הפגישות הסודיות של שי ניצן עם עיתונאים

פרקליט המדינה הפורש קיים בשלוש השנים האחרונות עשרות מפגשים עם עיתונאים אך משרד המשפטים מסרב לחשוף את זהות המשתתפים בהם. בין השאר נפגש עם כתבי וואלה וידיעות אחרונות

"אין מקום למסור את המידע". פרקליט המדינה הפורש שי ניצן | צילום מסך

משרד המשפטים מסרב לחשוף את שמות העיתונאים עמם נפגש פרקליט המדינה שי ניצן בשלוש השנים האחרונות ואת המועדים בהם נערכו המפגשים, כולל פגישות עם עיתונאים מ'וואלה' ו'ידיעות אחרונות', שני כלי תקשורת שעמדו במרכז חקירות ראש הממשלה. בתשובה לבקשת חופש מידע שהגיעה לידי 'מידה', טוענים במשרד המשפטים כי שמותיהם של העיתונאים ומועדי הפגישות הספציפיים לא יימסרו "לנוכח ייחודיות השיח עמם הנעשה באמצעות מערך הדוברות של המשרד, ומתאפיין ברגישות מיוחדת".

על פי משרד המשפטים, מסירת מידע פרטני "עלולה לפגוע בעבודת הרשות הציבורית ולשבשה, כמו גם להשפיע על העבודה העיתונאית ולפגוע באינטרסים של צדדי ג' באופן שגובר על האינטרס הציבורי במידע". בנוסף טוענים במשרד כי חשיפת השיח בין עיתונאים לגורמים ממשלתיים "צפויה להביא לפגיעה ביחסי האמון שבין הצדדים ועקב זאת לצמצום הקשר בין הדוברות הממשלתית לבין עיתונאים ולפגיעה בחופשיות השיח עימם, מה שיפגע ביכולתה של הרשות להעמיד בפני הציבור תמונה שלמה ומהימנה של פעילותה".

מן הנתונים שכן נמסרו, עולה כי פרקליט המדינה ניצן ערך בשלוש השנים האחרונות שלושים ושניים מפגשים עם עיתונאים, על פי הפירוט הבא:

כפי שניתן לראות, בין העיתונאים עמם נפגש ניצן בשנים האחרונות נמצאים גם אנשי 'וואלה' ו'ידיעות אחרונות', שני כלי תקשורת העומדים במרכזן של פרשות תיק 4000 ותיק 2000 העוסקות ביחסים בין כלי תקשורת לגורמים בכירים בממשלה ובחשד לקבלת "סיקור אוהד". כפי שדיווח עקיבא ביגמן ב'ישראל היום' לפני כשבועיים, משרד המשפטים שוקל בימים אלה את האפשרות להעמיד לדין את התאגידים המדוברים על מעורבותם באותן פרשות.

בנוסף נפגש ניצן פעמיים עם כתבים אלמונים מעיתון 'הארץ', לגביו אמר לאחרונה בכנס סגור שנחשף בכאן 11 כי "בחרתי להתראיין בישראל היום כי ב'הארץ' אני מסודר". בכתבה של איילה חסון אודות ניצן ששודרה לאחרונה בערוץ 13, אמר אלדד יניב כי "שי ניצן משתמש בתקשורת…מעניש את העיתונאים שלא מדבררים אותו ואת העמדה שלו, וגם מטיב עם מי שמדברר אותו ומשווק את המידע שלו".

במסגרת בקשת חופש המידע נשאלו במשרד המשפטים מדוע ביומנו של ניצן לא מופיעים שמות העיתונאים עמם נפגש, ובמקום זאת נכתב כי הפגישה נערכה עם "עיתונאי". על כך השיבו במשרד המשפטים כי שמות הפגישות שונו "על מנת להציג בפני הציבור את עניין הפגישה אך להימנע ממסירת המידע לגופו", מכיוון שלטענתם "אין חובה ואין מקום למסרו" והוא "כרוך בביצוע בדיקות נוספות המצריכות הקצאת משאבים נוספת שאין לה הצדקה". עוד הוסיפו במשרד המשפטים כי "מאחר שאנו פועלים למען שקיפות מרבית אך במסגרת האיזון הנדרש ובאחריות הדורשת השקעה ריאלית וסבירה של משאבי הציבור, נערכה הפרפרזה כאמור ביחס לעיתונאים, כפי שנערכו פרפרזות ביחס לצדדים שלישיים נוספים, בהקשר לפגישות אחרות".

בהקשר הזה חשוב לציין פסק-דין של השופט מזוז מלפני כשנתיים וחצי, בו קבע בעקבות עתירה שהגיש רביב דרוקר לקבל את פירוט הפגישות בין נתניהו לשלדון אדלסון ועמוס רגב כי הטענה לפיה נתוני תקשורת של עיתונאי עם מקור פוטנציאלי נופלים תחת החיסיון העיתונאי היא “מעוררת תמיהה”. מזוז כתב כי "חיסיון עיתונאי חל ככלל על מידע המצוי בידי עיתונאי, ולא על מידע המצוי בידי הרשות”.

מבול של הדלפות

בקשת חופש המידע נשלחה אל משרד המשפטים לפני קרוב לחצי שנה, אך התשובה הגיעה רק אתמול (שני), בתזמון מופלא עם יום סיום כהונתו של שי ניצן כפרקליט המדינה. בסוף השבוע האחרון לכהונתו העניק ניצן מספר ראיונות נרחבים לכלי תקשורת, בהם השיב בין השאר לטענות על היחסים בין הפרקליטות לעיתונאים ועל תופעת ההדלפות מחקירות שתפחה למימדים מטרידים בשנים האחרונות.

כפי שתיאר ד"ר גדי טאוב במאמר שפרסם בשבוע שעבר ב'הארץ', חקירות ראש הממשלה הפכו ל"משפט שדה באולפני הטלוויזיה." על פי טאוב, המאפיין שמייחד יותר מכל את המשבר הנוכחי הוא העתקת זירת הדיון ממערכת המשפט אל המדיה בעזרת "מבול הדלפות מתוזמר", במסגרתו מי שאמונים על שלטון החוק ועל ניהול חקירה ללא פניות, "נהגו בדיוק באופן הפוך מחובתם המקצועית". גם היועמ"ש מנדלבליט התייחס לעניין לאחר מספר פניות מצד פרקליטי נתניהו, והסביר במכתב שפורסם בחודש שעבר כי הדלפות הן עבירה על החוק שיש לראות אותה בחומרה רבה, תוך שהוא דוחה את הבקשה לחקור אותן.

גם שי ניצן בתשובותיו בסבב ראיונות הפרישה שהעניק המשיך לדחות את הטענות להדלפות מהפרקליטות, כאשר אמר למשל בראיון ל'אולפן שישי' כי מעולם לא הדליף דבר וטען כי כל ההדלפות מגיעות מצד הסניגורים של הנאשמים. בראיון ל'ישראל היום' טען ניצן כי "למיטב ידיעתו" אין הדלפות מהפרקליטות והדגיש כי המדיניות היא "שאסור באיסור חמור להדליף". בעבר דיבר ניצן רבות גם בשבחו של ערך השקיפות, כמו למשל לאחר שפרסם את חוות הדעת של הפרקליטות לגבי סעיפי האישום לראש הממשלה למרות שאין לה כלל סמכות בהחלטה בעניין. "סברנו שיש ערך רב לשקיפות בעניין זה ואין מקום למנוע מהציבור להכיר את עמדותיי", הסביר לאחר מכן. בהקשר הזה ניתן אם כן לתהות שוב מדוע במשרד המשפטים מסרבים לחשוף את זהות העיתונאים עמם נפגש בשנים האחרונות ואת מועדי הפגישות, בייחוד לאור טענת המשרד כי הוא "פועל למען שקיפות מרבית", ובתקופה בה הביקורת הציבורית על התנהלות הפרקליטות ומי שעמד בראשה נמצאת בשיא.

היסטוריה של הסתרה

זו אינה הפעם הראשונה בה משרד המשפטים יוצא מגדרו כדי להסתיר מידע מהציבור ומתחמק בתירוצים שונים מאחריותו לביצוע חוק חופש המידע, גם בהקשר של פגישות בין בכירי המשרד לבין עיתונאים. כפי שדיווחנו ב'מידה' לפני כחצי שנה, היועמ"ש מנדלבליט סרב לחשוף האם ומתי נפגש עם כתבת חברת החדשות דנה ויס בטרם שידור הריאיון עמו בראשית השנה. גם אז טענו במשרד המשפטים כי מסירת המידע "עלולה לפגוע בעבודת הרשות הציבורית ולשבשה, כמו גם להשפיע על העבודה העיתונאית ולפגוע באינטרסים עסקיים של צדדי ג’ באופן שגובר על האינטרס הציבורי במידע”. לפני כשנה וחצי, דיווחה שירית אביטן כהן ב’מקור ראשון’ כי משרד המשפטים מחק את שמות העיתונאים עמם נפגשה השרה לשעבר ציפי לבני מהיומן שנמסר לבקשת העיתון.

במקרים אחרים אותם חשפנו, סירבו במשרד המשפטים לבקשת ארגון ‘לביא’ לקבל את יומנה של המשנה ליועמ"ש דינה זילבר בפורמט המקורי בו הוא מנוהל בתוכנת ‘אאוטלוק’, בטענה כי זהו “כלי ניהולי המכיל מידע רב נוסף”, ובמסגרתו “מוחלפים מסמכים, תכתובות ופרטי מידע שאין להם כל נגיעה או חשיבות לציבור”. במשרד טענו אז שעל מנת להעביר את היומן לקובץ אקסל בו יבוצעו הבדיקות לגבי המידע שניתן למסור לציבור דרושה “השקעה של שעות עבודה לא מעטות", שיש לחייב בגינן אגרת טיפול. במקרה אחר, גלעד צוויק חשף ב'מידה' את סירוב משרד המשפטים למסור את יומנה של אביטל שטרנברג, בכירה במחלקת הייעוץ המשפטי העוסקת בין השאר בסוגיית המסתננים, בתואנה כי היא “אינה נושאת בתפקיד בכיר מספיק” וכי מדובר במידע ש”אין לו נגיעה או חשיבות לציבור".

בארגון 'לביא' הפועל למען מנהל תקין מסרו בתגובה ל'מידה' כי "פגישותיו המוסתרות של פרקליט המדינה עם גורמים מטעם כלי תקשורת תוך שהוא עוסק בקבלת החלטות בעניינם במישור הפלילי, מעידות כאלף עדים על הסטנדרט הכפול של שי ניצן: מצד אחד הוא מחיל את הקריטריונים המחמירים ביותר על בעלי סמכות המבקשים סיקור אוהד, ומצד שני הוא עצמו נפגש עם נציגי התאגידים הנזכרים, תוך שהוא מחזיק בידו את הסמכות השלטונית להחליט האם להעמיד את אותם התאגידים לדין פלילי ולהורות על הפעלת סנקציות כספיות בסכומי עתק כנגדם".


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

65 תגובות למאמר

  1. חייבים לפרק את המאפיה השמאלנית דחוף!! המאפיה מבצעת הפיכה שלטונית אסור לשתוק!

    כל מיש יכול חייב לחשוף את אמת!! להחזיר את הדמוקרטיה לעם!!

    1. מדינה על הטיטאניק. קיום המדינה בסכנה, ישראל צועדת לקראת אפוקליפסה / ראיון עם משה לנדוי הגיב:

      קיום המדינה בסכנה, ישראל צועדת לקראת אפוקליפסה, ויתורי אהוד ברק לערבים מערערים את יסודות הציונות, אהרון ברק מנסה להנהיג מעין דיקטטורה שיפוטית, התקשורת נפלה לידי קבוצת מיעוט, בקיצור, הטיטאניק בדרכה למצולות והתזמורת ממשיכה לנגן אופרטות עליזות…

      לראיון המלא:

      https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#163

    2. משמרות המהפכה: המוחבארת של ניצן והבריגדות של בן ארי נחשפו השבוע. היש מי שעדיין מאמין להם?! הגיב:

      פרקליטות מהגיהנום. רות דוד לא נחקרת וחמגשיות כן.

      השר אוחנה תיאר את המציאות. מה שהעיתונות לא עשתה! מערכת אכיפת החוק נכנסה למגרש הפוליטי!

      מה שמתרחש בישראל ובארצות הברית, זה תהליך של הפיכה משפטית. היא הפיכה שבה משתלטים פרקליטים משפטנים על מרכזי הכוח במדינה. על מנת להפחית את האיום בהפיכה משפטית, צריך להצר את הכוח של מערכת המשפט ולהחליף את ראשי המערכת הבכירים בקצב גבוה, כך שלא יוכלו לצבור כוח רב.

      יש למנות את שי ניצן לאלתר לכהונת שופט עליון. יש לו הכישורים הנדרשים. שכן מדובר בשקרן, מטייח ובמדיח, בג”צ 7280/17. שני מחליפיו הפוטנציאליים של “פרקליט המזימה” מאד דומים לו. זה ה-די.אנ.אי. של צמרת הבכירים אותם קידם הנוכל.

    3. תוך 8 ימים נעצרו החקירות תוך שפרקליט המזימה השקרן מחליט כי אין לרות דוד כל מעורבות פלילית בימי כהונתה כפרקליטת מחוז. הגיב:

      תוך 8 ימים נעצרו החקירות תוך שפרקליט המזימה השקרן מחליט כי אין לרות דוד כל מעורבות פלילית בימי כהונתה כפרקליטת מחוז.

      רות דוד נעצרה ביום 5.5.2015 כתב אישום הוגש נגדה רק על תקופת אחרי הפרישה.

      לא תפסו לה מחשב, לא טלפונים, לא עשו חיפוש בנקים ונכסים, לא תפסו את מתנות השוחד שקיבלה ובמיוחד את שעון הקרטיה משובץ היהלומים וכן לא טרחו כלל לגייס עדי מדינה למרות שהיו הרבה כאלה.

      בקיצור לא באמת חקרו.

      זאת אכיפה בררנית למי שעדיין לא הבין!!!

      האכיפה הפושעת והבררנית הינה הגשת הצהרת תובע נגדה טרם סיום החקירות וטרם גיוסם של עדי המדינה.

      תוך 8 ימים נעצרו החקירות תוך שפרקליט המזימה השקרן מחליט כי אין לרות דוד כל מעורבות פלילית בימי כהונתה כפרקליטת מחוז. למען מראית עין הוגש נגדה כתב אישום על שתי עבירות פעוטות שבוצעו לכאורה לאחר פרישתה מהפרקליטות. השנים בהן עבדה רות דוד כדירקטורית בחברה המלבינה הון עבור ארגון פשע נעלמו כלא היו.

    4. מערכת המשפט בישראל מושחתת בעליל! והיא סוס טרויאני הפועל נגד העם-היהודי. הגיב:

      https://www.maariv.co.il/journalists/opinions/Article-727231

      תגובית:

      נתחיל עם דיקטטורת בג"צ ב-ו-ג-ד-י ישראל, שכ-90% מפסקי-הדין שלהם, נפסקו נגד העם-היהודי היושב בארצו. בג"צ משתפים פעולה גם עם 'הקרן החדשה להשמדת ישראל' ונותנים להם לפעול לרעתו של עם-ישראל, בתנאי חממה וחסינות משפטית, כבר 30 שנה. נעבור להנהלת בתי-המשפט, שאוספת חומר על אזרחים תמימים, כי הם הביעו דעה או ביקורת על בתי-המשפט או על שופטים. מזכיר את ה-KGB. נמשיך עם העובדה המטרידה, שנשיאת העליון הקודמת, החזיקה במחשבה חומרים אסורים על הדעות הפוליטיות של המועמדים לשיפוט, היינו לא הכישורים, צלילות-הדעת והיושר קובעים, אלא, לדאבוננו, ההשקפה הפוליטית קובעת. נדלג לעבריינית החופשיה רות דוד, ראש פרקליטות מחוז מרכז לשעבר, שעבור בצע כסף, שיחדה שופטים ושוטרים, מכרה וסגרה תיקים לעבריינים. במערכת המשפט, קול דממה דקה, העלימו אותה והיא לא הועמדה לדין, כדי שלא יפלו איתה שופטים ומשפטנים מושחתים, ובעיקר כדי שהציבור לא ייחשף לכמות ועומק השחיתות בבתי המשפט, המשטרע והפרקליטות. נוסיף, את ליאת בן ארי, שהגישה תצהיר כוזב, ולמרות זאת נבחרה לתפקיד רגיש, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. בושה. נזכיר רק, לאיזו רמת שיפלות הגיעה מערכת המשפט, שכמה שופטות, פתחו רגליהן בכדי להתמנות לשיפוט. שוחד מיני, לא מוסרי, פלילי ולא חוקי וזועק לשמים. אך עם האזרח הקטן, המושחתים האלו ידקדקו על קוצו של יוד, כאילו הם צדיקים, בו בעת שהם רשעים מושחתים. כמו כן, משטרת ישראל המושחתת, מדליפה חדשות לבקרים, חומרי חקירה חסויים לתקשורת, בניגוד לחוק ואף אחד לא מבקר, עוצר או חוקר זאת.

      אזרחים יקרים, אלה עובדות, מערכת המשפט-פרקליטות-משטרע מושחתת בעליל!

  2. פושע . ובקרוב הוא יהיה גם שופט בג"צ כי הוא חלק מהמשפחה וקורץ מהחומר הנכון.

    1. כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים הגיב:

      כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים.
      של ההפיכה המשפטפטנית האלימה, שהפכה ב-30 השנים האחרונות את ישראל לבג”ציסטאן, מדינת כל משפטפטניה, כל שופטיה וכל רועציה המשפטפטיים.

      ישראל הפכה מדמוקרטיה למשפטפטוקרטיה – שלטון המשפטפטנים, ע”י המשפטפטנים, למען המשפטפטנים.

      המשפטפטוקרטיה הראשונה והיחידה בעולם.

      בראש פירמידת הטירוף וההפקרות עומדת כנופיית בג”צ, שהיא המקבילה המקומית (לא רוצה לומר “הישראלית”, כי הכנופיה הזו אינה ישראלית בכלל) למועצת האייאתוללות של איראן – והנה ההסבר, לטובת האהבלים, הפתיים-תמימים והשקרנים (מחקו את המיותר) שעדיין תומכים באייאתוללות האלה –

      בג”צ הוא התופעה הכי איראנית בישראל: קבוצת אנשים שלא נבחרים ע”י הציבור, שלא נושאים באחריות לשום דבר ובפני אף אחד ושלא ניתן להעבירם מתפקידיהם במקרה של פאשלות, ושהפכו את עצמם לפוסקים האחרונים והעליונים בכל סוגיה ציבורית, פוליטית וערכית. בדיוק – אבל בדיוק! – כמו מועצת האייאתוללות של איראן.

      ועוד לא אמרתי כלום על הגלימות השחורות, שמשותפות לאייאתוללות שלנו ולאייאתוללות של איראן.

      אולי בכל זאת יש הבדל אחד, דווקא לטובת האייאתוללות האיראניים:

      האייאתוללות של איראן לפחות דואגים לאיראן – מה שממש לא ניתן לומר על האייאתוללות שלנו, שהם סייעני אויב ותומכי טרור.

      מי הרשה לחולרות האלה להעניק “זכויות” לפולשים זרים, על חשבון בעלי הבית?

      לעיון:

      https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#162

  3. למי שלא מבין…..
    דיקטטורה בולשביקית לא מחליפים בקלפי….
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית.
    מי שחושב שהם יוותרו על הכוח שלהם בלי מאבק…
    חי בסרט.

    1. לצערינו זו האמת והיא משאירה לנו ברירה קשה מנשוא.

    2. רק שכחו שהיום הכל בסוף מתגלה, לא משנה כמה מאמצים תעשה בכדי לטייח הגיב:

      הפרקליטות ומערכת המשפט מזכירה את מפא”י של 1977 לפני המהפך.

      אטומה, יהירה, לא חכמה וחושבת שהמציאות של היום היא אותה מציאות כמו לפני 20 שנה ומתנהגת בהתאם.

      כבר מזמן הזיזו את הגבינה, אך הם בשלהם.

      אותן תגובות פבלוביות נגד ביקורת עניינית, אותו דפוס ישן להדליף לכתבלבי הפרקליטות כדי שאלה יעשו עבורם את העבודה במהדורות החדשות.

      שכחו שזה לא אותו ציבור כי זה ציבור שיודע לקבל אינפורמציה אובייקטיבית ממקורות אחרים. אותה גישה של להלך אימים על מי שמתנגד להם, תחושה של אני ואפסי עוד…

      רק שכחו שהיום הכל בסוף מתגלה, לא משנה כמה מאמצים תעשה בכדי לטייח.

      הציבור יידע בסוף את האמת ואז הכל מתהפך עליך.

  4. למה אתה מפרסם זאת רק ביום למחרת סיום תפקידו???
    הכל נועד להכפיש ולערער אמינותו לקראת הדיונים המשפטיים שאולי יערכו עוד שנים,אם תאושר החסינות המתוכננת.
    כתבה מוטה ולא אמינה!!

    1. אם היית טורח באמת לקרוא את הכתבה היית מגלה שתגובת משרד המשפטים הגיעה רק אמש, חצי שנה לאחר בקשת המידע.
      מוזמן אם כן להפנות כל טענה בעניין למשרד המשפטים.

    2. לסמולנים יש בעיה עקרונית בהבנת הניקרא…

    3. כבר שנים רבות, וביתר שאת מאז מערכת הבחירות של 2015, אני שואל את עצמי מאין בנימין נתניהו שואב את כוחות הנפש ועוצמת הרוח לעמוד מול ההכפשות, השיסוי והשנאה המוטחים ללא הרף בו ובבני משפחתו. ערוצי הטלוויזיה, ערב-ערב, אינם מפסיקים לרגע את הניסיון הנואל להציג אותו כאדם מושחת, חשדות בפלילים מומצאים במוחות קודחים, ופייק-פרשנים מייצרים ים של פייק-ניוז.
      ההישגים האדירים של מדינת ישראל שהושגו בתקופת כהונתו מוצנעים ומוסתרים… כספים מחו"ל מיועדים לקמפיינים שליליים, ורכלנים במסווה של פרשנים רציניים מפיצים קטעי רכילות מרושעת כדי לסכסך בין נתניהו לבין שותפים אפשריים שלו להרכבת הממשלה הבאה. המתמודדים מולו נדרשים להישבע שלא יישבו איתו בממשלה, והסיסמה "רק לא ביבי" מזכירה לי ימים אפלים בתולדות העם היהודי "רק לא יהודים".
      אני לא מכיר הרבה פוליטיקאים שהיו מוכנים לסבול לאורך שנים את להבות השנאה היוקדת. לעיתים אני מהרהר בשביל מה הוא צריך את האחריות האדירה ובה בעת את חוסר הפרגון והכרת הטוב. כאזרח פרטי הוא יכול היה לקבל מיליונים למחקר מקרן וקסנר, להעביר ארבע הרצאות בשנה, מבלי צורך לראות ולקרוא את מופעי השטנה בתקשורת שחלחלו גם לעולם המשפט. רק מרושעים יטענו כי השררה היא מקור הנכונות לספוג את מטחי הבוז. לראש ממשלה אין שררה – רק עבדות, אחריות בלתי נתפסת לשלום המדינה ולאזרחיה.

    4. וממשיך להישאר שם ולחטוף בעצמו ובעקיפין דרך משפחתו למרות כפיות הטובה של אנשי ימין שהחליטו ברגע שזה קצת קשה לנטוש אותו תוך התעלמות מחזקת החפות ולהמשיך לפעול להישגים למען אותם אנשים ממש.

    5. שפטל: ראש הנחש זה מנדלבליט. ראש הנחש זה שי ניצן. הצמד הזה זה ראש הנחש הגיב:

      אין בור תחתית, עמוק ככל שיהיה, שהפרקליטות לא תרד אליו במהלך הפוטש ( "פּוּטְשׁ") היא החלפת הקבוצה השלטת במדינה שלא על פי הכללים הקיימים לחילופי שלטון – ויקיפדיה) שמתנהל במסווה של הפקרות חקירתית ממדרגה ראשונה.
      אבל אני רוצה לחזור ולומר את הדבר הבא: הילד הרע, ראש הנחש זה לא חוקר המשטרה, בכיר ככל שיהיה, גם אם הוא ניצב. זה לא חוקר משטרה.

      ראש הנחש זה מנדלבליט. ראש הנחש זה שי ניצן. הצמד הזה זה ראש הנחש.

      חוקר לא מתנהג בצורה כזאת אלא אם כן הוא יודע שיש לו או גיבוי, או ולדעתי זה מה שקרה – הוראה לעשות את זה. הוראה להוציא את ניר חפץ עד מדינה בכל מחיר – כי יש פה פוטש – הפיכה שלטונית.

      אין מחיר שלא ישלמו על מנת ליצור עדי מדינה שהם עדי שקר. הם עדי שקר – כי הם חייבים להיות עדי שקר משום ש:

      א.כמה כתבות אוהדות כשמולן יש פי ארבע, פי חמש אולי פי עשר כתבות עוינות זה אף פעם, בשום מדינה, בשום מקום בעולם, לא נחקר כחשד לשוחד.

      ב:אין מתת. ביום האחרון שלו כשר התקשורת, בידיעה ובעידוד נתניהו שלמחרת מתמנה כשר תקשורת בעצמו, חותם גלעד ארדן על המהפיכה התקשורתית של הרפורמה בתקשורת סיטונאית, שפירושה לאפשר למתחרים של בזק להשתמש בתשתיות של בזק כדי להתחרות בבזק. התוצאה מכך שבזק מפסידה 75% מערך המניה ואלוביץ' פושט רגל. אז אין מתת של נתניהו ואין קבלה מבחינתו, כי כמה כתבות אוהדות זה לעולם לא שוחד ולכן עדי המדינה חייבים לרמות.

      עוד דבר: הקטע של הרמיה שלהם הוא הטענה שכל העסק לא כשר. שכאילו ההוראה של נתניהו להסכים למיזוג בין בזק ליס זה ענין לא כשר ופסול. זאת ליבת העדות של עדי המדינה.

      זה שקר מתועב וזה חייב להיות שקר מתועב. מדוע. כי כל המאסדרים (הרגולטורים) הרלוונטיים במשק, כולל היועצים המשפטיים שלהם, כולל פרקליטות המדינה, אישרו את הענין באופן מוחלט ללא שום הסתייגות אחת ולכן מייצרים כאן לא רק עדי מדינה אלא מייצרים עדי מדינה בידיעה ברורה שהם יעידו עדות שקר.

      ואם נתניהו שהוא איש בעל עוצמות אדירות יכול להיות קורבן לפוטש כזה מתועב, מה אנחנו האזרחים הפשוטים.

      אין אף אדם בישראל היום שיכול להיות בטוח שהוא הולך לישון כחף מפשע גמור והוא יקום בבוקר באותה מיטה ולא באבו כביר.

      האולפן הפתוח יום ג' 5.11 – התכנית המלאה

      החל מדקה 6:00

      https://www.20il.co.il/%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa/%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%9f-%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%95%d7%97/%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%9f-%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%95%d7%97-%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%92-5-11-%d7%94%d7%aa%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%90%d7%94/

    6. גרסטל על הפרקליטות: "זהו גוף שיש בו משהו חולה - גם ברמה הניהולית וגם ברמה הערכית". הגיב:

      לימים סיפרה, כי ידעה שהפרקליטות לא ששה לקבל את גוף הביקורת בראשו נבחרה לעמוד, אך שלא תיארה את עוצמת ההתנגדות והרפש שיוטחו בה. בימים ההם עמדה גרסטל מול מתקפה ציבורית חריפה של ארגון פרקליטי המדינה והגורמים הבכירים ביותר בפרקליטות.

      בסוף 2015 ניסה פרקליט המדינה, עו”ד שי ניצן, להסביר את ההתנגדות לעבודת הנציבות וטען כי “ביקורת, בדומה לאנטיביוטיקה, מועילה רק כשהיא נעשית במידה, אם מגזימים עם הביקורת, זה מסוכן. ביקורת יתר היא כמו מתן תרופות יתר”. במילים אחרות, ניצן, מי שעומד בראש גוף שפעמים רבות מואשם ברדיפה עיקשת אחרי נאשמים, אפילו כשהם חסרי כל או נוטים למות (וראו את המקרה של השר המנוח בנימין בן-אליעזר ובוריס ויסמן ז”ל, בעלי קליניקה און, שנפטרו במהלך משפטם), אמר: אפשר לבקר את הפרקליטות – אבל בעדינות.

  5. מעל לכל ספק…
    נערך
    -"משפט שדה"-
    על ידי -שי ניצן-

    אני לא תומך ב-ביבי נתניהו-

    אולם אם הטענות נגדו נכונות

    הרי שרק בית המשפט מוסמך לפסוק

    העובדה כי -שי ניצן…

    פנה ישירות לציבור דרך עיתונאים
    ואמצעי התקשורת…

    כדי לעקוף את מערכת המשפט
    מעלות את החשדות כי;

    בית המשפט…
    אינו אמין בעיני -שי ניצן…

    או שהאשמות נגד בנימין נתיהו
    אינן מבוססות..ונתפר לו תיק
    לצרכים פוליטיים בלבד

    התנהלות -שי ניצן…

    מעלים ספק מוחלט באשר

    להאשמות נגד -בינימין נתניהו

    מכול מקום
    פרשת -השתק שיפוטי- ו…-השתק תקשורתי-

    בעניין חובות המושבים והקיבוצים

    בשנות ה-80-

    יתגלה בקרוב והטלטלה תהיה מוחלטת

    1. הפרקליטות מסרבת לכל ביקורת, מגוננת על פרקליטים שסרחו ועסוקה ביחסי תן וקח עם התקשורת הגיב:

      ציפורי:

      “חלקים גדלים בציבור לא מאמינים למשטרה ולפרקליטות, לא מאמינים שהמערכת הזו מסוגלת לייצר צדק וסבורים שהיא חולה, כפי שהגדירה אותה השופטת גרסטל. זה קורה לא רק בגלל תיקי נתניהו אלא נובע גם מהתחושה של כל אזרח שנתקל במערכת בעצמו. הפרקליטות מסרבת לכל ביקורת, מגוננת על פרקליטים שסרחו ועסוקה ביחסי תן וקח עם התקשורת, ורואים את זה בתמלילי החקירות”, הוא אומר.

      https://mida.org.il/2019/11/10/%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%a9%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%9c-%d7%a4%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%99-%d7%95/

    2. פחד אלוהים. אוליגרכיית החוק הופכת את ישראל למדינה נוסח סעודיה ואיראן... הגיב:

      פחד אלוהים. אוליגרכיית החוק הופכת את ישראל למדינה נוסח סעודיה ואיראן…קבוצה סגורה שאינה נבחרת על ידי הציבור, ממנה את עצמה ואת ילדיה ובעלת כוח אינסופי…מי בכלל רוצה לגור במדינה שכזאת…

  6. אני מאמין שהרבה מהפגישות היו מקלטות ומצולמות וענין של זמן שהם יפרשמו שי ניצן לא ישן טוב בלילה

    1. מינויו הבלתי סביר בעליל של שי ניצן לתפקיד פרקליט המדינה הגיב:

      …מינויו הבלתי סביר בעליל של שי ניצן לתפקיד פרקליט המדינה.

      ניצן הגיע לתפקיד הרם, בעודו סוחב על גבו קופה של שרצים, בדמות התנהגותו הפלילית בימי ההתנתקות…

      …מדובר באוייב ההתיישבות שהכניס ילדות בנות 14 מגוש קטיף לכלא…

      ניצן, בוגר ישיבת 'נתיב מאיר' שהיה לאיש שמאל קיצוני, ממשיך דרכה של טליה ששון, נחשב עוד בתפקידו הקודמים בפרקליטות כאויב ההתיישבות. בישיבת הממשלה שאישרה מינויו (בהתנגדות 3 שרי הבית היהודי) הונחה על השולחן רשימת תעלוליו…

      ניצן הורה לכלוא מפגינים באוטובוסים כדי לסכל הפגנה, אבל סגר כמאה תיקי אלימות שוטרים בעמונה. הוא עמד מאחורי הבקשות לעצור עד תום ההליכים מול נערים ונערות כתומים שהפגינו נגד ההינתקות וחסמו כבישים, אבל הפעיל כלפי מתיישבים שהפגינו כלי אכיפה דורסניים שנועדו למלחמה בטרור.

      הוא ניהל ונדטה נגד חוק החנינה למפגינים נגד ההינתקות, אף שבג"ץ אישר את החוק.

      הוא הכריח מרצה באוניברסיטת חיפה להתחייב לא להתבטא נגד ערבים, אך לא עשה דבר נגד מרצה באוניברסיטת ב"ג שקרא לשבור למתנחלים את המפרקת. הוא סגר תיק נגד דנה אולמרט (הבת של) כשהפגינה עם אנשי שמאל מול בית הרמטכ"ל, אבל אסר על קיום הפגנה מול בית אלוף פיקוד המרכז.

      אג'נדת הפגיעה בהתיישבות שהנהיג ניצן במחוז ש"י של המשטרה עוד לפני מינויו לפרקליט המדינה הובילה להתנהלות אפלייתית: סיכול בלתי דמוקרטי של הפגנות, אלימות אכזרית בעמונה, הריסת בית פדרמן על כל תכולתו באישון לילה, החרמת נשק הגנה עצמית מאזרחים בשל תיקים פליליים מינוריים, מעצר משפיל של הרב דוב ליאור בשל הסכמה זניחה שכתב, סתימת פיות, ועוד ועוד. ניצן היה האיש שהורה למשטרה, עוד לפני היותו פרקליט המדינה, לפתוח 'תיקים ללא מתלונן' (מהלך שהמשטרה חומקת משימוש בו) בתחומי יו"ש בהיקפים מבהילים, יחסית לשאר חלקי הארץ.

      https://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/20012

  7. לפושעים של הצוורון הלבן מותר הכל
    צריך ללכת לבגץ ולחייב את הפרקליטות

  8. שי ניצן לא יהיה בבית משפט העליון או שזה לא יהיה בית משפט עליון. זה יהיה מועדון חברים ונצטרך אנחנו הציבורהמרכזי השפוי לחשוב "חזוב מסלול מחדש".
    אסור שבבית המשפט יהיו אנשים כל כך שנויים במחלוקת.
    בית משפט העליון זהו המעוז האחרון של האזרח בלי כל קשר לדעה פוליטית כלשהי.
    נא לנהוג בזהירות.

  9. שי ניצן מושחת פרקליטות מושחתת לא סתם רצו פרקליט משלהם מנדבליט בובה גליקמן דברר אותם בלי סוף בשביל הדלפות

  10. דינה ניצן בן ארי מנדלבליט, מנהלת תחום השתנות מהמקפצה, פרקליטות המדינה, רחוב סלאח א דין, ירושלים. הגיב:

    איזה ימנים טיפשים אתם?
    כמה פעמים צריך להסביר לכם?
    אנחנו בעד שקיפות! מאד בעד שקיפות!
    שקיפות זה מצוין לכולם, חוץ מאיתנו.
    מה לא ברור כאן?
    כל מה שהממשלה , שריה ומנהיגיה עושים חייב להיות גלוי וחשוף.
    מה שאנחנו עושים בפרקליטות זה ממש לא עניינכם. אנחנו גם קובעים בדיוק את האיזון בין מה שהציבור המפגר צריך ולא צריך לדעת לגבינו.
    הדבר היחיד שאנחנו ממש מקפידים לגביו בענייני שקיפות זה שכולכם תוכלו לראות שאנחנו עושים את זה ממש מראש המקפצה. זה ממש שקוף אצלנו.
    עכשיו מה תעשו לנו?

    1. מערכת המשפט מאוד מקפידה על שקיפות…
      של הנוזל היוצא ממנה בראש המקפצה!

    2. שפטל: כדי לחסל את הדיקטטורה של בג''צ חובה לחוקק את חוק הפרדת הרשויות. זה הפתרון היחיד! הגיב:

      עו"ד שפטל: הפרדת רשויות – מענה ל"אקטיביזם השיפוטי"

      בעקבות פסיקת בג"ץ מאמש לפיה על המדינה להשיב בתוך 20 יום הבהרות לגבי העדפת יוצאי צבא בקצבאות ילדים אומר עו"ד יורם שפטל כי הוא מציע הצעת חוק חדשה.

      בשיחה עם ערוץ 7 אמר עו"ד שפטל כי הצעת החוק שלו עוסקת בהפרדת הרשויות כאשר מטרתה להחזיר את בית המשפט למעמדו הקודם כבית משפט בלבד שיותיר את החקיקה בידי הכנסת ואת ההחלטות בידי הממשלה כפי שהחוק קובע.

      בעקבות פסיקת בג"ץ מאמש לפיה על המדינה להשיב בתוך 20 יום הבהרות לגבי העדפת יוצאי צבא בקצבאות ילדים אומר עו"ד יורם שפטל כי הוא מציע הצעת חוק חדשה.

      בשיחה עם ערוץ 7 אמר עו"ד שפטל כי הצעת החוק שלו עוסקת בהפרדת הרשויות כאשר מטרתה להחזיר את בית המשפט למעמדו הקודם כבית משפט בלבד שיותיר את החקיקה בידי הכנסת ואת ההחלטות בידי הממשלה כפי שהחוק קובע.

      לדבריו נועדה הצעתו לתת מענה ל"אקטיביזם שיפוטי" שמפגין בית המשפט המעביר ביקורת ומקבל החלטות תוך חריגה בוטה מסמכותו שלו עצמו.

      בית המשפט החל לגעת בשנים האחרונות בנושאים שבמשך שנים סירב להתקרב אליהם אמר שפטל כשהפסיקה בהם חייבה הכרעה בשאלות שביסודן פוליטיות ואידיאולוגיות.

      בית המשפט נהג לדחות עתירות על הסף כשהם נגעו לנושאים פוליטים או נושאים השנויים במחלוקת ציבורית פוליטית, שאינן ראויות להיות נדונות בבית המשפט. כלי זה של שפיטות מאפיין כל ערכאה שיפוטית בעולם המערבי הדמוקרטי אמר שפטל, אך בית המשפט העליון זנח אותה באופן חלקי משנות ה 80.

      פטנט ישראלי מקורי נוסף שפותח לדבריו על ידי בית המשפט במטרה לעסוק בנושאים שבית המשפט אינו ראוי לעסוק בהם קרוי "סבירות ואיזון אינטרסים". לדבריו אין בעולם תופעה כמו בישראל שבה יכול אדם לבוא ולטעון סתם כך שהמינוי של מישהו מסיבה כלשהי אינו מוצא חן בעיניו ולדרוש את דיונו של בית המשפט בנושא כמו במקרה של פסילת מינויו של יוסי גינוסר לתפקיד מנכ"ל משרד השיכון.

      החוק הישראלי אינו מאפשר מניעת מינויו לתפקיד ולכן השתמש בית המשפט בנימוק סבירות ואיזון אינטרסים.

      ללא סמכות הכריז בית המשפט העליון כי הוא בוחן אם המעשה המנהלי קרי: השלטוני, סביר או לא. האם הרשות השלטונית איזנה באופן נכון את כל האינטרסים הנוגדים השונים שחייבים לקחת אותם בחשבון.

      יש לזכור אומר שפטל שגינוסר נחשד ולא הואשם ובודאי שלא הורשע אך למרות זאת בית המשפט קבע שדי בכך שנחשד והיו ראיות למעורבות פלילית שלו בפרשה רצינית כי אז זה לא סביר למנותו למשרה של מנכ"ל משרד השיכון.

      סבירות אינה רלוונטית אומר שפטל אלא האם שר השיכון שמינה את גינוסר פעל בניגוד לאיזה חוק, האם חרג מסמכותו או הפעיל שיקולים שאינם למטרת החוק שמאפשר לו למנות מנכ"ל.

      שפטל הוסיף כי כאשר רשות שופטת חורגת מסמכותה ומתחילה לנהל את המדינה באמצעות התערבות ופסיקה בנושאים פוליטיים וציבוריים נהרס מעמדו של בית המשפט, הוא מאבד את הלגיטימיות שלו ואת אמון הציבור בו.

      שפטל הוסיף כי הוא שלח את הצעת החוק לסיעות השונות ולחברי הכנסת מהליכוד, וציין כי הוא הוזמן להופיע בפני סיעת ש"ס כדי להסביר את הצעתו.

  11. ברור לכולם שאף בית משפט לא יכול בתיק ש לך נתניהו

  12. ניצן פרקליט מושחת ומשחית..אסון אם יתמנה לשופט בבית המשפט העליון.

  13. בינתיים עד שמישהו יגיש עתירה בעניין לבג"ץ צריך לדרוש לכל הפחות יומן קלנדרי עם תאריכים ספציפיים לפגישות שנעשו. ובנוסף לדרוש כל פרט טכני של משתתפים נוספים בפגישות , נושאים עליהם נסובו הפגישות, מדובר הרי בעתונאים ותקקשורת בדברים שמטרתם היא פרסום לציבור. ראוי ונכון אם כן שיתברר מה המסלול שעובר המידע וכיצד הוא מוגש לאחר "עיבוד" למה שמתפרסם.
    את הפרטים שיתקבלו באם יתקבלו יהיה צורך להצליב במידע נוסף ממקורותאחרים בכדי לאמת ולהשלים את התמונה.
    צריך לעשות הכל כדי להסיר את המיסוך הבלתי חוקי שהם עושים. פעם אחת לראות את המזימה שלהם במלוא כיעורה וחוצפתה.

  14. שי ניצן אתה המושחת הגדול ואותך ואת הפרקליטות צריך להעמיד לדין חוצפנים נמאסתם

  15. אם יש לבוא בטענות על שחיתות הסתרה ואפילו סוג של הונאה זה רק לפרקליט היוצא.הוא השחית מערכת שלמה הכניס אותה לכאוס ניהל חקירות לפי אג'נדה פוליטית מסתיר מפגשים עם גורמי תקשורת שהובילו בפרסום את חקירות ראש הממשלה ובעצם רתמו את העולם המשפטי לאגנדה הפוליטית כי נדמה להם שהם צריכים להיות בהנהגה ולא הליכוד.חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את שאיבת המשאבים הציבוריים כגון עיתונות פרקליט מדינה מערכת המשפט גורמים במשטרה שנתנו יד אחת כדי להפיל שלטון נבחר.היכן הדמוקרטיה .האם המדינה שייכת לאגנדה מסויימת ולאחרים לא.

  16. הציונות הדתית צריכה לבחון עצמה על פירות הבאושים שיוצאים ממוסדות החינוך שלה.

    1. מה קשורה הציונות הדתית?
      אמנם ניצן דתל״ש אבל רוב בכירי מערכת המשפט חילונים למהדרין.
      ואילו מנדלבליט הוא חוזר בתשובה שיותר קרוב לחרדי מלדת״ל(ותעיד כיפתו השחורה).
      אז נשארנו רק עם ניצן וגם הוא התרחק משורשיו הדתיים מאוד-
      המסקנה היא שהמגזר החילוני (כולל הימני) כנראה צריך לעשות הרבה יותר תשובה וחשבון נפש.

  17. כמה צביעות כמה? בתור צבעי בעבר לא הכרתי כמות כזו של צבע, לחשוף שיחות של ראש הממשלה עם נוני מוזס זו זכות הציבור לדעת, אבל שיחות (חתרנות) של פרקליט המדינה (התפקיד הכי משפיע במדינה) את זה לא חושפים, אולי שם נמצאים כל הקומבינות להפלת הממשלה ולהפללת ראש הממשלה) צריך לחקור דחוף את ניצן

  18. כל מי שעניו בראשו רואה את ניקיון כפיו והיושרה שנשפכת מ- שי ניצן(פרקליט הפשע).
    ומשום מה אף לא אחד קם ומרכז את כל שאפשר צריך יחייבים ומגיש אותם לציבור הרחב לסבר את האוזן לציבור.
    רות דוד…
    מנדלבליט… הרפז
    פרשת פישר אלון וראש היחבל…
    פגישותיו של שי ניצן עם העתונאים…
    ועוד המון דברים שלא ידועים לי אך ללא ספק ידועים לכבוד השר אוחנה לעו"ד שפטל ולאחרים שרואים את סכנת העם היהודי מבפנים ולא מבחוץ.
    תודה

  19. כפי שכבר נאמר באחד הפוסטים ברשת חייבים לצאת להפגנת המליון רשות שסרחה ולקח לה שנים לא מעטות לישם את מדיניות ברק " הכל שפיט "ולכן כדי לשם זאת הפרקליטות חייבת להיות חלק בלתי ניפרד מהעליון ולהישמע לחונטה המשפטית וכך יהיה ניתן לישם הלכה למעשה את מדיניות ברק והם אכן פועלים בדרך זו וכל מי שהפריע ומפריע מסולק מהדרך עי תפירת תיקים או בשיטות של סחטנות וכל האמצעים החוקתיים שנידרשים כולל אלו שהמחוקק לא קבע העליון יתן פרשנות מחודשת לחוק כדי לקדם את " הכל שפיט" ולכן הם לא ישנו את הקו המנחה אותם וכל ניסיון לדברר איתם בסכנה לדמוקרטיה לא תיצלח הם נהנים מכח עודף ויכולת ללכת אימים על כל מי שמהווה להם מכשול רק יציאת ההמונים ומחאה רבתי תאלץ אותם להיכנע למרות כלל העם אחרת נמשיך לכתוב כאן ושום דבר לא ישתנה ורק יחמיר

  20. איפה הייתם עד היום איילה חסון ורבים מהעיתונים.המעללים האיש הזה עוד יתבררו בעתיד.

  21. שני האנשים היחידים אשר יודעים מה תהיה התוצאה המשפטית בהליך טרם קיומו, הם רונאל פישר אביעד גליקמן.
    יש לחקור במיידי את גליקמן ואת השופט שהדליף.

  22. לא נותרו לשלומפר שנים, לחיות על זר הדפנה שתפר לעצמו…

    1. ניצן טוב שסיימתה את מלאכתך משמים יסימו את המלאכה בישביל ראש הממשלה המלך שלנו מה שבטוח שאתה מושחטטטטט גמווווור

  23. רק בישראל "מתפקד" יועמ"ש.
    מי המציא משרה זו ומה היו מניעיו?
    צרפת החליטה להפציץ בצ'אט, שלחה מטוסים וביצעה. לא יועמ"ש ולא תיש מסוג דומה.
    צה"ל נדבק בוירוס ולא עושה ימין-שמאל בלי חוות דעת היועמ"ש במדים.
    מדינה קיקיונית!

  24. מדינה שבה קיים משטר פאודלי. פקדי ממשלה זוכים למענקי פרידה מה שאנו המורים עולם יחדיו לא נזכה לעולם.

  25. החוק מחייב לפרסם ולכן, עד שהם לא יעשו את זה לעצור להם את כל התקציבים!

  26. רעיון למאמר מעניין: מהן התגובות הפוליטיות האפשריות לפוטש המשפטי שישראל מתמודדת איתו?
    הרי ממוסדת כאן עריצות מסוג חדש מול עיננו ואנחנו חסרי אונים. מעניין לשמוע מומחי משפט ופוליטיקה בנלאומיים שכבר ביקרו קשות את שיטת השפיטה ההזויה של ברק. אבל לא שמענו עדיין מה היו מצפים מההנהגה ומהפוליטיקאים לעשות במצב כזה מורכב, בעיקר כשהתקשורת והמשטרה עובדים יחד עם הדיקטטורה החדשה.
    שמענו וקראנו רבות על הבעיה. לא קראנו על מה יכולה וצריכה הממשלה לעשות. אנחנו טובעים ואתם מיטיבים לתאר את המיים.

    1. הנה לך תגובות של מומחים מהעולם על תפירת התיק של מערכת המשפט מעלת הצחנה בישראל - לנתניהו הגיב:

      צפו: תובע פדרלי ושופט מחוזי בארה"ב קובר את כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו

      ארתון פרגוסון עבר על כל אות, על כל התיקים ויחד עם מארק לוין קבע: גיבובי שטויות. נראה כמו ניסיון הפיכה.

      פרגוסון הוא מומחה ויועץ בכיר בפירמת עורכי דין ענקית בארה"ב. היה שופט מחוזי, פקיד לנשיא בית המשפט העליון בארה"ב וורן ברגר, תובע פדרלי ואזרחי וכן סנגור.

      לוין: "ניסיון להפיכה של ראש ממשלה מכהן".

      פרגוסון: "כמות עצומה של גיבובי דברים שאינם שום דבר".

      https://www.0404.co.il/?p=517590

  27. ומי שעדיין מאמין לפרקליטות – אידיוט.
    ומי שעדיין מאמין ליועמ"ש – אידיוט.
    הם הורידו את המשפט בישראל אל עברי פי-פחת ולזנות של פינות רחוב.
    חובה לטהר את מערכת המשפט מן הטומאה והזוהמה אליה הביאו אותנו.

  28. פרקליט המזימה שי ניצן זכאי בצדק לתואר מפוקפק זה . האיש מושחת מכף רגל עד קדקד.
    ברוך שפטרנו מעונשו של מי שדירדר את הפרקליטות עד ביב שופכין .

    1. יש לזכור ולא לשכוח את הממד החמישי, את קרן וקסנר, את עו"ד רות דוד ואת עו"ד פישר, את מפכ"ל המשטרה לשעבר

      חקירות מסוג זה הם רשע.

      יש לזכור ולא לשכוח את הממד החמישי,

      את קרן וקסנר,

      את עו”ד רות דוד ואת עו”ד פישר,

      את מפכ”ל המשטרה לשעבר,

      את “פרשיות ישראל ביתנו”,

      את ליברמן וילדיו,

      את ניסיון סגירת “ישראל היום”,

      את כבל ומפגשיו עם מוזס,

      את מפגשיו של לפיד עם מילצ’ן,

      את גבי אשכנזי בפרשת הרפז והמניות,

      את התצהיר השקרי לכאורה של עו”ד ליאת בן ארי,

      ועוד ועוד…

  29. הפושעים האמיתיים שחצו כל הקווים האדומים והמושגסוביודיצה הפך למילה מתה….. מוכיחים שהם הגרועים ביותר . הם מזלזלים בחוקי מדינת ישראל ומתנהלים כארגון פשע לכל דבר. חובה לשנות את המציאות הנוראה הזוץ. היגיעו מים עד נפש.

  30. אקצר את תשובת מישרד המישפטים, אתם מפריעים לנו לישמור על הישבן. לא מעונינים להודות פומבית במה שידוע לכולם בכל מיקרה. נימנעים מהפלללה עצמית.

    1. לא צריך תשובות ממערכת המשפט הנוכחית. חייבים לחסל אותה במתכונתה הנוכחית וזאת ניתן הגיב:

      אך ורק אם לימין תהיינה אחרי הבחירות 61 אצבעות בכנסת.

      שי לדבר. הגיעה העת לצאת ולהצביע בבחירות לימין ולליכוד כך שאף אחד לא יוכל למנוע חקיקת חוק יסוד השפיטה כדברי שפט שרק היא ובקלות עם 61 אצבעות תשים קץ מוחלט לשלטון הפושעים והשמאלנים גנבי השלטון כדברי פרופ' מאוטנר שהעבירו את פעילותם הפוליטית למערכת המשפט אחרי שאיבדו כוחם בכנסת.

      צאו להצביע ליכוד בבחירות.

      כל מי ששם פתק לנוכל הפוליטי ליברמן מונע תיקון המצב.

      ליברמן שמסית נגד החרדים שהם מקבלים תקציבים שוכח שהמצביעים שלו הם כל מיני לא יהודים שלהם הוא דווקא מוכן לתת תקציבי ענק ודירות.

  31. התשובות החצופות של מערכת המשפט לבקשות חשיפת המידע מוכיחות שמדובר בשיטות של פושעים הגיב:

    רק פושעים מנסים להסתיר מעשיהם ועוד לתת להם הסברים שחושפים את שקרנותם ברבים.

    איזה תשובות מגעילות ומטומטמות חסרות בשר ומלאות להג שיקרי ונכלולי.

    נוכלים עלובים גנבי שלטון ומסתירי אמת.

    להקיא מכם.

    מערכת משפט נלוזה גנובה ולא מתפקדת.

    איכס.

  32. תודה ביבי שבזכותך גילינו איזו מערכת משפט מושחתת יש לנו! הגיב:

    מערכת המשפט תפרה לנתניהו תיק על שוחד וזו זכותו וחובתו לעמוד מולם ולהגן על עצמו. הבעיה שלהם היא שהם חשבו שהוא יתקפל כמו האחרים, אבל נתניהו למזלנו מנהיג חזק ועומד באומץ מול מפלצת הפרקליטות והמשטרה ולא מוותר.

  33. עובדה:"וְע֥וֹד רָאִ֖יתִי תַּ֣חַת הַשָּׁ֑מֶשׁ מְק֤וֹם הַמִּשְׁפָּט֙ שָׁ֣מָּה הָרֶ֔שַׁע וּמְק֥וֹם הַצֶּ֖דֶק שָׁ֥מָּה הָרָֽשַׁע"

  34. ברור ששי ניצם האדם הרע הזה נפגש עם עיתונאים וחבר מרעיו הדליפו יום יום לתקשורת השמאלנית העלובה נ פרטים ,וזו הסיבה שממנדבלוף סירב בכל תוקף לחקור מי הדליף כי הוא ידע בבירור מי הדליף ,הרי לא לחינם יש חיסיון על הקלטות הנוראיות שלו ,הכל שם מושחת ,המינויים של בני הפרקליטים ,החיסיון על הקלטות ,תפירת התיקים של ביבי והרוע שבוקע מהלוע של השמאלנים . נורא ואיום שביבי לכ יוותר על תיק המשפטים ,צריך שם בדק בית מיידי

  35. בתקופת כהונתו של שי ניצן,יש תחושה שהפרקליטות עבדה ממש כארגון פשע.
    שי ניצן אסור למנות אותו לשום תפקיד ציבורי,בטח לא שופט.
    פשוט לא ראוי.