ממשלת ישראל נגד אזרחי ישראל

קואליציית השמאל מחלישה את המדינה בכל התחומים, פוגעת בכלכלה ומסכנת חיים. בנט הוא רק עלה תאנה להפקרות

מי יעצור אותם? ממשלת האימים (צילום מסך)

בראשית חודש מאי, כאשר המגעים להקמת ממשלת ה"שינוי" היו בעיצומם ובימין הפעילו לחץ גדול על אנשי 'ימינה' שלא לחבור לקואליציית שמאל, כינס נפתלי בנט מסיבת עיתונאים בה אותת על כוונותיו הפוליטיות להמשך.

"לא נחסוך שום מאמץ בהקמת ממשלת אחדות אבל לא נוותר על העקרונות של הימין", הפריח בנט עוד הבטחה שהופרה במהירות ואז הוסיף בדמגוגיה טיפוסית: "האם באמת עמר בר-לב לא יכול להיות בקואליציה עם מתן כהנא?". בשבוע שזה עתה הסתיים קיבלנו את התשובה האמיתית, והיא הייתה קשה במיוחד.

השבוע של השר בר-לב נפתח בראיון טלוויזיוני הזוי בו הסביר לרינה מצליח כי המחבלת שביצעה את פיגוע הדקירה בירושלים יצאה לרצוח יהודים משום ש"באותו יום רבה עם אבא כי עישנה נרגילה". הוא נמשך במפגש מוזר עם תת-מזכיר המדינה האמריקנית בו דנו בין היתר ב"אלימות המתנחלים", ובראיון הזוי לא פחות בו ניסה להצדיק את השקר והסביר כי לא התייחס לגל הטרור הערבי בשל "מגבלה של תווים" בטוויטר. בחזית המדינית, חברו של בר-לב השר נחמן שי עוד הספיק השבוע לצאת להגנת תנועת ה-BDS האנטישמית, ובחזית הביטחונית בני גנץ הודיע שיפנה עוד משאבים דווקא לאכיפה נגד יהודים בשטחי C.

מול כל התירוצים והעלילות האלה מפי שרים בממשלת ישראל, מציאות הטרור שלחה עוד תזכורת כואבת עם פיגוע הירי סמוך לחומש בליל חמישי, בו מחבלים ערבים רצחו את יהודה דימנטמן ז"ל ופצעו עוד שניים.

שרה נוספת שהייתה בכותרות השבוע היא שרת החינוך יפעת שאשא ביטון שהחליטה לפטר את מנכ"ל משרדה, בשל מה שדווח כמחלוקות סביב מבצע החיסונים בבתי-הספר. זו כמובן אינה הפעם הראשונה בה שאשא ביטון מציגה עמדות אנטי-מדעיות הגובלות בהכחשת קורונה ובהתנגדות לחיסונים, ודיווחים נוספים השבוע על השתקת דיווחים והסתרת נתונים רק הגבירו את החשש. ואם דאגתם מכך ששרת החינוך מציבה פוליטיקה קטנה מעל בריאות ילדיכם, הגיעו בריצה יאיר לפיד וגדעון סער כדי להעניק גיבוי לטרלול הזה. גם הפיטורים הבוטים של פקיד בכיר עברו בשתיקה יחסית בתקשורת, בניגוד למקרים קודמים בממשלות קודמות.

ואם כבר גדעון סער ושתיקות, שר המשפטים ומשרתיו המשיכו השבוע לקדם  את משטור השיח ברשתות החברתיות והקמה למעשה של מערכת צנזורה פוליטית רשמית מטעם המדינה. חשבתם להביע ביקורת את הממשלה? להשמיע דעות שונות? לכעוס למשל על עוד מינוי מופרך ובזבזני של סגן-שר על חשבון כספי הציבור? משטרת המחשבות של סער עשויה בקרוב לבקר אצלכם. כל זה מגיע מאדם שברוב הסקרים לא עובר את אחוז החסימה אבל עדיין מעז לחוקק חוקים האופייניים למשטרים אפלים, בעודו מתפאר בכך שהציל את הדמוקרטיה בישראל.

והטרלול לא נפסק שם. כדי שחלילה לא נעביר אפילו יום אחד בלי עוד החלטה מטורפת וחסרת היגיון, שרת האנרגיה קארין אלהרר הודיעה ביום רביעי על החלטתה להפסיק את חיפושי הגז הטבעי, ובמקום זאת "להתמקד בעתיד". דווקא בתקופה בה מרבית העולם מצוי במשבר אנרגטי, ודווקא בשיא הפריחה של ענף האנרגיה המקומי לאחר עיכובים מיותרים של שנים, אלהרר מחליטה לנטוש את ההצלחה לטובת מהלך יחסי ציבור חסר בסיס וחסר אחריות שיעלה לכולנו הרבה כסף ויפגע במעמד המדיני של ישראל שנבנה בעמל רב.

ומה עם שר האוצר? בשבוע בו בכירה לשעבר במפלגתו נכנסה לכלא לעשור בגין שוחד ועבירות אחרות, ליברמן היה עסוק במתקפה נבזית נגד אויב חדש ומאיים: מורי הדרך. אותה קבוצה שספגה פגיעה במהלך משבר הקורונה, בסך הכל ביקשה להמשיך במעט את הסיוע כל עוד ענף התיירות הנכנסת משותק מטעמי בריאות מובנים. הם לא באו בדרישות מוגזמות ולא פתחו בקמפיינים של מחאה ציבורית.

אני זוכר כמה מהם יושבים במשך חודשים ארוכים בסוכה צנועה מול הכנסת, בחום ובקור, ומנסים לשכנע את עוברי האורח. אנשים מבוגרים אוהבי הארץ שהשקיעו חייהם במקצוע והראו לתיירים את פניה היפות של ישראל, אבל השבוע נתקלו בפנים המכוערות של שר האוצר.

כל ההפקרות הזו מתרחשת כאשר האיש שהבטיח לשמור על עקרונות הימין משקיף מנגד ומאפשר לשמאל הקיצוני לעשות במדינה כרצונו. בנט המשיך השבוע שלא להקפיד על הנחיות הבידוד, למרבה המבוכה התבלבל והטעה בנתוני הקורונה, והעדיף לעסוק בסוג האורז המוגש במזנון. גם שקד, כהנא ושאר אנשי "הימין" משקיעים את רוב מרצם בציוצים בטוויטר, בניסיונות לספינים חלשים על חשבון תינוקות בני-יומם וכמובן בחלוקת עוד ג'ובים, כאשר בפועל ואליד טאהא ומנסור עבאס מנהלים את הקואליציה ביד רמה.

התגובות הרפות של 'ימינה' מול הטרלול המתמשך מדגימות בדיוק את הבעיה ואת עומק התהום אליה גרר אותנו בנט: ממשלת השמאל מחלישה את ישראל בכל התחומים, פוגעת בכלכלה ומסכנת את חיי האזרחים, בזמן שעלי התאנה מימין אוחזים בכיסא בכל הכוח ומוכנים לבלוע מיני צפרדעים עבור עוד שבוע בתפקיד, הכל כמובן בשם ה"שינוי". האסון הזה יהיה רשום בלעדית על שמו של נפתלי בנט.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 תגובות למאמר

  1. קואליציית השמאל (האנטישמי הפשיסטי תומך הטרור) צריך לעמיד לדין על בגידה ולכלא.

  2. בפילוסופיה פוליטית, זכות המהפכה (או זכות המרד) היא הזכות או החובה של עם "לשנות או לבטל" ממשלה הפועלת נגד האינטרסים המשותפים ו/או מאיימת על ביטחונו של העם ללא סיבה.

  3. אולי עדיין לא מאוחר לפרסם קריאה ליוזמה רעיונית: הגופים הפוליטיים-ציבוריים שעדיין מחוייבים להגנה על החיים, שלמות הגוף והרכוש של היהודי במדינה היהודית יכולים להכריז על הקמת "ממשלת (-או קבינט) אורות" – על משקל הshdow cabinet הבריטי – שבו פוליטיקאים ואנשי ציבור יכריזו על עצמם כשרי ממשלה חלופית בתחום זה ואחר ויציעו דרכים ורעיונות להתמודד ולהתגבר על מהלכי ממשלת הזדוןאבדון. נכון שהבעייתיות ברעיון זה היא שלא ניתן יהיה למנוע גם מחברי מפלגת ה'ליכוד', זו שבהנהלת נתניהו דרדרה את המצב בישראל בכל התחומים לזה הנוכחי, לראות עצמם כרשאים להשתתף…אלא שהתועלת היא שבנוסף לכוחות חדשים, כבן גביר ושמחה רוטמן, שיוכלו לתרום רעיונות ודרכי התמודדות גם מבחינת המורל הציבורי זהו רעיון חיובי ובונה. בוודאי שיותר ממאמרים קבועים באתר זה בהם הכותבים אוספים רישומי כל מהלכי חבר זה או אחר בממשלת הזדוןאבדון.

  4. ההוא נשלח לכתחילה ליצור את הממשלה הזאת בכל מחיר.
    מי ששלח אותו שם לו למטרה את החרבת מדינת ישראל.

  5. לגבי יחסו של השר ליברמן לאנשי התיירות-
    חשוב לזכור שזה בא מממשלה שבין השאר הוקמה סביב הטענה שבמלחמה בקורונה השיקול הבריאותי לא צריך לגבור על השיקול הכלכלי.
    (ובצביעותה, מתעצבנת כשאזרחים מיישמים אותה מדיניות).

  6. ה"ציונים" המשכילים(בעעע)הערב-רבים מתפוצת אירופה.
    יש לסלק את ההגמוניה האשכנזית מהנהגת עם ישראל. אחוז המתבוללים והצתיוונים בתפוצת אשכנז גבוה מ50 אחוז בכל העולם. הנזק שהם גרמו לעם ישראל ב300 השנים האחרונות הוא בל יתואר.
    יש להשליט את היהדות הספרדית (שמסתמא היא יותר אותנטית מהתערובת האירופית) על העם היהודי.
    על יהדות אשכנז לשבת בפינה ולעשות חשבון נפש עמוק על הנזק שנגרם ליהדות בעטיה של המחשבה הפלורליסטית האירופית המתחנחנת.

    1. האשכנזים בעיקר הקימו את המדינה הם יבשו ביצות הם הקימו ישובים בארץ … רוב יהודי המזרח באו על מגש של כסף שהמדינה כבר קמה !

      יהודות ספרד לא השכילה להוציא מתוכה ולו מנהיג אחד בעל שעור קומה שיבלוט ויוביל מפלגה לשלטון ! כולל בליכוד שרוב בוחריה הם בני עדות המזרח כל המובילים בליכוד הם ממוצא אשכנזי , גם ש"ס משתפת פעולה עם " השלטון האשכנזי " כל מפלגות עדתיות אחרות נכשלו !! אז על מי תלין ..? תבוא בטענות למזרחים עצמם .

    2. ישנם מזרחים רבים בשמאל הפרוגרסיבי(עמיר פרץ, עזרא נאווי, אורלי לוי-אבוקסיס וכו׳) והרבה אשכנזים טובים בימין הנאמן לארצו(בנימין נתניהו, בצלאל סמוטריץ׳, משה פייגלין, יולי אדלשטיין, גלעד ארדן ועוד ועוד).

  7. דעה חד צדדית כאילו המדינה בהתמטטות ? הכל פתאום נהיה רע , אפשר לחשוב שבתקופת הימין נטו בשלטון לא היה טרור , הנה בנט נהיה ראש ממשלה וגל טרור פשט בארץ .

    למה הימין מצפה שפלשתנאים יקבלו שלטון ישראלי בפרחים יסכימו להיות אזרחים סוג ב , בוודאי שלא לגטימי שהם ילחמו על חרותם משלטון שהוא זר לפי השקפתם , אתה רוצה א"י השלמה גם זה לגטימי ..אבל יש לזה מחיר והמחיר יהיה כבד בכל שלטון ימין או שמאל במיוחד שהעולם נגד שלטונה יש ישראל בשטחים , אנחנו תלויים באמרקאים זו האמת ואנחנו לא אדון לעצמנו , זו אשלייה לחשוב שכל מה שנרצה נקבל "כי זה מגיע לנו הבטחה אלוהית " במקום להתפשר מדינת ישראל הולכת עם ראש בקיר הכל שלנו !! יש שתי ברירות או לספח את השטחים ולתת אזרחות מלאה לתושביה כולל זכות הבחירה לכנסת או לצאת משם ולא להתנחל !! ובכלל כל ראשי הממשלות גם ימין וגם שמאל פרט לשמיר שהיה תקופה לא ארוכה נטו לדרך השמאל ..זו המציאות בגין החזיר והוריד ישובים כן , שרון איש ימין החזיר הוריד כן , אולמרט איש א"י השלמה רצה להחזיר כמעט הכל כן ! נתניהו הסכים בנאום בר-אילן עקרונית למדינה פלשתנאית , כן וגם מסר את חברון לידיו של ערפאת וגם בנט יותר שקול כי פשוט כל איש הגוני ושקול שמקבל האחריות nchi שעם סיסמאות לא מנהלים מדינה .

    1. א. ברור שגם בתקופת שלטון הימין היה עוד על מה לעבוד-השאלה היא האם היה שיפור או נסיגה.
      ב. התלות באמריקאים היא מיתוס. אנחנו יכולים לייצר את כל צרכינו והאמריקאים זקוקים לנו מספיק כדי להבטיח את עזרתם.
      ג. תתפלא אבל יש המון כוחות בחו"ל שתומכים בנו. והמציאות מוכיחה שמכבדים רק את מי שעומד על דעתו וזכויותיו ובו תומכים.
      ד. אני בספק אם יש בימין רוב ל"ארץ ישראל השלמה" ובטח שלא להתבססות על הבטחה אלוקית. בניגוד למחנה השלום והשיוויון חסרי הפשרות אנו מאמינים בבטחון ופריחה כלכלית ומוכנים לשקול הרבה אופציות לגבי הדרך לשם, לכבד את בעלי הדעות האחרות ואת דעת הרוב בתוך הגוש.
      ה. יש הרבה יותר מ2 ברירות. מה אם למרר לפלסטינאים את החיים עד שהם יתחננו להיות אזרחים סוג ב'? טרנספר למי שלא מעוניין.(עם חבילות סיוע נדיבות)? מה אם להפוך את כל שטחי B לA בתמורה לריבונות רק בשטחי C(וביישוב היהודי בחברון)? אם היית טורח להקשיב ולא לתקף אנשי קש היית מגלה שיש בימין הרבה הצעות מעניינות.
      ו. אמת עד עכשיו הימין לא הצליח ליישם את מדיניותו אבל זה בגלל שהשילוש הטמא המכונה תקשורת/מערכת משפט-מפלגות סחטניות הקפיד תמיד לקשור את ידי הימין ולהסיט נגדו ונגד תפיסתו.

  8. שר הביטחון גנץ: "לא נכיל ולא נסבול פגיעה בחיילי צה"ל ובפלסטינים"

    צבא/משטרה שמאלנית אנטישמית לא יכולה לנצח מלחמות!
    לא להתגייס לצבא/משטרה השמאלנית הבוגדנית!
    לא לעשות מילואים ולא לשלוח את הילדים לצבא!
    הגיע הזמן להקים מיליציות בכל עיר במדינה.
    תשמרו על הילדים שלכם…. בעצמכם!
    ישראל ה-2 לא בשר תותחים של ישראל הראשונה השמאלנית הבוגדנית תומכת טרור!

  9. אי שם בשמיים יושב ישראל קסטנר ואומר בחיוך לטומי לפיד, חיים הרצוב וחיים בר-לב: ״לפחות התפוח שלי לא נפל רחוק מהעץ״.