בניגוד לספינים: בית הדין של הליכוד סלל את הדרך להרחקת 'הליכודניקים החדשים'

הדיינים קבעו שמנהלת התנועה מוסמכת לבטל התפקדות של מי שאינו שותף לערכי הליכוד. מירי רגב הביעה תמיכה בליכודניקים החדשים על אף שתקפו אותה בחריפות בעבר

בית הדין של הליכוד קבע שמנהלת התנועה מוסמכת לבטל התפקדות של מי שאינו שותף לערכי הליכוד, ודחה את מרבית הסעדים בעתירה שהגישו 'הליכודניקים החדשים'.

'הליכודניקים החדשים' התפארו ב"ניצחון" מאחר ובית הדין אפשר להנהגת ההתארגנות לשוב לשורות הליכוד, אולם בפועל ההחלטה של הדיינים לפסול את הפסקת חברותם של פעילי הליכודניקים החדשים נבעה מעניינים טכניים, שאותם תוכל המנהלת לתקן. בשורה התחתונה הליכוד יוכל להוציא את 'הליכודניקים החדשים' מהליכוד, בכפוף לשימוע.

החלטת בית הדין של הליכוד אתמול (רביעי) בעניינם של 'הליכודניקים החדשים' קובעת כי הליכוד יכול להרחיק חברים במפלגה במידה ובליכוד סבורים כי הם אינם מזדהים עם ערכי התנועה. בסיכום פסק הדין נכתב כי מנהלת הליכוד "מוסמכת לפעול להרחקת חבר מהתנועה שנרשם אליה לדעתה מתוך מניעים זדוניים".

הדיינים קבעו כי 14 מראשי הליכודניקים החדשים, ביניהם המייסד ליאור מאירי, יוחזרו למפלגה והרחקתם מחדש צריכה להתבצע בכפוף לשימוע ולזכות ערעור לבית הדין. אחד מהדיינים העביר ביקורת נוקבת על ההרחקה המקורית שנעשתה ללא שימוע. בית הדין פסק כי באופן חריג יועמ"ש המפלגה, עורך הדין אבי הלוי, לא יהיה זה שינהל את השימוע מאחר והיה מעורב בהתנהלות המשפטית מול הליכודניקים החדשים. השימוע ייערך בפני יו"ר וועדת הבחירות של הליכוד, השופט בדימוס מנחם נאמן.

בית הדין קבע גם כי הליכוד מחזיק בסמכות להרחיק חברי מפלגה שהתפקדו במקביל למפלגה אחרת. כפי שדיווחנו לאחרונה ב'מידה', מדובר על כעשרת אלפים איש שהורחקו מהליכוד בשנה האחרונה – מעל ל-70% מהם היו פקודים במקביל גם למפלגות מרצ והעבודה. לפי בית הדין, המתפקדים הכפולים יידרשו להוכיח כי פעלו "מבעוד מועד" לביטול החברות במפלגה האחרת. ב'ליכודניקים החדשים' טוענים כי רק 550 איש מתוך אותם עשרת אלפים משויכים להתארגנות, אך בליכוד מעריכים כי המספר גבוה יותר ונע בין 2,000-1,500 איש.

פסק הדין גם קבע כי הליכוד רשאי לעצור את ההתפקדות דרך האינטרנט, באמצעותו הצטרפו מרבית חברי 'הליכודניקים החדשים' לתנועה. בנוסף, ישנם מעל לאלף איש שביקשו להתפקד דרך 'הליכודניקים החדשים', בטרם נאסרה ההתפקדות דרך האינטרנט, אך בליכוד נמנעו מלאשר התפקדותם. לפי בית הדין בקשתם של חברים אלו תיבחן על בסיס אישי, כאשר השתייכותם לליכודניקים החדשים לא תוכל להוות עילה גורפת לפסילה. מדובר בקביעה בעייתית ביותר ולא מן הנמנע שהליכוד יבקש לערער עליה.

הלכה למעשה פסק הדין קיבל את עיקרי הטענות של יועמ"ש תנועת הליכוד, עורך הדין אבי הלוי. הנקודה היחידה שבמחלוקת לא הייתה עצם הלגיטימיות בהרחקה, אלא בדרך הביצוע. על-כן בית הדין גם התווה את הדרך הראויה לביצוע ההרחקה ובכך נתן כלים משמעותיים למנהלת הליכוד לטיפול בתופעה הזאת. כעת הכדור בידיים של מנהלת הליכוד.

"התפקדות לחוד, הצבעה לחוד"

עמדת מנהלת הליכוד חדה וברורה – ולפיה 'הליכודניקים החדשים' מהווה "תנועת שמאל פוליטית" שאין מקומה בליכוד. היועץ המשפטי של הליכוד, עורך הדין אבי הלוי, הבהיר בעבר בשיחה עם 'מידה' כי הליכודניקים החדשים מהווה "תופעה אלימה ועבריינית, נמגר אותם מהתנועה".

לפני כשנה תקף גם ראש הממשלה בחריפות את ההתארגנות: "אין ספק שמדובר בתופעה פסולה", אמר נתניהו בראיון לערוץ 20. "'הליכודניקים החדשים' הם לא ליכודניקים והם לא חדשים. הם אנשי שמאל ישנים והם רוצים להיכנס לליכוד ולהשתלט. להשתמש בדמוקרטיה של הליכוד כדי להרוס את הליכוד ואת כל מה שהוא מסמל. אנחנו יכולים להתגונן נגד זה כמו שהתגוננו נגד ניסיון ההשתלטות בעבר (הכוונה למשה פייגלין) באמצעים חוקיים". נתניהו הוסיף כי "הליכוד היא התנועה הדמוקרטית במדינת ישראל ואנחנו נמצא את הדרכים החוקיות להגן על עצמנו".

https://www.facebook.com/inbal.yosefnachmias/videos/1662884090391355/

כפי שחשפנו ב'מידה', 'הליכודניקים החדשים' היוותה מראשיתה התארגנות שמאל וחבריה התגאו בכך שהם "סוסים טרויאנים" בתוך הליכוד. פעיל הליכוד עופר בינשטוק חדר ל"קבוצה הסודית" של הליכודניקים החדשים ואסף אינספור הוכחות למניעיהם האמיתיים: חברי הליכודניקים החדשים בזים למפלגה אליה התפקדו (“מפלגת הביוב הלאומי”), מתעבים את העומד בראשה (“סרסור… (ש)שורף את המדינה”), תיעדו עצמם מצביעים למרצ בבחירות האחרונות, הביעו תמיכה בחד"ש ובמפלגות ערביות ומודים בפה מלא כי אינם מתכוונים להטיל ‘מחל’ בקלפי (“התפקדות לחוד, הצבעה לחוד").

יו"ר מרצ תמר זנדברג אף קראה בעבר לחברי הליכודניקים החדשים "לחזור הביתה" לשמאל. לדברי זנדברג, "כאנשי שמאל, להיכנס למפלגת הליכוד ולהגיד: 'אנחנו נשנה אותה מבפנים' זה אחד ממופעי התבוסתנות הגדולים ביותר של השמאל… מי שמאמין במפלגות ובעקרונות של השמאל, לא יזרים לקופת הליכוד 300 אלף שקלים, שזה מה שהזרימו הליכודניקים החדשים, שזה בערך פי 10 מהתקציב של צעירי מרצ".

נציג הליכודניקים החדשים בדיון, דן קלארמן, העיר לזנדברג: "למה לא גם וגם?" – כלומר קלארמן מודה כי הצטרפות לליכודניקים החדשים יכולה לסייע דווקא למרצ, בדומה לפעילות בקבוצת הצעירים של מפלגת השמאל הקיצוני.

https://www.facebook.com/tamarzandberg/videos/1065624710234362/

המייסד מסרב לגנות סרבנות

השנאה העזה לליכוד וערכיה מגיעה מההנהגה של 'הליכודניקים החדשים'. ליאור מאירי, מייסד ומנהיג הקבוצה, התפקד לליכוד ביולי 2011. זמן קצר לאחר שהתפקד העלה פוסט בקבוצת הפייסבוק של התנועה, בו כתב: "הקאתי קצת בפה, אבל דוגמה אישית זה חשוב. מהיום – ליאור מאירי, חבר ליכוד".

באוקטובר האחרון השתתף מאירי בהפגנת השמאל ברוטשילד ואף ביקש למנף את ה”תקווה” וה”אופטימיות” שההפגנה נסכה בו ובחבריו כדי לפקוד אזרחים נוספים לקבוצת השמאל בליכוד. לאחרונה טען כי ממשלת הימין הנוכחית מפיצה "חושך" וקרא לכך "שנשתלט בחזרה על צמתי הכסף וההצבעות". לדבריו, "המדינה הזו לא תוכל להכיל גם פונדמנטליסטים דתיים וגם אזרחים (מיעוטים, נשים, להט"בים) חופשיים. סוג אחד יקים מדינה בצלמו ודמותו, (חוקים, חינוך, אכיפה) והסוג השני יגורש, ייצא לגלות מרצון או ייטמע".

מייסד הליכוד החדשים גם נמנע מלגנות השתמטות מצה"ל. מאירי נשאל האם הוא או הליכודניקים החדשים "בעוד או נגד סרבנות" בצה"ל, ובתגובה השיב מאירי: "כל עוד חוק גיוס חובה תקף לכולם, אני נגד סרבנות באופן חד משמעי. בשניה שהחוק מפלה בין דם לדם על בסיס מגזרי, אני אקרא לכל חילוני שלא ללכת להיות בשר התותחים של קומבינות פוליטיות". כידוע החוק הישראלי מעניק פטור משירות צבאי לגברים ונשים מהמגזר החרדי ולנשים מהמגזר הדתי-לאומי – כלומר במצב הדברים הנוחי מאירי רומז כי הציבור החילוני, המחויב בגיוס כולו, לא יתגייס לצבא.

מאירי כתב את הדברים במסגרת דיון בפייסבוק שנגע להחלטתו של שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס שלא למנות את פרופ' יעל אמיתי לוועדה מדעית בשל תמיכתה בעבר בסרבנות בצה"ל. מאירי, המתיימר להוות גורם דומיננטי במפלגת ימין, תקף בחריפות את אקוניס על הצעד המתבקש בו נקט וכינה אותו "ממשיך דרכו של מקארתי".

ביום ראשון השבוע השתתפו מאירי וחברי 'הליכודניקים החדשים' ב'מחאת הלהט"ב', על אף שהיתה בעלת גוון פוליטי מובהק של שמאל ושמאל קיצוני. מאירי כינה את המחאה "סטלינגרד של ישראל המתקדמת". לא פחות.

בשלבים הראשונים של ההפגנה הונף שלט ענק של מחאת הפוטש עם דמותו של נתניהו לצד הכיתוב באנגלית: “שר / ראש ממשלת הפשע" (Crime Minister), ובהמשך נראו עוד שלטים מוכרים מההפגנות נגד מנדלבליט ונתניהו ונשמעו סיסמאות דומות. גורמים קיצונים יותר שהפגינו השוו את חוקי הלאום והפונדקאות לתקופת המשטר הנאצי עם כיתוב “נירנברג כבר כאן”, כשהם מוסיפים ציור מזעזע של מגן דוד משולב בצלב קרס. אלדד יניב, שהשתתף גם הוא בהפגנה, דחק בפעילי הלהט”ב “להתמיד”, כלומר לסרב לכל הדיינות עם הממשלה.

מאירי וחברי 'הליכודניקים החדשים' חשו בנוח באווירה זו, וביקשו למנף את מחאת השמאל על מנת לפקוד אנשי שמאל נוספים ל'ליכודניקים החדשים'. לדברי מאירי אם 20% מהמפגינים היו מתפקדים לליכוד הם היו "יכולים להחליף את ביבי".

פוקדים תומכי המחנה הציוני

גלי מאירי, אחותו של ליאור הפעילה גם היא בליכודניקים החדשים, פעלה בעבר לפקוד לליכוד אנשים שהצהירו באופן מפורש כי הם אנשי שמאל: "אני לא ליכודניקית. זאת אומרת, אני בכלל מהמחנה הציוני", הודתה גולשת בפייסבוק, והוסיפה: "מצד שני אני ממש רוצה לראות שינוי במדינה הזו. דילמה!" (סימן קריאה במקור). מאירי רשמה לה בתגובה: "תתפקדי. יש את כל האינפו פה" – כשהיא מצרפת קישור לאתר התפקדות של 'הליכודניקים החדשים'.

פעילה נוספת בליכודניקים החדשים, פולינה פנקרטוב, מפיצה דרך קבע פוסטים בפייסבוק של אנשי השמאל היוצאים נגד הליכוד והימין. פנקרטוב, שלעת עתה הוחזרה לליכוד בהוראת בית הדין, שיתפה פוסט בו מכונה השר גלעד ארדן "מסית וגזען", סרטון של אבי גבאי לצד סתיו שפיר במהלך הפריימריז בעבודה וכרזה של ציפי לבני בו נטען כי "כשנתניהו והבית היהודי נפגשים הדמוקרטיה בסכנה". פנקרטוב כתבה לצד הפוסט: "אני לא מרבה לשתף דברים של ציפי לבני, אבל הפוסט הזה מדויק להפליא!!!" (סימני הקריאה במקור).

משתיקים את אדם גולד

פעיל שהעיד על עצמו כחבר בליכודניקים החדשים, איתי לשם, עומד בימים אלו מאחורי הרדיפה וסתימת הפיות של פרופיל הפייסבוק אדם גולד, הנותן הד לעמדות הימין.

פעיל נוסף, איתי בר-יוסף, נשא לאחרונה הרצאה בפני מתפקדים פוטנציאלים בה הבהיר כי מטרתם הסופית של 'הליכודניקים החדשים' היא להפוך את ליאור מאירי וחברי ההתארגנות לחברי כנסת מטעם תנועת הליכוד. עד אז, על פי בר-יוסף, בוחרים חברי ההתארגנות בלית ברירה במועמדים הקיימים ("מועמדי ברירת מחדל"). בר-יוסף תיעד עצמו בבחירות האחרונות מצביע למרצ, טרם הצטרף לליכוד.

בינואר 2017, לאחר הצטרפותו לליכוד, השתתף בר-יוסף בשיחה בפייסבוק, במסגרתה 'הוחמא' כי הוא "לא באמת ליכודניק וכולם יודעים את זה… איתי היה ונשאר (ויישאר) שמאלני אמיתי". בר-יוסף לא חלק על ה'שבחים' שהורעפו עליו! והבהיר לחבריו בשמאל: "תתייחסו למה שאני עושה כגיבוי".

לפני כשנה צולמו בר-יוסף ופעילים נוספים ב’ליכודניקים החדשים’ משתתפים בהפגנות הפוטש שנערכו ליד ביתו של היועמ”ש אביחי מנדלבליט, וכוונו למעשה נגד ראש הממשלה ויו”ר הליכוד נתניהו. “מסתבר שהפכנו לאטרקציה הכי גדולה בפ”ת”, כתב בר-יוסף בפוסט אליו צורפה התמונה שלו ושל חבריו מההפגנה ליד ביתו של היועמ”ש.

בר יוסף וחבריו הגיעו להפגנה לבושים בחולצות עליהן נכתב ההדפס “הליכוד”, כשאצל חלקם נוסף גם הכיתוב “אומרים די לשחיתות”. נציגי ה’ליכודניקים החדשים’ בהפגנות השמאל בפ”ת נמנעו מלעטות סימנים המזהים אותם גם כחברים ב’ליכודניקים החדשים'.

כתוצאה מכך בר-יוסף וחבריו תוארו בתקשורת כ”פעילי ליכוד” לכל דבר וענין – ובכך שיחקו לידיהם של אלדד יניב וחבריו המבקשים לשוות להפגנות הפוטש כסות א-פוליטית ואובייקטיבית, במטרה ‘להוכיח’ כי הם אינם נגד הימין – אלא רק נגד “השחיתות". פעילים אחרים בליכודניקים החדשים אף הצטלמו בהפגנות בפתח תקווה עם אלדד יניב, גם כן בחולצות ליכוד.

התקפות קשות נגד רגב

שרת התרבות מירי רגב בחרה להוציא היום הודעת תמיכה ב'ליכודניקים החדשים'. לדברי רגב, שנפגשה עם פעילי התנועה לאחרונה, הליכודניקים החדשים "הבטיחו לי כי ההצטרפות שלהם לליכוד איננה מניפולציה ואין בכוונתם לשנות מבפנים את ה-DNA  הליכודי, אלא מטרתם היא סיוע לתנועה לחזור לימים בהם זכתה ל-40 מנדטים לפחות. אם זו אכן הצטרפות של ליכודניקים חדשים לדרך הישנה והטובה של הליכוד, אני אומרת להם: ברוכים הבאים".

עמדה זו של רגב תמוהה במיוחד לאור אמירות חריפות ביותר של רגב כנגד הליכודניקים החדשים, לפני פחות משנה: "הם סוסים טרויאנים בליכוד – לא ניתן להם, לא ניתן להם", אמרה רגב על הליכודניקים החדשים בסרטון אותו שיתפה בדף הפייסבוק שלה. לדבריה "הליכודניקים החדשים זו תופעה של אנשים שמצהירים שהם רוצים להפיל את הליכוד מבפנים… דרך שינוי ה-DNA של הליכוד. אני אומרת כאן בקול ברור: הליכודניקים החדשים הם סוסים טרויאנים בתוך הליכוד ולא נרשה להם להתפקד לליכוד".

https://www.facebook.com/miri.regev.il/videos/%22%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D%22-%D7%A1%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9D-%EF%BF%BD/1438074869622657/

ההתקפה של רגב נגד הליכודניקים החדשים הגיעה לאחר מתקפות ארסיות, בוטות ואף מסיתות של הליכודניקים החדשים נגד שרת התרבות. אחד מבכירי הקבוצה, אלון אנתין, שיתף למשל פוסט בו מגויס היטלר, לא פחות, בעד הליכודניקים החדשים – ונגד רגב. אנתין כותב: "רגב צוחקת עליכם שעדיין לא נרשמתם לפטור אותה אצלי". אנתין, שהודה כי פקד אנשים למפלגת העבודה, הוא אחד מאותם 14 חברי 'ליכודניקים חדשים' שהוחזרו לתנועת הליכוד על ידי בית הדין של התנועה, עד לעריכת שימוע בעניינו.

פעיל אחר ב'ליכודניקים החדשים', גיא רונן, העיד כי הוא חש "בחילה" מרגב ואף לא הסתיר אכזבתו מאנשים שהוא מכיר ושהעזו להצביע למפלגה בה הוא חבר. “ושוב להיזכר שיש בין מכריי כאלו שנתנו קולם למפלגה הזאת (ליכוד)”, כתב רונן, איש הליכודניקים החדשים. רונן, שהזדהה בבחירות האחרונות כתומך מפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, הוחזר גם הוא לתנועת הליכוד בהוראת בית הדין של התנועה, עד לעריכת שימוע בעניינו.

גלי מאירי, שהוחזרה גם היא כעת לתנועת הליכוד בהוראת בית הדין, הבהירה בעבר כי אחת המטרות של הליכודניקים החדשים היא למנוע "קיום של תופעות הזויות כמו מירי רגב" וחברים אחרים במפלגה שהיא לא חפצה ביקרם. לדברי מאירי, אחותו של ליאור מייסד ההתארגנות, אין קשר בין התפקדות לליכוד לבין הצבעה לליכוד בבחירות הכלליות: "ניגשים לקלפי ובוחרים לפי צו מצפונם. ממש כמו הפייגלינים".

הדמוניזציה שמבצעים ב'ליכודניקים החדשים' לרגב משמשת אותם על מנת לרתום אנשים חדשים להצטרף למפלגה: "הפקרנו את זירה הפוליטית – זה מה שקיבלנו", נכתב בכרזה של הארגון על רקע תמונה לא מחמיאה לרגב. בהמשך הכרזה קוראים בארגון: "עושים חשבון נפש. מתפקדים ומתאגדים", לצד לוגו ההתארגנות.

"הם לא יהיו חברי ליכוד"

לטענת ‘הליכודניקים החדשים’ מספר חברי ההתארגנות עומד על 14 אלף, אך בריאיון ל'מידה' טען יועמ”ש המפלגה כי המספר עומד על 1,500-1,000 מתפקדים. לפני למעלה מחצי שנה הודחו האחים מאירי, בר-יוסף, אנתין, פנקרטוב ורונן ביחד עם שמונה בכירים נוספים ב’ליכודניקים החדשים’. בית הדין פסק אתמול כאמור כי יש להחזיר אותם למפלגה, אך קבע כי הליכוד יכול להרחיקם מחדש – בכפוף לשימוע.

בימים הקרובים יוזמנו 14 הפעילים לשימועים המדוברים שייערכו בפני יו"ר ועדת הבחירות של הליכוד, השופט בדימוס מנחם נאמן. במהלך השימוע יוצגו הראיות המוכיחות לכאורה כי מאירי והנהגת 'הליכודניקים החדשים' אינם מזדהים עם מטרותיה של תנועת הליכוד. "ליאור מאירי וחבריו לא יהיו חברי ליכוד", מבהיר יועמ"ש התנועה אבי הלוי. "הם לא אנשי ימין, הם לא ליכודניקים ואין להם מה לחפש בליכוד. אנחנו נערוך את השימועים, נציג את הראיות ונוציא אותם מהליכוד. אין דרך אחרת".

מהליכודניקים החדשים נמסר: "יש שופטים במצודת זאב. הדמוקרטיה בליכוד ניצחה. שש שנים אנחנו פועלים בהתנדבות. מלקטים מתפקד אחר מתפקד בפינצטה. היום אנחנו מונים יותר מ- 14 אלף איש, מאוגדים, נחושים וזועמים. אנשים רבים נמנעו מלהתפקד, כי חשבו שהכוחות החשוכים בליכוד ימצאו דרך לחסום אותנו. אבל זה לא הצליח. בית הדין של הליכוד הכריע לטובת הליכוד,  ולטובת המדינה. עכשיו, שהליכוד פתח את שעריו זו האחריות שלנו להתפקד ולפקוד- את החברים, השכנות, בני המשפחה ואת כל מי שרוצה לראות רשימת ליכוד ראויה שתשמור על המדינה ותוביל את הליכוד לניצחון בבחירות הבאות".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 תגובות למאמר

  1. אסון. אם הליכוד לא יאזור כוח להתמודד עם הסוס הטרויאני המפלגה בצרות צרורות. אגב פשוט לא חכמה וזה לא מהיום.

  2. סליחה, אפשר קישור להודעה שנטען כאן שמירי רגב הוציאה לגבי הליכודניקים החדשים?

  3. מדובר בהתחזות לכל דבר עניין, להכיל את עליהם את החוק בדבר מעשה פלילי בזדון, לעונש מאסר של 3 שנים מינימום וסנקציה כלכלית מעל לעשר שנים!

  4. אני מודה להם שבזכותם התפקדתי לליכוד וכך נחשפתי לדעות שונות והתחלתי לחשוב בעצמי והתרחקתי מהאידיאולוגיה הרקובה של השמאל.
    אם הדעות שלהם עדיין מתמצות בשנאה עיוורת לימין בהשפעת תקשורת המיינסטרים / הארץ, אז אין להם מקום במפלגה.

  5. התודה והברכה למיפלגת מרץ שלום עכשיו שס אגודה – שניקראת ליכוד. על מה ? על העלאת אהרון ברק לשמים ושמי שמיים . ביחד עם סייעניו החרדים והמימסד החרדי. מי שמצביע ליכוד מצביע למרץ ולחרדים. אין כמו הליכוד בהשמדת המילה לאומי במכירתנו לזרים. כי זרים שולטים ומנהלים את המדינה. עשרות שנים הוא שולט ומה קיבלנו. את זהבה גלאון שרוקדת מיזה עשרות שנים בכל חור ביחד עם בצלם ושלום עכשיו. ואת הפרשנות הגלותית הכל כך לא מוסרית הגמרתית של אמונה באלוהים של אי הליכה לצבא או עבודה. והפיכת הדת לתעשיית כסף אלילית. נימאס מעובד כדור הבדולח ביבי נתניהו נימאס מהליכוד אין בו כלום לא נישאר ממנו כלום. על מי התודה והברכה, על ההשחתה האדירה ששולטת באליטות כולם , אם לא עליו – הרי זה לרוב הוא ששולט. נורא עצוב נורא כואב. הכי כואב שבבית זה קורה. אנחנו הרי אפליקציה אהרון ברקית חרדית צלמית פגנית אלילית כנענית. בשביל זה באנו .או בשביל אידיאל נעלה ניפלא. הם כבר מיזמן לא עושים כלום בליכוד באים מחזירים את המדינה לאהרון ברק והחרדים ויושבים לחגוג על השחתה ושחיתות. איפה בשורה איפה עשייה איפה משהו לשאת אליו. לא ניבכה אם ם יפלו מימיילא זה לא משנה אם זה ככה.

    1. מהנחיות הקרן החדשה לישראל לטוקבקיסטים שלה: הכו בנתניהו והחלישו את מדינת היהודים. לא משנה על מה כותבים – תמיד תאשימו את ביבי ותקראו לו לפרוש מראשות הממשלה. והכי טוב – תתחזו לאנשי ימין כשאתם מטקבקים (כדי שהימנים הטיפשים לא יבינו שאתם פועלים מטעם יריבי מדינת היהודים). שמענו עליכם, נביאי הזעם המתחפשים ל"ימין אמיתי", המציגים את נתניהו כאויב ישראל ואת המדיניות המחושבת שלו כאסון – כדי לדחוף אותנו לבחור במשה פייגלין, ברוך מרזל, איתמר בן-גביר, שפי פז ושאר תואמי אבישי רביב שמבטיחים לנו להיות "ימין אמיתי", אבל תפקידם הוא להעביר לממשלת אוסלו ב' את השלטון.

  6. סוסים טרויאנים בתוך מפלגות זה הרס הדמוקרטיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אין לזה הגדרה אחרת. השמאל מומחה להרס כל שיטה שהימין חזק בו.

  7. יש פתרון פשוט לכל הבעיות: לאפשר בבחירות הכלליות לכל אדם שבוחר ליכוד לרשום מאחורי פתק ההצבעה חמישה חברי תנועה, וזה יקבע את הסדר הסופי של חברי תנועה לכנסת. הרי ברור פה לכולם שמי שמצביע לליכוד מגיע לו הזכות לקבוע גם את נציגיו. הבעיה היא עם בוחרי מרץ שמנסים להשפיע על התנועה.
    זה גם נוטל מקבוצות אחרות את הכח הלא הגון שיש להם (עובדי התעשיה האווירית למשל שאף אחד לא בודק האם הם מצביעי ימין, אבל משום מה לא פועלים לסלקם משורות הליכוד)
    אנשי השמאל לא יבחרו ליכוד עבור הזכות להשפיע על הרשימה, וכך הבעיה נפתרה. לעומת זאת לאנשי ימין תישאר הזכות לקבוע מי ינהיג אותם בלי השפעת קבוצות אינטרסנטיות

  8. "אנחנו נערוך את השימועים, נציג את הראיות ונוציא אותם מהליכוד. אין דרך אחרת”.
    תיאטרון אבסורד במיטבו. זה מה שהיה קורה אם תופעה דומה הייתה בהתפקדות למפלגת שמאל גדולה. התקשורת הייתה זועקת על ההונאה המכוערת, המומחים ומכוני הדמוקרטיה היו מסבירים שזו פגיעה חמורה בדמוקרטיה, ומכאן התערבות של היועץ המשפטי וחקירת משטרה. על פי הנתונים במאמר מדובר בעבריינים וכך צריך לנהוג בהם.

  9. נוכלות, פשע ופיגוע נגד הדמוקרטיה. צריך להתייחס לפשע הזה כאל ניסיון הפיכה לכל דבר עניין. יש מדינות בעולם שבהן מי שמרים יד על סדרי השלטון ועל רצון העם מסיים את חייו על הגרדום. כאן אפשר להסתפק בצינוק.

  10. יש פתרון פשוט בתכלית: לקבוע בחוק שאם אדם מסוים הוא חבר במפלגה מסוימת במועד בו היא קובעת את רשימתה לכנסת – הוא יחשב אוטומטית כמי שנתן את קולו לאותה מפלגה בבחירות הכלליות. כלומר, כל "ליכודניק חדש", עאלק, שבזמן קביעת הרשימה לכנסת היה חבר ליכוד – ימחק אוטומטית מספר הבוחרים לבחירות הקרובות לכנסת, וייחשב כקול שניתן לליכוד בבחירות הכלליות.

    1. אם הליכודניקים החדשים לא יסולקו – ייכנסו סוסים טרויאנים, סוכנים שתולים לתוך הליכוד. למעשה, די בכך שייכנס אחד מהם כח"כ. אם יתרחש האסון הזה, עדיף יהיה לפרק את הליכוד.

  11. אני ממליץ בחום ל " ליכודניקים החדשים " לשוב למאורות מהן הגיעו , למחנה הציוני , ליש עתיד ולמרץ .
    אינכם חלק מתומכי הליכוד אלא גייס חמישי שמימונו מהקרן לישראל חדשה . מאחר ופרצופכם נתגלו במלוא מערומיו בהפגנות השונות ובפוסטים שרשמתם ולא השכלתם להסיר , אנו מחרימים אתכם ובתנועת הליכוד אתם לא תזכו להיות ובהתאם לא להשפיע . גייס חמישי ותו לא .

  12. מפלגת גדודי הפרשים הטרויאנים!
    אריק שרון, אולמרט, ציפי לבני, רוני מילוא, איציק מרדכי, דן מרידור, כחלון, גבאי, דוד לוי, מופז…
    וגם ליברמן ממצב עצמו משמאל וגם בני בגין מאז שיש לו נכדים מוסלמים.

  13. להלן שמות מצביעי שמאל שהתפקדו לליכוד, מוזמנים לחפש אותם בפייסבוק ולראות את דעותיהם האמיתיות:
    Gal Singer,
    Gil Vishinsky,
    Sharon Mor