אסון מירון: בג״ץ, ירון לונדון ומנדלבליט

טרגדיית מירון היא אסון בשלוש מערכות: העתירות בבג״ץ שמנעו את הפקעת שטח קבר הרשב״י, השנאה והניכור משמאל כלפי הנספים ומשפחותיהם, והמשפטנים שכובלים את ידי המדינה

נשיאת ביהמ״ש העליון אסתר חיות, ירון לונדון, היועמ״ש אביחי מנדלבליט (קרדיט: מארק ניימן, לע״מ, Zaher333)

הנביא עמוס שהגיע מיהודה למלכות ישראל כדי לעורר ולשנות דפוסי חיים של ממלכה, מוכרח היה לנקוט בטכניקה רטורית מתאימה כדי להסיר את ההתנגדות הראשונית לדבריו, שהרי הוא יהודי ולא ישראלי. על כן הוא התחיל את נבואתו על דמשק. נביא יהודי מתקוע עומד בכיכר העיר שומרון וזועק. דבריו נופלים על אוזניים קשובות, שהרי לא מדובר בהם. לאחר ששכנע את שומעיו שהוא מתנבא לטובתם, מטייל עמוס בכל גבול ישראל – עזה, צור, ארצות עבר הירדן המזרחי, ומקללן.

השמחה לאיד על מארת הנביא אינה מאחרת לבוא. בבית השביעי בכלל נדמה לכולם שחצה את הקוים כאשר הוא מנבא על יהודה ממנה הגיע ועל ציון החוטאת. ואז, בבית השמיני הוא מטיח את המכה הקשה “על שלושה פשעי ישראל”. וכאן עמוס מתאר חברה שכל עניינה קניין אישי על חשבון החלשים, נורמות של ניצול חסרי היכולת ותמונה של התבהמות העטופה ביפייפות נפש.

אנחנו נוטים לחפש אשמים כאשר מתרחשים אסונות. אפשר תמיד לדבר על זרועות שונות של אחראים, אבל תמיד זה מגיע בסופו של דבר אל בג״ץ. עמוס רצה להתנבא על ממלכת ישראל והחל מהקל אל הכבד. כך בג״ץ הוא ראש הפירמידה, ראש הנחש. הכול בסופו של דבר מגיע אליו. לא תמיד יודעים שהדיקטטורה שלו, היא שמניפה את הדגל.

קחו את ההתפרעות של החוליגנים השמאלנים וההפרעה ל׳ערוץ 20׳ השבוע, כאשר מסביב שוטרים רבים שמביטים במחזה ובהפרעות האלימות, כתרנגולים בבני אדם. כאילו הם מהאו״ם. במקום לעצור את המתפרעים שאינם מאפשרים לערוץ תקשורת לשדר ושמצפצפים על הזכות היסודית שיש לאזרח, הם עומדים בצד, וכאשר מחליטים להתנועע מעט, הרי זה לדלוק אחרי אדם שניסה להתעמת מול המנאצים והמחרפים את ראש ממשלת ישראל.

השוטרים רוצים להתקדם לקצונה, אז הם לא יעזו להפר פקודה של היועמ״ש. מדנלבליט מצדו נמצא תחת בג״ץ, שלא נאבק על שלטון החוק אלא על השלטון עצמו, ושהמהפכה המשפטית שעשה שיבשה את מערכי השלטון, הגבירה את הבירוקרטיה והמשפטיזציה ופגעה בדמוקרטיה עצמה. אין ספק שהקצונה של המשטרה היא שמאלנית, גם מתוך בחירה וגם מתוך אילוץ, אז הם התנהגו בהתאם. ״אנחנו לא בעסק״. בפרשת משפטים בושה, תוך דקה הייתה האישה שומרת השבת על הניידת, וכאן הגיעו תושבים שראו את המשטרה באפסותה ובאו להגן על השידור.

היועץ שנשלח על ידי בג״ץ להודיע למפגיני בלפור, מחול, מחול, מחול, על הקנסות שנקבעו להם בעוון אי חבישת מסכה – האין הם שאפשרו את ההפגנות כשמדינה שלמה יושבת בסגר מחמת מגיפה? הם שטענו שמדיניות השמיים הסגורים אינה חוקית וכי יש לבטלה מיד. ברור, “הפגיעה בחופש העיסוק או חופש התנועה של הציבור” לא נתנה להם מנוח. זה עוד נדבך מוצלח מצידם. אך מה לגבי חופש העיסוק של עיתונאי והחופש לשדר? אם זה לא בצד שלהם, אזי זה פחות חשוב.

בג״ץ הנושא את דגל הליברליזם, חופש הביטוי וחופש המחשבה הוא תאום של הכנסייה הקתולית שהתעניינה בהשקפת עולמם ובערכיהם של אזרחים. באמצעות הכלים שעמדו לרשותה, היא דאגה לברר אם הם אינם כופרים חלילה בדוקטרינה הכנסייתית. גם המשטר הקומוניסטי הציב לעצמו משימות דומות והבין את גודל הסכנה הכרוכה באלה הכופרים בתורתו – סכנה שעלולה להחמיר אם יינתנו לכופרים האלה עמדות מפתח או תפקידים ציבוריים. הדמיון בין תיאולוגיה דורסנית לקומוניזם דורסני מתאחד לעוד צד, זה הקרוי ליברליזם המגלה סימני דורסנות מפחידים, המביא את הליברלים לרדוף את מי שחורג מהתקינות הפוליטית שהם מאמינים בה.

הפקעה: לא בבית משפטנו

אז אם ישאל הקורא, הגם אסון מירון מגיע אל בג״ץ? ובכן כן. בג״ץ הרי דן בכל עתירה שאיש מעולם לא העלה על דעתו שהיא מעניינו של בית המשפט. בית המשפט חותר כל העת להפוך את עצמו לגורם מרכזי. הכנסת למשל מעולם לא הסכימה להפיכתו של העליון לבית משפט לחוקה, אבל הם החלו לבחור לעצמם ״מה חשוב לדידם ומה לא״, אף כי ליבת השירות שאמורים בתי משפט להעניק לציבור הינה הגנה על הפרט והחברה, ולא התרכזות בשאלות מופרכות.

לכן כאשר החליט משרד האוצר ב-13 בנובמבר 2013 להפקיע קרקע ליד קברו של רשב״י כדי לבנות שם מקום מורחב יותר, העתירות שהוגשו לבג״ץ ״נחו״ שנים בדיונים וגישורים ובג״ץ לא טיפל בכך. הממשלה, שביקשה להסדיר את העניין, לא יכולה הייתה לפעול בנושא.

נושא דגל הליברליזם הדורסני | בית המשפט העליון (צילום מסך)

ובג״ץ, מדוע שיטפל? יותר מעניין אותו לסרס שרים מסמכויותיהם או להודיע, כמו השופט בדימוס יצחק זמיר, ש“אנחנו חולים, כי השחיתות הפושה כאן מסוכנת יותר מאיראן”. ומי החולים? לא הם. הציבור חולה. וכמובן איך לא, בכנס של העמותה למשפט ציבורי ב-2011 נאמר “אנו במדרון חלקלק שמוביל לגרמניה הנאצית”. ההשוואה ״לרף הגבוה״ גרמניה הנאצית , לא סר ליחה.

השאלה המטרידה היא מאלו מעמקים דולים חברי מערכת המשפט את השנאה למסורת, ליהודי וליהדות? הקאפו היהודי של הגסטאפו ביקש להציל את נפשו ולהביא לבני ביתו פת לחם, אבל מהו אותו דיבוק שמשנה את תודעתם של שופטי העליון לשתף פעולה עם השנאה? להיות הדבק המאחד בין משפט נתניהו לשאר ההמצאות שיצרו, שזו תופעה יוצאת דופן בתולדות העמים – לשבש את מערכי השלטון, להקים מבנה חוקתי על חולות נודדים, לחדור לתחומי הרשות המחוקקת, אי נאמנות השופט למחוקק, ושאר ירקות.

לעולם לא תהיו בני עמי

האסון הוציא נחשים מרבצם. במסכת סנהדרין נאמר “אדם שאין בו דעה אסור לרחם עליו”. מי שאומר על הרוגי האסון שעוד טרם הובאו לקבורה, שאינם אחיו ושאין בו צער עליהם, גם אין בו בינה, ואוי להם לבנים כאלה שגלו מעל שולחן אביהם (ברכות ג׳) שאין להם זיקה אל בני עמם.

מי אתם אנשי ירון לונדון וחבר מרעיכם באולפנים, שאווילים מכדי להבין את הכמיהה להתחבר ביום קדוש זה עם הרשב״י? מי אתם שהולכים בדרך שונאי ישראל מאז ומעולם, שרומסים את הקודש, שקוראים כדרך המומרים – לבוז, לגרש ולהשמיד את בני עמם? מי אתם אלה שאפשר לקרוא עליכם: שלושה המה נפלאו ממני: דרך הנשר בשמים, דרך נחש עלי צור, דרך אוניה בלב ים (משלי ל׳, י״ט), ונפש בהמה בראש שמאלן?

אתם מייחלים לעקירות. זה לא רק שנאת חרדים, אלא שנאת העם, הארץ והתורה. היזהרו לכם במעשיכם. הסירו ידכם המזוהמות מהארץ הזו. מי אתם שתרמסו את נחלת אלוקי ישראל שדם גיבוריה טמון בהם?

אתם רואים את האם הבוכה על בנה, את האב ביגונו, את מסעי ההלוויות, את היתמות של עשרות ילדים רכים, את האלמנות והאחים, את הכאב העמוק והצער שישכון בנשמה מכאן ולעולם, ועיניכם יבשה מדמעה, ואינכם מותרים מן הבהמה. אתם ההולכים ככל רשעי ישראל, בדרך של ״האויב של עם ישראל הוא אוהבי״.

אתם יכולים להיות מיני שדרנים, מיני מעפעפות עיניים, מיני תועמלנים סובייטים בגרוש, אבל לעולם, לעולם, לא תהיו בני עמי.


ד״ר אסתר שניאורסון גרי היא סופרת, משוררת, פובליציסטית ומרצה להיסטוריה.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

27 תגובות למאמר

  1. סליחה שאני אומר, אבל אבל לדעתי את נסחפת עם עטך.
    כנגד מי שמוציאים אחרים מעמם, את מוציאה אותם מעמך,
    ואם כך, לא הבנת מאומה.
    עם כל הקושי לעכל אנשים כירון לונדון ודומיהם,
    צריך לבקש עליהם רחמים ולהתפלל שיתעוררו מהתרדמה העצובה שנפלו לתוכה.
    אך מכאן ועד לשנוא בחזרה…

    את מתבלנת את דבריך במקורות,
    פתחי את מסכת ברכות בסיפור על שכני רבי מאיר ותראי את דבריה של ברוריה. מומלץ לקרוא את דברי הרב קוק זצ"ל על סיפור זה בעין איה
    בנוסף, ליקוטי מוהרן רפב, ותניא פרק לב.
    שלושתם מבהירים נקודה עמוקה מאין כמוה
    שגם אם היא קשה ליישום, היא אמת. והיא מיסודות כח ישראל. ומי שלא מבין את זה, לא יכול באמת להביא לתיקון. הוא עושה את אותה הטעות שעושים מי שהוא מתקומם כנגדם.

    מה גם שבצד המעשי, יש הרבה מאוד אחראים לעניין מירון. הלואי והיה זה רק בגץ.

    1. צודק לגמרי.
      וחוץ מזה, מה עם "ונזהרתם מאד לנפשותיכם"? מה עם אחריות אישית? חייבים להדחק בצפיפות איומה, עם ילדים קטנים ואפילו תינוקות?
      לרוב אני מחבב את מאמריה של דר' שניאורסון גרי אבל הפעם אני ממש לא מסכים.
      בכלל, כל ענין העליה לקברים היא לצערי ענין שיש בו יותר מאבק עבודה זרה.
      עם כל הצער על ההולכים והכעס על הירון לונדונים ובג"צ, אפשר וצריך לפעמים לאמץ גם קצת ביקורת עצמית.

    2. מאמר מצויין יישר כוח!!!!
      מין הראוי שיעשו וועדת חקירה…אך את הנעשה אין להשיב..חבל רק שלומדים לאחר מעשה…הלב כואב ודואב על הקורבנות התמימים …

    3. למגיב האנונימי מס'1: מדורת ל"ג בעומר במירון איננה עבודה זרה הגיב:

      בפרספקטיבה היסטורית מדורת ל"ג בעומר במירון היא התשובה הניצחת לאלפי שנות רדיפת היהדות ושמירת המצוות עפ"י התורה. הרודפים מתחלפים אבל המאמץ למחוק את הזהות היהודית נמשך. הדלקת האש במירון איננה עבודה זרה. בדור שלנו היא אולי התשובה היהודית לטקס יום השואה השנתי הבינ"ל במחנה אושוויץ. בעוד ששם הכול סובב סביב המוות, במירון הכול סובב סביב החיים לאור מצוות התורה והזהות היהודית. האש היא אור התורה שמאירה את העולם. (כשמה של הישיבה "אש התורה").
      בל"ג בעומר ובמיוחד במירון (ליד קבר הרשב"י) חוגגים את המשך קיומו של העם היהודי ואת המשך קיומה של הזהות היהודית הייחודית שבימים אלה השמאל הישראלי, המבקש להפוך אותנו לעם "נורמלי", נאבק בה בהשראת ערכי המערב הפרוגרסיבי והליברלי. ללא המרד ההוא של בר כוכבא, ר' עקיבא ותלמידיו והמשכו במפעל הרשב"י, העם היה עובר אסימילציה ונטמע בתרבות הלנו-רומית, והתורה מן הסתם הייתה ממשיכה להתקיים בקרב מי שהיו הופכים לחברי כת דתית איזוטרית, לא יותר. אבל לא הייתה מתקיימת אומה, ולא לאום יהודי בעל זהות מוגדרת. (כדאי לא לשכוח שבתום אלפיים שנות גלות ורדיפות נותרנו עם קטן כי רוב העם אכן התפוגג ונטמע, התנצר או התאסלם או הפך והופך לרפורמי שנעלם בדור השלישי).
      ר' עקיבא ותלמידיו נלחמו ונתנו נפשם על הזהות היהודית. ולכן באירוע של ל"ג בעומר במירון האבות מביאים פעוטות ועורכים במקום את טקס החלק'ה להראות שאנחנו עדיין כאן. אנחנו עדיין על המפה. ממשיכים לקיים את התורה בכל נפשנו ובכול מאודנו וזאת בהמשך לאותו המרד ולאותה מסירות הנפש.

    4. תומר,
      אנחנו בהחלט מתפללים שיחזרו בתשובה ולא חו״ח שימותו.
      אבל עד שהתפילה תענה צריך להיות מעשיים.

    5. למגיב האנונימי,
      בדרך כלל אני מסכים איתך שהעליה לקברים היא בגדר עבודה זרה. אבל במקרה הספציפי הזה, הקבר משמש בעיקר כציון מקום למפגש ולא כנושא האירוע. אבל מטרת העולים היא הטקסים ולא הצדיק הקבור שם.
      ואגב, ארי כל כך הרבה שנים המקום שרד את הצפיפות ואחרי שהרשויות(בג"ץ) החליטו לא לעשות דבר-אתה באמת מופתע שאנשים הסיקו שכנראה זה לא מסוכן כמו שזה נשמע?

  2. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

  3. אני בכל פעם חושב שזה מאמר לעילא ולעילא. ובו עוד אחד מעולה. אני קורא והמילים כאילו שאני כתבתי. כי לו הייתי כותב זה היה כך. הוצאתי לי את המילים מהראש. ועל כך כך אדם יהודי בן 85 מודה לך

  4. יש קולות המאשימים את ביבי.בכת.וועד מירון.
    משטרת ישראל המהנדס.חברי הכנסת החרדים.
    השר אוחנה.המועצה.ואיני יודי מי עוד נושא
    באחריות על קבר מירון.נחכה ונראה.

    1. יש הבדל בין האשמה לניצול האסון כתירוץ להתנגחות ביריב פוליטי.

    2. אין שום שרשרת אשמים. יש אשם אחד וזה בג"צ. השמאל ומרעילי הבארות בתשקורת הם שמנסים לבלבל את העם ואת המוח!!! הגיב:

      המדינה הלאימה וקבעה שיוקצו מיליוני שקלים לאורך 3 שנים להפיכת מירון והקבר למקום יפה, בטיחותי, ולאומי.

      מי שהפך את החוק ואת החלטה ואת ההלאמה זה בג"צ.

      תיפנה לחיות ולשותפיה המזעזעים!!!

      אין שום שרשרת של כלום.

      זו שיטת הרמאות להמציא שרשרות כשהכל ברור כשמש.

      והכי נלעג יהיה אם יקימו ועדת חקירה בראשות עוד אחד מהשופטים האלה השנויים במחלוקת שלרוב העם אין בהם שום אמון (רק 42% חה חה חה – נותנים אמון בבג"צ – איזו בושה וחרפה).

      לכן שים לב שהשמאל מוביל להקמת ועדה בראשות אלה מבג"צ. חה חה חה. בדיחה מקברית.

      בג"צ הוא שורש כל הרע במדינת ישראל היהודית!!! כל הרע. תיקרא מה אמר על בג"צ ומעשיו השופט כהן ז"ל. תזדעזע:

      מדינה על הטיטאניק. קיום המדינה בסכנה, ישראל צועדת לקראת אפוקליפסה / ראיון עם משה לנדוי

      קיום המדינה בסכנה, ישראל צועדת לקראת אפוקליפסה, ויתורי אהוד ברק לערבים מערערים את יסודות הציונות, אהרון ברק מנסה להנהיג מעין דיקטטורה שיפוטית, התקשורת נפלה לידי קבוצת מיעוט, בקיצור, הטיטאניק בדרכה למצולות והתזמורת ממשיכה לנגן אופרטות עליזות…

      לראיון המלא:

      https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#163

  5. לאנונימי
    תאמר לי, מה קשור "ונשמרתם לנפשותיכם"?
    כל ילד צריך לשנן זאת כשהוא יוצא מהבית
    .אבל כל אחד צריך לדעת שאסור לעלות להר מירון? שבג"ץ 8 שנים משהה את השיפוצים שצריכים לעשות במקום?
    מה יכולה לעשות המשטרה? הממשלה? אין להם שום אפשרות לעשות שיפוצון קטן, ללא אישור בג"ץ.
    למה לא מבינים את הנקרא?

  6. מאמר מצוין
    למגיבים שסוברים שיש לתת את הלחי השני'ה
    גם שלא שונאים את החוטאים ואפילו צריך לאהוב את החטאים והדרכים ומעשה התוקפנות לשהם צריך לשנוא ולהלחם בכל תוקף אג'נדה
    במיוחד שלא מדובר על יהודים "תמימים " או "פשוטים" שעושים כך כי זו דעתם וכך התחנכו ולא זכו ודעתם האישית ותינוקות שנשבו
    אלא במערכת משומנת מתוכננת מסודרת מכוונת מטרה להחריב את היהדות והתורה וארץ ישראל ותושבי'ה

  7. הקשיבו לתוכנית של שפטל בשפטל ללא כחל וסרק וקבלו את התמונה המלאה:

    https://www.youtube.com/watch?v=JYTaOGvrXEU&t=2203s

    03.05.21 יורם שפטל מדבר: שידור חי ב

    תגוביות:

    1.כל מילה סלע .בג"צ אשם וצריך לעשות סוף למצב הזה.

    2.שפטל, תודה לך! מחכה בקוצר רוח לתוכנית שלך ביום חמישי בגלי ישראל… מקווה ששוב יעלו את התוכנית המלאה ליוטיוב…

  8. אוהבת את המאמרים מאוד מאוד.
    למגיב הראשון רוצה לומר לך שגם השמאלן המצוי אינו בן עמי.ממש כך.אתה מוזמן להתפלל בשבילם לתת להם פיוס ואהבה ואולי ישתנו. למה לא? לנסות תמיד אפשר.
    כל מילה בסלע.

  9. חבל שהכותבת משתמשת כמו רבים וטובים במונח השקרי בעליל,המצאה בסגנון הספר 1984 של ג'ורג' אורוול,"מהפכה חוקתית".
    אמרו מעתה את האמת, בישראל,מדינה ללא חוקה,בוצעה הפיכה(פוטש) משפטית ו 15 פקידים ממונים,מרביתם בוגרי משפטים בלבד,לפעמים רק תואר ראשון,החליטו שהם מבינים בכל נושא עלי אדמות טוב יותר מהמומחים לנושא,זכותם להחליט בכל נושא והמציאו "חוקה" שקרית,באמצעותה השתלטו על השילטון בפועל במדינה.
    מקומם לטעמי מאחורי סורג ובריח כקושרים נגד נבחרי העם והדמוקרטיה הישראלית.

  10. ירון לונדון מגלה אטימות בהמית כלפי קורבנות האסון היהודים בשל היותם חרדים. הגיב:

    מנגד הוא יודע לגלות אמפטיה עמוקה בכל הקשור ל"עם הפלסטיני" וכלפי מה שנקרא "the palestinian cause".
    בזמנו ירון לונדון כמעט התעלף מעלבון כאשר ד"ר עזמי בשארה בראיון אצלו הצהיר שאין כזה דבר "עם פלסטיני"… ברור אם כן, שאילו היה מדובר בקורבנות מקרב ערביי עזה או יו"ש תגובתו הייתה שונה בתכלית

  11. מאמר מגמתי.
    המאמר מנסה להציג את בג״ץ כאחראי לאסון מירון אבל מעלים נתונים חשובים: זהות העותרים ונימוקם.
    הסיפור המקורי הוא שהאתר נוהל בידי ועד החמישה: נציג של המדינה, 2 נציגים של ההקדש האשכנזי ושניים של הספרדי.
    אלא שב2013 החליט שר האוצר לפיד שלא מתאים לו לתת לחרדים לנהל את העניין וניסה לעקוף אותם ולעשות הפקעות לשטח מסביב ללא אישור הועד. כמובן שהחרדים מיהרו לתבוע והובילו לתקינה.
    כך שהכותבת צודקת בטענתה שהעניין הוא שנאת דת אבל תוקפת את שונאי הדת הלא נכונים.

    1. כמה שטויות!!! השורה התחתונה היא שהכמה שופטים בבג"צ דוחפים את אפם לכל חור. איש לא מבטל את הר מירון הגיב:

      ואת קבר רשב"י וההילולות בכך שהוא מייצר מתחם בטיחותי ונוח לתפעול.

      החשיבות היא הקבר ולא כל ערב רב הקירות והמבנים העלובים והנדרלמוסיה התכנונית והלא בטיחותית.

      על מה אתה בכלל מדבר?

      העיקר להגן על 15 זקנים – עורכי דין בסך הכל – שבחרו את עצמם בעצמם באמצעות ועדה בראשות עצמם – לקבוע כל דבר במדינה הזו.

      מי בחר בהם בכלל?

      הם בורים ועמי ארצות אמר עליהם פרופ' דיסקין ובכל זאת משימים עצמם למומחים של היקום בכל נושא.

      איזו חוצפה.

      והם ורק הם אשמים בכל מה שקורה במדינה וקורים דברים נוראיים במדינה בגללם.

      בג"צ הוא הוא המהרס והמחריב את המדינה היהודית כל יום עוד!!!

    2. איפשהוא כתבתי שבג״ץ לא בעייתי ודוחף את האף???
      אני בהחלט מסכים איתך לגביהם.
      כתבתי ספציפית במקרה הזה האשם האמיתי אינו בג״ץ אלא לפיד.

    3. לדני: אתה לא יכול לכתוב שלפיד אשם כאשר כל האשמה היא על שופטי בג"צ והתערבותם הלא חוקית בכל עניין! מיהם בכלל? הגיב:

      מי שמם?

      וכאשר המדינה ולא חשוב אם מדובר בשטייניץ, לפיד או כל פוליטיקאי אחר – מחליטה שיש להלאים – אז מלאימים. במקרה הזה כבר הלאימו ובג"צ המזעזע הזה והחוצפן הזה ביטל זאת!

      מי הרשה להם בכלל לבטל החלטות כנסת, חוקים, פעולות הריבון ועוד? מי? חוצפה שאין דוגמה לה בשום מקום בעולם הנאור והנורמלי!!!

      אין.

      ורק בג"צ ושופטיו אשמים באסון מירון. רק הם.

      הם אשמים בכל הרעות החולות. הם אשמים בכך שהמסתננים לא סולקו עד רגע זה מפה והם יולדים לנו אלפים חדשים כדי שהמדינה לא תהיה מדינה יהודית.

      הם אשמים שהממשלות לא שולטות פה.

      הם אשמים שהייעוץ המשפטי החצוף עד אין קץ השתלט פה על הנבחרים ועל הכנסת ועל הריבונות.

      הם האשמים שהערבים המחבלים צוחקים עלינו בפרצוף ורוצחים בנו לתיאבון.

      הם האשמים שהנגב כולו נגנב מאיתנו על ידי פורעים וגנבים ערבים בדואים שבונים לא חוקית איפה שבא להם ובג"צ תוקע כל פעילות להצלת אדמותינו.

      הם האשמים שערבים משתלטים על יישובי היהודים אבל היהודים לא מורשים לקנות ולגור ביישובי הערבים כי אין להם הגנה משפטית לכך ולהיפך. יש סינדול.

      הם האשמים שהמינהל האזרחי פוגע ביהודים ופועל להקמת מדינה ערבית בניגוד לרצון הממשלות והעם.

      הם אשמים בכל הרע במדינה הזאת והם שפועלים לחסל אותה כמדינת היהודים הקטנה והיחידה.

      רק הם אשמים בכל הרע והרוע.

      וכמו שאומר פרופ' מאוטנר: הם – שופטי בג"צ – זה השמאל שאיבד את הכוח בכנסת והעביר את פעילותו הפוליטית לבג"צ ולייעוץ המשפטי ולצמרות מוסדות המדינה ומשם הוא מנהל את הפוליטיקה שלו.

      זו גניבת שלטון לאור היום.

      יש לשים לכך קץ.

      יש לחוקק את חוק הפרדת הרשויות ולבטל את כל הררי הפסיקות שייצר אהרון ברק ומשובטיו על בסיס חוק מטומטם ומחורר ורמאי כמו: חוק כבוד האדם (הערבי) וחרותו של (המחבל והמסתנן).

      לבטל לבטל לבטל.

      ואין ספק שזה יקרה. כי החבל נמתח מדי ולכן הוא עומד להיקרע.

      כל יום עוסקת התקשורת בישראל בבג"צ. בשום מדינה אין דבר כזה בכלל.

      מוסדות השפיטה נועדו לשפוט ולא לשלוט ולא לקבוע מדיניות ולא לבטל ולחסום מדיניות.

      חצופים חסרי גבולות וחסרי כבוד לעם ולדת ולמורשת ולזכויותינו על פיסת אדמה קטנטנה בעולם ענק בו לערבים יש 22 מדינות ולמוסלמים 56.

      מדינת ישראל בשלטון בג"צ היא מדינה מפלצתית ומסוכנת ליהודים ולעתיד העם.

      ויש לציין שהיא כבר כלל לא מדינה דמוקרטית יותר כמו שאומר פרופ' דיסקין:

      פרופ' דיסקין: החוק לא משחק במדינת ישראל. מה שמשחק זה מה שבא לבית המשפט העליון

      פרופ' דיסקין:

      "חוק חרוט אין לו משמעות במדינת ישראל לכאן או לכאן.

      במדינת ישראל לא חשוב בכלל מה כתוב בחוק. בית המשפט בישראל בכלל לא מתייחס אל החוק. בית המשפט קבע הלכה שבעצם כשהוגש כתב אישום אדם לא יכול להמשיך לכהן בתפקידו. מה שכתוב בחוק בכלל לא רלוונטי. בתי המשפט בכלל לא מקיימים את החוק.

      אנחנו לא חיים במדינה שמתקיים בה שלטון החוק. שלטון החוק פירושו שלטון החוק החרוט שיש בו הגיון כלשהו. שלטון החוק הוא כקליפת השום בעיני מי שמופקד על שלטון החוק.

      המשטרה, היועץ המשפטי ובראש ובראשונה בית המשפט העליון לא שומרים על שלטון החוק. הם עושים כטוב בעיניהם. מה שמשחק במדינת ישראל זה לא החוק אלא מה שבא לבית המשפט העליון. לכן מדובר במצב מאד מאד חמור.

      … ולכן בעצם אנחנו נמצאים במדינה שבמידה רבה היא לא מדינה דמוקרטית.

      היא נתונה בשלטון ובהחלטות סופיות של איזשהו גוף אוליגרכי שכמו שאנחנו יודעים גם בוחר את עצמו ושלטון החוק לא חשוב בעיניו.

      לא חשוב מה יהיה כתוב בחוק.

      החוק לא משנה בכלל.

      בית המשפט לא יחשיב את החוק. אין חשיבות בכלל מה כתוב בחוק. החוק גם הוא יפעל קדימה וגם אם הוא יפעל רטרואקטיבית זה לא משנה בכלל. החוק לא נחשב בעיני בית המשפט העליון לרבות נשיאיו".

      אראל סג"ל: אני רואה שאתה לא מפחד מזרועות בית המשפט שיפעל נגדך על דבריך אלה?

      פרופ' דיסקין: יש סיבה לפחד. בהחלט יש סיבה לפחד ויש גם סיבה טובה יותר – לומר את האמת, בפרט אם מגיעים לגיל מתקדם כמוני".

      https://glz.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A6/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%90%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A1%D7%92%D7%9C/%D7%90%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A1%D7%92%D7%9C16-10-2017-1101

      לעיון האשכול:

      https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#147

      ***************

      פרופ' מאוטנר: השמאל העביר את הכוח שלו לא רק לבג"צ אלא גם ליועץ המשפטי לממשלה ועוד…

      פוליטיזציה של משפט

      פרופ' מנחם מאוטנר, הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת תל אביב

      http://www.youtube.com/watch?v=MaGOlzc8ydM

      החל מדקה 16:26

      להלן התמלול המלא:

      קבוצת מלכי הגבעה של השמאל הפסידה הרבה מאד כוח בפוליטיקה וסובלת הפסדים פוליטיים גדולים מאד ומה שהיא עושה בעצם, היא העתיקה את הפעילות הפוליטית שלה במידה רבה מאד מהפוליטיקה של הבחירות, שהיא הפוליטיקה של הכנסת, למקום אחר – לבית המשפט העליון – והפכה אותו למוסד שממנו היא מנהלת פוליטיקה.

      בראש העותרים לבג"צ חברי הכנסת של מר"צ והעבודה והעתירות שלהם תמיד על נושאים פוליטיים.

      בג"צ הפך למוסד פוליטי.

      זה חלק מתהליך.

      בית המשפט העליון פה לא לבד. הקבוצה הזו העבירה את הכוח שלה לא רק מהפוליטיקה של הבחירות, מהכנסת, לבית המשפט העליון, היא העבירה אותו גם אל היועץ המשפטי לממשלה, גם אל אגף התקציבים של האוצר, גם אל מבקר המדינה, גם אל בנק ישראל.

      כל הקבוצות האלה זה קבוצות לא נבחרות של פקידים שמופעלים על ידי הקבוצה הזאת כדי לנטרל את המערכת הפוליטית שפועלת למגינת ליבה של הקבוצה הזאת שאיבדה בכנסת הרבה מאד כוח.

      https://rotter.net/forum/gil/27789.shtml#1

      *************************

  12. יש לחסל את בג''צ במתכונתו הנוכחית. אך ורק ממשלות ישראל תבחרנה את השופטים! הגיב:

    יש לחסל את בג"צ במתכונתו הנוכחית בה השופטים בוחרים את עצמם בעצמם באמצעות ועדה חשאית המתנהלת בלא נהלים כתובים, לפי קריטריונים לא ברורים, באמצעות מסלולים עוקפי ועדה סטטוטורית. יש לבטל את כל השיטה הזו.

    את השופטים תבחרנה, כמו בכל העולם הדמוקרטי, אך ורק ממשלות ישראל המתחלפות ורק לאחר שימוע עומק בכנסת, במהלכו תובררנה עמדות המועמדים ויחסם לעם היהודי ולזכותו על ארצו, הקודמת לכל זכות אחרת.

    מי שיש לו בעיה עם ההמנון או הדגל לא ישמש שופט במדינה היהודית.

    יש לקבוע בחוק שהיועץ המשפטי לממשלה ייבחר אך ורק על ידי הממשלה, כראות עיניה ובהתאמה עם האידיאולוגיה הפוליטית שלה ולא יונחת כפי שקורה היום, כאחד מרשימה שבג"צ קובע.

    יש לקבוע בחוק שהיועץ הינו אך ורק יועץ ואינו קובע דבר לגבי מדיניות הממשלה או מינוייה לתפקידים שונים – שכן כך מתבצעת אידיאולוגיה הלכה למעשה.

    אהרון ברק הוא שקבע בפסיקה הזויה שעצות היועץ יחייבו את הממשלות ומאז שולט היועץ מטעם בג"צ על המדינה. יש לבטל את הפסיקה – שאינה מעוגנת בחקיקה כלשהי.

    אשר לטענה שהפקדת סמכות המינויים במערכת המשפט בידי הכנסת תביא לפוליטיזציה פסולה של ההליך, התשובה היא פשוטה:

    אם הכנסת כשירה לשרת כנציגת העם לצורך חקיקת חוקים שבכוחם אף לחייב כנסת עתידית, יהיה זה מופרך ואף מגוחך לטעון שהיא איננה כשירה לאשר את המינויים לאותו גוף אשר יפרש את החוקים שהיא חוקקה.

    מנגנון דמוקרטי חדש לבחירת שופטים חיוני לא רק לשימור מעמדו של בית משפט החשוף לביקורת ציבורית גוברת. הוא אף ימלא תפקיד חשוב בחיזוק הדמוקרטיה הישראלית בכללותה.

    בין התופעות המסוכנות ביותר העלולות לאיים על משטר דמוקרטי בולטת התפתחותה של תחושה בקרב העם שדעתו אינה נחשבת, שאין לו כל שליטה על מושליו וכי אין טעם אפוא שייטול חלק בענייני ציבור.

    השיטה הנוכחית למינוי השופטים בישראל מעודדת בדיוק את התפשטותה של מחלה זו, שכן המסר שלה הוא שאין להותיר בידי נציגיו הנבחרים של העם את ההחלטות החשובות ביותר ושמשום כך הרכב בתי המשפט חייב להיקבע בידי ועדה סגורה.

    ממשלת "ימין" ממנה רדיקלים סמולנים חסרי כישורים לרמטכ"ל, נגיד הבנק, פרקליט המדינה.

    ממש לא מדובר באליטה כי אם בכנופיה פיאודלית כמו בירדן, מצרים וסוריה.

    לעיון האשכול:

    https://rotter.net/forum/gil/27766.shtml

  13. השמאל בישראל איבד את כוחו בכנסת אך לא השלים עם החלטה דמוקרטית זו של הבוחר הישראלי ובשיטות אפלות השתלט על בית המשפט העליון ועל כל מערכת המשפט על ידי החדרת אנשיו בלבד לשם ומשם הוא מנהל את הפעילות הפוליטית שלו, עוקפת הממשלה והעם.

    את תהליך הפיכת בג"צ והמערכת המשפטית כולה על כל זרועותיה השונות למרכז פעילות של השמאל החל אהרון ברק לבצע משהתמנה לשופט בבית המשפט העליון.

    אהרון ברק הוא אדם ערמומי וחסר עכבות, שפרופסורים ומומחים למשפט בעלי שם עולמי עמדו על שיפלותו ועל חוסר המוסריות וחוסר כיבוד החוק שלו.

    פרופ' פוזנר דייק וכינה אותו דיקטטור ואדם שעבר על החוק אולי יותר מכל אדם אחר והישווה בינו לבין נפוליאון שלקח את כתר האפיפיור והניח אותו על ראשו. הוא מצא בו היבריס וחוצפה חסרת גבולות המעידה על זלזולו בעם בישראל ובתוצאות הבחירות והזהיר את מערכת המשפט האמריקנית מללמוד ממעשים נוראים אלה.

    אהרון ברק הוא ניצול שואה ובשל חוויה משפילה ומזעזעת זו יכול להיות שראיית עולמו עוצבה באופן מעוות ובלתי הפיך ואם זה המקרה הרי שזו נכות נפשית.

    ההלכה היהודית אוסרת למנות מי שהוא נכה פיזית או נפשית לעמוד בראש מערכת ציבורית כלשהי, שכן נכות נפשית או פיזית משבשות את התנהלות האדם והוא עלול לפגוע בהחלטותיו ומעשיו בטובת הכלל.

    אהרון ברק הוא דוגמא מצויינת לכך שההלכה פועלת נכון, שכן הוא אחראי על הרס הפרדת הרשויות במדינת ישראל על ידי הפיכתה של מערכת המשפט לממשלת על באמצעות המהפיכה החוקתית השיקרית שביצע ללא רשות או סמכות מהכנסת.

    אהרון ברק הרס את מערכת המשפט והפך אותה למרכז פעילותו הפוליטית של השמאל.

    מצד אחד של המתרס עומדים אירגוני השמאל הממומנים במימון זר, פראי ופושע ללא שום פיקוח ממשלתי או אחר יחד עם מפלגות השמאל שעותרות ללא הרף בנושאים פוליטיים ומצידו השני של המתרס עומדת מערכת משפט פוליטית של השמאל ופוסקת פסקי דין לטובתם של אותם גורמים עלומים אלה שמטרתם חיסול המדינה היהודית וזכותה הגוברת על כל זכות אחרת – להתקיים!

    סימוכין:

    פרופ' פוזנר הסיר את המסווה מעל פרצופו של ברק.

    פרופ' פוזנר : "אהרן ברק שודד-ים משפטי והחוק בשבילו הוא רק טיוטה. אהרן ברק שבר את השיא העולמי ביהירות שיפוטית. הוא האיש שהפר את החוק יום יום ויותר מכל אחד אחר. בביקורתו כותב פוזנר: לישראל אין חוקה, רק חוקי יסוד שחוקקה הכנסת ואותם הגדיר מחדש ברק כחוקה וקבע כי הכנסת אינה יכולה לבטלם.

    מדובר ברעיון מדהים.

    תארו לכם שהקונגרס האמריקאי יחוקק חוק כלשהו ובית המשפט העליון שלנו יחליט שלעולם אי אפשר יהיה לבטלו, כאשר החוק המדובר נחקק בתמיכת רבע בלבד מחברי הקונגרס, שהרי בישראל חוק יסוד כבוד האדם וחירותו נחקק בתמיכת 32 ח"כים בלבד. ברק אינו מנסה להגן על גישתו השיפוטית כי אם לוקח כמובן מאליו שלשופטים יש סמכות טבועה לגבור על חוקים. גישה כזאת יכולה להיות מתוארת כתופסת שלטון בכוח.

    מערכת המשפט בישראל הרואה עצמה חופשיה לגבור על החלטות של הגורמים הנבחרים באופן דמוקרטי, מטשטשת בעצם את הדמוקרטיה.

    בית המשפט בישראל הוא שיוצר את דבר החקיקה בישראל, תוך שהוא, בית המשפט, הופך את החוקים עצמם לטיוטה ראשונה שהוא חופשי לשכתבה.

    ברק גם קבע כלל שאין לו אח ורע בחוק האמריקאי, שכל החלטת ממשלה הנחשבת 'בלתי סבירה' בעיניו ובעיני בית המשפט היא גם מטבעה בלתי חוקית. כך הוא קבע שביהמ"ש יכול לאסור על הממשלה למנות אדם לתפקיד כלשהו, אם עבר על החוק וגם אם קבל חנינה, או אם קיים חשד שעבר עבירה אתית; והוא גם יכול להורות על פיטורי שר בממשלה אם הוגש נגדו כתב אישום; ושביהמ"ש יכול להחליט אם לשחרר טרוריסטים במסגרת הסדר פוליטי; ושבכוחו לבטל פקודות צבאיות ולהורות לממשלה להזיז את גדר ההפרדה שאמורה למנוע מטרוריסטים מתאבדים לחדור לשטחי ישראל…

    רק בישראל מעניקים השופטים לעצמם את הסמכות הזו, לביקורת שיפוטית מופשטת, מכוח עצמם, בלא הסמכה חוקתית או חקיקתית מפורשת, מפי הרשות המחוקקת.

    זה מזכיר את נפוליאון שלקח את כתר המלכות מידיו של האפיפיור והניח אותו על ראשו בעצמו. ברק פשוט דרס את הדמוקרטיה ואת החלטות המחוקקים בישראל.

    ברק פשוט ציפצף על החוק הכתוב ולש אותו כרצונו, באורח אנטי דמוקרטי מובהק, אולי דיקטטורי.

    יכולים נבחרי העם לחוקק מה שיחוקקו, אבל ברק יהפוך את חקיקתם על פיה ויחליט על דעת עצמו, כאילו היה נפוליון מס' 2, בשביל אזרחי ישראל ומחוקקיה".

    http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=9415

    שופט אמריקאי בכיר: אהרן ברק – מעין שודד-ים משפטי

    http://www.haaretz.co.il/misc/1.1559062

    לעיון האשכול:

    https://rotter.net/forum/gil/20101.shtml

    לעיון האשכול:

    פרופ' דיסקין: צריך שהכנסת תאפשר לעצמה את יכולת ההתגברות על פסיקות בג"צ!

    https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#15

    https://rotter.net/forum/gil/27344.shtml

  14. אהרון ברק שינה את שיטת המישטר בישראל ללא סמכות או רשות מהכנסת. שינוי שיטת המשטר הוסתרה באמצעות הגדרה מטעה שהפילה את כולם בפח. הגיב:

    אהרון ברק שינה את שיטת המישטר בישראל ללא סמכות או רשות מהכנסת. שינוי שיטת המשטר הוסתרה באמצעות הגדרה מטעה שהפילה את כולם בפח.

    מה פירוש "מהפיכה חוקתית"? אין דבר כזה בדמוקרטיה! מה שבוצע זו הפיכה לא חוקית בדרכי מירמה.

    עד היום לא טיפלה הכנסת במעשה ההפיכה הלא חוקית, מפחד תפירת תיקים לנבחריה, כפי שמעידה כתבת גל"צ אילאיל שחר, שהם אמרו לה בעצמם.

    כאשר איבד השמאל את השלטון בישראל, חשב ברק להעביר את השליטה הפוליטית אל מערכת המשפט ובכך לעקר את שלטון המחנה הלאומי שזכה בבחירות הדמוקרטיות.

    לשם כך השתמש בשני חוקי יסוד (חוק כבוד האדם וחרותו וחוק חופש העיסוק) שהועברו בכנסת על ידי דן מרידור שהיה בקשרים עימו ואולי אף לבקשתו.

    חוק כבוד האדם וחירותו וחוק חופש העיסוק הם שני חוקים אמורפיים ומחוררים שאיפשרו לשופטים להכניס לתוך החורים כל פסק דין שהיה ברצונם תחת הכותרת: כבוד וחופש.

    מיד משהתקבלו חוקים אלה בכנסת הם שימשו קרדום לחפור בו את הקבר לדמוקרטיה הפרלמנטרית של מדינת ישראל היהודית.

    כדי לייצר מערך של אנשים שיפעלו לעיקור כוחה של הממשלה תמך אהרון ברק בהצעתו של הרמן שוורץ, יהודי אמריקני, להקים את תוכנית המשפטנים אותה מממנת גם הקרן החדשה NIF.

    התוכנית הכשירה משפטנים שהקימו את רשת אירגוני השמאל שפעילותם העיקרית היתה והינה עתירה בלתי פוסקת לבג"צ לצורך עיקור פעולות ומטרות הממשלה וביטול חקיקה לאומית של הכנסת.

    "הדמוקרטיה הפרלמנטרית" נכבשה והפכה על פי הגדרת הכובשים ל"דמוקרטיה חוקתית".

    הדמוקרטיה החוקתית יוצרה באמצעות פסק דין בנק המזרחי של ברק הנשמע תמים לחלוטין ולא כך הוא.

    לישראל אין כלל חוקה, בדיוק כמו שלבריטניה אין ולכן היא לא יכולה להיות דמוקרטיה חוקתית.

    חברי הכנסת לא הבינו כלל את שהתרחש מתחת לאפם ומכל מקום היה מאוחר מדי, כיוון שבית המשפט פסק שמעתה כל חקיקה תיבדק על ידי בג"צ ותיפסל אם לא תעמוד באמות המידה של הנאורים אותם הוא מייצג בלעדית. מעתה החל תהליך שכל חוקי הכנסת וכל מעשי הממשלה אולצו לעבור בדיקות "מידתיות" שונות ומשונות.

    בכך הושלמה ההשתלטות הלא חוקית על מערכת המשפט והשמאל שאיבד את כוחו בכנסת העתיק את פעילותו הפוליטית לבג"צ ולמערכת המשפט באופן מושלם.

    מדינת ישראל הפכה מדמוקרטיה פרלמנטרית בה הפרלמנט קובע את מהלכי המדינה, לדמוקרטיה חוקתית, בה בג"צ ומערכת המשפט קובעים את מהלכי המדינה.

    מדובר בדיקטטורה, בה בג"צ ואנשי מערכת המשפט והיועצים המשפטיים הנטועים בכל מקום, הם הקובעים בכל נושא פוליטי בו אמורה לטפל הממשלה, ללא יכולת לפטר או להיפטר מהם כאשר העם אינו מרוצה מתפקודם ומעשיהם.

    סימוכין:

    1.הכתבת המדינית של גלי צה"ל מספרת על תמיהתם של השרים על המינוי של עו"ד שי ניצן אך חוששים להצביע נגד. "זה עלול לסבך אותנו ואנחנו חוששים מחקירה בענייננו. יזכרו לנו וזה רק יסבך אותנו", אומרים השרים בשיחות הסגורות.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/243878

    2.מרידור אמר לפני הטקס: "זהו יום משמעותי עבורי. ברק השפיע על מערכת המשפט ועל החברה הישראלית. אנשים ברמה הזו לא מוצאים כל יום. יש מעטים כאלה בעולם וצריך להתגאות על כך שיש אדם כזה בתוכנו".

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/479/173.html

    3.ארי שביט בראיון עם אהרון ברק:

    שביט: יצרת דמוקרטיה חוקתית שהכנסת כלל לא התכוונה אליה!

    ארי שביט לאהרון ברק: חשבת שאתה הופך באותו יום לאחד מהאבות-המייסדים של הדמוקרטיה הישראלית?

    "בעצם מה שאתה אומר הוא שבית המשפט העליון יצר ב-95' את הדמוקרטיה החוקתית הישראלית על סמך החלטה של הכנסת, שהכנסת לא היתה מודעת לחלוטין למשמעותה".

    http://www.mqg.org.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA/%D7%90%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%9F%D7%91%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99%D7%AA/tabid/351/Default.aspx

    4.מי אתה דן מרידור?

    -בכנסת ה-12 כיהן כשר המשפטים. בין השנים 1988–1990 לקח חלק במאמץ לחקיקת שני חוקי יסוד שנחקקו בשנת 1992.

    -בסוף כהונתה של הכנסת ה-14 פרש מרידור מהליכוד ואף הכריז על כוונתו לרוץ לראשות הממשלה נגד בנימין נתניהו, אולם לבסוף חבר ליצחק מרדכי, רוני מילוא ואמנון ליפקין-שחק והיה ממייסדיה של מפלגת המרכז, שמטעמה נבחר לכנסת ה-15. בכנסת ה-15 כיהן כיו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

    -בשנת 2002, לקראת סוף כהונתה של הכנסת ה-15 חזר מרידור לליכוד.

    -הוא נתמנה לעמית בכיר במכון הישראלי לדמוקרטיה. (מכון של השמאל- ל).

    -מרידור הביע תמיכה בקדימה בבחירות לכנסת ה-17‏.

    -ב-9 בנובמבר 2008 הודיע על חזרתו לליכוד.

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%9F_%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8

    5."מרכוס הקים את המכון הישראלי לדמוקרטיה ב- 1991. אולמרט-טורבוביץ-ברק והרפורמה הפוליטית ש-"מרכוס רוצה". אריק כרמון, שהתחזה לפרופסור, הוא נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה".

    http://www.news1.co.il/Archive/002-D-18970-00.html

    https://rotter.net/forum/gil/19930.shtml

    6.פרופ' דיסקין על חקיקת 2 חוקי היסוד על ידי הכנסת: "לדעתי חברי הכנסת נמנעים מלחוקק את החוקים המתאימים שיבטלו את השפעת חוקי היסוד חוק כבוד האדם וחוק חופש העיסוק, כמו גם את כל התוספות שחוקקו בהמשך על ידי חברי הכנסת שלא הבינו כלל לאיזו צרה הם מכניסים את המדינה במעשיהם, שכן החוקים הללו שימשו לחיסול שלטון הממשלות בישראל ולחיסול החופש של הכנסת לחוקק כרצונה וכחוק, בתור מייצגת ונבחרת של הציבור".

    http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=139489

    7.תוכנית המשפטנים שמניבה את יבולי השמאלנים ששובצו כולם בשקט בשקט במערכת המשפט ב – 30 השנים האחרונות ובמקביל שובצו באירגוני השמאל של הקרן החדשה במימון זר לצורך עתירות לשותפיהם בבג"צ. (בתמיכת אהרון ברק והקרן החדשה).

    פרס הרמן שוורץ למשפט וצדק חברתי

    הקרן החדשה לישראל מעניקה אחת לשנה פרס בתחום קידום זכויות האדם וצדק חברתי בישראל: "פרס הרמן שוורץ למשפט וצדק חברתי" (מייסד קרן המלגות למשפטנים של הקרן החדשה לישראל). מטרת הפרס היא לעודד עשייה בכלים משפטיים לקידום זכויות האדם והצדק החברתי בישראל.

    http://nif.org.il/programs/herman

    http://www.law.tau.ac.il/Heb/_Uploads/dbsAttachedFiles/ziv-schwartz-heb.pdf

    לעיון האשכול:

    פרופ' דיסקין: צריך שהכנסת תאפשר לעצמה את יכולת ההתגברות על פסיקות בג"צ!

    https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#23

  15. במסגרת האסטרטגיה של השמאל להעתקת מוקד השליטה למערכת המשפטית העביר אהרון ברק את בחירת היועץ המשפטי לידי בג"צ. הגיב:

    את היועץ המשפטי לממשלה נהגו לבחור ממשלות ישראל בעצמן עד שנת 1993.

    במסגרת האסטרטגיה של השמאל להעתקת מוקד השליטה למערכת המשפטית העביר אהרון ברק את בחירת היועץ המשפטי לידי בג"צ.

    מאז לדברי פרופ' פרידמן איבדו הממשלות את היכולת למנות יועץ משפטי וזה נזק בלתי נתפש ודבר חמור מאד.

    אנשים רבים תוהים ואף מתרעמים על כך שממשלות ישראל בוחרות לעצמן תמיד יועץ משפטי לממשלה שהוא קילומטרים שמאלה מעמדותיהן האידיאולוגיות.

    זאת משום שהציבור לא יודע שאת היועץ המשפטי לממשלה כופים על הממשלות 15 השופטים שבחרו את עצמם בעצמם לכהן במוסד הפעילות הפוליטית של השמאל – בג"צ.

    אהרון ברק ביצע את ההפיכה השלטונית שלו להשלטת השמאל צעד אחרי צעד.

    אחד הצעדים שלו היה מניעת יכולת הממשלה להמשיך לבחור לעצמה יועץ משפטי כשהעביר את משימת בחירת היועץ המשפטי לידי בית המשפט, כדי שהיועץ המשפטי לממשלה יוכל לשמש ידו הבוחשת של בג"צ בקרבי הממשלה.

    ברק עשה זאת באמצעות "חקיקה" מטעם בית המשפט בפסק דין בעניין אחר, כי זו השיטה.

    כך זה מתואר בויקיפדיה:

    "בעת הדיון במשפט דרעי ב-1993 פסק בית המשפט העליון כי חוות דעתו המשפטית של היועץ היא שמחייבת את ראש הממשלה ואת הרשות המבצעת כולה. בעיני בג"צ היועץ הוא הפרשן המוסמך של הדין. בכך הגדיר בית המשפט העליון ועיצב את דמותו של היועץ כסמכות המשפטית המכרעת בשירות המשפט הציבורי הכפוף לפיקוח בידי בית המשפט העליון בלבד".

    מאותו יום הפך תפקיד היועץ המשפטי לממשלה עוד מינוי שכופה השמאל.

    ממשלת ישראל והכנסת הנבחרת הפכו מאותו יום לבובות חסרות משמעות, שנכנעות לכל הנחתה של היועץ שהפך על פי "חקיקת" בג"צ – "לסמכות המשפטית המכרעת הכפוף לפיקוח בידי בית המשפט העליון בלבד"…

    השמאל בבג"צ השלים את השתלטותו על מדינת ישראל.

    בספרו "הארנק והחרב" מתאר פרופ' פרידמן את האסטרטגיה של העתקת מוקד השליטה למערכת המשפטית.

    הנה כך מתאר פרופ' פרידמן את המהלך הזה:

    "המהפכה המשפטית התרחשה בכל החזיתות. המשפטנים סימנו כמטרה להעביר את השליטה האפקטיבית מידי הממשלה והכנסת לידי בית המשפט העליון, לידי היועץ המשפטי לממשלה ולידי הפקידות הבכירה בפרקליטות"…

    "המאבק היה על כוח", מסביר פרידמן. "ברור שלבית המשפט יש מגמה ליברלית מובהקת והדבר בהחלט השפיע על ממשלות הימין. נתניהו היה תחת חקירה בפרשת בראון-חברון. הנזק הגדול ביותר שגרמה החקירה הזו הוא שהוא איבד את היכולת למנות את היועץ המשפטי לממשלה. מאז, הממשלות איבדו את השליטה במינויים וזה דבר חמור מאוד. ראו מה קורה היום: תפקיד פרקליט המדינה הוא תפקיד כל כך מרכזי ולממשלה אין שום השפעה עליו. לדעתי זה בלתי-נתפש".

    את כל הדברים האלה חייבים לשנות בחקיקה בכנסת!

    סימוכין:

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/524/203.html?hp=1&cat=402&loc=58#talkback

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%AA_%D7%A9%D7%9E%D7%92%D7%A8_(%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A5_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%98%D7%99_%D7%9C%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%94)
    ‏‏
    לעיון האשכול:

    פרופ' דיסקין: צריך שהכנסת תאפשר לעצמה את יכולת ההתגברות על פסיקות בג"צ!

    https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml

  16. שמי ישראל, בן 85, יהודי, 47 שנים בארץ, עדיין צלול ואני רוצה להביע סולידריות עם ירון לונדון בקשר לאירועים בהר מירון.
    גם עלי לא השפיע האסון היות שהבנתי שזאת מובלעת חרדית בלבד, שבה למדינת ישראל אין יד ורגל, מלבד לשרת ולתת שירותי ביטחון ובטיחות לאוכלוסיה שלא מכירה בה. האסון קרה עקב הקריאה של הפוליטיקאים החרדים לבוא בהמוניהם, בחוסר אחריות מוחלט, לאירוע שיצא מכלל שליטה. אם מדובר בשטח אוטונומי של החרדים (שעד עכשיו לא ידעתי על כך) שיישאו בכל התוצאות. בחוצפתם הם דורשים כעת פיצויים מהמדינה. פיצוי מגיע רק לאנשים אשר מכירים במדינת ישראל. לא לאנשים אנטי ציוניים, ששוללים את קיומה של המדינה. לא דרוש חשבון נפש, אלא ענישה לאחראיים מקרב החרדים. כמו כן, נדרשת התנצלות מהחרדים, כלפי החיילות שספגו גידופים בעת שבאו לסייע לנפגעי האסון. נדרש הסכם חדש מול החרדים, שיחליף את הסטטוס קוו הקיים, ובמסגרתו, החרדים יתבקשו ללמוד לימודי ליבה, להתגייס לצה"ל ולעבוד למחייתם. דרושה וועדת חקירה ממלכתית, בלתי תלויה, שתחקור את מחדלי האירוע.

  17. אמירתו של ירון לונדון איננה נוגעת לדת לדתיים או לאלוהים. באמירתו הוא מגדיר את שבטי ישראל וטוען שהוא איננו מרגיש חלק מהשבט החרדי. להבנתי השבט החרדי הביא במו ידיו את התחושה של השבט החילוני כי הראשון מנצל את האחרון.
    אינדבדואלים יש רבים ויש מגוון כמובן אך בממומצע כשבט השבט החרדי נמנע ללמוד לימודי ליבה ומקצוע אשר יקנו לו כושר השתכרות גבוה מספיק בכדי לתמוך ע"י מיסים בציבור. וחמור מזה איננו משתתף בנטל ההגנה ומשאיר את בתי הקברות הצבאיים נחלתם של החילוניים והכיפות הסרוגות.
    זה על כן הלך החרדי ובבחירה לא הגונה התנתק מהחילוני כשהוא משאיר את החובות האזרחיים לחילוני ולכיפות הסרוגות. ההפקרות בקורונה היא אולי הקש ששבר את גב הגמל עכשיו כבר קיים נתק והוא בראש ובראשונה על ראשו של השבט החרדי.
    לבסוף האורתודוקסיה רואה עצמה בעל הבית על היהדות ועל אלוהים, ומדירה את הרפורמים והקונסרבטיבים כבני עם אחר, מי היא שתלין על החילוני שהוא רואה בה עם אחר?