המפלגה הדמוקרטית בארה"ב הפכה למועדון המעריצים של חמאס

חברות הקונגרס עומאר, טלאיב ואוקסיו-קורטז מפיצות עלילות דם ושקרים נגד ישראל, ואף בכיר במפלגה לא מעז להשמיע קול שונה

חבורת צווחניות חסרות הבנה בסיסית (צילום: Staff of Rep. Ilhan Omar)

חברת הקונגרס הדמוקרטית אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, מי שבדרך כלל משמיעה רעיונות כלכליים וחברתיים חצי-אפויים, כעת מספקת פרשנות קבועה של הסכסוך הישראלי –פלסטיני ל-12 מיליון העוקבים בחשבון הטוויטר שלה. הנה דוגמה:

 

 

כרגיל, אוקסיו-קורטז טועה ומטעה גם הפעם. ראשית כל, אין שום "פינוי בכוח של פלסטינים". מדובר בשש משפחות משכונת שייח' ג'ראח הנמצאות בהליך משפטי סביב נכסים שהוחרמו מיהודים בידי הצבא הירדני לאחר שנת 1948. זהו מקרה מורכב הנוגע לאזרחים פרטיים ומתנהל במערכת המשפט העצמאית של ישראל במשך כחמישה עשורים ותחת אינספור ממשלות מהימין ומשמאל. לחברת הקונגרס עצמה הבנה מועטה מאוד במשפט, בסוגיית הרכוש הפרטי או בהיסטוריה בכלל, אך ברור שמקרים כאלה הם רק תירוץ עבור ההנהגה הפלסטינית המתוסכלת מירידת מעמדה במזרח התיכון ומכישלונותיה המתמשכים ליצור עוד כאוס ולהסיט את האשמה מעצמה.

 

שנית, מסגד אל-אקצא לא "הותקף". משטרת ישראל השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות מול מתפרעים ערבים מוסתים שניסו לפגוע ביהודים – אותה שיטה מכוערת בה משתמשים המנהיגים הפלסטינים במשך כמעט מאה שנים כדי לעורר מהומות ועימותים. כל אדם בעל הבנה מינימלית של המצב יודע שלממשלת ישראל אין כל עניין בשליטה במסגד המנוהל בידי רשויות הדת המוסלמיות. למעשה, מי שסובל מהאפליה הרבה ביותר בהר הבית ובעיר הבירה בכלל הם היהודים שלרוב מנועים מלהיכנס לאתר או לחגוג למשל את יום ירושלים.

 

חברות קונגרס דמוקרטיות אחרות כמו אילהאן עומאר או רשידה טלאיב מפיצות בגלוי עלילות דם נגד יהודים ונגד ישראל. אדם אשר היה מקשיב אך ורק להצהרות הלוחמניות של השתיים היה עשוי לחשוב שחיילי צה"ל מחסלים מדי יום ילדים פלסטינים בתור תחביב. מדובר בשתי שונאות ישראל מובהקות, ואין שום סיבה להעמיד פנים אחרת. הנה עוד דוגמה לכך:

 

מסתבר כי הבעיה האמיתית של חברת הקונגרס עומאר היא שהישראלים פשוט לא מתים במספרים גדולים מספיק, כאילו שישנה הקבלה מוסרית כלשהי בין ארגון טרור רצחני וקיצוני שמנסה לפגוע באזרחים לבין מדינה המנסה להגן עליהם. כמובן שאנחנו גם לא יודעים כמה אזרחים פלסטינים נהרגו מכיוון שחמאס תמיד משקר ומכיוון שחלק נכבד מן הרקטות שהוא משגר לעבר ישראל נוחתות למעשה בשטח עזה. אך אנחנו כן יודעים שלא רק שלראשי חמאס לא אכפת במיוחד מהרג אנשיהם, למעשה הם רוצים במוות הזה כי הוא משמש בידם (ובידי עוזריהם במערב) כחלק מקמפיין ההסברה המעוות נגד ישראל.

 

בפועל, ישראל היא זו שמפגינה איפוק כמעט בלתי-נתפס מול מצב של ירי מתמשך לשטחה. התגובה הישראלית היא לרוב טקטית ומתמקדת בנטרול איומים תוך הקפדה רבה על הימנעות מפגיעה בבלתי-מעורבים. אם ישראל אכן הייתה רוצה לראות סבל בעזה, היא הייתה יכולה למשל להפסיק את אספקת החשמל או המים לרצועה. אם ישראל אכן הייתה מגיבה למתקפות הטרור נגדה בכוח לא-מידתי, עזה הייתה יכולה להיות היום עיירת קיט ישראלית משגשגת.

 

אפשר ומותר לבקר את ישראל, כמו שאפשר ומותר לבקר מדינות אחרות כגרמניה או ברזיל. ישראל אינה דמוקרטיה מושלמת. אך אלו המבקשים להתכחש לזכות היהודים לבית לאומי במולדתם או לפגוע בזכותם להגן על עצמם, מפיצים הלכה למעשה את הזן הגרוע ביותר של אנטישמיות. רשידה טלאיב למשל רוצה בדיוק את מה שחמאס רוצה: מדינה ערבית בין הנהר לים.

 

 

כאשר טלאיב משתמשת במושג ה"נכבה" היא לא מתכוונת לקווי הפסקת האש של 1967, אלא להקמת מדינת ישראל בשנת 1948. היא מאמינה שישראל צריכה להימחק מהמפה ובמקומה יש להקים את "פלסטין". בעבר, הפגנות שנאה קיצוניות כאלה היו זוכות לגינוי מקיר לקיר במפלגה הדמוקרטית. כיום המצב הוא שחלקים בשמאל האמריקני הפכו למועדון המעריצים של חמאס, ואף דמות בכירה במפלגה לא מעיזה להתנגד או להביע על כך ביקורת.

 

הטור של דיויד הרסני פורסם לראשונה באתר 'נשיונל רוויו'.

 


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 תגובות למאמר

  1. המאמרים הללו שמנסים לפרוט לפרטים את הטענות השקריות של השמאל הם חשובים אבל מלאים. הבעיה של היהודים הייתה ונשארה צדקנות יתר. אחרי מלחמת העולם השניה צידי הנאצים לא היו צריכים להביא את הנאצים למשפט אלא לסגור את החשבון בדרך שבה אנשים שמבינים רק כוח יקבלו את המסר הנכון. מדינת ישראל קמה על מנת להגן על יהודים ואין דרך נקיה לעשות את זה.
    ממשל ביידן חיסל 6 ילדים במודעות מלאה ושיקר לתקשורת בזמן פינוי אפגניסטן לצרכי תעמולה בלבד, כדי שהם יוכלו לעשות שרירים בזמן אמת ולא להיראות מובסים לחלוטין. שישה ילדים נרצחו בדם קר כדי להשתיק את הביקורת על הממשל שארבעת האנטישמיות הללו הן חלק ממנו. אסור להתייחס למילה שיוצאת מהפה של השקרניות הצבועות הללו. במיוחד המכוערת עם הסמרטוט על הראש שהתחתנה עם אח שלה כדי להכניס אותו לארה״ב.

  2. אף אחד ממפלגתן לא מבקר אותן (ולא רק אותן), בגלל התמיכה בהן – בידי פייסבוק, טוויטר ויוטוב.

    כמו התמיכה של דיקטטורי המיקרופון אצינו ברוצחי הישראלים עבור פרסים מאוסלו, זו לא תמיכה מוצהרת רשמית, כמובן. לא תראו את בן כספית מפגין עם שלט "אני בעד רצח ישראלים", בדיוק כמו שלא תראו את צוקרברג מפגין עם שלט "אני בעד רצח לבנים" – אך הסיבה היחידה לחוסר ביקורת רבעיית מחבלות ביחיסים בין בני אדם (הן מחלקות לפי צבע עור, האיבר בין הרגליים ומי יודע מה עוד) – היא חוסר הרצון להסתבך לא איתן ישירות, אלא עם אסיפת מעריציהן במשרדי שלושת משתיקות חופש הביטוי – פייסבוק, טוויטר ויוטוב.

    פוליטיקאי שרוצה ערוץ זמין, חינמי ובעיקר – משתווה בתפוצתו למה שיש למתחריו – לא רוצה שהסרטונים ו/או השידורים שלו ביוטוב ו/או בפייסבוק, יעלמו מפני שהם "נוגדים אל כללי הקהילה".

    לפיכך, הדרך היחידה להלחם בכת הפרוגרסיבים – היא להפסיק לממן את פייסבוק, טוויטר ויוטוב. כל חברה שמפסרמת בהם – לא נכנסת אליי הביתה. מפרסמים יקרים – רוצו אוצו לפרסם (למשל) ביוטוב. בוחרים לממן פאשיסטים המשתיקים חופש ביטוי, כמו הנאצים בתמונה הנודעת של שריפת הספרים? תישארו עם כל הסחורה על המדפים.

    רשימה פשוטה בסלולארי, זה כל מה שצריך.

  3. "המפלגה הדמוקרטית בארה"ב הפכה" בבסיס לתנועה מיזאנטרופית אנטי-אנושית וכפועל יוצא מכך, לתנועה אנטי לבנה, שכן במדינות בעלות רוב לבן בני אנוש נהנים מרמת חיים גבוהה ביותר מעולם, בריאות טובה ביותר, ביטחון, חופש וגם שיוויון יחסי – וזה לבני כל הגזעים (אחרת למה האנשים הלא לבנים מסכנים את חייהם להגיע לחוף-מבטחים של אירופה הלבנה או דרום-ארה"ב?).

    כלומר, השנאה לתרבות האדם הלבן מביאה לשנאה לארה"ב וישראל שנתפסת כאומה לבנה שנשלה את האדם החום מארצו וממשיכה לדכא אותו.

    ישנו מיעוט בלתי-מבוטל, אולי אפילו רוב קטן בין היהודים בארה"ב וגם בישראל שהתרגש עד דמעות כשהדמוקראטים ניצחו ב 2020. אני מקווה שהם אכן יקבלו את מה שהם מצביעים עבורו (ולא ילדיהם ונכדיהם) – תנו לתרנגולי ההודו את חג המולד, עבור הם מצביעים בעקביות מזה עשורים!

    1. אם הם אכן יקבלו את מה שהם מצביעים לו, לא בטוח שלילדיהם ונכדיהם יהיה מה לקבל. וגם לנו זה לא יהיה טוב.

  4. מכוערות, לא פחות מהיהודונים במפלגה הקומוניסטית, שבכוונת הטעייה מכנים אותה 'דמוקרטית'.
    את הקופה שעומדת מול המקרופון 'יבאו' מאפריקה, כאשר הייתה קטנה, במטרה להכשיר אותה כ'מטען צד' עבור המפלגה.

  5. לאשר פט
    הבלים של גזען (גזע זה הבניה תרבותית) לבן. ישראל אינה מדינה לבנה או אירופאית ישראל היא מדינתו של עם ישראל ההיסטורי שאבותינו הם אברהם יצחק ויעקב שעליו אנחנו נקראים לארץ שהובטחה לנו בידי ה . ברור שראשיתה טאליב תתנגד למתן כסף לישראל וברור שטורבינות קורטז תתנגד אז מה גם במפלגה הרפובליקנים היו שונאי ישראל בעבר

    1. לא אמרתי שישראל היא "אומה לבנה" אלא שכך היא "נתפסת" על ידי השמאל. והשמאל הפך מתנועה קומוניסטית לתנועה אנטי אנושית.
      קרא בעיון את מה שהקלדתי.

    1. כששר החוץ המשמש גם כראש ממשלה חילופי והוא האיש החזק בממשלה עובד קשה על חיזוק התלות באמריקה וחיסול קשרים רבים אחרים שיכלו לתת לנו כח בלתי-תלוי בזירה הבינלאומית?
      כשחצי קואליציה מגדירים שחשוב להם יותר ישראל ׳מוסרית׳ מאשר ישראל חזקה?!
      אפשר לסמוך על הממשלה הנוכחית שלא תעיז להסתכן בריב עם המפלגה השולטת בארה״ב ואף תלקק לה את התחת גם אם הרביעייה הזו ימונו ליועצות הנשיא לענייני המזה״ת.

  6. ההצבעה אתמול בעד הסיוע לישראל (420:9) הפריכה את המאמר הזה, והוכיחה איזה מיעוט קטנטן ורעשני הם אותם "פרוגרסיביים", אפילו בתוך המפלגה הדמוקרטית. צייצני טוויטר ותו לא.

    1. אם זה היה הדבר היחיד שהן עשו – כן. היות ועוד הרבה פעמים המפלגה הדמוקרטית אכן הושפעה בידיהן, אבל "שכחת" לספור את זה – ההפרכה היחידה, היא של תגובתך.

    2. זה בגלל שהסיוע לישראל לא באמת תומך בישראל.
      הכסף הזה ניתן לשימוש לפי הסכם אך ורק לצורך קניית אמל״ח מארה״ב מה שמסייע לתעשיה האמריקאית ובאותו הזמן כובל את ידי ישראל ביצירת מצג שווא(שישראלים רבים נופלים בו כולל בכירים) של תלות.
      זה ממש לא מעיד על אהבת ישראל. רק על פחות בורות מהמצופה מהמפלגה הזו.

  7. המפלגה הדמונקרטית תמיד הייתה אנטישמית, הדמוקרטים ייסדו את ה kkk ואימצו את תורת הגזע לפני שהנאצים עלו לשלטון

  8. המפלגה הדמוקרטית לא הפכה לאנטישמית רק 8 מהדמוקרטים ו אחד מהרפובלקנים התנגדו אבל חלק מהתגובות חשפו משהו אחר

    1. אז למה מר חושף, הם הצביעו נגד, לפני הרעש התקשורתי?