הצבעתי ׳ימינה׳ כל חיי ואני קורא גם לשאר הבוחרים – צאו למחות

מצביעי ׳ימינה׳ היקרים, אם בנט יחליט לקחת את הקולות שלנו כדי להיכנס לממשלת השיסוי ההזויה, עלינו לצאת ולמחות על הבגידה בנו מול ביתם של חברי המפלגה

״לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שישבו בממשלת שיסוי פריטטית ומשותקת״ | יו״ר ׳ימינה׳ נפתלי בנט (צילום מסך)

גילוי נאות: חוץ מהבחירה הישירה בשנות התשעים, מעולם לא הצבעתי לנתניהו או ל׳ליכוד׳. הצבעתי ׳ב׳ בכל מערכות הבחירות בהן הצבעתי (או ׳טב׳ כשהיה איחוד). גם הפעם הצבעתי ׳ב׳. לא כי זו המפלגה הדתית לאומית, אלא כי זו הייתה לכאורה המפלגה הקרובה ביותר לעמדותיי במספר תחומים.

לצערי, התנהלותו של בנט והמפלגה שבראשה הוא עומד מביאה אותי לקרוא: מצביעי ימינה היקרים, אם בנט יחליט לקחת את הקולות שלנו כדי להיכנס לממשלה ההזויה שנקראת בפי יאיר לפיד ״ממשלת ריפוי״ ועוד כל מיני שמות מגוחכים, עלינו לצאת לרחובה של רעננה ואל מול ביתם של חברי הכנסת של ׳ימינה׳ כדי למחות על הבגידה של בנט ושל המפלגה בבוחריה.

אם ההפגנות שכבר החלו במוצאי שבת פרשת אחרי מות-קדושים לא יעזרו, אז לצערי הרב יתכן שבבחירות סבב חמש, בפעם הראשונה בחיי, אצטרך להכניס פתק ׳מחל׳ למעטפה הכחולה.

יש דרכים ויש דרכים

יומיים לפני הבחירות ישב בנט באולפן ׳ערוץ 20׳ וחתם על מסמך בו התחייב לא לשבת תחת יאיר לפיד, לא להסתמך על תמיכה של ׳רע״מ׳ או ׳המשותפת׳ בממשלה בה ייקח חלק, לא לשתף פעולה עם ׳מרצ׳ ועוד שלל הבטחות שאת כולן, פרט לאחת, הוא יפר אם יחליט להקים קואליציה עם גוש השיסוי, שבאבסורדיות מכנה עצמו ״גוש השינוי״. ההבטחה היחידה שהוא לא יפר היא לא ללכת לסיבוב בחירות חמישי. מעניין כמה זמן הבטחה זו תחזיק מעמד, אם יחתום בנט על הסכם לממשלה פריטטית כמו זו הכושלת של נתניהו וגנץ. בחירות חמישיות יהיו, זו רק שאלה של מתי, ומי יהיה ראש הממשלה בעת התרחשותן.

איני חובב נתניהו, ואני באמת חושב שהגיע הזמן שיפנה את כיסא ראש הממשלה, אבל אין זה מקומנו לקבוע למפלגה הגדולה בישראל מי יעמוד בראשה. יתכן שבנט מתאים בהחלט להיות ראש ממשלה, אבל אם זה רצונו, שיואיל בבקשה להמתין לתורו, אם על ידי הצטרפות ל׳ליכוד׳ וריצה בפריימריז, ואם על ידי הגדלת כוחו הפוליטי בבחירות. ראש מפלגה עם שבעה מנדטים לא יכול להיות ראש ממשלה שיתפקד כמו שמצופה ממנו. הוא יכול להיות מקסימום ברווז צולע.

אולי במקום לדרוש מ׳הליכוד׳ והעומד בראשה להביא את סער לשולחן המו״מ, יציע בנט לסער להצטרף אליו כגוש בממשלה בראשות ׳הליכוד׳? במקרה כזה תהיה קצת יותר לגיטימיות לדרישת ראשות הממשלה ברוטציה, כפי שדרש גנץ עם פחות מעשרים מנדטים וגם קיבל.

יתרה מכך – רוצים שנתניהו יפנה את כיסאו? תעלו כדרישה במו״מ העברת חוק של הגבלת קדנציות/שנים בראשות הממשלה, כך שנתניהו יאלץ לפנות את כיסאו, רק שבמקום להיות מושפל הוא יעשה זאת בגאון ובתום קדנציה ארוכה מאוד ומכובדת. אולי לשם שינוי נלמד משהו חיובי מארצות הברית, בה בשנות החמישים הוכנס התיקון ה-22 לחוקה המגביל את מספר הכהונות של נשיא, בעקבות רצף הניצחונות של רוזוולט.

למה הצבעתי ׳ימינה׳

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שישבו באותה ממשלה עם המשסה הלאומי – אביגדור ליברמן.

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שישבו באותה ממשלה עם סגנו של המשסה הלאומי – יאיר לפיד, ובטח לא בממשלה בראשות לפיד.

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שישבו עם מפלגות שמסרבות לשחק במשחק הדמוקרטי ולהכיר בכך שהמפלגה הגדולה, ובעלת מספר הממליצים הרב ביותר היא זו שצריכה לעמוד בראשות הקואליציה, ועל אחת כמה וכמה כאשר הפער בינה לבין המפלגה השנייה בגודלה הוא 13 מושבים בכנסת.

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שיצטרפו לממשלה שנתמכת על ידי ׳מרצ׳ שבראשה עומד אדם שתומך בחקירת מדינה ישראל וצה״ל בבית הדין הבינלאומי בהאג, בו ישראל כלל לא חברה.

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שיצטרפו לממשלה בה חברה מפלגה שמספר שבע בה הצהירה בעבר שראוי לגרש את מתיישבי זיכרון יעקב חזרה לארצות מוצאם.

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שיתנהג באותה דרך דורסנית ומכוערת בה נוהג בנימין נתניהו כבר שנים כלפי חלק מחברי גוש הימין.

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שישבו בממשלה הנתמכת מבחוץ על ידי אויבים מוצהרים של מדינת היהודים.

לא הצבעתי לבנט ו׳ימינה׳ כדי שישבו בממשלת שיסוי פריטטית ומשותקת כמו הממשלה הנוכחית.

בחרתי בבנט ו׳ימינה׳ כדי שייצגו את העמדות שלי בכנסת ובממשלה, ויצטרפו כפי שהבטיחו לממשלת ימין על מלא.

בחרתי בבנט ו׳ימינה׳ כדי שיוכיחו שבכוחם להוות גשר בין מפלגה שכל עניינה הוא ״רק לא ביבי״ לבין ׳הליכוד׳.

בנט – רוצה להיות ראש ממשלה ביום מן הימים? תוכיח מנהיגות אמיתית ותפסיק לפלרטט עם מפלגות שלפני חמש שנים לא היית אפילו שוקל לשבת עימן בממשלה אחת. אני יודע שביבי עשה זאת כל הזמן בעבר (ליבני, ברק וכו׳), אבל אתה יכול להוכיח מנהיגות ואהבת חינם בכך שלא תנקום במי שעשה לך תרגילים דומים בעבר.

חברי הכנסת של ׳ימינה׳ – גם אם בנט הולך בריצת אמוק אל עבר קואליציית השיסוי, בכוחכם לעצור זאת בצעד קטן ופשוט כמו פרישה של שליש מחברי הסיעה ואי תמיכה בממשלה שכזו. נכון, זה עלול לפרק את המפלגה הזו, אבל לפחות תכבדו את הבטחות הבחירות של ראש המפלגה שלכם, אם הוא לא יעשה זאת בעצמו.

עדיין לא מאוחר לעצור את הרכבת הדוהרת.

נכון שבחירות בסבב חמש אינן בריאות לכלכלה ולחברה, אבל הקמת ממשלה צרה בה חברות כל כך הרבה סיעות קטנות, בה יש לשמאל רוב, ואשר נתמכת על ידי אויבי המדינה היא לא אופציה טובה יותר!


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

29 תגובות למאמר

  1. זו הבעיה כשלא משלשלים מחל בקלפי. גם אישתי שמה בנט והנה התוצאה

  2. האחריות היא שלך בלבד, ואין לך זכות להפגין! מי שמצביעים עבור מפלגות בוטיק, מפלגות ״כרצונך״, שקמות היום ונעלמות מחר, אי יש תבונה בקודקודם, אמורים להבין שבסבירות גבוהה השליכו את קולם לפח האשפה. אנשים בוגרים מצביעים רק למפלגה הגדולה ביותר בצד הפוליטי הקרוב ללבם. נכון, הם ייצאו כשרק חצי-תאוותם בידם, אבל לא ייצאו קרחים מכאן ומכאן. במקום להפגין הפגנות לא מוצדקות וחסרות תוחלת מול בתיהם של פוליטיקאים חסרי-אמינות וחסרי-מצפון כמו בנט ושות', למד את הלקח המתבקש, ולמד את חבריך. כך, אולי, עוד ייצא מזה משהו טוב.

  3. איך אמר לי חברי מצרפת ' איזה פסיכים יזיזו ראש ממשלה כל כך מצליח? כנראה שהתקשורת יכולה לעשות את האנשים לפסיכים. זה לא שהשמאל ניצח. זה התקשורת שנצחה במעילה בתפקידה. במקום לדווח תקשורת, להשפיע את דעתם על הציבור ודי בהצלחה. ישראל במקום הכי טוב בבטחון מקום המדינה בעשר שנים האחרונות היו הכי פחות הרוגים בישראל. הקורונה בישראל במצב בין הטובים בעולם יותר טוב מכל אירופה. הכלכלה במצב הכי טוב בעולם. אז למה לעזאזל מחליפים ראשממשלה שרק תוריד אותנו? ומה אתם חושבים שהתקשורת תודה בטעות? עיינו באוסלו אם משהו הודה בטעות. בקיצר אנחנו מדינה של פסיכים.

  4. איך אמר לי חברי מצרפת ' איזה פסיכים יזיזו ראש ממשלה כל כך מצליח? כנראה שהתקשורת יכולה לעשות את האנשים לפסיכים. זה לא שהשמאל ניצח. זה התקשורת שנצחה במעילה בתפקידה. במקום לדווח תקשורת, להשפיע את דעתם על הציבור ודי בהצלחה. ישראל במקום הכי טוב בבטחון מקום המדינה בעשר שנים האחרונות היו הכי פחות הרוגים בישראל. הקורונה בישראל במצב בין הטובים בעולם יותר טוב מכל אירופה. הכלכלה במצב הכי טוב בעולם. אז למה לעזאזל מחליפים ראשממשלה שרק תוריד אותנו? ומה אתם חושבים שהתקשורת תודה בטעות? עיינו באוסלו אם משהו הודה בטעות. בקיצר אנחנו מדינה של פסיכים.

  5. איך אמר לי חברי מצרפת ' איזה פסיכים יזיזו ראש ממשלה כל כך מצליח? כנראה שהתקשורת יכולה לעשות את האנשים לפסיכים. זה לא שהשמאל ניצח. זה התקשורת שנצחה במעילה בתפקידה. במקום לדווח תקשורת, להשפיע את דעתם על הציבור ודי בהצלחה. ישראל במקום הכי טוב בבטחון מקום המדינה בעשר שנים האחרונות היו הכי פחות הרוגים בישראל. הקורונה בישראל במצב בין הטובים בעולם יותר טוב מכל אירופה. הכלכלה במצב הכי טוב בעולם. אז למה לעזאזל מחליפים ראשממשלה שרק תוריד אותנו? ומה אתם חושבים שהתקשורת תודה בטעות? עיינו באוסלו אם משהו הודה בטעות. בקיצר אנחנו מדינה של פסיכים.

  6. כשיבינו שצריך להפגין מול האויב העיקרי של הימין שזה ערוץ 2 וידיעות אחרונות. מימלא הכל יפתר כל הבעיות מתחילות מהם. בית משפט ותרבות ועוד ועוד. שםצ זה קן הצרעות השאר זה ממלא יעבור

  7. מצביעים יקרים לפי תוצאות הבחירות לא נהרתם בהמוניכם עם האידיאולוגיה ההזויה שלכם להצביע לבנט אי לכך טוב עושה בנט וממלכתי להציל את המדינה הזאת מהמשיחיות שלכם ומאובדן הדרך כי אם ימין זה רק אלוהי הכסף אז אתם בצד הנכון אבל אם ימין זה חיסול החמאס או השמדת אירן או כלכלה משגשגת(ולא רק למתנחלים) ולמשל חינוך או מלחמת חורמה בפדופילים ומציצים ומטרידים מינית אז אתם גם לא בצד הנכון ודי לזבל לנו את המוח עם ארץ ישראל כי פעם אחרונה שראיתי את דרעי/בן גביר/ סמוטריץ'/ גפני/ אייכלר/ליצמן וכ"ו יוצאים לאיזה מילואים שלא לדבר לסבב לחימה היה רק בזירת קרב וועדת הכספים אז חלאס זה לא אוכל יותר ואתם נמצאים ומכשירים את גדול המושחתים שידעה הארץ הזאת, את גדול מחריבי עם ישראל לדורותיו וזהו
    ימין אתם לא!!@!!!!!!!!!!!!!!!

    1. ואלה רויטל, הבנתי את הראש שלך:
      נתניהו וסמוטריץ' הם לא ימין, אבל ניצן הורביץ, מירב מיכאלי ויאיר לפיד הם כן. אה, גם מנסור עבאס כמובן.
      הם ישרתו במילואים, ישמידו את החמאס ואפילו ינצחו את הפדופילים.
      עם הגיון כזה את יכולה לעלות על מסלול ישיר לדוקטורט בחוג ללוגיקה של אוניברסיטת פרוגרס שמאל.

    2. בגלל ה"מושחת" הזה מצבך טוב.
      אם אין לך מה משהו טוב לעשות,
      תפעילי מדיח במקום לבלבל ת'מוח.

    3. מה עושה סמוטריץ׳ ברשימת הלא מתגייסים?
      הוא בהחלט שירת וגם בקרב מצביעיו יש אחוז עצום של מתגייסים כצפוי מהמגזר הדתי לאומי.
      ולגבי בן-גביר, הוא דווקא בא לצו ראשון אבל הקב״נים נוטים לפטור בעלי דעות פוליטיות כאלו משירות.

  8. ראש מפלגה שזכתה ב-6.21% סה"כ, לא יכול להיות ראש ממשלה.

    ואם גחמותיו של ראש מפלגה זו, גורמות לו להעדיף את האגו שלו על הבטחות הבחירות שלו – יש לכך תרופה פשוטה מאוד במשטר דמוקרטי: החל מבחירות הבאות, יצטרך נפתלי לחזור למכור עבודה של אחרים, לחברות טכנולוגיה בינלאומיות.

  9. עוד לא קם בישראל כולל בן גוריון, ראש ממשלה, מנהיג ענק כנתניהו. כל מי שמבקש ממנו שיזוז, עיניו לא בראשו. אנחנו על נתניהו לא נוותר, עבורנו הוא המדינה. בנט, סער, ליברמן הנם חבורת נוכלים שלא תרמו מאומה למדינה, מלבד כאוס ענק ובגידה בבוחריהם. חבל שהנכם מתעוררים רק עכשיו.

    1. הקינאה בביבי היקר והענק מוציאה אותם מדעתם וכידוע קינאה גם מוציאה מהעולם! הגיב:

      אם מזימתם לביצוע סופי של ההפיכה השפלה תצא לפועל יש הרגשה שמיליונים ייצאו לרחובות ואיש לא יוכל עוד לכבות את להבת המחאה והסלידה מהשמאל, הימין המלקק ובג"צ על כל שלוחותיו וזרועות התמנון הרעילות שלו.

      משהו כזה אסור שיקרה כי סופו מי ישורנו.

      לכל דבר יש גבול.

      ישראל הפכה למדינה מהסוג שהתקיים בימי הביניים עם משטר פיאודלי כהגדרת רן ברץ. בג"צ וזרועות השמאל הם "האצילים" בעיני עצמם (האמת בסך הכל כולל אהרון ברק המבחיל והמבהיל – בלגולס – בעלי עגלות – עגלונים פולנים). אנחנו הפכנו להיות האריסים השקופים שלהם. מכספנו הם סידרו לעצמם פנסיות אדירות ללא שום סיבה והצדקה למעט חוצפה חסרת גבולות.

      נדרשת פה מהפיכה צרפתית כהילכתה!!!

      יש להחזיר את השלטון לעם וכנ"ל את המדינה. ויש למגר את כוחות הרשע וההפיכה ותפירת התיקים עליהם מדבר מנדלבליט האחוז בגרונו. צבוע.

      גועל של מצב.

      צריך לשנות הכל לפני שהמדינה תוצף בגויים מכל הסוגים בשל פסקי בג"צ המייצרים מצב זה ומונעים סילוק מסתננים ופולשים למיניהם.

  10. בקיצור, עוד פעם "אידיוט שימושי" שהתפכח לפני הילולת שכרותו הבאה... הגיב:

    לכאלה, אין פתרון.

  11. 'את חטאי אני מזכיר היום'…ב-2013, בפעם היחידה מעולם ולעולם, הצבעתי בעד 'משהו חדש מתחיל' – בעד בניטו נפתוליני והשקדייה שלו שהיתה אז בסוף אביב פריחתה והכריזה ברבים שהיא אף פעם לא תהיה במפלגה שלא עורכת פריימריז. מישהו זוכר?
    אבל אז הכריז בניטו ש'99.9% מערביי ישראל נאמנים למדינה', וראיתי שמדובר בקוקו הזוי גם ללא חומרי הזייה מוכחים. אח"כ באה 'ברית האחים' עם השקרן והנוכל הסמאלני יאיר לפיד, ויותר מאוחר התרגיל המסריח שהוא עשה לבית היהודי לקראת בחירות 2019 א', שכתוצאה ממנו הוא ושקדייתו הנובלת בינתיים עפו מהכנסת תוך כדי גרימת נזק אדיר לימין ושריפת מאות אלפי קולות של הימין (יחד עם פייגלין ואורלי לוי), מה שגרם למשבר המתמשך הנוכחי. בשנים האחרונות הזהרתי את מי שיכולתי מפני הצמד הזה, 'בוני וקלייד' של הפוליטיקה הישראלית, ששודדים את קולות מצביעי הימין ומעבירים אותם לסמאל תמורת אתנן שמן של ג'ובים להם ומקורביהם. אבל האמת, גם אני הופתעתי מעומק השיפלות והבגידה בבוחרים שהחבורה הזאת של בניטו ושות' מפגינים ללא בושה לעיני כל בימים טרופים אלה.

    1. כי אחד כזה הקפריזה והאינטרס הם דתו ואלוהיו, והוא אפילו אינו מודע לזה שהם הם המניעים אותו, כי דתו ואלוהיו הם "רטרואקטיביים-הסבריים" לסיטואציות בהם הוא חש כפוי לפעולה מסויימת ואחרי פעולתו הקפריזית-אינטרסית-יצרית הכפויה הוא מסביר לעצמו שזה היה "אינטואיציה-קול אלוהי" שכיוון אותו "ערכית"…

      "רביצקי : …אבל האומנם ערכים חייבים להיות בלעדיים, יחידים ? כל ערך חייב להיות הערך העליון והבלעדי? האם לא ייתכן שאני אומר, האדם הוא עבורי ערך, אבל הוא איננו ערך עליון ? כשהוא יבוא בהתנגשות עם ערך עליון יותר…

      ליבוביץ : באשר לדבר הראשון, דומני שאתה בעצמך הצגת את מה שאני אומר, שערך יכול לבוא לידי קונפליקט עם ערך אחר ואז מתברר מהו הערך. הערך זה אותו דבר אשר דברים אחרים נדחים מפניו והוא איננו נידחה מפני דבר אחר. מאחר וכל ערך יכול לבוא לידי קונפליקט עם ערך אחר – ואתה בעצמך הדגמת את הדבר הזה – אז ברור שבכל מקרה ומקרה כזה האדם מכריע [!] מהו בשבילו הערך.

      רביצקי : לא הצלחתי להבין מדוע אתה מכחיש את עצם האפשרות של תפיסה, שאני מנסה להציג אותה עכשיו, שיש ריבוי ערכים. …

      ליבוביץ : אני מציג בפניך סיטואציה שהנה האדם צריך להחליט בין שני דברים שיקרים לו מאוד ואז האחד נדחה מפני השני וזה מוכיח שבשביל האדם הזה השני הוא הערך, בזה נגמר הדיון !

      ליבוביץ: …הרי זה כל העניין : … – הלא השאלה היא כיצד אדם עומד בניסיון, לא כיצד הוא משתעשע בהרבה דברים יפים שכולם יקרים לו ובעיניו הוא רואה בהם ערכים. אבל השאלה היא מה יהיה בשעת הניסיון."

      http://www.leibowitz.co.il/ebook.asp?id=21

  12. בנט הוא אדם נאלח, שקד היא צבועה וצווחנית חסרת תועלת, כהנא הוא מתלהם עלוב ובסך הכל מפלגה של נוכלים רודפי כיסא הגיב:

    עכשיו מתחיל להתבהר לי מדוע ביבי חש סלידה עמוקה מבנט ושקד.

    זה מוכיח שנתניהו תמיד קולע בול אינטואיטיבית.

    הוא נגעל מראובן ריבלין ורק סער האפס מינה את ריבלין בהתעקשותו לבחור בו.

    והוא סולד מבנט ושקד ועכשיו גם המוני מצעיהים שרומו בגדול.

    בעע

    כשאני רואה את הפרצוף של בנט בטלביזיה – ממש רואים שהפרצוף שלו לא הרמוני, וממש לא נעים למתבונן – כי הבפנים נראה על הבחוץ.

    ושקד הצבועה הנואמת לנו על העם והמדינה ועל מערכת המשפח הרקובה – תומכת ברקבון מסתבר.

    1. "זה מוכיח שנתניהו תמיד קולע בול אינטואיטיבית."
      נכון, עובדה : הוא התעקש למנות את שי ניצן, את מנדלבליט, את…

    2. שי ניצן, מנדלבליט וכל הכנופיה הזו ממונה תמיד על ידי בג"צ באמצעות הנחתה. ביבי לא יכול לבחור כלום! הגיב:

      תפסיק לרמות ולהטעות.

      בג"צ הערמומי ייצר פה שיטת שילטון דיקטטורי.

      הממשלה לא בוחרת כלום ושום דבר.

      הכל מונחת על ידי הדיקטטורה של בג"צ ופקידיה במדינת העומק הרקובה.

    3. ל'צא מזה':
      מזכיר לך שנתניהו לא היה קשור למינוי של מנדלבליט. בעוד שקד אחראית למינוי 2 מתוך 5 חברי הועדה שמינתה אותו(היא מינתה את אמי פלמור, שהיתה מאלה שקידמו את ניצן ונתנה לה את הסמכות למנות חבר נוסף) ואף אישרה את המינוי למרות שהיא עצמה הודתה שהמינוי מסריח.
      וגם במינוי של ניצן היתה ועדה שנתניהו לא היה חבר בה(אך מינה חבר אחד מתוך 5).

    4. "התעקש למנות את שי ניצן, את מנדלבליט"?

      את פרקליט המדינה ממנה הממשלה לאחר קבלת המלצותיה של ועדת איתור. ב-2013 הגישה ועדת האיתור לממשלה רשימת מומלצים ובה מועמד יחיד: שי ניצן. את המינוי הגישה לממשלה שרת המשפטים ציפי לבני. עוזי לנדאו דרש לחקור את מעורבותה של לבני בהפעלת לחץ והשפעה על עבודתה של ועדת האיתור.
      בבחירת היועץ המשפטי לממשלה היתה זו שרת המשפטים איילת שקד שוויתרה על התנאי של בחירה מתוך שלושת המועמדים שצריכה להציג ועדת האיתור לבחירת היועץ המשפטי, והיא שאיפשרה למנדלבליט להיבחר כמועמד יחיד, בניגוד להוראות החוק. השקדייה טרחה אז להדגיש כי פרשת הרפז לא צריכה להפריע למינויו של מנדלבליט (היא גם מקורבת לגיס שלו).
      וכך, כדי להערים על הממשלה, הפך השמאל את ועדות האיתור לוועדות מינויים המונעות מן הממשלה בחירה בין כמה מועמדים, בעזרת שרת משפטים שהיתה סוס טרויאני.

      מזל שהתקשורת מטנפת כל היום על נתניהו ומפרגנת כל היום לשקד. ככה אנחנו לומדים ש"שרת המשפטים איילת שקד, שהצמיחה ציפורניים פוליטיות כמעט בן לילה, עשתה לביבי בית ספר בוועדת האיתור. מנדלבליט היה המועמד שלה והיא הלכה עליו בכל הכוח והצליחה לתמרן את המצב לכך שוועדת האיתור תגיש רק שם אחד ויחיד לתפקיד היועמ"ש (במקום שלושה שמות, כפי שנדרשה). "

      https://www.maariv.co.il/journalists/Article-548686

  13. אפשר כבר להפסיק לחזור על המושג השקרי ״בחירות חמישיות״?!?!
    הרי אחרי הבחירות הקודמות סגרו קואליציה ששרדה מעל שנה וחצי וזה בדרך כלל מאפס את הספירה. אם אתם סופרים את הבחירות הנוכחיות כהמשך לקודמות אז לפחות תהיו עקביים ותספרו מאז קום המדינה.

    1. מדויק!

      אסור לחזור על המנטרות, שרוצחי הישראלים תמורת פרסים מאוסלו, מנסים לשתול.

  14. "חוק הגבלת כהונה"?? סלח לי, מצביע ימינה, אתה ממש לא ימין אם רק חושב להעלות את זה כאפשרות להזיז את נתניהו מהתפקיד!!!!!

  15. לצערנו המון יהודים תמימים נפלו בפח. ימינה זה בעצם סמוללינה.

  16. אם אתה כבר לומד מארה״ב אז לפחות תלמד נכון.
    הרפובליקאים קידמו חוק להגבלת כהונה כמהלך נואש להתמוד מול נשיא כושל הנהנה מתקשורת מוטה ומגויסת פי כמה מהסיוטים של טראמפ(ידעת שמשפחת רוזוולט עשתה את הונה מסחר בסמים? שרוזוולט הורה לתקשורת להסתיר את היותו נכה? שהנחו דיל היה אחד האסונות הקשים בהיסטוריה של הכלכלה האמריקאית? שרוזוולט ניסה למנוע מארה״ב להתערב באיום שהיטלר ייצג למרות שהאמריקאים היו מודעים היטב?).
    קידום חוק כזה מול נתניהו לעומת זאת נעשה רק מיאוש מהאפשרות לנצח דמוקרטית בגלל שהוא פשוט מוצלח מדי. אבל האם הורדת מנהיג מוצלח נשמעת לך רעיון מועיל?

  17. לבנט לא ראוי להיות ראש ממשלה מסיבה פשוטה: הו לא קיבל תמיכה של אזרחי ישראל ולכן רוטציה לא באה בחשבון!
    לך אל "העורבים" ושם תקבל ראשות ממשלת שמאל,ימין,מרכז,ערבים.

  18. מחילה מכבודו של הכותב, אתה מגחיך עצמך.
    הכתובת הייתה על הקיר ונאמרה בריש גלי מעל כל במה אפשרית.
    אתה מצביע דרך בעייתית ולאח מכן מבכה על כך?