שקד ממשיכה לזגזג בדרך לבזבוז קולות הימין

קשה כבר לעקוב אחרי אוסף המסרים הסותר של איילת שקד? להלן מורה נבוכים למצביע המבולבל

הטעיה לפניכם. השרה שקד| צילום מסך מתוך כאן11

מצד אחד, נראה שאין טעם לדון יותר מדי באיילת שקד. על פי הסקרים, לבוחר הימני, אפילו הלייטי ביותר, נמאס כבר, ובשום סקר היא לא עוברת את אחוז החסימה. מצד שני, יש ערך לאמירות נורמטיביות. באתר זה חשפנו מראש את התנהלותם הבעייתית וחוסר אמינותם האינהרנטית של בנט ושל שקד. שילמנו על כך מחיר. ספגנו את שנאתם, זעמם ונוכלותם, והם הסבו לנו נזקים, תוך שימוש במעמדם הפוליטי. אבל התעקשנו כדרכנו, לומר את האמת, להגן על הערכים הלאומיים-ליברליים, ולהתריע מפני מי שלבסוף הפנו בגלוי עורף לימין, גזלו את קולותיו והעמידו אותם בשירות השמאל הקיצוני ומפלגה ערבית אנטי-ציונית.

איך ידענו להיזהר מבנט-שקד? התשובה פשוטה: הקשבנו להם רוב קשב ובחנו את העובדות. לא נתנו לתעמולה האגרסיבית של צמד "הימין האמיתי" לבלבל אותנו, אלא התייחסנו ממש לדבריהם ולמעשיהם. כשעושים זאת נתקלים מיד בתופעה מובהקת: עבור בנט ושקד דברים כמו אמת, יושר, אמינות ועקביות, אינם אופציה רצויה. הם משנים עמדות ודעות בלי למצמץ, ועושים את ההפך ממה שנשבעו בשמו בלי זכר לנקיפות מצפון.

שקד ממשיכה כעת ביתר שאת את הדפוס הנכלולי הזה. אבל עכשיו כבר לא צריך זיכרון ארוך, ניתוח מורכב או חשיפת מידע מוכמן. נראה ששקד הגיעה למסקנה שמי שעדיין ממשיך להאמין לה, כבר יבלע כל צפרדע. לכן התחכום נעלם, וכעת הכל גלוי וברור, בתצורה הכי זולה ומזלזלת שאפשר.

קצת פרטים להדגמת העניין.

אחרי שנפרד ממנה פטרונה הפוליטי בנט, נקלעה שקד לרווקות פוליטית. למרבה המזל, הפוליטיקה הישראלית היא שדכנית מצטיינת, וכבר ב-27 ביולי בישרו שקד ויועז הנדל על זוגיות פוליטית מרגשת. שקד הסבירה היטב את פשרה: יש בעיה פוליטית עצומה בישראל, שממנה רק הם יצילונו:

בשנים האחרונות מדינת ישראל נכנסה לסחרור… הבחירות הקרובות הן צומת דרכים קריטי למדינת ישראל. כל אחד מהגושים שואף להקים ממשלה צרה שתישען על הגורמים הקיצוניים… חצי עם ירגיש שגנבו לו את המדינה. אם תוקם ממשלה צרה היא תהיה חסרת יציבות ורק תגביר את הקיטוב ותגרור אותנו למערכת בחירות נוספת. זה לא הדבר הנכון. יחד נביא ליציאה מהלופ חסר התקדים שהפוליטיקה כפתה על עם ישראל. ביחד נוביל להקמת ממשלת אחדות ציונית".

"אנחנו נהיה הציר שיכפה ממשלת אחדות", החרה החזיק אחריה שותפה הנדל. ושקד הבהירה זאת היטב עד לפחות ה-4.9, לפני פחות מחודש, כשנשאלה במפורש בערוץ הכנסת: "אם את האצבע ה-61 של נתניהו, האם את מאפשרת לו להקים ממשלה?" שקד ענתה בנחרצות וביטחון חד-משמעיים: "לא! אנחנו הולכים לממשלת אחדות".

אלא שימים ספורים לאחר מכן הרומן הפוליטי הלוהט של שקד והנדל הצטנן, אחרי שהוליד בעיקר שלל תמונות מחובקות וראיונות מחבקים בתקשורת. הסקרים דשדשו הרחק מתחת לאחוז החסימה, הנדל טען ששקד מזמרת זמירות חדשות, ובתוך כחודש וחצי היא הודיעה על גירושין מ"השר הביצועיסט". שקד הפיקה את לקח בדידותה הקודמת; רווקות איננה בשבילה. מהנדל היא עברה מיידית לרומן פוליטי חדש עם יוסי ברודני, שאיתו, לטענת הנדל, היא פלרטטה עוד כשהיו יחד.

הנה לפנינו שקד חדשה. היא זנחה כליל את אבחנתה המדוקדקת בדבר הממשלות הצרות, הקיצוניות וחסרות היציבות, שקלעו את ישראל ל"צומת דרכים קריטית". כעת, מסתבר, כבר לא צריך "לצאת מהלופ" או לדאוג מתחושת הגניבה בבחירות של "חצי עם". גם "הרוח הציונית", שהייתה כל כך "חסרה" לשקד רק לפני שבועות ספורים, דעכה כליל. תוך ימים ספורים השתנתה השקפתה לחלוטין.

כך, ב-12.9, יום לפני החתימה עם "הבית היהודי" ויוסי ברודני, החלה שקד בקו תעמולה חדש: "אני שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל. נפעל יחד להקמה של ממשלה רחבה ימנית ויציבה". ברודני עצמו הצהיר ביום החתימה: "אנחנו מפלגת ימין והמקום שלנו בימין. אנחנו נמליך את נתניהו ונקים ממשלת ימין".

נשמע מבטיח? רק לתמימים שעדיין נופלים ברשתם של נוכלים סדרתיים. גם שקד וגם ברודני אינם באמת חד-משמעיים. אפילו באותו ראיון התנגד ברודני בחריפות לבן-גביר, וחודש לפני כן אמר בנחרצות: "אני בחיים לא אשב בממשלה עם בן גביר וסמוטריץ', אני מעדיף לשבת עם מרצ". ושקד? שימו לב היטב לניסוח המעורפל מהיום שקדם לחתימה: "אני תומכת בממשלה רחבה, אך כנראה אמליץ על נתניהו. אמליץ על מי שיהיה לו הכי הרבה מנדטים ושיהיו לו הכי הרבה סיכויים להרכיב ממשלה". הבנתם? "כנראה". והיא משאירה פתוח לגמרי את האפשרות להמליץ, למשל, על לפיד.

עושה רושם, אם כן, שברודני ושקד לא באמת רוצים ממשלת ימין, אבל כן מנסים לגייס קולות ימין. לכן ההסכם של שקד עם הבית היהודי כלל את "שינוי מסריה", כך שהיא תעדיף ממשלה צרה על פני בחירות. מהצד דומה שהמטרה האמיתית של שקד-ברודני, הציר המאחד ביניהם, הוא הקמת ממשלה ללא 'הציונות הדתית', אבל אם לא יצליחו בכך, ישקלו הקמת ממשלת ימין. נו, אז ברודני אמר ש"בחיים אשב בממשלה עם בן גביר וסמוטריץ'", אלה בסך הכל הבטחות, לא משהו רציני.

הבעיה היא שכשיש הצהרות סותרות, הכל אפשרי. והנה, לא תתפלאו לשמוע שאפילו האסטרטגיה של "ממשלה ימנית רחבה" לא החזיקה מעמד זמן רב. שוב הסקרים מדשדשים הרחק מתחת לאחוז החסימה, שוב מתברר שאין לשקד ולבית היהודי סחורה מבוקשת, והנה נשלפה בימים האחרונים טקטיקה תעמולתית חדשה: רק בחירה בשקד תוביל לממשלת ימין. זה "הסיכוי היחיד", היא אומרת. "רק עם הבית היהודי תקום ממשלת ימין", היא מצייצת.

ושוב נזהיר: הטעיה לפניכם. ראשית, הטענה שממשלה ימנית תלויה בכך ששקד תעבור את אחוז החסימה פשוט כוזבת (כמו טענתה שהיא "עולה בכל הסקרים"). אפילו אם נהיה תמימים ונניח ששקד בימין, גם אם היא עוברת זה לא מבטיח את נצחונו, משום שהמנדטים מתחלקים מחדש באופן יחסי בין הגושים. מצד שני, אם היא לא עוברת, כפי שכנראה יקרה, אל תיפול רוחכם: הימין עדיין בהחלט יכול לנצח, ובתרחישים מסוימים זה אפילו יועיל לו. בסקר היחיד שבו התקרבה שקד לשלושה מנדטים (בערוץ 14), הימין קיבל 62 מנדטים בלעדיה, כך שאין בה צורך.

אבל גם השקר השקוף הזה איננו העיקר. העיקר הוא ששקד לא באמת מתחייבת להמליץ על נתניהו. היא מכזבת בתעמולתה שבלעדיה לא יכולה לקום ממשלת ימין, אבל היא לא אומרת שזה מה שהיא מעדיפה ומתחייבת לפעול למענו.

והנה עוד פליק פלאק, העדכני מכולם: זוכרים שברודני התחייב "להמליך את נתניהו"? ובכן, שכחו מזה. אנו חוזרים עכשיו לתעמולת ה"ימין שבימין" כפי שמכנה שקד את עצמה אתמול, ובמסגרתו התקפה בוטה נגד נתניהו. נתניהו, זועקת שקד, "פועל משנאה אישית" ו"מסכן את גוש הימין". בטוויטר היא מהדהדת – לא פחות – את התקפת האמריקנים הדמוקרטים על בן-גביר ועל נתניהו, ומרטווטת טענה שנתניהו עצמו לא ישב עם 'הציונות הדתית'.

מהבוידעם נשלפה אפילו בובת אנטי-ביבי המקורית של בנט, זו שנזרקה אחרי שעשתה את שלה, אבל נשארה ב'ימינה' ומייחלת כנראה להיות ח"כ נורווגי: יום טוב כלפון. תודו שהתגעגעתם למגנט הקולות הזה, שגם אחרי שהושלך ככלי אין חפץ בו, המשיך להסביר שהוא נאמן וצייתן למשליכיו. ובכן, מסריו מוכרים עד לזרא, כאילו חזרנו ל-2013, ובינתיים כלפון לא היה חלק ממסירת השלטון לרע"מ, לפיד, זנדברג ומיכאלי, ובנט עדיין מכתיב את המסרים: "ביבי החבר הטוב של אהרן ברק, זה שמינה את ציפי לבני (!) לשרת משפטים".

כדאי להזכיר, במאמר מוסגר, למען הסדר הטוב, האמת והשקר, שלמרבה האבסורד לבני הייתה שרת משפטים "שמרנית" יותר משקד (שהשאירה כזכור את המנכ"לית של לבני לנהל את המשרד). תחת חולשתה הכרונית של שקד – ההפוכה כל כך לצעקנות "הימין האמיתי" שלה בתקשורת – הרקיע האקטיביזם של בית המשפט לשחקים חדשים (כולל איום בביטול חוקי יסוד), וחמור מכך: הייעוץ המשפטי הפך למפלצת ריבונית שאין כדוגמתה בעולם. שקד למעשה אחראית למהפכה חוקתית שניה, זו של הייעוץ המשפטי. היא אפילו ביטלה רפורמות רצויות של פיקוח שביקשה לבני להעביר, כדי לרצות את מנדלבליט ושי ניצן.

נחזור לשקד. היא טענה, במסגרת הפקת הלקחים שלה מהממשלה האחרונה, ש"ממשלת ישראל אינה יכולה להישען על מפלגה ערבית". גם מזה היא חוזרת בה, כפי שמתברר מדברי אמיתי פורת, משוריינה במקום השלישי של הרשימה, שמוכן לשבת שוב עם רע"מ. פורת, כזכור, בא בשביל אחדות, אבל נשאר בשביל הימין. ואחרי הבחירות? נראה מה יהיה. הוא מקווה ש"תקום ממשלה רחבה יותר מגוש הימין". איזה יופי: בזמן שכלפון מגנה בזלזול ממשלת ימין רחבה עם ציפי לבני אחת, פורת – כמו שקד וברודני – מייחל להרבות בלבנים.

ראו איזה הספק מרשים יש לשקד בחודשיים. היא חברה של הנדל ואז נפרדת ממנו. היא חושבת שרק ממשלת אחדות היא הפתרון לבעיות ישראל, אבל אז בעצם רוצה ממשלת ימין צרה, ואז בעצם ימין אבל גם עם השמאל. היום היא בשותפות עם ברודני, ושניהם משנים את המטרה תוך כדי תנועה. היא לא מתחייבת על נתניהו, אבל מאוד רוצה את נתניהו, אבל בעצם נתניהו בעייתי ולא ימין בכלל (על לפיד שקד לא מוכנה להגיד דבר ביקורת אפילו ברמז).

כן, שקד היא הכל מכל כל. ימין אמיתי, ימין לייט, אחדות, שמאל, עם ערבים, בלי ערבים. מה שרק תרצו. פעם הגיע לקלפי פתק לבן, ויצאה ממנו שקד. אם כל זה מזכיר לכם את בנט בבחירות האחרונות, זה לא במקרה. שקד ואנשיה אימצו את הפעלולים חסרי המעצורים של מורם ורבם.

אבל אנחנו לא שוכחים בכזאת קלות. הכל עדיין קרוב מדי, כואב מדי, צרוב מדי בעור: מי שמטיפה מוסר לימין, היא הימין האמיתי, הימין חייב אותה, רק היא תושיענו, היא זו שהפרישה את עמיחי שקלי ממפלגתה בבושת פנים, היא זו שיושבת עד היום בממשלת שמאל קיצונית שעומדת למסור לחיזבאללה נכסים אסטרטגיים בים התיכון, והיא זו שרק עד לפני חודש לא הייתה מוכנה לשמוע על ממשלה ללא השמאל, וקבעה נחרצות שממשלת ימין – שהיא לכאורה תומכת בה כעת – רק תגדיל את חוסר היציבות והקיטוב, ותגרור אותנו למערכת בחירות נוספת. נראה שאין גבול לציניות ולזלזול בתבונת הבוחרים.

שקד בכל אופן ממשיכה בדרכה הנחושה, לפי משנת בנט: לשרוף קולות ימין בקלפי. איך אפשר להסביר זאת? לדעתי יש רק פרשנות אחת שמבהירה את ההתנהלות הזו – שקד מקדמת את עצמה. אכפת לשקד מאוד מערכי השקד, ומאידיאולוגיית הקריירה של שקד. מה שלמתבונן מהצד נראה כמו זגזוג פוליטי מובהק, אצלה נראה כהתקדמות פוליטית אישית. לכן לא תהיה לה שום בעיה להקים שוב ממשלה עם השמאל הקיצוני והערבים האנטי-ציוניים, אם זה מה שיועיל לה. זה הרי בדיוק מה שהיא עושה היום.

למרבה הצער, זה הדבר היחיד העקבי שאפשר לייחס לציר בנט-שקד, מאז שהצטרפו לפוליטיקה: לא אידיאולוגיה, ערכי ימין, נאמנות או דרך; כן אגואיזם שגובל במאניה, הערצת השקר, תעמולה אגרסיבית וצעקנית בלתי פוסקת, וחוסר מוחלט בנורמות בסיסיות: פוליטיות, דמוקרטיות ואישיות. נשאר רק לראות האם המצביעים באמת מעוניינים לתגמל את התכונות הללו; לעת עתה מסתמן שלא.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 תגובות למאמר

  1. לדעתי הדרך הכי טובה לטפל בבעית שקד הוא ע"י התעלמות. מי שהולך להצביע לה אחרי כל מה שקרה לא ישנה את דעתו, וע"פ פילבר הקולות שלה מתחלקים שווה בשווה בין ימין ושמאל אילו תפרוש.

  2. מאמר חשוב ויפה. שלוש נקודות נוספות:
    א.כפי שכתבו כבר אחרים, אם שקד הינה ימנית ומאמינה שבלי המנדטים של תומכיה לא תהיה ממשלת ימין-למה לסכן את הקולות האלה בנפילה תחת אחוז החסימה(כפי שחוזים כל הסקרים) ולא לפרוש תמורת משרות שר לה ולברודני ולקרוא לבוחריה להצביע לימין?
    ב.איזו ברירה היתה לנתניהו לגבי מינוי לבני לשרת המשפטים? בלי זה לא היתה קואליציה(אגב, שקד עצמה הצדיקה באופן דומה את הקמת ממשלת בנט-לפיד תוך שהיא שוכחת שסירובם שלה ושל בנט לתקוף את הימין המזוייף במהלך המשבר וקידום חוק ישראל היום הם שיצרו את המצב הזה).
    ג.באותה ממשלה היה קשר קרוב מאוד בין לבני ל…בנט.

  3. אין שום ערך מוסף לאיילת שקד בימין. יש שם מקום ללא יותר מאשר ארבעת מפלגות הימין הקיימות בכנסת: הליכוד, עוצמה יהודית עם מי שהתאחדו איתה, יהדות התורה וש"ס.

    1. יש מקום למפלגה חמישית של הימין המתון ויש גם צורך בה-כמפלגה שתאזן את הציונות הדתית ותשמור שמפלגת השלטון(הליכוד) לא ילכו רחוק מדי כמו שהציונות הדתית שומרת שהליכוד לא תתפשר מדי.
      אבל לצערנו הימין המתון בימינו נוטה לבחור מנהיגים שנוטים לירות בתוך הנגמ"ש, לסחוט תפקידים, להחניף למחנה השני ולהעדיף תמיכה בו ובדרכו-לכאלה אין מקום, הם רק מזיקים.

    2. מתנצל על התגובה המאוחרת. פספסתי את דבריך, אולי בגלל שאני עסוק בתקופה זו בקמפיין הליכוד. לא אגיב כאן להאשמותיך נגד ביבי (גם אם לא אמרת במפורש את השם שלו). אבל העלת נקודה חשובה. *ברמת התכלס הכי הכי מיידית*, אסור להאמין לנוכלת ולשרוף עליה קולות בבחירות. ברמה היותר "תאורטית" וארוכת טווח אתה מציע למעשה מבנה גושי השונה ממה שהיה עד כה בישראל ובעולם, לפחות המערבי, ולפיו המפלגה האמורה להיות מפלגת השלטון מטעם הגוש והגדולה שבמפלגות השייכות אליו אינה זו היותר קרובה למרכז המפה הפוליטית, או לפחות אחת היותר קרובות *אם נניח* (*לכאורה, ראה דבריי בהמשך*) שיהדות התורה היא ימנית כמו הליכוד וש"ס ימנית כמו עוצמה יהודית. אתה מציע מצב שבו מנהיגת הגוש תהיה "מפלגת מעבר" בין ימין יותר מתון לימין יותר קיצוני. גם אם יש אולי משהו בדבריך, אז לפחות בינתיים הנושא אינו רלוונטי או רצוי וממילא במצב בו אנו נמצאים כרגע הנסיון להבדיל בין ימין יותר מתון לימין יותר קיצוני הוא חסר טעם. כמו שבטח הבנת מתחילת דבריי אצביע ליכוד ולא עוצמה יהודית, אבל לא מתעסק כלל בשאלה הכאמור לא רלוונטית כיום האם כל אחת מאותן ארבעת מפלגות ימין היא בחלק היותר מתון או היותר קיצוני בצד זה של המפה הפוליטית. בטח לא כשהשמאל הפך למחנה החסר למעשה תוכן לגיטימי במטרות ובאמצעים כאחד וכולו קיצוניות ורדיקליות (אז יש לרפואה איזה חיים רמון ועוד בודדים ביותר) וכשגם המושג "מרכז" הוא פיקציה.

  4. בסבב 5 היא התראינה והבטיחה שבנט יהיה ראש הממשלה – כשבוע לפני הבחירות, וכשהסקרים מראים 6 מנדטים בלחץ.
    כל התרגיל היה מתוכנן מראש לסחוט ראשות ממשלה או מנתניהו או מלפיד, תלוי בתוצאות האמת.

    זהו החולי וההזניה הגדולה ביותר אותה הביאו "הצמד חמד" לפוליטיקה הישראלית ועליה היתה צריכה להתנצל לציבור.

  5. אני עדיין תוהה מי אלה שמתפללים עדיין עם כלפון, ברודני ושות', אלה שמקדמים ממשלת כניעה לטרור ומסכנים חיי יהודים.
    אין גבול ל"לא תלבין פני חברך"? אין סוף לטהרנות?

    אחרי שראינו את תוצאות הממששת, אחרי שהחלנו לשלם את מחיר הדמים של מחדליה, לא הגיע הזמן לסיים את הטהרנות ולהתחיל בהצלת הפרויקט הציוני הדמוקרטיה וחיי יהודים?

  6. בשורה התחתונה- לא יעזור למחות, לא יעזור לצעוק ולא יעזור כלום. רק הצבעה למפלגות הימין תחזיר את המדינה לשפיות. אין את הפרווילגיה להצביע רק למי שאני מזדהה איתו ב 100% ואין את הפרווילגיה לא להצביע. שימו לב להרס שהממשלה הזו עושה בשנה ובמיוחד ליהיר ב 3 חודשים ולפשוט תלכו להצביע למפלגות הימין. כי אין לנו מדינה אחרת. לא להצביע לאיילת שקד רק למפלגות הימין. גם אם אין מפלגה שמתאימה ב 100% .

    1. אין טעם להצביע אלא אם אתה רוצה להמליך את גנץ. מה זה משנה אם האופוזיציה הימנית תהיה בת 59 או 58 מנדטים?

  7. שמאלנים יש גם עם כיפה מסתבר. כל הגבעת שמואלים שבד"כ הלכה היא לא הלכה אצלהם, גם כאן אותו דבר. הם מוכנים להצביע לנוכלת שקרנית וצבועה כדי להקים ממשלת שמאל. אבל כשלילדים שלהם תהיה מדינה ערבית כאן הם יבכו דם אבל אז יהיה כבר מאוחר מידי. כל אלה שעדיין תומכים בנוכלת שקרנית וצבועה הזו – אין לכם בושה? אתם חולים במחלה חשוכת מרפא. שרה תמיד צדקה. תמיד זיהתה את הנוכלים שבליכוד – סער אלקין שקד ובנט. הרב עובדיה אמר שהבית היהודי הוא בית של גויים. תתעוררו על החיים שלכם ואל תוליכו אותנו לאבדון כי בגלל טיפש חכם סובל. ואתם הסרוגים השמאלנים – הטיפשים של העם שלנו. תתביישו לכם.

  8. חכם בריטי אמר פעם שנבחר הציבור לא יכול להיות טיפש יותר מהבוחר ששלח אותו לייצגו בבית הנבחרים.מצביעי שקד ובעבר מצביעי בנט משקפים משהו עמוק הרבה יותר:סלידה עמוקה מהמזרחים שמהווים את עמוד השדרה של הלאומיות,הערצה להישגיות-גם במחיר של נכלוליות,בגידה בערכים והפרת נורמות שלטוניות.רבים ממצביעי ימינה מסתובבים עם חזה נפוח שנציג ממפלגתם,ועוד עם 7 מנדטים(שבישורת האחרונה התמעטו לחמישה)הגיע למשרת רה"מ.לא חשוב להם שהוא הפר כל הבטחה,בגד בציבור שלם,כיזב,רימה והונה והביא לזיהום והרעלה של ההתנהלות הציבורית והפוליטית.וחשוב מכל,הציונות הלייט דתית תמיד רצתה למצוא חן בעיני אחותה הגדולה ,הציונות האדומה.היא מוכנה לשרת ואף להיות שפחה חרופה של המעמד השליט,זה שמיוצג בבימ"ש עליון,באקדמיה ובעיקר מדוברר בידי הזרוע התעמולתית של השמאל-הלוא הוא אספסוף האולפנים המחבלו תקשורתי.הגעיל אותם להיות באותה קואליציה עם ה"שחורים,הבבונים,המזרחים האלו שמדברים עם הידיים".עד כדי כך רבה סלידתם שהיו מוכנים למסור את השלטון לידי השמאל הקיצוני ,רק לא לשבת עם הליכוד ושאר מפלגות הימין שהם עמוד התווך של המדינה.ובעינהם להלבין 80000 מבנים לא חוקיים של כנופיות בדואיות בנגב מבלי שקיבלו טופס 4 ואישור איכלוס ולמותר לציין פלשו לקרקע לא להם זה בגדר הסביר והאפשר רק לא לשבת עם הליכוד.בסופו של דבר,גם במחיר של בחירות שישיות ושביעיות יקרה הדבר הבא:לגוש הימין תהיה קואליציה של 61 מנדטים ומעלה,תהיה רפורמה מסוימת או מקיפה בהסדרת מערכת היחסים שבים הרשות השופטת להלן הדיקטטורה המשפטית של בג"צ לבין הרשויות האחרות.ותהיה חקירה מקיפה על הזוועות שאנו שומעים עליהן בתיקי האלפים וחלקה של שקדבין היתר אך לא רק, בהסתרת ואי מסירת מסמך שיכול היה לגרום גניזת תיק 4000 ועוד יחשפו בחישותיה בתיקי נתניהו ומעלליה בפרשת הילה גרסטל ורות דוד שהמערכת הפוליטית תתייחס אליה כפי שמתייחסים היום לאהוד ברק:היה לא טוב,ולא טוב שהיה.היא תוקע ואח"כ תוקא מהמערכת ויכול להיות שזה ייגמר בהעמדה לדין פלילי.עצה לשקד:הדיקטטורה של בג"צ בבואה לרקום הסכם בלתי כתוב עם נתניהו דהיינו בצע רפורמה מקיפה בפרקליטות ובמשטרה ,אנו לא נתערב ובתמורה אל תפגע בנו ע"י העברת חוק יסוד הפרדת רשויות,בג"צ ישליך אותה ככלי אין חפץ בו כולל העמדה לדין פלילי והיא תיזכר כבדיחה פוליטית לא מצחיקה.רוצי ,איילת עד הסוף.את רק מחמירה את מצבך עוד יותר כי יש מאות אנשים שיתגייסו(ראה ערך פרויקט 315)לבדוק כל פיפס שביצעת ויש המון חומר לבדוק(פרשת רות דוד,פרשת הילה גרסטל,היחסים החמים עם שי ניצן).ויש רפש שייצא לאור…

  9. פעם נוכל תמיד נוכל
    פעם שקרן תמיד שקרן
    פעם בוגד תמיד בוגד
    אסור אפילו לחשוב לצביע לשקד שתלך הביתה ותנוח על משכבה בשלום ותעזוב אותנו לשמור על גורלנו

  10. שקד האחראית להקמת ממשלת התבוסה מנסה באמצעות שקריה לשחזר את הבגידה מהבחירות האחרונות

  11. כפי שסקר פילבר, הקולות של שקד מגיעות משכבות של גבעת שמואל וציבורים ליברלים בכיפות הסרוגות, ומעט חילונים שתומכים במדיניות ימנית אבל סולדים ממזרחים חרדלים וציבור אמוני … עם זאת הסכנה שתיקח קולות מהגוש שהתאכזבו מימניה ופה אסור לוותר, יש לתקוף שמאחורי שקד עומד המלאך בנט והמוח של גוש שינוי…

  12. במגבון משתמשים בצידו האחד,אולם הוא מושלך לפח האשפה על שתי צדדיו.
    בנט שומש כמגבון של לפיד(האח) ומשהושלך לפח האשפה של ההיסטוריה בבושת פנים ממלכתית וציבורית הרי שגם צידו השני אינו שמיש עוד ותכליטו להיות מושלך לפח האשפה ביחד.

  13. המצב הנוכחי הוא תוצאה ישירה של הנוכלות של שקד ובנט
    הם פרשו מהמפד"ל בצורה בוגדנית והקימו את ימינה זרקו 3 מנדאים של הימין לפח.
    עכשיו המפד"ל, האישה המוכה, חוזרת להתרפס בפני המכה שלה???
    איילת שקד רוצה לחזור על התרגיל הסופר מסריח של בנט ושלה מהבחירות הקודמות ולהמליך את השמאל והערבים בסיוע של יהודים טובים ותמימים שלקחו יותר מדי ברצינות את שטיפת המוח שהתשקורת השמאלנית עושה

  14. ועוד משהו בהקשר לצמד העכברושים הזה: בנט ושקד ככל הנראה רוקנו את קופת "הבית היהודי", והוציאו מיליוני שקלים ללא חשבוניות.
    בתלונה שהוגשה למשטרה ע"י נציג המפלגה ארז צדוק, "התבקשה המשטרה לפתוח בחקירה נגד בנט בטענה למרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות על חוק המפלגות ועל חוק מימון מפלגות, עבירות מנהלים בתאגיד ועוד. צדוק, בעל תואר שני במנהל עסקים ומנכ"ל קרן השקעות, שהגיש גם תוכנית כלכלית בערוץ 20, פירט בתלונתו את דו"חות מבקר המדינה החריפים על "הבית היהודי" לאחר בחירות 2013 ו־2015, שבעקבותיהם נקנסה המפלגה בסכום חריג בגובהו של יותר ממיליון שקלים. לפי המבקר, הבית היהודי תחת נפתלי בנט הוציאה סכומים גבוהים ללא אסמכתאות, 9.6 מיליון רק ב־2013, בגין שירותים שקיבלה, כשהספרים לא שיקפו את כלל ההוצאות".
    "בתלונה נטען גם כי קיים חשד לשימוש בכספי המפלגה לצרכים אישיים של בנט. צדוק הדגיש כי ריכז בתלונה רק את העובדות הפיננסיות, אך לדבריו "ישנם מקרים נוספים שיכולים לבסס תיאור של התנהלות עבריינית, שכוללת חשדות לסחיטה באיומים, הטרדת עד, שיבוש הליכי משפט ועוד". המשטרה והפרקליטות בחנו את חומרי התלונה והגישו את התיק לבחינתו של היועמ"ש מנדלבליט שסגר את התיק מבלי שבנט התבקש למסור גרסתו כפי שמחייב החוק!
    https://www.israelhayom.co.il/business/article/3405655
    מסתבר ששיטת שי ניצן ומני יצחקי [מסמך יצחקי] "לאחוז בגרונם" של פוליטיקאים החשודים בפלילים עבדה שעות נוספות: הפרקליט הראשי אחז בגרונו של היועמ"ש מנדלבליט וזה אחז בגרונם של בנט ושקד וכן הלאה…
    שי ניצן סמך על ליאת בן ארי וסבר שניתן להפעיל את השיטה גם נגד נתניהו אלא שהוא לא בדק מספיק טוב את העובדות. נתניהו התגלה באופן נדיר כאחד הפוליטיקאים הנקיים והישרים וגם כמי שמסוגל להילחם על חפותו בלי להישבר