נאבקים באקטיביזם השיפוטי, עושים עכשיו מנוי ל'מידה'

אתם הקוראים מאפשרים לנו להמשיך להיאבק על השבת המשילות והדמוקרטיה ובנוסף נהנים מהטבות מיוחדות למנויים בלבד. הכנסו עכשיו

israeltourism

שימו לב מה קורה פה:

–  אתמול בערב בג"ץ ביטל את חוק ההסדרה

– לפני מעט יותר מחודש, בג"ץ שמר לעצמו את הזכות להתערב בעתיד בתוצאות הבחירות

– קודם לכן בג"ץ פסל את חוק הפקדון ודפק עוד מסמר בארון מדיניות ההגירה הישראלית

– זמן קצר לפני זה התערב בית-המשפט בסאגת מינוי יו"ר הכנסת

– וכמו כן התערב במינוי פרקליט המדינה.

השופטים והמשפטנים השתלטו על כל היבט של ריבונות ומשילות, ומעקרים את הדמוקרטיה ובחירות הציבור מתוקף. השופטים חורצים את גורלנו מבלי שנבחרו, משתיקים כל ביקורת ועוד מעזים להטיף לנו מוסר, בזמן שהם עצמם חסינים מכל פיקוח.

נבחרי הציבור מצידם עומדים ברובם חסרי אונים. עקרונות דמוקרטיים בסיסיים של הפרדת רשויות ואיזונים ובלמים נרמסו לאין. בישראל קמה משפטוקרטיה בה פקידים משפטיים רואים בעצמם הפוסקים האחרונים בכל שאלה חברתית או פוליטית.

אנו מתריעים במידה מפני ההחרפה הזו מזה זמן רב. החל במאמרו החשוב של ד"ר רן ברץ על שורשי המהפכה החוקתית והטור המעולה בו פירק השופט ריצ'רד פוזנר את הרודנות הנאורה של אהרן ברק, דרך חשיפת התערבות בית המשפט בתחומי הביטחון והמלחמה בטרור, אינספור ניתוחים של פסיקות בג"ץ וביקורת על האקטיביזם שלו ומעקב מתמיד אחרי השתלטות הפקידים והיועצים על כל חלקה טובה.

אנחנו עומדים, מהיום הראשון, בחזית המאבק על הדמוקרטיה הישראלית ועל השבתה לידי הציבור ונבחריו. חוטפים אש – אבל תמיד נלחמים חזרה. כי אסור להפסיד במאבק הזה, שהיום הוא חשוב ומכריע מאי-פעם.  לכן אנחנו מבקשים מכל מי שהדמוקרטיה הישראלית חשובה לו, מכל אדם ציוני ולאומי-ליברלי, להתגייס ולהצטרף אלינו, באמצעות רכישת מנוי ל'מידה'.

בתמיכה צנועה שלכם מדי חודש אתם מאפשרים לנו להמשיך ולהיאבק בגל האקטיביזם השיפוטי. גם לתמוך במי שצריך, וגם לחשוף את המחדלים והשקרים של מי שצריך.
מנויים גם נהנים משלל הטבות מיוחדות – אבל בראש ובראשונה מכך שהם לוקחים יחד איתנו חלק פעיל במאבק על עתידה של ישראל.

הכנסו עכשיו לקישור, רכשו מנוי ל'מידה' וביחד ננצח.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות למאמר

  1. להאבק באקטיביזם השיפוטי ולתמוך בבנימין נתניהו זה לעשות דבר והיפוכו. הבג"צ הוא נתניהו ונתניהו הוא הבג"צ. אין שום דרך להפריד בין השניים.

    1. נראה לי שהבנו את הרעיון במאתיים הפעמים הקודמות שכתבת כאן תגובות דומות. אנחנו לא סטודנטים בקורס ואין צורך לחזור כמו תוכי על המנטרה גם במקומות לא קשורים

    2. מר נתניהו אכן רב פעלים וגאון לפי דבריך ועל פי מעשיו בעשורים האחרונים. אך לצערי הוא אינו חסין משטיפת המוח הקולקטיבית של אנשי השמאל הנאור. בג"ץ תוצר של אותה שטיפת מוח וכך גם אתה.