רכשו עכשיו מנוי ל'מידה' ותהנו ממבצע בלעדי על ספרי 'שיבולת' החדשים

רק מנויי 'מידה' מקבלים הנחה ענקית ברכישת הספרים החדשים של הוצאת 'שיבולת'! הכנסו עכשיו

שנה חדשה הגיעה ואנחנו מזמינים אתכם להתחדש עם מנוי לאתר 'מידה', ועכשיו במבצע בלעדי: הנחה ענקית על הספרים החדשים והמרתקים של ספריית שיבולת! במחיר מיוחד רק למנויי 'מידה'

***

למה חשוב לתמוך ב'מידה'?

הכל מתחיל ונגמר בתקשורת ובדיוק כאן ‘מידה’ נכנסת לתמונה. בשביל להמשיך ולצמוח אנחנו מבקשים את העזרה שלכם: רק עם ‘מידה’ אתם יכולים להיות בטוחים שלתרומה קטנה של כמה עשרות שקלים בחודש תהיה השפעה גדולה מאוד עם תחקירים מיוחדים וחשיפות, ניתוחי עומק ופרשנויות, מיטב ההגות השמרנית והליברלית מכל הזמנים, קידום כלכלה חופשית, ציונות וערכי החירות.  בשנים האחרונות מיליוני קוראים בארץ ובעולם נחשפו בזכות ‘מידה’ לתכנים חדשים ונקודות מבט שלא תקבלו לעולם בערוצי התקשורת המרכזיים, והצליחה להשפיע באמת על החיים של כל אזרח בישראל, וכל זה מתאפשר רק הודות לתמיכה הנדיבה שלכם.

התוכן באתר ימשיך להיות זמין לכל, אבל ההשתתפות החודשית שלכם תעזור לנו להפיץ בישראל את המסר הלאומי-ליברלי ולהמשיך לפעול למען השגשוג והביטחון של כולנו. בואו להיות שותפים למהפכה בתקשורת הישראלית

הצטרפו למאות שכבר רכשו מנוי, בואו לקחת חלק בשינוי

רק מנויי 'מידה' זוכים בהטבה ייחודית ברכישת מנוי לספריית שיבולת ולכניסה לאירועים לאורך השנה

המנוי כולל עשרה ספרים שיישלחו אליכם עם שליח עד הבית במהלך השנה חדשים ומרתקים מאת מיטב הכותבים: רוג'ר סקרוטון, תומאס סואל, פרידריך האייק ויקטור דיוויס הנסון ועוד!
את הספרים תקבלו, שניים בכל פעם, עם כל הספרים מתוך קולקציית הספרים שיוצאת בשנת 2020-2019. שליח עד הבית במועדי חלוקה קבועים בנובמבר, ינואר, אפריל, יוני וספטמבר. בנוסף לכך תקבלו מנוי שנתי למגזין השילוח וחברות במועדון שיבולת.

החבילה הבסיסית – קבלת עשרת ספרי הסדרה + מנוי למגזין השילוח ב-349 ש”ח, במקום 449 ש”ח.

החבילה המלאה – קבלת עשרת ספרי הסדרה + מנוי למגזין השילוח ב-299 ש”ח בלבד, במקום 449 ש”ח.

חבילת הזהב – קבלת עשרת ספרי הסדרה + מנוי למגזין השילוח ב-249 ש”ח בלבד, במקום 449 ש”ח.

לחצו כאן כדי לרכוש מנוי עכשיו ותהנו מכל ההטבות

מה אמרו עלינו:

בניגוד לשפע אתרי הידע והדעה אובדי הדרך וחסרי המצפן והמצפון, אתר ‘מידה’ הוא מגדלור של תבונה אינטלקטואלית, מקור לידע ומעיין של אמונה בצדקת הדרך וביטחון בעתיד" | ד"ר מרדכי קידר

***

בעולם תקשורתי חד-צדדי ברובו, שבו גם עיתונאים ימנים מוצאים עצמם בתוך מעגל של תגובות לסדר יום שקובעת עיתונות השמאל, ‘מידה’ הוא יצור מיוחד במינו צעד אחורה מהמולת היומיום שמוסיף מימד של עומק לעיסוק במיידי, אבל מעל הכל מציע פרדיגמה וסדר יום שונה. במקום רק להשיב אש, הוא משרטט אחרת את שדות הקרב של עולם הרעיונות. לא לקרוא את ‘מידה’, זה להתנהל בתוך התרבות והאקטואליה הישראלית עם רטייה על עין אחת" | ד"ר גדי טאוב

***

‘מידה’ הוא בעיניי השלמה חיונית ל’השילוח’ שלנו. שניהם ערוצים המזרימים לזירת השיח הישראלית העבשה אוויר טרי של מחשבה חופשית. אנחנו בהשילוח הולכים לאט ובסבלנות – ואילו מידה דרוך וזריז. מגיב מיד להתרחשויות ומתחדש ערב ובוקר וצהריים בכל יום תמיד, עם חומרים מאירי עיניים מהארץ וגם מחו”ל – וכל כמה שהוא מהיר ועצבני, הוא גם מעמיק, מחדש ומַחכים" | צור ארליך, המשנה לעורך ‘השילוח’

מה עשינו בשבילכם השנה?

במשך כל השנה אנחנו מביאים לכם סיקור מקיף של המערכת הפוליטית בישראל בכלל ומערכות הבחירות בפרט, דיווחים על ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון בדגש על האיום האיראני, פרשנויות על יחסי החוץ ומדיניות הביטחון של ישראל ופרסומים בלעדיים כולל סדרת תחקירים מיוחדת על בית הדין לעררים וחשיפות חשובות נוספות. בנוסף, קראתם ב’מידה’ ניתוחי עומק בתחומי הכלכלה והחינוך וביקורות על הספרים והסדרות הכי חדשות ומעניינות.

מאמרים מיוחדים: בשנה האחרונה עבדנו קשה כדי להביא לכם מאמרים מרתקים ומיוחדים כמו פרק מספרו המכונן של פרופ’ בן ציון נתניהו על שורשי האנטישמיות שפורסם לראשונה בעברית, מבחר מכתביו של זאב ז’בוטינסקי על הדרך הנכונה לכלכלת ישראל ועל פרעות תרפ”ט, או את מאמריהם המרתקים של ד”ר גדי טאוב על מדיניות ההגירה הישראלית ועליית הליברליזם האנטי-דמוקרטי, ד"ר עשהאל אבלמן על גלגוליה של שנאת היהודים, וגלעד עיני על ההטייה האנטי-ישראלית של ה'ניו-יורק טיימס'.

רק ב’מידה’ קראתם השנה ניתוחי עומק של מיטב ההוגים העולמיים כמו פרופ’ לשק קולקובסקי על השקר הגדול של הטוטליטריות הסובייטית, פרופ’ רוג’ר סקרוטון על הלקח של אירופה מהקומוניזם, או פרופ’ ויקטור דיוויס הנסון על חשיבות ההיסטוריה הצבאית. אסור לפספס גם את מאמרו המפורסם של השופט ריצ’רד פוזנר על הרודנות הנאורה של אהרן ברק ואת הפרק מספרה המרתק של פרופ’ רות וייס על פרדוקס הפוליטיקה היהודית. עו"ד יונתן גרין סיכם את סדרת ההרצאות יוצאת הדופן של השופט הבריטי סמפשן נגד האקטיביזם השיפוטי וכוחו המוגזם של בית המשפט.

ראיונות מיוחדים: במהלך השנה ערכנו גם מספר ראיונות עומק עם דמויות מעניינות כמו הסופר הבריטי דאגלס מארי מחבר רב המכר ‘המוות המוזר של אירופה’ שסיפר על שורשי הסכסוך התרבותי ביבשת, או  הסופר טוביה טננבוים שספרו החדש חושף את עומק האנטישמיות בבריטניה, והסופר הצרפתי איב מאמו שספרו על האסלאם עורר סערה בשמאל הצרפתי. פרופ’ חיים רבינוביץ’ תיאר את מחקריו פורצי הדרך בתחום פיתוח זני צמחים והשבחתם ואת הפוטנציאל העצום של החדשנות החקלאית הישראלית, פרופ' שמואל טריגנו שפך אור על מאחורי הקלעים של האליטות בתרבות ובאקדמיה, ד”ר אפרים פודוקסיק ניתח את שנות הטרור האדום ברוסיה ושגריר ישראל ברואנדה סיפר כיצד ישראל חוזרת בגדול לאפריקה.

פרופילים: לרגל 70 שנה לפרסום הספר 1984, שגיא ברמק כתב על חייו המרתקים של המחבר ג’ורג’ אורוול, ופרופ’ מייקל דוראן ספד במאמר אישי לכבוד שנה למותו של המזרחן פרופ’ ברנרד לואיס, ומתיו קונטינטי נכנס לנבכי נפשו של הפרשן הפוליטי המנוח צ’רלס קראוטהמר. מאמרים מיוחד סקרו את שנתו הראשונה בתפקיד של מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו ואת דמותו השנויה במחלוקת של נציב האיחוד האירופי ז'אן-קלוד יונקר. בחודשים האחרונים ניסינו גם להביא לקוראים בעברית גם ביוגרפיות של כמה מהוגי הדעות הגדולים של ימינו ובהיסטוריה, כמו למשל חייו והגותו של אלכסיס דה-טוקוויל, או פרופיל עומק מרתק על אדמונד ברק, מראשוני ההוגים השמרנים. הצגנו לכם גם את משנתו של אדם סמית על הדרך אל העושר והאושר, את הפלורליזם של ג’ון לוק ואת הגאוניות של חתני פרס נובל מילטון פרידמן ופרידריך האייק.

מדור מיוחד הוקדש ללוחמי חופש אמיתיים שהקדישו ולפעמים הקריבו את חייהם למאבק בעריצות הקומוניסטית: הסופרים וסילי גרוסמן ובוריס פסטרנק שנרדפו כי העזו לספר את האמת, המדען המחונן אנדריי סחרוב שנאבק למען זכויות אדם עד יומו האחרון, ולדימיר בוקובסקי שחשף את הארכיונים הסודיים של ברה"מ והסופר ארתור קסטלר שהציג מבפנים את אימי המשטר הסובייטי בספרו ‘אפלה בצהריים’, וזאת בניגוד לאינטלקטואלים כמו אריק הובסבאום שהקדישו חייהם להלבנת פשעי הקומוניזם.

עזרו לנו להגיע ליעד שלנו: 1,000 מנויים חודשיים!
לחצו כאן כדי לרכוש מנוי עכשיו ותהנו מכל ההטבות

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות למאמר

  1. ומי שכבר מנוי במידה ולא עושה מנוי חדש לא מקבל את ההנחה לספרים?

  2. אני כבר לא הכי צעירה ליקרוא ספרים כבר אין לי כח ולא איכפת לי ליתרום מאה שקל אם תירצו. שילחו לי את הכתובת ואתרום לכם. אני שמחה שאתם קיימים. צריך לעודד המון אתרים עם גוון לאומי. לא חייבים להסכים בכל דבר. חג שמח

  3. מישהו יכול להסביר לי מה הפשר של:

    "החבילה הבסיסית – קבלת עשרת ספרי הסדרה + מנוי למגזין השילוח ב-349 ש”ח, במקום 449 ש”ח.

    החבילה המלאה – קבלת עשרת ספרי הסדרה + מנוי למגזין השילוח ב-299 ש”ח בלבד, במקום 449 ש”ח.

    חבילת הזהב – קבלת עשרת ספרי הסדרה + מנוי למגזין השילוח ב-249 ש”ח בלבד, במקום 449 ש”ח."

    אני מחמיץ משהו?

    1. עדיין לא נענה?
      אני לא מצליח להבין כיצד משולב המנוי למידה יחד עם רכישת מנוי לספריית שיבולת.

      האם בזמן ביצוע המנוי למידה מתבצע המנוי לספריית שיבולת אוטומטית או שמתקבל קופון שצריך להיות מוזן באתר של ספריית שיבולת?