הקצנה בקרן החדשה: הגדילה התמיכה בארגוני סיוע למחבלים

'עדאלה' ו'המוקד להגנת הפרט' מככבים בדו"ח הכספי האחרון של הקרן. ארגון שהמייסדת שלו קראה "לשחרר את פלסטין" קיבל לראשונה תמיכה

מנכ"ל הקרן החדשה מיקי גיצין וחלק מן הארגונים בהם הוא תומך | פלאש90, צילום מסך

הקרן לישראל חדשה מגדילה את התמיכה בארגוני שמאל קיצוני המעניקים הגנה משפטית למחבלים, תומכים בחרם על ישראל וקוראים "לשחרר את פלסטין". כך עולה מדו"ח המענקים של הקרן לשנת 2017. מדובר בתקופה החופפת לכניסתו של מיקי גיצין לתפקיד מנכ"ל הקרן בחודש מאי של השנה שעברה.

הדו"ח, שנותח בחלקו על ידי מכון המחקר NGO מוניטור, מלמד כי ה'מוקד להגנת הפרט' ו'עדאלה', המייצגים מבצעי פיגועים וקרוביהם, זכו לגידול במענקים מטעם הקרן בשיעורים של עשרות ועד אלפי אחוזים לעומת 2016. ארגונים קיצונים נוספים – 'גישה', '972+' ו'זזים' – נהנו גם הם מעלייה חדה בתרומות מהקרן. ארגון 'עומדים ביחד', שהמייסדת שלו קראה להצטרף להתפרעויות חמאס בעזה, זכה לראשונה לתמיכה מהקרן.

הארגון שזכה לשדרוג הגדול ביותר הוא 'המוקד להגנת הפרט', אשר הגן בשנים האחרונות על יותר מ-60 משפחות מחבלים בהליכים הנוגעים למניעת הרס בתיהן, ביטול שלילת תושבות ועוד. ב-2017 קיבל 'המוקד' 304 אלף שקל מהקרן – סכום גבוה ביותר, המשתווה לבדו לסך התרומות של הקרן למוקד בארבע השנים הקודמות. ב-2016 העבירה הקרן פחות מ-5,000 שקל למוקד – כלומר ב-2017 זינקה התמיכה בארגון הקיצוני בכ-5000%, ובסך הכל העבירה הקרן ל'מוקד' בעשור האחרון כשלושה מיליון שקלים.

לפני כשנה וחצי פירסמנו ב'מידה' כתבה נרחבת על 'המוקד', שהגן על משפחת המחבל שרצח ארבעה ישראלים בפיגוע המשאית בארמון הנציב וייצג את קרובי אחד המחבלים שהיו מעורבים ברצח בני הזוג איתם ונעמה הנקין ז"ל. המוקד גם עתר לבג”ץ בשם משפחת המחבל שביצע את הפיגוע האכזרי בו נרצחה הלל יפה אריאל בת ה-13 מקרית ארבע. אחותו של המחבל היללה את אחיה ("שאלוהים ינקום ביהודים"), אך זה לא מנע מעורכת הדין לאה צמל לטעון מטעם 'המוקד' כי הריסת בית המחבל מהווה “פגיעה בזכויות היסוד" של משפחתו. בג"צ קיבל חלקית את העתירה.

'עדאלה', שמתמחה גם הוא בהגנה על מחבלים, קיבל ב-2017 מהקרן סכום של 337 אלף שקל – עליה של כ-40% לעומת 2016. בעדאלה שותפים בייצוג של המחבל הערבי-ישראלי שביצע את פיגוע הדריסה בגן שמואל. המדינה ביקשה לשלול אזרחותו של המחבל, תושב אום אל פאחם, אך ב'עדאלה', יחד עם 'האגודה לזכויות האזרח', מבקשים למנוע זאת.

מי מגן בבג"ץ על המחבל שדרס את החיילת אוראל?

מחר יתקיים בבג"ץ דיון בעתירה שהגישו ארגוני הקרן החדשה – "עדאלה" ו"האגודה לזכויות האזרח" לביטול החלטת שר הפנים לשלול את האזרחות של המחבל שדרס ודקר את חיילי צה"ל.אנחנו נתייצב שם על מנת לראות מי מגן משפטית על המחבלים. לפרטים > http://bit.ly/bagaz2018

Posted by ‎תנועת אם תרצו‎ on Thursday, 7 June 2018

ב'עדאלה' גם תומכים בתנועת ה-BDS ובחיסול זהותה היהודית של ישראל: "המשטר הישראלי בתוך ומחוץ לקו הירוק הוא מערכת קולוניאלית שפועלת בניגוד מוחלט למשפט הבינלאומי", אמר לאחרונה מנכ"ל עדאלה חסן ג'בארין. לאחרונה חשפנו ב'מידה' כי ב'עדאלה' היו שותפים להקמת ועדת חקירה באו"ם נגד ישראל בגין האירועים בעזה, והגישו עתירה לבג"ץ בדרישה לעצור את הירי במחבלים המתפרעים בגבול הדרום. בעשור האחרון העבירה הקרן כשמונה מיליון שקלים ל'עדאלה'.

מתחבקים עם משפחות מחבלים

ארגון 'גישה', שמתמקד בהשחרת שמם של ישראל וצה"ל בעולם, קיבל ב-2017 כ-137 אלף שקל מהקרן – פי שישה לעומת 2016. מייסדת 'גישה' קראה בעבר לפיפ"א להחרים קבוצות כדורגל ישראליות הפועלות ביהודה ושומרון, ושיבחה את הנציב העליון של האו"ם לזכויות אדם על מאמציו לארגן חרם על ישראל. לפני כשנה נאמה מנהלת הארגון בפני ועדה של האו"ם וטענה כי ישראל מפעילה "מדיניות של היבריס ואכזריות" במלחמתה בחמאס.

'מחסום ווטש' נהנה ב-2017 מתרומה של 470 אלף שקלים מהקרן – עליה של 50% לעומת השנה הקודמת. פעילות הארגון נוהגות להטריד ולהפריע ללוחמי צה"ל במחסומים ברחבי יהודה ושומרון תוך שהן מטיחות בחיילים כי עוסקים ב"אפרטהייד".

הארגון קרא בעבר להטלת חרם על ישראל ופעילה של 'מחסום ווטש' נתפסה על ידי צה"ל כשהיא מטפסת על גדר ההפרדה ומעבירה חבילה לפלסטיני, ללא אישור. דוברת הארגון, רעיה ירון, צולמה מחבקת את אם אחד הרוצחים של חמשת בני משפחת פוגל באיתמר  – יממה לאחר הרצח. בעשור האחרון זכה 'מחסום ווטש' לתרומות של כ-3 מיליון שקל מהקרן החדשה.

מיליונים בשירות הפוטש נגד הימין

בסך הכל העבירה הקרן בשנת 2017 מענקים בגובה כ-50 מיליון שקל למעל ל-300 ארגונים שונים, סכום דומה לזה שהוציאה הקרן בשנת 2016. חלק מהכספים מגיעים ישירות דרך הקרן ("מענקי ליבה") וחלקם באמצעות תורמים שונים שהקרן משמשת עבורם צינור לארגונים המבוקשים. הדו"ח החדש מלמד כי הקרן ממשיכה לתמוך בארגון 'מולד' (250 אלף שקל) – על אף הצהרה משותפת של שני הגופים כי 'מולד' לא יבקש עוד מענקים מהקרן.

עמותת '+972 – שיחה מקומית' מגזין אינטרנטי המתפרסם באנגלית ובעברית, נהנה ב-2017 ממענק של כחצי מיליון שקל מהקרן – פי שבעה מ-2016. מדובר בסכום הגבוה ביותר שקיבל 'שיחה מקומית' מהקרן. ב'שיחה מקומית' מהדהדים את תעמולת ה-BDS ומעניקים לגיטימציה לטרור, כולל פרסום מאמר תמיכה בח"כ לשעבר באסל גטאס שהורשע בהברחת טלפונים סלולריים למחבלים בכלא. לאחרונה אף העניקו מנכ”ל הקרן מיקי גיצין ואישים נוספים פרס ל’שיחה מקומית’". בשבע השנים האחרונות העבירה הקרן 1.3 מיליון שקלים לאתר הקיצוני.

גם הערב יגיעו המפגינים לרוטשילד, להפגין נגד שחיתות נתניהו, ונגד גרירת הרגליים של היועץ המשפטי לממשלה. תקראו על האנרגיות, ובואו http://bit.ly/2CoJAsL

Posted by ‎שיחה מקומית‎ on Saturday, 16 December 2017

ארגון 'זזים', שתמך במחבלת עהד תמימי והפיץ את השקר כי המסתננים "נשלחים למותם", זכה ב-2017 למעל למיליון שקל מהקרן – תוספת של כ-40% לעומת 2016. מדובר באחד המענקים הגבוהים ביותר של הקרן בשנה החולפת מבין מאות הארגונים להן היא תורמת. 'זזים' נטל גם הוא חלק מרכזי בהפגנות הפוטש נגד שלטון הימין ומפעיל לחץ שיטתי על היועמ"ש להגשת כתב אישום נגד נתניהו.

"למחוק את השלטון הפשיסטי בישראל”

שני ארגונים שזכו לראשונה למענק מהקרן הם 'עומדים ביחד' ו'עקבות'. 'עומדים ביחד', שנוסד בשנה שעברה, נהנה מנקודת פתיחה נוחה במיוחד עם מענק של למעלה מ-330 אלף שקל מהקרן. אחת ממייסדות ‘עומדים ביחד’ היא ד”ר יעלה רענן שהשתתפה לפני מספר חודשים בהפגנת הזדהות עם חמאס לצד ח”כים ערבים: "כולנו שותפים בלמחוק את השלטון הפשיסטי בישראל”, אמרה רענן, פעילה בחד"ש ומרצה במכללת ספיר. רענן תומכת גם בהטלת חרם על ישראל, וקראה למשתתפי ההפגנה: “ביחד נשחרר את פלסטין". מכללת ספיר, בה מרצה רענן, נתמכה בשנה שעברה על ידי הקרן ב-45 אלף שקל.

בראש ‘עומדים ביחד’ עומד פעיל חד”ש אלון לי-גרין, ששימש בעבר כעוזרו הפרלמנטרי של ח”כ דב חנין. באתר ‘עומדים ביחד’ נכתב כי התנועה נאבקת נגד "הקשר שבין הכיבוש של פלסטין לייאוש הכלכלי והחברתי בישראל ולהתקפות על הזכויות הדמוקרטיות של האזרחים הערבים-פלסטינים". חבר בכיר אחר בתנועה הוא שרון לוזון, גם הוא פעיל חד"ש שתועד לאחרונה כאשר הוא תוקף, מאיים ומגדף נשים מבוגרות בדרום תל-אביב.

‘עומדים ביחד’ גם נטלו חלק בהפגנות הפוטש ברוטשילד כחלק משאיפתם לייצר “חלופה לשלטון הנוכחי ולהבאת שינוי מהותי בחברה הישראלית”. הארגון קרא לחבריו להגיע “להפגין בירושלים, חיפה ותל-אביב, ולהיאבק נגד הממשלה המושחתת, שכדי לשמור על השלטון והאינטרסים של אדוני הארץ, מוכנה להקריב את העתיד שלנו”.

'עקבות' זכה גם הוא לראשונה לתמיכה מהקרן, בסכום של כ-18 אלף שקל. 'עקבות', שנקרא בעבר 'ארכיוני הכיבוש' ונתמך כמעט כולו על ידי ישויות זרות, פועל להכפיף את ארכיון המדינה לאג'נדת השמאל הקיצוני, בין היתר בדמות חשיפת מסמכים ארכיונים מסווגים שיש בידם להשחיר את פניה של ישראל. כפי שחשף עקיבא ביגמן ב'ישראל היום', גנז המדינה ד"ר יעקב לזוביק הודה כי שיתף פעולה עם ארגון השמאל הקיצוני, ועובדים תחתיו האשימו אותו באיומים בגלל ש"התריעו נגד פעולות אסורות שביצע בחומרי הארכיון".

35 מיליון שקל לארגון שפועל נגד כוחות הביטחון

'האגודה לזכויות האזרח' שומרת על מעמדה כארגון הדגל של הקרן, עם מענק של למעלה מ-2.5 מיליון שקל ב-2017, עלייה קלה לעומת 2016. בעשור האחרון העבירה הקרן לא פחות מ-35 מיליון שקל לפעילת הארגון. על אף שמו המטעה, מדובר בארגון קיצוני הפועל באופן קבוע נגד מדינת ישראל וצה”ל בעימותים צבאיים ואירועי טרור.

כך למשל, במהלך מבצע 'צוק איתן' קראו באגודה לחקור אם צה”ל ביצע פשעי מלחמה בעזה, ולפני כשלוש שנים, כאשר השתולל בארץ טרור הסכינים, מיהרו בארגון לתקוף דווקא את החיילים והשוטרים בגין "יד קלה על ההדק" כלפי המחבלים. בעימותים האחרונים בגדר הרצועה עתרה האגודה לבג"ץ, יחד עם ארגוני קרן נוספים, על מנת לאסור על הצבא לירות במחבלים. באופן שערורייתי השתתף לאחרונה קצין בכיר בצה"ל בכנס של האגודה, באישור שר הביטחון ליברמן והרמטכ"ל גדי אייזנקוט.

הקרן החדשה לישראל נחשפת – מאחורי הקלעים של הארגון המושמץ במדינה • תחקיר המקור המלא של Itay Rom ו- Israel Rosner ישראל רוזנר >> https://tinyurl.com/y7x7sr6s

Posted by ‎חדשות 10‎ on Thursday, 2 November 2017

ארגונים קיצוניים נוספים דוגמת 'בצלם', 'יש דין' ו'הטלוויזיה החברתית' נהנו גם הם מעלייה בתרומות. 'בצלם' קרא לאחרונה ללוחמי צה"ל לסרב פקודה ולהימנע מירי על מחבלים שהסתערו על גדר הגבול בעזה. 'שוברים שתיקה' ו'רופאים לזכויות אדם', שהמייסדת והנשיאה שלו תומכת ב-BDS, קיבלו בשנה שעברה למעלה מ-1.6 מיליון שקל מהקרן – קצת פחות מ-2016.

גוף נוסף שזוכה לרוח גבית מהקרן הוא 'פורום דו קיום בנגב' המאשים את ישראל ב"טיהור אתני", "אפרטהייד", "עונש קולקטיבי", "אפליה", ו"גזענות". ב-2017 נהנה 'הפורום' מתרומה של כ-270 אלף שקל – הסכום הגבוה ביותר בשבע השנים האחרונות שקיבל מהקרן.

עברית ↓ Englishمواطني أم الحيران يناشدون الجمهور ومندوبيه للوصول الى القرية اليوم (الثلاثاء) في ساعات المساء أو غدا…

Posted by ‎Negev Coexistence Forum| פורום דו-קיום בנגב | منتدى التعايش السلمي في النقب‎ on Tuesday, 17 January 2017

בין שאר פעילותיו, 'הפורום' מבקש להגביר את הזהות ה"פלסטינית" של הבדואים בנגב ומבצע דה-לגיטימציה נגד ישראל בעולם, בניסיון להשפיע על ממשלות אירופה ובוועדות האו"ם להתנגד למדיניות ממשלת ישראל בנושא הבדואים. לפני כשנה, במהלך אירועי אום אל-חיראן, פרסמנו ב’מידה’ כי בטרם פרוץ האירועים האלימים קראו בארגון להתנגד לפינוי היישוב הבדואי הלא־חוקי. בתשע השנים האחרונות זכה הפורום לתרומות בסך 1.5 מיליון שקל מהקרן החדשה.

נתניהו הבטיח ועדת חקירה, אך זו לא הוקמה

במקביל לסיוע לארגונים המגנים על מחבלים ופועלים להחליש את צה"ל הקרן ממקדת מאמציה גם בהשארת המסתננים הבלתי חוקיים במדינת ישראל. ב-2017 העבירה הקרן למעלה ממיליון שקל לחמישה ארגונים שליבת העבודה שלהם נוגעת לסוגיית המסתננים: 'אחותי', 'א.ס.ף', 'הקו החם לפליטים ומהגרים', 'המרכז לנשים אריתראיות' ו'אליפלט'.

ארגונים נוספים הנתמכים על ידי הקרן ושחלק גדול מעבודתם מוקדש לסיוע למסתננים – דוגמת 'רופאים לזכויות אדם', 'רבנים לזכויות אדם' ו'קו לעובד' נהנו מתמיכה של קרוב ל-600 אלף שקל מהקרן ב-2017. אוניברסיטת תל אביב מקבלת מדי שנה למעלה מ-100 אלף שקל, המנותבים ל'קליניקה למשפטים' באוניברסיטה – המתייצבת באופן תדיר נגד תושבי דרום תל אביב בעתירות המסתננים. כאמור גם 'זזים' ו'עומדים ביחד', שקיבלו במצטבר מעל לשני מיליון שקל מהקרן, פעלו נמרצות לטובת המסתננים.

הגורם המרכזי שהפעיל לחץ אירופי על ממשלת רואנדה לסגת מההסכם להוצאת המסתננים מישראל, זוהי הקרן החדשה לישראל. הקרן החדשה…

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Tuesday, 3 April 2018

נוסף על מענקי 2017 הודיעה הקרן בחודשים האחרונים על מתן 'מענקי חירום' לצורך הכשלת התכנית הממשלתית להרחקת המסתננים מישראל. בפברואר התפארה הקרן בגיוס 600 אלף שקל לצורך המהלך, ובאפריל נסוגה הממשלה מהמתווה. לטענת ראש הממשלה לקרן היה חלק נכבד בכישלון, ונתניהו אף הודיע כי תוקם ועדת חקירה לבחינת פעולות הקרן, אך בחלוף חמישה חודשים לא נעשה דבר בנושא.

33 מיליון שקל לארגונים בציונות הדתית

הקרן ממקדת מאמציה גם בניסיון להשפיע מבפנים על הציונות הדתית, באמצעות סיוע לארגונים דוגמת 'קולך', 'תורה ועבודה', 'מבוי סתום', 'בת קול' ו'שחרית'. ב-2017 קיבלו ארגונים אלו למעלה מ-1.3 מיליון שקל במצטבר מהקרן. נתונים אלו, בצירוף הממצאים של ארגון 'חותם', מלמדים כי בשנים 2017-2007 העבירה הקרן למעלה מ-33 מיליון שקל לארגונים הפעילים בחברה הדתית-לאומית.

לפני למעלה משנה התרענו ב'מידה' על תופעה חמורה זו של שיתוף פעולה בין הקרן לבין ארגונים בציונות הדתית. בראיון עם מנכ”לית הקרן לשעבר, רחל ליאל, היא אישרה כי ניסיונות ההתקרבות של הקרן לציונות הדתית הם בגדר “אסטרטגיה חדשה”, שבבסיסה עומדת התפיסה כי “אם אתה לא יכול לנצח אותם – הצטרף אליהם”.

בראיון הסבירה ליאל: “הרגשנו בקרן החדשה לישראל שמבחינה אסטרטגית עלינו להתקדם במאבק וזאת על ידי שימוש בקולות הבאים מתוך הקהילות עצמן… ארגונים שמגיעים מתוך החברה הדתית־לאומית בישראל מכירים את הנפשות הפועלות, מבינים את התרבות והשפה והם יכולים לבוא עם הרעיונות שלהם ואנשים יקשיבו להם. זו שפה שהחילונים לא יכולים להבין, אבל הם (הארגונים בציונות הדתית, ג”צ) כן יכולים".

הסתה נגד הימין

הדו"ח הכספי האחרון מלמד כאמור כי גם מכון 'מולד' ממשיך לקבל כספים מהקרן, על אף הצהרת הארגון מלפני כשנתיים כי "מכון מולד משך את בקשתו למימון" מהקרן. ההצהרה של מולד פורסמה בזמנו בעקבות פרסום ב'חדשות 10', שאושר גם על ידי הקרן. לפי העיתונאי רועי שרון הנימוק לפרידה הוא פעילותה של הקרן "גם בשיתוף ארגונים לא ציוניים".

לפי מגזין 'פורוורד', הקרן הקימה את 'מולד' ב-2012 כחלק משינוי אסטרטגיה שנועד להחליף את שלטון הימין, על פי מודל אובמה בקמפיין לנשיאות ב-2008. מייסדי הארגון היו פעילים בארגוני קרן אחרים דוגמת 'שוברים שתיקה'.  בפוסט שהעלו לאחרונה על 'צוק איתן' ציינו בארגון כי המבצע בעזה "גבה את חייהם של 73 ישראלים וכ-2,200 פלסטינים" – ללא הפרדה בין לוחמי צה"ל ואזרחי ישראל שנהרגו אל מול מחבלי חמאס, המהווים לפחות מחצית מההרוגים הפלסטינים במבצע. 'מולד', שנתמך גם על ידי 'קרנות החברה הפתוחה' של המיליארדר האנטי-ציוני ג'ורג' סורוס, מפעיל את 'פרויקט 61' – המהווה במה להסתה נגד הימין הישראלי תוך הצגת נתונים מסולפים ולעתים גם שקריים.

למרות ההצהרות המשותפות על ניתוק הקשרים בין 'מולד' לקרן ועל אף שהקרן לא הפסיקה לממן ארגונים "לא ציוניים", הכסף כאמור ממשיך לזרום: ב-2016, השנה בה נטען כי 'מולד' "משכו בקשת המימון", הועברו לארגון קרוב ל-370 אלף שקל מהקרן; בשנה החולפת סכום התמיכה עמד על 250 אלף שקל. בסך הכל בשש השנים האחרונות הוזרמו למעלה מ-8.6 מיליון שקל מהקרן החדשה לארגון 'מולד'.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

26 תגובות למאמר

  1. המערכה בעיצומה אבל הם יפסידו. אין למשומדים מה להציע חוץ משנאה ליהודים בפרט ולבני אדם בכלל בכסות של "דאגה" ו"זכויות". גם בעיני הערבים הם נחשבים לבוגדים בזויים ושרלטנים. יחד עם זאת חייבים לחזק שורות ולשמור שלא יפלו חללים תמימים ממחננו לציפורני הטרף של האוטו אנטישמים הללו.

  2. צריך להבחין בין שני סוגי הקצבות, האחד, הקצבות לשונאי ישראל, כמו למשל לארגון שוברים שתיקה החותר תחת קיומנו העצמאי, אין כל כך בעיה עם הקצבה כזאת, המטרות של שוברים שתיקה ושל הקרן הארורה להשמדת ישראל שוות, אז הקרן מקציבה למי שמשרת את מטרותיה. הבעיה המרכזית היא עם הקצבות שאני מכנה אותם הקצבות שוחד. הקצבות שנועדו לשנות את תפיסת עולמם של המקבלים, להשפיע על תפיסת עולמם לשנות אותו, כדרך שהמיסיון פועל. אלו הקצבות מסוכנות ובלתי מוסריות לחלוטין. לסוג הזה שייכות ההקצבות לארגון קולך, למשל. הארגון הזה מן הרגע שהחל לקבל כספים מהקרן מבחינתנו הוא שרוף. אין אמצעי לעמוד מול כוח ההשפעה של כספים. אין סוג של הקצבות כאלו מצד גורמים ימניים. אתם רואים את אדלסון נותנת כסף נגיד למכללת ספיר כדי להשפיע על דרך פעולתם? בוודאי שלא. דרך הפעולה של המיסיון הוא זה שמאפיין את הבולשביקים. מתן שוחד לגורמים מרכזיים. זה יכול להיות הטבות עקיפות לשופטים, לקצינים בצה"ל, לעתונאים וכדומה. השוחד עובד ועובד תמיד. ההרצאות בצה"ל של ארגוני השמאל , לטעמי זה בגדר אסון לאומי מן המדרגה הראשונה. מה הפתרון? יש פתרון אחד והוא מאד יעיל. לא וועדות חקירה. ולא חוקים. הורדת מיסים, עד אפילו ביטול מס הכנסה. לאפשר לאזרחי ישראל להתעשר! לא התקציב ממשלתי המנופח והעשיר כביכול, אלא אזרחים עשירים, עצמאיים, חזקים, שאינם תלויים בהקצבות. היכולים בעצמם לתמוך ולסייע ולתרום. האזרח הישראלי מחפש בכל כוחו משרה "ציבורית" מפני שהדרך לעושר פרטי זרועה בחתחתים שאי אפשר להתגבר עליהם. אזרח עשיר, הוא עצמאי, הוא דעתן, הוא תקיף. אקלים של חופש וחירות כלכליים שאינם יכולים להתקיים אלא בחברה נטולת מיסים היכול להצמיח הרבה אדלסוניים מקומיים זו התשובה

    1. נָקֵל לַגָּמָל לַעֲבֹר בְּנֶקֶב הַמַּחַט מִבּוֹא עָשִׁיר אֶל־מַלְכוּת הָאֱלֹהִים

      אמנם זה נכתב בברית החדשה, אבל תקף מאוד גם בשבילנו. עוד נכתב שם:

      אֵין עֶבֶד יָכֹל לַעֲבֹד שְׁנֵי אֲדֹנִים כִּי יִשְׂנָא אֶת־הָאֶחָד וְיֶאֱהַב אֶת־הָאַחֵר אוֹ יִדְבַּק בְּאֶחָד וְאֶת־הָאַחֵר יִבְזֶה לֹא תוּכְלוּ עֲבֹד אֶת־הָאֱלֹהִים וְאֵת הַמָּמוֹן׃

      וגם זה תקף מאוד עבורנו.

      בכל השאר, הבחנותיך אמת. ובפרט, שוחד – מכל סוג שהוא – הוא שורש הרע.

  3. א) הופתעתי לטובה – סוף סוף יש מאמר באתר מידה, שמציין את שם הקרן באופן נכון – הקרן לישראל חדשה.

    ב) הנה דבריו של מפקד חיל האויר בשנת התשל"ג, האלוף בני פלד, בעניין תהליכים חבריתיים המשפיעים על מדינת ישראל לרעה. הראיון היה בשנת 1973. הוא ראה את הנולד. http://www.youtube.com/watch?v=QFnTr3Nm-4Q

    1. דבריו של בני פלד, שלא הייתי מודע להם נוקבים ומפתיעים נוכח הדיבורים הנשמעים היום מהצמרת הבטחונית. איזה הבדל!

    2. וואו. דבריו של פלד הכי מזעזעים ששמעתי אי פעם משום שהוא מתאר את מעשי הקרן להשמדה ודרכיה הגיב:

      מה עושים? הקרן מצליחה לקעקע את המדינה ואת כל מרכיביה. מה עושים? מה? מי יעשה כבר משהו? מי???

      http://www.youtube.com/watch?v=QFnTr3Nm-4Q

  4. חסר לי במאמר בעיקר חלוקה לפי מדינות ואירגונים שמזרימים כסף לקרן.
    ברפובליקת בננות ממשלות זרות מנסות להזרים כסף סמוי לטובת עירעור פנימי של המדינה.
    בהמשך למאמר הנוכחי אבקש לקבל את החלוקה או במאמר נפרד בבקשה.

  5. מאמר מעולה! תמונת מצב מדאיגה מאד. אך הנקודה המדאיגה ביותר מבחינתי כימנית , מתייחסת לחבירת הקרן לציונות הדתית, אני עכשיו יותר מתמיד מבינה את ההתנהלות של בנט ושקד הן במשרד החינוך והן במשרד המשפטים שני הנוכלים האלו השאירו את כל המינויים של השמאל כולל מנכ"ל משרד החינוך שמאל מובהק שלא לדבר על מנכ"לית משרד המפשטים המשתייכת למרצ . הם אישרו שורה של מינויים נוספים מהשמאל. כן חבריי הימניים המעריצים של בנט ושקד הם ממש עובדים בשביל הימין כן כן . בחרת ימין וקיבלת שמאל מלא. עלאק שקד משנה את בית המשפט.
    אני ימנית תומכת נתניהו (משתייכת לזרם המפד"ל או מה שנשאר ממנו) אלחם בכל ימני שיביע תמיכה בבית היהודי הרפורמי והשמאלני של שקד ובנט!!!

    1. מי שמכריז על עצמו כימני שוב ושוב זה מסריח למרחוק. על ראש הגנב בוער הכובע. ימני אמיתי לא מרגיש צורך להכריז על עצמו כימני. השימוש בטרמינולוגיה גדפנית מסוג התגובה אופייני לשליחי הקרן הארורה להשמדת ישראל. אם אי אפשר לתקוף את הליכוד תקוף את שותפיו – מהנחיות הקרן הארורה. תקוף את הליכוד באמצעות הלל על שקד. או תקוף את שקד ובנט. שיטה נוספת, גרום למהומה בימין, אם אי אפשר לטהר את השרץ – את הקרן הארורה, ייחס למנהיגי ימין חבירה לקרן. ברור ששקד עם כל הטענות כלפיה ובנט הם ממנהיגי הימין בארצנו הקדושה, אין להטיל ספק בכוונותיהם ובכנות אישיותם. קשה מאד לשנות ממסד והליכים המושרשים מהראשית. זה לוקח זמן. נתניהו שקד בנט רגב ואחרים חזקו ואמצו

    2. מתוך דף המסרים של הקרן החדשה לטוקבקיסטים שלה: האשימו את היהודים הנאמנים שגילו את פרצופם האמיתי של בנט ושקד שהם מגיבים מטעם הקרן החדשה.ככה ייעשה לאיש שמעז לחשוף כי הקרן משתמשת בנציגי המחנה הלאומי כדי לפעול נגד המחנה הלאומי.

      http://rotter.net/forum/scoops1/497487.shtml

      https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t691316

    3. "שמעז לחשוב" גיכיגיכי. תעמולן מצוי ולא חכם במיוחד

  6. הקמפיין נגד הקרן החדשה הוא כושל, זכותם לחשוב (והם טועים!!!) שיו"ש זה השטחים הכבושים, ושהגרעינים התורניים הם גוף שמתסיס את היחסים בין יהודים לערבים במקומות רגישים (צודקים חלקית). הקמפיין כושל כי דיברו על כסף אירופאי, ועל ממשלות שמתערבות, והקרן החדשה מתבססת בעיקר על יהודים אמריקאים דמוקרטיים, שרוצים שישראל תהיה מדינה ככל העמים, בלי מונופול אורתץודוכסי, עם נישואים אזרחיים, בלי חוק לאום, עם זכויות להטבים, ומה כבר יש לנו לעשות מול כסף אמריקאי פרטי? זאת שאלה אמיתית, לא התרסה.

  7. אינני מבין מדוע אין מי שמעביר את האינפורמציה הזאת לתורמי הקרן?
    אלו רובם יהודים שחיים בגלויות ובעיקר בארה"ב ושומעים סיפורים שקריים על ישראל!
    חייבים להחליף את קיצין חייבים להתחיל ולפעול בהעפת המנהיגות האנטי-ציונית של הקרן לישראל חדשה
    א. לשנות את שמה של הקרן ל: הקרן לתנופה בישראל
    ב. להחליף בהליכים דמוקרטיים פנימיים את ראשי הקרן ולהעמיד שם אנשים עם תפישה ציונית והחשוב מכל בעלי תפישה שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי!
    ג. להעמיד פיקוח מסודר שקוף וישר לגבי למי תורמים! כל מי שפועל נגד מדינת ישראל ונגד ההליכים הדמוקרטיים שלה – לא מקבל אגורה.
    ד. להפוך את הקרן הזאת לציונית תורמת לחברה לצה"ל ולחוסנה של מדינת ישראל – בעיקר על ידי החלפת צביונה האנטי-ציוני אנטי ישראל וקידום כוחות ערביים-שליליים בתוכה.

    1. אלו הם לא תורמים יהודים אמריקאים תמימים, אלא חלק גדול קרנות אירופאיות ממסדיות, וחלק קרנות אנטישמיות ידועות כקרן פורד. האויב שבפנים

    2. זה כמו קריאה להפוך את חמאס לאוהב ישראל והכל יבוא על מקומו בשלום

  8. 'בעל המאה הוא בעל הדעה'

    לצערנו כל המגזרים נפלו בפח וברשת הפיתוי הכספי שנותנת ה'קרן החדשה לישראל'.
    גם בציבור הדתי-לאומי יש קבוצות המקבלות מהם כספים (ולכן גם את דעתם).
    גם מערכת המשפט והמשטרה נפלו ברשת (ע"י שלוחת הקרן 'קרן אברהם')
    מעל 900 ארגונים בישראל מקבלות מהם תקציבים (והנחיות!)

    חז"ל צפו תופעה זו כבר לפני כ-1,800 שנה: "אין בן דוד בא עד שיכלו כל שוטרים ושופטים שבישראל".

    וחז"ל צפו גם שעם ישראל יחזור לאדמתו אך תהיה תקופה של שליטה סמויה של זרים (והיא תחלוף!)

    "אין בן דוד בא עד שתכלה מלכות הזלה (+הזרה) מישראל". שליטה שאינה מאפשרת לכוח הנשמה היהודית לבוא לידי ביטוי מלא ומחניקה ומצמצמת אותו

    [כידוע בקבלה גם ל'רוע' יש תפקיד. הרמח"ל מסביר זאת נפלא במאמר הגאולה שלו, וממש צופה את העתיד באופן מדהים. במקרה זה התפקיד הוא: עידוד העצמיות היהודית להתנגד לכל מה שמחניק, מאיים ומצמצם. עצם ההתנגדות מחשלת ומאפשרת לעצמיות היהודית (שדוכאה 2,000 שנה ויותר)להעמיק שורשים מחד ולהרבות ענפים כדי להביא לביטוי מלא את המהות הישראלית והיהודית (חוק הלאום, אם כך, מהווה שלב חשוב בתהליך זה)ואת העוצמה הפנימית שדוכאה אלפי שנים].

    אהבתי מאוד את המיצג הנפלא של הרב עמיחי אליהו בעניין הקרן למחיקת ישראל. מצרפת לינק:

    https://www.inn.co.il/News/News.aspx/380979

    https://www.youtube.com/watch?v=m0NzBHLgYx8

  9. מומלץ מאוד לעשות מחקר על פרויקט שטני המתבשל מאחורי הקלעים לכיבוש העיריות בבחירות הקרובות הגיב:

    ממליץ מאוד לעשות מחקר על פרויקט שטני מאחורי הקלעים לכיבוש העיריות בבחירות הקרובות

    למי מצלצלים הפעמונים? ערב בחירות כ"חלון הזדמנויות"

    http://shiftshatil.org.il/%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a4%d7%a2%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%a8%d7%91-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9b%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%9f/

    איך בכל זאת להוציא אנשים להצביע?

    http://shiftshatil.org.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%91%d7%9b%d7%9c-%d7%96%d7%90%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%90-%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a6%d7%91%d7%99%d7%a2/

    שנת בחירות ברשויות המוניציפליות, יצאנו לדרך

    http://shiftshatil.org.il/%d7%a9%d7%a0%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a8%d7%a9%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%a6%d7%90%d7%a0/

    כלים משפטיים ותקציביים לעבודה שלכם ברשויות

    http://shiftshatil.org.il/%d7%9b%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%aa%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%93%d7%94-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%91%d7%a8/

    למה קמפיין עידוד ההצבעה שלכם לא עובד על כולם?

    http://shiftshatil.org.il/%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%94%d7%a6%d7%91%d7%a2%d7%94-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9c%d7%90-%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%93-%d7%a2%d7%9c/

    אלה רק דוגמאות (ויש עוד) לפרויקט הדגל של הקרן הזרה, בשלב זה לדעתי,
    להתחיל את השינוי לקראת הבחירות הבאות, בהשתלטות על מועצות ועיריות
    במסווה של הכנסת סיעות של צעירים "רעננים" (שבמקרה יתברר לכולם לאחר
    הבחירות שהם אנשי מר"צ ושמאלה ממנה).

    לא אתפלא אם מושקע בפרויקט זה סכום כסף גדול וייעודי מהיהודים הרפורמים ובעיקר מהאיחוד האירופי.

    שווה בדיקה. יתכן שישנה כאן עבירה חמורה של מעורבות בפעילות פוליטית
    שאסורה על שתי"ל, מתוקף היותה עמותה רשומה בארה"ב שזוכה להטבות
    מס גדולות, בהתנייה שאינה תומכת בפעילויות פוליטיות או כאלה שמיועדות
    לשנות את המערכת הפוליטית.

  10. רק סילוקה מהארץ יפסיק את החורבן של המדינה שלנו. איך מסלקים מהארץ את הקרן לישראל החדשה? הנה כך: שפטל: הגיב:

    שפטל להלן:

    התקשורת המחבלו-תקשורתית שפועלת ככלב התקיפה של הקרן לישראל חדשה מסלפת במודע את שמה, כי שמה הוא הקרן לישראל חדשה כדי שלא תהיה עוד מדינה יהודית, אלא מדינת כל לאומיה.

    מה מעמדה המשפטי של הקרן הזרה הזו?

    מעמדה המשפטי של הכנופיה הפוליטית, האנטישמית, המזוהמת והמחליאה הזאת הוא ברור לחלוטין.

    זהו תאגיד אמריקאי שפעיל להריסתה מבפנים של מדינת ישראל באמצעות מימון 27 כנופיות בוגדניות, שמאלניות קיצוניות, שכולן פועלות בחסות בג"צ למעשה.

    זה תאגיד אמריקאי שפועל להשפיע על חיסולה של ישראל כמדינה יהודית ומה שצריך לעשות אפשרי רק באמצעות חוק יסוד:

    "הגנת המדינה מפני השפעות פוליטיות עוינות זרות"

    זאת כדי למנוע כל אפשרות מגוף פוליטי זר כלשהו לפעול בתוך מדינת ישראל בדרך כלשהי ובראש ובראשונה באמצעות תרומות, בין אם ישירות ובין אם בעקיפין, לגוף ישראלי כלשהו, לצורך השפעה פוליטית עוינת זרה. חד וחלק.

    כל צעד אחר ייתקל בחומת ברזל של הדיקטטורה של בג"צ שהמשך פעילותה כדי להרוס את מדינת ישראל כמדינה יהודית היא בבת עינה של הדיקטטורה של בג"צ, כפי שבא לידי ביטוי בפסיקה היומיומית של בג"צ בסוגיות כאלה ואחרות הנוגעות או מזכירות את העניין.

    בג"צ יוצר פסיקה שמחזקת את האפשרות של הכנופיה האנטישמית, הזרה, המזוהמת הזו, שנקראת הקרן לישראל החדשה, לבצע את הפעילות ההרסנית שלה בתוך מדינת ישראל.

    https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=HGLHLL&c41t4nzVQ=KL

    לעיון:

    ריכוז אשכולות בנושא הקרן לישראל חדשה (NIF)

    http://rotter.net/forum/gil/18350.shtml

  11. מזעזע ובלתי נתפסת כמות הארגונים האנטי ישראליים אנטישמיים שמופעלים עי יהודים ישראלים. משהו בגנטיקה שלנו לא ברור אין לכך שום הסבר .

    1. אנטישמים מתוכנו אלה מזרע הערב רב. אחרי השואה ברחו לכאן כנראה נאצים הגיב:

      כדי להיעלם מפני עונש. צריך גם את זה לבדוק. אין ספק שיש פה משהו מסריח.

      מיציאת מצרים כשערב רב נדבק למשפחת יעקב אבינו ושבטיו אנחנו סובלים מאד.

  12. לסלק באופן חוקי את הארגון האנטי ציוני הזה מישראל.
    אותו ואת 900 הגופים בהם הוא תומך כלכלית ואידאולוגית.

    למה מחכים?
    מגילת העצמאות וחוקי הבגידה במדינת ישראל תומכים בכך.
    הגורמים שיעשו בעיות (בג"ץ והתקשורת בעידוד השמאל) ילמדו שאיננו שותקים.

    ביטחון עצמי ולאומי. זקיפות קומה לאומית (כפי שכותב פיטרסון בספרו), זה מה שצריך עכשיו.

  13. לסלק באופן חוקי את הארגון האנטי ציוני הזה מישראל.
    אותו ואת 900 הגופים בהם הוא תומך כלכלית ואידאולוגית.

    למה מחכים?
    מגילת העצמאות וחוקי הבגידה במדינת ישראל תומכים בכך.
    הגורמים שיעשו בעיות (בג"ץ והתקשורת בעידוד השמאל) ילמדו שאיננו שותקים.

    ביטחון עצמי ולאומי. זקיפות קומה לאומית (כפי שכותב פיטרסון בספרו), זה מה שצריך עכשיו.

  14. לא מבין מדוע הממשלה לא עושה לחסום את החתרנות של מדינות זרות בעניינים פנימים במסווה תרומות "לחלשים"
    וגם ראוי לסלק/לפטר אנשים במערכת שדואגים למסתננים-למחבלים-לבדואים מאשר לאזרחי ישראל,זה כבר עובר כל גבול!!!!
    לדוגמא אם יהודי יסגור מרפסת ללא רשיון יקבל על הראש מרשויות החוק,ואם ערבי יבנה ארמון ללא רשיון לא יעשו לו כלום!!!!!!!
    ויהודי שחרג בחצי מטר בג"ץ מורה להרוס לו את הבית עד הסוף,ומשפחה של מחבל שידעה שהולך לעשות פיגוע בקושי הורסים להם איזה קיר…
    שזה מוכיח שהשכל הישר שלהם השתבש!!!! והם פועלים נגד המדינה!

  15. מה עוד צריך לקרות כדי להוציא אותם מחוץ לחוק על חתרנות באמצעות מימון זר?