חדש במידה: אזור אישי למנויים עם כל העידכונים וההטבות

עשו עכשיו מנוי ל’מידה’ ותהנו מגישה לאזור האישי החדש למנויים בלבד: חוויית קריאה משופרת, הנחות והזמנות לכנסים והרצאות


חדש באתר ‘מידה’! אזור אישי למנויים בלבד בו אתם מקבלים במקום אחד את כל התכנים האיכותיים שבחרנו במיוחד בשבילכם: הטבות ומבצעים בלעדיים למנויי האתר, מאמרים מיוחדים שזמינים לקריאה לפני כולם ומיטב הפודקאסטים והסרטונים.

***

עשו עכשיו מנוי ל’מידה’, ותהנו כבר היום מגישה לאזור האישי החדש למנויים בלבד:
– חוויית קריאה משופרת ללא פרסומות
– הנחות ברכישת ספרים חדשים, הזמנה לכנסים והרצאות
– השתתפות בערבי ‘מידה’ עם דמויות מובילות בציבוריות הישראלית
– תכנים מיוחדים למנויים
– תמיכה בהמשך הפעילות של אתר ‘מידה’

‘מידה’ הוא יותר מאתר חדשות. אנחנו ארגון המוקדש לדיווח שוטף והפצת האמת על ישראל ועל נושאים אחרים באזור ובעולם כולו, שבדרך כלל מוצגים לכם דרך הפילטרים הקבועים של התקשורת הממוסדת. אנחנו יורדים לעומק, מבררים את העובדות ומביאים לכם פרשנות וניתוחים מקוריים ומעוררי מחשבה. עזרו לנו להמשיך להוביל את השיח הלאומי-ליברלי בכיסוי מערכת הבחירות, המאבק על שלטון חוק אמיתיכלכלה חופשית וממשלה אחראית ומדיניות חוץ נחושה ושקולה. כל המשימות האלו חשובות היום יותר מאי פעם, והמאבק רק הולך ונהיה קשה. עזרו לנו לגדול והמשיך להילחם ביחד.

אם יש ברשותך מנוי לאתר מידה – לחץ כאן כדי להתחבר

אם אין ברשותך מנוי למידה, אנו מזמינים אותך להצטרף למאות המנויים שכבר עשו מנוי ונהנים מתכנים איכותיים שנבחרו במיוחד עבורם וזמינים להם באזור האישי: מאמרים מיוחדים שזמינים לקריאה לפני כולם ומיטב הפודקאסטים והסרטונים.

כדי לרכוש מנוי ולקבלת גישה לחצו כאן.

מה עשינו בשבילכם השנה?

מאמרים מיוחדים: בשנה האחרונה עבדנו קשה כדי להביא לכם מאמרים מרתקים ומיוחדים כמו פרק מספרו המכונן של פרופ’ בן ציון נתניהו על שורשי האנטישמיות שפורסם לראשונה בעברית, מבחר מכתביו של זאב ז’בוטינסקי על הדרך הנכונה לכלכלת ישראל ועל פרעות תרפ”ט, או את מאמריהם המרתקים של ד”ר גדי טאוב על מדיניות ההגירה הישראלית ועליית הליברליזם האנטי-דמוקרטי, ד”ר עשהאל אבלמן על גלגוליה של שנאת היהודים, וגלעד עיני על ההטייה האנטי-ישראלית של ה’ניו-יורק טיימס’.

רק ב’מידה’ קראתם השנה ניתוחי עומק של מיטב ההוגים העולמיים כמו פרופ’ לשק קולקובסקי על השקר הגדול של הטוטליטריות הסובייטית, פרופ’ רוג’ר סקרוטון על הלקח של אירופה מהקומוניזם, או פרופ’ ויקטור דיוויס הנסון על חשיבות ההיסטוריה הצבאית. אסור לפספס גם את מאמרו המפורסם של השופט ריצ’רד פוזנר על הרודנות הנאורה של אהרן ברק ואת הפרק מספרה המרתק של פרופ’ רות וייס על פרדוקס הפוליטיקה היהודית. עו”ד יונתן גרין סיכם את סדרת ההרצאות יוצאת הדופן של השופט הבריטי סמפשן נגד האקטיביזם השיפוטי וכוחו המוגזם של בית המשפט.

ראיונות מיוחדים: במהלך השנה ערכנו גם מספר ראיונות עומק עם דמויות מעניינות כמו הסופר הבריטי דאגלס מארי מחבר רב המכר ‘המוות המוזר של אירופה’ שסיפר על שורשי הסכסוך התרבותי ביבשת, או  הסופר טוביה טננבוים שספרו החדש חושף את עומק האנטישמיות בבריטניה, והסופר הצרפתי איב מאמו שספרו על האסלאם עורר סערה בשמאל הצרפתי. פרופ’ חיים רבינוביץ’ תיאר את מחקריו פורצי הדרך בתחום פיתוח זני צמחים והשבחתם ואת הפוטנציאל העצום של החדשנות החקלאית הישראלית, פרופ’ שמואל טריגנו שפך אור על מאחורי הקלעים של האליטות בתרבות ובאקדמיה, ד”ר אפרים פודוקסיק ניתח את שנות הטרור האדום ברוסיה ושגריר ישראל ברואנדה סיפר כיצד ישראל חוזרת בגדול לאפריקה.

פרופילים: לרגל 70 שנה לפרסום הספר 1984, שגיא ברמק כתב על חייו המרתקים של המחבר ג’ורג’ אורוול, ופרופ’ מייקל דוראן ספד במאמר אישי לכבוד שנה למותו של המזרחן פרופ’ ברנרד לואיס, ומתיו קונטינטי נכנס לנבכי נפשו של הפרשן הפוליטי המנוח צ’רלס קראוטהמר. מאמרים מיוחד סקרו את שנתו הראשונה בתפקיד של מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו ואת דמותו השנויה במחלוקת של נציב האיחוד האירופי ז’אן-קלוד יונקר. בחודשים האחרונים ניסינו גם להביא לקוראים בעברית גם ביוגרפיות של כמה מהוגי הדעות הגדולים של ימינו ובהיסטוריה, כמו למשל חייו והגותו של אלכסיס דה-טוקוויל, או פרופיל עומק מרתק על אדמונד ברק, מראשוני ההוגים השמרנים. הצגנו לכם גם את משנתו של אדם סמית על הדרך אל העושר והאושר, את הפלורליזם של ג’ון לוק ואת הגאוניות של חתני פרס נובל מילטון פרידמן ופרידריך האייק.

מדור מיוחד הוקדש ללוחמי חופש אמיתיים שהקדישו ולפעמים הקריבו את חייהם למאבק בעריצות הקומוניסטית: הסופרים וסילי גרוסמן ובוריס פסטרנק שנרדפו כי העזו לספר את האמת, המדען המחונן אנדריי סחרוב שנאבק למען זכויות אדם עד יומו האחרון, ולדימיר בוקובסקי שחשף את הארכיונים הסודיים של ברה”מ והסופר ארתור קסטלר שהציג מבפנים את אימי המשטר הסובייטי בספרו ‘אפלה בצהריים’, וזאת בניגוד לאינטלקטואלים כמו אריק הובסבאום שהקדישו חייהם להלבנת פשעי הקומוניזם.

עזרו לנו להגיע ליעד שלנו: 1,000 מנויים חודשיים!
לחצו כאן כדי לרכוש מנוי עכשיו ותהנו מכל ההטבות

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 תגובות למאמר

  1. אני מוכנה לתרום שילחו לי בדול את הפרטים שלכם ואתרום בשימחה דרך הדואר . באמת טוב שאתם קיימים אין כימעט לאומי ובכם יש מיזה. בהצלחה .אני מציעה רעיון שימשוך תורמים. תנו להם הזדמנות להעלות מאמרים אצלכם היו אינטראקטיבים שאלו את קוראיכם מי הם רוצים שיכתוב השבוע והם יציעו .ככה תימשכו כניסות עוד ועוד. בימינו העם אוהב ליקרוא יותר מיכל תגובות אפילו יותר מהנושא אז פעלו לפי זה היתחברו להמון שהוא כל כך לאומי ומחפש את הלאומי שבו ורוצה גם להשפיע בהצלחה.