"ישראל מדינה גזענית": הכירו את פעילת החרם היהודייה שסורבה להיכנס לארץ

אריאל גולד האמריקאית, החברה במספר ארגוני BDS, נעצרה בעבר במהלך התפרעויות נגד כוחות הביטחון וטענה: "הציונים מבצעים פשעי מלחמה"

היסטוריה ארוכה של פעילות אנטי-ישראלית. אריאל גולד | פייסבוק

אריאל גולד, יהודייה-אמריקנית מניו יורק, נחתה הלילה (שני) בנתב"ג אך כניסתה לישראל סורבה על בסיס חוק החרם, המאפשר להגביל את כניסתו לארץ של אדם הקורא באופן פומבי לחרם על ישראל.

גולד, חברה בארגוני BDS, נחשבת לפעילה נמרצת וקיצונית במיוחד נגד ישראל. "אני מלמדת את ילדיי שהציונות צמחה מתוך טיהור אתני", התגאתה בעבר גולד, שהגדירה את מדינת ישראל "גזענית" מאחר והיא מעניקה עדיפות ללאום היהודי.

לפני כשלוש שנים ביקרה גולד בישראל במסגרת פעילות בארגון השמאל הקיצוני 'קוד פינק'. במהלך הביקור ביזתה גולד את הכותל כאשר הניפה שלטים אנטישמים בשטח הרחבה בקריאה להחרמת ישראל. היא אף נעצרה על ידי כוחות הביטחון לאחר שהשתתפה בהתפרעויות האלימות נגד כוחות הביטחון בכפר בילעין.

אריאל גולד (משמאל) בכותל | פייסבוק

בשנה שעברה הצליחה להערים על הרשויות ונכנסה לארץ לאחר שמחקה מהרשתות החברתיות את קריאותיה הרבות להחרים את ישראל. לאחרונה פנתה גולד למדינה בתואנה כי היא מגיעה לישראל לצורך לימודי יהדות באוניברסיטה העברית, אך עם נחיתתה בנתב"ג היא הוכנסה לתשאול, ולאחר בדיקת כלל הנתונים אודותיה החליטו השרים ארדן ודרעי לבטל את אשרת הלימודים בה צוידה ולסרב את כניסתה.

הפגישה ילדים עם מחבל

ישראל החליטה כאמור למנוע כניסתה של גולד לארץ, ובתגובה היא קראה לתומכיה לחתום על עצומה כנגד המהלך. "שני שרים ישראלים שללו את הוויזה שלי וגירשו אותי מנתב"ג", כתבה גולד. "הם מאשימים אותי שאני עושה שימוש ביהדות שלי כדי לקדם את זכויות האדם של הפלסטינים".

גולד צירפה לקריאה תמונה של בנה עולה לתורה כשהיא עומדת לידו עטופה בטלית. גולד העידה בעבר כי חשה נפעמת מכך שבנה הקדיש את נאום הבר-מצווה שלו כדי לתקוף את ישראל על כך שהיא מבצעת "פשעים נגד האנושות" כלפי הפלסטינים.

בתה של גולד מפיצה שקרים דרך קבע נגד ישראל, כשטענה למשל שהרכבת הקלה בירושלים אינה משרתת את תושבי מזרח העיר הערבים, והגדירה את הטענות להסתה במערכת החינוך הפלסטינית כ"עוד שקר ציוני". שני ילדיה השתתפו עם אמם בהתפרעויות נגד כוחות הביטחון.

הפעילה היהודייה אינה מסתפקת בחינוך ילדיה שלה על ברכי השנאה לישראל. לפני כשלוש שנים היא הפגישה קבוצה של תלמידי כיתה ג' בניו יורק עם המחבל באסם תמימי, אביה של עהד תמימי שמרצה עונש מאסר בישראל על תקיפת חיילים, ומי שנכלא בעצמו בעבר בשל ארגון התפרעויות נגד כוחות הביטחון.

תמימי דחק בתלמידי כיתה ג' להיות "לוחמי חופש", וכשגולד נשאלה על כך היא גיבתה את תמימי ואמרה שהם יהיו "לוחמי חופש עם אהבה". בהמשך גם השוותה גולד את תמימי למרטין לותר קינג שכידוע התנגד נחרצות לאלימות.

גולד (משמאל) עם משפחת תמימי | פייסבוק

בעקבות ההרצאה המסיתה שנשא בפני הילדים נשללה מתמימי ויזת הכניסה לארצות הברית. גולד אמרה בתגובה כי מדובר ב"ניסיון להשתיק את הקול הפלסטיני".

גולד נפגשה עם משפחת תמימי המורחבת במספר הזדמנויות בארץ ומרבה גם לפרסם דברי תמיכה בעהד תמימי ברשתות החברתיות.

פעיל טרור אחר המקורב לגולד הוא עיסא עמרו, שנעצר בעבר מספר פעמים על ידי כוחות הביטחון בחשד להסתה לאלימות בחברון. הוא גם משתתף קבוע בסיורים של ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה' בעיר.

ביזוי השואה

הפעילה היהודייה לא נמנעת גם מלבזות את זכר השואה. לפני כארבע שנים היתה אחראית גולד על פרסום כרזת זוועה שנערכה בפוטושופ בה נראים יהודים ניצולי שואה כחושים מניפים לכאורה שלטים בדרישה "לעצור את השואה בעזה". הכרזה הוסרה בינתיים אך גולד לא התנצלה על מעשה הנבלה.

גולד פעילה בארגון ה-BDS 'קול יהודי לשלום' (JVP) שנכלל ב"רשימה השחורה" של המשרד לעניינים אסטרטגיים ודורג בין עשרת הארגונים העוינים ביותר את ישראל. ב-JVP מאשימים את ישראל בביצוע "טיהור אתני" בפלסטינים ואירחו  את המחבלת הפלסטינית המורשעת רסמיה עודה, שרצחה שני אזרחים ישראלים בפיגוע בירושלים בשנת 1969.

בארגון תומכים במחבלים גם מהדור הנוכחי: במהלך גל טרור הדקירות האחרון חתמו חבריו על מכתב של תנועת ה־BDS  המהלל את “ההתנגדות הפלסטינית ההמונית”. אליס רוטשילד, בכירה ב’קול יהודי לשלום’, אף האיצה בעוקביה בטוויטר להפיץ את תעמולת חמאס כי יש “להגן על אל־אקצה” – סיסמה שהניעה פלסטינים רבים לצאת ולדקור ישראלים רבים.

לפני כשנתיים נעצרה גולד כאשר ניסתה לחסום כניסת מוזמנים לכנס השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק. "כאמא יהודיה אני אומרת שהכיבוש אינו ערך יהודי", אמרה גולד במעצרה וקראה "להפסיק לממן את הטבח בעזה".

גולד הייתה גם פעילה מאוד בקמפיין שקרא לארצות הברית ולמדינות אירופה שלא לפרוש מהסכם הגרעים עם איראן. באירוע אחר היא ביקשה למנוע כניסת אנשים לנאום של דונלד טראמפ בתקופת קמפיין הבחירות, בטענה כי הוא "מפיץ שנאה וגזענות".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

21 תגובות למאמר

  1. ומה מדינת ישראל תעשה, כאשר יהודים ארה"ב יגורשו? האם מדינת ישראל תאפשר לה כניסה, עקב היותה יהודית שזקוקה למקלט מיידי?
    ולמי שחושב שארה"ב לעולם לא תגרש את היהודים מתוכה, אנא חישבו על גרוש ספרד ופורטוגל, על הגרוש מאנגליה, על הפרעות שחוו יהודי ארצות האיסלאם, ועל השואה. מתישהו הגירוש יגיע גם לארה"ב, ומי שלא מעוניין להתמודד עם ההיסטוריה של עם ישראל, אני מאחל לו התפכחות קלה יותר חמרות שברור לי שזה כבר לא יקרה

    1. חשבתי על גירוש ספרד. מי שהתנצר לא גורש. אל דאגה הגב' הזאת לא תגורש מארה"ב.

    2. המסקנה היא שנדרש שינוי בחוק השבות. לא עוד כניסה אוטומטית לכל יהודי. הגיע הזמן לחוקי הגירה אחרים. יש לאמץ אצ השיטה הקנדית של נקודות אבל בהתאמה למדינה היהודית. למשל, צריך לצבור 100 נקודות כדי להיות זכאי לאזרחות ישראלית ומוצא יהודי (או גיור כהלכה) נותן לך 70 נקודות נניח. אתה יכול לצבור נקודות אחרות על פי קריטריונים שקשורים למדיניות הגירה נורמלית: מקצוע, הכנסה, השכלה, גיל, מצב רפואי וכו' עבר פלילי אוט פעילות ע פוליטית עוינת נגד קיומה של המדינה יורידו נקודות.

    3. אתה פשוט מניח שב-50 שנים הקרובות ארה"ב תחליט לגרש את כל היהודים שלה. על סמך מה בדיוק? מה לזה ול"היסטוריה של עם ישראל"? בהיסטוריה הזו גם הלכנו 40 שנה במדבר ואף אחד לא חושב שנחזור לזה. בקיצור, סתם שטויות. יהודי ארה"ב לא יגורשו לפחות בדור הקרוב, אז אין טעם להתעסק בכל מני סיטואציות תאורטיות מופרכות. ובכל מקרה, גם במקרה כזה, ישראל לא מחויבת להעניק אזרחות למי שחותר תחת קיומה ומעודד בגלוי הסתה, רצח וטרור כנגד אזרחיה. פתאום היא תהיה בבעיה ותרצה אזרחות ישראלית? חבל, זה מה שנקרא שברת – שילמת.

    4. ל-ג'וני,
      לדאבוננו, מי מיהודי ספרד שהתנצר, "זכה" לחוות את האינקויזיציה. יש אפילו טענות שטורקמדה היה ממוצא יהודי והתעלל ביהודים כדי שהוא עצמו יהיה נקי מחשד כלשהוא.
      ומאלו שעברו את הטיפול של האינקויזיציה, לא רבים נשארו בחיים. ההנחה שלי – בגירוש יהודי ארה"ב יהיו הרבה חולי נפש בעלי דעות "ליברליות" (ובלשון פחות עדינה – אנטישמיות) שידרשו מקלט במדינת ישראל עקב היותם יהודים נרדפים בסיכון ממשי ומיידי.

      ל-סוציולוג,
      אני בהחלט מסכים עם שיטת הניקוד, אך לא בפירוט הזה. אין לי בעיה עם יהודי שמגיע למדינת ישראל ללא מקצוע נדרש, או ללא מקצוע בכלל. אני לא עושה סלקציה מקצועית, ולא בריאותית. כמו האחים ביילסקי בתקופת השואה, אני מקבל את כל מי שרוצה (והדגש על רוצה) להיות חלק ושותף במאמץ היהודי לשמור על מדינת ישראל ועל יהדותה. מה שכן, אני סבור שיש לתת נקודות למי מהיהודים אשר יבקשו מקלט במדינת ישראל, ועל סמך הניקוד יוחלט אם לקבלם ובמידה וכן – לאיזה ישוב להפנותם. הם יצטרכו לעבוד קשה בכדי לאפשר את קיומה של המדינה, לא פחות ממה שעברו עולי שנות החמישים במעברות ובמחנות האוהלים. שלא כמו יהודי צרפת שכמעט אף אחד מהם לא הזיק למדינת ישראל, ורובם אף סייעו ומסייעים, ולכן הם זוכים לקבל מן המוכן, יהודי ארה"ב לא מגלים נטיה להיות ציונים או לתמוך בציונות, ויש ביניהם קולות ההולכים וגוברים לפגוע בציונות ובציונים.
      לדעתי חשוב לבדוק כל אחד המזדהה בארה"ב כיהודי, מהן הדעות שהוא משמיע/כותב/מפרסם. כך שבמידה ומתגלה יהודי כמו נשואת המאמר הזה – אוטומטית נשללת ממנה וממשפחתה האפשרות להיכנס למדינת ישראל כל ימי חייהם. אין לי בעיה שיסיימו את חייהם, בטוב או לא זה חסר חשיבות, בניכר. אבל שלא תדרוך כף רגלם בארץ ישראל, ויהי מה. יותר מזה – מכיון שטיפוסים כמותה עוסקים בפגיעה ממשית מכוונת ומתמשכת במדינת ישראל, הרי שיש להתייחס אליה כאל סוכנת אויב, וזה אומר שאם היא מנסה להיכנס לארץ יש לסיים את חייה מיידית, ואת זה המדינה חייבת להבהיר לכל יהודי שפועל נגדה. כן, אין לי שום בעיה שחייו של סוכן אויב יסתיימו ברגע שהוא מנסה להיכנס לישראל, בין אם הוא יהודי או גוי.

      ל-גברת,
      את פשוט מניחה שההיסטוריה לא תחזור על עצמה? אכן יש צדק בדברייך. שנית בית המקדש לא ייחרב. אופסססס.
      מתן אזרחות לסוכנת אויב, זה לא עלה על דעתי. זה רחוק מאד מאד ממה שאני מתכוון – איסור מוחלט על כניסה לישראל למשך כל ימי חייה, לה ולמשפחתה, ומניעת מתן כל שרות ממדינת ישראל או מי מטעם המדינה.

      לצורך הבהרה – דעתי בנושא פשוטה מאד.
      יש יהודים אוהדי ישראל ותומכיה, ואין לי בעיה שהם יגיעו בעת סכנה ויקבלו מקלט מן המוכן.
      יש יהודים שהם אדישים ליהדות או ליהודים או למדינת ישראל, ולגביהם אפשר לבחון את שיטת הניקוד לפיו יהודי כזה יקבל מקלט או לא, ובאילו תנאים.
      ויש יהודים שהם שונאי ישראל (העם והמדינה), ולהם אין לתת שום אפשרות להיכנס למדינת ישראל או לקבל ממנה סיוע כלשהו. הם מנתקים את עצמם ממדינת ישראל מרצונם, ועל כן לא יוכלו להתחבר אליה בשום אופן. לא הם ולא בני משפחתם, לא בחייהם ולא במותם.

    5. אתם מוזמנים לקרוא על יהודים שהתנצרו לפני השואה, וחלקם אפילו היו שונאי ישראל, ומה קרה להם.
      http://warsaw.daat.ac.il/n.htm

  2. לחוקק חוק שימנע את כניסתו של כל תייר שבכניסה קודמת לישראל התעמת עם המשטרה או עם כוחות הביטחון.

  3. תסמונת אוטו ויינינגר – אשכנזיה יוצאת הריין נקודה.

    1. היטלר העריץ את אותו ויינינגר…. זה אומר הכל.

  4. חבל שרק מגרשים…
    צריך להכניסם…ישר למאסר (או מוסד אחר מתאים)

  5. נראה לי שזה ענין שקשור לתחום הנפש ומצריך טיפול של מומחים מהכוון הזה.

  6. אריאל גולד קוראת לעצמה גם אריאל וגוסן- ARIEL VEGOSEN
    תחת שמה זה היא פעילה בענייני להט"ב, מנסה לקבל עבודה בתחום מארגונים יהודיים, ומצניעה לצורך כך את פעילותה האנטי-ישראלית. חשוב שכולם יידעו.

    http://www.israellycool.com/2018/07/02/is-code-pinker-ariel-vegosen-hiding-her-anti-israel-activities-to-land-gigs-in-the-jewish-community/

  7. מ''שוברים שתיקה'' להטפה אנטישמית. יש מה לעשות נגד הארגון, בדרך חוקית ודמוקרטית! הגיב:

    מ"שוברים שתיקה" להטפה אנטישמית / בן דרור ימיני
    צפו:

    טוב, אתם מוכנים לסרטון הבא?

    פרי הבאושים של ארגון שוברים שתיקה, ערן אפרתי, היה אחראי על גיוס של מאות עדויות אנונימיות שעדיין נמצאות באתר של הארגון, אותן עדויות שהארגון משתמש בהן כדי "להוכיח" את השקרים ועלילות הדם שלו.

    תראו באיזה להט, של מיודענו משנות הארבעים, הוא מספר לקהל שלו בארה"ב שבברוטליות השוטרים האמריקאים ובהרג שחורים ברחובותיה של ארה"ב אשמים צה"ל ומשטרת ישראל.

    אנטישמיות קלאסית במיטבה – היהודים אשמים בכל.

    בפעם הבאה שאתם קוראים עדויות של שוברים שתיקה תזכרו את האיש.

    האדם הזה חורש את ארה"ב מקצה לקצה עם הסיפורים האלו. שתפו בבקשה.

    פשוט אי אפשר להאמין למראה העיניים ומשמע האוזניים. יהודי בן תשפוכת, מטיף בלהט נאצי נגד ישראל. אפילו ההיסטוריה לא תדע לפרש את זה. היצור קורא לארץ ישראל, פלסטין.

    https://www.facebook.com/amit.deri.9/videos/1174831662546868

  8. רס"ן (מיל') עמית דרי הצליח לחשוף תעמולת זוועה של אבנר גבריהו, מראשי "שוברים שתיקה" הגיב:

    בן דרור ימיני:

    (ותשובה לחלק מאלה שסילפו את המאמר וטענו, כהרגלם, שאני "משקר").

    רס"ן (מיל') עמית דרי הצליח לחשוף תעמולת זוועה של אבנר גבריהו, מראשי "שוברים שתיקה".

    אחד מראשי הארגון לשעבר, ערן אפרתי, שהיה הנציג בארה"ב, עבר להטפה בסגנון אנטישמי. הוא מפציץ את האמריקאים בשקרים, ומפחיד אותם שהבנות והבנים שלהם עומדים להיהרג, משום שכל שוטרי ארה"ב עברו השתלמות בישראל.

    העובדה שנציגי הארגון הזה, שמאשים את ישראל בטבח המוני של חפים מפשע, מוזמנים להרצות בקורס קצינים, היא פרק במצעד האיוולת של מדינת ישראל.

    ביקורת היא עניין ראוי ורצוי. הבעיה היא שהארגון הזה הפך לזרוע ההסברתית של החמאס. כל מי שמטיף לחיסול ישראל, מסתמך על "עדויות" והרצאות של פעילי "שוברים שתיקה".

    יש מה לעשות נגד הארגון, בדרך חוקית ודמוקרטית, כמקובל במדינות מתוקנות.

    המאמר המלא בעברית – במוסף המדיני של "ידיעות אחרונות".

    ועכשיו תגובות למסיתים:

    טענה ראשונה: אפרתי כבר לא בשוברים שתיקה והוא מתנער משוברים שתיקה.

    ובכן, אפרתי גדל בחממה של שוברים שתיקה. הדברים של אבנר גבריהו, שהוא אחד מראשי הארגון היום, אינם שונים בהרבה מהדברים של אפרתי.

    במאמר עצמו, בעברית, כתבתי שברור לי שאנשי הארגון יתנערו מאפרתי. אבל הוא היה אוסף העדויות שלהם ובעקבות כל הרצאה שלהם בקמפוסים בארה"ב – התוצאה זהה לחלוטין. שנאה תהומית נגד ישראל.

    טענה שניה: יש שיתוף פעולה בין משטרת ישראל למשטרת ארה"ב.

    דובר המשטרה הכחיש שיתוף פעולה של המשטרות, בנסיבות שאפרתי דיבר עליהן.

    יש שיתוף פעולה בתחומים אחרים. ובכל מקרה, זה עניין שולי, משום שהטענה העיקרית של אפרתי היא שאמריקאים עומדים להיות הבאים בתור. הם יהפכו לאויב, כמו הפלסטינים. הבנות והבנים שלהם עומדים להיהרג, וכבר נהרגים, בגלל שיתוף הפעולה עם המפלצת הישראלית.

    אם זו לא הסתה – לא ברור מהי הסתה. זו לא רק הסתה. זו הטפה בסגנון אנטישמי. נא לצפות בסרט. זה מפחיד.

    וחשוב מכך: זה לא רק אפרתי שתומך ב-BDS. גם יהודה שאול, המייסד, הופיע באירוע של ה-BDS. ויותר מכך, הארגון מקבל ממון.

    טענה שלישית: אפרתי לא אמר ש"כל השוטרים" בארה"ב עוברים אימונים בישראל. זה היה השוטר האמריקאי שאמר לו את זה.

    נו, זה לא רציני.

    הרי אפרתי ממשיך ומזהיר את המאזינים לו, ומספר שהוא מטיף לכך בכל מקום, שכולם עומדים להיות קורבנות של השוטרים האמריקאים, בגלל שהם מתאמנים בישראל. כלומר, הוא אימץ לחלוטין את מה שהשוטר האמריקאי אמר לו.

    טענה רביעית: שוברים שתיקה טענו בתגובה שהטענות של גבריהו הוכחו.

    הוכחו?

    הם רציניים?

    כבר שנים רבות, כתבתי ואני כותב שוב, יש בעימות הזה בשטחים יותר מצלמות למ"ר מכל מקום אחר בעולם.

    היכן ההוכחות?

    אני מצפה מהם שיחזרו בהם. אני מצפה מהם שיאמרו: ייתכן שהיה ירי כזה בעבר, ללא נפגעים, אבל כבר שנים שאין ירי כזה. אבל הם מתעקשים להנציח את השקר. הם מפיצים אותו לכל דיפלומט, עיתונאי או מבקר זר. הם מתעקשים על דמוניזציה ללא הפסקה.

    ולסיום: אני מאוד מקווה ששרת המשפטים תאמץ את ההצעה שלי בעניין מימון זר. הצעה שמאמצת את המקובל בין מדינות מתוקנות. זה העיקר. ועל העניין הזה אסור לוותר.

    https://www.facebook.com/׳‘׳Ÿ-׳“׳¨׳•׳¨-׳™׳ž׳™׳ ׳™-BEN-DROR-YEMINI-239061379473974/?fref=nf

  9. כל הטומאה הזו מיוצרת בישראל ע"י אירגוני שמאל ממומנים ומיוצאת מפה. מי שחוסם טיפול במכונת ייצור הרעל נגדנו הוא לא אחר מאשר בג"צ הגיב:

    תופעת המימון הזר נחשפה לפני יותר מעשור במלואה והציבור נותר המום אחרי דו"ח גולדסטון שקיבל את חומרי הזוועה נגדנו מאירגוני שמאל ישראלים הממומנים במימון זר עויין ופושע מאויבינו הרבים בעולם כולל מקרן פורד ומארצות ערב ורמאללה – וכולל מיהודים מסוכנים העושים הכל על מנת להחריב את היהדות, היהודים ומדינתם, כמו ג'ורג' סורוס והוא לא לבד במשימת החורבן.

    כשקמה צעקה בכנסת מרוב התדהמה על פעילות הקרן הזרה להשמדת המדינה היהודית ומעשי אירגוניה – התגלה לנו לפתע שבתוך הכנסת יש אנשים שלא יתנו לחוקק את החוקים הנדרשים על מנת להעיף מפה את הקרן הזרה להשמדה ולהוציא מיידית אל מחוץ לחוק את כל אירגוני השיטנה הממומנים על ידיה ולחסום את כל פעילות החתרנות החמורה ופעולות הבגידה במדינה המתחוללות לנגד עיני העם.

    לא רק אנשים בכנסת חסמו את עצירת הקרן הזו וגירושה מהארץ אלא למרבה הזוועה התגלה שבג"צ מהווה מתרס לפעילות ההרסנית הזו.

    מדינת ישראל חסרת אונים מול האנטישמיות המופצת מפה, מהארץ, על ידי אזרחיה היא.

    לא יאומן כי יסופר שקיים דבר כזה על פני כדור הארץ – ועוד במדינה המאויימת בתבל כהגדרת נתניהו ראש הממשלה.

    בתגובה למצב הבלתי נורמלי והמסוכן יצא נתניהו ביוזמת חקיקת חוק מימון זר כדי לחסום את הזרימה של מיליוני שקלים לצורך הכפשת והחרבת ישראל.

    מה שלא יאומן עוד יותר היה שאובמה הצורר ומימשלו אסרו מלחמה נגד ישראל ונגד חקיקת חוק סוכן זר שהוצע על ידי נתניהו.

    מדוע לא יאומן?

    כיוון שבארה"ב יש חוק כזה מזה עשורים רבים ולכן נדהם נתניהו מתגובת המימשל האמריקני ואף אמר זאת בפומבי. מה פתאום מגנה המימשל של אובמה את חוק סוכן זר כהרס הדמוקרטיה בישראל כאשר בארה"ב יש חוק סוכן זר הרבה יותר עמוק ומקיף?

    כדאי שכל יהודי ישראלי יקרא וילמד מהו חוק סוכן זר ויתמה מדוע לא חוקק החוק הזה בישראל במתכונתו האמריקנית המלאה – אלא רק במתכונת נכה כל כך המאפשרת לאירגוני שיטנה בישראל ולקרן הזרה להשמדה להמשיך בפעילותם החתרנית וההרסנית שתביא לחורבן המדינה היהודית – באין מפריע???

    מי שמנע את החקיקה המלאה הוא השמאל היועצים המשפטיים ובג"צ – וכחלון שהוא האשם העיקרי בכך שבית המשפט בישראל ממשיך ומנהל את המדינה כאילו מישהו בחר בשופטים לנהל אותה – והוא, כחלון, מונע חקיקה שתציל את ישראל מחורבן – כיוון שמינה עצמו למגן שלטון השמאל בבג"צ ומונע חקיקה שתתקן את חוסר משילות הממשלה בישראל אל מול גניבת השלטון המבוצעת ע"י שמאלני בג"צ.

    סימוכין:

    פרופ' מאוטנר: בג"צ הפך למוסד לפעילות פוליטית של השמאל שאיבד כוחו בכנסת!

    http://rotter.net/forum/gil/27789.shtml

    *********

    חוק רישום סוכן זר: דמוקרטיה מתגוננת כהלכתה / אהרון רול

    במדד הדמוקרטיה המתגוננת נמצאת ישראל הרחק מאוד מלהתקרא "דמוקרטיה מתגוננת". ישראל היא דמוקרטיה אוטופית מתאבדת, הנשלטת ע"י "כנופייה נכלולית לשם פשע" של "שלטון החוק" "חוק רישום סוכן זר" האמריקני – חובה עלינו לגיירו ולהשמישו כאן אצלנו ככל שנקדים לאמץ את חוק רישום סוכן זר במקומותינו, נועיל לביצורה וחוסנה של מדינת ישראל, ונסלק הרבה דם רע.

    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-61327-00.html

    ***************

    בקואליציה הנוכחית מונע כחלון חוק שיגביל את בג"צ שהוא המימסד המשפטי הישן

    …במאי האחרון הטיל כחלון וטו על כוונת הליכוד וישראל ביתנו (ומן הסתם שאר הקואליציה, כולל חברים במפלגתו) לחוקק חוק שיגביל את כוחו של ביהמ"ש העליון לפסול חקיקה של הכנסת – דרישה לגיטימית שעלתה בעשורים האחרונים לא רק מצד נבחרי ציבור, אלא מפי משפטנים בכירים ופילוסופים של המשפט.

    http://www.israelhayom.co.il/opinion/411641

    http://rotter.net/forum/gil/27856.shtml

  10. כל היהודים והגויים האלה הם רק ציטוט של דברי ישראלים. טפלו קודם בבית החרושת העולמי להפצת שינאת ישראל שהוא בישראל! די לצביעות! הגיב:

    המסע האנטי ישראלי יהודי מיוצר בישראל

    אין שום ספק שהאנטישמיות ושינאת ישראל הבוערת בעולם כרגע, היא תוצר של מדליקי המדורות היהודים והישראלים, ולא אף אחד אחר.

    עלינו לפעול בכל הכוח על מנת לנטרלם ולסלקם מעל במת הלגיטימיות החברתית של עמנו.

    רק עם ישראל מאפשר למעשי בגידה מהחמורים בהיסטוריה האנושית לעבור ללא עונש מיידי ותואם לבוגדים.

    למצב זה יש לשים קץ.

  11. חוק רישום סוכן זר: דמוקרטיה מתגוננת כהלכתה / אהרון רול הגיב:

    במדד הדמוקרטיה המתגוננת נמצאת ישראל הרחק מאוד מלהתקרא "דמוקרטיה מתגוננת". ישראל היא דמוקרטיה אוטופית מתאבדת, הנשלטת ע"י "כנופייה נכלולית לשם פשע" של "שלטון החוק" "חוק רישום סוכן זר" האמריקני – חובה עלינו לגיירו ולהשמישו כאן אצלנו ככל שנקדים לאמץ את חוק רישום סוכן זר במקומותינו, נועיל לביצורה וחוסנה של מדינת ישראל, ונסלק הרבה דם רע….

    במדד הדמוקרטיה המתגוננת נמצאת ישראל הרחק, הרחק מאוד מלהתקרא "דמוקרטיה מתגוננת". בהתאם למצבה הגיאו-פוליטי האזורי, הרי ישראל היא דמוקרטיה אוטופית מתאבדת, המגובה, מובלת ונשלטת על-ידי "כנופייה נכלולית לשם פשע" של "שלטון החוק", אשר סביבה חגים לוויינים של עמותות "משנאי החינם בינינו", ומכאן כי צועדת בסופו של יום לעבר חורבנה.

    אל לנו להתמקד במניעת העברת תרומות או במיסוין ושאר שיטות מעין אלו, אלו אינן דרכי הדמוקרטיה. עלינו להתמקד בהפיכת התרומות לשקופות כבדולח, לשזפן בעין השמש המחטאת. בו בזמן, עלינו לתקון ולהפעיל (בעיקר להפעיל – תחום בו אנו אפסי-אפסים) תקנות אכיפה קשות ואכזריות, תוך קיצור תהליכים שיפוטיים דרסטי, אשר לפיהן כל פורץ-גדר יישא עונש כה חמור עד כי ישקול עשר פעמים לפני שיעז לעבור על החוק.

    בעניין זה עלינו ללמוד לקח מהאמריקנים. הם כבר עברו מצבים מעין אלו, בפרט בעת המלחמה הקרה, כאשר רוסיה הסובייטית שלחה אצבעות מרופדות ממון לקרבי הדמוקרטיה האמריקנית באמצעות, אכן ניחשתם, עמותות חוץ-פרלמנטריות קומוניסטיות הפועלות (כמה מוכר ובנאלי במקומותינו כיום) במסווה "שלום" ו"זכויות אזרח", כן, זה החל שם. ולכן, כל שעלינו לעשות הוא "להתגלח על זקנם", בלי קומבינות, קריצות ונכלולים ישראלים, בפשטות ליישם את שעובד נכון והיטב מעל שבעים שנים עבור האמריקנים.

    המדובר הוא ב"חוק רישום סוכן זר" האמריקני אשר חובה עלינו לגיירו ולהשמישו כאן אצלנו. זהו חוק ותיק אשר נחקק בארה"ב כבר בשנת 1936 ועבר כבר התאמות ועידכונים רבים בעת "המלחמה הקרה", ראוי ללמוד ממנו.

    אנו נביא עבור הקורא את עיקרי החוק (בעברית – באדיבותו של אכפתי אלמוני) וניתן יהיה להתרשם עד כמה מחשבה דמוקרטית מתגוננת כהלכתה הושקעה בחיבור החוק מעבר לים:

    1. רישום ככלל – חובה על סוכן זר, קרי מי שפועל בארה"ב בעבור גוף זר, להירשם במשרד המשפטים. במסגרת הרישום מחויב הסוכן בגילוי מידע מפורט על מי שפועלים במסגרת הגוף הזר שהוא מייצג, מקורות המימון שלו ואופן השימוש בכספים שקיבל. את הרישום יש לעשות בתוך עשרה ימים מהיום שבו הפך אותו אדם לסוכן זר, ובטרם החל בפעילותו בעבור הגורם הזר.

    2. עידכון שוטף לפחות אחת לחצי שנה חובה – על הסוכן הזר להעביר למשרד המשפטים עידכון של נתוני הרישום ובו פירוט פעילותו בחצי השנה שקדמה לעידכון. רשאי התובע הכללי (העומד בראש משרד המשפטים) לדרוש קבלת עידכונים במועד מוקדם יותר, אם הוא סבור שיש בכך צורך מסיבות של ביטחון לאומי או אינטרס ציבורי.

    3. חובת הגילוי – על כל חומר שהסוכן הזר מפיץ חייבת להופיע באופן בולט הצהרה שהמידע מופץ בשם הגוף הזר, כולל ציון שמו של גוף זה. עותק מחומר זה יש להעביר בתוך 48 שעות למשרד המשפטים.

    בכל שיחה שהסוכן הזר מקיים עם גורם בממשל (הרחבת רול – כל מגע שהוא, עם כל גורם ממשלתי או שאינו כזה), ובכלל זה בשיחותיו עם חברי הקונגרס, חובה על הסוכן להבהיר לבן-שיחו כי הוא פועל בשם הגוף הזר.

    כל סוכן זר שמעיד לפני ועדה של הקונגרס, חייב להמציא לוועדה עותק מהצהרת הרישום האחרונה שהעביר למשרד המשפטים.

    חובה על הסוכן הזר לשמור רישומים של כל פעילויותיו ולאפשר לשר המשפטים לבדוק אותם בכל עת שיידרש.

    יצוין כי ההגדרות בחוק האמריקני למונחים "גוף זר הן רחבות וכוללות. כך, למשל, הוראת "גוף זר" עשויה להיות ממשלה או מפלגה זרה, אך גם כל אדם שהוא מחוץ לארה"ב. נוסף על כך, המונחים "ממשלה זרה" ו"מפלגה זרה" מוגדרים אף הם הגדרה רחבה – הוראת "ממשלה" עשויה להיות כל שלטון, חוקי או לא חוקי, מוכר או לא מוכר על-ידי ארה"ב, והוראת "מפלגה" עשויה להיות כל ארגון המנסה להגיע לשלטון בטריטוריה זרה.

    בהגדרת "סוכן זר" נכללים אלה: אדם (המילה "אדם" חלה לעניין זה גם על שותפות, התאגדות, ארגון וכל צורת התארגנות של בני-אדם, למעט בעלי אזרחות ותושבות של ארה"ב או תאגידים המאוגדים על-פי חוקי ארה"ב, שמרכז העסקים שלהם. הנהלתם, בדרך-כלל, היא בארה"ב), הפועל בארה"ב כסוכן, כנציג או כעובד של גוף זר, אדם הפועל לפי הוראה, בקשה, הנחיה או שליטה ישירה של גוף זר, או אדם שפעולותיו מפוקחות, מונחות, או נשלטות, באופן ישיר או עקיף, ממומנות או מסובסדות, באופן מלא או חלקי, על-ידי גוף זר המבצע אחת מאלה – ישירות או באמצעות אדם:

    א. פעילות פוליטית למען אינטרס של גוף זר; פעילות שאדם מתכוון להשפיע באמצעותה או מאמין שתשפיע על סוכנות או על פקיד של ממשלת ארה"ב, וכן פעילות כאמור המכוונת להשפיע על הציבור בארה"ב לנקוט עמדה כלשהי בכל הקשור להסדרים של ענייני הפנים או מדיניות החוץ של ארה"ב.

    ב. יעוץ ליחסי ציבור, פרסום, שירותי מידע או יעוץ פוליטי בעבור או בשם אינטרסים בתחום המדיני של גוף זר.

    ג. שידול, איסוף או נתינת תרומות, הלוואות, כסף או כל דבר אחר בעל ערך למען אינטרס של גוף זר.

    ד. ייצוג אינטרס של גוף זר לפני כל סוכנות או פקיד של ממשלת ארה"ב.

    4. אדם המסכים לפעול למען אינטרס של גוף זר, המתיימר לפעול למענו, המתכוון לפעול למען אינטרס של גוף זר או הרואה את עצמו עושה זאת. לרשימה שלעיל שורה ארוכה של חריגים: לדוגמה, עיתונאים העומדים בקריטריונים מסוימים אינם נחשבים סוכנים זרים אך הם כפופים למגבלות אחרות עקב מקצועם.

    מומלץ לחברי הכנסת להיכנס לאתר החוק האמריקני וללמוד ולשנן היטב את הנאמר שם. רבים יופתעו מהפירוט, התחכום וההגנה על הדמוקרטיה, תוך שמירת חופש הביטוי בו-זמנית המופיעים בו. על חברי הכנסת לחדול מלנסות ולהמציא את הגלגל בשטח זה. אין פסול בכך שנלמד מנסיונם של אחרים.

    בנוסף, אימוץ החוק האמריקני ככללו, לא יגרום להכפשת ישראל כמדינה חוסמת דמוקרטיה וחופש ביטוי. כל מי שיתלונן על כך, יש לשלחו לאורים והתומים של הדמוקרטיה העולמית, למשרד המשפטים האמריקני לקבלת הסברים. בניגוד לנו, הם מצטיינים בכך.

    ככל שנקדים לאמץ את חוק רישום סוכן זר במקומותינו, נועיל לביצורה וחוסנה של מדינת ישראל, ונסלק הרבה דם רע הקיים כאן בינינו. אך יותר מכל, שקיפות כוללת ורחבה בנוסח 'חוק רישום סוכן זר' כנזכר לעיל, תעמיד בעין הציבורית לחיוב עמותות אשר בכנות תורמות לחיי החברה ותקינותה המוסרית הלאומית והקיומית, ומנגד, תטיל אור מבזה-שלילי על אותן העמותות הפועלות ללא לאות לשם הרס מדינת היהודים בארץ ישראל. הציבור הישראלי אינו טיפש, הוא יבור מיד את התבן מן הבר וישכיל לנהוג בהתאם לאינטרסים הקיומיים שלו.

    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-61327-00.html

  12. אני רק שאלה – איפה המוסד?
    שיעשה לנו קצת נחת עם כל התקציבים שהוא מקבל…..

  13. אישה חולת נפש – ואני מתנצל מעומק לבי בפני חולי הנפש על ההשוואה הפוגענית הזאת!