא על ג'ימס בונד, החליפו נוכלי הסמול בהוליווד את הדמות המרכזית בסרט, באישה כהת עור (אם צבע עורה מעניין מישהו)? נכון – כיוון שכך נוכלי הסמול פועלים. תסתכלו מסביב – הם לא הקימו דמות של אישה כהת עור, מרגלת בשירות המודיעין הבריטי, לא עבדו שנים מאז 1953 על להפוך את הדמות למוכרת ואהודה על הקהל. לא השקיעו מאומה ביצירת סיפורים מותחים ומעניינים, כמו שעשו כותבי גולדפינגר (הספר והעיבוד לתסריט). לא – הם פשוט גנבו את הדמות המוכרת, כדי להשתמש בשם שלה להפצת השקרים של רוצחי הסמול. משהו הפריע לנוכלי הסמול להיות יצירתי ופורה כמו איאן פלמינג? לא! תבנית החדירה לארגונים/קניין רוחני וחטיפתם ע"י איומים והאשמות סרק (כל אדם בעל גוון עור X, הוא גזען – האשמת סרק מוכרת, אם אתם/ן עוקבים/ות אחרי חדשות ארה"ב?) , כמו שזה קורה בארה"ב, היא אסטרטגיה מכוונת. אל תקנו אותה!

    תסתכלו מסביב, הדוגמאות לכך פשוט מסביב. אין שום קשר בין מפלגה שיזמה את מלחמת השחרור לבין מי שהביא לכאן כנופיית רוצחים שכוחת אל מתוניס (אסון לשני העמים). מעבר לדיוק במצבה ההיסטורי של המפלגה האבודה, חייבים לזהות את התבנית הזו בפעולת נוכלי הסמול.

    מפלגתה של מרעאנה היא שמאל-מרכז, בדיוק כמו רצח ישראלים עבור פרסים מאוסלו זה שלום.

    1. מיכאלי רוצה להיות צודקת במקום להיות חכמה. היתה יוצאת גדולה וזוכה בתמיכה מקיר לקיר אם רק היתה מפסיקה להגן עליה. היתה אומרת היא טמרה דברים קשיםמעל המדינה שלי , ועל העם שלי. אני חוזרת בי ולא מקבלת אותה. שיאיר גולן יקח אותה, היא מתאימה להתלהמות שלו.

  2. מיכאלי צודקת.
    עם ישראל מטומטם.
    אם מיליון אנשים מצביעים לראש כנופית פשע, שמסית, מפלג, מטפח את נמוכי המצח, ברור שזאת הגדרה של מטומטמים.

    1. צודק.

      אף אחד לא יודע איך בחרתם בערפאת. אפילו מדינות המפרץ הפסיקו לממן אותו בתוניס. אכן, טרם נמצאה תרופה לאהבתכם לכל אחד שמקלל.

    2. ערפאת היה המנהיג הערבי היחיד שהוזמן לחומני. שניהם מחבלים מסיתים, שונאי ישראל.
      מקומו של חומני הנוכל מתחת פני האדמה כמו כן כמו כל רשע ששונא ישראל.

    3. ותוסיף עוד כחצי מליון מצביעים לאחד כגון לפיד,
      אז יש לנו רוב מטומטם,

    4. העם לא מטומטם !
      יש בו חלק של מטומטמים ולמזלנו הם לא הרוב…

    5. מליון מטומטמים? ומה אתה ?
      מיליון המטומטמים, אתם מתחננים כורעים ברך לקבל את קולותיהם, ואתם לא תקבלו אותם. למה לכם להיבחר על ידי מטומטמים. ואתה יודע למה? בגלל האמירות האלה .וזה מה שגפק לכם את החיים כבר 15 שנה. מליון אזרחים לא טועים.

    6. מידה אתר שמשסה במשך שנים נגד חצי מהעם שהוא לא מחנה הימין הבביביסטי, הדברים שנאמרים על ידי רבנים ומנהיגים פוליטים רבים במחנה הימין הם גזעניים נוטפי שנאה והסתה שמחווים גם במעשים אלימים או מעשים אחימים של עושי דברם חא יכול לבוא בטענות על אביתיסאם. שהתנצלה ושינתה את כל אורח חייה ב180 מעלות, התחתנה עם יהודי ועסטקה בעשיי חברתית מיטיבנ למוחלשים בחברה הישראלית.הצביעות שלכם עובאת כל גבול

    7. שימו לב למה שהוא כותב שמליון אנשים מטומטמים??? רוב עם ישראל הם ימין מרכז באיזה זכות להגיד שמליון אנשים מטומטמים רק כי יש להם דעה שונה משלך??? פשוט בושה. איפה הדמוקרטיה??? רק השמאל הוא נאור??? חוצפה

  3. במקום שבעלי תשובה עומדים אפילו צדיקים גמורים אינם עומדים (מסכת ברכות דף לד עמוד בב). בנוסף מי שבחר אותה לרשימה הם חברי המפלגה שהצביעו בעדה,

    1. לכל הערבים במדינה תפתחו את הקוראן שלכם ותקראו מה כתוב שם שהמדינה הזו שייכת ליהודים וכתוב עוד שאם יש ערבי בעולם עם שאלות שיפנה ליהודים הם עם חכם ואני לא כועס עליהם אני כועס על השמאל היהודי שנותן גושפנקה לערבים ומי שלא שרת בצהל אין לו זכות לבחור או להיבחר ואין לו זכויות בכלל

  4. אל תופתעו אם העבודה לא תעבור את אחוז החסימה.
    יש כבר כמה מפלגות שמאל.
    החברים שבנו את העבודה מאוכזבים מכוון שמובילה מיכאלי.
    מפלגת העבודה תמיד היתה ציונית אמיתית וסלדה מרעיונות של השמאל.
    בנתה ישובים לחיזוק המולדת ולא לחיזוק אוייבנו.

    1. וכבשה את השטחים ובקימה התנחלויות .וזה לזכותה

    2. נכון, הם היו שפויים ומציאותיים. היה אפשר לדבר איתם, והם לא היו גיזעניים ולא שנאו את הימין. כמובן שהיתה יריבות, אבל היתה חברות.אלה היו המבוגרים מהראשונים של המערך. היתה אחדות מסויימת.
      עד שחברו לשריד ורן כהן שדירדרו אותנו להסכם אוסלו. כאן לדעתי היה השבר הגדול. כמה חבל. ממש טרגדיה.

    3. לקליר, איזו חברות היתה?
      כבר שכחנו את האלטלנה והסזון?
      שכחנו איך ראשי מפא״י חסמו מינויים של כל מי שחושב מעט אחרת מהם לתפקידים בכירים(אפילו יצחק שדה, איש מפ״ם, שפיקד על הפלמ״ח לא היה יכול לקבל תפקיד במערכת הבטחון!).
      שכחנו איך בן-גוריון הצעקש לקרוא לבגין ״המוקיון״ או ״חבר הכנסת היושב לימינו של חבר הכנסת בדר״ כי הוא לא היה מסוגל להביא את עצמו לומר ׳בגין׳?
      שכחנו איך בן גוריון השווה את ז׳בוטינסקי שוב ושוב להיטלר?
      שכחנו שבן-גוריון דאג לא להזמין את בגין, יו״ר המפלגה השניה בגודלה בכנסת הראשונה לחתום על הצהרת העצמאות(אפילו בג״ץ הודה שזה היה בעייתי אבל קבע שאסור לעשות שינויים למפרע בהצהרה כי זה מדרון חלקלק)?

      השנאה לימין אינה דבר חדש, היא תמיד היתה בdna של המפלגה הזו.

  5. לא יפה לחשוב או לומר זאת על מצביעייך – גם אם הם טועים…

    1. לאחמד הידען הגדול : טול קורה מבין עיניך! תגובתך היא בליל של מילים ואינפורמציה שאין להם כל תרומה לשיח בנושא המדובר או תובנה מחכימה. אמירותיה של גב' מראענה בעבר, מעידות על דעותיה הקיצוניות ושום התנצלות מצידה אינה כנה ואמיתית ואינה יכולה להכשיר את דרכה להיבחר לח"כית לא במפלגת העבודה ולא במפלגה אחרת. טוב תעשה יו"ר המפלגה הנבחרת אם תביא לביטול מועמדותה של מראענה ולפני הדיון בבג"צ, שאם לא כן תהיה עדה מקרוב להתנפצותה של מפלגת העבודה לרסיסים וללא סיכוי לתקומה. מטומטמים הם אלה שלא מבינים את משמעות השקפותיה, דבריה והתנצלותה המאוחרת והצבועה של איבתיסאם, שכל מטרתה היא להיכנס לבית הנבחרים, כשהמטרה מקדשת את האמצעים – שם בבית הנבחרים אם חלילה מטומטמים יבחרו בה, היא תשחרר שוב את חרצובות לשונה ותחבור לח"כים קיצוניים, תוך שתנופף בחסינות. זו העת שיו"ר המפלגה תוכיח את עצמה ,תציב קווים אדומים אותם אין לעבור ותנקה את האורוות ואת הנזקים שכבר נגרמו גם בשל אי טיפולה הראוי ובזמן במקרה איבתיבאם מרעאנה וטובה שעה אחת קודם. זוהי שעת מבחן עבור מירב מיכאלי- יו"ר מפלגת העבודה ואם לא תעבור אותו בהצלחה התוצאות יבואו לידי ביטוי בקלפי.

    1. מליון מטומטמים? ומה אתה ?
      מיליון המטומטמים, אתם מתחננים כורעים ברך לקבל את קולותיהם, ואתם לא תקבלו אותם. למה לכם להיבחר על ידי מטומטמים. ואתה יודע למה? בגלל האמירות האלה .וזה מה שגפק לכם את החיים כבר 15 שנה. מליון אזרחים לא טועים.

    2. מה הליכוד עשה .13 שנות שילטון ביבי.הבעיה זאת מירב מיכאלי.הבעיה היא במוח.מוכנים לאכול כרה.שביבי ישתין עליהם.אדם קפיטליסט.הם יבחרו בו.תראו את בנט.ביבי משתין עליו זרק אותו.ליכלך עליו.והוא אומר ביבי.הכל כסאולוגיה.הון ושילטון.לא פריימריס ןלא עמה.שילטון יחיד במימון מפלגות החאדיות.בוחרים ביבי.בוחרים חוטבי עצין ושואבי מיים.בושה וחרפה.

  6. תביאי גם את ברגותי ,את החמאס. מפלגה ציונית .את מרב ומראננה תמכרי את המדינה שבנו בשבילך ולעם ישראל .אי אפשר להכניס אויבים מבחוץ.יש מספיק מבפנים ותתמודדי איתם שלא יציירו אותך כמכשפה נצחית. תנסי לשפר את הציוניות לטובה.

  7. טכס צפוי מראד. מהווי התיאטרון הישראלי. עם פרסום התוצאות מכריזים שאנחנו קופים (הסוג משתנה) ומבטיחים לעזוב את הארץ. אין צורך לקייםמ את ההבטחה אם כי חלק מהקהל עוזב אותם.

  8. במילה אחת "בושה".
    בושה למפלגת העבודה ובושה למדינת ישראל שמיכאלי נבחרה לראשות מפלגת העבודה.
    בושה לאינטלגנציה של אזרחי מדינת ישראל.
    זו חלק מתורת השלבים של המתנגדים למדינה .
    אפילו לא הצביעה לעבודה ב 3 מערכות הבחירות האחרונות וגם בבחירות הקרובות בסבירות גבוהה לא תצביע למפלגת העבודה.

  9. די כבר עם המושג המעומעם שנקרא מרכז . מה זה בדיוק בעד מדינה פלשתינית או נגד.בעד אוכלוסיות חלשות או בעד הטייקונים. אין חיה כזו מרכז יש ימין מתון ושמאל מתון מעבר לזה זה סתם זריאת חול בעיני הציבור .אני קורא לציבור להצביע ימין או שמאל ולהכריע .בגלל המושג המבלבל שנקרא מרכז אנחנו בעיצומו של הבלגן ואי הסדר . אל תיפולו בפח של השרלטנות בדמות המרכז

  10. מירב מיכאלי כשאת מדברת על טמטוםמדברי בשם עצמך וכיעורך כי רב!

  11. כשמירב מיכאלי תתנצל על החלק של סבא שלה בארועי השואה ובהסתרת העובדות מיהודי הונגריה והעדפת משא ומתן עם אייכמן רק אז אפשר להתפנות לשונאת המדינה חוגגת הנכבה שתכבד את השואה. מי שלא יודע סבא של יו"ר
    מפלגת העבודה הוא קסטנר שהעיד עדות אופי לטובת נאצים והשופט ששפט אותו אמר עליו שמכר את נשמתו לשטן. זה DNA.

  12. כתבה מסיתה ונבזית
    שחושפת שוב ושוב את האידיאולוגיה
    היחידה של הימין
    שנאת אחים

    1. שנאת אחים?
      אתה אח של מראענה?
      אני לא.

  13. לא ביבי ולא יאיר לפיד היו עושים טעות של טירון כזאת…להתעקש על מה ועל מי? לבזבז פריים טיים על הגנה על חברת מפלגה שנויה במחלוקת !!! התיפיפות שלא לצורך! טיפשות וחלמאות …איבדה את כל הקרדיט שהרויחה ביושר…הרבה זמן לבנות וברגע להרוס.

  14. מירב מיכאלי הכי נוח לא להאשים את עצמה. נכשלה בבחירתה. כי כולם שמחים בבחירתה ליושב הראש. אבל נפלה בהמשך כשלה בבחירת הערביה. רצתה קולות מהערבים אבל שכחה כמו ביבי מה יעשו היהודים שכך יעשו. אני החלטתי לעשות ביבי רק בגלל מה שעשה חיזר אחרי רול ערבים. ביי ביבי וכן מירב מיכאלי. גם ביבי יאומר ביי. כי הרבה קולות של יהודים ישנו את דעתו תיהם כמוני כי ביבי עשה צחוק. כי איך רוצה קולות ערבים.מכר אותנו..

  15. מי שמטומטם כאן זה את גבירתי וכל המפלגות עם האגו הנופח שרוצות להחליף את ביבי אם לא תתאחדו תמשיכו רק לחלום והוא ימשיך למלוך ולהשחית

  16. למרבה הצער מיכאלי צודקת.
    ואגב, זה כולל גם אותה.
    כנראה לא בהכרח ברמת האיי קיו, אבל לגמרי לגמרי בכל הנוגע להנחות המוצא שעליהן היא נשענת בדרכה לכל מיני הכרזות/התנהגויות.
    אומרי שהיהודים עם חכם.
    אולי כן ואולי לא, אבל לבטח מבולבל באופן שמעורר תהיות לגבי חוכמתנו.

  17. מירב מיכאלי היא יותר מסוכנת מהרשימה הערבית המשותפת,והיא יותר קיצונית מחברי מיפלגת מרץ,ושתפסיק לפזר חול בעיני העם,כי היא עצמה באה מבית של שונאי יהודיםbrkoviz8@ מישפחה אנטי ציונית,ולכן היא לא תעבור את אחוז החסימה.

  18. מפלגת העבודה של היום לא הקימה את המדינה והמפלגה של היום לא אחראית למה שהמפלגה שהקימה את המדינה עשתה לעולי תימן כמו שהרבנים ליצמן גפני לדרעי לא אחראים ליציאת מצרים ולעשרת המכות

  19. גרינוולד 2, גם נכדתו של קסטנר תמכור את עמה לנציגי השטן עלי האדמה, אם יעלה בידה הגיב:

    הסבא של מרב מיכאלי, ישראל קסטנר, הוציא אותה מסקנה על 700,000 יהודי הונגריה והם נענו להמלצתו שבסוף הדרך הגיעו למחנה ההשמדה אושוויץ.
    אלא שהפעם נכדתו של ישראל קסטנר טועה בקביעה ששני מיליון בוחרים מטומטמים וברור שלא יבחרו במפלגות הסמול שיוביל אל המדינה לאבדון, כהמשך לאסון אוסלו שהביא על מדינת ישראל, שהפעם התוצאה תהיה כליה על המדינה נוסח ישראל קסטנר על יהודי הונגריה.

  20. האמת היא שמיכאלי גאון. היא שמה במקום לא ריאלי מישהי שתגנוב קולות מהרשימה המשותפת אבל לא תכנס לכנסת ותקדם את הקו של הרשימה המשותפת.
    אם לשקד ובנט היה חצי מהשכל הזה הם היו מצליחים להציל את הקולות של זהות ועוצמה יהודית מאחוז החסימה.

  21. מידה אתר שמשסה במשך שנים נגד חצי מהעם שהוא לא מחנה הימין הבביביסטי, הדברים שנאמרים על ידי רבנים ומנהיגים פוליטים רבים במחנה הימין הם גזעניים נוטפי שנאה והסתה שמחווים גם במעשים אלימים או מעשים אחימים של עושי דברם חא יכול לבוא בטענות על אביתיסאם. שהתנצלה ושינתה את כל אורח חייה ב180 מעלות, התחתנה עם יהודי ועסטקה בעשיי חברתית מיטיבנ למוחלשים בחברה הישראלית.הצביעות שלכם עובאת כל גבול

    1. ובכל זאת זחלת כאן, על גחונך, תוך הזלת הארס מלשונך המפוצלת, במקום לשרוץ באתר סמרטיטון הססמול, אל-ארד דר-שטירמר מרחוב חוקן …

  22. רק אני נכנסתי לקרוא את התגובות 😂😂😂🇮🇱🇮🇱🇮🇱

  23. אני בכלל לא מתפלא על תגובותיה של המתיימרת ל"החיות" את המפלגה האבודה. הידע ה"רפואי פוליטי" שלה מתבטא בישיבה בקואליציה, קבלת משכורת, התנגדות להחלטות והכסא! ממרום גילי אני מכיר אותה כפוליטיקאית שכל ידיעתה את השטח הוא אינטרס עצמי. השחצנות, היהירות, החשיבה העצמית שהיא ורק היא יודעת מה טוב למדינה יביאו לחיסול טוטאלי של מפלגת המדף שבעבר הייתה מפעל פוליטי עתיר עשייה, כאשר בכל דור ודור היו שם כאלה ששמרו על גחלת השנאה לאלה שלא תמכו בהם, שלא הצביעו להם, ושלא אמרו הן לשנאתם של האחר. מה המסר של המתיימרת? מה המרכולת שמביאה איתה, והאם העבר בו היא שקעה הוא הוא המסר? בושה לפוליטיקה הישראלית על כל הקורה בה מכל המפלגות, ומכל 120 מקבלי אתנן אונס מדינה. דבר אחד ברור, שיש מעט מאוד מבינהם שימשיכו להיות בגבעת רם כעובדי מפעל שמייצר כלום וזו אחת מהם.

  24. בלי קשר לערביה שנפסלה,מירב מיכאלי לא תזכה לקולות רבים כי היא דוחה בצורה מוגזמת.
    כמצביע מפ"אי מסורתי,אני מתבייש במפלגה,ובזו שנבחרה לעמוד בראשה!!

    1. ציבור נרחב של פוסט ציונים צודקים בעיני עצמם יצביע גם יצביע לעומדת בראש "העבודה", שמפליאה בתפקידה כמאחזת עיניים. מה שמניע אותה (כמו גם את אמה) זה לנקום את התנקשות השב"כ בסבה, בהוראת מפא"י השלטת, לאחר הנזק העצום שחולל למפלגה. החוקים שיזמה כח"כית מעידים יותר מכל על משנתה הפרוגרסיבית הטרוצקיסטית.

  25. מפלגה ביזיון, פוסט ציונית שחיסלה כמעט את המדינה באוסלו, מחיר שמשלמים עליו ביוקר עד היום,חברה עם הגרועים שבאויבים, לא תהיה לה תקומה , להעביר למוזאון השעווה

  26. מפלגה ביזיון, פוסט ציונית שחיסלה כמעט את המדינה באוסלו, מחיר שמשלמים עליו ביוקר עד היום,חברה עם הגרועים שבאויבים, לא תהיה לה תקומה , להעביר למוזאון השעווה

    1. משלמים על השחיתויות של המושחת מבלפור. לולא ההסתה של המודחת מבלפור שהביא לרצח ראש הממשלה רבין היום היינו חיים בשלום ואחרת. אז היה תקווה. היום לא מעניין את ממשלה בראשות המושחת מבלפור רק ההישאדות והכיסא שלו

  27. בדיוק מוחלת ההקצנה שחלה ולא רק מהיום במפלגה שהקימה את המדינה.להזכיר כי קראו להם ליכוד א ליכוד ב.

  28. את מטומטמם סבא שלך מטומטם כל מי שאוהב אותך הוא חולה נפש מטומטם.לכי תוציאי את ליאור הכלב לחרבן לפני שהכנסת תתמלה בחרא יבת …..

  29. אסור להצביע לעבודה כל מנהיגי העבודה מתהפכים בקיברם על מי שמנהיג אותה כיום בושה וכלימה אסור שמפלגת העבודה תעבור את אחוז החסימה

  30. מה התעוררתם? הרי החרדים לא עומדים בצפירה ולא מכירים ביום העצמאות? איפה כל היפיי נפש עכשיו? מה התנפלתם על מירב מכאילי ועל המועמדת? פשוט כואב לכם הלב

  31. יש הרבה שמסרבים להשלים עם המהפך שקורה לנגד עיננו ביחס ליחס לערביי ישראל ואף עם הפלסטינאים. הפטרוניות שבה התייחסו אליהם כבר לא מחזיקה מים. היה ההסכם עם המשותפת מיד לאחר הבחירות האחרונות ועתה יש את הסיפור לעיל. זה גם קשור, אף אם בעקיפין, להסכמי השלום עם העולם הערבי. הללו יגיעו פה להשפעה כלכלית ופטליטית. הרבה פשוט לא מבינים את עומק השינוי כי שקועים בעבר. לעומת זאת הערבים דווקא כן מבינים ואף היטב לאן פני הדברים 

  32. שורשיה של מיכאלי מזרע קסטנר, מי שלא מכיר את כל הסיפור שייקרא וייגנב. היא מגנה על פעילה אנטי ציונית שנטפלת לניצולי שואה אוכלוסייה חסרת ישע, מכל הקבוצות בחרה להעליב דווקא קבוצה חלשה ? ומירב מגבה אותה כהמשך לרקע ממנו באה

  33. די כבר להתנהגות הישראלית המבזה, כאילו שואת היהודים קדושה, ונכבת הפלסטינים בזויה,
    די כבר לאגרסיביות ולחוצפה הישראלית שהכל שייך להם ומותר להם הכל,
    די לגזענות, ודי כבר לכיבוש!!!

  34. אין שמאל שפויים ,הם מחפשים כל דרך לחזור לבמה מפלגת העבודה איבדה עניין ונטייה למרץ יותר מאשר מרכז ,אין לה חיבור עם אף אישיות ראוייה ובעל שם שיוביל מי זאת מירב מיכאלי ???

  35. הגיע הזמן למחוק מהמפה הפוליטית את הפרופלסטינית פמניסטית רדיקאלית עד כדי דחיה

  36. כל ההכפשות על מירב מיכאלי ואיבטיסאם מאהרנה לא יעזרו. שתיהן תותחיות! איבטיסאם מורה לתקשורת וקולנוע מורה אנושית יצירתית מקום של כבוד לה. לעומתם זה שהחך אחרי ארון מתים בצומת רעננה היה על המרםסת וממשיך לשסע אותו למשפט ובו לא לבחור לעולם! " היה צמיג חדש התיישן התקלקל ורואים את כל הטחעים שלו" די להסתה לפילוג לשיסוי. בגרנו . צא מחיינו.

    1. יודעים, יודעים.

      רצח ישראלים זה שלום. הבנו את זה מהסרט הראשון שלך.

  37. קיים בתורה עונש שנקרא "כרת".
    חז"ל אמרו כי כרת היא מיתה ערירית היינו שמת בלא בנים (שבת כ"ה. רש"י ד"ה וכרת).
    עצוב מאוד אם מרב מיכאלי גזרה על עצמה, ולא מסיבה רפואית, את הכרת בכך שבחרה לא להביא ילדים לעולם.
    לעצם העניין, העבודה של היום היא יותר שמאלנית והזויה ממפ"ם של פעם.
    הליכוד של היום, בעמדותיו, הרבה יותר קרב למפלגת העבודה של בן גוריון רק בלי המימד של שחיתות, גזענות והתנשאות שהיה במפלגת העבודה.
    בקשת הסליחה של אהוד ברק מהספרדים "אני מבקש סליחה בשם מפלגת העבודה ומפא"י על כל דורותיה" ומהערבים "אין מקום למפגינים שנהרגים מאש כוחות הביטחון והמשטרה של מדינת ישראל. המדינה שלהם. אני מביע צער והתנצלות בפני המשפחות ובפני החברה הערבית" היא סתם צביעות שמטרתה לקושש קולות ולא שינוי אמיתי.
    מאז, המצב לא השתנה.

  38. מיכאלי היא כלומניקית פמינאצית שלא שווה אפילו יריקה, שיצאה מהביוב. ולשם תחזור בקרוב!

  39. הציבור באמת מטומטם.
    אין חדש תחת השמש.
    מיכאלי אלופה.
    הלוואי שתהיה אישה ראש ממשלת ישראל השניה בישראל.
    וכולכם תדחפו את הדת שלכם חזרה לחור של התחת.
    מאיפה שבאתם.
    אנשים טיפשים של אלוהים.

    1. מה הקשר לדת? היא איפשרה לערבייה אנטיציונית לככב ברשימה שלה ואחר כך כשהצדק נעשה והעיפו אותה, מירב יצאה להגנתה והשוותה אותה לרבין. כמה סימבולי שמירב מגנה על אנטיציונית שלועגת ומתנכלת לאוכלוסיית ניצולי השואה, אותה אוכלוסייה שאבותיה של מירב יכלו להגן במקום לסייע לאייכמן.

  40. מירב בקצב הזה לא תעברי את אחוז החסימה הסקר המחמיא זה פטה מורגנה כדאי לך לחבור לבן גביר זה שילוב מנצח