עוד אנטי-ישראלית בבית הלבן

לדוברת ממשל ביידן החדשה היסטוריה של פעילות קיצונית ואמירות קונספרטיביות נגד ישראל ותומכיה בארה"ב

קארין ז'אן-פייר | הבית הלבן

אינני יודע הרבה אודות הדוברת החדשה של הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, אבל אם המאמר המביך פרי עטה שהתפרסם ב'ניוזוויק' ב-2019 ודחק בדמוקרטים להחרים את ועידת איפא"ק (הלובי הישראלי בוושינגטון) הוא סימן לתחום המומחיות שלה, הרי שהיא בחירה מושלמת לתפקיד.

למרות שז'אן-פייר אינה מודה בגלוי כי לדעתה אין לישראל זכות קיום, האופן בו היא ממחזרת את מסרי תנועת ה-BDS אומר זאת גם ללא הודאה מפורשת. אותו טור מלוקק, אשר נכתב כאשר הייתה חלק מארגון השמאל MoveOn, עמוס בפנינים טאוטולוגיות כמו:

אתה לא יכול לקרוא לעצמך פרוגרסיבי בזמן שאתה ממשיך להזדהות עם ארגון כמו איפא"ק שלרוב היה האנטיתזה למשמעות הפרוגרסיביות"

בנוסף טוענת ז'אן-פייר כי הלובי הישראלי אינו עומד במבחן "הערכים הפרוגרסיביים" כאשר הוא מזמין לאירועיו את ראש הממשלה של ישראל – המדינה היחידה במזרח התיכון בה הצבעות של ערבים בבחירות באמת נחשבות. הדוברת לעתיד מציינת כי בנימין נתניהו הואשם ב"פשעי מלחמה" בידי מועצת זכויות האדם של האו"ם, מועצה שהובלה אז, ומובלת גם כיום, בידי הרודנים הגדולים בעולם.

אך יש עוד:

לרוע המזל, המדיניות של איפא"ק ובחירת הדוברים בכנס אינן הבעיות היחידות של הארגון. הרטוריקה הגזענית והאסלאמופובית שהוא מקדם מטרידה לא פחות. הארגון נודע בקידום רטוריקה אנטי-מוסלמית ואנטי-ערבית, והפצת קולות וגישות אסלאמופוביות"

אל מול תאוריית הקונספירציה (זו ואחרות) אותה הציגה, ז'אן-פייר אינה מספקת בדל ציטוט או הוכחה אחרת לטענה לפיה איפא"ק מקדם "רטוריקה אנטי-מוסלמית ואנטי-ערבית", שלא לדבר על "גזענית". היא לא יכולה למצוא הוכחות כאלו כי הן פשוט לא קיימות. למעשה, איפא"ק הוא אחד הארגונים המתונים הפועלים בוושינגטון, ואנשיו עובדים קשה כדי להרגיע מתיחות מפלגתית ולקדם טיעונים בסיסיים וא-פוליטיים למען ישראל.

בטרם פרוגרסיבים אנטי-יהודים השתלטו למעשה על המפלגה הדמוקרטית, רוב מוחלט של נבחרי המפלגה הופיעו באירועים של איפא"ק, כולל ברק אובמה, אולי הנשיא הכי פחות ידידותי לישראל בדברי ימי ארה"ב. באיפא"ק כל כך רגישים לכל מחלוקת מפלגתית בנושא, עד שהם תמכו בביקור בישראל של חברות הקונגרס האנטישמיות אילהן עומאר ורשידה טלאיב.

מדוע אם כן ממשל ביידן יבחר לקדם אדם כמו קארין ז'אן-פייר, הרומזת על כך שעצם ההתנגדות להסכם גרעין עם איראן – "ניסיון היסטורי ליצור ולקיים שלום", לדבריה – הוא אסלאמופובי? האם זה תקף גם על בכירי המפלגה הדמוקרטית המתנגדים להסכם המופקר? האם היא יודעת שרוב הפוליטיקאים בישראל, מימין ומשמאל, מתנגדים גם הם להסכם הגרעין, שרק יחזק ויעשיר את מדינת הטרור האיראנית ואת שליחיה הרבים באזור?


הטור התפרסם לראשונה באתר 'נשיונל רוויו'.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות למאמר

  1. הגיע הזמן שמדינת ישראל תראה עמוד שידרה! ושהיא מדינה עצמאית!

  2. רוב הפוליטיקאים משמאל ומימין מתנגדים להסכם עם איראן אבל רובם גם תומכים ביחסים עם השותפה של איראן המכונה ״המפלגה הדמוקרטית״. אם הם מוכנים להכיל ולהזמין את הקוורטט, מה זה בשבילם חמינאי?

  3. מה בין זהות לשרידות.
    ערביי ישראל ומדינת ישראל כמשל לעולם שלישי בעולם של קוונטים, סייבר ושבבים.

    סקרים מספרים על ערביי ישראל, שמצד אחד הם לא מכירים במדינה יהודית, ובעת חירום או שישבו על הגדר לראות להיכן הדברים מתגלגלים ו25%, העידו שיסיעו לאויב בכול דרך – מצד שני, הם שואפים להשתלב בחברה הישראלית ורואים בישראל את מדינתם, שלא תוחלף בשום מדינה מוסלמית אחרת.
    יש יהודים שמציינים זאת לחיוב ורואים בכך הוכחה שערביי ישראל, מעבר למנהיגות הפוליטית ולרטוריקה, רואים את עצמם חלק מהמדינה, נאמנים לאזרחותם.
    לכאורה סתירה.
    יש יהודים שאוחזים בנתון הראשון ורואים בערביי ישראל סכנה קיומית למדינה היהודית ויש יהודים שרואים את רצון הערבים בחיים במדינה ורצונם להשתלב, הוכחה לדו קיום בריא.
    את אי ההכרה במדינה היהודית ובאלימות כלפיה משייכים, לתסכול שמקורו בהזנחה והדרה רבת שנים.
    אותו ציבור, מביבי ועד לפיד, עושה הכול לשילובם ויישובם במדינה.
    מה האמת? סכנה או תרומה למדינה?
    מאבק או דו-קיום בכבוד?
    האמת פשוטה.
    זהות ושרידות.
    זו האמת של בן העולם השלישי. שחור, היספני או מוסלמי.
    מצד אחד רואה את עצמו כמוסלמי ואת המערבי ככופר ומצד שני עוזב את ארצו לאנחות ומהגר למערב. במטרה להיות חלק, להשתלב, להתיישב ולקבל זכויות.
    שומר על זהותו האסלאמית וחרד לשרידותו, בעולם מודרני, טכנולוגי, מתקדם.
    דרווניזם פשוט.
    כאשר אתה חסר תכונת יסוד בסביבה משתנה אתה מחפש סימביוזה עם הון אנושי מערבי, מתקדם – למען תשרוד.
    המהגר, שחור, היספני או מוסלמי, אינו נוטש מדינה נחשלת לטובת מדינה מפותחת, הוא נוטש אוכלוסיה פרימיטיבית, על מנת להשתלב באוכלוסיה מערבית.
    הוא אינו משאיר את הנחשלות והאלימות מאחור הוא מעביר את הנחשלות, את עצמו, למערב.
    בעניין דגלים וסמלים.
    אין לו שום בעיה להחליף את דגל הנחשלות הסורי בדגל שוודי ולהצהיר על שוודיותו. הרי זו תמצית שרידותו. לשכוח את אפריקה ולהניף את דגל הכוכבים – מעצמת הקדמה הלבנה.

    בזהות, נשאר מה שהוא, שחור, היספני,מוסלמי, בן העולם השלישי ולהישרדותו יעשה הכול לשכנע את מארחיו, לשילוב תקציבי, התיישבות, וזכויות ריבון. כולל דגל והמנון.
    מטרתו מוצהרת וברורה – להפוך את מדינתו החדשה למדינת עולם שלישי משודרג.
    במקרה האסלאמי, לצרף אותה לחליפות הגדולה לנכסי הווקף של התנועה האסלמית הקדושה.
    איו סתירה – הערבי הישראלי מתנגד למדינה יהודית ובעד להשתלב, לקבל ניתחי שלטון, תקציבים ואדמות ולכשיגיע צבא האסלאם לצרף את ישראל על דגליה וסמליה לחליפות הגדולה.
    מסגדים וצריכים מאתרים את שמי הנגב , הגליל, לונדון ובריסל ועליהם שלל דגלי האומות.
    ככל והתהליך יגבר – העולם השלישי יתרחב במערב ובישראל.
    ממצב של סימביוזה שנושאת את השם המכובס, ״ פרוגרסיביות״ לקריסה פתאומית.
    המערב יקרוס בבת אחת למצבו הדמוגרפי החדש למחוזות סוריה סודן ניגריה, אריתראה, עזה – יהפוך לדרום אפריקה. שלד מת של תרבות מפוארת. כמודל גוש קטיף הפורח, בדמוגרפיה אחרת – עזה מתפוררת.
    שורו הביטו וראו….זה העתיד של ״הדו-קיום, מערב ועולם שלישי. אין סכסוך. כמו שאין סכסוך בין הסורי, הניגרי והפקיסטני לשוודי או לאמריקה הלבנה – יש מלחמת הישרדות.
    על סימביוזה, דו-קיום, חלוקת משאבי קיום.
    עידן הטכנולוגיה, כמוהו, כעידן הקרח לרוכבי הגמלים וסוחרי השנהבים.
    הרעיון הפרוגרסיבי, של רב תרבותיות, לוחם בלאומיות ה״גזענית״, בקרב הישרדות העולם השלישי – לחיים ולמוות.

  4. היהודים מהמדינות בצפון ארצות הברית של אמריקה,היו הלוחמים הגדולים ביותר נגד דיכוי השחורים במדינות דרום ארצות הברית,ואף נרצחו ונפצעו במלחמתם זו ע"י הלבנים שונאי השחורים והיהודים.
    מצער לכן,לראות את כפיות הטובה שגילו ומגלים השחורים במדינות צפון ארצות הברית,בתגובה לפעילותם
    של היהודים למען השחורים.תגובה זו ניכרה בזמנו בדחיקת רגליהם של עובדי ההוראה היהודים על ידי חבריהם השחורים למקצוע ההוראה.תגובה זו התרחבה והתפשטה גם לתחומים אחרים.
    מה לה למהגרת השחורה יוצאת האי מרטיניק,ולשנאה הגדולה כלפי היהודים??????????????
    אבל מה לנו,כי נלין על שנאת יהודים,המופגנת על ידי לא יהודים,כאשר קיימת שנאת יהודים עצמית עזה
    (אוטו אנטי יהודית)ע"י יהודים ילידי מדינת ישראל,בנוסח היהודי ויינינגר.

  5. עוד מיותרת שנבחרה רק בגלל צבע עורה.
    מה חדש. הדמוקרטים הפכו למפלגה מטורללת ומנותקת לחלוטין מהמציאות.